>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

13 Μαρ 2014

Εκτός Φιλικού Διακανονισμού 1 εκατ. αυτοκίνητα

Αυξημένος κατά 15% καταγράφηκε το 2013 έναντι του 2012 ο στόλος των κυκλοφορούντων οχημάτων που δεν είναι ενταγμένος στο Σύστημα Αυτόματων Πληρωμών (ΣΑΠ – Φιλικός Διακανονισμός) της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος. Τα οχήματα εκτός ΣΑΠ υπολογίζεται ότι πλησίασαν πέρυσι σε αριθμό το 1 εκατ. από περίπου 865.000 που ήταν το 2012.

Ειδικότερα, ενώ το 2012 το Κέντρο Πληροφοριών της ασφαλιστικής αγοράς είχε εγγεγραμμένα περί τα 5,3 εκατ. οχήματα τα οποία το 2013 αυξήθηκαν σε 5,6 εκατ. (+6%), η αύξηση
 των οχημάτων που εντάχθηκαν στο ΣΑΠ στο ίδιο διάστημα ήταν μικρότερη, 4%, με αποτέλεσμα εκτός συστήματος να βρεθούν περί τα 1 εκατ., που ήταν περισσότερα κατά 15%.

Πρόκειται για εξέλιξη που σύμφωνα με στελέχη της αγοράς αποδίδεται στη δράση των ΕΠΥ, οι οποίες δεν μετέχουν στο σύστημα φιλικού διακανονισμού και όσο διογκώνουν τη δύναμή τους στον κλάδο τόσο θα περιορίζουν τη διείσδυση του Συστήματος ‘Άμεσων Πληρωμών στο συνολικό στόλο των ασφαλισμένων οχημάτων.


Πάντως, στόχος της διαχειριστικής Επιτροπής του 
Φιλικού Διακανονισμού είναι να αυξήσει όσο το δυνατό περισσότερο τον αριθμό των τροχαίων που διακανονίζονται μέσω του ΣΑΠ και, όπως τονίζεται, θετικά προς την κατεύθυνση αυτή επέδρασε η ένταξη στο Σύστημα και των ζημιών με μικρές σωματικές βλάβες από τροχαίο.

Παράγοντες της αγοράς προσθέτουν δε ότι, οι αποζημιώσεις σωματικών βλαβών μέσω ΣΑΠ αποδεικνύουν τα περιθώρια που υπάρχουν για τη θεσμοθέτηση της αντικειμενικοποίησης του ύψους των ζημιών για σωματικές βλάβες


(Πηγή: Insuranceworld.gr)

12 Μαρ 2014

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Νέο τιμολόγιο ασφάλισης οχημάτων

Συνεπής στη στρατηγική της για παροχή ανταγωνιστικών ασφαλιστικών προϊόντων, χωρίς καμία έκπτωση στην ποιότητα των παρεχόμενων καλύψεων και υπηρεσιών της, η Υδρόγειος Ασφαλιστική παρουσίασε νέο βελτιωμένο τιμολόγιο στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων.

Αξιοποιώντας, προς όφελος των ασφαλισμένων της, τη γνώση από τη συνεχή και προηγμένη ανάλυση των δεδομένων της, η εταιρεία προχώρησε σε μειώσεις ασφαλίστρων, σε όλες τις βασικές χρήσεις οχημάτων (Επιβατικά Ιδιωτικής Χρήσης, Φορτηγά Ιδιωτικής Χρήσης και Φορτηγά Ιδιωτικής Χρήσης Αγροτικά), σε όλη την Ελλάδα. Οι μειώσεις κυμαίνονται μεσοσταθμικά από 4-6%, ανάλογα με την γεωγραφική περιοχή και τους φορολογήσιμους ίππους του ασφαλισμένου οχήματος.

Το νέο τιμολόγιο εφαρμόζεται από 1η Μαρτίου 2014 και αφορά τόσο σε πρωτοασφαλιστήρια όσο και σε ανανεωτήρια συμβόλαια.

