Ενδοεταιρικό «καμπανάκι» για φρενάρισμα του ανταγωνισμού στην Ελληνική ασφαλιστική αγορά μέσω της μείωσης των ασφαλίστρων και κύρια στον κλάδο του αυτοκινήτου ερμηνεύεται σχετική αναφορά κορυφαίου στελέχους της αγοράς σε ασφαλιστικό συνέδριο.
Όπως εκτιμάται από ανθρώπους της αγοράς η αναφορά δεν είναι τυχαία καθώς στον κλάδο του αυτοκινήτου , που ως ένα βαθμό είναι κινητήριος μοχλός της αγοράς ειδικά την περίοδο των τελευταίων τριών ετών , ο ανταγωνισμός και κύρια η ανάγκη επιβίωσης των μικρομεσαίων ασφαλιστικών έναντι των μεγάλων πολυεθνικών έφερε τα ασφάλιστρα σε πολύ χαμηλό επίπεδο.
Βέβαια οι εταιρίες έχουν άλλοθι ως προς τους λόγους των μειώσεων (μείωση τροχαίων ατυχημάτων, έλεγχος του κόστους επισκευών αποζημιώσεων κλπ) αλλά δεν θα ισχύει για πάντα. Έστω και αν η τελευταία ρύθμιση για την προκαταβολή των ασφαλίστρων ενισχύει την ρευστότητα.
Επιπλέον, όπως λένε στην αγορά, υπάρχει και το πρέσινγκ της εποπτικής αρχής, που δείχνει να είναι διαφορετική από τις προηγούμενες εποπτείες που συνέβαλαν ως ένα βαθμό στην δημιουργία του ντόμινο των «κόκκινων εταιριών» που έβαλαν λουκέτα με κορυφαίο αυτό του ομίλου Ασπίς.
Ωστόσο, οι κίνδυνοι είναι ορατοί τόσο για τον υγιή ανταγωνισμό όσο και για την επιβίωση των μικρομεσαίων εταιριών αν δεν υπάρξει κάποιο φρένο στον άκρατο ανταγωνισμό μέσω της μείωσης των τιμών.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
Όπως εκτιμάται από ανθρώπους της αγοράς η αναφορά δεν είναι τυχαία καθώς στον κλάδο του αυτοκινήτου , που ως ένα βαθμό είναι κινητήριος μοχλός της αγοράς ειδικά την περίοδο των τελευταίων τριών ετών , ο ανταγωνισμός και κύρια η ανάγκη επιβίωσης των μικρομεσαίων ασφαλιστικών έναντι των μεγάλων πολυεθνικών έφερε τα ασφάλιστρα σε πολύ χαμηλό επίπεδο.
Βέβαια οι εταιρίες έχουν άλλοθι ως προς τους λόγους των μειώσεων (μείωση τροχαίων ατυχημάτων, έλεγχος του κόστους επισκευών αποζημιώσεων κλπ) αλλά δεν θα ισχύει για πάντα. Έστω και αν η τελευταία ρύθμιση για την προκαταβολή των ασφαλίστρων ενισχύει την ρευστότητα.
Επιπλέον, όπως λένε στην αγορά, υπάρχει και το πρέσινγκ της εποπτικής αρχής, που δείχνει να είναι διαφορετική από τις προηγούμενες εποπτείες που συνέβαλαν ως ένα βαθμό στην δημιουργία του ντόμινο των «κόκκινων εταιριών» που έβαλαν λουκέτα με κορυφαίο αυτό του ομίλου Ασπίς.
Ωστόσο, οι κίνδυνοι είναι ορατοί τόσο για τον υγιή ανταγωνισμό όσο και για την επιβίωση των μικρομεσαίων εταιριών αν δεν υπάρξει κάποιο φρένο στον άκρατο ανταγωνισμό μέσω της μείωσης των τιμών.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου