>

7 Μαρ 2014

Φθηνά και προσιτά ασφάλιστρα αυτοκινήτου «παντός καιρού» και πορτοφολιού!

Με μειώσεις ασφαλίστρων συνεχίζουν και το 2014 οι ασφαλιστικές εταιρίες για τον κλάδο αυτοκινήτου διευρύνοντας των ανταγωνισμό, αλλά και τις δυνατότητες των καταναλωτών να επιλέγουν ασφάλιστρα προσιτά στις ανάγκες τους και στο πορτοφόλι τους.
Ενδεικτικό για το πως διαμορφώνεται η αγορά είναι η εκτίμηση των ανθρώπων της ότι μέσα στην τελευταία διετία οι μειώσεις των ασφαλίστρων στα αυτοκίνητα μεσοσταθμικά φθάνουν και το 20%.
Σε αυτό τον κύκλο των μειώσεων των ασφαλίστρων δεν είναι μόνο οι ασφαλιστικές εταιρίες των «αυτοκινητάδων» όπως αποκαλούνται οι εταιρίες που δραστηριοποιούνται στους κλάδους ζημιών, με έμφαση στο κλάδο αυτοκινήτου, αλλά και μεγάλες πολυεθνικές ασφαλιστικές που ρίχνουν τα τιμολόγια τους και διαμορφώνουν νέα ανταγωνιστικά πακέτα για το αυτοκίνητο.
Έτσι εταιρίες όπως η Αllianz, η Generali, που ακολουθούσαν από παλιά «σφικτά» τιμολόγια και πακέτα στις ασφαλίσεις αυτοκινήτου μπαίνουν πλέον στο κυνήγι του ανταγωνισμού με πιο «λάιτ» πακέτα ασφάλισης. Επίσης εταιρίες όπως η AXA Ασφαλιστική, η AIG Greece, η Groupama Φοίνιξ, η ERGO, η Eurolife έχουν εισέλθει πολύ ανταγωνιστικά την τελευταία διετία στον κλάδο αυτοκινήτου.

Επιπλέον μαζί με τις μικρομεσαίες ελληνικές ασφαλιστικές (Yδρόγειος , Ιnterlife , Ευρωπαϊκή Πίστη, Ιnternational Life, Aιγαίον, Iντερσαλόνικα κ.α.) και τους κλασικούς μεγάλους leader του κλάδου, Εθνική Ασφαλιστική, Ιnteramerican, ATE Ασφαλιστική, διαμορφώνουν ένα άκρως ανταγωνιστικό πεδίο στην αγορά.
Αυτό σημαίνει σημαντικές ευκαιρίες για τους καταναλωτές να αναζητήσουν ασφάλιστρα που θα τους καλύπτουν, αλλά και θα μπορούν να ανταποκριθούν με βάση τις οικονομικές τους δυνατότητες.
Σχετικά με τα κανάλια διανομής οι περισσότερες ασφαλιστικές εταιρίες στηρίζονται στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές (ασφαλιστικά γραφεία, πρακτορεία) στις τραπεζοασφαλίσεις και την τελευταία τριετία κάποιες από αυτές στην online (μέσω ιντερνέτ) και απ' ευθείας (τηλεφωνικά) πώληση.
Αν και ο τρόπος της online πώλησης δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στους χρήστες του διαδικτύου για την τελική αγορά αποτελεί βασικός «κράχτης» σύγκρισης και διαφήμισης.

Για πιο «ψαγμένους» υπάρχουν και οι ασφαλιστικές εταιρίες Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών που ως κύριο κανάλι πώλησης έχουν ασφαλιστικά γραφεία και πρακτορεία που συνεργάζονται.

Ωστόσο απαιτείται προσοχή για την επιλογή τους καθώς δεν λειτουργούν με καθεστώς εγκατάστασης στην Ελλάδα και δεν είναι στην άμεση εποπτεία των ελληνικών εποπτικών αρχών.

(Πηγή: Asfalisinet.gr)


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου