10 Οκτ 2016
ΣΤΟart ΚΟΡΑΗ: Ακουαρέλες Κερκυραίων ζωγράφων του 19ου & 20ου αιώνα
10.10.16
Ακουαρέλες Κερκυραίων ζωγράφων, Εθνική Ασφαλιστική, Έκθεση ζωγραφικής, ΣΤΟart ΚΟΡΑΗ, Χώρος Τέχνης
No comments
Μια ξεχωριστή ομαδική έκθεση ζωγραφικής με τίτλο «Ακουαρέλες Κερκυραίων ζωγράφων του 19ου & 20ου αιώνα» θα φιλοξενηθεί στο Χώρο Τέχνης της Εθνικής Ασφαλιστικής «ΣΤΟart ΚΟΡΑΗ», στις 19 Οκτωβρίου έως τις 8 Δεκεμβρίου 2016.
Στην έκθεση παρουσιάζονται 49 ακουαρέλες Κερκυραίων ζωγράφων. Πρόκειται για τους Ανδρέα Βρανά, Άγγελο Γιαλλινά, Λυκούργο Κογιεβίνα, Περικλή Κόλλα, Βικέντιο Μποκατσιάμπη, Χαράλαμπο Παχή, Μάρκο Πιέρρη, Αιμίλιο Προσαλέντη, Σπυρίδωνα Προσαλέντη, Γεώργιο Σαμαρτζή, Σπυρίδωνα Σκαρβέλλη, Στέφανο Τριβόλη, Παναγιώτη Τσιριγώτη και τον Στέφανο Σγούρο, ηλικίας σήμερα 93 ετών, ο οποίος είναι ένας εκ των τελευταίων μαθητών της Κερκυραϊκής Σχολής.
Οι πίνακες των σημαντικών αυτών Κερκυραίων καλλιτεχνών είναι από τις λίγες φορές που παρουσιάζονται στο αθηναϊκό κοινό και ειδικά οι δύο ακουαρέλες του Περικλή Κόλλα της περιόδου 1875-1876, με δεδομένο πως ο καλλιτέχνης έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 23 ετών και γνωστά έργα του βρίσκονται μόνο στη Δημοτική Πινακοθήκη Κέρκυρας και τη Φιλαρμονική Εταιρεία Κέρκυρας.
Τα έργα προέρχονται από τις ιδιωτικές συλλογές: του Ιωάννη Καραλίβανου, της Πινακοθήκης Λέανδρου Σπαρτιώτη στην Πρέβεζα, του Ανδρέα Βρανά, της Εθνικής Ασφαλιστικής, του Άγγελου Παναγιωτίδη και του Ιωάννη Μαραγκουδάκη.
AXA: Συμμετοχή στις Ημέρες Καριέρας
10.10.16
Ανθρώπινο Δυναμικό, Ημέρες Καριέρας, Συμμετοχή, Τεχνόπολη, AXA, Reverse Mentoring Quiz
No comments
Η προσέλκυση νέων ταλαντούχων ανθρώπων που θα αποτελέσουν την επόμενη γενιά στελέχωσης της ΑΧΑ αποτελεί βασικό άξονα της Εταιρείας, πάνω στον οποίο εργάζεται η Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού. Στο πλαίσιο αυτό στελέχη της ΑΧΑ συμμετείχαν στις 8 & 9 Οκτωβρίου στην εκδήλωση «Ημέρες Καριέρας» που πραγματοποιήθηκε στην Τεχνόπολη (Γκάζι).
Η συμμετοχή των ανθρώπων της ΑΧΑ στην εν λόγω ενέργεια βασίστηκε σε τρεις πυλώνες:
- Να ενημερώσουν τους νέους τι σημαίνει ασφαλιστική εταιρεία και πώς μπορούν οι ίδιοι να αξιοποιήσουν τα χαρακτηριστικά τους.
- Να προσφέρουν Ευκαιρίες Καριέρας σε έναν αριθμό συμμετεχόντων.
- Να τους δώσουν τη δυνατότητα συμμετοχής στο «Reverse Mentoring Quiz» ώστε να γίνουν Reverse Mentors και να διδάξουν στελέχη της Εταιρείας σε ψηφιακά θέματα.
Από το περίπτερο της ΑΧΑ πέρασε μεγάλος αριθμός συμμετεχόντων, οι οποίοι συνομίλησαν με στελέχη της Εταιρείας και Μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής που βρίσκονταν στον χώρο της Τεχνόπολης. Οι νέοι συμμετείχαν με ενθουσιασμό και στο «Reverse Mentoring Quiz» τεστάροντας τις γνώσεις τους σε social media και applications θέτοντας έτσι υποψηφιότητα να γίνουν οι επόμενοι Reverse Mentors της Εταιρείας.
Η Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της ΑΧΑ, Άννα Μανιάτη, δήλωσε στο πλαίσιο της εκδήλωσης: «Είμαι πολύ χαρούμενη για το γεγονός ότι το περίπτερο της ΑΧΑ έχει μεγάλη ροή από νέους ανθρώπους που δείχνουν ενδιαφέρον για την Εταιρεία μας. Ως ΑΧΑ έχουμε πολλά να προσφέρουμε στη νέα γενιά τόσο σε επίπεδο επαγγελματικής αποκατάστασης όσο και σε επίπεδο ανάπτυξης και εξέλιξης. Το γεγονός ότι είμαστε η Εταιρεία με το κορυφαίο περιβάλλον εργασίας στην Ελλάδα, δείχνει το ενδιαφέρον που έχουμε προς τους ανθρώπους μας και παράλληλα αποτελεί πόλο έλξης για τους νέους φιλόδοξους ανθρώπους».
Η παρουσία της ΑΧΑ στις «Ημέρες Καριέρας» αποδεικνύει εμπράκτως την έμφαση που δίνει η Εταιρεία στην προσέλκυση ταλαντούχων υποψηφίων που μπορούν δυνητικά να τη στελεχώσουν και να την υποστηρίξουν στο ταξίδι προς την επόμενη μέρα. Ο μεγάλος αριθμός των νέων που πέρασαν από τον χώρο της ΑΧΑ, έδειξε πως η θετική φήμη της Εταιρείας αποτελεί σημαντικό πόλο έλξης για τη νέα γενιά.
Ευρωπαϊκή Πίστη: Ανανεωμένο App Ασφαλιστικός Γονέας
10.10.16
Ανανέωση, Ασφαλισμένοι, Ασφαλιστικός Γονέας, Ευρωπαϊκή Πίστη, ηλεκτρονική εφαρμογή, Mobile App, Smartphone
No comments
Τέσσερα χρόνια μετά τη δημιουργία του app Ασφαλιστικός Γονέας, της πρώτης ασφάλειας… αγάπης που προσφέρεται χωρίς κόστος αποκλειστικά από την Ευρωπαϊκή Πίστη και είναι άμεσα συνδεδεμένη με τις καθημερινές αγορές, η Ευρωπαϊκή Πίστη προχώρησε σε ριζικό redesign της εφαρμογής προκειμένου να γίνει πιο λειτουργική.
Εκτός από το πλήρως και ριζικά ανανεωμένο interface, η εφαρμογή ενσωματώνει αρκετές νέες δυνατότητες και βελτιώσεις όπως:
- Νέα, διαδραστική εμφάνιση του ποσού επιστροφής ασφαλίστρων και του ποσού κάλυψης.
- Αναλυτική κατάσταση του ιστορικού αγορών.
- Ενημέρωση για όλες τις προωθητικές ενέργειες, τις προσφορές και τους διαγωνισμούς.
- Λειτουργικότερη εμφάνιση των επιχειρήσεων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα και του δικτύου καταστημάτων σε χάρτη, με προβολή των στοιχείων επικοινωνίας κάθε καταστήματος.
- Βελτίωση της ταχύτητας του «κοντά μου» για πρόσβαση σε ελάχιστο χρόνο στα κοντινά καταστήματα.
- Προσθήκη των επιχειρήσεων σε λίστα αγαπημένων για γρήγορη πρόσβαση.
- Προσθήκη φόρμας επικοινωνίας με την εταιρία και αίτησης για να αποκτήσει κάποιος το πρόγραμμα.
Η νέα εφαρμογή, η οποία ήδη μετρά χιλιάδες downloads, διατίθεται δωρεάν τόσο για iOS όσο και για Android συσκευές και μπορεί να αποκτηθεί στο www.asfalistikosgoneas.gr.
Δακτύλιος 2016 - 2017 : Επιστρέφει από σήμερα Δευτέρα 10 Οκτωβρίου
10.10.16
2016, 2017, Αθήνα, Αυτοκίνητο, Δακτύλιος, Κέντρο Αθήνας, Κυκλοφορία, μέτρα, Οχήματα
No comments
Επιστρέφει από σήμερα Δευτέρα 10 Οκτωβρίου ο Δακτύλιος στο κέντρο της Αθήνας και θα διαρκέσει μέχρι την Παρασκευή 21 Ιουλίου 2017.
Παράλληλα όμως επιστρέφει και το πρόστιμο για τους παραβάτες, το οποίο ανέρχεται στα 200 ευρώ.
Παράλληλα όμως επιστρέφει και το πρόστιμο για τους παραβάτες, το οποίο ανέρχεται στα 200 ευρώ.
Αναλυτικά, τα περιοριστικά μέτρα κυκλοφορίας των οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας, έχουν ως εξής:
Μικρός Δακτύλιος
Τα όρια του μικρού δακτυλίου ορίζονται από τις εξής οδούς και λεωφόρους: Λ. Αλεξάνδρας - Ζαχάρωφ - Λ. Μεσογείων - Φειδιππίδου - Μιχαλακοπούλου - Σπ. Μερκούρη - Βρυάξιδος - Υμηττού - Ηλ. Ηλιού - Αμβρ. Φραντζή - Λ. Ανδρ. Συγγρού - Χαμοστέρνας - Πειραιώς - Ιερά Οδός - Λ. Κωνσταντινουπόλεως - Αχιλλέως - Πλ. Καραϊσκάκη - Καρόλου - Μάρνη - 28ης Οκτωβρίου (Πατησίων) - Λ. Αλεξάνδρας. Στις οριακές λεωφόρους και οδούς του μικρού δακτυλίου το μέτρο δεν ισχύει. Στις οδούς και λεωφόρους που περικλείονται από το μικρό δακτύλιο επιτρέπεται μόνο η εκ περιτροπής κυκλοφορία των Ι.Χ αυτοκινήτων, καθώς και των Ι.Χ. φορτηγών με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος μέχρι 2,2 τόνους, με βάση το τελευταίο ψηφίο του αριθμού κυκλοφορίας τους (μονά - ζυγά).
Δεν υπάγονται στις παραπάνω απαγορεύσεις και κυκλοφορούν χωρίς κανένα περιορισμό στο μικρό δακτύλιο:
- Τα οχήματα των κατηγοριών που εξαιρούνται των περιορισμών, καθώς και τα οχήματα των κατηγοριών, που απαιτείται να είναι εφοδιασμένα με ειδικές άδειες κυκλοφορίας στον μικρό δακτύλιο, οι οποίες χορηγούνται από τη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής.
- Τα οχήματα των κατηγοριών, που εμπίπτουν στα μέτρα του πράσινου δακτυλίου, δηλαδή:
- Τα ηλεκτρικά οχήματα και τα οχήματα περιβαλλοντικής κατηγορίας Euro 5 και Euro 6 ή μεταγενέστερης, εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140 g/km, ανεξαρτήτως του καυσίμου που χρησιμοποιούν (βενζίνη, πετρέλαιο, υγραέριο ή συμπιεσμένο φυσικό αέριο) και τα οχήματα που χρησιμοποιούν για την κίνησή τους αέρια καύσιμα (υγραέριο ή φυσικό αέριο) και περιβαλλοντικής κατηγορίας Euro 4, εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140 g/km. Για τα οχήματα των μονίμων κατοίκων, εσωτερικά του μικρού δακτυλίου, προβλέπονται ειδικές ζώνες εισόδου - εξόδου.
Παράλληλα, οι ειδικές άδειες κυκλοφορίας στον μικρό δακτύλιο που είχαν χορηγηθεί από τη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής για το έτος 2015-2016, ισχύουν για τη νέα περίοδο 2016-2017 (έως 21-7-2017).
Μεγάλος Δακτύλιος
Στο μεγάλο δακτύλιο απαγορεύεται η κυκλοφορία των φορτηγών με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος άνω των 2,2 τόνων και των λεωφορείων, πρώτης άδειας κυκλοφορίας στην Ελλάδα πριν από την 1-1-1993, εντός της ζώνης του μεγάλου δακτυλίου. Κατά την έναρξη κάθε νέου ημερολογιακού έτους, η παραπάνω χρονολογία προσαυξάνεται κατά ένα έτος.
Τα όρια του μεγάλου δακτυλίου καθορίζονται από τις εξής οδούς και λεωφόρους: Παραλιακή λεωφόρος - Αλίμου - Βουλιαγμένης - Ελ. Βενιζέλου - Περιμετρική Υμηττού - Κατεχάκη - Μεσογείων - Αγ. Παρασκευής - Χαλανδρίου - Παπανικολή - (Κ. Παλαιολόγου) - Καποδιστρίου - Κύμης - Κασταμονής - Χαλανδρίου - Αναγεννήσεως - Εθνική Οδός Αθηνών-Λαμίας - Αθηνών - Θηβών - Γρ. Λαμπράκη έως Κερατσίνι. Στην απαγόρευση αυτή, δεν περιλαμβάνονται η Νέα Εθνική Οδός Αθηνών−Λαμίας, η Λ. Κηφισού και η Λ. Αθηνών, με εξαίρεση το τμήμα της από τη διασταύρωσή της με τη Λ. Κηφισού έως την οδό Αχιλλέως.
Ημέρες και ώρες εφαρμογής του Δακτυλίου
Οι ημέρες και ώρες ισχύος όλων των περιοριστικών μέτρων, είναι οι εξής:
Οι ημέρες και ώρες ισχύος όλων των περιοριστικών μέτρων, είναι οι εξής:
- Δευτέρα έως Πέμπτη, ώρες 07:00 έως 20:00
- Παρασκευή, ώρες 07:00 έως 15:00
Τα Σάββατα, τις Κυριακές, τις επίσημες αργίες, καθώς και τις ημέρες που πραγματοποιείται απεργία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, τα μέτρα δεν ισχύουν.
7 Οκτ 2016
Προσωρινή διανομή στους δικαιούχους των Ασπίς Πρόνοια και Commercial Value
7.10.16
Αποζημίωση, Ασπίς Πρόνοια, Ασφαλισμένοι, Δικαιούχοι, Προσωρινή διανομή, Τράπεζα της Ελλάδος, Commercial Value
No comments
Με ανακοίνωσή της η Τράπεζα της Ελλάδος, ενημερώνει σχετικά με τη διαδικασία προσωρινών διανομών μέρους αποζημίωσης στους δικαιούχους των Ασπίς Πρόνοια και Commercial Value.
Πιο συγκεκριμένα η ανακοίνωση της ΤτΕ αναφέρει:
Πιο συγκεκριμένα η ανακοίνωση της ΤτΕ αναφέρει:
Η Τράπεζα της Ελλάδος, ως εποπτική αρχή των υπό εκκαθάριση ασφαλιστικών εταιριών, ανακοινώνει ότι, στο προσεχές διάστημα θα πραγματοποιηθούν προσωρινές διανομές ποσών στους δικαιούχους απαιτήσεων από ασφάλιση ζωής των υπό εκκαθάριση εταιριών ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ και COMMERCIAL VALUE AAE.
Η διαδικασία θα υλοποιηθεί σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και με τους όρους και προϋποθέσεις που θα θέσει ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής. Ως ημερομηνία έναρξης της πιστοποίησης των δικαιούχων ορίζεται η 17η Οκτωβρίου 2016.
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στην ιστοσελίδα των υπό εκκαθάριση εταιριών http://www.aspispronia.gr.
Eurolife ERB: Στηρίζει δυναμικά την ψηφιακή καινοτομία μέσω του Crowdhackathon #Insurance
Μια ακόμα δράση που εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο του στρατηγικού ψηφιακού μετασχηματισμού της υλοποίησε πρόσφατα ο κορυφαίος ασφαλιστικός Όμιλος Eurolife ERB, συμμετέχοντας στο διήμερο διαγωνισμό καινοτομίας Crowdhackathon #Ιnsurance ως Χρυσός Χορηγός.
Πρόκειται για έναν διαγωνισμό με θέμα την ανάπτυξη εφαρμογών και την επιχειρησιακή καινοτομία στον τομέα της ασφάλισης, που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της δράσης ανοικτής καινοτομίας Crowdhackathon. Νέοι επιχειρηματίες, προγραμματιστές, αναλυτές, designers, business consultants, φοιτητές, μαθητές κ.ά. συμμετείχαν στη συγκεκριμένη δράση, με στόχο να συμβάλλουν στην ανάπτυξη εφαρμογών που προωθούν την καινοτόμο νεανική και κοινωνική επιχειρηματικότητα και την οικονομία, μέσα από τον κρίσιμο και σημαντικό κλάδο των ασφαλειών.
Η συμμετοχή και στήριξη του συγκεκριμένου θεσμού εντάσσεται στην ευρύτερη φιλοσοφία της νέας εποχής του Ομίλου Eurolife ERB, στον πυρήνα της οποίας βρίσκεται η ψηφιακή εξέλιξη του Ομίλου και η υιοθέτηση τάσεων και προοπτικών που βελτιώνουν ακόμα περισσότερο τα προσφερόμενα προϊόντα και υπηρεσίες, την εμπειρία του πελάτη και των καναλιών εξυπηρέτησης.
H κ. Μπέσσυ Τόγια, Αν. Γενική Διευθύντρια Τεχνολογίας και Ανάπτυξης της Eurolife ERB κατά την παράδοση του 1ου βραβείου, δήλωσε: «Οι νέες τεχνολογίες σίγουρα μπορούν να επηρεάσουν θετικά και τον ασφαλιστικό κλάδο. Τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, παρακολουθούμε τις νέες τεχνολογίες που ανατρέπουν την ασφαλιστική αγορά και δημιουργούν προϋποθέσεις για νέα προϊόντα και για νέα μοντέλα και εργαλεία υποστήριξης του πελάτη ανάλογα της εποχής στην οποία ζει. Η μεγάλη πρόκληση για κάθε ασφαλιστική είναι να επιλέξει ποιες από αυτές τις τεχνολογίες θα υιοθετήσει και με ποιον τρόπο και χρονισμό θα μπορέσει να τις εντάξει στα μέσο-μακροπρόθεσμα σχέδια της!»
H κ. Τατιάνα Δικαστοπούλου, Αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια Marketing & Ανάπτυξης Εργασιών δήλωσε: «Είναι η πρώτη φορά που υποστηρίζουμε χορηγικά μια διοργάνωση που εστιάζει στην καινοτομία και αυτή η πρωτοβουλία επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας να αποτελέσουμε κομμάτι του νέου ψηφιακού περιβάλλοντος που δημιουργείται και στον ασφαλιστικό κλάδο. Στην Eurolife ERB, κάθε τι που κάνουμε έχει ως στόχο να εμπνέει τους ανθρώπους να δρουν με υπευθυνότητα και πιστεύουμε ότι το να προνοείς είναι σοφία και κατά συνέπεια ελευθερία».
INTERAMERICAN: Βράβευση για εφαρμογή στην Οδική Βοήθεια στα "Mobile Excellence Awards 2016"
7.10.16
2016, Βράβευση, Εφαρμογή, Οδική Βοήθεια, Cyta Mobile Excellence Awards, e-announcement II, Interamerican
No comments
Η INTERAMERICAN, με σταθερή εστίαση στην παροχή ποιοτικής και συνεχώς βελτιούμενης εξυπηρέτησης προς τους πελάτες, υλοποιεί σειρά έργων χρήση της πλέον σύγχρονης ψηφιακής τεχνολογίας στη λειτουργία και τις υπηρεσίες της, προσεγγίζοντας όλο και περισσότερο τον στρατηγικό στόχο της να είναι «ο κορυφαίος Digital Insurer στην Ελλάδα» μέσα στα επόμενα χρόνια.
Η Οδική Βοήθεια, τομέας που προσδίδει ιδιαίτερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην εταιρεία στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων, αξιοποιώντας την εφαρμογή e-announcement ΙΙ βρέθηκε για μία ακόμη φορά στην πρωτοπορία, ενισχύοντας την ταχύτητα ανταπόκρισης και την αποτελεσματικότητα των παρεχομένων υπηρεσιών. Η αξία της εφαρμογής εκτιμήθηκε και αναγνωρίστηκε με το βραβείο Silver στην κατηγορία Roadside Assistance, που απονεμήθηκε στην INTERAMERICAN Βοήθειας κατά τη φετινή εκδήλωση των «Cyta Mobile Excellence Awards 2016», στις 29 Σεπτεμβρίου.
Η Οδική Βοήθεια, τομέας που προσδίδει ιδιαίτερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην εταιρεία στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων, αξιοποιώντας την εφαρμογή e-announcement ΙΙ βρέθηκε για μία ακόμη φορά στην πρωτοπορία, ενισχύοντας την ταχύτητα ανταπόκρισης και την αποτελεσματικότητα των παρεχομένων υπηρεσιών. Η αξία της εφαρμογής εκτιμήθηκε και αναγνωρίστηκε με το βραβείο Silver στην κατηγορία Roadside Assistance, που απονεμήθηκε στην INTERAMERICAN Βοήθειας κατά τη φετινή εκδήλωση των «Cyta Mobile Excellence Awards 2016», στις 29 Σεπτεμβρίου.
Μέσω της εφαρμογής e-announcement ΙΙ, η αναγγελία του ατυχήματος στην INTERAMERICAN πραγματοποιείται άμεσα στον τόπο του γεγονότος με τη χρήση tablet. Παράλληλα, η διαδικασία της εξυπηρέτησης του πελάτη ακολουθεί όλα τα βήματα της «Lean» μεθοδολογίας που εφαρμόζει η εταιρεία, με σκοπό τη δημιουργία μεγαλύτερης αξίας για τον πελάτη και την εταιρεία. Προς αυτή την κατεύθυνση, άλλωστε, εκπαιδεύεται συστηματικά το τεχνικό προσωπικό της Οδικής Βοήθειας (οδηγοί – μηχανικοί), που έχει και την άμεση επαφή με τον πελάτη.
Το βραβείο έρχεται να προστεθεί στα 17 βραβεία που, ήδη, έχει συλλέξει η INTERAMERICAN στον θεσμό των «ΒΙΤΕ Awards» για τα καινοτόμα έργα ψηφιακής τεχνολογίας και τις εφαρμογές που έχει εντάξει στις λειτουργίες της, δίνοντας τον τόνο των μεγάλων αλλαγών για την επόμενη ημέρα στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Η θεσμός των «Mobile Excellence Awards» υπογράφεται από την Boussias Communications και η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων πραγματοποιείται μέσω του online συστήματος από τα μέλη της κριτικής επιτροπής, με βάση τα κριτήρια του διαγωνισμού.
6 Οκτ 2016
ΣΕΜΑ: Στηρίζει τα Παιδικά Χωριά SOS Βάρης
6.10.16
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, Παιδικά Χωριά SOS, Παιδικό Χωριό SOS Βάρης, ΣΕΜΑ, Υποστήριξη
No comments
Μια ακόμη πρωτοβουλία στήριξης των Παιδικών Χωριών SOS Βάρης και ειδικότερα της τετραμελούς Οικογένειας που έχει «υιοθετήσει» ο ΣΕΜΑ, ανέλαβαν οι μεσίτες ασφαλίσεων, στο πλαίσιο της πρόσφατης εκδήλωσης που διοργάνωσαν, με τίτλο «Meeting the Brokers of a sustainable future!», με προσκεκλημένους 400 παράγοντες της ελληνικής και διεθνούς ασφαλιστικής και αντασφαλιστικής αγοράς, καθώς και εκπρόσωπους θεσμικών φορέων της αγοράς.
Ειδικότερα, μέρος των εσόδων του ΣΕΜΑ από την εκδήλωση εστάλη στα Παιδικά Χωριά SOS Βάρης, με την παρότρυνση να διατεθούν με τη μορφή δωροεπιταγών στα τέσσερα μέλη της Οικογένειας του Συνδέσμου.
Με τη νέα αυτή πρωτοβουλία του, η οποία εντάσσεται στο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης για το 2016, ο ΣΕΜΑ αγκαλιάζει όχι μόνο μια εκ των Οικογενειών των Παιδικών Χωριών SOS Βάρης, αλλά συνολικά το πολύ σημαντικό έργο της Οργάνωσης.
Η AXA χτίζει σχέσεις εμπιστοσύνης με νέες πρωτοποριακές υπηρεσίες αποζημίωσης
Για την ΑΧΑ ο κύκλος του πελάτη ξεκινά από τη στιγμή της αποζημίωσης. Η στρατηγική αυτή, τα αποτελέσματά της μέχρι σήμερα και οι επόμενοι σταθμοί της παρουσιάστηκαν σε μια εκδήλωση αφιερωμένη στις «Ιστορίες Εμπιστοσύνης» μεταξύ της ΑΧΑ, των πελατών και των συνεργατών της, που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Saint – George Lycabettus το απόγευμα της Δευτέρας 3 Οκτωβρίου.
Ο Νίκος Σακελλαρίου, Διευθυντής Δικτύων Διανομής, καλωσόρισε τους συνεργάτες στην καθιερωμένη πλέον ετήσια συνάντησή τους με την ΑΧΑ, αναφέροντας ότι στόχος της εκδήλωσης είναι να εστιάσει στην πιο ουσιαστική στιγμή για τον πελάτη, τη στιγμή της αλήθειας, τη στιγμή της αποζημίωσης.
Ο Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος, ανέπτυξε τη στρατηγική της Εταιρείας η οποία αντιστρέφει τον κύκλο του πελάτη και τοποθετεί την αποζημίωση στην αφετηρία του. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε «διαχειριζόμαστε μία αποζημίωση, μία ιστορία εμπιστοσύνης, κάθε 2 λεπτά με συνέπεια, με διαφάνεια, με ενσυναίσθηση και με ταχύτητα, αρχές εξίσου σημαντικές για τη δημιουργία δεσμών εμπιστοσύνης». Παράλληλα, ανέφερε ο η Εταιρεία συνεχίζει να εξελίσσει τις διαδικασίες της και να αξιοποιεί τα νέα ψηφιακά μέσα καθώς «δεν μας αρκεί να έχουμε 9 στους 10 ικανοποιημένους πελάτες, θέλουμε να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη όλων των ασφαλισμένων μας».
Στη συνέχεια, ο Λυκούργος Πέτροβας, Διευθυντής Λειτουργιών, παρουσίασε πραγματικές ιστορίες εμπιστοσύνης μεγάλων και μεσαίων επιχειρήσεων, ασφαλισμένων υγείας, αυτοκινήτου και κατοικίας. Οι μαρτυρίες πελατών της ΑΧΑ επιβεβαίωσαν όλες τις αρχές που διέπουν τη λειτουργία του οργανισμού και απέδειξαν ότι η ΑΧΑ σέβεται πάντα τις δεσμεύσεις της, ανεξαρτήτως ύψους και χρόνου εκδήλωσης μίας αποζημίωσης. Παράλληλα, ο κύριος Πέτροβας παρουσίασε τέσσερις πολύ σημαντικές υπηρεσίες που θα είναι διαθέσιμες άμεσα για την καλύτερη δυνατή αποζημίωση στον κλάδο αυτοκινήτου και κατοικίας.
Νέες πρωτοποριακές υπηρεσίες αποζημίωσης
- Ψηφιακή πραγματογνωμοσύνη σε περίπτωση οδικού ατυχήματος: Μία νέα διαδικασία που ψηφιοποιεί την πραγματογνωμοσύνη μειώνοντας ακόμα περισσότερο τον χρόνο αποζημίωσης, ενώ ο πελάτης είναι παρών σε όλη τη διαδικασία, γεγονός που ενισχύει την εμπιστοσύνη του.
- Θεσμοθέτηση προκαταβολών στην αποζημίωση κατοικίας: Με βάση το μοντέλο που η Εταιρεία ακολούθησε στις πλημμύρες του Σεπτεμβρίου 2016, η ΑΧΑ θεσμοθετεί την καταβολή προκαταβολών για την αντιμετώπιση των πρώτων εξόδων σε περίπτωση αποζημίωσης.
- Παροχή συνεργείου επισκευής σε περίπτωση ατυχήματος στην κατοικία: Η ΑΧΑ θα προσφέρει στους ασφαλισμένους άμεση επισκευή ζημιών στην κατοικία τους αναθέτοντας το έργο σε επιλεγμένη εξωτερική τεχνική εταιρεία. Η πορεία της επισκευής θα παρακολουθείται από την ΑΧΑ και θα παρέχεται εγγύηση εργασιών, τουλάχιστον, για δύο χρόνια.
- Δυνατότητα άμεσης αποζημίωσης ατυχήματος κατοικίας: Η ΑΧΑ θα καταβάλει άμεσα το ποσό της ζημιάς που θα συμφωνείται αμέσως μετά την επίσκεψη του πραγματογνώμονα.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με τους συμμετέχοντες να απολαμβάνουν το cocktail τους στην μοναδική βεράντα του ξενοδοχείου με θέα προς την Ακρόπολη και το λεκανοπέδιο της Αττικής.
5 Οκτ 2016
INTERAMERICAN: Αύξηση των ομαδικών ασφαλίσεων
5.10.16
Ανθρώπινο Δυναμικό, Επιχειρήσεις, εργαζόμενοι, Ομαδική Ασφάλιση, Προσωπικό, Interamerican
No comments
Εντυπωσιακή είναι η άνοδος που παρουσιάζουν φέτος οι ομαδικές ασφαλίσεις της INTERAMERICAN. Στο κλείσιμο του εννεαμήνου η παραγωγή εμφανίζει αύξηση 34% σε σχέση με το επιχειρησιακό σχέδιο. Παρά τις συνολικά αρνητικές επιδόσεις της ασφαλιστικής αγοράς και σε αυτό τον κλάδο, 65 νέες επιχειρήσεις εμπιστεύτηκαν την εταιρεία για την ομαδική ασφάλιση του προσωπικού τους, ενώ οι ασφαλισμένοι αυξήθηκαν κατά 15.000 περίπου.
Τα καλά αποτελέσματα προέρχονται, κυρίως, από την προώθηση των ασφαλιστικών προγραμμάτων υγείας, όπου η INTERAMERICAN βασίζεται στην τεχνογνωσία, την οργάνωση και τις σύγχρονες υποδομές της. Ιδιαίτερη ζήτηση παρουσιάζουν τα προγράμματα Micro Group Benefit (ζωής και υγείας), που είναι εστιασμένα σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις, καθώς και τα συνταξιοδοτικά προγράμματα, τα οποία λόγω της διαμορφούμενης κατάστασης και του ευνοϊκού φορολογικού καθεστώτος για τις ομαδικές, είναι ιδιαίτερα δημοφιλή τόσο στις επιχειρήσεις όσο και στους εργαζόμενους.
Επισημαίνεται η σημαντική ανταπόκριση στις πωλήσεις από όλα τα κανάλια διανομής της εταιρείας, εφόσον αξιοποιούνται οι ομαδικές ασφαλίσεις για τη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου ατομικών συμβολαίων. Προς αυτή την κατεύθυνση συμβάλλει φέτος και το νέο προϊόν Double Βenefit. Ο Γιώργος Πλωμαρίτης, διευθυντής Ομαδικών & Corporate Business της INTERAMERICAN, αναφέρει σχετικά: «Η αξιοπιστία της εταιρείας και η πληρότητα των προγραμμάτων της στην ομαδική ασφάλιση, την καθιστά πρώτη επιλογή ασφαλιζομένων επιχειρήσεων διεθνούς κύρους. Εστιάζουμε στην περαιτέρω ανάπτυξη του τομέα με νέες εργασίες και προτάσεις στην αγορά που προσαρμόζονται, κατά περίπτωση, στις σύγχρονες ανάγκες του ανθρώπινου δυναμικού των επιχειρήσεων».
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)