>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

6 Οκτ 2014

Yδρόγειος: Αναπροσαρμογή στα τιμολόγια των ΤΑΞΙ

Αναπροσαρμόζεται από την  1 Οκτωβρίου 2014  το τιμολόγιο στα Επιβατικά Δημοσίας Χρήσης ( ΤΑΞΙ ) σε όλες τις τιμολογιακές Ζώνες. Στο νέο τιμολόγιο υπάρχει μια τιμή ανά ζώνη τιμολόγησης, ανεξάρτητα από την ιπποδύναμη του κινητήρα που αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας.

Δείτε το νέο τιμολόγιο εδώ: timologio_taxi_ydrogeios.pdf

(Πηγή: Nextdeal.gr)

Δύναμις Ασφαλιστική: 10% έκπτωση στα ασφάλιστρα του οχήματος, με την ασφάλιση κατοικίας!

Μετά την εισαγωγή του Dynamis Home Plus, ενός από τα πλέον ανταγωνιστικά προγράμματα ασφάλισης κατοικίας στην αγορά, η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική επανέρχεται και συνδυάζει την ασφάλιση κατοικίας Dynamis Home, με την ασφάλιση του οχήματος MyDynamis, ανταποδίδοντας στους πελάτες που ασφαλίζουν παράλληλα την κατοικία τους και το όχημά τους, 10% έκπτωση στα ασφάλιστρα του οχήματός τους.
Η λογική του ιδιαίτερα προσιτού κόστους, της ευελιξίας στην επιλογή καλύψεων και των διευρυμένων παροχών και υπηρεσιών για τον ασφαλιζόμενο, συνθέτουν τα προγράμματα Dynamis Home και MyDynamis που είναι σχεδιασμένα βάσει των απαιτήσεων και των δεδομένων της αγοράς.
Οι ενδιαφερόμενοι, έχουν την ευελιξία να διαμορφώσουν το πρόγραμμα ασφάλισης της κατοικίας τους και του οχήματος τους, βάσει των πραγματικών τους αναγκών, επιλέγοντας από πληθώρα πρόσθετων καλύψεων, στα κατώτατα επίπεδα κόστους της αγοράς, εξασφαλίζοντας την καλύτερη δυνατή σχέση παροχών και κόστους.

Καραμπόλα θανάτου στην Εγνατία με τουλάχιστον 35 αυτοκίνητα - Στους 5 οι νεκροί, 30 τραυματίες

Πέντε νεκροί και τουλάχιστον 30 τραυματίες, δύο εκ των οποίων είναι παιδιά που νοσηλεύονται σε σοβαρή κατάσταση, είναι ο απολογισμός της καραμπόλας που σημειώθηκε λίγο μετά τις 10.30 το πρωί της Κυριακής στο ρεύμα της Εγνατίας από Βέροια προς Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με τον διοικητή Κεντρικής Μακεδονίας του Πυροσβεστικού Σώματος, Χρύσανθο Αθανασόπουλο.
Ο κ. Αθανασόπουλος, ο οποίος βρίσκεται στο σημείο της δυστυχήματος, με δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ έκανε λόγο για «φοβερή καραμπόλα και για μάζες αυτοκινήτων», ενώ σημείωσε πως ενεπλάκησαν περισσότερα από 35 αυτοκίνητα.
Από τα συντρίμμια ανασύρθηκαν τέσσερις νεκροί. Πρόκειται για τρεις Ελληνες, δύο γυναίκες ηλικίας 53 ετών, έναν άνδρα 42 ετών και έναν Βούλγαρο, η ηλικία του οποίου δεν έχει γίνει ακόμη γνωστή.
Αργά το απόγευμα, κατέληξε σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης, στη διάρκεια εγχείρησης, ακόμη ένας άνδρας που ήταν σοβαρά τραυματισμένος.
Στα νοσοκομεία μεταφέρθηκαν, τόσο με ασθενοφόρα όσο και με ιδιωτικά οχήματα, περίπου 30 τραυματίες. Από αυτούς οι δύο είναι σε σοβαρή κατάσταση και πρόκειται για μικρά παιδιά, ηλικίας 6 μηνών και 1,5 ετών.


Έπεσε πάνω στα προπορευόμενα οχήματα σε εργοτάξιο
Ο οδηγός της νταλίκας δεν κατάφερε να σταματήσει τη νταλίκα που κατέπεσε με δύναμη στο πρώτο από τα ΙΧ που είχε μπροστά του και αυτό με τη σειρά του συμπαρέσυρε δεκάδες άλλα ΙΧ, που λόγω έργων είχαν μειώσει την ταχύτητά τους.
Σύμφωνα με την αστυνομία, το φορτηγό αυτοκίνητο ήταν γεμάτο εμπορεύματα βάρους 19 τόνων.
Στο σημείο έσπευσαν αμέσως αμέσως οχήματα της αστυνομίας και της πυροσβεστικής και εκτός από τους νεκρούς, εντόπισαν και τραυματίες, τους οποίους παρέλαβαν τα ασθενοφόρα. Επιπλέον, υπάρχουν και άλλοι τραυματίες, που μεταφέρθηκαν με ιδιωτικά αυτοκίνητα σε νοσοκομεία της Βέροιας και της Θεσσαλονίκης.

Ο διοικητής της πυροσβεστικής αναφέρθηκε επίσης σε δύο καμένα ολοσχερώς αυτοκίνητα, ένα ΙΧ και μία νταλίκα. Στο ΙΧ εντοπίστηκε άτομο απανθρακωμένο, ενώ τα κλιμάκια ερευνούν τη νταλίκα.
Η κυκλοφορία στην Εγνατία Οδό, στον κόμβο της Βέροιας, είχε διακοπεί και στα δύο ρεύματα και η κίνηση των οχημάτων γινόταν από παρακαμπτήριες μέχρι αργά το απόγευμα. Στη συνέχεια άνοιξε το ρεύμα από Θεσσαλονίκη προς Κοζάνη, ενώ το αντίθετο ρεύμα παρέμεινε κλειστό μέχρι τις 21.30 περίπου, οπότε και αποκαταστάθηκε η ροή των οχημάτων.
Συνελήφθη ο οδηγός
Ο οδηγός του φορτηγού, ρουμανικής καταγωγής, το βαλε στα πόδια μετά το δυστύχημα, ωστόσο συνελήφθη λίγη ώρα αργότερα σε χωράφια της γύρω περιοχής.
Κατά την προανάκριση, ο οδηγός υποστήριξε πως είδε την ηλεκτρονική πινακίδα που προειδοποιούσε τους οδηγούς για έργα στην περιοχή, είδε και τους δύο σημαιοφόρους, όμως τα φρένα του είχαν «μπλοκάρει».
Στην αστυνομία υποστήριξε πως δεν μπορούσε να ελαττώσει ταχύτητα και σε συνδυασμό με το κατηφορικό τού οδοστρώματος, προσέκρουσε στα ακινητοποιημένα αυτοκίνητα.
Εναντίον του οδηγού σχηματίστηκε δικογραφία για ανθρωποκτονία από αμέλεια και θα οδηγηθεί αύριο στον εισαγγελέα της Βέροιας για να απολογηθεί.
Μαζί του θα οδηγηθεί και ο 42χρονος υπεύθυνος της αναδόχου εταιρίας εκτέλεσης των εργασιών στην Εγνατία Οδό, ο οποίος κατηγορείται για αδικήματα περί συγκοινωνιών.
(Πηγή: ethnos.gr)

3 Οκτ 2014

9 «κόλπα», που οδηγούν σε παραπλανητικούς ισχυρισμούς, για την κατανάλωση καυσίμου, στα αυτοκίνητα

Το πρωτόκολλο ελέγχου της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2, που χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, δεν είναι κατάλληλο, για τις σημερινές συνθήκες, γιατί βασίζεται σε ξεπερασμένες μεθόδους ελέγχων και διαδικασιών. Η Altroconsumo (Ιταλική Ένωση Καταναλωτών και μέλος της BEUC – Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Ενώσεων Καταναλωτών) διενήργησε τους ίδιους ελέγχους, που η Ενωσιακή νομοθεσία επιβάλλει να διενεργούν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων. Και για τα δύο μοντέλααυτοκινήτων, που έλεγξε η Altroconsumo, η κατανάλωση καυσίμου, που διαφημίζουν οι κατασκευαστές ήταν πολύ χαμηλότερη, από την κατανάλωση, που μέτρησε η Altroconsumo. Υπάρχουν κάποια «κόλπα», που χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές, για να βελτιώσουν, την απόδοση του αυτοκινήτου:

1. Μείωση του βάρους του οχήματος
Η μείωση του βάρους ενός οχήματος μπορεί να οδηγήσει, σε 4,4% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου.
2. Τρόπος οδήγησης
Η προσαρμογή της επιτάχυνσης, του φρεναρίσματος κ.λπ., μπορεί να οδηγήσει, σε 3% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου.
3. Θερμοκρασία
Διαφορετικές συνθήκες θερμοκρασίας μπορούν να οδηγήσουν, σε 2,3% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου.
4. Πίεση ελαστικών
Η υψηλή πίεση, στα ελαστικά, μπορεί να οδηγήσει, σε 2,9% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου.
5. Ειδικά λιπαντικά
Γίνεται χρήση ειδικών λιπαντικών, που δε χρησιμοποιούνται, από τους οδηγούς.
6. Αποσύνδεση ηλεκτρογεννήτριας
Η αποσύνδεση της ηλεκτρογεννήτριας εξοικονομεί, επιπλέον, ενέργεια και μειώνει την κατανάλωση καυσίμου.
7. Σφράγιση αυτοκινήτου
Για να βελτιωθεί η αεροδυναμική του αυτοκινήτου, σφραγίζονται όλα τα τμήματά του, με ταινία.
8. Μείωση τριβών στα φρένα
Μειώνονται οι τριβές, ανάμεσα στα τακάκια και στους δίσκους των φρένων.
9. Βελτίωση των αποτελεσμάτων των ελέγχων
Η ευελιξία των ελέγχων επιτρέπει, στους κατασκευαστές να δηλώνουν κατανάλωση καυσίμου, μέχρι και 40% χαμηλότερη.

Εξαιτίας των «παραθύρων» που αφήνει το Ευρωπαϊκό πρωτόκολλο ελέγχου κατανάλωσης καυσίμου, οι κατασκευαστές μπορούν, εύκολα, να «ωραιοποιήσουν» τα αποτελέσματα των ελέγχων. Έτσι, οι καταναλωτέςπληρώνουν περισσότερα χρήματα, για να κινήσουν το όχημά τους, από όσα υπολογίζουν με βάση τους ισχυρισμούς των κατασκευαστών.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση πρέπει, άμεσα, να αντικαταστήσει το ξεπερασμένο πρωτόκολλο ελέγχου (NEDC), με το νέο πρωτόκολλο (WLTP), που υιοθέτησε η Οικονομική Επιτροπή, για την Ευρώπη των Ηνωμένων Εθνών (UNECE).
(Πηγή: Nextdeal.gr)

Πλήττει τις ελληνικές επιχειρήσεις το κυβερνοέγκλημα

Τις ελληνικές επιχειρήσεις πλήττει το κυβερνοεγκλημα. Σύμφωνα με πληροφορίες οι εταιρείες ανησυχούν πλέον για το πως θα προστατεύσουν τα συστήματα και τα δεδομένα των πελατών τους από διαδικτυακές επιθέσεις.
Αρκετά στελέχη εταιρειών – και ειδικά αυτών που έχουν μεγάλους όγκους δεδομένων- καταφεύγουν σε εξειδικευμένες εταιρείες ασφάλειας πληροφοριών και ασφαλιστικές εταιρείες για να ενισχύσουν τις άμυνες τους και πιθανά «κενά» στα δίκτυα προστασίας, αναζητώντας φόρμουλες για να αντιμετωπίσουν κλοπές δεδομένων πελατών. Σημαντικό ζήτημα για τις επιχειρήσεις είναι και η διασφάλιση της συνέχισης της λειτουργίας τους αλλά και της προστασίας της φήμης τους και της αξιοπιστίας τους προς το καταναλωτικό κονό.
Την εικόνα αυτή επιβεβαιώνει και έρευνα της PwC που έγινε διεθνώς. Σύμφωνα με τα στοιχεία το 2014 οι κυβερνοεπιθέσεις έχουν αυξηθεί κατά 48%. Υπολογίζεται ότι καθημερινά καταγράφονται περίπου 177.000 επιθέσεις hackers και 42,8 εκατ. επιθέσεις σε όλο τον κόσμο ετησίως.

Στο στόχαστρο των διαδικτυακών εγκληματιών βρίσκονται κατά κύριο λόγο οι μεγάλοι όμιλοι, καθώς οργανισμοί με έσοδα πάνω από 1 δις είχαν αυξημένα περιστατικά επιθέσεων κατά 44%, ενώ επιχειρήσεις με έσοδα 100 εκατ. κατέγραψαν μείωση 5% στις επιθέσεις που ανίχνευσαν το 2014 σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο.

Το κόστος των κυβερνοεπιθέσεων πάντως σε διεθνές επίπεδο υπολογίζεται ότι φτάνει τα 2,7 δις και είναι αυξημένο κατά 34% σε σχέση με πέρυσι.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)

Επιτυχής η συμμετοχή της Ευρώπη Ασφαλιστική στα Stress Tests

Η Ευρώπη Ασφαλιστική, υπερκάλυψε το περιθώριο φερεγγυότητας σύμφωνα με το νέο εποπτικό πλαίσιο Solvency II, συμμετέχοντας στην άσκηση προσομοίωσης ακραίων καταστάσεων της EIOPA η οποία ολοκληρώθηκε τον Σεπτέμβριο του 2014 βάσει των οικονομικών στοιχείων της 31ης Δεκεμβρίου 2013.
Ειδικότερα, στο Βασικό Σενάριο, που προέβλεπε το σχηματισμό του Ισολογισμού της Ευρώπη Ασφαλιστική σύμφωνα μετά όσα ορίζει το Solvency II:
  • Ο δείκτης κάλυψης του απαιτούμενου περιθωρίου φερεγγυότητας (SCR coverage ratio) διαμορφώθηκε στο 199%.
  • Ο δείκτης κάλυψης του ελάχιστου απαιτούμενου περιθωρίου φερεγγυότητας (MCR coverageratio) ανήλθε σε 260%.

Επίσης τα αποτελέσματα των σεναρίων προσομοίωσης ακραίων καταστάσεων είναι πάρα πολύ ικανοποιητικά, με το δείκτη κάλυψης του περιθωρίου φερεγγυότητας SCR coverageratio:
  • Στο πρώτο σενάριο προσομοίωσης ακραίων καταστάσεων (Stress 1 – Adverse 1) να φθάνει στο 186%.
  • Στο δεύτερο σενάριο προσομοίωσης ακραίων καταστάσεων (Stress 2 – Adverse2) να διαμορφώνεται στο 195%.

Η KPMG, ως πιστοποιημένος εξωτερικός σύμβουλος,επιβεβαίωσε και επικύρωσε (validation) την ορθή χρήση των παραδοχών,των υποδειγμάτων και των μεθόδων που ακολουθήθηκαν.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αντλήσουν περισσότερες πληροφορίες για τα stress tests στο site της εταιρείας www.europe-aega.gr στην ενότητα οικονομικές καταστάσεις.

