Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

23 Νοε 2016

Allianz Ελλάδος: "Τολμάμε και πετυχαίνουμε τους στόχους μας"

Στην ετήσια εκδήλωση Βραβεύσεων του Δικτύου Πωλήσεων Agency, που έγινε στο Μέγαρο Μουσικής, τα διοικητικά στελέχη της εταιρείας επιβράβευσαν τους Συνεργάτες που τόλμησαν και πέτυχαν τους στόχους τους μέσα σε μία χρονιά προκλήσεων, ραγδαίων και δυσμενών κοινωνικοοικονομικών εξελίξεων και θεσμικών αλλαγών.

Οι Συνεργάτες της Allianz Ελλάδος είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από τη Διευθύνουσα Σύμβουλο κ. Φιλίππα Μιχάλη, για τη διαχρονική πορεία της εταιρείας, την εικόνα του πρώτου εξαμήνου του 2016, τις αλλαγές που συντελούνται στο παγκόσμιο γίγνεσθαι αλλά κυρίως για τους στόχους της Allianz Ελλάδος στο προσεχές διάστημα και τη δική τους σημαντική θέση στο φιλόδοξο πλάνο της εταιρείας. «Συνεχίζουμε να ενισχύουμε διαχρονικά το μερίδιό μας στην αγορά, με σεβασμό στη χρηματοοικονομική κοινότητα μέσα στην οποία λειτουργούμε. Ειδικότερα, σε ένα 2ο εξάμηνο του 2015 πολύ διαφορετικό, καταφέραμε με τη δική σας ευελιξία και τα σωστά αντανακλαστικά, να ανακτήσουμε τις δυνάμεις μας και να κλείσουμε τη χρονιά κερδίζοντας μερίδιο αγοράς», επεσήμανε η κ. Φ. Μιχάλη.

Το 1ο εξάμηνο του 2016, βρήκε την Allianz Ελλάδος κατά 0,9% πάνω από τον μέσο όρο της αγοράς στη συνολική παραγωγή ασφαλίστρων, 2,6% πάνω από την αγορά στις Aσφαλίσεις Ζωής & Υγείας, ενώ στις Γενικές Ασφαλίσεις, παρά τον έντονο ανταγωνισμό που έχει παρασύρει σε πόλεμο τιμών τον ασφαλιστικό κλάδο, βρέθηκε μόλις κατά 0,6% κάτω από τον μέσο όρο της αγοράς.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε η κ. Φ. Μιχάλη στους ποιοτικούς δείκτες με τους οποίους η Allianz Ελλάδος αξιολογεί την αποτελεσματικότητα των ενεργειών της και οι οποίοι θα συνεχίσουν να αποτελούν σημαντικό κριτήριο απόδοσης της εταιρείας και τα επόμενα χρόνια. «Μέσα σε ένα θεσμικό πλαίσιο ολοένα και πιο αυστηρό αλλά και διαφανές προς τον καταναλωτή, καταφέραμε να ανεβάσουμε τον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών στις Γενικές Ασφαλίσεις, κατακτώντας επάξια τον τίτλο του ηγέτη στην πιστότητα των πελατών. Οι πελάτες αναγνωρίζουν σε εμάς τη φερεγγυότητα και την αξιοπιστία. Είστε όμως εσείς, οι άνθρωποί της, που κάνετε τη διαφορά και διασφαλίζετε την εξαιρετική εμπειρία του καταναλωτή μαζί μας», απευθύνθηκε προς τους Συνεργάτες η κ. Φ. Μιχάλη.

