>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

18 Δεκ 2015

Επιστροφή πινακίδων και αδειών οδήγησης και κυκλοφορίας, ενόψει των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς

Με Απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Προστασίας του Πολίτη Νίκου Τόσκα, επιστρέφονται από αύριο (19-12-2015) οι άδειες οδήγησης, καθώς και οι πινακίδες και οι άδειες κυκλοφορίας των οχημάτων (αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων), προκειμένου να διευκολυνθούν οι πολίτες στην μετακίνησή την περίοδο των εορτών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.
Η Απόφαση αφορά στα στοιχεία οδήγησης και κυκλοφορίας που έχουν αφαιρεθεί ή κατατεθεί στις Αστυνομικές Αρχές μέχρι και σήμερα (18-12-2015).

Επίσης, στο πλαίσιο της ίδιας Απόφασης, δεν θα εκτελεστούν οι εκκρεμείς διοικητικές αποφάσεις (επιδοθείσες ή μη), που εκδόθηκαν κατ΄ εφαρμογή του άρθρου 103 του Κ.Ο.Κ. («Επιβολή διοικητικών μέτρων»), για παραβάσεις που βεβαιώθηκαν μέχρι και σήμερα (18-12-2015).

Από την παραπάνω Απόφαση εξαιρούνται και δεν επιστρέφονται τα στοιχεία οδήγησης και κυκλοφορίας οχημάτων, που αφορούν στις εξής παραβάσεις:
  • Οδήγηση υπό την επήρεια μέθης.
  • Οδήγηση με ταχύτητα πέραν της επιτρεπόμενης.
  • Παραβίαση της ένδειξης ερυθρού σηματοδότη.
  • Κυκλοφορία ανασφάλιστων οχημάτων.
  • Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα.

Η επιστροφή των στοιχείων αφορά το χρονικό διάστημα μετά το πέρας της προηγούμενης σχετικής απόφασης. Σημειώνεται ότι οι αποφάσεις, που έχουν εκδοθεί από Δικαστικές ή άλλες Αρχές, εκτελούνται κανονικά.

Τέλος, επισημαίνεται ότι για την επιστροφή των παραπάνω στοιχείων οδήγησης και κυκλοφορίας δεν απαιτείται η άμεση καταβολή του διοικητικού προστίμου, για την είσπραξη του οποίου θα ακολουθείται η τακτική διαδικασία, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 104 του Κ.Ο.Κ..

ΕΛ.ΑΣ: Εξιχνίαση ομάδας νεαρών για 47 διαρρήξεις αυτοκινήτων στις Σέρρες

Εξιχνιάστηκε ομάδα 5 νεαρών οι οποίοι κατά τους τελευταίους μήνες είχαν διαρρήξει συνολικά 47 αυτοκίνητα στις Σέρρες.

Η πολύμηνη και συστηματική έρευνα των αστυνομικών της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Σερρών, είχε ως αποτέλεσμα την εξιχνίαση πολυάριθμων διαρρήξεων σε αυτοκίνητα, που έγιναν το τελευταίο έτος στην ευρύτερη περιοχή των Σερρών.

Για την υπόθεση σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος 5 ατόμων, ηλικίας από 17 έως 23 ετών, για διακεκριμένες περιπτώσεις κλοπής.

Ειδικότερα, όπως προέκυψε από την έρευνα, τα παραπάνω άτομα δρώντας από τα τέλη του προηγούμενου έτους και αλλάζοντας κάθε φορά σύνθεση, διέπρατταν συστηματικά διαρρήξεις σε σταθμευμένα οχήματα, εφαρμόζοντας συγκεκριμένη μεθοδολογία (θραύση παραθύρων με κατσαβίδι).

Μέχρι στιγμής έχει εξακριβωθεί ότι έχουν διαρρήξει συνολικά 47 αυτοκίνητα, αφαιρώντας συνολικά χρηματικό ποσό που ξεπερνά τις 2.500 ευρώ και διάφορα κοσμήματα και αντικείμενα, η αξία των οποίων υπερβαίνει τις 5.000 ευρώ, σύμφωνα με εκτίμηση των παθόντων.

Η έρευνα των αστυνομικών συνεχίζεται προκειμένου να εξακριβωθεί η τυχόν συμμετοχή τους και σε άλλες παρόμοιες αξιόποινες πράξεις.

Η δικογραφία που σχηματίσθηκε θα υποβληθεί στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Σερρών.

Ι.Ο.ΑΣ. "Πάνος Μυλωνάς": Γιορτάζει 10 χρόνια δράσης στην Οδική Ασφάλεια

Το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» εφέτος συμπλήρωσε 10 χρόνια αδιάλειπτης δράσης στο χώρο της Οδικής Ασφάλειας. Μέσα από έναν τραγικά άδικο θάνατο, δημιουργήθηκε ένας Οργανισμός που έχει ουσιαστικό και ενεργό ρόλο στην πρόληψη των τροχαίων δυστυχημάτων. Το έργο του που έχει αναγνωριστεί όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και διεθνώς, παρουσιάστηκε σήμερα 17 Δεκεμβρίου 2015, στο Ζάππειο Μέγαρο παρουσία εκλεκτών καλεσμένων, φίλων και συνεργατών του Ινστιτούτου, και πλήθους εκπροσώπων θεσμικών, κοινωνικών φορέων και Οργανισμών.

Ειδικότερα, ο Πρόεδρος της Βουλής κ. Νικόλαος Βούτσης, ο οποίος απένειμε και το Βραβείο του Τροχονόμου της Χρονιάς, ο Υπουργός Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης κ. Παναγιώτης Κουρουμπλής, ο Υφυπουργός Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων κ. Παναγιώτης Σγουρίδης, ο Γενικός Γραμματέας Δημόσιας Τάξης κ. Δημήτριος Αναγνωστάκης, και ο Πρόεδρος της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας της Βουλής κ. Γεώργιος Ουρσουζίδης, μας τίμησαν με την παρουσία τους απευθύνοντας ένα λόγο συμπαράστασης και υποστήριξης στο καίριο για όλους μας θέμα της οδικής ασφάλειας και της σπουδαιότητας να την υπερασπιζόμαστε με κάθε δυνατό τρόπο. Οι πολύτιμοι χορηγοί μας από τη μεριά τους, η «Συμμαχία για την ασφάλεια και τον πολιτισμό στο δρόμο», τα μέλη μας και οι υποστηρικτές μας, έδωσαν το δικό τους παρών, εκφράζοντας με αυτόν τον τρόπο για μια ακόμη φορά την προτεραιότητα που δίνουν στην ανθρώπινη ζωή, αποδεικνύοντας ταυτόχρονα το κοινωνικό τους πρόσωπο. Συγκινητικός ήταν και ο γραπτός χαιρετισμός του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου, ο οποίος συνεχάρη το Ινστιτούτο για τη δεκαετή δράση του.

Στην εκδήλωση η Πρόεδρος του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» κ. Βασιλική Δανέλλη – Μυλωνά, έκανε μια ανασκόπηση των κύριων δράσεων και έργων που έχουν επιτευχθεί από το Ι.Ο.ΑΣ. τη δεκαετία 2005 - 2015, ενώ ανανέωσε τη δέσμευση της ομάδας του με το ίδιο σθένος, για νέες μελλοντικές εκστρατείες και στόχο έναν κόσμο χωρίς τροχαία δυστυχήματα.
  
Ιδιαίτερη στιγμή για όλους μας ήταν η παρουσία του Εκτελεστικού Διευθυντή του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών (ETSC – European Transport Safety Council) κ. Antonio Avenoso, ο οποίος με μεγάλη προθυμία συμμετείχε στην παρουσίαση θίγοντας τη σημαντική συμβολή του Ινστιτούτου στις διεθνείς εξελίξεις αναφορικά στην Οδική Ασφάλεια. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε και ο ίδιος «Τα τελευταία 10 χρόνια ήταν μια μεγάλη έμπνευση για μένα προσωπικά να βλέπω την ανάπτυξη, την εξέλιξη και την επίδραση που είχε το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας "Πάνος Μυλωνάς". Το Ι.Ο.ΑΣ. είναι πράγματι μοναδικό στο να αναδείξει το ζήτημα της οδικής ασφάλειας στην Ελλάδα μέσα από εκστρατείες ενημέρωσης, τα ΜΜΕ και τα κοινωνικά δίκτυα. Αλλά η βελτίωση της οδικής ασφάλειας έχει να κάνει επίσης και με ευρύτερη αλλαγή του συστήματος. Απαιτεί  ενημέρωση της κοινής γνώμης, πολιτική βούληση και την υποστήριξη των κοινωνικών εταίρων, από τη βιομηχανία έως και την κοινωνία των πολιτών. Το Ινστιτούτο "Πάνος Μυλωνάς" από το ξεκίνημά του το είχε κατανοήσει αυτό και συνεργάστηκε στενά με πανεπιστήμια, εταιρείες και ενώσεις στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Πιστεύω επίσης πως αυτό αποτέλεσε και κρίσιμο παράγοντα της επιτυχίας του Οργανισμού.»

Ακολούθησε η βράβευση του “Τροχονόμου της Χρονιάς”, μια πρωτοβουλία του Ι.Ο.ΑΣ. που αποτελεί πια θεσμό, κατά την οποία βραβεύθηκαν οι κ.κ. Ιωάννης Σπανίδης του Τμήματος Τροχαίας Ελληνικού και Ιωάννης Κολιός του Τμήματος Τροχαίας Αυτ/μων Βοιωτίας, για την προσφορά τους στον αγώνα για την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων και την προστασία της ζωής των πολιτών. Η βράβευση πραγματοποιήθηκε παρουσία του Γενικού Αστυνομικού Επιθεωρητή Νοτίου Ελλάδος κ. Κωνσταντίνου Μιχαιρίνα και πλήθους ακόμα εκπροσώπων της Ελληνικής Αστυνομίας, ενώ οι Τροχονόμοι παρέλαβαν από το Ι.Ο.ΑΣ. τιμητική πλακέτα αλλά και ένα αλκοολόμετρο δωρεά για το κάθε Τμήμα.

Οι βραβεύσεις ολοκληρώθηκαν με τους εθελοντές μας κ. Μυρτώ Ευαγγέλου και κ. Γεώργιο Κολοκυθά για τη σημαντική προσφορά τους στον αγώνα του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», οι οποίοι επίσης έλαβαν τιμητική διάκριση.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης προβλήθηκαν επίσης δυο πολύ ενδιαφέροντα videos, το ένα ήταν μια σύντομη σκιαγράφηση της δεκαετούς ιστορίας του Ινστιτούτου, και το δεύτερο αποτελούνταν από  σύντομους χαιρετισμούς από διεθνείς προσωπικότητες στον τομέα της Οδικής Ασφάλειας και ειδικότερα οι:
  • κ. Jean Todt, Πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (F.I.A.) & Ειδικός Εντεταλμένος του Γ.Γ. του ΟΗΕ για την Οδική ασφάλεια  
  • κ. Szabolcs Schmidt, Ευρωπαϊκή Επιτροπή,Επικεφαλής της Οδικής Ασφάλειας  ΓΔ MOVE
  • κ. Prof. Claes Tingvall,Eμπνευστής του Vision Zero (Όραμα Μηδέν)
  • κ. Christy McCann, Αρχηγός του Προσκοπισμού της Ιρλανδίας
  • κ. Michael Woodford, Πρόεδρος του Ιδρύματος για Ασφαλέστερους Δρόμους (S.R.F.)
Μετά την παρουσίαση, οι καλεσμένοι είχαν τη δυνατότητα να περιηγηθούν στην έκθεση των εφαρμογών, προγραμμάτων, αλλά και του μοναδικού στην Ελλάδα εξοπλισμού που διαθέτει το Ινστιτούτο.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα τους χορηγούς της εκδήλωσης και συγκεκριμένα: τη DIAGEO HELLAS A.E., τη GENESIS PHARMA, την HELLASTRON, το ETSC (European Transport Safety Council), και το SRF (Safer Road Foundation), καθώς επίσης την ΕΡΤ που ήταν Υποστηρικτής μας, και πάντα στέκεται αρωγός στις προσπάθειές μας αλλά και τον κ. Νικόλαο Κορόβηλα – Δημοσιογράφο, που συντόνισε την εκδήλωση.

Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι οι θάνατοι στην Ελλάδα μειώθηκαν κατά 53% και οι σοβαροί τραυματισμοί κατά 55% μέσα στην δεκαετία 2004 - 2014. Πιο συγκεκριμένα, τo 2014, 793 συμπολίτες μας έχασαν τη ζωή τους όταν ο αντίστοιχος αριθμός για το 2004 έφτανε τους 1.670. Ωστόσο, τους πρώτους 9 μήνες του 2015 καταγράφηκε αύξηση των νεκρών και των σοβαρά τραυματιών σε τροχαία κατά 9,7% και 3,7% αντίστοιχα σε σχέση με το 2014. Αυτό το γεγονός αποδεικνύει πως δεν πρέπει να εφησυχάζουμε αλλά αντιθέτως να εντείνουμε τις προσπάθειες για ευαισθητοποίηση και ενημέρωση όλων των χρηστών του οδικού δικτύου μέχρι να γίνει πραγματικότητα το όραμα του Ινστιτούτου να ζούμε σε έναν κόσμο χωρίς τροχαία δυστυχήματα. 

Γιατί μαζί μπορούμε καλύτερα!

AXA: Γιατί το κλίμα αλλάζει τους κανόνες στις πόλεις και στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις;

Η κλιματική αλλαγή αρχίζει, πλέον, να αποτελεί ένα πραγματικό γεγονός. Με αυτό το δεδομένο θα πρέπει να αναρωτηθούμε με ποιον τρόπο θα προσαρμοστούν οι πόλεις και οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στα νέα δεδομένα,  πώς θα διαχειριστούν τους νέους οικονομικούς, κοινωνικούς και περιβαλλοντικούς κινδύνους, ποιες είναι οι προκλήσεις και τα εμπόδια που μειώνουν την αποτελεσματικότητα των προσπαθειών αντιμετώπισης.

Αυτές είναι οι βασικές ερωτήσεις που τέθηκαν πριν λίγο καιρό σε 1.100 ανθρώπους που διευθύνουν μικρομεσαίες επιχειρήσεις και στελέχη τοπικής αυτοδιοίκησης μεγάλων πόλεων σε 18 χώρες της Ευρώπης, της Αμερικής και της Ασίας. Η έκθεση του Nicholas Stern* (2006) αναφέρει πως το κόστος της κλιματικής αλλαγής υπολογίζεται σε 20% του παγκόσμιου ΑΕΠ μέχρι το τέλος αυτού του αιώνα, πλήττοντας οικονομικά, κυρίως, τις πόλεις και τις επιχειρήσεις. Παράλληλα, έρευνα του Κέντρου Penn Schoen Berland (PSB) δείχνει ότι τόσο τα στελέχη των τοπικών κοινωνιών όσο και οι επιχειρηματίες πιστεύουν ότι ήδη έχουμε αργήσει για να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά την απειλή της κλιματικής αλλαγής.

Όσο αυτή η νέα πραγματικότητα γίνεται περισσότερο αποδεκτή, οι πόλεις ανά τον κόσμο έχουν αναπτύξει στρατηγικές αντιμετώπισης ώστε να καταστήσουν τις υποδομές και τους πληθυσμούς τους πιο ανθεκτικούς στις ολοένα αυξανόμενες προκλήσεις που προέρχονται από την κλιματική αλλαγή. Ένας βασικός παράγοντας ανθεκτικότητας είναι η δυνατή τοπική οικονομία, η οποία οδηγείται από ανθεκτικές επιχειρήσεις. Σε αυτή τη βάση, οι άνθρωποι που διοικούν τις πόλεις καλούν τις επιχειρήσεις να εστιάσουν σε τρόπους με τους οποίους θα ανταπεξέλθουν στις μακροπρόθεσμες προκλήσεις της κλιματικής αλλαγής.

Οι έρευνες δείχνουν, επίσης, ότι πολλές μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι εξαιρετικά απροετοίμαστες για την αντιμετώπιση των κλιματικών κινδύνων:

Μόλις 26% έχουν συγκεκριμένη πολιτική ή πλάνο για να αντιμετωπίσουν πιθανούς μελλοντικούς περιβαλλοντικούς κινδύνους.
65% ανησυχούν για την κλιματική αλλαγή σε σχέση με τις εργασίες τους, ενώ το ποσοστό αυξάνεται στο 75% για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που βρίσκονται σε αναπτυσσόμενες οικονομίες, όπου μάλιστα οι κοινωνίες έχουν πληγεί, κατά κόρον, μέχρι σήμερα.
Ως εκ τούτου, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αισθάνονται ευάλωτες και μόλις 25% από αυτές πιστεύουν πως είναι προετοιμασμένες για την επίδραση της κλιματικής αλλαγής.

*Πρόεδρος στο Ερευνητικό Κέντρο Grantham του London School of Economics για την Κλιματική αλλαγή και το Περιβάλλον και ειδικός Σύμβουλος σε θέματα οικονομικής ανάπτυξης και κλιματικής αλλαγής.

Ποιος είναι λοιπόν ο ρόλος της ασφάλισης; Ο κλάδος των ασφαλίσεων, ως ηγέτης στη διαχείριση κινδύνου, έχει μια μεγάλη ευκαιρία να αναλάβει πρωτοβουλία για να συμβουλεύσει τις επιχειρήσεις στο πώς να εκτιμήσουν τους κλιματικούς κινδύνους, υποστηρίζοντάς τις, παράλληλα, στην ανάπτυξη σχεδίων αντιμετώπισης: 62% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων από τις χώρες που έγινε η έρευνα, θεωρούν πως οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις αποτελούν αξιόπιστες πηγές πληροφόρησης για την κλιματική αλλαγή. Τα στελέχη των τοπικών κοινωνιών, επίσης, αναγνωρίζουν τη δύναμη του ασφαλιστικού κλάδου να οδηγήσει τις εξελίξεις και τη σημαντικότητα του να υπάρξει ένας ανοικτός διάλογος προκειμένου να αναγνωρίσουν την εξελισσόμενη φύση των κινδύνων που αντιμετωπίζουν.

Όντως, ο ασφαλιστικός κλάδος έχει την ευκαιρία να καθοδηγήσει την αλλαγή στη συμπεριφορά του κόσμου μέσα από την εκπαίδευση και την ενημέρωση, καθώς και μέσα από την τιμολόγηση και δημιουργία προϊόντων αλλά και υπηρεσιών που θα δίνουν κίνητρα για ανάληψη πρωτοβουλιών αντιμετώπισης περιβαλλοντικών κινδύνων.

Συνολικά, 74% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων πιστεύουν ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση των κλιματικών κινδύνων. «Αυτές οι έρευνες καταδεικνύουν ότι κάποιες πόλεις έχουν κάνει σημαντικά βήματα για να γίνουν πιο ανθεκτικές», ανέφερε ο Henri De Castries, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ. «Ελπίζουμε ότι τα αποτελέσματα αυτά θα προσφέρουν χρήσιμες πληροφορίες στις Δημοτικές Αρχές και τις εταιρείες, ώστε να προετοιμαστούν καλύτερα για τις συνέπειες της υπερθέρμανσης του πλανήτη. Και έχουμε τη βεβαιότητα ότι, χάρις στις γνώσεις του για τη διαχείριση ρίσκου, κρίσεων και προστασίας, ο ασφαλιστικός κλάδος, στον οποίο η ΑΧΑ αποτελεί κύρια δύναμη, θα αποτελέσει έναν σημαντικό σύμμαχο στην παγκόσμια προσπάθεια για την αντιμετώπιση των κλιματικών κινδύνων», πρόσθεσε.

Η ώρα της δράσης δεν είναι το 2100, δεν είναι το 2050 και δεν είναι το 2020. Είναι τώρα.

Ακόμα και το σενάριο αύξησης της θερμοκρασίας του πλανήτη κατά 2οC που επιβεβαιώθηκε φέτος από τον ΟΗΕ και από το G7 δεν θα είναι χωρίς συνέπειες. Αυτή η αύξηση συνδέεται με άνοδο του επιπέδου της θάλασσας και αύξηση στην περιοδικότητα και την ένταση ακραίων καιρικών φαινομένων, όπως οι καύσωνες, οι πλημμύρες και οι ξηρασίες. Τα καταστροφικά αποτελέσματα τέτοιων φαινομένων θα αυξηθούν από το γεγονός ότι οι κοινωνίες και οι υποδομές τους είναι πιο συγκεντρωμένες σε περιοχές που πλήττονται περισσότερο από κάθε άλλη φορά. Ο μισός πληθυσμός της Γης σήμερα διαμένει σε πόλεις, συνήθως κοντά σε ακτές και αυτή η αναλογία πρόκειται να αυξηθεί σχεδόν στα 2/3 μέχρι το 2050, οπότε οι κίνδυνοι από την κλιματική αλλαγή θα αφορούν περίπου σε 6,4 δισεκατομμύρια ανθρώπους.

Σύμφωνα με την Παγκόσμια Τράπεζα, 80% του κόστους προσαρμογής στην κλιματική αλλαγή για την τεσσαρακονταετία 2010-2050 θα αφορά, κυρίως, σε αστικές περιοχές. Για την καλύτερη χαρτογράφηση και τον σωστότερο στρατηγικό σχεδιασμό για τη μείωση της έκθεσης στο μεταβαλλόμενο κλίμα, πρέπει να εστιάσουμε στις ίδιες τις πολιτείες που θα εκτεθούν στις αλλαγές.

Σε συνέχεια της παραπάνω έρευνας, ο Όμιλος της ΑΧΑ θέλησε να εστιάσει στο γεγονός ότι ορισμένες πόλεις έχουν κάνει σημαντικά βήματα προόδου: έχουν δημιουργήσει συμπαγή πλάνα, έχουν επενδύσει σε νέες υποδομές και βοηθήσει τους πολίτες και τις επιχειρήσεις να προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητα της υπερθέρμανσης του πλανήτη, έχουν αναπτύξει παγκόσμια δίκτυα όπου μοιράζονται εμπειρίες και γνώση τόσο για τη μείωση των αποτελεσμάτων από τις καταστροφές όσο και για την επιδιόρθωση των ζημιών όταν υπάρξει ένα ακραίο φαινόμενο.

Η κλιματική αλλαγή αποτελεί σε ίδιο ποσοστό ευκαιρία και κίνδυνο. Αν οι πόλεις προσαρμοστούν, γίνουν εξυπνότερες, θα οδηγήσουν τη μελλοντική ευημερία. Παρομοίως, οι εταιρείες μπορούν να αξιοποιήσουν αυτή την πρόκληση μέσα από την καινοτομία και την υιοθεσία νέων τεχνολογιών.

Για μια συνοπτική παρουσίαση των παραπάνω, μπορείτε να δείτε το παρακάτω βίντεο:



EIOPA: Ετήσια έκθεση για τις τάσεις των καταναλωτών

Η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφαλίσεων και Επαγγελματικών Συντάξεων (EIOPA) δημοσίευσε την ετήσια έκθεσή της για τις καταναλωτικές τάσεις στον χώρο των ασφαλίσεων και των επαγγελματικών συντάξεων.
Όσον αφορά την ασφαλιστική αγορά, επισημαίνεται ότι η σε βάθος ανάλυση των καταναλωτικών συνηθειών και η επεξεργασία δεδομένων επιτρέπουν στα ασφαλιστικά προϊόντα να ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες των καταναλωτών. Για τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης για την επαγγελματική κατάρτιση και τις παρεχόμενες υπηρεσίες τους, ενώ αναφέρεται στην ανάγκη για καλύτερη προστασία των καταναλωτών, εστιάζοντας στην κατανόηση των ασφαλιστικών προγραμμάτων και στην καλύτερη εξυπηρέτησή τους σε θέματα απαιτήσεων ζημιών ειδικά στον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτου. Στον κλάδο συντάξεων παρατηρείται μετατόπιση από σχήματα Εγγυημένων Αποδόσεων σε σχήματα Εγγυημένων Παροχών.
Περισσότερα για την ετήσια έκθεση της EIOPA μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Eurolife ERB: Κλείνει το deal της πώλησης του 80%

Με την κατάθεση δεσμευτικών προσφορών κλείνει μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα το deal της πώλησης του 80% της Eurolife από την Eurobank, με έντονο ενδιαφέρον, όπως αναφέρουν διάφορες πληροφορίες, από τουλάχιστον δύο επενδυτικά funds.

Σύμφωνα πάντα με πληροφορίες το τίμημα αναμένεται να "κλειδώσει" κοντά η λίγο πάνω στα 300 εκατ ευρώ, ενώ φήμες θέλουν τον Καναδικό Επενδυτικό όμιλο Fairfax, που επίσης κατέχει σημαντικό ποσοστό στο μετοχικό κεφάλαιο της Eurobank, να είναι από τους βασικούς διεκδικητές της εξαγοράς.

Επίσης, έντονο ακούγεται να είναι το ενδιαφέρον και του κινεζικού ομίλου Fosun που επενδύει στις ασφαλιστικές και αντασφαλιστικές αγορές της Ευρώπης.

(Πηγή: Asfalisinet.gr)

17 Δεκ 2015

Έρχονται τα πρώτα ταξί χωρίς οδηγό από την Google μέσα στο 2016;

H Google σχεδιάζει τη δημιουργία μιας εταιρικής μονάδας αυτόνομων/αυτοοδηγούμενων οχημάτων, που θα προσφέρει διαδρομές αντί χρηματικού αντιτίμου, ως ανεξάρτητη επιχειρηματική κίνηση, υπό την «ομπρέλα» της Alphabet, μέσα στο επόμενο έτος, αναφέρει το Bloomberg, επικαλούμενο πηγή που έχει γνώση επί της στρατηγικής της εταιρείας.

Τα αυτόνομα οχήματα της εταιρείας έχουν καταγράψει 1,6 χλμ. διαδρομών σε δημόσιους δρόμους, κυρίως στο Σαν Φρανσίσκο και το Όστιν του Τέξας, κάτι που καθιστά τους εν λόγω δρόμους ιδανικούς για το λανσάρισμα της νέας υπηρεσίας.

Οι στόλοι των οχημάτων θα περιλαμβάνουν τόσο μεγάλα, όσο και μικρά αυτοκίνητα, που θα αρχίσουν πρώτα να χρησιμοποιούνται σε περιορισμένους χώρους, όπως πανεπιστημιακά campus, στρατιωτικές ή εταιρικές εγκαταστάσεις κ.ά.

Όπως σημειώνεται στο δημοσίευμα, η κούρσα για την ανάπτυξη ενός τέτοιου στόλου οχημάτων εντάθηκε τον Φεβρουάριο, μετά από αναφορές περί ανάπτυξης ανταγωνιστικής εταιρείας προς την Uber Technologies Inc από την Google. Σημειώνεται πως η Uber αναπτύσσει και η ίδια τεχνολογία για αυτόνομα οχήματα, έναν τομέα στον οποίο εργάζονται και πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες (και ειδικότερα στον τομέα των «ημιαυτόνομων» οχημάτων).

Σημειώνεται πως τον Σεπτέμβριο η Google X προσέλαβε τον Τζον Κράφτσικ, στέλεχος με μεγάλη εμπειρία στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, ανακοινώνοντας παράλληλα ότι δεν υπάρχουν άμεσα σχέδια για ανεξάρτητη επιχειρηματική μονάδα, αλλά δεν αποκλειόταν κάτι τέτοιο στο μέλλον. Παράλληλα, στελέχη της εταιρείας είχαν πει ότι δεν υπήρχαν σχέδια μαζικής παραγωγής αυτοκινήτων/ φορτηγών.

(Πηγή: Naftemporiki.gr)

Ευρωπαϊκή Πίστη: Εξόφληση ασφαλίστρων έως και σε 12 άτοκες δόσεις μέσω της νέας υπηρεσίας Onlinepay

Η Ευρωπαϊκή Πίστη Α.Ε.Γ.Α. ανακοινώνει τη λειτουργία της νέας υπηρεσίας εξόφλησης ασφαλίστρων, Onlinepay. 

Μέσω του Onlinepay, όλοι οι πελάτες της εταιρίας έχουν τη δυνατότητα να εξοφλούν το συμβόλαιό τους όλο το 24ωρο με τη χρήση οποιασδήποτε χρεωστικής, πιστωτικής ή προπληρωμένης κάρτας Visa και MasterCard, χωρίς καμία επιβάρυνση, εύκολα, γρήγορα και σε ασφαλές περιβάλλον. Επιπρόσθετα, με την χρήση πιστωτικής κάρτας η εξόφληση μπορεί να πραγματοποιηθεί έως και σε 12 άτοκες μηνιαίες δόσεις.

Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής, οι ασφαλισμένοι στον κλάδο αυτοκινήτων μπορούν να εκτυπώνουν το συμβόλαιό τους σε πραγματικό χρόνο. 

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μέσω της ιστοσελίδας www.europaikipisti.gr, στην ενότητα my account ή στο https://myservices.europisti.gr.

Η Ευρωπαϊκή Πίστη, στην προσπάθειά της να είναι δίπλα στους ασφαλισμένους της, θα συνεχίσει να ενσωματώνει τις πλέον σύγχρονες τεχνολογικές εφαρμογές, με στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους ασφαλισμένους της.

MetLife LifeChanger: Παραδίδει μαθήματα ζωής


Η αποτελεσματικότητα μιας πρωτοβουλίας ΕΚΕ καθορίζεται απ’ τον τρόπο που επηρεάζει τα μέλη της κοινωνίας.

Η MetLife, μέσα από το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «MetLife LifeChanger», προωθεί ενεργά την ενημέρωση πάνω σε θέματα οικονομίας και οικονομικής διαχείρισης, παρέχοντας, κατ’ αυτό τον τρόπο, στους νέους τη γνώση και τις δεξιότητες που θα τους οδηγήσουν στην οικονομική τους ανεξαρτησία.

Η MetLife ξεκίνησε την πρωτοβουλία αυτή πριν από δύο χρόνια σε συνεργασία με τον παγκόσμιο οργανισμό εκπαίδευσης & επιχειρηματικότητας Junior Achievement Worldwide (JA), που παρέχει εγκεκριμένα εκπαιδευτικά προγράμματα σε πάνω από 35 χώρες στην Περιφέρεια Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Ασίας κι αποτελεί την πρώτη δράση του έργου του Ιδρύματος MetLife με στόχο την οικονομική ένταξη/ενσωμάτωση των οικονομικά ασθενών πληθυσμών.

Στο πλαίσιο της υλοποίησης του προγράμματος «LifeChanger» στην Ελλάδα, πάνω από 100 εθελοντές της MetLife, εργαζόμενοι και συνεργάτες, έχουν πραγματοποιήσει μια σειρά επιμορφωτικών συναντήσεων με περισσότερους από 1.100 μαθητές όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων. Οι μαθητές, δια μέσου αυτών των συναντήσεων, εξοικειώνονται με τις βασικές αρχές της οικονομίας, συμμετέχουν σε ομάδες και μαθητικούς διαγωνισμούς, καλλιεργούν το επιχειρηματικό τους πνεύμα, μα πάνω απ’ όλα μαθαίνουν να γίνονται οικονομικά υπεύθυνοι για το μέλλον τους. Όπως υποδηλώνει και το όνομά του, το πρόγραμμα «LifeChanger» έχει ως στόχο να επηρεάσει άμεσα τους νέους και να αποτελέσει τον καταλύτη μιας σημαντικής αλλαγής στη ζωής τους.

Μετά την επιτυχία των δύο τελευταίων ετών, η MetLife συνεχίζει με αμείωτο ενδιαφέρον την υλοποίηση του προγράμματος και κατά σχολικό έτος 2015-2016. Το όραμα της MetLife είναι να διευρυνθεί και να ενισχυθεί η αντίληψη της νέας γενιάς ως προς την οικονομία και την επιχειρηματικότητα, με επίκεντρο τα παιδιά και τους νέους με περιορισμένη πρόσβαση σε αυτού του είδους τη γνώση και πληροφορία. Δεδομένης της τρέχουσας οικονομικής κατάστασης στην Ελλάδα, τέτοιες πρωτοβουλίες έχουν πολλές πιθανότητες να επηρεάσουν σημαντικά την κοινωνία και να βοηθήσουν τα μέλη της.

Φέτος ο στόχος της εταιρείας είναι το πρόγραμμα
 «MetLife LifeChanger» να επιμορφώσει ακόμα περισσότερους μαθητές, σε περισσότερα σχολεία δημόσιας εκπαίδευσης, αλλά και να προσεγγίσει παιδιά που υποστηρίζονται από ΜΚΟ που βοηθούν οικονομικά ασθενείς ομάδες. Επιπλέον, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της νέας ψηφιακής εποχής, θα αναπτυχθούν ειδικές τεχνολογικές εφαρμογές που θα επιτρέπουν σε ακόμα περισσότερα παιδιά να αποκτήσουν πρόσβαση στο πρόγραμμα, ανοίγοντας νέους δρόμους προς την οικονομική γνώση εντός κι εκτός διαδικτύου.

Η αποστολή της MetLife και του MetLife Foundation είναι η παροχή βοήθειας σε άτομα, οικογένειες και κοινότητες σε όλο τον κόσμο με σκοπό τη βελτιστοποίηση της ζωής τους. Η ανιδιοτελής προσφορά των εθελοντών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα «MetLife LifeChanger» αποτελεί εγγύηση για τη συνέχιση της δράσης ΕΚΕ της εταιρείας και της σημαντικής επίδρασής της στην κοινωνία.

Η AXA ευχαριστεί τους ψηφιακούς της πελάτες

Η αξιοποίηση των νέων ψηφιακών εφαρμογών για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων και των συνεργατών της αποτελεί για την ΑΧΑ Ασφαλιστική κύρια στρατηγική προτεραιότητα. Από τα μέσα του 2015 η Εταιρεία επιβραβεύει τους ψηφιακούς της πελάτες στον κλάδο Αυτοκινήτου, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε μηνιαίες κληρώσεις για να κερδίσουν ένα iPhone 6.

Στόχος αυτής της ενέργειας είναι να ευχαριστήσει τους ασφαλισμένους της που επιλέγουν την ψηφιακή διαχείριση των εγγράφων τους, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας My AXA, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της Εταιρείας.

Αποστέλλοντας ευχαριστήρια επιστολή προς την ΑΧΑ, ο κ. Αντώνιος Λειβαδάρας, πελάτης της ΑΧΑ, ανέφερε:

«Φίλες και φίλοι μου στην ασφαλιστική Εταιρεία ΑΧΑ, σας εύχομαι να συνεχίσετε να εξυπηρετείτε τους ασφαλισμένους σας με την ίδια συνέπεια και επαγγελματισμό που έχετε πράξει μέχρι τώρα και για μένα».

Λόγω της πολύ θερμής υποδοχής της ενέργειας από τους πελάτες, οι κληρώσεις θα συνεχιστούν μέχρι τον Ιούνιο 2016, με έπαθλο αυτή τη φορά ένα iPhone 6s.

Φωτογραφίες των τυχερών πελατών της AXA που κέρδισαν το iPhone 6: