15 Μαΐ 2017
Η INTERLIFE "ανοίγει πανιά στη ζωή" με το "SAIL FOR PINK"
15.5.17
Άλμα Ζωής, Γυναίκες, Εκδηλώσεις, Εκστρατεία, Μεγάλος Χορηγός, Interlife, Sail for Pink
No comments
Την εκστρατεία "Sail for Pink" που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη από το Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού νομού Θεσσαλονίκης "Άλμα Ζωής", στήριξε ως Μεγάλος Χορηγός η INTERLIFE Ασφαλιστική για πέμπτη συνεχή χρονιά.
Η εκστρατεία αφορούσε σε πλήθος εκδηλώσεων σε θάλασσα και στεριά, που πραγματοποιήθηκαν στο Θερμαϊκό Κόλπο και την παραλία της Θεσσαλονίκης, στις αρχές Μαΐου.
Σκοπός των εκδηλώσεων της φετινής χρονιάς ήταν να ενημερωθεί όσο το δυνατόν περισσότερος κόσμος για τη μάχη εναντίον του Καρκίνου του Μαστού και να στηριχθούν για άλλη μια χρονιά προγράμματα για την ενημέρωση, την ενίσχυση της γυναικείας ταυτότητας, την υποστήριξη γυναικών με εμπειρία καρκίνου μαστού και τη στήριξη ασθενών.
Η INTERLIFE στηρίζει με ευαισθησία τη δράση του Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο του μαστού «Άλμα Ζωής» Ν. Θεσσαλονίκης, συντονίζεται στην παγκόσμια μάχη ενάντια στην επάρατη νόσο, μεταδίδοντας ένα μήνυμα ζωής, δύναμης, χαράς και ενέργειας, αποδεικνύοντας έμπρακτα πως η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη είναι μέρος της φιλοσοφίας της.
12 Μαΐ 2017
Έρχονται τα διόδια με αναλογική χιλιομετρική χρέωση
12.5.17
Αναλογικά διόδια, Αυτοκίνητο, Αυτοκινητόδρομοι, Διόδια, Οδηγοί, Οδικό δίκτυο, Χιλιομετρική χρέωση
No comments
Ολοένα και πιο κοντά βρίσκεται η εφαρμογή αναλογικής χιλιομετρικής χρέωσης στα διόδια, πληρώνοντας αντίτιμο για την απόσταση που κάθε οδηγός-χρήστης θα διανύει στον αυτοκινητόδρομο.
Ήδη από τον προηγούμενο μήνα, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης δήλωσε ότι στόχος είναι εντός του 2018 να υφίσταται και να λειτουργεί ένα ενιαίο σύστημα διοδίων σε ολόκληρη τη χώρα, όπου οι οδηγοί-χρήστες των αυτοκινητοδρόμων θα πληρώνουν ανάλογα με την απόσταση που θα διανύουν. Με αυτό τον τρόπο θα διασφαλιστεί ένα σύστημα με δίκαιες χρεώσεις.
Ωστόσο, ως προς το πότε θα δούμε τα πρώτα αναλογικά διόδια, από ότι ακούγεται ενδέχεται να ξεκινήσει η εφαρμογή τους από τον Σεπτέμβριο. Το ποσό που θα πληρώνουμε θα υπολογίζεται σύμφωνα με τη χιλιομετρική απόσταση που θα διανύουμε, αρχικά στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Πατρών και στη συνέχεια θα επεκταθεί στους υπόλοιπους αυτοκινητόδρομους.
Ήδη από τον προηγούμενο μήνα, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης δήλωσε ότι στόχος είναι εντός του 2018 να υφίσταται και να λειτουργεί ένα ενιαίο σύστημα διοδίων σε ολόκληρη τη χώρα, όπου οι οδηγοί-χρήστες των αυτοκινητοδρόμων θα πληρώνουν ανάλογα με την απόσταση που θα διανύουν. Με αυτό τον τρόπο θα διασφαλιστεί ένα σύστημα με δίκαιες χρεώσεις.
Ωστόσο, ως προς το πότε θα δούμε τα πρώτα αναλογικά διόδια, από ότι ακούγεται ενδέχεται να ξεκινήσει η εφαρμογή τους από τον Σεπτέμβριο. Το ποσό που θα πληρώνουμε θα υπολογίζεται σύμφωνα με τη χιλιομετρική απόσταση που θα διανύουμε, αρχικά στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Πατρών και στη συνέχεια θα επεκταθεί στους υπόλοιπους αυτοκινητόδρομους.
INTERAMERICAN: Συνδεδεμένη με την τεχνολογία για την αντιμετώπιση των τροχαίων δυστυχημάτων
12.5.17
Αντιμετώπιση, Οδική Ασφάλεια, Πρόληψη, Τεχνολογία, Τροχαία ατυχήματα, Interamerican
No comments
Η τεχνολογία αλλάζει θεαματικά τους όρους και τις δυνατότητες ασφάλειας στην αυτοκίνηση και η INTERAMERICAN τη βάζει μπροστά στην πολιτική υπευθυνότητας που ακολουθεί, όσον αφορά στην αντιμετώπιση των οδικών κινδύνων.
Η εταιρεία, πρωτοπόρος και στις πρακτικές ανάπτυξης κουλτούρας για την ασφαλή οδήγηση στον χώρο της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς και με πολυετές πρόγραμμα οργανωμένων πρωτοβουλιών για την εκπαίδευση των πολιτών, στο πλαίσιο του σχεδίου “Πράξεις, Ζωής”, έχει φέρει στην πρώτη γραμμή του ενδιαφέροντός της τη σύνδεση του αντικειμένου ασφάλισης -το αυτοκίνητο- με τη χρήση των τηλεματικών συσκευών για τη μείωση των τροχαίων δυστυχημάτων. Με αυτή την προτεραιότητα, η INTERAMERICAN υπηρετεί και ενισχύει την ευρύτερη στρατηγική ψηφιοποίησης, με στόχο να είναι ο απόλυτος “Ψηφιακός Ασφαλιστής” της αγοράς.
Ήδη, η εταιρεία μετά την επιτυχή πρώτη εφαρμογή τηλεματικής για το προϊόν “Buy the Mile”, βασισμένη σε τιμολογιακή πολιτική σχετική με τη συχνότητα χρήσης του οχήματος, ετοιμάζει τη διεύρυνση αυτού του προγράμματος που επιβραβεύει τη μικρότερη χρήση. Το επόμενο βήμα της ΙNTERAMERICAN έρχεται με πρόγραμμα που αφορά στην ευρύτερη λογική της οδηγικής συμπεριφοράς (pay how you drive), που θα εξατομικεύει τις ασφαλιστικές λύσεις. Επιπλέον, η χρήση της τηλεματικής έχεις περάσει και στις υπηρεσίες Οδικής Βοήθειας. Παράλληλα, η εταιρεία συνεχίζει την ενημέρωση των πελατών της για τους κινδύνους στην ιδέα του κεντρικού μηνύματος της καμπάνιας “Ασφαλής Οδήγηση: Μονόδρομος στη Ζωή σου”. Επισημαίνεται ότι πρώτη στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει δείξει έμπρακτο ενδιαφέρον και για τα αυτοκινούμενα (χωρίς οδηγό) οχήματα στον αστικό ιστό, ως χορηγός με την Anytime του πρωτοποριακού, διεθνούς πιλοτικού προγράμματος CityMobil2 στα Τρίκαλα (2015-2016), που μπορεί να αλλάξει ριζικά τη λογική της κυκλοφορίας.
“Τα αποτελέσματα για την οδική ασφάλεια, από την εφαρμογή της τεχνολογίας στα αυτοκίνητα, θα είναι πολυπαραγοντικά, πολύ πιο άμεσα και ορατά για τον περιορισμό των κοινωνικών - οικονομικών - δημογραφικών και ηθικών συνεπειών που επιφέρουν τα τροχαία δυστυχήματα. Χωρίς να υποβαθμίζουμε τη σημασία του ανθρώπινου παράγοντος - του οδηγού και την ανάγκη συνεχούς βελτίωσης της οδικής συμπεριφοράς του, θεωρούμε ότι η εκπαίδευση και η αντιμετώπιση της παραβατικότητας στους δρόμους θα πρέπει να είναι, πρωτίστως, ζήτημα οργανωμένης προσέγγισης από το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας σε όλες τις βαθμίδες, στο επίπεδο της πρόληψης.
Εκπαιδευτικά, δευτερευόντως θα μπορούσε να εκτιμηθεί και η επικουρική συμβολή άλλων φορέων όπως της τροχαίας ελεγκτικά, των ασφαλιστικών εταιρειών με επικοινωνιακές ενέργειες ή άλλων ιδιωτικών πρωτοβουλιών. Είναι κοινός τόπος ότι με την εκπαίδευση και την κυκλοφοριακή αγωγή, η σμίλευση συνειδήσεων και υπευθυνότητας για συνετή οδήγηση αποφέρει κάποιο αποτέλεσμα μακροπρόθεσμα, σε βάθος χρόνου. Αυτόν τον χρόνο, όμως, η τεχνολογική κοσμογονία τον συντέμνει δραστικά με τα μεγάλα άλματα που γίνονται από τις εφαρμογές της τηλεματικής στο αυτοκίνητο.
Στην INTERAMERICAN, πλέον, λειτουργούμε για την οδική ασφάλεια με τη δημιουργία εξειδικευμένων ασφαλιστικών προγραμμάτων (usage-based insurance), με βάση τη χρήση και τα χαρακτηριστικά του χρήστη-οδηγού. Τέτοια ασφαλιστικά προγράμματα θα μπορούσαν να προκαλέσουν εντυπωσιακή καταστολή της τρίπτυχης συνάρτησης “δυστυχήματα - συνέπειες - ασφάλιστρα”. Και αν οι θάνατοι, οι οικογενειακές συμφορές και οι παραπληγίες δεν είναι αρκετά πειστικά γεγονότα στον σύγχρονο πολιτισμό των αμβλυμμένων συναισθημάτων, ωστόσο τα ασφάλιστρα απασχολούν πολύ τους κατόχους αυτοκινήτου. Με τη δυναμική τιμολόγηση που ακολουθεί τη διαχείριση των επαρκών δεδομένων (big data) κατά τη χρήση της τηλεματικής, εκτιμάται ότι μπορεί να μειωθεί ο πόνος της τσέπης κατά 25% και ταυτόχρονα, να εξαπλωθούν οι καλές συνήθειες κατά την οδήγηση και ο πολιτισμός στους δρόμους”, τονίζει ο Γιάννης Ρούντος, διευθυντής δημοσίων σχέσεων και υπευθυνότητας της INTERAMERICAN, με αφορμή της Παγκόσμια Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας (8-14 Μαΐου).
Σε ενδιαφέρουν:
- Προσφορές και Εκπτώσεις ασφάλισης - Μάιος 2017
- Ανασφάλιστα οχήματα: Έρχεται η σειρά τους μέσα στον Μάιο
- Προσφορές και Εκπτώσεις ασφάλισης - Μάιος 2017
- Ανασφάλιστα οχήματα: Έρχεται η σειρά τους μέσα στον Μάιο
11 Μαΐ 2017
Όμιλος ΑΧΑ: Ανάπτυξη στους τομείς ενδιαφέροντος το 1ο Τρίμηνο του 2017
Οι Δείκτες Δραστηριότητας 1ου τριμήνου του 2017 για τον Όμιλο AXA, δείχνουν ανάπτυξη στους τομείς ενδιαφέροντος.
- Γενικές Ασφαλίσεις Εμπορικοί κίνδυνοι, αύξηση εσόδων 3%, στα 7,1 δισεκατομμύρια ευρώ
- Υγεία, αύξηση εσόδων 7% στα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ
- Προϊόντα Unit–Linked, ετησιοποιημένα πρωτοετή ασφάλιστρα, αύξηση 5% στα 0,4 δισεκατομμύρια ευρώ
- Ζωή και Επενδύσεις, αξία νέας παραγωγής, αύξηση 4% στα 0,7 δισεκατομμύρια ευρώ
- Νοτιοανατολική Ασία, Ινδία και Κίνα, αξία νέας παραγωγής, αύξηση 63%
«Στο πρώτο τρίμηνο του 2017, η ΑΧΑ διατήρησε κερδοφόρα ανάπτυξη στους τομείς όπου έχει δώσει προτεραιότητα, βάσει της Φιλοδοξίας 2020» ανέφερε ο Thomas Buberl, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΑΧΑ. «Είμαι ευγνώμων στους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη τους αλλά και στους ανθρώπους και συνεργάτες μας για τη δέσμευση και το κίνητρό τους».
«Στον τομέα Ζωής και Επενδύσεων, η αξία της νέας παραγωγής ενισχύθηκε ισχυρά χάρις σε αυξημένες πωλήσεις και σε ένα πιο προσοδοφόρο μίγμα εργασιών. Οι εργασίες Υγείας παρουσίασαν μια ιδιαίτερη δυναμική με αύξηση εσόδων 7%. Στις Γενικές Ασφαλίσεις, η ανάπτυξη διατήρησε τη δυναμική της στους Εμπορικούς Κινδύνους με τα έσοδα να αυξάνονται κατά 3%, σε ευθυγράμμιση με τη στρατηγική μας. Στη Διαχείριση Κεφαλαίων, οι καθαρές εισροές ήταν θετικές για το τρίμηνο, με ισχυρή αύξηση στα έσοδα».
«Η ισχύς των οικονομικών δεικτών της ΑΧΑ τονίστηκε για μία ακόμα φορά από τον Δείκτη Φερεγγυότητας ΙΙ στο 196%, μέσα στο εύρος του στόχου μας».
«Τον Απρίλιο η ΑΧΑ επιβραβεύτηκε ως η κορυφαία ασφαλιστική Εταιρεία στη διαχείριση κλιματικών κινδύνων*, γεγονός που αντικατοπτρίζει την πίστη μας, ως Όμιλος, στον θετικό ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει η ασφάλιση στην κοινωνία και μια σημαντική παράμετρο του οράματος μας που είναι η υποστήριξη των ανθρώπων να ζουν καλύτερα
*AODP Global Climate 500 Asset Owners Index
Κύρια οικονομικά αποτελέσματα
|
ΙΑΣΩ: Belly Painting στο ΙΑΣΩ για τη γιορτή της Μητέρας!
Το ΙΑΣΩ γιορτάζει ό,τι πιο πολύτιμο έχουμε, την Μητέρα, και προσκαλεί την Κυριακή 14/5 από τις 10.30 έως τις 16.00 στο ισόγειο της κλινικής ΙΑΣΩ, όλες τις μέλλουσες μανούλες για belly-painting σε συνεργασία με την MAC, μία από τις κορυφαίες εταιρείες καλλυντικών στο χώρο!
Σας περιμένουμε σε ένα all day event με τους καλύτερους make up artists, δώρο MAC lipstick, προσφορές και πολλές αναμνηστικές φωτογραφίες με τα πιο ευφάνταστα props στο photo booth του ΙΑΣΩ.
Ελάτε να διασκεδάσουμε και να “βαφτούμε” στην πιο σημαντική γιορτή του χρόνου!!!
Σημείωση: Tα προϊόντα Mac είναι απόλυτα ασφαλή και μπορούν να χρησιμοποιηθούν από γυναίκες που κυοφορούν. Είναι εγκεκριμένα από τον ΕΟΦ και φέρουν όλες τις απαραίτητες εγκρίσεις ασφαλείας.
"E-survey": Η INTERAMERICAN πρωτοπόρος στην ψηφιακή πραγματογνωμοσύνη ζημιών αυτοκινήτων
11.5.17
Ασφαλιστικές αποζημιώσεις, Ζημιές, ηλεκτρονική εφαρμογή, Ψηφιακή Πραγματογνωμοσύνη, e-survey, Interamerican
No comments
Στο πλαίσιο της ολιστικής ψηφιοποίησης των λειτουργιών της, με ιδιαίτερες καινοτομίες και εφαρμογές ειδικότερα στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων, η INTERAMERICAN είναι πρωτοπόρος και στην ψηφιακή πραγματογνωμοσύνη.
Η εταιρεία έχει θέσει σε χρήση τα το "e-survey", που αρχικά λειτούργησε τον Οκτώβριο του 2013 ως stand alone εφαρμογή σύνταξης ψηφιακής πραγματογνωμοσύνης από τα συνεργαζόμενα συνεργεία. Τον Ιούλιο του 2014, ενσωματώθηκε στην πλατφόρμα του OnE (Operations ‘n’ Excellence: ενιαίο σύστημα λογισμικού για τη διαχείριση των γενικών ασφαλίσεων και της βοήθειας) και έκτοτε, λειτουργεί ως το μοναδικό εργαλείο καταγραφής εκτίμησης ζημιάς, τόσο για τα συνεργαζόμενα με την εταιρεία συνεργεία όσο και για τα ανεξάρτητα.
Η ιδέα της εφαρμογής "e-survey" βασίζεται στην δυνατότητα συνεχόμενης αξιολόγησης της ζημιάς από τον πραγματογνώμονα και το διακανονιστή, μέχρι την τελική έγκρισή της από το διακανονιστή, με στόχο την άμεση και αντικειμενική αξιολόγηση του κόστους της ζημιάς. Με τη λειτουργία της εφαρμογής, καλύπτονται τα βασικά ζητήματα της διαδικασίας πραγματογνωμοσύνης:
- η ανάκτηση των χαρακτηριστικών του προς εξέταση ζημιωθέντος οχήματος από την βάση δεδομένων της εταιρείας
- η καταγραφή της αναλυτικής προσφοράς του συνεργείου (εργασίες και ανταλλακτικά)
- η καταγραφή της αξιολόγησης της προσφοράς από τον πραγματογνώμονα
- η αξιολόγηση από τον διακανονιστή, η οποία κατευθύνει είτε σε τελική έγκριση είτε σε επανέλεγχο της ζημιάς.
Όσον αφορά στη διαδικασία που ακολουθείται για τον πελάτη, αυτή διαχωρίζεται ανάλογα με το συνεργείο επιλογής εκ μέρους του (συνεργαζόμενο συνεργείο ή ανεξάρτητο). Αν το όχημα έχει οδηγηθεί σε συνεργαζόμενο συνεργείο, ο πελάτης το επισκέπτεται σε εργάσιμη ημέρα. Το συνεργείο άμεσα διενεργεί την αρχική εκτίμηση στο "e-survey", η οποία σε πραγματικό χρόνο είναι εμφανής στον ελεγκτή πραγματογνώμονα και στον διακανονιστή που χειρίζεται την υπόθεση. Αυτοί, επιλαμβάνονται της ζημιάς και ακολουθούνται τα βήματα που περιγράφονται ανωτέρω.
Επισημαίνεται ότι η INTERAMERICAN διαθέτει το CarPoint, ιδιόκτητο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών Αυτοκινήτου στο οποίο λειτουργεί ο τομέας των αποζημιώσεων και ένα υπερσύγχρονο συνεργείο-φανοποιείο, που πλαισιώνεται από ένα δίκτυο 7 CarPoint συνεργείων (franchise) - 3 στην Αττική και από ένα σε Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Λάρισα και Ηράκλειο Κρήτης. Τα CarPoint συνεργεία συμπληρώνονται από ένα πυκνό πανελλαδικό δίκτυο 89 συνεργαζομένων συνεργείων και 10 συνεργείων αποκλειστικά για μοτοσικλέτες.
Η INTERΑMERICAN, με καταβεβλημένες αποζημιώσεις στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων 56,9 εκατ. ευρώ κατά το 2016 (53.732 περιπτώσεις), ενώ αποζημιώνει και περί τις 20.000 δικούς της πελάτες μη υπαίτιους ετησίως, με έναν μοναδικό μηχανισμό εξυπηρέτησης. Η εταιρεία έχει ελαχιστοποιήσει με τις ακολουθούμενες διαδικασίες και τη χρήση του "e-survey" τα παράπονα για αποζημιώσεις στον κλάδο, αντιστοιχίζοντας έναν παραπονούμενο ανά 1.398 αποζημιώσεις.
10 Μαΐ 2017
Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα ηλεκτρονική αίτηση για όλα τα προϊόντα του Κλάδου Ατομικών Ζωής
10.5.17
Ασφαλιστικά προϊόντα, Ευρωπαϊκή Πίστη, Ηλεκτρονική αίτηση, Κλάδος Ατομικών Ζωής, Συνεργάτες, online
No comments
Η Ευρωπαϊκή Πίστη, στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειας για περαιτέρω αυτοματοποίηση και βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους Συνεργάτες του Δικτύου Πωλήσεών της, ανακοινώνει τη λειτουργία της νέας ηλεκτρονικής αίτησης για όλα τα προϊόντα του Κλάδου Ατομικών Ζωής.
Η νέα αυτή εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα να αποστέλλονται ηλεκτρονικά στο τμήμα Εκδόσεων του Κλάδου Ζωής, τόσο η αίτηση ασφάλισης όσο και τα απαραίτητα, για την εκτίμηση του κινδύνου και την έκδοση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, δικαιολογητικά.
Χρησιμοποιώντας τη νέα εφαρμογή της ηλεκτρονικής αίτησης τόσο τα Γραφεία Πωλήσεων και οι Συνεργάτες της Εταιρίας, όσο και ο Κλάδος Ζωής, έχουν άμεσα διαθέσιμα όλα τα σχετικά με την αίτηση έγγραφα χωρίς να είναι απαραίτητη η διατήρηση έγχαρτων αντιγράφων και η σχετική αρχειοθέτησή τους.
Τα Γραφεία Πωλήσεων και οι Συνεργάτες της Εταιρίας, μπορούν να έχουν πρόσβαση στην ηλεκτρονική αίτηση και στα επισυναπτόμενα αρχεία οποιαδήποτε χρονική στιγμή ακόμα και μετά την έκδοση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου.
Με τη νέα διαδικασία μειώνεται σημαντικά ο χρόνος που αφορά σε επικοινωνίες σχετικές με τη σωστή συμπλήρωση της αίτησης ή την αποστολή επιπλέον δικαιολογητικών, με αποτέλεσμα την ταχύτερη έκδοση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου.
ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική: Ο κ. Χαράλαμπος Βαρλάς Διευθυντής Ανάπτυξης Δικτύου
Ένα νέο έμπειρο και καταξιωμένο στέλεχος της ασφαλιστικής αγοράς προστέθηκε στο δυναμικό της ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική. Πρόκειται για τον κ. Χαράλαμπο Βαρλά, ο οποίος θα ενισχύσει την Εμπορική Διεύθυνση της εταιρίας.
Η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική, καλωσορίζει τον κ. Χαράλαμπο Βαρλά και του εύχεται καλή επιτυχία στην επίτευξη των στόχων.
Groupama: Αναβάθμιση πιστοληπτικής ικανότητας από τον Fitch
10.5.17
Αναβάθμιση, Οίκος αξιολόγησης Fitch, Πιστοληπτική ικανότητα, Groupama Ασφαλιστική, Groupama S.A.
No comments
Παράλληλα αναβαθμίστηκε και ο δείκτης Default Rating της εταιρίας σε ΒΒΒ+ από ΒΒΒ που ήταν πριν, με τις προοπτικές να χαρακτηρίζονται ως σταθερές.
Η αναβάθμιση αποδίδεται σε μια σειρά ενεργειών από πλευράς διοίκησης στη σημαντική μείωση του ρίσκου της εταιρίας, η οποία, όπως αναφέρει ο οίκος, προχώρησε σε μείωση της έκθεσής της σε επικίνδυνες τοποθετήσεις, αλλά και στη βελτίωση της ρευστότητάς της στα τέλη του 2016.
Πλήρης οδοντιατρική περίθαλψη σε όλους
10.5.17
Ανδρέας Ξανθός, Ελληνική Οδοντιατρική Ομοσπονδία, οδοντιατρική κάλυψη, Πλήρης Οδοντιατρική Περίθαλψη, Υγεία
No comments
Πλήρη οδοντιατρική περίθαλψη και προσθετική αποκατάσταση σε παιδιά και ενήλικες, προβλέπει ρύθμιση του υπουργείου Υγείας που αναμένεται να ενταχθεί στο νομοσχέδιο για την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας και θα κατατεθεί άμεσα στη Βουλή. Αυτό ανακοίνωσε ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Ξανθός στη διάρκεια συνάντησης με αντιπροσωπεία της Ελληνικής Οδοντιατρικής Ομοσπονδίας (Ε.Ο.Ο).
