Φαίνεται πως οι λεγόμενοι millennials, δηλαδή η γενιά του 2000, δεν έχουν πρόβλημα να αποκαλύψουν σχεδόν τα πάντα, αν είναι να κερδίσουν έκπτωση στα ασφάλιστρα!
Αυτό προκύπτει από πρόσφατη έρευνα της εταιρείας Decode (για λογαριασμό των Pegasystems και Capgemini) σε δείγμα 1.000 Βρετανών ηλικίας 18 έως 34 ετών, αναφορικά με τη στάση τους απέναντι στην ασφάλιση.
Αναλυτικότερα, το 1/4 των ερωτηθέντων που σχεδιάζουν να αγοράσουν ασφάλιση θα δέχονταν να δίνουν τακτικά δείγμα αίματος ή ούρων σε μια ασφαλιστική για να αποδείξουν ότι είναι υγιείς και να διεκδικήσουν χαμηλότερα ασφάλιστρα. Επιπλέον, το 22% των μεγαλύτερων σε ηλικία millennials θα δέχονταν για τον ίδιο λόγο να εμφυτευτεί στο σώμα τους ένα τσιπ ή άλλη παρόμοια συσκευή που θα κατέγραφε τη συμπεριφορά τους.
Η ίδια μελέτη διαπίστωσε ότι η νέα γενιά των Βρετανών δεν ανησυχεί για θέματα εμπιστευτικότητας, εφόσον εξασφαλίζουν κάποια ανταμοιβή. Οι 3 στους 10 βλέπουν θετικά την τοποθέτηση συσκευών παρακολούθησης στο σπίτι και στο αυτοκίνητό τους, ενώ σε ποσοστό 25% προτίθενται να φορέσουν κάποια συσκευή όπως το Apple Watch για να παρέχουν προσωπικές πληροφορίες. Γενικώς, ο 1 στους 3 είναι έτοιμος να μοιραστεί ακόμη περισσότερα προσωπικά δεδομένα προκειμένου να πληρώσει λιγότερα ασφάλιστρα.
Όπως σημειώνει o Nigel Walsh, αντιπρόεδρος της Capgemini, η έρευνα δείχνει ότι τα πειράματα τηλεματικής και άλλων παρόμοιων τεχνολογιών έχουν βάση, και επιπλέον τεράστια σημασία για το μέλλον της ασφαλιστικής βιομηχανίας. Μπορεί οι προηγούμενες γενιές να έδιναν τα προσωπικά τους δεδομένα δωρεάν, η νέα γενιά όμως αντιλαμβάνεται ξεκάθαρα την αξία αυτών των πληροφοριών και περιμένει αντάλλαγμα για να τις μοιραστεί.
(Πηγή: Nextdeal.gr)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου