>

22 Μαρ 2014

Με hi-tech εφαρμογές και κινητό τηλέφωνο οι ασφαλιστικές διαδικασίες

Πληθώρα εφαρμογών μπορεί να εισαχθεί στις διαδικασίες που γίνονται από διαμεσολαβητές και ασφαλισμένους

Η είσοδος της νέας τεχνολογίας ακόμα  περισσότερο στην ασφάλιση εξετάζεται επιτελικά  σε επίπεδο Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών αλλά και επί μέρους σε επίπεδο επιτροπών της.  


Κατά τις πληροφορίες υπάρχουν εισηγήσεις που εκτός απροόπτου θα τεθούν σε εφαρμογή οι οποίες μιλούν για την παραχώρηση δυνατότητας  μέσω κινητού τηλεφώνου- τελευταίας τεχνολογίας- συμπλήρωσης –από καταναλωτές- στοιχείων που χρειάζονται σε περιπτώσεις που γίνεται χρήση του συμβολαίου. 

Για παράδειγμα το έντυπο φιλικού διακανονισμού θα μπορεί να συμπληρώνεται και να αποστέλλεται  ηλεκτρονικά (ακόμα και με στίγμα) οπότε θα αποφεύγεται το χαρτί. Επίσης πληθώρα εφαρμογών μπορεί να εισαχθεί στις διαδικασίες που γίνονται από τους διαμεσολαβητές οι οποίοι ήδη χρησιμοποιούν την τεχνολογία και έχουν μυηθεί πλέον οριστικά και αμετάκλητα στο ίντερνετ.  
Το επόμενο βήμα που μπορεί να διευκολύνει την δουλειά τους είναι το κινητό με υψηλού επιπέδου εφαρμογές που ενδεχομένως να αποτελέσουν και την αρχή που θα εξαλειφθεί  ο μεγάλος όγκος  -σε χαρτί- που σήμερα συνεχίζει γραφειοκρατικά να πνίγει τις εταιρείες  και την διαμεσολάβηση. 

Όλα αυτά βρίσκονται σε συζήτηση η οποία δεν αναιρεί ούτε θίγει  (σσ ίσως αδίκως) την αυτονομία των ηλεκτρονικών συστημάτων της κάθε εταιρείας. Αντίθετα, συμπληρώνει την τεχνολογική τους εξέλιξη με την χρήση του κινητού τηλεφώνου για πολλές εργασίες που λόγω της σταυροειδούς  λειτουργίας της ασφαλιστικής αγοράς  απαιτεί την συμφωνία όλων- πολλών-  ή της πλειοψηφίας των εταιρειών προκειμένου να προχωρήσουν.  Στο πλαίσιο αυτό εκτείνεται και ο προβληματισμός  που αποσκοπεί στην συνολική μετάβαση της αγοράς σε ένα ακόμα πιο γρήγορο, ευέλικτο και εξυπηρετικό περιβάλλον.

(Πηγή: Insuranceworld.gr)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου