>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

20 Απρ 2016

Νέες αυξήσεις στα Τέλη Κυκλοφορίας για το 2017!

«Φωτιά» θα είναι τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 με 1η 'Αδεια Κυκλοφορίας μετά την 1/1/2006 ή 1/1/2007 τα οποία σήμερα υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό του κινητήρα τους και σύμφωνα με το σχέδιο που εξετάζει το οικονομικό επιτελείο θα υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές CO2.

Ειδικότερα η επέκταση των Τελών Κυκλοφορίας σε αυτοκίνητα που υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό του κινητήρα αφορά πάνω από 1,3 εκατ. ιδιοκτήτες αυτοκινήτων οι οποίοι το 2017 θα καταβάλουν στην συντριπτική τους πλειοψηφία αυξημένα Τέλη Κυκλοφορίας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που επεξεργάστηκε το Enikonomia.gr στα περισσότερα μοντέλα τα Τέλη Κυκλοφορίας αυξάνονται ανάλογα με τους ρύπους ενώ δεν είναι και λίγες οι περιπτώσεις όπου καταγράφονται αυξήσεις έως πάνω από 200%.

Στον αντίποδα βέβαια καταγράφονται και μειώσεις αλλά κυμαίνονται σε ποσοστό έως και 68%...

Αν πάλι το οικονομικό επιτελείο αποφασίσει να μην επεκτείνει τα Τέλη Κυκλοφορίας με βάση τις εκπομπές CΟ2 στα ΙΧ με 1η 'Αδεια Κυκλοφορίας από 1/1/2006 ή 1/1/2007 αλλά επιλέξει να μειώσει την «ψαλίδα» στα Τέλη Κυκλοφορίας που υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό μεταξύ 1,6, 1,8 και 2 λίτρων τότε οι αυξήσεις θα αφορούν περίπου 500.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και τα προσδοκόμενα έσοδα θα είναι πολύ λιγότερα...

Δείτε τους αναλυτικούς πίνακες του Enikonomia.gr με τις αλλαγές στα Τέλη Κυκλοφορίας που προκύπτουν από τις εκπομπές ρύπων και όχι από τον κυβισμό του κινητήρα.

Μάρκα / Μοντέλο
Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)
Ισχύοντα Τέλη Κυκλοφορίας 
Νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Daihatsu Sirion 1,0
118      
120
115,6
Subaru Justy 1,0
118
120
115,6
Honda Jazz 1,2
125
135
150
Toyota Yaris 1,0
127
120
152,4
Hyundai Getz 1,1
130
135
156
Mitsubishi Colt 1,1
130
135
156
Chevrolet Aveo 1,2
132
135
158,4
Ford Fiesta 1,25
133
135
159,6
Opel Corsa 1,0
134
120
160,8
Fiat Grande Punto 1,2
139
135
166,8
Renault Clio 1,2
139
135
166,8
Renault Clio 1,2 TCE
139
135
166,8
Seat Ibiza 1,2
139
135
166,8
Skoda Fabia 1,2
140
135
168
Lancia Ypsilon 1,2 8V
142
135
262,7
Citroen C3 1,1
143
120
264,5
Nissan Micra 1,2
143
135
264,5
VW Polo 1,2
144
135
266,4
Opel Corsa 1,2
146
135
270,1













































 Μάρκα / Μοντέλο
Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)
Ισχύοντα Τέλη Κυκλοφορίας 
Νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Honda Jazz 1,4
128
135
153,6
Mini One 1,4
128
135
153,6
Mazda 2 1,3
129
135
154,8
Lancia Ypsilon 1,4 8V
130
255
156
Ford Fiesta 1,4
133
255
159,6
Daihatsu Sirion 1,3
137
135
164,4
Hyundai Getz 1,4
137
135
164,4
Mitsubishi Colt 1,3
138
135
165,6
Fiat Gr. Punto 1,4 77
139
255
166,8
Kia Rio 1,4 5d
139
255
166,8
Chevrolet Aveo 1,4
140
255
168
Suzuki Swift 1,3
140
135
168
Toyota Yaris 1,3
141
135
260,8
Fiat Gr. Punto 1,4 95
142
255
262,7
Citroen C3 1,4
145
255
268,2
Peugeot 207 1,4 95 PS
145
255
268,2
Citroen C3 1,4 16V
148
255
273,8
Daihatsu Sirion 1,3 4x4
148
135
273,8
Opel Corsa 1,4
149
255
275,6
Seat Ibiza 1,4
149
255
275,6
Peugeot 207 1,4 75 PS
150
255
277,5
Peugeot 207 1,4 90 PS
152
255
281,2
Alfa Romeo MiTo 1,4 155 PS
153
255
283
Peugeot 1007 1,4
153
255
283
Nissan Micra 1,4
154
255
284,9
Suzuki Swift 1,3 4x4
154
135
284,9
Fiat Grande Punto 1,4 T
155
255
286,7
Lancia Ypsilon 1,4 16V
155
255
286,7
Skoda Fabia 1,4
155
255
286,7
VW Polo 1,4
155
255
286,7
VW CrossPolo 1,4
159
255
294,1
Dacia Sandero 1,4
165
255
404,2
Subaru Justy 1,3 4WD
166
135
406,7

Μάρκα / Μοντέλο
Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)
Ισχύοντα Τέλη Κυκλοφορίας 
Νέα Τέλη Κυκλοφορίας
BMW 116i
139
280
166,8
Hyundai i30 1,6
152
280
281,2
Kia Cee'd 1,6
152
280
281,2
Mitsubishi Lancer Sports Sedan 1,5
153
280
283
Opel Astra 1,6
155
280
286,7
Ford Focus 1,6 Ti-VCT
157
280
290,4
Mercedes A170 BlueEFFICIENCY
157
280
290,4
Opel Astra 1,6 Sedan
158
280
292,3
Citroen C4 1,6
159
280
294,1
Ford Focus 1,6
159
280
294,1
Peugeot 308 1,6
159
280
294,1
Mazda 3 1,6
162
280
396,9
Nissan Qashqai 1,6
162
280
396,9
Toyota Corolla 1,6
162
280
396,9
Citroen C4 1,6 T
164
280
401,8
Renault Megane 1,6
164
280
401,8
Lada Aquarius 1,6
165
280
404,2
Lada Venus 1,6
165
280
404,2
Nissan Tiida 1,6
165
280
404,2
Suzuki SX4 1,6
165
280
404,2
Toyota Auris 1,6
166
280
406,7
Peugeot 308 1,6 T 150 PS
167
280
409,1
Volvo C30 1,6
167
280
409,1
Audi A3 1,6
169
280
414
Subaru Impreza 1,5
176
280
431,2
Chevrolet Lacetti 1,6
178
280
436,1
Citroen C4 Sedan 1,6
179
280
438,5
Peugeot 308 GT
180
280
441
Seat Leon 1,6
180
280
441
Opel Astra 1,6 T
185
280
514,3
VW Beetle 1,6
185
280
514,3
Alfa Romeo 147 1,6
194
280
539,2











































































Μάρκα / Μοντέλο
Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)
Ισχύοντα Τέλη Κυκλοφορίας 
Νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Toyota Prius 1,5
104
-
101,9
BMW 316i
142
280
262,7
Mercedes C 180 BlueEFFICIENCY
156
280
288,6
VW Passat 1,4 TSI
157
255
290,4
Skoda Octavia 5 1,6 FSI
158
280
292,3
Opel Vectra 1,6
163
280
399,3
Skoda Octavia 1,4
163
255
399,3
Skoda Octavia 5 1,4
167
255
409,1
Skoda Octavia 1,6
169
280
414
Chevrolet Lacetti 1,4 4d
171
255
418,9
Volvo S40 1,6
171
280
418,9
Toyota Avensis 1,6
172
280
421,4
Skoda Octavia 5 1,6 MPI
176
280
431,2
Ford Mondeo 1,6
177
280
433,6
Chevrolet Lacetti 1,6 4d
178
280
436,1
Opel Insignia 1,6
179
280
438,5
Renault Laguna 1,6
180
280
441
Seat Toledo 1,6
185
280
514,3
Opel Insignia 1,6 T
186
280
517


Μάρκα / Μοντέλο
Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)
Ισχύοντα Τέλη Κυκλοφορίας 
Νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Mazda 6 1,8
159
280
294,1
Audi A4 1,8 TFSI 120 PS
169
300
414
Audi A4 1,8 TFSI 160 PS
169
300
414
Toyota Avensis 1,8
171
300
418,9
Opel Vectra 1,8
173
300
423,8
Volvo S40 1,8
174
300
426,3
Skoda Octavia 5 1,8 TFSI
176
300
431,2
Dodge Caliber 1,8
177
300
433,6
Alfa Romeo 159 1,8
179
300
438,5
Mercedes C 200 K
180
300
441
VW Passat 1,8 TSI
180
300
441
Peugeot 407 1,8
183
300
508,7
Saab 9-3 Sport Sedan 1,8i
183
300
508,7
Opel Insignia 1,8
184
300
511,5
Citroen C5 1,8
188
300
522,6
Skoda Octavia 1,8 T
189
300
525,4

Μάρκα / Μοντέλο
Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)
Ισχύοντα Τέλη Κυκλοφορίας 
Νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Skoda Superb 1,4 TSI
157
255
290,4
BMW 520i
163
690
399,3
Skoda Superb 1,8 TSI
180
300
441
Kia Magentis 2,0
184
690
511,5
Dodge Avenger 2,0
185
690
514,3
Opel Signum 1,8
185
300
514,3
Audi A6 2,0
187
690
519,8
Skoda Superb 1,8 TSI 4x4
189
300
525,4
Subaru Legacy 2,0
202
690
616,1
Chevrolet Epica 2,0
205
690
625,2
Volvo S60 2,0 T
212
690
646,6
Saab 9-5 2,0 T
214
690
652,7

Μάρκα / Μοντέλο
Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.
Ισχύοντα Τέλη Κυκλοφορίας 
Νέα Τέλη Κυκλοφορίας
Kia Sportage 2,0
194
690
539,3
Honda CR-V 2,0
195
690
542,1
China Motors CEO-3 2,4
196
690
544,8
Hyundai Tucson 2,0
197
690
547,6
Subaru Forester 2,0
198
690
550,4
Suzuki Gr. Vitara 2,0 Wagon
199
690
553,2
VW Tiguan 1,4 TSI
199
255
553,2
Toyota RAV4 2,0
202
690
616,1
Nissan Qashqai 2,0 4x4
204
690
622,2
Jeep Compass 2,4
206
690
628,3
Jeep Patriot 2,4
206
690
628,3
Nissan X-Trail 2,0
208
690
634,4
Suzuki Gr. Vitara 2,4 Wagon
208
690
634,4
VW Tiguan 2,0 TSI 170 PS
213
690
649,6
VW Tiguan 2,0 TSI 200 PS
213
690
649,6
BMW X3 2,0
215
690
655,7
Chevrolet Captiva 2,4
222
690
677,1
Seat Altea Freetrack 2,0 TFSI
223
690
680,1
BMW X3 2,5 si
224
960
683,2
Citroen C-Crosser 2,4
225
690
686,2
Mitsubishi Outlander 2,4
225
690
686,2
Peugeot 4007 2,4
225
690
686,2
Opel Antara 2,4
229
690
698,4
Nissan X-Trail 2,5
230
690
701,5
Renault Koleos 2,5
237
690
722,8
Mazda CX-7 2,3
243
690
741,1
Hyundai Santa Fe 2,7
248
920
756,4
Subaru Forester 2,5
248
960
756,4
Kia Sorento 2,4
259
690
963,4
SsangYong Actyon 2,3
259
690
963,4
SsangYong Rexton 2,3
272
690
1.011,8

(Πηγή: enikonomia.gr)

Προβληματίζει η χρήση drones

"Σήμα συναγερμού" για τον ασφαλιστικό κλάδο σε ό,τι αφορά τον νέο κίνδυνο που ονομάζεται drones (ή μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα όπως είναι η επίσημη ονομασία τους), αποτελεί η σύγκρουση ενός drone με επιβατικό αεροσκάφος της British Airways, λίγο πριν την προσγείωσή του στο αεροδρόμιο Heathrow του Λονδίνου την Κυριακή 17 Απριλίου.
Αεροσκάφος της  ΒΑ που εκτελούσε την πτήση Γενεύη-Λονδίνο με 138 επιβαίνοντες χτυπήθηκε από drone προτού προσγειωθεί, χωρίς ευτυχώς να προκληθει κάποιο πρόβλημα. Οι βρετανικές αρχές ξεκίνησαν ήδη έρευνα για το συμβάν, ενώ η αστυνομία διευκρίνισε ότι δεν έχει γίνει κάποια σύλληψη.

Σύμφωνα με τον Stephen Landells, ειδικό σε θέματα ασφαλείας πτήσεων του Συνδέσμου Πιλότων της British Airways (BALPA) είναι θέμα χρόνου να υπάρξουν και άλλες τέτοιες συγκρούσεις, ενδεχομένως με σοβαρότερες συνέπειες, καθώς η χρήση drones έχει αυξηθεί κατακόρυφα τόσο στη Μεγάλη Βρετανία όσο και στις ΗΠΑ και πολλά από τα οχήματα αυτά πραγματοποιούν ανεξέλεγκτες πτήσεις πολύ κοντά σε αεροδρόμια, Ο κ. Landells  θεωρεί ότι η βρετανική κυβέρνηση πρέπει να δημιουργήσει μητρώο καταγραφής των drones, ώστε να μπορεί να εντοπίσει τους ιδιοκτήτες τους σε περίπτωση ατυχήματος, προσθέτοντας ότι θα ήταν χρήσιμο κατά τη διαδικασία καταγραφής οι νέοι ιδιοκτήτες των drones  να λαμβάνουν εκπαίδευση , ώστε να χρησιμοποιούν τα οχήματά τους με ασφάλεια.

Ο επικεφαλής ανάλυσης του Chartered Insurance Institute Laurence Baxter δήλωσε ότι παρότι δεν προκλήθηκαν ζημίες ή τραυματισμοί (ευτυχώς.) από το συμβάν του Λονδίνου, εντούτοις αναδεικνύεται η ανάγκη λήψης μέτρων, ώστε να αποτραπούν μελλοντικές συγκρούσεις. “Ο αριθμός των drones αυξάνεται, αλλά δυστυχώς έχει επιτευχθεί μικρή πρόοδος στον διάλογο για την θέσπιση standards ασφαλείας, παρότι τα drones αποτελούν δυνητική απειλή όχι μόνο για τα επιβατικά αεροσκάφη, αλλά και για τα μικρότερα αεροπλάνα και τα ελικόπτερα.”

Ο Joshua Down, μεσίτης αντασφαλίσεων της Willis Re  σημείωσε ότι η αμερικανική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (FAA) ετοιμάζεται να θεσπίσει ειδικές ρυθμίσεις για τα drones, θέτοντας στο επίκεντρο την ασφάλεια, την ιδιωτικότητα, την ασφαλιστική τους κάλυψη και την απόδοση ευθυνών (όπως και την διαδικασία καταβολής αποζημιώσεων) σε περίπτωση ατυχημάτων.

(Πηγή: Insuranceworld.gr)



19 Απρ 2016

Ατυχήματα αυτοκινήτων με ξένες πινακίδες στην Ελλάδα - Ποιας χώρας είναι τα πιο "ζημιάρικα"



Το Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης ενημερώνει πως εξελίχθηκαν το 2015 τα ατυχήματα από οχήματα με ξένες πινακίδες στην Ελλάδα, καθώς και τα ατυχήματα από οχήματα με ελληνικές πινακίδες στο εξωτερικό.

Ατυχήματα από οχήματα με ξένες πινακίδες στην Ελλάδα

Σε 3860 ανήλθε το 2015 ο αριθμός των ατυχημάτων από αυτοκίνητα με ξένες 
πινακίδες στην Ελλάδα που διακανονίστηκαν από το Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης και τους διορισμένους ανταποκριτές και διακανονιστές του, έναντι 3612 το έτος 2014 παρουσιάζοντας αύξηση 6,9%. Ο διακανονισμός των 3617 εξ’ αυτών των ατυχημάτων ανατέθηκε στους διορισμένους ανταποκριτές των αλλοδαπών ασφαλιστικών εταιριών, ενώ τον διακανονισμό των υπολειπόμενων 243 ζημιών ανέλαβε το Γραφείο δια των υπηρεσιών του ή των διακανονιστών του.

Οι αποζημιώσεις που καταβλήθηκαν μέσω των ανταποκριτών και του Γραφείου από 
αλλοδαπές ασφαλιστικές εταιρίες για την αποζημίωση ελλήνων παθόντων από ατυχήματα με αυτοκίνητα με αλλοδαπές πινακίδες κυκλοφορίας ανήλθαν το 2015 στον ποσό των €14.297.196,63 έναντι €13.567.890,39 το 2014, παρουσιάζοντας αύξηση 5,4%.

Στα ατυχήματα που προκαλούνται στην Ελλάδα από αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες την πρώτη θέση κατέχουν σταθερά τα ατυχήματα από Βουλγαρικά αυτοκίνητα που ανήλθαν στα 1296 το 2015, έναντι 1199 το 2014, και αποτελούν το 33,6% του συνόλου των ατυχημάτων. Ακολουθούν τα Γερμανικά αυτοκίνητα με το 13,9% των ατυχημάτων. 



Ατυχήματα από οχήματα με ελληνικές πινακίδες στο εξωτερικό

Σε 1139 ανήλθε το 2015 ο αριθμός των ατυχημάτων από αυτοκίνητα με ελληνικές 
πινακίδες στο εξωτερικό, έναντι 1006 ατυχημάτων το 2014, παρουσιάζοντας αύξηση 13,2%.

Μεταξύ των χωρών στις οποίες συμβαίνουν τα περισσότερα ατυχήματα από 
αυτοκίνητα με ελληνικές πινακίδες στην πρώτη θέση, όπως και πέρυσι, βρίσκεται η Γερμανία με 244 ατυχήματα (το 21,4% των ατυχημάτων) και ακολουθεί η Ιταλία με 200 ατυχήματα (το 17,6% των ατυχημάτων).

Ως προς τις αποζημιώσεις που καταβλήθηκαν για ατυχήματα του εξωτερικού, το 
2015 οι ασφαλιστικές εταιρίες μέλη του Γραφείου κατέβαλαν το ποσό των€5.412.663,76 έναντι €4.371.744,33 το 2014, δηλαδή αύξηση 23,8%.

18 Απρ 2016

Ευρωπαϊκή Πίστη: Χορηγός στον 3ο Αυθεντικό Κλασσικό Ημιμαραθώνιο Μαραθώνα


Με μεγάλη επιτυχία και ρεκόρ συμμετοχών πραγματοποιήθηκε στις 17 Απριλίου ο 3ος Αυθεντικός Κλασσικός Ημιμαραθώνιος Μαραθώνα, στον οποίο η Ευρωπαϊκή Πίστη ήταν Χορηγός.

Ο Ημιμαραθώνιος διοργανώθηκε από τον Δήμο Μαραθώνα σε συνεργασία με την Κοινωφελή Επιχείρηση του Δήμου ΚΕΔΜΑ και ξεπέρασε τις 2.000 συμμετοχές, με δρομείς όλων των ηλικιών. Ανάμεσά τους και η ομάδα της Ευρωπαϊκής Πίστης, η οποία έδωσε δυναμικό παρών τόσο στη διαδρομή του Ημιμαραθωνίου, όσο και στους παράλληλους αγώνες που διεξήχθησαν. 

Παράλληλα, η Ευρωπαϊκή Πίστη έδωσε την ευκαιρία σε όλους τους συμμετέχοντες να φωτογραφηθούν στο photo booth που βρίσκονταν στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της και να πάρουν αναμνηστικές φωτογραφίες για να «θυμούνται πόσο γρήγορα έτρεξαν». 

Ωστόσο, για τους μικρούς συμμετέχοντες, την παράσταση έκλεψε η μασκότ του προγράμματος Ασφαλιστικός Γονέας, η οποία μοίρασε μπαλόνια και φωτογραφήθηκε με τους μικρούς αθλητές.


Τέλος, όλοι οι συμμετέχοντες στον 3ο Αυθεντικό Κλασσικό Ημιμαραθώνιο Μαραθώνα, είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε κλήρωση με δώρο ένα ipad mini. 

Η άρτια διοργάνωση περιελάμβανε, εκτός της διαδρομής του Ημιμαραθώνιου, τους παράλληλους αγώνες της Σκυταλοδρομίας Ημιμαραθώνιου, τον Λαϊκό Αγώνα Δρόμου 3.000 μέτρων και τον Αγώνα 1.000 μέτρων για παιδιά Δημοτικού Δ, Ε, και ΣΤ τάξης.

Η Ευρωπαϊκή Πίστη, τόσο με τη συγκεκριμένη χορηγία όσο και ως Υποστηρικτής της Ελληνικής Ολυμπιακής αποστολής στο Ρίο αλλά και ως χορηγός των Παγκόσμιων Πρωταθλητριών Κωπηλασίας Νικολαϊδου – Ασουμανάκη, έχει ως στόχο τη διάδοση του κοινωνικού μηνύματος του αθλητικού ιδεώδους.

INTERAMERICAN: Νέο ατομικό πρόγραμμα υγείας ΜEDIHOSPITAL Double Benefit

Μία ιδιαίτερη δυνατότητα ατομικής ασφάλισης υγείας παρέχει η INTERAMERICAN στους καλυπτόμενους από ομαδικό ασφαλιστήριο συμβόλαιο υγείας, της ίδιας ή άλλης ασφαλιστικής εταιρείας.

Το νέο ατομικό πρόγραμμα υγείας MEDIHOSPITAL Double Benefit δημιουργήθηκε για την ενίσχυση της κάλυψης σε ατομικό επίπεδο, παρέχοντας δύο πλεονεκτήματα. Το πρώτο αφορά στο εύρος της νοσοκομειακής κάλυψης που φθάνει μέχρι 800.000 ευρώ, με ποσό απαλλαγής που συνήθως καλύπτουν τα ομαδικά συμβόλαια. Το δεύτερο, αφορά στη διατήρηση της ασφαλισιμότητας του ατόμου όταν εξέλθει από το ομαδικό πρόγραμμα, με συνέχιση της ασφάλισης ατομικά χωρίς κανένα επιπλέον ιατρικό έλεγχο και με μειωμένο το ποσό απαλλαγής.

Το MEDIHOSPITAL Double Benefit είναι ετησίως ανανεούμενο, θέτει ως ηλικία εισόδου μέχρι και τα 65 έτη και ισχύει και για όλα τα εξαρτώμενα μέλη που είναι ασφαλισμένα με ομαδικό. Παρέχει και κάλυψη check-up, ισχύει σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου και περιλαμβάνει υπηρεσίες άμεσης ιατρικής βοήθειας, ενώ χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερα προσιτό ασφάλιστρο.

Η INTERAMERICAN, που με το νέο πρόγραμμα αλλάζει τις διαστάσεις της ατομικής ασφάλισης υγείας στη βάση μιας ομαδικής ασφάλισης, διαγράφει στον τομέα των ομαδικών ασφαλίσεων μία πορεία δυναμικής ανάπτυξης κατά το τελευταίο χρονικό διάστημα. Είναι χαρακτηριστικό ότι κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους έχει προσθέσει στο πελατολόγιό της πάνω από 20 νέες επιχειρήσεις με 10.000 νέους ασφαλισμένους, αριθμώντας συνολικά περί τις 700 ασφαλισμένες επιχειρήσεις. Ιδιαίτερη ζήτηση παρουσιάζουν και τα προγράμματα Micro Group Benefit (ζωής και υγείας), που εστιάζουν σε μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις.


Κάρτα Προνομίων Μινέττα: Ενισχύεται με παροχές από τον Όμιλο Εταιρειών Υγείας της Βιοϊατρικής


Η Ευρωπαϊκή Ένωσις-Ασφάλειαι Μινέττα προχώρησε πρόσφατα σε συνεργασία με τον Όμιλο Εταιρειών Υγείας της Βιοϊατρικής, ενισχύοντας έτσι τις παροχές που προσφέρει μέσω της Κάρτας Προνομίων Μινέττα.

Συγκεκριμένα, οι κάτοχοι της Κάρτας Προνομίων Μινέττα, με αυτή τη νέα συνεργασία, αποκτούν πρόσβαση – με μηδενική συμμετοχή ή με ειδικές μειωμένες τιμές - σε σημαντικές παροχές υγείας που αφορούν μεταξύ άλλων: Ιατρικές Επισκέψεις, Διαγνωστικές Εξετάσεις, Ετήσιους Προληπτικούς Ελέγχους Υγείας (check up), Φυσικοθεραπείες, Νοσηλεία, Οφθαλμολογικό Έλεγχο κ.ά.

Υπενθυμίζεται ότι η Κάρτα Προνομίων ΜΙΝΕΤΤΑ παρέχεται δωρεάν για όλη την διάρκεια της ασφάλισης τους, στους ασφαλισμένους της Εταιρίας σε οποιονδήποτε κλάδο και ισχύει για τους ίδιους, αλλά και τα προστατευόμενα μέλη τους.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να λάβουν περισσότερες πληροφορίες στο privilegecard.minetta.gr ή στον ασφαλιστικό τους διαμεσολαβητή.

15 Απρ 2016

Τι διάρκεια ασφάλισης να επιλέξω;



Είναι συχνά τα ερωτήματα σας σχετικά με τη διάρκεια των ασφαλιστηρίων και τι χρονικής διάρκειας ασφάλιση σας συμφέρει να επιλέξετε.

Η απάντηση δεν είναι η ίδια για όλους και για όλες τις περιπτώσεις. Ένας γενικός κανόνας όμως είναι να επιλέξετε τη διάρκεια ασφάλισης η οποία αντιστοιχεί σε ένα ασφάλιστρο το οποίο σας πιέζει όσο το δυνατόν λιγότερο οικονομικά και στο οποίο μπορείτε να ανταποκριθείτε. Ειδικά όταν μιλάμε για την ασφάλεια αυτοκινήτου (ή οχήματος γενικότερα) που είναι το θέμα που "καίει" τους περισσότερους. Για κάθε περίπτωση ωστόσο, υπάρχει λύση. Καθίστε και δείτε το πρόβλημα ψύχραιμα, μελετήστε όλες τις εναλλακτικές επιλογές που έχετε και θα βρείτε την ιδανική λύση για εσάς.

Μπορείτε να βρείτε αρκετούς τρόπους ώστε να μην πιεστείτε οικονομικά, να μειωθεί το ποσό των ασφαλίστρων και να βρείτε λύση στην όποια τυχόν αδυναμία πληρωμής ασφαλίστρων αντιμετωπίζετε.

Μια ενδεικτική λύση είναι να πληρώσετε τα ασφάλιστρα σε άτοκες δόσεις, με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, ανάλογα με το τι επιλογές σας δίνει η κάθε ασφαλιστική εταιρία.

Αν δείτε ότι το ποσό των ασφαλίστρων είναι και πάλι υψηλό για εσάς, μειώστε τη χρονική διάρκεια του ασφαλιστηρίου. Αν έχετε ετήσιο μετατρέψτε το σε εξάμηνο συμβόλαιο, αν έχετε εξάμηνο σε τρίμηνο και εάν και σε αυτό είναι δύσκολο να ανταποκριθείτε, ορισμένες ασφαλιστικές σας δίνουν τη δυνατότητα ακόμη και για μηνιαία ασφάλιση αυτοκινήτου.

Εάν κάνετε λίγα χιλιόμετρα το χρόνο με το όχημα σας, προστέθηκε από αυτό το μήνα άλλη μια επιλογή για ασφάλιση με το χιλιόμετρο.

Από την άλλη πλευρά, οπωσδήποτε πιο συμφέρουσα για εσάς είναι η επιλογή της μεγαλύτερης διάρκειας συμβολαίου (ετήσιο), καθώς εκεί οι περισσότερες ασφαλιστικές δίνουν επιπλέον εκπτώσεις με αποτέλεσμα να πληρώνετε συνολικά λιγότερα ασφάλιστρα μέσα στο έτος. Ενδιάμεση επιλογή και για πολλούς η ιδανικότερη, είναι η εξάμηνη διάρκεια, καθώς προκύπτει ένα λογικό ασφάλιστρο και δεν επιβαρύνεστε με επιπλέον προσαύξηση που δίνουν συνήθως οι ασφαλιστικές στα μικρότερης διάρκειας ασφαλιστήρια (τριμηνιαία ή μηνιαία). Ειδικά αν συνδυάσουμε την ετήσια ή εξάμηνη διάρκεια με την πληρωμή των ασφαλίστρων σε άτοκες δόσεις που προσφέρουν αρκετές ασφαλιστικές εταιρίες, τότε η συγκεκριμένη επιλογή αποτελεί την πιο συμφέρουσα λύση για εσάς.

Σε κάθε περίπτωση, αναλογιστείτε τα ρίσκα που συνεπάγεται το ενδεχόμενο να μείνει ανασφάλιστο το όχημά σας και επιλέξτε μια λύση που αφενός θα είναι προσαρμοσμένη στα δικά σας μέτρα, αφετέρου θα σας διευκολύνει ώστε να μπορέσετε να ανταποκριθείτε οικονομικά.

Και φυσικά για ότι πρόβλημα αντιμετωπίζετε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο ή την ασφαλιστική εταιρία και να τους ρωτήσετε τι εναλλακτικές επιλογές έχετε. Είναι βέβαιο πως θα βρεθεί η ιδανική λύση για εσάς.




Εθνική Ασφαλιστική: Παραμένει στην κορυφή της ασφαλιστικής αγοράς

Το 2015, η Εθνική Ασφαλιστική διατήρησε την ηγετική της θέση στην ελληνική ασφαλιστική αγορά με μερίδιο 16,6% επί των ακαθάριστων εγγεγραμμένων ασφαλίστρων συμπεριλαμβανομένων και των επενδυτικών προϊόντων παρά τις αντίξοες οικονομικές συνθήκες.

Η Εθνική Ασφαλιστική, με ευέλικτα σχήματα, διαμόρφωσε το αρτιότερο δυνατό περιβάλλον προκειμένου να εξυπηρετήσει τους ασφαλισμένους της. Ως ηγέτιδα δύναμη της Ελληνικής Ασφαλιστικής Αγοράς, εξακολουθεί να εξελίσσεται διαρκώς και ο εκσυγχρονισμός της αποδίδει καρπούς όπως προκύπτει και από τα αποτελέσματά της. Με σημείο αναφοράς το δίκτυό της και το ανθρώπινο δυναμικό της, η Εταιρία ενίσχυσε επιπλέον την πελατειακή της βάση και βελτιώθηκε λειτουργικά, με σταθερή κερδοφορία.

Η Εταιρία παρουσίασε κέρδη προ φόρων ύψους €76,7 εκ. το 2015 έναντι €105,0 εκ. το 2014, και μετά φόρων €98,1 εκ. έναντι €75,9 εκ. αντίστοιχα, εξέλιξη που σηματοδοτεί τη συνέχιση της κερδοφορίας της που ξεκίνησε δυναμικά το 2011.

Αντίστοιχα, ο Όμιλος παρουσίασε το 2015 κέρδη προ φόρων ύψους €78,2 εκ. σε σχέση με €105,4 εκ. το 2014 και κέρδη μετά φόρων €99,3 εκ. σε σχέση €76,1 εκ. αντίστοιχα.

Η εξέλιξη αυτή είναι κυρίως αποτέλεσμα του εντεινόμενου ελέγχου του κόστους ζημιών, ιδιαίτερα στους κλάδους Ζωής και Αυτοκινήτου, της αποτελεσματικής διαχείρισης του χαρτοφυλακίου Επενδύσεων και της ανάπτυξης νέων κερδοφόρων προϊόντων.

Σε επίπεδο τεχνικού αποτελέσματος στους γενικούς κλάδους, ο κλάδος Αυτοκινήτου για μια ακόμη χρήση κινήθηκε εντυπωσιακά, σημειώνοντας κέρδη ύψους €46,2 εκ., σε σχέση με τα ήδη υψηλά κέρδη ύψους €31,2 εκ. το 2014.

Το τεχνικό αποτέλεσμα του κλάδου Πυρός διατηρήθηκε και αυτό στο υψηλό επίπεδο των €38,3 εκ., αν και λίγο χαμηλότερα από το 2014 όπου είχε αγγίξει τα €43,3 εκ.

Τα εγγεγραμμένα μικτά ασφάλιστρα (συμπεριλαμβανομένων των επενδυτικών προϊόντων) για τη Μητρική Εταιρία ανήλθαν σε €609,6 εκ. έναντι €748,9 εκ. το 2014, με την μείωση να οφείλεται κυρίως στο επενδυτικό προϊόν «Εθνική Εφάπαξ».

Η σημαντική κερδοφορία είχε ως αποτέλεσμα η Εταιρία να ενισχύσει περαιτέρω τα κεφάλαιά της. Συγκεκριμένα, τα Ίδια Κεφάλαια της Εθνικής Ασφαλιστικής κατά την παρελθούσα χρήση σημείωσαν σημαντική αύξηση κατά €104,4 εκ., με αποτέλεσμα η Εταιρία να παρουσιάσει σημαντικό πλεόνασμα περιθωρίου φερεγγυότητας, σύμφωνα με τη Φερεγγυότητα Ι.

Με άξονα την καινοτομία και αξιοποιώντας τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα, η Εθνική Ασφαλιστική επανασχεδίασε εγκαίρως τη στρατηγική της προκειμένου να συνεχίσει να αποτελεί την πρώτη επιλογή των ασφαλισμένων και τον οδηγό των εξελίξεων στον εγχώριο ασφαλιστικό κλάδο. 

Δόθηκε προτεραιότητα στην υλοποίηση σημαντικών έργων υποδομής όπως το νέο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα, συστήματα διαχείρισης κόστους και βελτίωσης λειτουργίας, συστήματα ανάπτυξης πωλήσεων ενώ η Εταιρία έδωσε έμφαση στην εναρμόνισή της με κανονιστικές υποχρεώσεις.

Η Εταιρία βρέθηκε για ακόμη μια χρονιά στην πρώτη γραμμή για την κοινωνία και τον άνθρωπο, υπηρετώντας με συνέπεια το ανθρωποκεντρικό της όραμα που καθορίζει κάθε της δραστηριότητα. Με ισχυρό το αίσθημα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η Εθνική Ασφαλιστική υποστήριξε για ακόμη μια χρονιά δράσεις και φορείς που προσφέρουν σημαντικό έργο σε ευαίσθητες κοινωνικά ομάδες και σε τομείς του περιβάλλοντος, του πολιτισμού και της επιστήμης. 

H Εθνική Ασφαλιστική εξακολουθεί να έχει στο επίκεντρο τον ασφαλισμένο της, συνεχίζει να εκπαιδεύει διαρκώς το προσωπικό της, να ενσωματώνει στα επιχειρησιακά της μοντέλα σύγχρονα χαρακτηριστικά και να προσαρμόζει στις νέες απαιτήσεις τις μεθόδους υπολογισμού του κινδύνου. Η Εταιρία προσφέρει σημαντικές ευχέρειες στο δίκτυό της, το οποίο στηρίζει αδιάλειπτα, μιας και αυτό είναι που αποτελεί και τον ισχυρότερο πυλώνα πάνω στον οποίο η Εθνική Ασφαλιστική βασίζει την περαιτέρω ανάπτυξή της.

Το 2016 στον κλάδο Ζωής ενισχύεται περαιτέρω το επιτυχημένο πλήρες πρόγραμμα υγείας FULL, σχεδιάζονται νέα προϊόντα προστασίας με βελτιωμένα χαρακτηριστικά, νέο προϊόν άμεσης ιατρικής βοήθειας και βελτιώνονται τα προγράμματα ασφάλισης προσωπικών ατυχημάτων. Στον κλάδο αυτοκινήτου δίνεται έμφαση στην περαιτέρω αυτοματοποίηση των αποζημιώσεων, στη βελτίωση των καλύψεων των υφιστάμενων προϊόντων και στην ανάπτυξη νέων, ενώ νέο προϊόν κατοικίας δημιουργείται από τον κλάδο Πυρός. Η εισαγωγή νέων προϊόντων σε συνδυασμό με την περαιτέρω αξιοποίηση του δικτύου της ΕΤΕ, θα ενισχύσουν την ανάπτυξη της Εθνικής Ασφαλιστικής ώστε να διατηρήσει την ηγετική της θέση στην ελληνική ασφαλιστική αγορά.

Τέλος υπογραμμίζεται πως η Εταιρία έχει ολοκληρώσει όλες τις διαδικασίες προσαρμογής στη Φερεγγυότητα II και παραμένει έτοιμη να αντιμετωπίσει νέες προκλήσεις