Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

30 Μαΐ 2016

Πιέσεις από τους δανειστές να γίνει υποχρεωτική η ιδιωτική ασφάλιση

Οι δανειστές, ζητούν επιτακτικά, αυτό που η κυβέρνηση εξαίρεσε από το Solvency II: Την εδραίωση της ιδιωτικής ασφάλισης στην Ελλάδα.

Η ολοκλήρωση της αξιολόγησης και της καταβολής της δόσης των 7,5 δισ. ευρώ, περνά μέσα από την 20σέλιδη επιστολή που απέστειλε το κουαρτέτο προς την ηγεσία του υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και επιβάλλει τα ιδιωτικά ασφαλιστήρια συμβόλαια, απαιτώντας από το κράτος να πάψει να καταβάλλει εκείνο σύνταξη αναπηρίας σε περίπτωση εργατικού ατυχήματος του ασφαλισμένου ή σύνταξη θανάτου στα μέλη της οικογένειάς του.

Από την πλευρά της η κυβέρνηση, μέσω του υπουργού Εργασίας Γιώργου Κατρούγκαλου, έχει ξεκαθαρίσει ότι δεν είναι διατεθειμένη να προχωρήσει στην κατάργηση του άρθρου, καθώς η ένταξη ιδιωτικών εταιρειών θα οδηγήσει σε σταδιακή μετατροπή του κοινωνικού χαρακτήρα του ασφαλιστικού συστήματος.

Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες οι δανειστές ζητούν την απόσυρση του άρθρου 31 του νέου νόμου, που προβλέπει ότι σε περίπτωση εργατικού ατυχήματος το κράτος θα καταβάλλει στον ασφαλισμένο σύνταξη που θα ισούται τουλάχιστον με το διπλάσιο της εθνικής σύνταξης για την ασφάλιση 20 ετών, δηλαδή 768 ευρώ.

(Πηγή: Insurancedaily.gr)

Eurolife ERB: Συνεργασία με το Διαγνωστικό Κέντρο "Ορθοβιοτική"

Η Eurolife ERB, ένας από τους κορυφαίους ασφαλιστικούς Ομίλους στην ελληνική αγορά, εγκαινίασε πρόσφατα τη συνεργασία της με την ‘Ορθοβιοτική’ ένα νέο εξειδικευμένο Διαγνωστικό Κέντρο/Πολυϊατρείο. Η συγκεκριμένη συνεργασία είναι αποτέλεσμα της δέσμευσης της Eurolife ERB για διαρκή εμπλουτισμό των προνομίων υγείας που προσφέρει στους ασφαλισμένους προκειμένου να καλύπτει σφαιρικά τις ανάγκες τους.

Η ‘Ορθοβιοτική’ είναι ένα πρότυπο πολυϊατρείο προληπτικής ιατρικής και αντιγήρανσης, που δημιουργήθηκε με σκοπό να συμβάλει στην πρόληψη, την μακροβιότητα, αλλά και τη διατήρηση υψηλού επιπέδου ποιότητας ζωής για όλους.

Στη συνεργασία της Eurolife ERB με την ‘Ορθοβιοτική’ περιλαμβάνονται προνόμια που απευθύνονται στους ασφαλισμένους με Νοσοκομειακό πρόγραμμα και αφορούν προνομιακές τιμές και εκπτώσεις σε ιατρικές επισκέψεις, εργαστηριακές εξετάσεις, απεικονιστικές εξετάσεις, ειδικά ετήσια check up για άνδρες και γυναίκες και υπηρεσίες κοσμητικής ιατρικής και δερματολογίας.

Στόχος τέτοιου είδους συνεργασιών είναι η αλλαγή αντίληψης και στάσης απέναντι στην πρόληψη και την αξία της προληπτικής ιατρικής.


Επανέρχεται το σενάριο αύξησης στα καύσιμα ώστε να μειωθούν τα τέλη κυκλοφορίας

Ανατροπές στο φορολογικό καθεστώς που ισχύει για τα αυτοκίνητα καθώς και για τα τέλη κυκλοφορίας Ι.Χ. προαναγγέλλει ο Τρύφων Αλεξιάδης στη συνέντευξη που έδωσε στην Ημερησία.

Συγκεκριμένα:
Μετά τις αλλαγές που έγιναν στα τέλη ταξινόμησης όπου πλέον λαμβάνεται υπόψη η εμπορική αξία θα υπάρξουν αλλαγές και στα τέλη κυκλοφορίας;

Κάναμε τις παρεμβάσεις στα τέλη ταξινόμησης με την αξία του αυτοκινήτου γιατί ο κυλινδρισμός είναι κάτι ξεπερασμένο, υπάρχουν αυτοκίνητα με τον ίδιο κυβισμό που έχουν διαφορά στην αξία η οποία φθάνει ακόμη και τις 30.000 ευρώ.

Έχει ήδη συσταθεί ομάδα εργασίας στα συναρμόδια υπουργεία που συζητά με τους φορείς της αγοράς για τις επόμενες παρεμβάσεις στη φορολογία των αυτοκίνητων και τα νέα τέλη κυκλοφορίας του 2017. Υπάρχουν διάφορες προτάσεις στο τραπέζι τις οποίες εξετάζουμε. Θέλουμε ένα σύστημα να είναι πιο δίκαιο και πιο αναλογικό και πιο αποτελεσματικό. Σήμερα έχουμε αυτοκίνητα αξίας 1.500 ή 2.000 ευρώ του 1995 και έχουμε τέλη κυκλοφορίας 1.000 ευρώ. 

Αυτό που επιδιώκουμε είναι να συνδέσουμε τα τέλη κυκλοφορίας με την πραγματική αξία του αυτοκινήτου και με τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου. Βέβαια δεν μπορούμε να βάλουμε σε κάθε αυτοκίνητο ένα μηχάνημα που να μετράει τα χιλιόμετρα.

Μια από τις προτάσεις που συζητείται είναι εκεί που ένα αυτοκίνητο πλήρωνε 500 ευρώ τέλη κυκλοφορίας, να πληρώνει 250 ευρώ για τα τέλη κυκλοφορίας και τα υπόλοιπα 250 ευρώ να τα πληρώνει μέσω της κατανάλωσης βενζίνης. Έτσι αυτός που έχει μια μικρή κατανάλωση βενζίνης και θέλει να έχει το αυτοκίνητό του για ώρα ανάγκης να μπορεί να πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας. Αυτός που θα κάνει πολλά χιλιόμετρα θα έχει μεγαλύτερο κόστος. Η επιβάρυνση θα φανεί στη βενζίνη και θα είναι της τάξης των 2-3 λεπτών το λίτρο.

Τα σενάρια που αποκάλυψε στην «Η» ανέλυσε ο υπουργός και σε συνεντεύξεις του σε τηλεοπτικά κανάλια.

Όπως ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών μιλώντας στο MEGA  έχει συγκροτηθεί μια ομάδα εργασίας γενικά για τα θέμα των αυτοκινήτων και προτείνει τα μισά τέλη κυκλοφορίας να καταβάλλονται με εφάπαξ καταβολή και τα άλλα μισά να πληρώνονται μέσω της βενζίνης.

«Αυτός που κάνει περισσότερη χρήση του αυτοκινήτου θα πληρώνει περισσότερα και αυτός που κάνει περιορισμένη χρήση, λιγότερα» είπε ο κ. Αλεξιάδης στο MEGA και συμπλήρωσε «Έτσι πιστεύουμε ότι θα έχουμε περισσότερα έσοδα».

Σύμφωνα με τον κ. Αλεξιάδη στόχος του υπουργείου είναι να πάρει έσοδα από πολλά αυτοκίνητα με κατατεθειμένες πινακίδες ή αυτοκίνητα που διέρχονται από τη χώρα ή αυτοκίνητα που ενοικιάζουν οι τουρίστες κατά την περίοδο των διακοπών τους στη χώρα.

Λίγο αργότερα, ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών μίλησε και στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ, διευκρινίζοντας ότι η πρόταση για τον φόρο αυτό έχει κατατεθεί και εξετάζεται αλλά δεν έχει υιοθετηθεί. Όπως εξήγησε ο κ. Αλεξιάδης, πολύς κόσμος δεν μπορεί να καταβάλλει μεγάλα τέλη κυκλοφορίας, έτσι θα πληρώνει μέρος του εφάπαξ και το υπόλοιπο θα περάσει στη βενζίνη μέσα από μια μικρή αύξηση. 

Όπως διευκρίνισε, το μέτρο αυτό θα ωφελήσει όσους έχουν μικρή κατανάλωση βενζίνης και θα επιβαρύνει όσους έχουν μεγάλη κατανάλωση, ενώ είναι πρακτική που ακολουθείται και από άλλες χώρες. 

«Είμαστε κυβέρνηση όλων των Ελλήνων γιατί πρέπει να λύσουμε τα προβλήματα της χώρας» τόνισε ακόμη ο Τρύφων Αλεξιάδης. «Έχουμε πλήρη επίγνωση των προβλημάτων, τα μέτρα που ψηφίστηκαν έχουν στόχο να δώσουν ανάσα στους πολίτες» παρατήρησε ο αναπληρωτής υπουργός. 

«Όσο αυξάνεται το εισόδημα θα αυξάνεται και το πόσο των αποδείξεων που θα μαζεύει ο πολίτης» δήλωσε πάντως για το αφορολόγητο. «Όποιος έχει μεγάλο εισόδημα πρέπει να συμβάλλει στα φορολογικά βάρη, συγκεντρώνοντας το μεγαλύτερο ποσοστό εισοδήματος του σε αποδείξεις, οποίος δεν έχει αποδείξεις θα χάνει από το αφορολόγητο του», δήλωσε χαρακτηριστικά.

(Πηγή: Imerisia.gr)

ΕΑΕΕ: Το 2017 η αναπροσαρμογή στα όρια αστικής ευθύνης για τα ασφαλιστήρια αυτοκινήτου

Συχνά ερωτήματα λαμβάνει η ΕΑΕΕ σχετικά με το εάν τα ελάχιστα όρια ασφαλιστικής κάλυψης της υποχρεωτικής ασφάλισης αστικής ευθύνης από την κυκλοφορία οχημάτων που ισχύουν στη χώρα μας, έχουν αναπροσαρμοστεί ή ενδέχεται να αναπροσαρμοστούν άμεσα βάσει του Ευρωπαϊκού Δείκτη Τιμών Καταναλωτή (ΕΔΤΚ), κατ’ εφαρμογή σχετικής διάταξης της κοινοτικής νομοθεσίας.

Ως γνωστόν, σύμφωνα με την ισχύουσα εθνική νομοθεσία και κατ’ εφαρμογή της αντίστοιχης κοινοτικής (άρθρο 6 παρ. 5 του Π.Δ. 237/1986, με το οποίο κωδικοποιήθηκε ο Ν. 489/1976 περί υποχρεωτικής ασφαλίσεως των εξ ατυχημάτων αυτοκινήτων αστικής ευθύνης), από 1ης Ιουνίου 2012 τα ελάχιστα ποσά ασφαλιστικής κάλυψης της υποχρεωτικής ασφάλισης αστικής ευθύνης από την κυκλοφορία οχημάτων που ισχύουν στη χώρα μας, έχουν ως ακολούθως: α) σε περίπτωση σωματικής βλάβης, 1.000.000 ευρώ ανά θύμα, και β) σε περίπτωση υλικής ζημίας, 1.000.000 ευρώ ανά ατύχημα, ανεξάρτητα από τον αριθμό των θυμάτων.

Δεδομένου του ιδιαίτερου ενδιαφέροντος των εταιρειών μελών της η ΕΑΕΕ εξέδωσε, στις 26 Μαΐου, εγκύκλιο, που υπογράφει η Γενική Δ/ντρια, κα Μαργαρίτα Αντωνάκη, στην οποία διευκρινίζονται επί του εν λόγω ζητήματος τα ακόλουθα:

«1. Είναι γεγονός ότι σύμφωνα με το άρθρο 9 παρ. 2 της Οδηγίας 2009/103/ΕΚ σχετικά με την ασφάλιση της αστικής ευθύνης που προκύπτει από την κυκλοφορία αυτοκινήτων, τα ελάχιστα όρια ασφαλιστικής κάλυψης που προβλέπονται από την ισχύουσα κοινοτική νομοθεσία θα πρέπει να αναθεωρούνται σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Δείκτη Τιμών Καταναλωτή (ΕΔΤΚ), όπως προβλέπεται στον Κανονισμό (ΕΚ) αριθμ. 2494/95, κάθε πέντε (5) έτη μετά την 11η Ιουνίου 2005 ή μετά τη λήξη της μεταβατικής περιόδου, της οποίας έκαναν τυχόν χρήση τα Κράτη Μέλη προκειμένου να υιοθετήσουν τα προβλεπόμενα από την κοινοτική νομοθεσία ελάχιστα όρια ασφαλιστικής κάλυψης.

Είναι επίσης γνωστό ότι η Ελληνική Πολιτεία έκανε χρήση της ευχέρειας που προέβλεπε η κοινοτική νομοθεσία για ορισμό μεταβατικής περιόδου προσαρμογής των ελάχιστων ορίων κάλυψης, η οποία, όπως γνωρίζετε, έληξε την 1η Ιουνίου 2012, οπότε και τα ελάχιστα όρια κάλυψης ανήλθαν εν τέλει στα ανωτέρω προβλεπόμενα από την κοινοτική νομοθεσία.

Kατ’ ακολουθία όλων των ανωτέρω, θα θέλαμε συνεπώς να υπογραμμίσουμε ότι τα ελάχιστα όρια κάλυψης της υποχρεωτικής ασφάλισης αστικής ευθύνης από την κυκλοφορία οχημάτων παραμένουν στη χώρα μας, όπως ακριβώς αυτά αναφέρονται στην αρχή της παρούσας εγκυκλίου, και ότι ουδεμία αναθεώρησή τους έχει λάβει χώρα μέχρι σήμερα βάσει του Ευρωπαϊκού Δείκτη Τιμών Καταναλωτή (ΕΔΤΚ).

Επισημαίνουμε, ωστόσο, ότι η αναπροσαρμογή των ορίων αυτών αναμένεται να λάβει χώρα εντός του επόμενου έτους 2017 και αφού προηγουμένως εκδοθεί σχετική απόφαση της ΤτΕ.

2. Επιπλέον θα πρέπει να σημειωθεί ότι, για λόγους ασφάλειας δικαίου, στο άρθρο 6 παρ. 5 του Π.Δ. 237/1986 (με το οποίο κωδικοποιήθηκε ο Ν. 489/1976 περί υποχρεωτικής ασφαλίσεως των εξ ατυχημάτων αυτοκινήτων αστικής ευθύνης) προβλέπεται ρητά ότι για την αναθεώρηση των προβλεπόμενων στην εθνική νομοθεσία ελαχίστων ορίων κάλυψης σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Δείκτη Τιμών Καταναλωτή (ΕΔΤΚ), όπως προβλέπεται στον Κανονισμό (ΕΚ) αριθμ. 2494/95, θα εκδίδεται σχετική απόφαση της Τράπεζας της Ελλάδος, η οποία προφανώς, και λόγω των παραπάνω εκτενώς αναφερθέντων, δεν έχει ακόμη εκδοθεί».


28 Μαΐ 2016

Τεχνολογίες στο αυτοκίνητο που κάνουν τη ζωή μας ασφαλέστερη

Την τεχνολογία μπορούμε να την βρούμε σε μεγάλα αλλά και σε πιο μικρά αντικείμενα και στα πιο απίθανα μέρη. Το αυτοκίνητο δεν θα μπορούσε φυσικά να λείπει!

Το αυτοκίνητο βέβαια είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση όπου τα διάφορα... gadgets μπορεί να είναι και για κακό, αφού χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή η χρήση και η κατάχρησή τους.

Τα παραδείγματα αυτών των τεχνολογιών είναι πολλά και σίγουρα όσοι έχουν αυτοκίνητο τα έχουν χρησιμοποιήσει έστω και μία φορά. Δεν είναι απαραίτητο να είναι κάτι εξειδικευμένο, για παράδειγμα ένα ηχοσύστημα που συνδέεται με άλλες συσκευές αλλά και με το τηλέφωνό μας ώστε να μπορούμε να μιλήσουμε χωρίς να έχουμε το ακουστικό στο αυτί μας μπορεί να είναι το πιο απλό. Μπορεί να γίνει και πιο περίπλοκο αν έχει και σύνδεση στο διαδίκτυο και μας βρίσκει και μαγαζί να πάμε να φάμε, αν του πούμε «πεινάω» με μια φωνητική εντολή!

Οι πλοηγοί, τα γνωστά σε όλους μας GPS, είναι ακόμα μία τεχνολογία που μας έχει λύσει τα χέρια, κάνοντας το ταξίδι ευκολότερο και ασφαλέστερο. Παλιότερα σε κάθε φανάρι χωνόμασταν μέσα στις σελίδες εκείνου του βιβλίου με τους χάρτες και προσευχόμασταν να βρούμε κατευθείαν το σημείο που θέλουμε. Τώρα, απλά κοιτάμε την οθόνη του πλοηγού που έχουμε μπροστά μας και βλέπουμε το σημείο που βρισκόμαστε και πού πρέπει να πάμε.

Ιδιαίτερα χρήσιμα είναι και τα συστήματα παρκαρίσματος που πλέον μπορούμε να βάλουμε στο αυτοκίνητό μας (σε κάποια υπάρχει από το εργοστάσιο). Αυτά τα συστήματα μας βοηθούν όχι μόνο να παρκάρουμε, ειδοποιώντας μας αν πλησιάζουμε το πεζοδρόμιο ή κάποιο άλλο αυτοκίνητο, αλλά ακόμα και να βρούμε τον ιδανικό χώρο που θα μας βολέψει υπολογίζοντας τις διαστάσεις του αυτοκινήτου και του χώρου.

Σε ορισμένα οχήματα έχουν ενσωματώσει ειδικές τεχνολογίες που είτε μας βοηθούν να διατηρούμε προκαθορισμένη απόσταση από το μπροστινό μας όχημα είτε μας ειδοποιούν αν «αισθανθούν» ότι αλλάζουμε ακούσια λωρίδα και θεωρούν ότι κινδυνεύουμε.

Σε όλα αυτά φυσικά δεν υπολογίζουμε τα πιο απλά όπως ένα μηχανηματάκι για να κάνουμε το κινητό μας hotspot ή έναν φορητό μετρητή αλκοόλ για να μπορούμε να μετράμε και μόνοι μας τα επίπεδα του αλκοόλ στο αίμα μας και να αποφασίζουμε αν είναι ασφαλές να οδηγήσουμε.

Όλες αυτές οι τεχνολογίες έχουν ως σκοπό τους να κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη αλλά και ασφαλέστερη. Μπορεί όμως να υπάρχουν και παγίδες κατά τη χρήση τους και θα πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί. Πολλές φορές όταν χρησιμοποιούμε αυτές τις συσκευές μπορεί η προσοχή μας να αποσπάται. Θα πρέπει λοιπόν να έχουμε τον νου μας γιατί μπορεί να προκαλέσουμε σοβαρά ατυχήματα και για εμάς αλλά και για τους άλλους που κυκλοφορούν στο δρόμο γύρω μας. Η δεύτερη πολύ σοβαρή παγίδα, που δεν είναι τόσο φανερή, είναι ότι μπορεί να εξαρτηθούμε από αυτές τις συσκευές αν κάνουμε κατάχρηση. Φανταστείτε έναν οδηγό που δεν μπορεί να παρκάρει μόνος του ή που δεν μπορεί να οδηγήσει σε μια ευθεία! Τι προβλήματα θα μπορούσε να προκαλέσει;

Η οδήγηση είναι έτσι και αλλιώς ένα «άθλημα» που θέλει προσήλωση, αν λοιπόν αρχίσουμε και προσθέτουμε διάφορα...εξαρτήματα που μπορούν να αποσπάσουν την προσοχή μας, τότε τα προβλήματα μπορεί να είναι πολύ μεγάλα. Πρέπει να είμαστε πάντα σε ετοιμότητα και να γνωρίζουμε μέχρι που μπορούμε να κάνουμε χρήση χωρίς να το παρακάνουμε.

(Πηγή as-milisoume.gr)


27 Μαΐ 2016

INTERAMERICAN: Χορηγός της εκστρατείας της ΜΚΟ «Με Οδηγό τον Διαβήτη» στις Κυκλάδες

Χορηγός της 2ης πανελλαδικής εκστρατείας πρόληψης, εκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης κατά της νόσου του σακχαρώδους διαβήτη, που οργάνωσε η μη κυβερνητική οργάνωση «Με οδηγό τον Διαβήτη - Κάρτα Διαβήτη», ήταν η INTERAMERICAN. H πρωτοβάθμια φροντίδα για την υγεία αποτελεί για την εταιρεία βασικό άξονα ανάπτυξης πρωτοβουλιών, στο πλαίσιο του εταιρικού σχεδίου κοινωνικής υπευθυνότητας «Πράξεις Ζωής» και σε συνάφεια με το επιχειρησιακό αντικείμενο ασφάλισης της υγείας, τομέα στον οποίο η INTERAMERICAN δραστηριοποιείται έντονα, όπως επίσης και ο μητρικός όμιλος ACHMEA, που έχει πανευρωπαϊκά ηγετική παρουσία στην ασφάλιση της υγείας. Το ενδιαφέρον της εταιρείας για πολιτική πρόληψης και οργανωμένης διαχείρισης χρονίων νόσων εκφράζεται από σειρά ενεργειών ΕΚΕ, εδώ και αρκετά χρόνια.

Η εκστρατεία, που ξεκίνησε στις 21 Μαϊου με πρώτο σταθμό την Κέα, τελούσε υπό την αιγίδα της Ελληνικής Διαβητολογικής Εταιρείας, της Διαβητολογικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδος και του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Στο πρόγραμμα περιλήφθηκαν έξι νησιά και εκτός από την Κέα, η αποστολή επισκέφθηκε την Κύθνο (22/5), τη Σέριφο (23/5), τη Σίφνο (24/5), την Κίμωλο (25/5) και τη Μήλο (26/5). Στόχο της εκστρατείας αποτέλεσε η ενημέρωση των πολιτών που κατοικούν σε δυσπρόσιτα νησιά για τα χαρακτηριστικά και τους κινδύνους που επιφυλάσσει ο διαβήτης, ώστε να εξοικειωθούν με τη θετική σκέψη αντιμετώπισης ενδεχόμενου προβλήματος, να πληροφορηθούν τα βασικά για την υγιεινή διατροφή και για τις ευεργετικές συνέπειες της τακτικής άθλησης, προλαμβάνοντας την εμφάνιση της νόσου. Όπως τόνισαν οι ειδικοί επιστήμονες σε ενημερωτική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε πριν την εκκίνηση της εκστρατείας, στην Ελλάδα o αριθμός των ατόμων με διαβήτη έχει τετραπλασιαστεί κατά τα τελευταία 30 χρόνια και εκτιμάται ότι αγγίζει το 8% - 9% του πληθυσμού, ενώ υπάρχει και ένα ποσοστό 3% - 4% που αγνοεί ότι πάσχει από τη νόσο.

Κατά τη διάρκεια των επισκέψεων στα νησιά πραγματοποιήθηκαν δωρεάν εξετάσεις γλυκόζης και γλυκοζυλιωμένης αιμοσφαιρίνης. Με προγραμματισμένες συναντήσεις, παρασχέθηκε δωρεάν και έλεγχος συνδρόμου διαβητικού ποδιού - αρτηριακής πίεσης από εξειδικευμένους γιατρούς. Παράλληλα, οργανώθηκαν ενημερωτικές ομιλίες, ανοικτές στο ευρύ κοινό, από εξειδικευμένο προσωπικό υπηρεσιών υγείας σε κεντρικά σημεία των νησιών, καθώς και εκπαίδευση των ασθενών για τη σωστή διαχείριση της νόσου. Όσοι παρευρέθηκαν στις εκδηλώσεις είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν μέσα από ένα δεκάλεπτο, πρωτότυπο παιχνίδι γρίφων στην εγκατάσταση «Δωμάτιο Απόδρασης: Παιχνίδι Γρίφων για τη σωστή διατροφή», τα μυστικά του διαβήτη ώστε να κάνουν ένα βήμα πιο κοντά στην πρόληψη. Με το «Δωμάτιο Απόδρασης» στόχος των ειδικών είναι οι έφηβοι και ενήλικοι να εμπεδώσουν με ευχάριστο, διαδραστικό τρόπο σημαντικές πληροφορίες που σχετίζονται με τη σωστή διατροφή. Το παιχνίδι βασίζεται, κυρίως, στην παρατηρητικότητα, τη δημιουργική σκέψη και τη συνδυαστική λογική.


H Allianz Ελλάδος συμμετέχει στα «Ποσειδώνια 2016»

Η Allianz Ελλάδος, θα συμμετάσχει στη διεθνή έκθεση ναυτιλίας «Ποσειδώνια 2016» που θα πραγματοποιηθεί στο Athens Metropolitan Expo από 6 έως 10 Ιουνίου 2016.

Οι εξειδικευμένες εταιρείες του Ομίλου Allianz, Allianz Global Assistance (A.G.A.) και Allianz Global Corporate & Specialty (A.G.C.S.), θα παρουσιάσουν νέες, πρωτοποριακές υπηρεσίες που αφορούν στην τηλεϊατρική (Telemedicine & Assistance) καθώς και σε λύσεις που αφορούν στην ασφάλιση πλοίων (Hull & Machinery) με παγκόσμια κάλυψη και δίκτυο συνεργατών σε όλο τον κόσμο.

H Allianz Global Assistance δραστηριοποιείται εδώ και εξήντα σχεδόν χρόνια στις υπηρεσίες βοήθειας και ταξιδιωτικής ασφάλισης. Με δίκτυο συνεργατών που ανέρχεται στους 400.000 σε όλο τον κόσμο και περιλαμβάνει όλων των ειδών τις υπηρεσίες, η Allianz Global Assistance παρέχει λύσεις 24x7x365, εξυπηρετώντας σε παγκόσμιο επίπεδο πάνω από 60.000 ιατρικά περιστατικά ετησίως.

Η νέα υπηρεσία, Telemedicine & Assistance, περιλαμβάνει τρεις πυλώνες: Τηλεΐατρική εν πλω, Βοήθεια για Deviation Optimization και Υπηρεσίες Βοήθειας και Επαναπατρισμού & διαχείρισης νοσηλείας στα λιμάνια.

Η Allianz Global Corporate & Specialty, θυγατρική του Ομίλου Allianz, είναι μία από τις λίγες εταιρείες με εξειδίκευση στις εταιρικές ασφαλίσεις και ολοκληρωμένη παρουσία στην παγκόσμια αγορά, προσφέροντας ασφαλιστικές λύσεις σε όλο το φάσμα των εταιρικών και ειδικών κινδύνων. Το δίκτυο της Allianz Global Corporate & Specialty καλύπτει περισσότερες από 160 χώρες, γεγονός που της επιτρέπει να παρέχει εξειδικευμένες λύσεις, άριστη υποστήριξη και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους πελάτες της σε όλο τον κόσμο.

Ειδικότερα, στον τομέα της ναυτιλίας η Allianz Global Corporate & Specialty, προσφέρει ασφάλιση μεταφοράς εμπορευμάτων με εξειδίκευση στον εξοπλισμό υψηλής τεχνολογίας και έχει περισσότερα από 10.000 ασφαλισμένα ποντοπόρα πλοία.

Για να μάθετε περισσότερα για τις υπηρεσίες και τις λύσεις που προσφέρει η Allianz στον τομέα της ναυτιλίας μπορείτε να επισκεφθείτε το Stand 2.525 (Hall 2) στην έκθεση Ποσειδώνια 2016.


Έρχονται "δαγκάνες" για τα παράνομα σταθμευμένα αυτοκίνητα από το Δήμο Αθηναίων

Δαγκάνες θα τοποθετεί η Δημοτική Αστυνομία από την ερχόμενη εβδομάδα σε παρανόμως παρκαρισμένα αυτοκίνητα, προκειμένου να αντιμετωπίσει φαινόμενα αντικοινωνικής στάθμευσης.

Αυτό προανήγγειλε ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης μέσω του Αθήνα 9,84, επισημαίνοντας ότι σκοπός του αυστηρού αυτού μέτρου είναι η προστασία του ελεύθερου δημόσιου χώρου, με αιχμή τις πλατείες, τους πεζόδρομους και τις ράμπες εξυπηρέτησης Ατόμων Με Ειδικές Ανάγκες. «Στην ακραία αντικοινωνική στάθμευση, ο δήμος Αθηναίων θα αρχίσει να δαγκώνει» είπε ο κ. Καμίνης, σημειώνοντας ότι πρόκειται για εμπεδωμένες κακές νοοτροπίες δεκαετιών, που επιδεινώθηκαν από τη διετή απουσία της Δημοτικής Αστυνομίας. 

Ήδη από τον περασμένο Οκτώβριο που επαναδραστηριοποιήθηκε, η Δημοτική Αστυνομία έχει βεβαιώσει 56.000 παραβάσεις (κλήσεις) για παράνομη στάθμευση και 184.000 παραβάσεις για την ελεγχόμενη στάθμευση.  

(Πηγή: Naftemporiki.gr)




Ασφαλιστικά προγράμματα για χαμηλά εισοδήματα

Έρευνες κάνουν τα τμήματα Marketing των εταιρειών για το πώς θα επιδράσουν τα νέα φορολογικά και Ασφαλιστικά μέτρα στα εισοδήματα και κυρίως στην διάθεση των καταναλωτών να επενδύσουν και να καταναλώσουν. Το πρώτο (επένδυση) είναι μάλλον terra incognita. To δεύτερο (κατανάλωση) είναι βέβαιο ότι θα περιοριστεί στα απολύτως απαραίτητα. Και η ιδιωτική ασφάλιση κύριε;

