>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

23 Μαΐ 2016

Αυξάνονται τα ελάχιστα όρια αποζημίωσης στην αστική ευθύνη οχημάτων


Σύμφωνα με οδηγία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, αναπροσαρμόζονται τα ποσά που ορίζονται ως ελάχιστες αποζημιώσεις στην ασφάλιση αστικής ευθύνης οχημάτων, η οποία είναι υποχρεωτική. 

Η αναθεώρηση στα όρια των ελάχιστων ποσών αποζημίωσης πραγματοποιήθηκε το 2015, προκειμένου να ληφθούν υπόψη οι μεταβολές στον ευρωπαϊκό δείκτη τιμών καταναλωτή, ο οποίος καλύπτει όλα τα κράτη μέλη και δημοσιεύεται από τη Στατιστική Υπηρεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Eurostat).

Σύμφωνα με την αναθεώρηση, τα ποσά διαμορφώνονται ως εξής:

  • Σε περίπτωση σωματικής βλάβης, το ελάχιστο ποσό κάλυψης αυξάνεται από 1.000.000 ευρώ ανά θύμα σε 1.220.000 ευρώ ανά θύμα ή σε 6.070.000 ευρώ ανά αξίωση (από 5.000.000 ευρώ που ίσχυε), ανεξάρτητα από τον αριθμό των θυμάτων.
  • Σε περίπτωση υλικών ζημιών, το ελάχιστο ποσό κάλυψης αυξάνεται από 1.000.000 ευρώ σε 1.220.000 ευρώ ανά αξίωση, ανεξάρτητα από τον αριθμό των θυμάτων.


20 Μαΐ 2016

Νέα καινοτομία για την προστασία των πεζών στο αυτόνομο αυτοκίνητο της Google

Η Google εξελίσσοντας το δικό της αυτόνομο αυτοκίνητο, προχωράει σε μια νέα καινοτομία με στόχο την προστασία των πεζών. 

Η λύση δείχνει απλή και βάσει των ισχυρισμών της Google, θα περιορίσει τραυματισμούς πεζών σε περίπτωση που έχουν σύγκρουση με το αυτοκίνητο. Πολλές φορές όσους αισθητήρες και τεχνολογικά βοηθήματα και να έχει ένα αυτοκίνητο, όταν πεταχτεί μπροστά του ένας πεζός σε πολύ μικρή απόσταση, είναι σχεδόν αναπόφευκτη η σύγκρουση. Εκεί ακριβώς στοχεύει να δώσει λύση η νέα πατέντα της Google με το κολλώδες υπόστρωμα στο αμάξωμα.  

Συγκεκριμένα, το αυτοκίνητο της Google θα φέρει ένα κολλώδες υπόστρωμα στο μπροστινό μέρος του αμαξώματος, ώστε αν χτυπήσει ένα πεζό να μένει "κολλημένος" πάνω στο καπό για να μην εκτιναχθεί (είτε στον δρόμο, είτε σε άλλα αντικείμενα) και να περιοριστούν όσο γίνεται οι τραυματισμοί.

Η συγκεκριμένη τεχνολογία με το κολλώδες υπόστρωμα θα είναι τοποθετημένη στο καπό, στον μπροστινό προφυλακτήρα και στα πλαϊνά φτερά του αυτοκινούμενου οχήματος της Google και θα καλύπτεται από μια άλλη επιφάνεια, η οποία θα σπάει μετά την πρόσκρουση και θα ενεργεί το κολλώδες υπόστρωμα.


Aποζημίωση 104.573,34 € σε ασφαλισμένη στη Ρόδο για καταστροφές από πλημμύρα του 2013

Χρηματική αποζημίωση συνολικού ύψους 104.573,34 € εντέλλεται, με απόφαση που εξέδωσε το Πολυμελές Πρωτοδικείο Ρόδου, να καταβάλει σε μια κάτοικο της Ιαλυσού, που υπέστη σοβαρές ζημιές στην περιουσία της από τη νεροποντή του Νοεμβρίου του 2013, ασφαλιστική εταιρεία.

Η ενάγουσα συνήψε συγκεκριμένα τον Αύγουστο του 2012 με ασφαλιστική εταιρεία συμβόλαιο κλάδου πυρός με το οποίο ασφαλίστηκε η οικία της για κεφάλαια ύψους 144.000 ευρώ για το κτήριο και 48.000 ευρώ για το περιεχόμενό του ενώ υπήρχε πρόβλεψη για καλύψεις και από φυσικές καταστροφές.

Στις 22 και 23 Νοεμβρίου 2013 στη Ρόδο σημειώθηκαν ισχυρότατες καταιγίδες και βροχοπτώσεις, οι οποίες προκάλεσαν πρωτοφανείς, για το νησί της Ρόδου, καταστροφές και πλημμύρες και είχαν ως αποτέλεσμα τέσσερις άνθρωποι να χάσουν άδοξα τη ζωή τους, παρασυρόμενοι από χείμαρρους, ενώ έγιναν 350 κλήσεις στην πυροσβεστική για άντληση υδάτων και απεγκλωβισμούς, καθώς και εκτεταμένες διακοπές ρεύματος, που οφείλονταν σε πτώσεις κεραυνών, ακόμα και σε κατοικημένες περιοχές.

Δυστυχώς, ένα από τα θύματα της παραπάνω καταστροφής υπήρξε και η ίδια.

Πιο συγκεκριμένα κατά τη διάρκεια της ισχυρής βροχόπτωσης, ένας κεραυνός έπεσε κυριολεκτικά πάνω στην οικία της και έπληξε το στύλο του ΟΤΕ έξω από αυτή, καταστρέφοντας το κουτί (κατανεμητή) και το καλώδιο με αποτέλεσμα να διακοπεί η τηλεφωνική σύνδεση όλης της περιοχής και να καταστραφούν όλες οι τηλεφωνικές συσκευές και οι πρίζες.

Παράλληλα, νερά είχαν αρχίσει να εισρέουν στην οικία της και μάλιστα η στάθμη τους έφτασε πάνω από ένα μέτρο ύψος!

Η ίδια από την πρώτη στιγμή, που αντιλήφθηκε το μέγεθος της θεομηνίας, είχε οργανωθεί και σχεδίαζε να διοχετεύσει τα νερά έξω από την οικία της, με τη χρησιμοποίηση τριών αντλιών που της διατέθηκαν από γείτονες, κατόπιν παρακλήσεών της.

Πλην όμως, λόγω της διακοπής του ρεύματος από την πτώση του κεραυνού σε όλη την περιοχή και της καταστροφής όλων των πριζών, δεν κατέστη εφικτή η λειτουργία των αντλιών.

Αμέσως μετά το πέρας της θεομηνίας, ξεκίνησε να υπολογίζει το μέγεθος της ζημίας που υπέστη. Διαπίστωσε, λοιπόν, ότι ο φέρων οργανισμός του κτηρίου είχε επηρεαστεί και δημιουργήθηκε πρόβλημα στη θεμελίωση της οικοδομής, με αποτέλεσμα να προκληθούν κλίσεις σε αυτόν και στην τοιχοποιία. Τα παραπάνω δυστυχώς συνεπάγονται κίνδυνο άμεσης κατάρρευσης για την οικία και το μέγεθος των βλαβών είναι τέτοιο που είναι βέβαιο ότι σε περίπτωση νέων καταπονήσεων από μία νέα θεομηνία δεν θα μπορέσει να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις ασφαλούς διαβίωσης.

Τα παραπάνω, φυσικά δεν αποτελούν προσωπικές της εκτιμήσεις, αντιθέτως αποτελούν πορίσματα από πραγματογνωμοσύνη που διενεργήθηκε από τους μηχανικούς και διαπιστώσεις της Υπηρεσίας Δόμησης του Δήμου Ρόδου και της Επιτροπής Επικινδύνως Ετοιμόρροπων του Δήμου Ρόδου.

Αναφορικά με το περιεχόμενο της οικίας, σχεδόν το σύνολο των ηλεκτρικών συσκευών που υπήρχαν καταστράφηκαν ολοσχερώς, μαζί με πλήθος από είδη σπιτιού, όπως κουρτίνες, ρούχα, τραπέζια, καναπέδες, καρέκλες κ.λ.π.

Μάλιστα, πλέον της καταστροφής της δικής της περιουσίας, καταστράφηκαν ολοσχερώς και τα ρούχα και τα προσωπικά αντικείμενα των παιδιών της.

Το παραπάνω πιστοποιείται και από έγγραφη βεβαίωση της Δημοτικής Ενότητας Ιαλυσού.

(Πηγή: dimokratiki.gr)


19 Μαΐ 2016

Φρέναρε σωστά!

Σε πόσα μέτρα θα σταματήσεις από τη στιγμή που θα πατήσεις φρένο;

Ένας πρακτικός τρόπος για να υπολογίσεις τα μέτρα που θα διανύσεις μέχρι να σταματήσει το αυτοκίνητο είναι να πολλαπλασιάσεις το 1/10 της ταχύτητας με τον εαυτό του.

Αν δηλαδή τρέχεις με 80χλμ.ώρα θα χρειαστείς 8χ8=64 μέτρα.

Αυτό βέβαια ισχύει σε κανονικές συνθήκες. Αν ο δρόμος π.χ. είναι βρεγμένος η απόσταση μπορεί και να τριπλασιαστεί. Ενώ σε έναν παγωμένο δρόμο μπορεί και να εξαπλασιαστεί.

Ξέρεις με πόσα μέτρα ύψους πτώσης αναλογεί ένα τρακάρισμα;

Αν κινείσαι με 100χλμ/ώρα και τρακάρεις είναι σα να πέφτεις από 36μέτρα ύψος.

Τώρα μπορείς να καταλάβεις ακόμα καλύτερα πόσο χρήσιμη είναι η ζώνη ασφαλείας την ώρα που είσαι μέσα στο αυτοκίνητο είτε είσαι οδηγός είτε επιβάτης.

Είναι λογικό ότι ένας οδηγός που δεν ασχολείται και με κάτι άλλο τη στιγμή που οδηγεί , π.χ. μιλάει στο κινητό θα αργήσει ακόμα περισσότερο να φρενάρει σε περίπτωση που χρειαστεί.

Φρενάρισμα Πανικού ή αλλιώς έκτακτης ανάγκης. Πως πρέπει να γίνεται;

Πάτησε το φρένο χωρίς κάποιον ενδοιασμό.
Μην μπλοκάρεις τους τροχούς.
Κοίτα εκεί που θέλεις να πάει το αυτοκίνητο. Η πορεία ενός αυτοκινήτου ακολουθεί την κατεύθυνση της ματιάς του οδηγού.
Κράτησε την ψυχραιμία σου.

Τι να κάνεις σε περίπτωση βλάβης του συστήματος πέδησης;

Αυτή είναι μία εξαιρετικά επικίνδυνη περίπτωση και θα πρέπει να είσαι ιδιαίτερα προσεκτικός.

Κατέβασε τη μικρότερη ταχύτητα στο κιβώτιο ταχυτήτων ώστε να χρησιμοποιήσεις το φρενάρισμα που δημιουργεί ο κινητήρας.
Στη συνέχεια χρησιμοποιείσαι το χειρόφρενο πατώντας συνεχώς το μπουτόν απασφάλισης και κάνοντας αλλεπάλληλες έλξεις.
Κοίτα στο σημείο που θέλεις να σταματήσει το αυτοκίνητο. Καλό είναι να υπάρχει αρκετός ελεύθερος χρόνος.
Καθόλη τη διάρκεια συνέχισε να πιέζεις το φρένο με το πόδι σου.

Ποιος είναι όμως ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να φρενάρεις;

Ο συνδυασμός φρένου με κατέβασμα της ταχύτητας σταματά πιο ομαλά και αποτελεσματικά το αυτοκίνητο σε περίπτωση που θέλουμε να σταματήσουμε ξαφνικά.

Ταλαιπωρούμε λίγο περισσότερο το κιβώτιο ταχυτήτων αλλά είναι τα πλεονεκτήματα είναι πολλά περισσότερα.

Δεν ξεχνάμε ποτέ ότι τη στιγμή που οδηγούμε πρέπει όλη η προσοχή μας να είναι στο δρόμο. Η χρήση κινητού, η κατανάλωση αλκοόλ, ακόμα και αν έγινε την προηγούμενη μέρα, και οποιοσδήποτε παράγοντας μας αποσπά την προσοχή μπορεί να προκαλέσει πολύ σοβαρά ατυχήματα.



Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: Προσφορά προληπτικού αλλεργιολογικού ελέγχου

Εξετάσεις προληπτικού αλλεργιολογικού ελέγχου σε προνομιακή τιμή για παιδιά και ενήλικες προσφέρει ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών, από τις 20 Μαΐου έως τις 30 Ιουνίου.
Συγκεκριμένα, η προσφορά προληπτικού ελέγχου, τόσο για τα παιδιά όσο και για τους ενήλικες, περιλαμβάνει κλινική αλλεργιολογική εκτίμηση και δερματικές δοκιμασίες σε αεροαλλεργιογόνα (skin prick tests σε 24 είδη) στην προνομιακή τιμή των 65 ευρώ.
Η  προσφορά ισχύει για όσους καλέσουν και προγραμματίσουν το ραντεβού τους έως τις 30 Ιουνίου, από τις 09.00 έως τις 15.00, στα παρακάτω τηλέφωνα: 
  • Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: τηλ. 210 6862346-7
  • Παιδιατρικό Κέντρο Αθηνών: τηλ. 210 6862397-339 (οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν από τις 08:00 έως τις 22:00)
  • Ιατρικό Διαβαλκανικό Θεσσαλονίκης: τηλ. 2310 400463 και 464
Οι προσφορές εξετάσεων προληπτικού ελέγχου εντάσσονται στο πλαίσιο του προγράμματος κοινωνικής ευθύνης του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών, μέσα από το οποίο αναδεικνύει τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης, παραμένοντας πιστός στη δέσμευσή του να παρέχει διαρκώς κορυφαίες υπηρεσίες υγείας, σε προσιτές τιμές.

Στο 80% ο φόρος για τα εταιρικά αυτοκίνητα!

Η αγορά του αυτοκινήτου, γενικά βρίσκεται υπό διωγμό! Ο φόρος θα επηρεάσει το 60% του συνόλου των πωλήσεων καινούριων αυτοκινήτων. 

Έτσι, μετά τις αλλαγές στον τρόπο υπολογισμού του τέλους ταξινόμησης, οι ιδιοκτήτες εταιρικών αυτοκινήτων συγκαταλέγονται ανάμεσα σε εκείνους που θα πληρώσουν φόρο «φωτιά», σύμφωνα με το νέο πολυνομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Βουλή και αναμένεται να ψηφιστεί την Κυριακή, ώστε να κλείσει, επιτέλους, η αξιολόγηση.

Ειδικότερα στο άρθρο 44 (παράγραφος 1) αλλάζει ριζικά τον τρόπο υπολογισμού του φόρου ο οποίος επιβάλλεται στα εταιρικά αυτοκίνητα καθώς μέχρι σήμερα αφορούσε σε εισόδημα για τον χρήση σε ποσοστό 30% του ετήσιου μισθώματος.

Με τη νέα ρύθμιση το συγκεκριμένο ποσοστό «εκτοξεύεται» στο 80% της αγοραίας αξίας ή του μισθώματος με αποτέλεσμα να επιβαρύνονται οι χρήστες εταιρικών αυτοκινήτων σε ποσοστό 50%.

Να υπενθυμίσουμε πως το 60% του συνόλου των πωλήσεων καινούριων αυτοκινήτων αποτελούν εταιρικά ΙΧ γεγονός που σημαίνει πως με την ισχύ του νέου φορολογικού οι κάτοχοι εταιρικών αυτοκινήτων θα σπεύσουν να επιστρέψουν στις εταιρείες χρονομίσθωσης τα οχήματά τους καθώς κανείς δεν θα επιθυμεί να επιβαρύνει στο εισόδημά του με το 80% της αγοραίας αξίας του αυτοκινήτου ή του ετήσιου μισθώματός του.

Αποτέλεσμα των παραπάνω θα είναι να προκληθεί ένα σοκ στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου καθώς θα «βυθιστούν» οι πωλήσεις εταιρικών αυτοκινήτων και οι εταιρείες χρονομίσθωσης θα καταγράψουν πολλές ζημιές.

Βέβαια περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει και με τα βουλευτικά αυτοκίνητα τα οποία επίσης αφορούν σε εταιρικά ΙΧ καθώς είναι χρονομισθωμένα από τη Βουλή και αν τελικά ισχύσει το ίδιο καθεστώς και για τους βουλευτές που χρησιμοποιούν εταιρικό αυτοκίνητο.

Πάντως το άρθρο 44 που περιλαμβάνεται στο πολυνομοσχέδιο αναφέρει χαρακτηριστικά:

«Άρθρο 44

Ρυθμίσεις θεμάτων φορολογίας εισοδήματος

1. Η παρ. 2 του άρθρου 13 του ν.4172/2013 (Α΄ 167) αντικαθίσταται ως εξής:

«2. Η αγοραία αξία της παραχώρησης ενός οχήματος σε εργαζόμενο ή εταίρο ή μέτοχο από ένα φυσικό ή νομικό πρόσωπο ή νομική οντότητα, για οποιοδήποτε χρονικό διάστημα ενός φορολογικού έτους, υπολογίζεται σε ποσοστό ογδόντα τοις εκατό (80%) του κόστους του οχήματος που εγγράφεται ως δαπάνη στα βιβλία του εργοδότη με τη μορφή της απόσβεσης περιλαμβανομένων των τελών κυκλοφορίας, επισκευών, συντηρήσεων καθώς και του σχετικού χρηματοδοτικού κόστους που αντιστοιχεί στην αγορά του οχήματος ή του μισθώματος. Σε περίπτωση που το κόστος είναι μηδενικό, η αγοραία αξία της παραχώρησης ορίζεται σε ποσοστό ογδόντα τοις εκατό (80%) της μέσης δαπάνης ή απόσβεσης κατά τα τελευταία τρία (3) έτη».

2. Οι διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου εφαρμόζονται για τα εισοδήματα που αποκτώνται από το φορολογικό έτος 2016 και επόμενα».

(Πηγή: Insurancedaily.gr)

INTERAMERICAN: Εγκαίνια νέου Γραφείου Πωλήσεων στη Μυτιλήνη

Στις 16 Μαΐου πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του νέου Γραφείου Πωλήσεων της INTERAMERICAN στη Μυτιλήνη, που στεγάζεται σε κεντρικό σημείο της πόλης, στο λιμάνι. Το Γραφείο, του οποίου επικεφαλής είναι ο Αθανάσιος Παζαρλής, διαθέτει 13 συνεργάτες-ασφαλιστικούς συμβούλους και πυκνώνει την παρουσία της εταιρείας στη νησιωτική Ελλάδα. Ήδη, το εταιρικό Δίκτυο Πωλήσεων Agency αριθμεί 68 Γραφεία, που κινούνται στη λογική ανάπτυξης του σχεδίου «Genesis», εστιάζοντας στην ένταξη νέων συνεργατών και σε αύξηση της νέας παραγωγής, ιδιαίτερα στον κλάδο υγείας στον οποίο η εταιρεία είναι πρωτοπόρος και έχει ηγετική παρουσία.

Σχετική ήταν και η επισήμανση του Γιάννη Καντώρου, γενικού διευθυντή ασφαλιστικών εργασιών της INTERAMERICAN, κατά την ομιλία του στην εκδήλωση, κατά την οποία αναφέρθηκε στην εταιρική στρατηγική ανάπτυξης των δραστηριοτήτων σε κομβικούς τομείς κρίσιμων κοινωνικών αναγκών, επισημαίνοντας τις προτεραιότητες στην τοπική κοινωνία της Λέσβου. Μαζί του στην Μυτιλήνη ήταν και τα διοικητικά στελέχη Μανώλης Κούτης, διευθυντής Αssociated Agency και Διοικητικών Γραφείων Πωλήσεων, Χρήστος Χρηστίδης, διευθυντής διοικητικού Γραφείου Πωλήσεων Θεσσαλονίκης στο οποίο αναφέρεται το νέο γραφείο, Γιάννης Ρούντος, διευθυντής και Χρύσα Ελευθερίου, προϊσταμένη Δημοσίων Σχέσεων και Κοινωνικής Υπευθυνότητας, ενώ παρευρέθηκε και ο Γιώργος Βαλαής, γενικός διευθυντής της INTERAMERICAN Βοήθειας, με αξιοσημείωτη την παρουσία της εταιρείας στο νησί με υποδομές οδικής βοήθειας - προσωπικό και οχήματα υποστήριξης. Εκπροσώπηση υπήρξε, επίσης, και από το ενισχυμένο Δίκτυο Υγείας της εταιρείας στη Λέσβο, που περιλαμβάνει 18 συνεργαζόμενους ιατρούς και 3 διαγνωστικά κέντρα.


Τα εγκαίνια τίμησαν με την παρουσία στους εκπρόσωποι των τοπικών Αρχών, επαγγελματικών και κοινωνικών φορέων, μέσων επικοινωνίας και πολλοί πελάτες της INTERAMERICAN. Ο Σπύρος Γαληνός, δήμαρχος Λέσβου, σε γραπτό χαιρετισμό του δήλωσε: «Η ασφάλεια αποτελεί ένα πολύτιμο κοινωνικό αγαθό, ιδιαίτερα στις δύσκολες εποχές που διανύουμε, γι’ αυτό και η επέκταση της INTERAMERICAN στο νησί μας αποτελεί ένα σημαντικό γεγονός που μας χαροποιεί ιδιαίτερα. Θα ήθελα να συγχαρώ την INTERAMERICAN γι’ αυτή τη νέα δραστηριότητα σε ένα νέο χώρο, από τον οποίο θα προσφέρει τις υπηρεσίες της στους συμπολίτες μας που την εμπιστεύονται για την εξασφάλιση όχι μόνο της περιουσίας τους, αλλά και της ατομικής τους ασφάλισης, μέσω των έμπειρων συνεργατών της».


18 Μαΐ 2016

Ευχάριστο και ασφαλές ταξίδι με το παιδί στο αυτοκίνητο

Καλοκαίρι έρχεται και όλη η οικογένεια ανεβαίνει στο αμάξι έτοιμη να περάσει καλά! Πώς το ταξίδι αυτό θα είναι ασφαλές και ευχάριστο;

Η διαδικασία ενός ταξιδιού με το αυτοκίνητο μπορεί να αποδειχτεί σπαζοκεφαλιά, ειδικά αν στην εξίσωση περιλαμβάνονται και παιδάκια, μικρά ή και πιο μεγάλα. 

Πρώτος και βασικός κανόνας είναι το παιδικό καθισματάκι. Αυτό ισχύει ακόμα και για τις μικρότερες των αποστάσεων και όχι μόνο για τα ταξίδια ή τις εκδρομές. Η επιλογή του σωστού καθίσματος γίνεται ανάλογα με τα κιλά του παιδιού ενώ όσο το παιδί είναι μέχρι 10 κιλά το κάθισμα πρέπει να τοποθετείται στραμμένο προς τα πίσω, στο πίσω κάθισμα και όχι στο μπροστινό όπου υπάρχει και ο αερόσακος. Πριν ξεκινήσουμε βεβαιωνόμαστε ότι το κάθισμα έχει κουμπώσει σωστά και ότι έχουμε δέσει και την ζώνη. Τα παιδιά πρέπει να κάθονται στο ειδικό καθισματάκι μέχρι και 12 ετών και δεν πρέπει για κανένα λόγο να τα έχουμε στην αγκαλιά μας ακόμα και αν φοράμε ζώνη. Το παιδί δεν είναι αερόσακος. 

Το κατάλληλο κάθισμα είναι αυτό που «κουμπώνει» καλά στο αυτοκίνητο και ταιριάζει με την ηλικία και τα κιλά του παιδιού μας. Γι’ αυτόν τον λόγο, το δοκιμάζουμε πριν το αγοράσουμε και βεβαιωνόμαστε ότι έχει τουλάχιστον πέντε σημεία στήριξης στο κάθισμα. 

Είναι προτιμότερο τα ταξίδια να ξεκινούν νωρίς το πρωί πριν ανέβει ο ήλιος, ενώ αν προβλέπονται μεγάλες θερμοκρασίες θα βοηθούσε να στρώσουμε στο κάθισμα του παιδιού ένα σεντονάκι για να μην ιδρώσει και αισθάνεται άβολα. Το παιδί ναι μεν πρέπει να είναι δεμένο καλά αλλά όχι πάρα πολύ σφιχτά. Καλό θα είναι επίσης να μην μένει στο καθισματάκι για παραπάνω από μιάμιση ώρα. Αν το ταξίδι είναι μεγαλύτερο θα πρέπει να κάνουμε ενδιάμεσες στάσεις. 

Αν τα παιδιά είναι άνω των 13 ετών θα πρέπει να κάθονται πάντα στο πίσω κάθισμα με δεμένη τη ζώνη ασφαλείας. Εδώ πρέπει να προσέξουμε ώστε η ζώνη να περνά από τον θώρακα του παιδιού και όχι από το λαιμό του. Αν δεν συμβαίνει αυτό τότε μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ένα μαξιλαράκι για να κάθεται το παιδί λίγο πιο πάνω. 

Δεν ξεχνάμε και τα απαραίτητα: Μωρομάντηλα, μια αλλαξιά ρούχα, χαρτομάντηλα, πάνες (αν έχουμε μωράκια), νερό, σνακς, βαλιτσάκι πρώτων βοηθειών και ότι άλλο θεωρούμε ότι μπορεί να μας χρειαστεί. 

Αφού πήραμε όλα τα μέτρα ασφαλείας και ξεκινήσαμε, θα πρέπει να κάνουμε το ταξίδι ευχάριστο! Τα παιδιά μπορούν να ετοιμάσουν την δική τους τσάντα με τα πράγματα που θέλουν να πάρουν μαζί τους. Αγαπημένα παιχνίδια, κουκλάκια ή ακόμα και ρούχα που τα ίδια επιλέγουν.  Έτσι νιώθουν...ενήλικες και έχουν μαζί τους και τα αγαπημένα τους πράγματα που θα τα κάνουν να νιώσουν άνετα. 

Εκτός της μουσικής που μπορεί να παίζει στο αυτοκίνητο γενικά ή σε συσκευές mp3 που έχουν κάποια παιδιά, υπάρχουν πολλά αυτοσχέδια παιχνίδια που μπορούμε να παίξουμε με τα παιδιά μας μέσα στο αυτοκίνητο. Αν πρόκειται για πιο μικρά, μπορούμε να ονομάσουμε τα σύννεφα, να μάθουμε τους ήχους που ακούμε στον δρόμο ή ακόμα και τα χρώματα. Σε πιο μεγάλες ηλικίες μπορούμε να μετατρέψουμε το ταξίδι σε...μαθηματικές ασκήσεις μετρώντας για παράδειγμα δέντρα ή αυτοκίνητα μέσα σε ένα λεπτό. Επίσης, μπορούμε να φτιάξουμε τα δικά μας τραγούδια συμπληρώνοντας ο κάθε ένας το δικό του στιχάκι. 

Ασφαλείς επιλογές είναι πάντα κάποια επιτραπέζια παιχνίδια σε ταξιδιωτικό μέγεθος, μπλοκ και σετ ζωγραφικής, μαγνητικοί πίνακες ή ακόμα και ένας οδικός χάρτης με σχεδιασμένη τη διαδρομή ώστε να μπορεί το παιδί να ακολουθεί το ταξίδι, να προσδιορίζει το πού βρίσκεται και τι είναι κοντά στο σημείο αυτό. 

Οδηγούμε πάντα με προσοχή και...καλό μας ταξίδι!

(Πηγή: as-milisoume.gr)


Η INTERLIFE μεγάλος χορηγός στο 4ο "SAIL FOR PINK"

Την εκστρατεία "Sail for Pink" που πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία για τέταρτη χρονιά στη Θεσσαλονίκη, στήριξε ως μεγάλος χορηγός η INTERLIFE Ασφαλιστική.

Με το σύνθημα «η ελπίδα ζει και βασιλεύει» και με σύμβολο τη γοργόνα, το 4ο "Sail for Pink" είχε στόχο τη μετάδοση του μηνύματος ότι ο καρκίνος του μαστού μπορεί να νικηθεί εάν διαγνωστεί έγκαιρα.

Φέτος, η εκστρατεία περιελάμβανε, εκτός από τον καθιερωμένο πλέον συμβολικό Ιστιοπλοϊκό Αγώνα στο Θερμαϊκό, Πορεία Ελπίδας από το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου μέχρι το Λιμάνι, όπου είχε τοποθετηθεί ο «Τοίχος της Ελπίδας». Εκεί οι συμμετέχοντες άφησαν μηνύματα για τη σημασία της έγκαιρης διάγνωσης, την αξία της πρόληψης και την ενίσχυση της ελπίδας για ίαση του καρκίνου του μαστού, εκφράζοντας συμπαράσταση στις γυναίκες που νοσούν. Αξίζει να σημειωθεί η δυναμική παρουσία της Διοίκησης και των εργαζομένων της Εταιρίας, τόσο στον Ιστιοπλοϊκό Αγώνα όσο και στην Πορεία Ελπίδας.

Η INTERLIFE συμμετέχει με ευαισθησία υποστηρίζοντας τη δράση του Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο του μαστού «Άλμα Ζωής» Ν. Θεσσαλονίκης που συντονίζεται στην παγκόσμια μάχη ενάντια στον καρκίνο, μεταδίδοντας μέσα από αυτή την καμπάνια ένα μήνυμα ζωής, δύναμης, χαράς και ενέργειας.


Σε ενδιαφέρουν:
- Πάρε προσφορά ασφάλισης αυτοκινήτου και εξασφάλισε άτοκες μηνιαίες δόσεις!
- Έχεις ανασφάλιστο όχημα; Δες πως θα αποφύγεις το πρόστιμο!
- Τι θα συμβεί αν σε πιάσουν με ανασφάλιστο όχημα;

- Ποιες ασφαλιστικές παρέχουν Τρίμηνη ασφάλεια αυτοκινήτου
- Προσφορές - Εκπτώσεις ασφαλιστικών εταιριών

Ο Δήμος Ναυπλίου ασφαλίζει δωρεάν 4.000 μαθητές για ατυχήματα και τραυματισμούς


Το μεσημέρι της Πέμπτης 12 Μαΐου 2016, στην αίθουσα του Βουλευτικού, παραδόθηκαν στους διευθυντές εκπαίδευσης, από τoν Δήμαρχο Ναυπλιέων, Δημήτρη Κωστούρο και τον αντιδήμαρχο κοινωνικής πολιτικής Ραφαήλ Μπαρού, τα νέα ομαδικά ασφαλιστικά συμβόλαια των τεσσάρων χιλιάδων μαθητών του Δήμου Ναυπλιέων.

Η πρωτοβουλία της ασφάλισης περιλαμβάνει περιπτώσεις ατυχημάτων και τραυματισμών καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς τόσο στο πρωινό πρόγραμμα του σχολείου όσο και στις δραστηριότητες αυτού (εκδρομές, γυμναστική, εκδηλώσεις) και μια ώρα πριν και μετά την έναρξη και την ολοκλήρωση των μαθημάτων.

Ο Δήμαρχος Ναυπλιέων, κύριος Δημήτρης Κωστούρος, προχώρησε για δεύτερη φορά στην υπογραφή ασφαλιστικού συμβολαίου για την δωρεάν ασφάλιση όλων των μαθητών του δήμου, καθώς θεωρεί ότι μέσα από τέτοιες διαδικασίες και πρωτοβουλίες μπορεί να λυθούν προβλήματα εξαιρετικά σοβαρά. Η προσπάθεια αυτή θα καλύψει ανάγκες, οι οποίες θέλουν να στηρίξουν την κοινωνία και το σχολείο με διαφανή τρόπο και χωρίς δαπάνη από καμία οικογένεια.

(Πηγή: Asfalisinet.gr)