Επιπλέον, ήδη από τις αρχές του έτους, η Υδρόγειος προσφέρει νέες αυξημένες εκπτώσεις λόγω ηλικίας οδηγού (8%) και χρόνου αποκτήσεως άδειας οδήγησης (4%), οι οποίες παρέχονται επιπλέον των ανωτέρω μειώσεων.

11 Μαρ 2014

Δύο νέα προγράμματα από τη MetLife Alico ειδικά σχεδιασμένα για παιδιά


Kids Care και Kids Care Plus

Ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες ανάγκες της αγοράς, η MetLife Alico αναζητά διαρκώς λύσεις που απαντούν αποτελεσματικά στις ανάγκες των ασφαλισμένων της.
Δύο νέες επιλογές που εμπλουτίζουν σημαντικά τα διαθέσιμα προγράμματα της MetLife Alico και στοχεύουν στην κάλυψη των αναγκών ενός τόσο σημαντικού από κάθε άποψη τμήματος της κοινωνίας, όπως είναι τα παιδιά δημιούργησε η εταιρεία με στόχο την ικανοποίηση των ασφαλισμένων της.
Στο πλαίσιο αυτό, τα νέα προγράμματα «Kids Care» και «Kids Care Plus» είναι σχεδιασμένα για την αντιμετώπιση των καθημερινών, αλλά και των έκτακτων αναγκών Υγείας των παιδιών και μάλιστα με ιδιαίτερα προσιτό ασφάλιστρο.
Πιο συγκεκριμένα, οι βασικές παροχές των νέων προγραμμάτων προβλέπουν την κάλυψη των ιατροφαρμακευτικών εξόδων από ατύχημα εντός και εκτός Νοσοκομείου, ειδικά επιδόματα για την περίπτωση νοσηλείας λόγω ατυχήματος, αλλά και για την αποθεραπεία,
Επιπλέον, παρέχονται πρόσθετες υπηρεσίες υποστήριξης Υγείας στο δίκτυο των επιλεγμένων Νοσοκομείων και Διαγνωστικών Κέντρων που ανήκουν στο δίκτυο του Advanced Benefit Club (ABC) της MetLife Alico. Αξίζει να σημειωθεί ότι, μεταξύ άλλων, τα προγράμματα παρέχουν:
• 3 δωρεάν παιδιατρικές επισκέψεις κάθε χρόνο.
• 1 δωρεάν παιδιατρικό check up το χρόνο.
• 1 δωρεάν οφθαλμολογικό έλεγχο το χρόνο.
• Απεριόριστες διαγνωστικές και ιατρικές εξετάσεις, καθώς και κλινικές επισκέψεις σε προνομιακές τιμές στο δίκτυο των συμβεβλημένων Νοσοκομείων και Διαγνωστικών Κέντρων του δικτύου ABC της     MetLife Alico.
• 1 δωρεάν κλινική εξέταση από Παιδίατρο ή Παιδοχειρουργό του δικτύου για την αντιμετώπιση ενός έκτακτου περιστατικού.
• Γραμμή συμβουλευτικής / ψυχολογικής υποστήριξης σε 24ωρη βάση, 365 ημέρες τον χρόνο.
 
Τέλος, τα προγράμματα «Kids Care» και «Kids Care Plus» προβλέπουν ακόμη και για την οικονομική υποστήριξη για το παιδί σε περίπτωση απώλειας ζωής από ατύχημα του  ασφαλισμένου γονέα του, καταβάλλοντας  € 500 το μήνα επί τρία χρόνια.
Μαζί με τα προγράμματα ABC Health Care, Mediplan, Medicare και  Dental Care, τα δύο νέα προγράμματα Kids Care και Kids Care Plus της MetLife Alico, δημιουργούν μια ολοκληρωμένη γκάμα που προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις για την προστασία της Υγείας των παιδιών.

Στην Αllianz είναι ασφαλισμένο το άφαντο αεροσκάφος της Malaysia Airlines

Η Allianz ανακοίνωσε ότι είναι o κύριος ασφαλιστής του αεροσκάφους της Malaysia Airlines που εξαφανίστηκε μυστηριωδώς πάνω από τον Ειρηνικό Ωκεανό το περασμένο Σάββατο, και ότι η κάλυψή της αφορά επιπλέον τόσο τους επιβάτες όσο και το φορτίο.
Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε: «Εκφράζουμε τα συλλυπητήριά μας σε όλους όσοι σχετίζονται με την απώλεια της πτήσης MH370, και θα συνεργαστούμε στενά με τους συνασφαλιστές για να υποστηρίξουμε τον πελάτη μας… όσο πιο ολοκληρωμένα και γρήγορα γίνεται».
Πηγή της εταιρείας Willis ανακοίνωσε ότι και η λονδρέζικη μεσιτική πήρε μέρος στο ντιλ, ωστόσο δεν αποκάλυψε το ύψος του ή ποιες άλλες ασφαλιστικές συμμετείχαν. «H Malaysia Airlines είναι πελάτης μας (και για το αεροσκάφος και για την αστική ευθύνη) και οι άνθρωποί μας συνεργάζονται στενά από εδάφους μαζί της αυτή τη στιγμή» είπε η ίδια πηγή.
Είναι σύνηθες η ασφάλιση αεροσκαφών να πωλείται σε συνδικάτο ασφαλιστικών, με μία από τις εταιρείες να αναλαμβάνει το μεγαλύτερο κομμάτι. Παράλληλα, ενώ η αξία ενός αεροσκάφους μπορεί να ανέρχεται γύρω στα 100 εκατ. δολάρια, η αστική ευθύνη και οι αποζημιώσεις συνήθως κοστίζουν πολύ περισσότερο.
Νομικοί κύκλοι επισημαίνουν ότι ο διακανονισμός ζημιών είναι δύσκολο να γίνει αν δεν βρεθούν τα συντρίμμια του αεροσκάφους και δεν διαπιστωθεί η αιτία του δυστυχήματος. Η Anna Tipping, συνεργάτιδα της νομικής φίρμας Norton Rose Fulbright στη Σιγκαπούρη, επισημαίνει ότι όσοι ενδεχομένως φέρουν μέρος της αστικής ευθύνης, όπως η αεροπορική εταιρεία, ο κατασκευαστής του αεροσκάφους, οι υπηρεσίες ασφαλείας του αεροδρομίου κ.ά., θα θέλουν να εξακριβωθεί η αιτία, γιατί ανάμεσά τους σχηματίζεται ένα περίπλοκο σύμπλεγμα συμβατικών ευθυνών.

(Πηγή: Nextdeal.gr)

10 Μαρ 2014

Κανόνας για ασφαλισμένους-ασφαλιστές οι κάμερες αυτοκινήτου;

Οι ενσωματωμένες κάμερες παρκαρίσματος θα μπορούσαν στο μέλλον να χρησιμεύουν και για συλλογή στοιχείων ύστερα από ατύχημα, τα οποία στη συνέχεια θα υποβάλλονται στις ασφαλιστικές εταιρείες για αποζημίωση ή πιθανόν και στα δικαστήρια. Επιπλέον, οι κάμερες, γενικότερα, ενδέχεται να μειώσουν τα ασφάλιστρα, όπως συμβαίνει ήδη στην περίπτωση των Βρετανών αυτοκινητιστών ή οδηγών φορτηγών.

Οι κάμερες αυτοκινήτου που τοποθετούνται στο παρμπρίζ ίσως χάσουν την ολοένα αυξανόμενη δημοτικότητά τους, καθώς τα αυτοκίνητα μπορούν πλέον να κάνουν να κάνουν μόνα τους την ίδια δουλειά χάρη στις κάμερες παρκαρίσματος που μπαίνουν στις γωνίες του οχήματος. Αυτό υπόσχεται η εταιρεία τεχνικού εξοπλισμού Qualcomm με τους νέους της επεξεργαστές ταμπλό (σαν μίνι ηλεκτρονικοί υπολογιστές), οι οποίοι μπορούν να καταγράψουν εικόνα από τις κάμερες παρκαρίσματος αυτόματα ή με το πάτημα ενός κουμπιού.
Από κει και πέρα, είναι εύκολο κανείς να κατεβάσει το βίντεο στο smartphone του και να το στείλει στην ασφαλιστική εταιρεία, ή και να μοιραστεί την… εμπειρία του στο YouTube. Και θα το κάνει ακόμα πιο εύκολο το γεγονός ότι τα τελευταία μοντέλα αυτοκινήτων διαθέτουν πολύ συχνά ενσωματωμένες κάμερες παρκαρίσματος.
Προς το παρόν, πάντως, η εταιρεία Smart Witness, που κατασκευάζει κάμερες για το εσωτερικό του αυτοκινήτου, είδε αύξηση των πωλήσεών της κατά 40% τον τελευταίο χρόνο. Ο επικεφαλής της, ο Simon Marsh, δήλωσε πως η συσκευή μειώνει την ταλαιπωρία σε περίπτωση ατυχήματος, διαπιστώνεται γρήγορα η υπαιτιότητα και οι αξιώσεις μπορούν να τακτοποιηθούν πολύ γρηγορότερα και χωρίς διαφωνίες.
Στη Ρωσία, για παράδειγμα, οι κάμερες αυτοκινήτου είναι πολύ διαδεδομένες και χρησιμοποιούνται για να αποκαλυφθούν ασφαλιστικές απάτες, να αμυνθούν οι πολίτες απέναντι στη διαφθορά της αστυνομίας αλλά και να εξασφαλιστεί μια δίκαιη… δίκη. Στην Αυστρία, πάλι, τέτοιες κάμερες απαγορεύονται διά νόμου.

(Πηγή: Nextdeal.gr)

7 Μαρ 2014

Φθηνά και προσιτά ασφάλιστρα αυτοκινήτου «παντός καιρού» και πορτοφολιού!

Με μειώσεις ασφαλίστρων συνεχίζουν και το 2014 οι ασφαλιστικές εταιρίες για τον κλάδο αυτοκινήτου διευρύνοντας των ανταγωνισμό, αλλά και τις δυνατότητες των καταναλωτών να επιλέγουν ασφάλιστρα προσιτά στις ανάγκες τους και στο πορτοφόλι τους.
Ενδεικτικό για το πως διαμορφώνεται η αγορά είναι η εκτίμηση των ανθρώπων της ότι μέσα στην τελευταία διετία οι μειώσεις των ασφαλίστρων στα αυτοκίνητα μεσοσταθμικά φθάνουν και το 20%.
Σε αυτό τον κύκλο των μειώσεων των ασφαλίστρων δεν είναι μόνο οι ασφαλιστικές εταιρίες των «αυτοκινητάδων» όπως αποκαλούνται οι εταιρίες που δραστηριοποιούνται στους κλάδους ζημιών, με έμφαση στο κλάδο αυτοκινήτου, αλλά και μεγάλες πολυεθνικές ασφαλιστικές που ρίχνουν τα τιμολόγια τους και διαμορφώνουν νέα ανταγωνιστικά πακέτα για το αυτοκίνητο.
Έτσι εταιρίες όπως η Αllianz, η Generali, που ακολουθούσαν από παλιά «σφικτά» τιμολόγια και πακέτα στις ασφαλίσεις αυτοκινήτου μπαίνουν πλέον στο κυνήγι του ανταγωνισμού με πιο «λάιτ» πακέτα ασφάλισης. Επίσης εταιρίες όπως η AXA Ασφαλιστική, η AIG Greece, η Groupama Φοίνιξ, η ERGO, η Eurolife έχουν εισέλθει πολύ ανταγωνιστικά την τελευταία διετία στον κλάδο αυτοκινήτου.

Επιπλέον μαζί με τις μικρομεσαίες ελληνικές ασφαλιστικές (Yδρόγειος , Ιnterlife , Ευρωπαϊκή Πίστη, Ιnternational Life, Aιγαίον, Iντερσαλόνικα κ.α.) και τους κλασικούς μεγάλους leader του κλάδου, Εθνική Ασφαλιστική, Ιnteramerican, ATE Ασφαλιστική, διαμορφώνουν ένα άκρως ανταγωνιστικό πεδίο στην αγορά.
Αυτό σημαίνει σημαντικές ευκαιρίες για τους καταναλωτές να αναζητήσουν ασφάλιστρα που θα τους καλύπτουν, αλλά και θα μπορούν να ανταποκριθούν με βάση τις οικονομικές τους δυνατότητες.
Σχετικά με τα κανάλια διανομής οι περισσότερες ασφαλιστικές εταιρίες στηρίζονται στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές (ασφαλιστικά γραφεία, πρακτορεία) στις τραπεζοασφαλίσεις και την τελευταία τριετία κάποιες από αυτές στην online (μέσω ιντερνέτ) και απ' ευθείας (τηλεφωνικά) πώληση.
Αν και ο τρόπος της online πώλησης δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στους χρήστες του διαδικτύου για την τελική αγορά αποτελεί βασικός «κράχτης» σύγκρισης και διαφήμισης.

Για πιο «ψαγμένους» υπάρχουν και οι ασφαλιστικές εταιρίες Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών που ως κύριο κανάλι πώλησης έχουν ασφαλιστικά γραφεία και πρακτορεία που συνεργάζονται.

Ωστόσο απαιτείται προσοχή για την επιλογή τους καθώς δεν λειτουργούν με καθεστώς εγκατάστασης στην Ελλάδα και δεν είναι στην άμεση εποπτεία των ελληνικών εποπτικών αρχών.

(Πηγή: Asfalisinet.gr)


6 Μαρ 2014

Ασφαλιστικές εταιρίες: 7 λουκέτα μέσα σε τρία χρόνια

Με ραγδαίους ρυθμούς η Ελληνική Ασφαλιστική αγορά αλλάζει πρόσωπο καθώς ισχυροποιείται ο πόλος των μεγάλων Ελληνικών και Πολυεθνικών ασφαλιστικών εταιριών που συγκεντρώνουν όλο και μεγαλύτερα μερίδια στην ασφαλιστική αγορά.

Η εξέλιξη αυτών των αλλαγών που συντελούνται στην αγορά τα τελευταία τρία χρόνια αποτυπώνονται στην έκθεση της Τράπεζας της Ελλάδας για την Οικονομία το 2013 και ειδικότερα στο κεφάλαιο που αφορά την ιδιωτική ασφάλιση .


Συνολικά με τρία χρόνια εποπτείας από την Τράπεζα της Ελλάδος στην ιδιωτική ασφάλιση σε πέντε περιπτώσεις ασφαλιστικών εταιριών επιβλήθηκε η ανάκληση της άδειας λειτουργίας τους ενώ δυο από αυτές μετέφεραν οι ίδιες τα χαρτοφυλάκια τους και διέκοψαν την λειτουργία τους.
Συνολικά στην Ελλάδα μέχρι τέλος του Σεπτεμβρίου του 2013 λειτουργούσαν εβδοµήντα δύο (72) ασφαλιστικές επιχειρήσεις µε καθεστώς εγκατάστασης, µε συνολικό ενεργητικό ύψους 14,9 δισεκ. ευρώ.

Η παραγωγή ασφαλίστρων, το µερίδιο αγοράς των ελληνικών ανώνυµων εταιριών ανήλθε σε 50,9%, των θυγατρικών οµίλων ΕΕ σε 42,8%, των υποκαταστηµάτων τρίτων χωρών και των υποκαταστηµάτων κρατών-µελών της ΕΕ σε 6,3%.


Όσον αφορά το βαθµό συγκέντρωσης, ως προς την παραγωγή ασφαλίστρων, (κατανομή μεριδίων στην αγορά) οι 5 και 10 µεγαλύτερες επιχειρήσεις κατέχουν το 71,8% και 89,8% της αγοράς στις ασφαλίσεις ζωής και το 37,5% και 63,2% στις ασφαλίσεις κατά ζηµιών αντίστοιχα.

(Πηγή: Asfalisinet.gr)

5 Μαρ 2014

Νέα προγράμματα ασφάλισης κατοικίας και επιχείρησης από την Μινέττα


Η Ευρωπαϊκή Ένωσις Ασφάλειαι Μινέττα αντιλαμβανόμενη την ανάγκη του κοινού για σταθερότητα και αυξημένη εξασφάλιση απέναντι σε απρόβλεπτα γεγονότα και με το κύρος που της δίνει η μακρόχρονη παρουσία της στην ασφαλιστική αγορά, σχεδίασε και προσφέρει δύο νέα προγράμματα ασφάλισης κατοικίας και επιχείρησης, τα ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΤΟΙΚΕΙΝ και ΑΣΦΑΛΩΣ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ, προσαρμοσμένα στη σημερινή οικονομική πραγματικότητα. Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΤΟΙΚΕΙΝ καλύπτει την αξία ως καινούργιας, τόσο της κύριας κατοικίας, όσο και της εξοχικής, με προσιτά ασφάλιστρα. Ενδεικτικές καλύψεις:
  • κλοπή και με χρήση αντικλειδιού
  • ληστεία
  • θραύση τζαμιών-καθρεπτών-ειδών υγιεινής
  • έξοδα μεταστέγασης
  • οικογενειακή αστική ευθύνη
Το πρόγραμμα ΑΣΦΑΛΩΣ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ προσφέρει στον επιχειρηματία ένα συνδυασμό πολλαπλών καλύψεων με προσιτά ασφάλιστρα, που του επιτρέπει να αισθάνεται σίγουρος για την επιχείρηση του. Ενδεικτικές καλύψεις: 
  • κλοπή
  • ληστεία
  • διάρρηξη χρηματοκιβωτίου
  • προστασία από υπασφάλιση
  • μεταφορά χρημάτων
  • γενική αστική ευθύνη
Επιπλέον, η Ευρωπαϊκή Ένωσις Ασφάλειαι Μινέττα σε συνεργασία με αξιόπιστους οργανισμούς, προσφέρει σε όλους τους ασφαλισμένους της και τα προστατευόμενα μέλη τους, με οποιοδήποτε ασφαλιστήριο και σε οποιοδήποτε κλάδο, σημαντικά προνόμια με την κάρτα προνομίων ΜΙΝΕΤΤΑ. Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν στο τηλέφωνο 210 9309500, να επισκέπτονται την ιστοσελίδα www.minetta.gr ή να απευθύνονται στους ασφαλιστικούς συμβούλους της Ευρωπαϊκής Ένωσις Ασφάλειαι Μινέττα.

4 Μαρ 2014

Χαράτσι 5 ευρώ στα νέα πολυιατρεία του ΕΟΠΥΥ

Με εισιτήριο πέντε ευρώ θα μπορούν προσέρχονται οι ασφαλισμένοι του ΕΟΠΥΥ και vυν ΠΕΔΥ στα νέα πολυιατρεία όταν αυτά λειτουργούσουν, σύμφωνα με τον υπουργό Υγείας κ Γεωργιάδη, γεγονός που προκάλεσε και ενδοκυβερνητικές κόντρες .

Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργού Υγείας η επιβολή των 5 ευρώ στα πολυϊατρεία του Πρωτοβάθμιου Εθνικού Δικτύου Υγείας (ΠΕΔΥ) θα ξεκινήσει με τη λειτουργία τους από τις 20 Μαρτίου, όπως αναμένεται.


Σε ανακοίνωση του ο ΣΥΡΙΖΑ επισημαίνει, με αφορμή την ανακοίνωση για το χαράτσι, για «νέο φρικιαστικό επεισόδιο στο έργο διάλυσης της δημόσιας υγείας επί ημερών Γεωργιάδη και κυβέρνησης Σαμαρά»


«Καταδικάζουμε το νέο χαράτσι που εξήγγειλε ο Υπουργός Υγείας για τους ασφαλισμένους, οι οποίοι θα υποχρεώνονται να πληρώνουν 5 ευρώ στα μελλοντικά πολυϊατρεία του ΠΕΔΥ για να εξεταστούν» ανέφερε, μεταξύ άλλων, σε ανακοίνωσή του ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών.


Αντιδράσεις υπήρξαν και από το ΠΑΣΟΚ που συμμετέχει στην κυβέρνηση , ωστόσο ο κ Γεωργιάδης απάντησε ότι το εισιτήριο των πέντε ευρώ έχει θεσμοθετηθεί από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ

(Πηγή: asfalisinet.gr)

Μόνο 1 στους 3 πελάτες έχει θετική «εμπειρία» από την ασφαλιστική του

Την ανάγκη ενίσχυσης της σχέσης της ασφαλιστικής αγοράς με τον καταναλωτή αποκαλύπτει παγκόσμια έρευνα των Capgemini και Efma, σύμφωνα με την οποία μόνο το 1/3 των ασφαλισμένων διεθνώς χαρακτηρίζει ως θετική την εμπειρία που είχε ως πελάτης με την ασφαλιστική του εταιρεία, ενώ 7 στους 10 καταναλωτές αναφέρουν ότι είναι πιθανό να αλλάξουν τον ασφαλιστικό τους πάροχο.

Τα στοιχεία που προέκυψαν, μετά από έρευνα σε 100 ασφαλιστικές και 15.000 πελάτες, δείχνουν πως  η ασφαλιστική βιομηχανία για να παραμείνει ανταγωνιστική, να διασφαλίσει το πελατολόγιο της και να βελτιώσει την εικόνα που έχουν οι καταναλωτές πρέπει να αξιοποιήσει τις δυνατότητες που της παρέχει η ψηφιακή τεχνολογία. Η ενίσχυση της «εμπειρίας» του πελάτη σε κανάλια προώθησης αυξημένης ζήτησης όπως το διαδίκτυο και η κινητή τηλεφωνία, φαίνεται πως θα έχει στο μέλλον άμεσο αντίκτυπο στα κέρδη των ασφαλιστών, καθώς σαν μέσα έχουν περισσότερες πιθανότητες να οδηγήσουν τον καταναλωτή σε θετική στάση απέναντι στην εταιρεία αλλά και στην αγορά πρόσθετων υπηρεσιών.


Όπως αποκαλύπτει η έρευνα:
- Σχεδόν το 70% των πελατών είναι πιθανό να αλλάξουν ασφαλιστικό πάροχο
- Μόνο το 32% των πελατών ασφαλιστικών χαρακτήρισαν ως θετική την εικόνα που έχουν για τον ασφαλιστή τους. Το ποσοστό αυτό είναι ιδιαίτερα υψηλό στις ΗΠΑ φτάνοντας το 50%
- Τα ψηφιακά μέσα κερδίζουν συνεχώς έδαφος, ειδικά στην ηλικιακή ομάδα 18-34 ετών. Μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια οι ασφαλιστικές εκτιμούν ότι το 1/3 των εργασιών τους θα προέρχεται από εκεί
- Οι πελάτες που έχουν θετική εικόνα για τον ασφαλιστή τους έχουν διπλάσιες πιθανότητες να αναφερθούν στο φιλικό τους περιβάλλον για το συμβόλαιο τους

Την έρευνα μπορείτε να δείτε εδώ

(Πηγή: Insuranceworld.gr)