2 Οκτ 2014

«Καμπανάκι» για φρένο στον ανταγωνισμό μέσω της μείωσης τιμών στα ασφάλιστρα

Ενδοεταιρικό «καμπανάκι» για φρενάρισμα του ανταγωνισμού στην Ελληνική ασφαλιστική αγορά μέσω της μείωσης των ασφαλίστρων και κύρια στον κλάδο του αυτοκινήτου ερμηνεύεται σχετική αναφορά κορυφαίου στελέχους της αγοράς σε ασφαλιστικό συνέδριο.

Όπως εκτιμάται από ανθρώπους της αγοράς η αναφορά δεν είναι τυχαία καθώς στον κλάδο του αυτοκινήτου , που ως ένα βαθμό είναι κινητήριος μοχλός της αγοράς ειδικά την περίοδο των τελευταίων τριών ετών , ο ανταγωνισμός και κύρια η ανάγκη επιβίωσης των μικρομεσαίων ασφαλιστικών έναντι των μεγάλων πολυεθνικών έφερε τα ασφάλιστρα σε πολύ χαμηλό επίπεδο.


Βέβαια οι εταιρίες έχουν άλλοθι ως προς τους λόγους των μειώσεων (μείωση τροχαίων ατυχημάτων, έλεγχος του κόστους επισκευών αποζημιώσεων κλπ) αλλά δεν θα ισχύει για πάντα. Έστω και αν η τελευταία ρύθμιση για την προκαταβολή των ασφαλίστρων ενισχύει την ρευστότητα.


Επιπλέον, όπως λένε στην αγορά, υπάρχει και το πρέσινγκ της εποπτικής αρχής, που δείχνει να είναι διαφορετική από τις προηγούμενες εποπτείες που συνέβαλαν ως ένα βαθμό στην δημιουργία του ντόμινο των «κόκκινων εταιριών» που έβαλαν λουκέτα με κορυφαίο αυτό του ομίλου Ασπίς.


Ωστόσο, οι κίνδυνοι είναι ορατοί τόσο για τον υγιή ανταγωνισμό όσο και για την επιβίωση των μικρομεσαίων εταιριών αν δεν υπάρξει κάποιο φρένο στον άκρατο ανταγωνισμό μέσω της μείωσης των τιμών.


(Πηγή: Asfalisinet.gr)

Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: Προσφορά προληπτικού ελέγχου για καρκίνο μαστού

Πακέτο εξετάσεων προληπτικού έλεγχου σε προνομιακή τιμή, με αφορμή το μήνα ενημέρωσης και πρόληψης για τον καρκίνο του μαστού, προσφέρει για όλο τον Οκτώβριο ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών.
Πιο συγκεκριμένα, καθ’όλη τη διάρκεια του Οκτωβρίου, παγκόσμιου μήνα ενημέρωσης και πρόληψης του καρκίνου του μαστού, ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών θα προσφέρει τα δύο παρακάτω πακέτα εξετάσεων προληπτικού έλεγχου σε προνομιακή τιμή:
Α. Ψηφιακή Μαστογραφία και Τεστ ΠΑΠ στην προνομιακή τιμή των 60 ευρώ
Β. Υπέρηχο Μαστού και Τεστ ΠΑΠ στην προνομιακή τιμή των 55 ευρώ
Για ραντεβού, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν στα παρακάτω τηλέφωνα (από τις 08.00 έως τις 15.00):
  • Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: τηλ. 210 6862346
  • Ιατρικό Π. Φαλήρου: τηλ. 210 9892120
  • Ιατρικό Ψυχικού: τηλ. 210 6974032 και 033
  • Ιατρικό Διαβαλκανικό Θεσσαλονίκης: τηλ. 2310 400463 και 464

Αναζητούν και κλείνουν online ραντεβού με γιατρούς και διαγνωστικά κέντρα οι Έλληνες

Ιδιαίτερα σημαντικά είναι τα ευρήματα έρευνας της διαδικτυακής ιστοσελίδας για online ραντεβού με γιατρούς και διαγνωστικά κέντρα όσον αφορά την συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των χιλιάδων ασθενών που έκαναν χρήση της υπηρεσίας.

Ειδικότερα συνοπτικά, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα παρακάτω στοιχεία-ευρήματα που δημοσιοποίησε με αφορμή τα δύο χρόνια λειτουργίας του, το doctoranytime.gr. Το doctoranytime συγκέντρωσε τα συγκεκριμένα στοιχεία σε στατιστικό δείγμα 2500 γιατρών, 50 διαγνωστικών κέντρων και 17.000 ραντεβού σε ιδιωτικά ιατρεία της χώρας, από τα οποία προκύπτει.
• Στην κορυφή των ιατρικών ειδικοτήτων με τα μεγαλύτερο αριθμό ραντεβού βρίσκονται οι ειδικότητες του γυναικολόγου και του δερματολόγου.
• Η ιδιωτική ασφάλιση έρχεται πρώτη σε σχέση με τον ΕΟΠΠΥ (ποσοστά 52,12% και 47,87% αντίστοιχα).
• Οι Έλληνες φαίνεται να είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία και το Διαδίκτυο, με δεδομένο ότι τα ραντεβού μέσω αυτού σε γιατρούς/διαγνωστικά κέντρα, υπερίσχυσαν σημαντικά έναντι των τηλεφωνικών ραντεβού (ποσοστό 79% και 21% αντιστοίχως).
• Οι αιματολογικές εξετάσεις και οι αξονικές τομογραφίες είναι πρώτες στην λίστα των δημοφιλών εξετάσεων που πραγματοποιούν οι Έλληνες, σε 50 διαγνωστικά κέντρα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
• Ο μέσος όρος αξιολόγησης των γιατρών από τους ασθενείς που χρησιμοποιούν το doctoranytime είναι 4.5/5, ενώ οι ιατρικές ειδικότητες που έχουν λάβει τις περισσότερες αξιολογήσεις από ασθενείς είναι κατά σειρά οι γυναικολόγοι- μαιευτήρες, οι δερματολόγοι και οι παθολόγοι.
• Ενδεικτικός είναι ο μέσος όρος κόστους επίσκεψης σε παθολόγο και ΩΡΛ μέσω του doctoranytime: το κόστος επίσκεψης κυμαίνεται σε 23 ευρώ και 37 ευρώ αντίστοιχα, με το αντίστοιχο κόστος στην Αγγλία να σκαρφαλώνει στα 65 και 120 ευρώ αντίστοιχα.
• Τέλος, παρέχονται πολύ χρήσιμα στοιχεία σ’ ότι αφορά στην συμπεριφορά των ασθενών (ώρες, μέρες, μήνας που κλείνονται τα περισσότερα ραντεβού) αλλά και αντίστοιχα στοιχεία για την συμπεριφορά των ανδρών σε σχέση με τις γυναίκες, με τις τελευταίες να κλείνουν περισσότερα ραντεβού σε γιατρούς και να δίνουν τις περισσότερες αξιολογήσεις για τους γιατρούς που επισκέπτονται.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)

1 Οκτ 2014

Η ERGO ενημερώνει για τις διοικητικές κυρώσεις στα ανασφάλιστα οχήματα

Ενημερωτική εγκύκλιο γύρω από τα ανασφάλιστα οχήματα και τις διοικητικές κυρώσεις απέστειλε η ERGO προς το παραγωγικό δυναμικό.
Διαβάστε την εγκύκλιο αναλυτικά:
Η ERGO ενημερώνει για τις διοικητικές κυρώσεις στα ανασφάλιστα οχήματα
(Πηγή: Nextdeal.gr)