Σύμφωνα με τον υπουργό η συγκεκριμένη ρύθμιση προβλέπει:
• Σε κάθε οδοντιατρείο Κέντρου Υγείας απασχολείται η Οδοντιατρική Ομάδα, η οποία αποτελείται, κατ’ ελάχιστον, από τον/την οδοντίατρο και έναν βοηθό οδοντιατρείου ή νοσηλευτή/τρια. Μέλη της Οδοντιατρικής Ομάδας θεωρούνται οι οδοντοτεχνίτες, οι επισκέπτες Υγείας, αλλά και το διοικητικό προσωπικό.
• Κάθε οδοντιατρείο Κέντρου Υγείας βρίσκεται σε επιστημονική διασύνδεση με τα άλλα οδοντιατρεία των δομών της ΠΦΥ, τα οδοντιατρεία των νοσοκομείων, αλλά και τα Κέντρα Ειδικής Φροντίδας ανά ΥΠΕ.
• Η Οδοντιατρική Ομάδα, με επικεφαλής τον οδοντίατρο, οφείλει να πραγματοποιεί οδοντιατρικό έλεγχο της στοματικής υγείας του πληθυσμού της περιοχής ευθύνης (συνολικά 2.000 - 2.500 παιδιά ηλικίας 2 - 14 ετών) και να ενημερώνει τους γονείς για τα ευρήματα της εξέτασης, ενώ η Οδοντιατρική Ομάδα συνεργάζεται με την Τοπική Μονάδα Υγείας (ΤΟΜΥ) του Κέντρου Υγείας, συμμετέχει σε προγράμματα αγωγής και προαγωγής της υγείας στον πληθυσμό και αναπτύσσει συνεργασίες με άλλους επαγγελματίες Υγείας, εκπαιδευτικούς κ.ά.
• Η στελέχωση και ανάπτυξη των οδοντιατρείων των Κέντρων Υγείας ανά ΥΠΕ γίνεται με απόφαση του υπουργού.
Ανακοστολόγηση
Από την πλευρά της η ΕΟΟ επέμεινε κατά τη διάρκεια της συνάντησης, στις θέσεις της για υπογραφή συλλογικής σύμβασης μεταξύ του ΕΟΠΥΥ και της Ομοσπονδίας, με συγκεκριμένο τιμολόγιο, μετά από την αναγκαία ανακοστολόγηση των οδοντιατρικών πράξεων, και κλειστό ετήσιο προϋπολογισμό.
Επίσης, ζητά καθιέρωση βασικού πακέτου παροχών, το οποίο θα περιλαμβάνει εμφράξεις, εξαγωγές, ενδοδοντικές θεραπείες, φθορίωση, ουλίτιδα, καθιέρωση ποσοστού ύψους 5% επί των δημοσίων δαπανών για τη Υγεία, το οποίο να αφορά την Οδοντιατρική, καθιέρωση της ελεύθερης επιλογής θεράποντα, δημιουργία ηλεκτρονικού φακέλου για την Οδοντιατρική για κάθε ασφαλισμένο, συγκρότηση Εθνικής Επιτροπής Στοματικής Υγείας, με αντικείμενο τον στρατηγικό σχεδιασμό και ως υπεύθυνοι μονάδων Υγείας στα Κέντρα Υγείας να αναλαμβάνουν και οδοντίατροι.
Σύμφωνα με την Ομοσπονδία, «για την επίτευξη των ως άνω είναι αναγκαία η πρόσληψη νέων οδοντιάτρων και η ανανέωση του οδοντιατρικού εξοπλισμού. Ειδικά προβλήματα τα οποία δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν στα Κέντρα Υγείας να αντιμετωπίζονται σε ειδικά κέντρα, τα οποία θα ιδρυθούν στις έδρες των περιφερειών (στοματολογικά, γναθοχειρουργικά, κ.ά.)».
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)