Η κ. Φ. Μιχάλη έκλεισε την ομιλία της με ένα παρακινητικό μήνυμα αλλαγής προς τους Συνεργάτες της Allianz: «Με παρακαταθήκη και κληρονομιά τα όσα έχουμε, οφείλουμε να χτίσουμε πάνω σε αυτά τα γερά θεμέλια, ακόμα περισσότερα. Ο μοχλός ανάπτυξής μας σε αυτή την ανοδική πορεία αλλαγής, είστε εσείς, το Δυναμικό Πωλήσεων της Allianz Ελλάδος. Και είμαι βέβαιη ότι θα πετύχουμε. Γιατί επενδύουμε στην εξέλιξή σας, έχοντας πάντα τη στήριξη ενός δυνατού παγκόσμιου Ομίλου, πρόσβαση σε τεχνογνωσία και βέλτιστες πρακτικές, δυνατό brand name στην αγορά, το καλύτερο ανθρώπινο δυναμικό και την εμπιστοσύνη των πελατών μας, των ανθρώπων μας και της κοινωνίας».

Τη σκυτάλη της εκδήλωσης πήρε ο επίσημος προσκεκλημένος ομιλητής της Allianz Ελλάδος, κ. Christian Danner, πρώην οδηγός της Formula 1, σχολιαστής των σημερινών αγώνων στη γερμανική τηλεόραση και Ειδικός του Ομίλου Allianz σε θέματα ασφαλούς οδήγησης. Ο κ. Danner με συμμετοχή σε 47 Grand Prix και παγκόσμιες διακρίσεις σε πολλά πρωταθλήματα τη δεκαετία του ’80, μετέφερε το κοινό στον κόσμο της Formula 1. Μέσα από τα προσωπικά του βιώματα και εύστοχους παραλληλισμούς με τον επαγγελματικό στίβο, μετέδωσε στους παρευρισκόμενους, τη σημασία της ομαδικότητας, το πάθος για τον «αγώνα», τη συγκέντρωση στο στόχο και τη σπουδαιότητα της σωστής προετοιμασίας για τη νίκη.

Η κ. Θεοδώρα Σταθούρου, Διευθύντρια Πωλήσεων της Allianz Ελλάδος, επικεντρώθηκε στoυς τρεις βασικούς άξονες στους οποίους η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει: Προϊόντα, Πελάτες, Συνεργάτες. H Allianz Ελλάδος βελτιώνει την ανταγωνιστικότητα των προϊόντων Κατοικίας και Επιχείρησης, εμπλουτίζοντας τις παρεχόμενες καλύψεις, διαθέτοντας νέα προϊόντα σε προσιτά ασφάλιστρα. Στην ασφάλιση Κατοικίας η κ. Θ. Σταθούρου ανακοίνωσε και την έναρξη ενεργειών cross selling οι οποίες στοχεύουν στην επιβράβευση των πελατών που εμπιστεύονται την εταιρεία και στην κάλυψη περισσότερων αναγκών του υφιστάμενου πελατολογίου. Έμφαση δόθηκε και στους τομείς Υγείας & Προστασίας, όπου η εταιρεία διατηρεί σταθερά ανταγωνιστικές τιμές και Σύνταξης & Αποταμίευσης, που βρίσκονται ξανά στο προσκήνιο με την επαναδιάθεση του Unit Linked προγράμματος My Global Allianz.

Τέλος, η κ. Θ. Σταθούρου αναφέρθηκε στις πρωτοβουλίες που υλοποιεί η εταιρεία προκειμένου να θωρακίσει με εφόδια και εργαλεία δουλειάς τους Συνεργάτες της, εστιάζοντας στη συνεχή εκπαίδευση και επαναπιστοποίησή τους (3.070 επαναπιστοποιήσεις το 2015) καθώς και στις ψηφιακές λύσεις της Allianz, που εξελίσσονται και κυριαρχούν στην καθημερινή τους επαφή με τους πελάτες τους.

Κλείνοντας, η κ. Σταθούρου απευθύνθηκε στο Δίκτυο Πωλήσεων της εταιρείας: «Χωρίς τόλμη δεν υπάρχει νίκη. Αυτή άλλωστε είναι και η βάση της ασφαλιστικής βιομηχανίας. Είμαστε εδώ για να δίνουμε στους πελάτες μας τη σιγουριά που χρειάζονται προκειμένου να μπορούν να τολμούν να εκπληρώσουν τα όνειρά τους».

22 Νοε 2016

AXA: Δώρα για τα 10 χρόνια του Προγράμματος Επιβράβευσης Bonus της Alpha Bank

Η AXA, ως Μεγάλος Συνεργάτης στο Πρόγραμμα Επιβράβευσης Bonus της Αlpha Bank, συμμετέχει στον εορτασμό των 10 χρόνων επιτυχημένης πορείας του Προγράμματος και χαρίζει μεγάλα δώρα στους κατόχους των καρτών Bonus.

Στο πλαίσιο του προγράμματος που θα διαρκέσει έως τις 10 Δεκεμβρίου, 150 τυχεροί που θα πραγματοποιήσουν τις αγορές τους σε ένα από τα 4.000 συνεργαζόμενα καταστήματα με οποιαδήποτε κάρτα Bonus της Alpha Bank θα κερδίσουν δωροεπιταγές αξίας 100 ευρώ για όλα τα προϊόντα της AXA.

Οι 150 νικητές, κάτοχοι καρτών Bonus, θα ενημερώνονται μέσω της απόδειξης της αγοράς τους με το μήνυμα: «ΚΕΡΔΙΣΑTE ΒΟNUS» «10 Χρόνια Βοnus! Συγχαρητήρια. Κερδίσατε μία δωροεπιταγή από την AXA Ασφαλιστική. Ενημερωθείτε στο 210 9892850.» Στην προωθητική ενέργεια συμμετέχουν και οι συναλλαγές σε Bonus συνεργάτες κατά τις οποίες δεν εκδίδεται απόδειξη, π.χ. ηλεκτρονικές. Οι νικητές θα ενημερώνονται τηλεφωνικώς ή/και μέσω sms από την Alpha Bank.

Εξίσου σημαντικό είναι και το όφελος για τους πελάτες που θα επιλέξουν να πληρώσουν τα ασφάλιστρά τους στην AXA με τη χρήση της Bonus κάρτας τους καθώς θα κερδίσουν από τη συναλλαγή τους δεκαπλάσιους πόντους.


ERGO: Διακρίθηκε για 3η συνεχόμενη χρονιά ως TRUE LEADER για το 2015

Η ERGO διακρίθηκε για 3η συνεχόμενη χρονιά στον αναγνωρισμένο θεσμό βράβευσης των υγιών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων στη χώρα μας «True Leader 2015», που διοργανώνει η ICAP  Group.

Ο θεσμός "True Leader" εδώ και έξι χρόνια αναγνωρίζει και επιβραβεύει τις Εταιρίες και τους Ομίλους που συνδυάζουν τέσσερα αντικειμενικά και μετρήσιμα κριτήρια: τα υγιή οικονομικά αποτελέσματα, την επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό, την ηγετική θέση στον κλάδο και την υψηλή πιστοληπτική ικανότητα (ICAP Credit Score).

Η διάκριση της ERGO για το προηγούμενο έτος συνιστά μια σημαντική επιβράβευση καθώς το 2015 ήταν μια ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά για την ελληνική οικονομία και τις επιχειρήσεις.  Η ERGO Ζημιών διακρίθηκε ως “True Leader” καταλαμβάνοντας τη 2η θέση στον κλάδο της και την 49η θέση στη γενική κατάταξη σε σύνολο 500 εταιριών. H εταιρία ικανοποιεί όλα τα κριτήρια που χρησιμοποιεί η ICAP για τον θεσμό αυτό δηλαδή, με βάση τα κέρδη EBITDA, τον αριθμό προσωπικού, τη θέση της στον κλάδο από πλευράς κύκλου εργασιών και τη διαβάθμιση της πιστοληπτικής της ικανότητας (ICAP Score).

Η βράβευση της ERGO πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο επίσημης τελετής, γιορτής του υγιούς επιχειρείν, παρουσία 300 περίπου υψηλόβαθμων στελεχών των σημαντικότερων επιχειρήσεων, εκπροσώπων της Κυβέρνησης  και των σημαντικότερων Φορέων Επιχειρηματικότητας της χώρας και το βραβείο παρέλαβε ο Διευθυντής Τομέα Εμπορικών Λειτουργιών της ERGO κ. Στάθης Τσαούσης. Ο CEO της Εταιρείας κ. Θεόδωρος Κοκκάλας σε σχετική δήλωσή του σημείωσε ότι: «H βράβευση είναι αποτέλεσμα της επιτυχημένης στρατηγικής για κερδοφόρο ανάπτυξη που ακολουθούμε πιστά τα τελευταία χρόνια και επιβεβαιώνει το σπάνιο περιβάλλον εργασίας, που ενθαρρύνει την ομαδική συνεισφορά και στηρίζεται στην εμπιστοσύνη και την άμεση και ανοικτή επικοινωνία. Είναι η επιβράβευση των προσπαθειών των συνεργατών μας και του προσωπικού μας που εργάζονται με ομαδικό πνεύμα, ήθος και επαγγελματισμό για τους κοινούς μας στόχους».

21 Νοε 2016

INTERLIFE: Digital διαφημιστική καμπάνια "Ένα βήμα μπροστά"

Με αφορμή τα 25 χρόνια από την ίδρυσή της και τη συνεχή ανοδική της πορεία, η INTERLIFE ξεκίνησε digital διαφημιστική καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «Ένα βήμα μπροστά».

Στόχος της καμπάνιας είναι να επικοινωνήσει το μέγεθος και τη δυναμική της εταιρίας, με βασικούς άξονες τα Καινοτόμα Ασφαλιστικά Προγράμματα που προσφέρει στην Ασφαλιστική Αγορά, την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και τις σχετικές ενέργειες στις οποίες προβαίνει τονίζοντας, παράλληλα, το Υπεύθυνο Επιχειρείν που αποτελεί την κινητήριο δύναμη της INTERLIFE εκφρασμένο μέσα από την αξιοπιστία τη φερεγγυότητα και τη γρήγορη εξυπηρέτηση που την χαρακτηρίζει.

Η καμπάνια δημιουργήθηκε και υποστηρίχθηκε ενδοεταιρικά από το Τμήμα Marketing & Δημοσίων Σχέσεων και προωθήθηκε στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Facebook, Twitter, Linkedin & Youtube) και στον κλαδικό ηλεκτρονικό τύπο.

Δείτε το video:


18 Νοε 2016

Αμετάβλητα τα τέλη κυκλοφορίας για το 2017

Αμετάβλητα θα παραμείνουν και για το 2017 τα τέλη κυκλοφορίας, παρά τα διάφορα σενάρια που ακούστηκαν περί αλλαγών.

Έτσι οι φορολογούμενοι θα 
πληρώσουν και φέτος, τα ίδια τέλη κυκλοφορίας με πέρυσι. Σύμφωνα με κύκλους του υπουργείου Οικονομικών, κρίθηκε σκόπιμο να μην γίνουν βεβιασμένες κινήσεις αλλαγής των τελών, πριν ολοκληρωθεί η επεξεργασία δεδομένων για τη μετάβαση σε ένα πιο αποτελεσματικό και δίκαιο σύστημα υπολογισμού τους.

Αναλυτικά, σύμφωνα με κύκλους του υπουργείου Οικονομικών:

Το υπουργείο Οικονομικών έχει ήδη ξεκινήσει την επεξεργασία των δεδομένων για τη δημιουργία μιας εφαρμογής, που θα επιτρέπει τον υπολογισμό των τελών εξειδικευμένα για κάθε όχημα, με την καθιέρωση αντικειμενικών κριτηρίων και αντίστοιχων συντελεστών (π. χ με αυτόματη μείωση του ύψους των τελών ανά έτος με τη χρήση σχετικού συντελεστή παλαιότητας).

Με τον τρόπο αυτό:

-Θα καλυφθεί η ανάγκη για την υιοθέτηση και εφαρμογή ενός δίκαιου και αντικειμενικού συστήματος υπολογισμού του ύψους των τελών κυκλοφορίας.
-Θα αρθούν οι αδικίες του τρέχοντος εφαρμοζόμενου συστήματος σε μεγάλο βαθμό.
-Το νέο σύστημα θα εξυπηρετήσει τον πολιτικό στόχο, ο οποίος είναι η δικαιότερη και αντιπροσωπευτικότερη κατανομή των βαρών στους πολίτες της χώρας.

Όσον αφορά στα τέλη κυκλοφορίας για το 2017 -αφού ελήφθησαν υπόψη όλα τα τρέχοντα δεδομένα και οι ανάγκες της αγοράς για σταθερότητα και ασφάλεια- κρίθηκε σκόπιμο να μη γίνουν αυτή τη στιγμή βεβιασμένες  τροποποιήσεις.

Αναλυτικά, τι ισχύει για τα τέλη κυκλοφορίας (με πίνακες για το τι πληρώνουν οι φορολογούμενοι), παρακάτω:

ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ

Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα έως το έτος 2000ΚατηγορίαΚυλινδρισμός κινητήρα (κυβ. εκατ.)Ετήσια τέλη κυκλοφορίας (σε ευρώ)
Α'Έως 30022
Β'301-78555
Γ'786-1.071120
Δ'1.072-1.357135
Ε'1.358-1.548225
ΣΤ'1.549-1.738250
Ζ'1.739-1.928280
Η'1.929-2.357615
Θ'2.358-3.000820
Ι'3.001-4.0001.025
Κ'4.001 και άνω1.230

Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα από το έτος 2001 έως το 2005ΚατηγορίαΚυλινδρισμός κινητήραΕτήσια τέλη κυκλοφορίας (σε ευρώ)
Α'Έως 30022
Β'301-78555
Γ'786-1.071120
Δ'1.072-1.357135
Ε'1.358-1.548240
ΣΤ'1.549-1.738265
Ζ'1.739-1.928300
Η'1.929-2.357630
Θ'2.358-3.000840
Ι'3.001-4.0001.050
Κ'4.001 και άνω1.260

Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα από το έτος 2006 και μετάΚατηγορίαΚυλινδρισμός κινητήραΕτήσια τέλη κυκλοφορίας (σε ευρώ)
Α'Έως 30022
Β'301-78555
Γ'786-1.071120
Δ'1.072-1.357135
Ε'1.358-1.548255
ΣΤ'1.549-1.738280
Ζ'1.739-1.928320
Η'1.929-2.357690
Θ'2.358-3.000920
Ι'3.001-4.0001.150
Κ'4.001 και άνω1.380

β) Επιβατικά αυτοκίνητα ταξινομούμενα για πρώτη φορά στην Ελλάδα από 1.11.2010 και μετά, αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (γραμμάρια C02 ανα χιλιόμετρο).

Λαμβάνονται υπόψη οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, όπως αυτές αναγράφονται στην άδεια του οχήματος, ως εξής 

ΔΙΟΞΕΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΝΘΡΑΚΑ (γρμ.
C02 ανα χιλιόμετρο)
ΑΝΑ ΓΡΑΜΜΑΡΙΟ ΕΚΠΟΜΠΩΝ
C02 (σε ευρώ)
0-900
91-1000,90
101-1200,98
121-1401,20
141-1601,85
161-1802,45
181-2002,78
201-2503,05
Άνω των 2513,72
Για τα Ε.Ι.Χ. ρυμουλκούμενα,
ημιρυμουλκούμενα (τροχόσπιτα):
140 ευρώ
Στα ανωτέρω αυτοκίνητα περιλαμβάνονται και τα επιβατικά ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα, που εισάγονται από το αλλοδαπό προσωπικό των εμποροβιομηχανικών επιχειρήσεων των εγκατεστημένων στην Ελλάδα με βάση των α.ν. 89/1967 (Α’ 132). Επίσης περιλαμβάνονται και τα τύπου Jeep αυτοκίνητα, ανεξάρτητα από το χαρακτηρισμό τους ως επιβατικών ή φορτηγών."

"Ειδικά, υβριδικά αυτοκίνητα οχήματα και υβριδικές δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες, που εμπίπτουν στις διατάξεις του προηγούμενου εδαφίου, έως 1549 κ.εκ., ανεξάρτητα από την ημερομηνία της πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα, απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας.


Για τα οχήματα της κατηγορίας αυτής από 1549 κ.εκ. και άνω, τα τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν στο 60% των τελών των αντίστοιχων συμβατικών οχημάτων".


(Πηγή: Capital.gr)

Η Prime Insurance στηρίζει τα παιδιά της "Αμυμώνης"

Η Prime Insurance ενισχύει το κοινωνικό της έργο, υποστηρίζοντας για τέταρτη συνεχή χρονιά ευπαθείς κοινωνικές ομάδες και ειδικά τα παιδιά που έχουν ανάγκη. Φέτος στηρίζει τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γονέων, Κηδεμόνων & Φίλων Ατόμων με προβλήματα οράσεως & πρόσθετες αναπηρίες Αμυμώνη.

Προσφέρει 2€ για κάθε νέο συμβόλαιο Υγείας που θα εκδοθεί από 1η Νοεμβρίου μέχρι και τέλος Δεκεμβρίου, στα παιδιά με εγκεφαλικές και άλλες σοβαρές παθήσεις του συλλόγου Αμυμώνη. Με το ποσό που θα συγκεντρωθεί θα υποστηριχθούν λειτουργικές ανάγκες καθώς και ανάγκες της Στέγης Yποστηριζόμενης Διαβίωσης «Λίλιαν Βουδούρη» όπου στεγάζονται τα παιδιά του συλλόγου.

Τα παιδιά είναι η ελπίδα αυτού του κόσμου και η Prime Insurance προσπαθεί πάντα να είναι δίπλα τους, ειδικά σ’εκείνα που μας έχουν πραγματική ανάγκη, ενώ η χαρά που της επιστρέφεται μέσα από τις μικρές αλλά σταθερές δράσεις που κάνει για να τα στηρίξει, είναι τεράστια!

Ευρωπαϊκή Πίστη: "True Leader" εταιρία για 6η συνεχόμενη χρονιά

Η Ευρωπαϊκή Πίστη βραβεύτηκε για έκτη χρονιά ως “True Leader” εταιρία, στο πλαίσιο του θεσμού της ICAP GROUP “True Leaders”, αποτελώντας μία εκ των 11 επιχειρήσεων που λαμβάνουν αυτή την διάκριση κάθε χρόνο.

Συνεχίζοντας ανελλιπώς να βραβεύεται από την καθιέρωση του θεσμού, η Ευρωπαϊκή Πίστη διακρίθηκε ως μια από τις 72 καλύτερες επιχειρήσεις - ηγέτες στην Ελληνική αγορά, σύμφωνα με τα δημοσιευμένα αποτελέσματα των εταιριών για το οικονομικό έτος 2015, ικανοποιώντας για έκτη συνεχόμενη χρονιά και τις τέσσερις προϋποθέσεις βράβευσης: Κερδοφορία, Αύξηση Προσωπικού, υψηλό Rating πιστοληπτικής ικανότητας και διακεκριμένη θέση της εταιρίας στον κλάδο που δραστηριοποιείται.


Το βραβείο παρέλαβε ο Αντιπρόεδρος Δ.Σ. και Γενικός Διευθυντής Χαρτοφυλακίου της εταιρίας, κ. Ν. Χαλκιόπουλος, ο οποίος δήλωσε σχετικά: «Είμαστε πολύ υπερήφανοι καθώς για 6 η συνεχή χρονιά βρισκόμαστε ανάμεσα στους Ηγέτες της Ελληνικής οικονομίας. Η ανάδειξή μας ως “True Leader” εταιρία όλα αυτά τα χρόνια, είναι αποτέλεσμα της εμπιστοσύνης των πελατών και των μετόχων μας, αλλά και της συλλογικής προσπάθειας της Διοίκησης, του ανθρώπινου δυναμικού και του Δικτύου Πωλήσεων. Η Διοίκηση της Εταιρίας θα συνεχίσει να ακολουθεί τους στρατηγικούς, οικονομικούς και λειτουργικούς της στόχους, οι οποίοι προσανατολίζονται στη συνέχιση της αναπτυξιακής και επιτυχημένης πορείας των τελευταίων ετών».

17 Νοε 2016

Εκεί που δεν το περίμενεις! (Μέρος 1ο Υγεία) [Video]

Έχεις σκεφτεί τι μπορεί να συμβεί, "εκεί που δεν το περιμένεις" ;

Το 1ο βίντεο της ενημερωτικής καμπάνιας "Εκεί που δεν το περιμένεις" 
της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ), μας υπενθυμίζει "Ασφαλίζω σημαίνει φροντίζω …την υγεία μου"!


16 Νοε 2016

«Υποστηρίζουμε τη Ζωή» από την INTERAMERICAN και την «Ανοιχτή Αγκαλιά»

Η μη κυβερνητική οργάνωση «Φίλοι Κοινωνικής Παιδιατρικής Ανοιχτή Αγκαλιά», με χορηγό την INTERAMERICAN, ολοκλήρωσε με επιτυχία το Πρόγραμμα Προληπτικής Ιατρικής του 2016 υπό το γενικό τίτλο «Υποστηρίζουμε τη Ζωή» με την επίσκεψη της ομάδας εθελοντών, ιατρών και νοσηλευτών στην Αστυπάλαια, στις 12-16 Νοεμβρίου.

Στους κατοίκους του νησιού πραγματοποιήθηκε ο ετήσιος προληπτικός έλεγχος, στο πλαίσιο του οποίου έγιναν δωρεάν εμβολιασμοί κατά του πνευμονιόκοκκου και όλες οι προαπαιτούμενες βιοχημικές εξετάσεις. Παράλληλα, ιατροί και διαπιστευμένοι εκπαιδευτές πραγματοποίησαν σεμινάριο για τη «Βασική Υποστήριξη της Ζωής», το οποίο απευθυνόταν στους εκπαιδευτικούς, στους εφήβους και εν γένει σε όσους αξιολογούν ως σημαντική αυτή την προσφορά γνώσης για την παροχή άμεσης βοήθειας.

Η INTERAMERICAN υποστηρίζει σταθερά, σε ετήσια βάση την «Ανοιχτή Αγκαλιά» από το ξεκίνημα υλοποίησης του σχεδίου Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Πράξεις Ζωής» (2003), εκτιμώντας το έργο που επιτελεί η οργάνωση στον τομέα της πρωτοβάθμιας φροντίδας της υγείας για παιδιά και κοινότητες ακριτικών περιοχών της χώρας.

Εβδομάδα "ΑΧΑ We care for you" για 2η χρονιά

Οι άνθρωποι της ΑΧΑ αποτελούν την πιο σημαντική της επένδυση. Για τον σκοπό αυτό έχει καταρτιστεί στρατηγικό πλάνο ενεργειών με στόχο την κοινή πορεία εξέλιξης και ανάπτυξης ανθρώπων και Εταιρείας. Σε αυτό το πλαίσιο πραγματοποιήθηκε για δεύτερη χρονιά η εβδομάδα «We care for you», η οποία, με όχημα την ανοικτή ανταλλαγή απόψεων πέτυχε τον διττό της στόχο: να ενημερωθούν όλοι οι εργαζόμενοι για μια σειρά από νέες πρωτοβουλίες και να ακούσει η ανώτατη διοίκηση ιδέες και προτάσεις για περαιτέρω βελτίωση της Εταιρείας, που βραβεύθηκε ως 1o Best Workplace στην Ελλάδα για το 2016*.

Με μεγάλο ενδιαφέρον και ενθουσιασμό όλοι οι εργαζόμενοι αγκάλιασαν τις ενέργειες συμμετέχοντας ενεργά ώστε να προσφέρουν τις απόψεις τους και να λάβουν σημαντικά μηνύματα. Συγκεκριμένα, περισσότερα από 150 άτομα έλαβαν μέρος στις ενέργειες της εβδομάδας, οι οποίες ήταν:
  • Well-being@AXA: Ενημέρωση για νέα προγράμματα και δραστηριότητες που πρόκειται να ενισχύσουν ακόμα περισσότερο την εξισορρόπηση επαγγελματικής και προσωπικής ζωής.
  • Να η ευκαιρία! Συνάντηση 90 λεπτών ανάμεσα στα στελέχη της Εκτελεστικής Επιτροπής και το σύνολο των εργαζομένων, με το μικρόφωνο ανοικτό για όλους και για όλα, ώστε να γίνει ανταλλαγή απόψεων, ιδεών και προτάσεων.
  • Σούπερ Ήρωας για μια μέρα: Γνωριμία με το Τμήμα Διαχείρισης Συμβολαίων και θεατρική προσομοίωση από την ομάδα του τμήματος, βασισμένη σε πραγματικές καταστάσεις όπου λειτούργησαν ως σούπερ ήρωες για την προστασία των πελατών.
  • All you need is AXA: Ενημέρωση για τις νέες και υπάρχουσες ευκαιρίες ανάπτυξης και παροχές της ΑΧΑ προς τους ανθρώπους της οικογένειάς της.
  • Παιδιά είμαστε; Ημέρα αφιερωμένη στα παιδιά ηλικίας 14-17 ετών των εργαζομένων της ΑΧΑ. Κατά τη διάρκεια αυτής, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ, Ερρίκος Μοάτσος, μαζί με τη Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού, Άννα Μανιάτη, εξήγησαν με απλά λόγια στα παιδιά τι κάνει μια ασφαλιστική εταιρεία και στη συνέχεια τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να συμπληρώσουν ένα τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού και να ονειρευτούν το μέλλον τους.
Η Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού, Άννα Μανιάτη, είπε σχετικά: «Οι άνθρωποί μας, είναι για εμάς το σημαντικότερο κεφάλαιο. Είμαστε χαρούμενοι όταν αισθάνονται καλά στον χώρο όπου εργάζονται και περήφανοι που καθημερινά δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους. Η Εβδομάδα “We Care for You” υλοποιήθηκε για δεύτερη χρονιά, με βασικό μήνυμα “Ακούμε, Κατανοούμε, Αλλάζουμε”. Με ιδιαίτερη χαρά είδαμε ότι οι εργαζόμενοί μας αγκάλιασαν την ευκαιρία, συμμετείχαν μαζικά και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να βγάλουμε πολύτιμα συμπεράσματα που πρόκειται να αξιοποιήσουμε για τη συνεχή ανάπτυξή μας. Η ΑΧΑ “είμαστε εμείς” και αυτό είναι κάτι που αποδεικνύουμε καθημερινά».

*Κατηγορία Μεγάλων εταιρειών, με περισσότερους από 250 εργαζόμενους