>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

24 Ιουλ 2018

Βοήθεια προς πληγέντες σε Μάτι - Ραφήνα: Πως μπορείς να συνεισφέρεις - Λίστα [updated]

Από νωρίς το πρωί που έγινε αντιληπτό το μέγεθος της τραγωδίας μετά την φονική πυρκαγιά σε Ν.Βουτζά, Μάτι, Ραφήνα, αλλά και Κινέτα, κινητοποιήθηκαν χιλιάδες κόσμου από όλους τους τομείς, οργανώσεις, σωματεία, φορείς, δήμους, επιχειρήσεις, από όλους τους τομείς, αλλά και απλοί πολίτες, προκειμένου να βοηθήσουν όπως μπορούν τους πληγέντες από αυτή την τεράστια καταστροφή.

Σε αυτά τα πλαίσια δημιουργήθηκαν διάφορα σημεία συγκέντρωσης και παροχής βοήθειας που όσοι έχουν ανάγκη μπορούν να βρίσκουν τρόφιμα, ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, διαμονή, φαγητό, ρούχα και ότι άλλο χρειαστούν για την κάλυψη των τρέχουσων αναγκών τους.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι αυτό της πρωτοβουλίας
 (μέσω του σωματείου τους) των εργαζομένων του ΚΕΕΛΠΝΟ, καθώς μέσα σε ελάχιστες ώρες μετά την πρωινή ανακοίνωση-κάλεσμα για βοήθεια προς τους πληγέντες, βρήκε τεράστια και άμεση ανταπόκριση από χιλιάδες άτομα, με φορτηγά και απλό κόσμο να σχηματίζουν ουρές για να παραδώσουν είδη πρώτης ανάγκης.



Όπως μπορείτε να δείτε και από τις φωτογραφίες, είναι συγκινητικό το γεγονός ότι μέσα σε ελάχιστες ώρες η ανταπόκριση του κόσμου ήταν και συνεχίζει να είναι άμεση και ουσιαστική. Εντός μόλις λίγων ωρών συγκεντρώθηκε στις εγκαταστάσεις του ΚΕΕΛΠΝΟ στο Μαρούσι ένας μεγάλος όγκος ειδών πρώτης ανάγκης, με προορισμό την Ραφήνα και την άμεση παράδοση τους στους πληγέντες των περιοχών που στην κυριολεξία καταστράφηκαν. Η κινητοποίηση ήταν άμεση τόσο από μεγάλες επιχειρήσεις και οργανισμούς όλων των κλάδων, όσο και από απλούς πολίτες που έσπευσαν αμέσως να συνεισφέρουν τρόφιμα, νερά, φάρμακα, γάζες, παιδικές πάνες, μωρομάντηλα και πολλά άλλα είδη για να καλύψουν κύριες ανάγκες.



Πως μπορείς να βοηθήσεις κι εσύ

Ήδη από τις πρώτες ώρες μετά την καταστροφή που χρειάστηκε βοήθεια, άρχισαν να κυκλοφορούν οι πρώτες λίστες με τα σημεία και τις επιχειρήσεις που προσφέρουν άμεση βοήθεια στους πληγέντες καθώς και τα σημεία συγκέντρωσης των απαραίτητων ειδών για την κάλυψη άμεσων αναγκών των πληγέντων.
Προς διευκόλυνση όσων από εσάς αναζητάτε αυτά τα σημεία ώστε να συνδράμει ο καθένας όπως μπορεί, έχουμε δημιουργήσει μια λίστα με όσες τέτοιες αναρτήσεις έχουν πέσει στην αντίληψή μας και έχουμε συγκεντρώσει, προσπαθώντας όσο μπορούμε να επιβεβαιώνουμε παράλληλα ότι ισχύουν.

Αν γνωρίζετε κι εσείς άλλα πρόσθετα σημεία και επιχειρήσεις που συγκεντρώνουν είδη για να σταλούν στις περιοχές που αντιμετωπίζουν πρόβλημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας του Asfalistroulis.gr (ή μέσω inbox μηνύματος στο facebook) για να τα προσθέσουμε.

ΝΕΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 25/07/18: Οι ανάγκες σε τρόφιμα & ρουχισμό έχουν καλυφθεί. Όσοι θέλετε να βοηθήσετε επικοινωνήστε με τον Δήμο Ραφήνας (Τηλ. 2294321001) να σας ενημερώσει τι άλλες ανάγκες έχουν προκύψει. Το ΚΕΕΛΠΝΟ δέχεται πλέον μόνο φάρμακα.

Σημεία συγκέντρωσης ειδών πρώτης ανάγκης


  • Δημοτικό Κατάστημα Νέας Μάκρης (Λεωφ. Μαραθώνος 104):- Συλλογή τροφίμων, νερού και ειδών πρώτης ανάγκης.
  • ΚΕΕΛΠΝΟ (Αγράφων 3-5 στο Μαρούσι): - Συλλογή τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης για τα θύματα της πυρκαγιάς και στο κτίριο του  και στο . Oι ανάγκες μέχρι στιγμής είναι για: Πάνες, μωρομάντηλα, μπισκότα, φρυγανιές, παξιμάδια, fucidin και betadin. Aν κάποιος δεν έχει τη δυνατότητα να πάει στο Μαρούσι, μπορεί να τα αποστείλει δωρεάν μέσω Γενικής Ταχυδρομικής προς ΠΑΡΕΑ (Νικηταρά 31 Μεταμόρφωση ΤΚ 14451) και να τα παραδώσουν εκείνοι στο ΚΕΕΛΠΝΟ.
  • - Εναλλακτικό σημείο παράδοσης στο Όλοι Μαζί Μπορούμε (Ποσειδώνος και Λοκρίδος στο Μοσχάτο)
  • Δημοτικό Κατάστημα Νέας Μάκρης (Λεωφ. Μαραθώνος 104): - Συλλογή τροφίμων, νερού και ειδών πρώτης ανάγκης.
  • ΚΕΜΥΛΟ  (Αγίας Παρασκευής 45 Χαλάνδρι)- Σε συνεργασία με τον Δήμο Μαραθώνα και συγκεκριμένα με συγκεκριμένα τον αντιδήμαρχο πολιτικής προστασίας, Βάιο Θανασιά, σήμερα και αύριο 3.30-9.00 στο ΚΕΜΥΛΟ, Αγίας Παρασκευής 45, Χαλάνδρι, συγκεντρώνονται είδη πρώτης ανάγκης και συγκεκριμένα: ρούχα, σαπούνια, πετσέτες και ξηρά τροφή, τα οποία θα παραδοθούν στο πολιτιστικό Κέντρο Νέας Μάκρης. Εάν έρθετε πριν τις 3.30 μπορείτε να αφήσετε τα πράγματα έξω από την είσοδο του Κέντρου και θα τα παραλάβουμε.
  • ΟΚΠΑΔΒ  (Λ.Πεντέλης 62 Βριλήσσια)- Συγκεντρώνονται είδη πρώτης ανάγκης, ξηρά τροφή, εμφιαλωμένα νερά, για τους συμπολίτες μας που επλήγησαν στους όμορους Δήμους. Απο το πρωί 7.30 εως τις 21.00 και καθημερινά αυτή την εβδομάδα Λ.Πεντελης 62 Βριλήσσια.
  • Εκπαιδευτήρια Κωστέα Γείτονα- Το CGS, λόγω της πρωτοφανούς καταστροφικής πυρκαγιάς στην Αττική, θα παραμείνει ανοιχτό για να φιλοξενήσει όσες οικογένειες έχουν ανάγκη από στέγη, φαγητό και είδη πρώτης ανάγκης. Τηλέφωνα επικοινωνίας:210 6030411 / 6949 728062

  • THE ΒΕΑΤ APP (Σινά 11 Κολωνάκι)Σήμερα μέχρι τις 18.30 θα συλλέγονται είδη πρώτης ανάγκης στα γραφεία, Σίνα 11, στο Κολωνάκι (ισόγειο). Στη συνέχεια οι οδηγοί θα τα μεταφέρουν στη Δ. Αττική.Όποιος επιθυμεί, μπορεί να φέρει προμήθειες:Φαρμακευτικά είδη: Γάζες, Betadine, FucidinΕίδη Super market: Πάνες για μωρά, Μωρομάντηλα, Είδη γυναικείας υγιεινής, Βρεφικό γάλα, Ξηρά τροφή (Φρυγανιές, μπισκότα, παξιμάδια κ.α), Ξηρά τροφή για κατοικίδια και Νερά.Επιπλέον, λευκά είδη (Σεντόνια, μαξιλαροθήκες, πετσέτες).
  • ΔΗΜΟΣ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ (Γ. Βάσσου 5 & Αγ. Γλυκερίας 22)
    - Οι πολίτες μπορούν να προσφέρουν στην Κοινωνική Υπηρεσία του Γαλατσίου (Γ. Βάσσου 5 & Αγ. Γλυκερίας 22) τηλ 2102222011, 2102933956 Καθημερινά: 9-3 και 5-8 μ.μ.
  • ΔΗΜΟΣ ΒΥΡΩΝΑ (Καλλιπόλεως 59 Βύρωνα)
    - Ο Δήμος Βύρωνα συμπαραστέκεται έμπρακτα στους κατοίκους των πληγέντων περιοχών, από τη φονική πυρκαγιά στις 23/7/2018 και συγκεντρώνει είδη πρώτης ανάγκης και φαρμακευτικό υλικό στο χώρο του Πολυδύναμου Κέντρου Πρόνοιας, στην οδό Καλλιπόλεως 59, καθημερινά από τις 8:00 έως τις 14:00.
    Είδη που συγκεντρώνονται:
    -Τρόφιμα Μακράς Διαρκείας (φρυγανιές, μακαρόνια, γάλα τύπου εβαπορέ κ.λπ.)
    -Εμφιαλωμένo νερό
    -Φαρμακευτικό υλικό κ φάρμακα
    -Είδη ατομικής καθαριότητας και υγιεινής (για ενήλικες και παιδιά)
    Η συμμετοχή σας είναι πολύτιμη! τηλ 2107624403


ΛΙΣΤΑ ΣΗΜΕΙΩΝ & ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΒΟΗΘΕΙΑ

– Γραμμή βοήθειας και δήλωσης αγνοουμένων στο 108.

– Αν θέλεις να δώσεις αίμα για τους τραυματίες πρέπει να μεταβείς στο Σισμανόγλειο.
    [updated] Το Σισμανόγλειο πλέον είναι πλήρες και δεν μπορεί να δεχθεί άλλες φιάλες αίμα. Οι εθελοντές αιμοδότες καλό είναι να ενημερώνονται για το ποια νοσοκομεία έχουν ανάγκη για αίμα. 


– O παιδίατρος Βασίλης Παπαϊωάννου από τη Νέα Μάκρη θα παράσχει αφιλοκερδώς παιδιατρική και γενικώς ιατρική βοήθεια στο ιατρείο του όλο το 24ωρο – τηλέφωνο 6932392710.

– O Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου άνοιξε λογαριασμό για όσους επιθυμούν να συνεισφέρουν στην προσπάθεια ανακούφισης και ενίσχυσης των θυμάτων:
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Αριθμός Λογαριασμού: 5186092291418
ΙΒΑΝ: GR20 0172 1860 0051 8609 2291 418

– La Playa MarathonΔωρεάν στέγη και φαγητό στους πληγέντες.

Ξενοδοχείο Νηρέα (Νέα Μάκρη 2294091214): Δωρεάν στέγη στους πληγέντες.

– Το 1ο και 2ο Δημοτικό Σχολείο Αγίων Θεοδώρων προσφέρει στέγη μέχρι νεωτέρας.

– Το κεντρικό σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης στη Ραφήνα παρέχει νερό και τρόφιμα.

– Στο κέντρο του Πικερμίου, οι καφετέριες EVEREST και Γρηγόρης Μικρογεύματα προσφέρουν δωρεάν νερό και φαγητό.


Πολιτιστικό Πάρκο Νέας Μάκρης: Kυλικείο και σταθμός πρώτων βοηθειών.

– Καπη Κινέτας και ΜεγάρωνΣτέγη και περίθαλψη.

– Marathon Beach Ηotel (Λεωφ. Ποσειδώνος 12, Μαραθώνας Νέα Μάκρη 2294 095022): Προσφέρει στέγη στους πληγέντες.

– Δημαρχείο και Πνευματικό κέντρο Ραφήνας: Προσφέρει στέγη στους πληγέντες.

Δημοτικό κτήριο Νέας Μάκρης (22943-20582).

– Όλα τα στρατιωτικά νοσοκομεία είναι σε ετοιμότητα (6 στην Αττική).

Στάδιο Μεγάρων ανοιχτό προς όσους έχουν ανάγκη (22960 81088).

 Οδηγοί ΤΑΞΙ θα μεταφέρουν δωρεάν έγκυες γυναίκες και παιδιά σε νοσοκομεία ή οτιδήποτε άλλο.
ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ :

6973221156
6944888427
2152157938

Βοήθεια σε ζώα που έχουν ανάγκη
– To Dog’s Voice δημιούργησε φόρμα για όσους θέλουν να βοηθήσουν πυρόπληκτα ζώα στις περιοχές της Ραφήνας και της Νέας Μάκρης. Μπορείτε να τη βρείτε εδώ.

– H Εθελοντική Δράση Κτηνιάτρων Ελλάδος (Ε.Δ.Κ.Ε.) διαθέτει το δίκτυό της για τη διάσωση των καμένων ζώων. Πληροφορίες εδώ.

– Για όσους βρίσκονται Κινέτα: Ανοιχτή αυλή στους Αγίους Θεοδώρους για αδέσποτα Κινέτας που κινδυνεύουν. Σε περίπτωση που δείτε ζώο κοντά στην πυρκαγιά μαζέψτε το και καλέστε στους αριθμούς: 6975664142 και 2108013302.

– Αν κάποιος χρειάζεται βοήθεια ή οδηγίες για περίθαλψη ζώων ή φιλοξενία μπορεί να καλέσει στο 6944076955.

– Χώρος φιλοξενίας για τα ζώα στα Σπάτα Αττικής. Τηλέφωνα: 6945007284 – 698206735

(Πηγή: Αναρτήσεις-κοινοποιήσεις στο Facebook/ Thatslife.gr

Μπεκατώρου - Ζαρίφη: Θα πήγαινες σε ερημικές παραλίες απροστάτευτος; Σε μένα θα τύχει; [Vid]

Τους κινδύνους του να πηγαίνεις απροστάτευτος σε ερημικές παραλίες θέτουν στο νέο επεισόδιο της σειράς "Σε μένα θα τύχει" η Μαρία Μπεκατώρου και η Κατερίνα Ζαρίφη.

Το βίντεο αυτό κυκλοφόρησε λίγες μόλις ημέρες πριν το τραγικό συμβάν στο Μάτι, αποδεικνύοντας μέσα από τα τραγικά παιχνίδια που παίζει η μοίρα, πόσο σημαντικό είναι να έχεις μεριμνήσει πριν συμβεί οποιοδήποτε άσχημο και απρόβλεπτο γεγονός.

Στο συγκεκριμένο επεισόδιο της σειράς "σε μένα θα τύχει",  με αφορμή το γεγονός ότι έχουν πάει σε μια ερημική παραλία μακριά από όλους, η Μαρία Μπετακτώρου αναρωτιέται πότε θα κάνει ασφάλεια υγείας η συμπρωταγωνίστρια της, Κατερίνα Ζαρίφη.

Δείτε το βίντεο:




23 Ιουλ 2018

Cosmote Insurance: Σε λειτουργία η νέα Online πλατφόρμα ασφάλισης της Cosmote

Σε λειτουργία τέθηκε επίσημα η νέα ασφαλιστική πλατφόρμα COSMOTE Insurance. Πρόκειται για την online πλατφόρμα ασφάλισης με την υποστήριξη της Cosmote, η λειτουργία της οποίας είχε ανακοινωθεί λίγους μήνες πριν.

Το site αν και αναμένεται να λειτουργήσει αυτόνομο στην τοποθεσία cosmoteinsurance.gr, ωστόσο λειτουργεί προσωρινά μέσω του επίσημου site της Cosmote στο www.cosmote.gr/insurance.


Η online ασφαλιστική πλατφόρμα της COSMOTE Insurance, μέχρι στιγμής φαίνεται να συνεργάζεται με συγκεκριμένες μόνο ασφαλιστικές εταιρίες (και όχι όλες τις εταιρίες της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς). 

Οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν πρόγραμμα για ασφάλιση αυτοκινήτου, ασφάλιση υγείας και ασφάλιση κατοικίας.

Στην ασφάλιση αυτοκινήτου η COSMOTE Insurance παρέχει τη δυνατότητα ασφάλισης μέσω των εξής συνεργαζόμενων ασφαλιστικών εταιριών: Interamerican, Εθνική Ασφαλιστική, Eurolife, Anytime, Ergo, Alllianz, AXA, AIG, Ιντερσαλόνικα, Prime, Interlife, Ατλαντική Ένωση, Interasco και Mondial Assistance.

Μέσω του www.cosmote.gr/insurance, οι καταναλωτές έχουν την επιλογή να επιλέξουν προγράμματα ασφάλισης υγείας μέσω των εταιριών Interamerican και Eurolife.  Τέλος, στην ασφάλιση κατοικίας διαθέτει ασφαλιστικά προγράμματα των εταιριών Anytime και AXA.

Η συγκεκριμένη ασφαλιστική πλατφόρμα έρχεται να προστεθεί ως ένα εναλλακτικό κανάλι προώθησης ασφαλιστικών προγραμμάτων και μένει να αποδειχθεί στην πράξη τι αποδοχή θα έχει από το κοινό και πόσο θα βελτιώσει τα νούμερα των ασφαλιστικών εταιριών που συνεργάζονται με την Cosmote.

Πρόσθετες Παροχές

Σε σχετική ενότητα στο site της cosmote.gr/insurance, η COSMOTE αναφέρει κάποιες πρόσθετες παροχές υπό τη μορφή bonus/'δώρων' στους καταναλωτές, κάτι που έχει ωστόσο προκαλέσει μεγάλες αντιδράσεις στον ασφαλιστικό κλάδο, καθώς αποτελούν αθέμιτες πρακτικές. Συγκεκριμένα στο site αναφέρει:

"Tο COSMOTE Insurance απευθύνεται σε όλους τους καταναλωτές που αναζητούν ανταγωνιστικές τιμές ασφάλισης με υπηρεσίες υψηλής αξίας", αναφέρεται στο site και προστίθεται:

"Αποκλειστικά στους πελάτες COSMOTE εξασφαλίσαμε συνεργασίες που προσφέρουν:

✓ Έκπτωση έως 5% από την Allianz για ασφάλεια αυτοκινήτου και μηχανής
✓ Έκπτωση έως 20% από την Intersalonica για ασφάλεια αυτοκινήτου και μηχανής
✓ Συμμετοχή σε κλήρωση 50 δωροεπιταγών Γερμανός αξίας 100 ευρώ από την Εθνική Ασφαλιστική για ασφάλεια αυτοκινήτου
✓ Δωρεάν ασφάλιση του ηλεκτρονικού εξοπλισμού κατοικίας (TV, laptop, tablet, pc) μέχρι 2.500 ευρώ από την ΑΧΑ στην περίπτωση ασφάλισης αυτοκινήτου ή μηχανής

Η διαδικασία ταυτοποίησης του COSMOTE πελάτη ολοκληρώνεται εύκολα & γρήγορα μέσω αποστολής κωδικού μιας χρήσης (One time PIN)."


INTERAMERICAN: Υποστήριξε τη «χρυσή» Παιδική Χορωδία Rosarte στη Νότιο Αφρική

Την εξαιρετική παιδική χορωδία Rosarte των πολλών διεθνών διακρίσεων συνόδευσε ασφαλιστικά και φέτος η INTERAMERICAN, σε μια ακόμη συμμετοχή και διάκρισή της. Η εταιρεία υποστήριξε με χορηγία ταξιδιωτικής ασφάλισης την πολυμελή αποστολή της χορωδίας στη 10η Χορωδιακή Ολυμπιάδα, που οργανώθηκε στις 5 και 6 Ιουλίου στη Νότιο Αφρική (10th World Choir Games,Tshwane), με συμμετοχή χορωδιών από 56 χώρες. Τη χαρά αυτής της εκπροσώπησης της χώρας από τη Rosarte, που τέθηκε υπό την αιγίδα του Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας, μεγιστοποίησε η κατάκτηση δύο χρυσών μεταλλίων.

Τη χορωδία καθοδήγησε η διακεκριμένη μαέστρος Ρόζη Μαστροσάββα, με τη συνοδεία της Τζένης Σουλκούκη στο πιάνο. Η Rosarte έχει, ήδη, στο ιστορικό της δύο χρυσά μετάλλια από προηγούμενες Ολυμπιάδες, του 2008 στην Αυστρία και του 2014 στη Λετονία.

Τα 47 «χρυσά» παιδιά της χορωδίας, η μαέστρος και οι λοιποί συνοδοί καλύφθηκαν από την INTERAMERICAN με ένα πλήρες πρόγραμμα ταξιδιωτικής ασφάλισης για νοσηλεία, ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, υγειονομική διακομιδή, ατύχημα, δαπάνες μετακινήσεων παθόντων και συγγενικών προσώπων, κλοπή αποσκευών και καθυστέρηση, αστική ευθύνη έναντι τρίτων κ.λπ. καλύψεις.

Η εταιρεία, εκτός της παιδικής χορωδίας Rosarte την οποία έχει υποστηρίξει και στην προηγούμενη ολυμπιακή συμμετοχή της, είναι παρούσα ως χορηγός σε πολλές χορωδιακού χαρακτήρα μουσικές εκδηλώσεις με πιο χαρακτηριστική την αφιερωμένη στον Μίκη Θεοδωράκη, κατά τον Φεβρουάριο του 2017 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, με τη συμμετοχή 300 χορωδών – 10 χορωδιών από όλη την Ελλάδα. Ο Πολιτισμός, τα Γράμματα και οι Τέχνες αποτελούν πεδίο αναφοράς της έμπρακτης υπευθυνότητας της INTERAMERICAN ως συνιστώσες της ποιότητας ζωής.


20 Ιουλ 2018

Μια βραδιά αφιερωμένη στους Συνεργάτες της Groupama Ασφαλιστικής

Έπειτα από μια χρονιά γεμάτη προκλήσεις, αλλά και σημαντικές επιτυχίες, η Groupama Ασφαλιστική διοργάνωσε την ετήσια εκδήλωση προς τιμήν των Συνεργατών του Δικτύου Μη Αποκλειστικής Συνεργασίας στον πολυχώρο Septem Prive του Αστέρα Γλυφάδας, την Πέμπτη 19 Ιουλίου, υπό τις μουσικές επιλογές του Dj Chris Kaltsas, καθώς και τη retro μελωδική αισθητική των Les Au Revoir.

Κατά τη διάρκεια της βραδιάς, τα στελέχη της Groupama Ασφαλιστικής και οι Συνεργάτες της, είχαν την ευκαιρία να κάνουν έναν απολογισμό της παραγωγικής περιόδου που πέρασε και να ανταλλάξουν απόψεις για τις μελλοντικές ενέργειες της εταιρείας, μέσα σε μια ευχάριστη ατμόσφαιρα που επιβεβαιώνει την άριστη συνεργασία ανάμεσα στην εταιρεία και τους συνεργάτες του Ελεύθερου Δικτύου της.

Ο Γενικός Διευθυντής, κ. Κάτσιος, αρχικά αναφέρθηκε στα θετικά αποτελέσματα της κερδοφορίας της Εταιρείας, προσθέτοντας: «Αντιμετωπίζουμε τις καθημερινές προκλήσεις του ελληνικού επιχειρείν, με μοναδικό γνώμονα την παροχή αξιόπιστων λύσεων στους πελάτες μας, αλλά και περαιτέρω απλοποίησης των διαδικασιών για εσάς, τους Συνεργάτες μας. Η κοινή μας επιτυχία, στηρίχτηκε και θα συνεχίσει να στηρίζεται στην πλήρη γκάμα ασφαλιστικών προγραμμάτων, στην αμοιβαία εμπιστοσύνη και στην άμεση δική σας, αλλά και του τελικού πελάτη εξυπηρέτηση», ενώ ο Εμπορικός Διευθυντής, κ. Σεμερτζόγλου, συνέχισε αναφερόμενος στην συνεισφορά των Συνεργατών στα παραγωγικά αποτελέσματα σε όλους τους κλάδους, σημειώνοντας: «Οι δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης των σχέσεων είναι μεγάλες. Με τη δική σας συμμετοχή, η εταιρία καταγράφει ιδιαίτερα θετικά οικονομικά αποτελέσματα, γεγονός που επιβεβαιώνει τη σταθερή τροχιά εμπορικής ανάπτυξης στην οποία βρίσκεται τα τελευταία χρόνια, δικαιώνοντας τη σκληρή και μεθοδική δουλειά των συνεργατών της εταιρείας».


18 Ιουλ 2018

INTERAMERICAN: Υπηρεσίες Βοήθειας σε 225.289 περιστατικά κατά το πρώτο εξάμηνο

Η πολιτική της INTERAMERICAN για ουσιαστική παρουσία στην καθημερινότητα των ασφαλισμένων της βρίσκει χαρακτηριστική έκφραση στις υπηρεσίες Βοήθειας. Η εταιρεία κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους διαχειρίστηκε 211.110 περιστατικά παρέχοντας Οδική Βοήθεια, ενώ ανταποκρίθηκε σε 14.179 κλήσεις πελατών για Προσωπική Βοήθεια. Συνολικά, από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Ιούνιο η INTERAMERICAN διεκπεραίωσε 225.289 αιτήματα για Βοήθεια, διαχειριζόμενη 1.238 περιστατικά ημερησίως, κατά μέσο όρο. Η ζήτηση των υπηρεσιών Βοήθειας συνεχίζει να παρουσιάζει αυξητική τάση κατά 2,7%, σε σχέση με το 2017. Με βάση τα στοιχεία της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος για την περυσινή χρονιά, η INTERAMERICAN στον κλάδο Βοήθειας κατέχει μερίδιο αγοράς 31,5%. O σύνθετος δείκτης NPS (Net Promoters Score), που αντανακλά την ικανοποίηση των πελατών και αφορά, κυρίως, στην πρόθεση σύστασης της εταιρείας σε τρίτους, ανέρχεται στο 72 και είναι κατά πολύ υψηλότερος από τα διεθνή standards.

«Οι υπηρεσίες Βοήθειας αποτελούν προστιθέμενη αξία σε όλα τα προγράμματα ασφάλισης αυτοκινήτου της INTERAMERICAN και της Anytime, καθώς και στα προγράμματα ασφάλισης υγείας. Ολοκληρώνουν σφαιρικά την ασφαλιστική κάλυψη των πελατών και διευρύνουν τη θετική εμπειρία του από την εταιρεία μας, σε μια εποχή που η αποτελεσματικότητα καθορίζεται από την αμεσότητα, τη χρήση της τεχνολογίας και την ποιότητα εξυπηρέτησης» επισημαίνει ο Γιώργος Βαλαής, γενικός διευθυντής της INTERAMERICAN Βοήθειας. Οι υποδομές της εταιρείας -ιδιόκτητος στόλος παντός τύπου οχημάτων Οδικής Βοήθειας και στόλος ασθενοφόρων, εξειδικευμένο προσωπικό για το αυτοκίνητο και για την υγειονομική διακομιδή- σε συνδυασμό με συνεργασίες, καθιστούν την εταιρεία ηγετική δύναμη στον κλάδο.

Κατά το πρώτο εξάμηνο, στην Οδική Βοήθεια η INTERAMERICAN εξυπηρέτησε με επιτόπου υπηρεσίες 55.047 περιστατικά, ρυμούλκησε 69.172 οχήματα, μετέφερε στην έδρα τους 19.944 και προσέφερε υπηρεσίες διαχείρισης ατυχήματος (autohelp) σε 66.947 περιπτώσεις. Στους μεγάλους αυτοκινητόδρομους με τους οποίους συνεργάζεται η εταιρεία, αντιμετωπίστηκαν 8.861 περιστατικά. Ο μέσος χρόνος ανταπόκρισης από τη στιγμή της κλήσης βελτιώθηκε περαιτέρω, μειούμενος στα 26 λεπτά της ώρας στους μεγάλους αυτοκινητόδρομους, ενώ ο γενικός μέσος όρος είναι 36 λεπτά. Όπως είναι γνωστό, με τροποποίηση στον νόμο 3651/2008, από τις αρχές της φετινής χρονιάς έχει οριστεί ως μέγιστο χρονικό διάστημα ανταπόκρισης, από τη στιγμή της κλήσης, η μια ώρα.

Στον τομέα της Προσωπικής (Άμεσης Υγειονομικής) Βοήθειας, η INTERAMERICAN κατά το ίδιο χρονικό διάστημα πραγματοποίησε 2.727 διακομιδές με ασθενοφόρο, 53 διακομιδές από αέρος (34 με ειδικό αεροπλάνο και 19 με ελικόπτερο), διαχειρίστηκε με επιτυχία 76 περιστατικά στο εξωτερικό και παρείχε υπηρεσίες συμβουλευτικής σε 11.323 περιπτώσεις. Αξίζει να τονιστεί ότι στις από αέρος διακομιδές, ο μέσος όρος χρονικής ανταπόκρισης με άφιξη στο σημείο παραλαβής από τη στιγμή της κλήσης δεν υπερέβη τη μιάμιση ώρα. Ειδικότερα από τη νησιωτική Ελλάδα, πραγματοποιήθηκαν κατά το πρώτο εξάμηνο 7 αεροδιακομιδές. Πέρα από τα ατομικά ασφαλιστήρια, η εταιρεία καλύπτει με ετήσια συμβόλαια Προσωπικής Βοήθειας -μέσω χορηγών- τους κατοίκους της Λήμνου, της Σίφνου και της Ύδρας.


NN Future Matters: Πρόγραμμα υποτροφιών με τη συμμετοχή δέκα Ελλήνων φοιτητών

Η NN Hellas και ο Όμιλος NN, μέσω του προγράμματος υποτροφιών NN Future Matters, δίνουν τη μοναδική ευκαιρία σε δέκα Έλληνες φοιτητές να πραγματοποιήσουν τις μεταπτυχιακές σπουδές τους  στην Ολλανδία για το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019. Το εν λόγω πρόγραμμα παρέχει την οικονομική δυνατότητα σε νέους και νέες να φοιτήσουν σε υψηλού επιπέδου πανεπιστήμια του εξωτερικού.

Ο Όμιλος NN σχεδίασε και υλοποιεί το πρόγραμμα υποτροφιών ΝΝ Future Matters για τέταρτη συνεχή χρονιά με στόχο τη δημιουργία εκπαιδευτικών ευκαιριών για τη νέα γενιά. Κάθε ένας από τους επιλεγμένους φοιτητές, εκτός από το ποσό της υποτροφίας, θα λάβει σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος εξειδικευμένη καθοδήγηση από στελέχη του Ομίλου ΝΝ. Ιδιαίτερη σημασία έχει το γεγονός ότι από το σύνολο των 31 συνολικά υπότροφων από 8 ευρωπαϊκές  χώρες, οι 10 προέρχονται από την Ελλάδα.

Η ΝΝ Ηellas συμμετείχε ενεργά στην αξιολόγηση και τελική επιλογή των δέκα Ελλήνων φοιτητών που θα λάβουν υποτροφίες ύφους 5.000 και 10.000 ευρώ. Παράλληλα, η διοικητική ομάδα της εταιρείας υποδέχτηκε τους υπότρoφους στα Κεντρικά της Γραφεία, όπου είχαν την ευκαιρία να γνωριστούν και να συνομιλήσουν με την κυρία Μαριάννα Πολιτοπούλου, Πρόεδρο Δ.Σ. & Διευθύνουσα Σύμβουλο της NN Hellas, η οποία και δήλωσε: «Η ΝΝ Ηellas συνεχίζει να επενδύει στην εκπαίδευση και στην ανάδειξη των δεξιοτήτων των νέων στη χώρα μας. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη που μέσω του προγράμματος NN Future Matters προσφέρουμε τη δυνατότητα σε δέκα Έλληνες φοιτητές να συνεχίσουν τις ανώτατες σπουδές τους σε κορυφαία πανεπιστήμια της Ολλανδίας και να αποκτήσουν τα κατάλληλα εφόδια για τη μετέπειτα επαγγελματική τους σταδιοδρομία.»


Generali: Νέα εμπειρία στην ασφάλιση αυτοκινήτου με έγκριση αποζημίωσης εντός 24ωρών

Μία νέα εμπειρία εξυπηρέτησης συστήνει η Generali στους πελάτες και τους Συνεργάτες της στον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτου. Αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία και απλοποιώντας τις υπάρχουσες διαδικασίες της προς όφελος του Ασφαλισμένου, η Generali  μειώνει σημαντικά το χρόνο ανταπόκρισης στα αιτήματα αποζημίωσης των πελατών της.

Με την ενεργοποίηση της Φροντίδας Ατυχήματος, όλες οι απαραίτητες ενέργειες, αναλαμβάνονται από τους ανθρώπους της Generali, οι οποίοι μέσα σε 24 ώρες επικοινωνούν με τον Ασφαλισμένο, τον ενημερώνουν και τον καθοδηγήσουν για την εξέλιξη του αιτήματός του.

Η Φροντίδα Ατυχήματος πραγματοποιεί με ακρίβεια την καταγραφή του κάθε περιστατικού. Τα απαραίτητα στοιχεία καταγράφονται επιτόπου και προωθούνται σε πραγματικό χρόνο, ψηφιακά, μέσω tablet, ενεργοποιώντας έτσι ένα αυτοματοποιημένο σύστημα εξυπηρέτησης. Τα δεδομένα περνούν σε μια κοινή πλατφόρμα, όπου ο Συνεργάτης και η Εταιρία έχουν άμεση ενημέρωση και πρόσβαση. Παράλληλα, και ο Ασφαλισμένος λαμβάνει συνεχή ενημέρωση τόσο με sms όσο και τηλεφωνικά. Με αυτόν τον τρόπο νιώθει απόλυτα ασφαλής, έχοντας δίπλα του τον εξειδικευμένο Συνεργάτη Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή καθώς και το έμπειρο προσωπικό της Generali.

Επιπλέον, οι Ασφαλισμένοι της Generali έχουν πρόσβαση σε ένα επιλεγμένο Πανελλαδικό Δίκτυο Συνεργαζόμενων Συνεργείων, διασφαλίζοντας μια σειρά από προνομιακές υπηρεσίες όπως:
  • η επισκευή του οχήματός τους με μηδενικό κόστος, χωρίς την εκταμίευση χρημάτων,
  • η εγγύηση επισκευής και
  • η δυνατότητα οχήματος αντικατάστασης
Σε περίπτωση μάλιστα που ο Ασφαλισμένος επιλέξει ένα από τα Συνεργαζόμενα Συνεργεία, η Generali τον ενημερώνει, εντός 24 ωρών, για την έγκριση της αποζημίωσής του. Ο αρμόδιος τεχνικός σύμβουλος της Generali αναλαμβάνει σε απευθείας συνεννόηση με το συνεργείο, την άμεση πραγματογνωμοσύνη και τη συμφωνία για το κόστος επισκευής, χωρίς την εμπλοκή του πελάτη.   

Όπως δηλώνει η κα Κάκια Κεχρή, Τεχνική Διευθύντρια Ατομικών, Γενικών Ασφαλίσεων: «Η νέα διαδικασία έχει τύχει ήδη θερμής υποδοχής από τους Συνεργάτες μας Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές, ενώ πολλοί Ασφαλισμένοι έχουν βιώσει την αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης, που περιλαμβάνει την ανταπόκριση της Φροντίδας Ατυχήματος σε 30’ λεπτά και την έγκριση της αποζημίωσής τους εντός 24 ωρών από τη στιγμή του ατυχήματος».

Η παρακολούθηση της πορείας των αιτημάτων γίνεται on-line, μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας OneView, στην οποία έχουν πρόσβαση όλοι οι Συνεργάτες Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές της Generali. Χάρη σε αυτό το ψηφιακό εργαλείο οι Συνεργάτες έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνουν άμεσα τους πελάτες, αλλά και να στέλνουν ψηφιακά τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της διαδικασίας αποζημίωσης. Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσβαση στις πληροφορίες των συμβολαίων και των αιτημάτων του έχει πλέον και ο πελάτης, μέσω του αντίστοιχου portal πελατών MyGenerali.

Με την παραπάνω διαδικασία και τη χρήση ψηφιακών εργαλείων, τόσο οι Συνεργάτες όσο και οι Ασφαλισμένοι απολαμβάνουν τα παρακάτω προνόμια:
  • Εξατομικευμένη συμβουλευτική και καθοδήγηση από τη στιγμή του ατυχήματος μέχρι την τελική αποζημίωση
  • Άμεση αποζημίωση
  • Δυνατότητα on-line ενημέρωσης και παρακολούθησης της εξέλιξης της ζημιάς
  • Ταχύτερη εξυπηρέτηση και διαφανείς διαδικασίες
Οι νέες υπηρεσίες που συστήνει η Generali ικανοποιούν τα αιτήματα των Ασφαλισμένων και των Συνεργατών, τα οποία καταγράφηκαν μέσω του συστήματος αξιολόγησης NPS, που λειτουργεί από τον Ιανουάριο του 2018.

Όπως υπογραμμίζει ο κ. Π. Δημητρίου, Διευθύνων Σύμβουλος της Generali «Παρακολουθούμε, Σχεδιάζουμε, και Ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των πελατών και Συνεργατών μας. Δεσμευόμαστε, και παρέχουμε όσα υποσχόμαστε. Πιστοί στην υλοποίηση της στρατηγικής μας, αξιοποιούμε συνδυαστικά τη διαπροσωπική επικοινωνία και την τεχνολογία. Μετά τις πρωτοποριακές για την ελληνική αγορά, ψηφιακές υπηρεσίες που προσφέραμε στον κλάδο υγείας, κάνουμε τη διαφορά και στον κλάδο αυτοκινήτου. Η υψηλή τεχνογνωσία των Συνεργατών και του προσωπικού μας και η τεχνολογία τίθενται στην υπηρεσία των Ασφαλισμένων, παρέχοντας πιο γρήγορη, απλή και διάφανη εξυπηρέτηση από ποτέ».



17 Ιουλ 2018

"My Interasco" App: Νέο Πρωτοποριακό Ηλεκτρονικό Εργαλείο για συνεργάτες και πελάτες

H Interasco θέτει νέα δεδομένα στο χώρο της ψηφιοποιημένης online ασφάλισης με την ανάπτυξη μιας νέας ολοκληρωμένης mobile εφαρμογής για Android & iOS συσκευές, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε tablet ή ipad.

Πιο συγκεκριμένα, όπως δήλωσε η κα Ναταλία Γιαννιού, Δ/ντρια Πωλήσεων & 
Marketing της εταιρίας, μέσω της mobile εφαρμογής "My Interasco" App:
  • Οι συνεργάτες έχουν μια εξαιρετικά λειτουργική πλατφόρμα, που καλύπτει όλο το φάσμα εργασιών τους και πρωτίστως τη διαχείριση των πωλήσεων τους με την Εταιρία, σε πραγματικό χρόνο.
  • Η νέα αυτή εφαρμογή εκσυγχρονίζει, απλοποιεί και αποδεσμεύει πολύτιμο χρόνο για νέες και διασταυρούμενες πωλήσεις.
  • Οι πελάτες μπορούν να ενημερωθούν ανά πάσα στιγμή και όπου και αν βρίσκονται με την αμεσότητα και την απλότητα χρήσης που προσφέρει η τεχνολογία, για την ασφαλιστική σχέση τους με την εταιρία.
Κατεβάστε σήμερα την εφαρμογή «My Interasco» App και αξιοποιήστε ανά πάσα στιγμή μια ολοκληρωμένη σειρά υπηρεσιών!

H εφαρμογή είναι διαθέσιμη δωρεάν, σε όλα τα λειτουργικά συστήματα: iOS 
(Apple) & Android.

Τα νέα ηλεκτρονικά συστήματα «My Interasco» του συνεργάτη και πελάτη είναι αλληλένδετα και όλα μαζί αποτελούν την εξασφάλιση της μελλοντικής ανάπτυξης κάθε επαγγελματία ασφαλιστικού διαμεσολαβητή που συνεργάζεται με την Interasco, απόλυτα συνυφασμένης με την ποιότητα, φερεγγυότητα και αξιοπιστία.

Το «My Interasco» App ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις και θεμελιώνει ένα καλύτερο αύριο για τους συνεργάτες και πελάτες.


16 Ιουλ 2018

Eurolife ERB: Μια ημέρα αφιερωμένη στο Artificial Intelligence και το Machine Learning

Αυτές ήταν μερικές από τις περιοχές που αναλύθηκαν στις ειδικές συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν πρόσφατα, με πρωτοβουλία της Eurolife ERB και με κύριο συνομιλητή τον κορυφαίο data scientist Jeremy Achin, ιδρυτή και CEO της αμερικάνικης εταιρείας DataRobot. Στο πλαίσιο μιας ημέρας αφιερωμένης στο Artificial Intelligence και το Machine Learning, σημαντικά στελέχη του επιχειρηματικού κόσμου είχαν την ευκαιρία να μοιραστούν απόψεις και να ανταλλάξουν ιδέες με τη Διοίκηση της Eurolife ERB και τον Jeremy Achin.

Καθώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός για τη Eurolife ERB είναι σε πλήρη ανάπτυξη, ο Jeremy Achin και η ομάδα του, την ίδια ημέρα και στο πλαίσιο ενός σχετικού workshop εστίασαν σε περιοχές ανάπτυξης του οργανισμού μέσω της χρήσης προτύπων μοντέλων Artificial Intelligence και Machine Learning. Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία αναδεικνύει για μία ακόμη φορά την προσήλωση της Eurolife ERB στον ψηφιακό μετασχηματισμό και την υιοθέτηση προηγμένων τεχνολογιών προς όφελος τόσο του οργανισμού, όσο και του ίδιου του ασφαλισμένου. Στη συνάντηση μάλιστα των στελεχών και του κ. Jeremy Achin, μέσα από έναν άκρως ενδιαφέροντα διάλογο, αναδείχθηκαν οι πιο σημαντικές προκλήσεις της επιστήμης των δεδομένων στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων.

Συγκεκριμένα, οι συμμετέχοντες συνομίλησαν με τον Jeremy Achin και προσέγγισαν κεντρικά θέματα όπως:
  • Ποια είναι η εικόνα αυτή τη στιγμή σε παγκόσμιο επίπεδο για το Artificial Intelligence;
  • Που βρίσκονται αυτή τη στιγμή επιχειρήσεις παγκόσμιου βεληνεκούς όπως η Google, Amazon, Microsoft κ.λπ.
  • Ποια είναι η εικόνα στην Ελλάδα και πόσο έτοιμη είναι στην υιοθέτηση του Machine Learning;
  • Οι νέες αυτές τεχνολογίες έχουν εφαρμογή σε όλους τους κλάδους και πώς μία επιχείρηση μπορεί να τις εφαρμόσει προς όφελος των καταναλωτών και της δικής της ανάπτυξης;
  • Οι συνέργειες αλλά και τα άμεσα αποτελέσματα από την εφαρμογή αντίστοιχων τεχνολογιών από οργανισμούς μεγάλης κλίμακας.
  • Ποιες είναι οι κύριες προκλήσεις στην υιοθέτηση του Artificial Intelligence και του Machine Learning σε μία επιχείρηση σε επίπεδο τεχνολογικής ωριμότητας, ετοιμότητας των εργαζόμενων, ανακάλυψηςπραγματικών Data scientists και ταλέντων στην Ελλάδα;
  • Ποιες είναι οι ηθικές διαστάσεις στην χρήση τεχνολογιών όπως η τεχνητή νοημοσύνη;
Με αφορμή την επίσκεψή του, ο κ. Jeremy Achin, δήλωσε: «Είναι πραγματικά εντυπωσιακό το γεγονός ότι πολλές επιχειρήσεις στην Ελλάδα έχουν ήδη σημαντικές γνώσεις και έχουν ξεκινήσει να εφαρμόζουν αποτελεσματικά τεχνολογίες όπως το machine learning. Πρόκειται για μια συναρπαστική εποχή που μάλιστα σε χώρες όπως η Ελλάδα, δημιουργεί σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης. Συντελείται στην ουσία μια νέα ‘επανάσταση’ που θα επιτρέψει στην ανθρωπότητα να αυτοματοποιήσει σημαντικές διαδικασίες κερδίζοντας έτσι πολύτιμο χρόνο για ουσιαστική και δημιουργική εργασία. Από την πλευρά μας, ως εταιρεία που δραστηριοποιούμαστε στο πεδίο της αυτοματοποιημένης μάθησης για προγνωστική μοντελοποίηση, είναι σημαντικό να συνεργαζόμαστε με εταιρείες όπως η Eurolife ERB, όπου η πρόθεση της διοικητικής ομάδας για την υλοποίηση ουσιαστικών αλλαγών και η εμπλοκή της στην όλη διαδικασία, λειτουργεί καταλυτικά στην επίτευξη του τελικού στόχου».

Συνοψίζοντας τη συζήτηση, ο κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος & CEO της Eurolife ERB, τόνισε: «Οι δυνατότητες που δημιουργεί η εξέλιξη της τεχνολογίας φαντάζουν ανεξάντλητες και η βαρύτητα πλέον δίνεται στο πώς μπορούν αυτές να αξιοποιηθούν ώστε να λειτουργήσουν πραγματικά προς όφελος του κάθε πολίτη, σε πολλά και διαφορετικά επίπεδα: από την ουσιαστική πρόληψη και φροντίδα της υγείας του, μέχρι την εξυπηρέτηση της καθημερινότητάς του έως τα βαθιά γεράματα.  Ο κλάδος αλλάζει και η χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης είναι ένα ουσιαστικό αλλά και απαραίτητο βήμα για το μετασχηματισμό αυτό.  Για εμάς ωστόσο υπάρχει ακόμη ένα ζητούμενο. Ως μια εταιρεία με σημαντική και μακρόχρονη πορεία, οφείλουμε να βρούμε τον βέλτιστο τρόπο να ακολουθήσουμε ή και να οδηγήσουμε τις τεχνολογικές εξελίξεις για το σύνολο του κλάδου, παραμένοντας όμως πιστοί στη σημαντική κληρονομιά μας και τιμώντας στο έπακρο την εμπιστοσύνη των πελατών μας.»