Για την ιδιωτική ασφάλιση τα πρώτα καμπανάκια έχουν ήδη αρχίσει να κτυπάνε. Ο κλάδος αυτοκινήτου φαίνεται ότι συνεχίζει να δέχεται πλήγματα αφού οι νέες ταξινομήσεις στο πεντάμηνο του 2016 είναι  κατά 20% περίπου χαμηλότερες απ’ το αντίστοιχο διάστημα του 2015. Ο  διευρυμένος και αυξημένος ΕΝΦΙΑ έχει αρχίσει να ταλαιπωρεί και τα πιο φτωχά νοικοκυριά, οι πλειστηριασμοί των ‘κόκκινων (στεγαστικών) δανείων’ ανησυχούν τους μη έχοντες, η στάση πληρωμών στον ιδιωτικό τομέα καθιστούν προβληματικές τις εξελίξεις και στους αντίστοιχους κλάδους ασφάλισης. Ωστόσο και επειδή η ελπίδα φεύγει τελευταία, «η ιδιωτική ασφάλιση έχει τις ευκαιρίες  αρκεί να δει το ποτήρι μισογεμάτο». Το κόστος ασφάλισης για κάθε κάλυψη έχει φθηνύνει  δυσανάλογα με τα εισοδήματα των καταναλωτών άρα  είναι πιο  εύκολο κάποιος να ασφαλιστεί. Η ασφάλιση ακινήτων μπορεί να προστατέψει από τους πλειστηριασμούς αφού μπορεί να αναπληρώσει και το εισόδημα σε περίπτωση ανικανότητας για εργασία ή ανεργίας. Οι ασφαλίσεις ζωής  και τα συνταξιοδοτικά προγράμματα μπορούν να αναπληρώσουν  σε καλύτερο βαθμό τα ‘χαμένα ένσημα’.

Αυτό που χρειάζεται όμως είναι να ενεργοποιηθούν τα στελέχη των εταιρειών.  Ασφάλιση δεν σημαίνει μόνο κάλυψη για μεγάλα εισοδήματα όπως μέχρι τώρα συνήθιζαν. Η ιδιωτική ασφάλιση θα πρέπει να ανοιχτεί και στους φτωχότερους εισοδηματικά και στους πιο αδύναμους. Αυτοί την χρειάζονται. Αυτοί θα είναι η μελλοντική τους πελατεία στην Ελλάδα. Οι ευκατάστατοι θα στραφούν στα ακριβά προγράμματα στο εξωτερικό. Οι μετοχές και τα ομόλογα θα είναι οι επενδύσεις τους. Για τους αδύναμους, τα ασφαλιστικά προγράμματα υγείας και σύνταξης  θα είναι οι  ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ

(Πηγή: Insuranceworld.gr)

Σοκάρει το βίντεο με το τροχαίο που άφησε παράλυτα δύο μικρά κορίτσια

Ο οδηγός του τζιπ προηγούμενως «κυνηγούσε» ένα άλλο αυτοκίνητο πριν κάνει έναν επικίνδυνο ελιγμό και «καρφώσει» το αυτοκίνητό του πάνω στο ΙΧ στο οποίο επέβαιναν τα κορίτσια

Οι στιγμές του τροχαίου ατυχήματος που οδήγησαν στο να μείνουν δύο κορίτσια παράλυτα από τη μέση και κάτω αναβίωσαν σε δικαστήριο της Βρετανίας όταν προβλήθηκε το βίντεο που κατέγραψε τη στιγμή της σύγκρουσης.

Ο οδηγός του τζιπ που έπεσε πάνω στο ΙΧ στο οποίο επέβαινε μαζί με τους γονείς της η 5χρονη Κατρίνα και η 8χρονη Καρλίνα παραδέχθηκε την ενοχή του και πλέον περιμένει να μάθει την ποινή που θα του επιβληθεί.

Στο βίντεο φαίνεται η στιγμή που ο Άντριου Νέι, ο οδηγός του τζιπ, κάνει έναν επικίνδυνο ελιγμό, μπαίνει στο αντίθετο ρεύμα και συγκρούεται μετωπικά με το αυτοκίνητο της οικογένειας Ράιμπα.

Όπως κατέθεσαν άλλοι οδηγοί ο Νέι οδηγούσε επί ώρα επικίνδυνα «κολλώντας» σε άλλα οχήματα και «κυνηγώντας» μια γυναίκα σε ένα Mazda πριν τη σύγκρουση.

Η ζωή μας έχει καταστραφεί, δήλωσαν από την πλευρά τους οι γονείς των δύο κοριτσιών προσθέτοντας ότι καμία ποινή δεν θα είναι αρκετή για το κακό που προκάλεσε. «Κάθε μέρα τα δύο κορίτσια μας ρωτάνε πότε θα ξανανιώσουν τα πόδια τους και είναι πολύ δύσκολο να τους εξηγήσει κανείς την αλήθεια» συμπλήρωσαν ραγίζοντας τις καρδιές στο δικαστήριο.



(Πηγή: Protothema.gr)