Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.
Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH
Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας
Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της
Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη
Η Groupama Ασφαλιστική διοργανώνει διαγωνισμό "e-μαι πελάτης" κληρώνοντας 10 Tablets! Δικαίωμα συμμετοχής έχουν αποκλειστικά οι πελάτες της εταιρείας που διαμένουν Ελλάδα και είναι ενήλικες. Για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό επιπλέον απαραίτητες προϋποθέσεις είναι:
Η είσοδος και η εγγραφή στο Χώρο πελατών «e-μαι πελάτης» στον ιστότοπο www.groupama.gr της διοργανώτριας, έως 10/06/2015 και ώρα 23.59 μμ.
Η αποδοχή των όρων του διαγωνισμού. Η μη συμμόρφωση προς τους όρους συμμετοχής αποτελεί λόγο αποκλεισμού του υποψηφίου από την κλήρωση ή / και από τη χορήγηση του δώρου.
Λήξη συμμετοχής στο διαγωνισμό: 10 Ιουνίου 2015 Η κλήρωση θα γίνει ηλεκτρονικά, με βάση το e-mail ή/και το κινητό τηλέφωνο τη Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015, στα γραφεία της διοργανώτριας, για την ανάδειξη δέκα (10) τυχερών και των επιλαχόντων τους
Φαίνεται πως οι λεγόμενοι millennials, δηλαδή η γενιά του 2000, δεν έχουν πρόβλημα να αποκαλύψουν σχεδόν τα πάντα, αν είναι να κερδίσουν έκπτωση στα ασφάλιστρα!
Αυτό προκύπτει από πρόσφατη έρευνα της εταιρείας Decode (για λογαριασμό των Pegasystems και Capgemini) σε δείγμα 1.000 Βρετανών ηλικίας 18 έως 34 ετών, αναφορικά με τη στάση τους απέναντι στην ασφάλιση.
Αναλυτικότερα, το 1/4 των ερωτηθέντων που σχεδιάζουν να αγοράσουν ασφάλιση θα δέχονταν να δίνουν τακτικά δείγμα αίματος ή ούρων σε μια ασφαλιστική για να αποδείξουν ότι είναι υγιείς και να διεκδικήσουν χαμηλότερα ασφάλιστρα. Επιπλέον, το 22% των μεγαλύτερων σε ηλικία millennials θα δέχονταν για τον ίδιο λόγο να εμφυτευτεί στο σώμα τους ένα τσιπ ή άλλη παρόμοια συσκευή που θα κατέγραφε τη συμπεριφορά τους.
Η ίδια μελέτη διαπίστωσε ότι η νέα γενιά των Βρετανών δεν ανησυχεί για θέματα εμπιστευτικότητας, εφόσον εξασφαλίζουν κάποια ανταμοιβή. Οι 3 στους 10 βλέπουν θετικά την τοποθέτηση συσκευών παρακολούθησης στο σπίτι και στο αυτοκίνητό τους, ενώ σε ποσοστό 25% προτίθενται να φορέσουν κάποια συσκευή όπως το Apple Watch για να παρέχουν προσωπικές πληροφορίες. Γενικώς, ο 1 στους 3 είναι έτοιμος να μοιραστεί ακόμη περισσότερα προσωπικά δεδομένα προκειμένου να πληρώσει λιγότερα ασφάλιστρα.
Όπως σημειώνει o Nigel Walsh, αντιπρόεδρος της Capgemini, η έρευνα δείχνει ότι τα πειράματα τηλεματικής και άλλων παρόμοιων τεχνολογιών έχουν βάση, και επιπλέον τεράστια σημασία για το μέλλον της ασφαλιστικής βιομηχανίας. Μπορεί οι προηγούμενες γενιές να έδιναν τα προσωπικά τους δεδομένα δωρεάν, η νέα γενιά όμως αντιλαμβάνεται ξεκάθαρα την αξία αυτών των πληροφοριών και περιμένει αντάλλαγμα για να τις μοιραστεί.
Όσοι εργάζονται καθισμένοι σε ένα γραφείο θα πρέπει να σηκώνονται όρθιοι για τουλάχιστον 2 ώρες κατά την εργασιακή τους ημέρα, ώστε να αποφεύγουν τις αρνητικές συνέπειες στην υγεία, που συνδέονται με την καθιστική ζωή για μεγάλο διάστημα, αναφέρει νέα έρευνα.
Σταδιακά, οι περίοδοι καθιστικής ζωής στο γραφείο θα πρέπει να περιοριστούν και να φθάσουν στις 4 οι ώρες που θα είναι οι εργαζόμενοι όρθιοι, συμβουλεύει πάνελ ειδικών.
Εκτός από το να περπατούν τακτικά κατά τη διάρκεια της εργασιακής τους ημέρας, οι εργαζόμενοι σε γραφείο θα μπορούσαν να δουλεύουν σε γραφεία με ειδική εργονομία ώστε να δουλεύουν και όρθιοι.
Οι συστάσεις βασίζονται σε ανάλυση έρευνας που συνδέει τις παρατεταμένες περιόδους καθιστικής ζωής με υψηλότερο κίνδυνο σοβαρών νόσων και πρόωρου θανάτου.
Στη διαδικτυακή έκδοση του περιοδικού ‘’British Journal of Sports Medicine’’ αναφέρεται ότι οι ενδείξεις είναι πως το πρώτο συμπεριφορικό βήμα είναι απλώς να σηκώνονται όρθιοι οι άνθρωποι και να κινούνται πιο συχνά κατά την εργασιακή τους μέρα.
Η αύξηση της ποσότητας χρόνου που στέκονται όρθιοι οι άνθρωποι θα μπορούσε να είναι πιο προσεγγίσιμος στόχος από την ενθάρρυνση περισσότερης καθημερινής άσκησης, αναφέρουν οι επιστήμονες.
Μεταξύ των συμβουλών των ειδικών συμπεριλαμβάνονται τα ακόλουθα.
Να κινείστε. Το να στέκεται κάποιος σε ένα μέρος για πολύ μεγάλο διάστημα μπορεί επίσης να έχει βλαβερές συνέπειες στην υγεία. Η αλλαγή θέσης ή ο σύντομος περίπατος μπορεί να μειώσουν τον κίνδυνο μυοσκελετικού πόνου και κούρασης.
Οι εργοδότες μπορούν να προειδοποιήσουν το προσωπικό για τους κινδύνους στην υγεία, οι οποίοι συνδέονται με την παρατεταμένη καθιστική ζωή ή με την καθιστική ζωή στο σπίτι και στο γραφείο.
Οι εργοδότες μπορούν να επενδύσουν στην υγεία του προσωπικού σχεδιάζοντας εργασιακό περιβάλλον που θα ενθαρρύνει περισσότερο τη δραστηριότητα.
Οι ερευνητές παραδέχονται ότι το υλικό που επισκόπησαν δεν αποδεικνύει άμεση αιτιατή σχέση μεταξύ της παρατεταμένης καθιστικής ζωής και της χρόνιας νόσου.
Προσθέτουν ότι ενώ χρειάζονται νέες έρευνες, το επίπεδο ενδείξεων μέχρι σήμερα και η αυξητική πορεία των χρόνιων νόσων υποδεικνύουν ότι οι αρχικές οδηγίες δικαιολογούνται.
Υπό έλεγχο τέθηκε η πυρκαγιά που εκδηλώθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου στον προαύλιο χώρο εργοστασίου ανακύκλωσης στην περιοχή Νέα Ζωή Ασπροπύργου.
Πρόκειται για τις εγκαταστάσεις ιδιωτικού Κέντρου Διαλογής Ανακυκλώσιμων Υλικών (ΚΔΑΥ), συνολικής έκτασης 20-25 στρεμμάτων, το οποίο επεξεργάζεται υλικά απορριμμάτων, κυρίως βιομηχανικών, και στον αύλειο χώρο του υπήρχαν αποθηκευμένες πολύ μεγάλες ποσότητες υλικών.
Οι εγκαταστάσεις δεν υπέστησαν ζημιές από την πυρκαγιά, της οποίας η πλήρης κατάσβεση θα καθυστερήσει λόγω του είδους των υλικών που καίγονται.
Ο υποστράτηγος της Πυροσβεστικής Αθανάσιος Σερεντέλος χαρακτήρισε δύσκολη την κατάσταση, βεβαίωσε ότι δεν υπάρχει κίνδυνος επέκτασης, ενώ -όπως είπε- «λήφθηκαν όλα τα απαραίτητα, προληπτικά και εν μέρει κατασταλτικά μέτρα για την προστασία του οικισμού».
Στην καταστολή της πυρκαγιάς έλαβαν μέρος 100 πυροσβέστες, 22 πυροσβεστικά οχήματα, καθώς και τρία οχήματα εθελοντών όπως και έξι υδροφόρες της Τοπικής Αυτοδιοίκησης κατόπιν άμεσων ενεργειών της Περιφέρειας Αττικής.
Η εν λόγω μονάδα, σύμφωνα με πληροφορίες του nextdeal.gr, είναι ασφαλισμένη κατά 72% στην Ευρώπη ΑΕΓΑ, 25% στην ΑΤΕ Ασφαλιστική και 3% στον Ορίζοντα.
Την πρόθεση της κυβέρνησης να βάλει τέλος όχι μόνο στα ανασφάλιστα αυτοκίνητα αλλά και στα χωρίς τεχνικό έλεγχο αυτοκίνητα εκφράζει η συμπερίληψη, στο πρόγραμμα που κατέθεσε στο «Brussels Group», για έσοδα από τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα και τα ΚΤΕΟ. Συγκεκριμένα, στο σχετικό κείμενο των προτάσεων που αναλύει τα προσδοκώμενα έσοδα του κράτους συμπεριλαμβάνει και το ποσό ύψους 120 εκατ. Ευρώ, που θα προέλθει από τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα και τον τεχνικό έλεγχο ( ΚΤΕΟ). Τα έσοδα αυτά θα προέλθουν από το ΦΠΑ που δεν εισπράττει το κράτος, από τα 600.000 περίπου ανασφάλιστα αυτοκίνητα, που σύμφωνα με εκτιμήσεις των παραγόντων της ασφαλιστικής αγοράς, εκτός από απώλειες στα έσοδα των ασφαλιστικών εταιριών οι απώλειες για το κράτος από το ΦΠΑ ανέρχονται στα 60-80 εκατ ευρώ το χρόνο. Επιπλέον το θέμα του τεχνικού ελέγχου (ΚΤΕΟ) είναι ζήτημα όχι μόνο για την ασφάλεια στην κυκλοφορία των οχημάτων αλλά και για τα φορολογικά έσοδα. Υπολογίζεται ότι ο αριθμός των οχημάτων και δικύκλων που κυκλοφορούν χωρίς να έχουν κάνει τον τεχνικό έλεγχο φθάνει στα 3 εκατομ. και από αυτά το 1 εκατομ. είναι δίκυκλα και τα 2 εκατομ. αυτοκίνητα. (Πηγή: Asfalisinet.gr)
Με τον καλύτερο τρόπο πέρασε στην ιστορία το 14ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, στο οποίο για άλλη μία χρονιά ήταν χορηγός η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική.
Η Εταιρεία, μεταξύ άλλων, «έντυσε» με το λόγοτυπό της 4 συνολικά αυτοκίνητα: ένα TRIUMPH GT6 με οδηγό τον Τόλη Παπανίκο και συνοδηγό τον Θοδωρή Χατζηγιάννη, ένα TRIUMPH 6 με οδηγό τον Γιάννη Καρούμπα και συνοδηγό τον Βασίλη Δαλκαφούκη που κατέλαβε και την 5η θέση στη γενική κατάταξη, ένα TRIUMPH SPITFIREMK1 με οδηγό και συνοδηγό τον Δημήτρη Καραδήμα και τη Βασιλική Μπουλούκου και μία PORSCHE 911T με οδηγό τον Δημήτρη Χανιώτη και συνοδηγό τον Τάσο Αρωνίτη.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική είχε και φέτος την χαρά και την τιμή να δώσει τρεις εκκινήσεις στο ιστορικό ράλλυ, το οποίο ήταν από τα πλέον επιτυχημένα της διοργάνωσης, παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες που επικράτησαν κατά την πρώτη ημέρα του αγώνα.
Ο φετινός αγώνας περιελάμβανε αρκετές καινοτομίες, ικανοποιώντας τα πληρώματα που είχαν την ευκαιρία να διέλθουν από γνώριμες ειδικές παλαιότερων δεκαετιών.
Η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική, συνεισέφερε τόσο ουσιαστικά, όσο και πρακτικά στην άψογη διεξαγωγή της τριήμερης δοκιμασίας, αφού εκτός από τη χορηγική συνεισφορά της, «εξόπλισε» τους 198 οδηγούς και συνοδηγούς των 99 ιστορικών αυτοκινήτων που συμμετείχαν, με την κάρτα V.I.P. Assistance FIRSTAID, καλύπτοντας την διακομιδή τους είτε με επίγεια (ασθενοφόρο) είτε με εναέρια (ελικόπτερο, αεροπλάνο) μέσα και για όλα τα επείγοντα περιστατικά υγείας (είτε λόγω ατυχήματος είτε λόγω ασθένειας) κατά την διάρκεια του αγώνα.
Ο μεγάλος πρωταγωνιστής του 14ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις ήταν ο “Pedro”, που πέτυχε τη δεύτερή του νίκη στο συγκεκριμένο αγώνα, ύστερα από την επικράτησή του το 2012.
Όπως τόνισε ο κ. Ν. Μακρόπουλος«το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αποτελεί έναν από τους πλέον ευγενείς αγώνες αυτοκινήτων διεθνώς και δίνει την ευκαιρία στους λάτρεις των τεσσάρων τροχών να απολαύσουν συλλεκτικά μοντέλα τόσο σε ειδικές όσο και σε συμβατικές διαδρομές. Η Ευρώπη Ασφαλιστική, είχε εφέτος διπλό χορηγικό ρόλο, αφού μέσω της πρωτοποριακής κάρτας VIP Αssistance FIRSTAID, αλλά και ενός σετ «Πρώτων Βοηθειών»προσέφερε στα πληρώματα υψηλού επιπέδου υπηρεσίες βοήθειας, κάνοντας έτσι τον αγώνα ακόμη πιο ασφαλή και πιο ανοιχτό σε ακόμη περισσότερες συμμετοχές».
«Διαπραγματευτήκαμε πολύ σκληρά με την φαρμακοβιομηχανία και βρέθηκε ένας κοινός τόπος», με στόχο το φάρμακο να είναι προσβάσιμο από όλους τους πολίτες, ανέφερε ο κ. Κουρουμπλής. Για την συνταγογραφική συμπεριφορά των γιατρών είπε ότι θα «παρακολουθείται σε πραγματικό χρόνο ώστε να αποφεύγονται τα φαινόμενα κατάχρησης και σπατάλης». Επιπλέον πρόσθεσε «προχωράμε σε ένα σύστημα διαφανές, αναλογικό, δίκαιο, προβλέψιμο, το οποίο θα έχει αναδρομική ισχύ και από την εφαρμογή του οποίου θα εξοικονομηθούν επιπλέον 160 εκατ. ευρώ» Στα ακριβά φάρμακα ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει κλειστός προϋπολογισμός ξεκινώντας από τα φάρμακα για την ηπατίτιδα με στόχο την εξοικονόμηση πόρων και τη διανομή αυτών στους αδύναμους. Ενώ δήλωσε πως θα λειτουργεί επιτροπή διαπραγμάτευσης για τα φάρμακα στον ΕΟΠΥΥ με στόχο τν μείωση του κόστους, και παράλληλα θα ληφθούν μέτρα για ενίσχυση της ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας. (Πηγή: Asfalisinet.gr)
Απώλειες συνεχίζει να καταγράφει ο κλάδος οχημάτων στις υποχρεωτικές και προαιρετικές καλύψεις, επηρεάζοντας καθοριστικά την πορεία των ασφαλίσεων ζημιών. Η παραγωγή στο αυτοκίνητο κατρακυλά τόσο από την πολιτική του πτωχευτικού ασφαλίστρου που ακολουθείται από τις εταιρείες στην προσπάθεια τους να αυξήσουν μερίδια όσο και από τους κατόχους που αποσύρουν τα οχήματά τους από την κυκλοφορία, καθώς αδυνατούν να πληρώσουν τέλη και ασφάλιστρα.
Ταυτόχρονα ο περιορισμός των χρηματοδοτήσεων και κατ’ επέκταση των νέων ταξινομήσεων στον κλάδο έχει συμβάλλει σημαντικά στον περιορισμό των συμπληρωματικών καλύψεων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΑΕΕ το πρώτο τετράμηνο του 2015 η αστική ευθύνη έχει μειωθεί κατά 19,5%, χάνοντας περισσότερα από 50 εκατ. ευρώ παραγωγής. Συνολικά ο κλάδος έχει παραγωγή 285,9 εκατ. ευρώ και 65 εκατ. παραγωγή έχει ο κλάδος χερσαίων οχημάτων, ο οποίος μειώθηκε κατά 11,2%.
O κίνδυνος ενός Brexit από την Ευρωπαϊκή Ένωση προκαλεί έντονη πολιτική αβεβαιότητα για την ασφαλιστική βιομηχανία κι αυτό επιδεινώνεται από τον κίνδυνο διάλυσης της Βρετανίας, αν η Σκωτία στο μέλλον ψηφίσει υπέρ της ανεξαρτησίας της.
Αυτά δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Ένωσης Βρετανών Ασφαλιστών (ABI)Huw Evans, μιλώντας σε κλειστό συνέδριο για τις ευρωπαϊκές ασφάλειες το οποίο διοργάνωσε η JP Morgan. «Μόλις 5 χρόνια πριν, η πιθανότητα και των δύο θα φαινόταν πολύ πιο αμυδρή απ’ ό,τι σήμερα, οπότε σίγουρα δεν μπορούμε να εφησυχάζουμε» πρόσθεσε ο ίδιος.
Την ίδια μέρα η πρώτη υπουργός της Σκωτίας Νίκολα Στάρτζον είπε στον Βρετανό πρωθυπουργό Ντέιβιντ Κάμερον ότι θα διενεργήσει νέο δημοψήφισμα για την ανεξαρτησία της χώρας, αν εκείνος δεν καταφέρει να εξασφαλίσει την παραμονή της Βρετανίας στην ΕΕ, καθώς το Εδιμβούργο θεωρεί πως το μέλλον του βρίσκεται στην Ευρώπη.
Οι ασφαλιστές ανησυχούν ότι μια ενδεχόμενη έξοδος της Βρετανίας από την ΕΕ θα έκανε πιο δύσκολη και ακριβή την πώληση των προϊόντων τους στην Ευρώπη, ενώ οι ίδιοι έχουν παραδοσιακά ισχυρή παρουσία στη Σκωτία.
Η διευθύνουσα σύμβουλος των Lloyd’s Inga Beale και η International Underwriting Association εξέφρασαν την περασμένη εβδομάδα επίσης την ανησυχία τους για το Brexit, ενώ ο πρόεδρος της Standard Life Gerry Grimstone τον Μάρτιο είχε χαρακτηρίσει ένα τέτοιο ενδεχόμενο «καταστροφικό για το Λονδίνο και το Ηνωμένο Βασίλειο».
Στο συνέδριο ο Ηuw Evans επισήμανε ότι η (ασφαλιστική) βιομηχανία θα βρίσκεται «υπό πίεση για να πάρει συλλογικά θέση» και ο ίδιος περιμένει πως «αυτό θα απασχολήσει αρκετά τις συζητήσεις της ABI τους επόμενους μήνες».
Το σύστημα Autonomous Emergency Braking (Αυτόνομο Φρενάρισμα Έκτακτης Αναγκης) είναι μια από τις πιο πολλά υποσχόμενες τεχνολογίες ασφάλειας, που γνωρίζει ολοένα αυξανόμενη εφαρμογή στα σύγχρονα επιβατικά αυτοκίνητα.
Η εκδοχή του για χαμηλές ταχύτητες (Low Speed AEB) συνίσταται από μια λειτουργία αυτόματου φρεναρίσματος που ενεργοποιείται σε ταχύτητες έως 30 km/h ή 50 km/h. Προηγούμενες μελέτες είχαν προβλέψει σημαντικά αναμενόμενα οφέλη από την τεχνολογία ΑΕΒ στις οπίσθιες συγκρούσεις με χαμηλή ταχύτητα, αλλά μέχρι τώρα δεν υπήρχαν αποδείξεις ότι πραγματικά αποδίδει.
Η αξιολόγηση προηγμένων συστημάτων ασφάλειας σε πραγματικές συνθήκες συχνά περιορίζεται από τους χαμηλούς ρυθμούς υιοθέτησης των συστημάτων, τα ανεπαρκή στοιχεία ατυχημάτων και τα μειωμένα ποσοστά συγκρούσεων των νέων, ασφαλέστερων οχημάτων. Ο EuroNCAP, με την υποστήριξη του αυστραλιανού ANCAP, συνέστησε την ομάδα VVSMA (Validating Vehicle Safety through Meta-Analysis) που αποτελείται από ειδικούς προερχόμενους από κυβερνήσεις, τη βιομηχανία, φορείς καταναλωτών και ασφαλιστικούς οργανισμούς. Η ομάδα συγκέντρωσε δεδομένα από πέντε ευρωπαϊκές χώρες συν την Αυστραλία, χρησιμοποιώντας τόσο τις καθιερωμένες μεθόδους ανάλυσης, όσο και μια καινοτόμο προσέγγιση μετά-ανάλυσης. Μέθοδοι επιβεβλημένης έκθεσης υιοθετήθηκαν για τον έλεγχο των τυχόν εξωτερικών επιρροών.
Τα αποτελέσματα έδειξαν μια μείωση 38% στις οπίσθιες συγκρούσεις, σε πραγματικές συνθήκες, για τα οχήματα τα εφοδιασμένα με σύστημα Low Speed AEB, σε σύγκριση με ένα δείγμα αντίστοιχων οχημάτων χωρίς ΑΕΒ. Δεν βρέθηκε στατιστική διαφορά ανάμεσα στις αστικές (έως 60 km/h) και τις επαρχιακές (πάνω από 60 km/h) ζώνες.
Ο Dr Anders Lie, πρόεδρος της ομάδας, από το Σουηδικό Υπουργείο Μεταφορών, σχολίασε: «Η μετά-αναλυτική προσέγγιση που εφαρμόστηκε στην ανάλυση αυτή αποτελεί μια μοναδική συμβολή της επιστήμης στην αξιολόγηση τεχνολογιών ασφάλειας οχημάτων, σε παγκόσμια κλίμακα, και αποδείχθηκε αξιόπιστη με ισχυρά αποτελέσματα. Είναι ξεκάθαρο ότι, με αυτό το επίπεδο αποτελεσματικότητας, το AEB χαμηλής ταχύτητας είναι μια εν δυνάμει σημαντική τεχνολογία ενεργητικής ασφάλειας και η ευρεία εφαρμογή της στον στόλο οχημάτων θα πρέπει να ενθαρρυνθεί».
Ο Dr Michiel van Ratingen, γενικός γραμματέας του EuroNCAP, είπε: «Τα αποτελέσματα αυτά υποστηρίζουν την απόφασή μας να καταστήσουμε την τεχνολογία ΑΕΒ βασικό διαφοροποιητικό παράγοντα στην αξιολόγηση ασφάλειας των νέων αυτοκινήτων. Μέσω της VVSMA, θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε την αποτελεσματικότητα που έχουν τα προηγμένα συστήματα που προωθούνται, στη μείωση των πραγματικών ατυχημάτων, έτσι ώστε να επικυρώσουμε και να βελτιώσουμε τη συνολική βαθμολογία με αστέρια».
Σημειώνουμε ότι ένα αυτοκίνητο μπορεί να είναι απόλυτα ασφαλές στα crash-test του EuroNCAP, αλλά να μην πάρει πέντε αστέρια επειδή στον εξοπλισμό του δεν περιλαμβάνονται συστήματα όπως το ΑΕΒ.