Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

18 Σεπ 2014

Ασυγχώρητη η κακή εξυπηρέτηση, απαραίτητη η εταιρική ιστοσελίδα για 7 στους 10 καταναλωτές

Το 70% των Βρετανών καταναλωτών δεν προτίθενται να συγχωρήσουν μια εταιρεία αν δυσαρεστηθούν από την εξυπηρέτηση πελατών που προσφέρει. Επιπλέον, τα 2/3 των καταναλωτών θα μοιραστούν αυτή την εμπειρία τους με 8, κατά μέσο όρο, συγγενείς και φίλους.
Η σχετική έρευνα, που διεξήχθη πρόσφατα από την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας Ο2, έδειξε ότι οι Βρετανοί καταναλωτές δίνουν μεγάλη σημασία στην καλή επικοινωνία, με το 71% να περιμένουν γρήγορη και εύκολη επικοινωνία με μια εταιρεία – το 20% μάλιστα θέλουν να μπορούν να επικοινωνήσουν με την εταιρεία μέσω email όλο το 24ωρο.
«Πιστεύουμε ότι οι πελάτες πρέπει να βρίσκονται στην καρδιά οποιασδήποτε επιχείρησης. Όπως δείχνει η έρευνα, η εξυπηρέτηση των πελατών και η ικανότητα να ανταποκριθούν και να είναι ευέλικτες είναι βασική προϋπόθεση για τις μικρές επιχειρήσεις» σχολίασε ο Paul Lawton, διευθυντικό στέλεχος της Ο2.
Αυξανόμενος αριθμός πελατών επιλέγουν πλέον εταιρείες με βάση τη διαδικτυακή παρουσία τους. Σχεδόν τα 2/3 των καταναλωτών θεωρούν τις μικρές επιχειρήσεις που έχουν παρουσία στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σύγχρονες και προοδευτικές, ενώ το 46% αισθάνονται ότι αυτές οι εταιρείες είναι επικεντρωμένες στον πελάτη.
Περισσότεροι από τα 3/4 των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα έκαναν διαδικτυακή έρευνα για μια μικρή επιχείρηση προτού απευθυνθούν σε αυτή, ενώ το 25% θα απέρριπταν μια εταιρεία χωρίς δικό της ιστότοπο.
(Πηγή: Nextdeal.gr)

ΑΧΑ & Όμιλος Ιατρικού Αθηνών δημιουργούν το νέο πρόγραμμα πρωτοβάθμιας περίθαλψης Mediσυν Care

Πιστοί στη στρατηγική τους για την προστασία της υγείας μέσα από την πρόληψη, η ΑΧΑ και ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών δημιουργούν το νέο πρόγραμμα πρωτοβάθμιας περίθαλψης Mediσυν Care. Στόχος τους είναι να θέσουν νέες βάσεις στον κλάδο της υγείας και σκοπός τους να δώσουν πρόσβαση στους Έλληνες πολίτες, σε ολοκληρωμένες παροχές πρωτοβάθμιας περίθαλψης.
Το νέο πρόγραμμα είναι διαθέσιμο από τις 11 Σεπτεμβρίου, προσφέρει ολοκληρωμένη κάλυψη πρωτοβάθμιας περίθαλψης σε προγραμματισμένα ή έκτακτα περιστατικά και ορισμένες από τις παροχές του είναι:
  • Διαγνωστικές εξετάσεις με ετήσιο όριο 4.000 € και μικρή ή μηδενική συμμετοχή
  • Δωρεάν ετήσιο πλήρες check up ή προγεννητικός έλεγχος
  • Απεριόριστες επισκέψεις σε γιατρούς σε όλη την Ελλάδα με μικρή ή μηδενική συμμετοχή
  • Ηλικία εισόδου έως τα 70 έτη και ηλικία διατήρησης έως τα 99 έτη
Το πρόγραμμα Mediσυν Care έρχεται σε μία περίοδο κατά την οποία όλο και περισσότεροι Έλληνες φροντίζουν για τη διασφάλιση της υγείας τους και προσφέρει βέλτιστη σχέση αξίας – κόστους, σε μια ισορροπία που έχει επιτευχθεί χάρη στη δέσμευση της ΑΧΑ για την προστασία της υγείας και τη βαθιά τεχνογνωσία του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών.
Για τη συνεργασία με τον Όμιλο Ιατρικού Αθηνών και το νέο πρόγραμμα πρωτοβάθμιας περίθαλψης, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ κ. Ερρίκος Μοάτσος ανέφερε: «Μέσα από στρατηγικές συνεργασίες αποκτούμε τη δυναμική να αλλάξουμε τα δεδομένα για τους ανθρώπους που εμπιστεύονται την ΑΧΑ. Αναπτυσσόμαστε σταθερά σε έναν από τους στρατηγικούς πυλώνες του Ομίλου ΑΧΑ και προσφέρουμε υπηρεσίες ανώτατου επιπέδου, με στόχο να είμαστε πρωτοπόροι στην ελληνική αγορά για την πρόληψη της υγείας και την προστασία των συμπολιτών μας».
Η παρουσίαση του προγράμματος προς τους συνεργάτες της ΑΧΑ φιλοξενήθηκε στις εγκαταστάσεις του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών στο Κεφαλάρι την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014 και στο Ιατρικό Διαβαλκανικό Θεσσαλονίκης την Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014.

Στη διάρκεια αυτής, ο Διευθυντής Δικτύων Διανομής της ΑΧΑ κ. Νίκος Σακελλαρίου επεσήμανε: «Δημιουργήσαμε το Mediσυν Care σε μια υποδειγματική συνεργασία με τον Όμιλο Ιατρικού Αθηνών. Με το νέο αυτό πρόγραμμα απαντάμε υπεύθυνα και ολοκληρωμένα στις ανάγκες που έχουν σήμερα οι συμπολίτες μας για παροχές υψηλών προδιαγραφών με χαμηλό κόστος. Έχουμε την πεποίθηση πως το Mediσυν Care θα στηρίξει τους ασφαλισμένους μας και θα τους βοηθήσει να είναι πιο ήρεμοι και υγιείς στην καθημερινότητά τους».
Από πλευράς του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, Δρ. Β. Αποστολόπουλος επεσήμανε: «Σε μία ιδιαίτερα δύσκολη οικονομική συγκυρία, η συνεργασία μας με την ΑΧΑ στοχεύει στο να δώσουμε τη δυνατότητα σε περισσότερους πολίτες να έχουν πρόσβαση στις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών. Οι κορυφαίοι ιατροί - συνεργάτες μας, το άρτια εκπαιδευμένο νοσηλευτικό προσωπικό, ο ιατροτεχνολογικός εξοπλισμός τελευταίας γενιάς που διαθέτουμε, καθώς και οι υπερσύγχρονες νοσοκομειακές μας μονάδες είναι πλέον στην υπηρεσία των ασφαλισμένων στο καινοτόμο αυτό προϊόν της ΑΧΑ».
Το νέο πρόγραμμα Mediσυν Care αποτελεί μία σημαντική προσθήκη στα προγράμματα ασφάλισης υγείας που παρέχονται προς τους καταναλωτές. Κατά το σχεδιασμό του προγράμματος δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση και προσοχή στο να καλύπτονται όσο το δυνατόν περισσότερες ανάγκες των Ελλήνων πολιτών, σε μία περίοδο που αυτές αυξάνονται συνεχώς. Η μεγάλες προσδοκίες για επιτυχία του προγράμματος αναμένεται να επιβεβαιωθούν χάρη στο χαμηλό κόστος που απαιτείται για την απόκτησή του.
Για πληροφορίες σχετικά με το νέο πρόγραμμα Mediσυν Care, οι καταναλωτές μπορούν να καλούν στο τηλέφωνο: 210 7268000.

17 Σεπ 2014

Στη φυλακή επιχειρηματίας που… πυρπόλησε το μαγαζί του για να εισπράξει αποζημίωση

Βρετανός επιχειρηματίας, ο οποίος έκαψε το ίδιο του το κατάστημα προκειμένου να εισπράξει αποζημίωση άνω των 2 εκατ. λιρών από την Allianz, θα περάσει τα επόμενα 6 χρόνια στη φυλακή. 

Η ποινή κάθειρξης που του επιδίκασε πρόσφατα το Δικαστήριο του Στέμματος στο Νόργουιτς της Αγγλίας αφορά ασφαλιστική απάτη και εμπρησμό

Ο Justin Hindley διεκδίκησε αποζημίωση ύστερα από τη φωτιά που ξέσπασε τo 2012 στην έκθεση επίπλων κουζίνας-μπάνιου και ειδών υγιεινής Aylsham, την οποία διατηρούσε στην κομητεία του Νόρφολκ.

Ο Martin Saunders, προϊστάμενος στο τμήμα διαχείρισης αξιώσεων της Allianz, χαρακτήρισε την ποινή καλή τόσο για τους ασφαλιστές όσο και για τους ασφαλισμένους. «Τα εγκλήματα που διέπραξε ο κύριος Hindry ήταν εξαιρετικά σοβαρά και πιστεύουμε ότι το δείχνει η αυστηρότητα της ποινής του. Η απόπειρά του να εξαπατήσει την Allianz για σημαντικό χρηματικό ποσό έβαλε σε κίνδυνο πολλές ανθρώπινες ζωές και είμαστε ικανοποιημένοι που αυτό αναγνωρίστηκε» σχολίασε ο ίδιος.

Για την αποκάλυψη της απάτης η Allianz συνεργάστηκε με την εταιρεία πραγματογνωμόνων Cunningham Lindsey.


(Πηγή: Nextdeal.gr)
δημοπρασιες αγορες και πωλησεις

Τραπεζικά στελέχη πέρασαν για βόμβα μια ηλεκτρονική διαφημιστική κάρτα

Μία ηλεκτρονική διαφημιστική «κάρτα» από την Ολλανδία που είχε θεωρηθεί «ομοίωμα βόμβας» και η οποία είχε σταλεί στις 22 Αυγούστου 2014 στα κεντρικά γραφεία μεγάλης ελληνικής τράπεζας στην Αθήνα προκάλεσε συναγερμό στην ΕΛ.ΑΣ., χωρίς ωστόσο να δημοσιοποιηθεί οτιδήποτε.

Οι αρμόδιοι υπάλληλοι για την ασφάλεια στην τράπεζα αντελήφθησαν εκείνη την ημέρα από τις συσκευές x-ray ότι ένα δέμα με παραλήπτη διευθυντικό στέλεχος της τράπεζας είχε... καλώδια, πλακέτα και μπαταρίες. Οι υπεύθυνοι ασφαλείας της τράπεζας μιλούσαν για μία «βόμβα χωρίς ευτυχώς εκρηκτική ύλη από ύποπτους αποστολείς». Εκείνες τις ώρες υπήρχε και κινητοποίηση της ΕΛ.ΑΣ. για τη μεγάλη ληστεία στο Δίστομο και ο συνδυασμός με το ύποπτο δέμα στα γραφεία της τράπεζας θεωρήθηκε «εκρηκτικός».

Αμέσως κλήθηκε επιτόπου κλιμάκιο του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών (ΤΕΕΜ) που «άνοιξε» με ιδιαίτερη προσοχή το δέμα. Όπως διαπιστώθηκε, επρόκειτο για μια κάρτα «προηγμένης τεχνολογίας» από εταιρεία της Ολλανδίας που ασχολείται με την καταπολέμηση της τραπεζικής και ασφαλιστικής απάτης.

Η κάρτα αυτή είχε ειδικό ηλεκτρικό κύκλωμα -πράγματι έμοιαζε εντυπωσιακά με αυτό μιας βόμβας- και μικρή οθόνη LCD. Έτσι ώστε με το άνοιγμά της να προβάλλεται στη μικρή ενσωματωμένη «τηλεόραση» ένα σύντομο βιντεοσκοπημένο διαφημιστικό μήνυμα με τις προσφορές και τα προγράμματα της ολλανδικής εταιρείας.

Όμως αυτή η ανακάλυψη δεν σήμαινε και το τέλος της κινητοποίησης της ΕΛ.ΑΣ. Με τον φόβο μη προκληθεί νέα ανησυχία με την παραλαβή και τον έλεγχο ίδιων ηλεκτρονικών καρτών από την ολλανδική εταιρεία άρχισε συνεργασία της Europol και των ΤΕΕΜ ώστε οι υπεύθυνοι της ξένης επιχείρησης να ενημερώσουν για την πλήρη λίστα με τους παραλήπτες-πελάτες στη χώρα μας.

Έτσι λοιπόν στις 7 Σεπτεμβρίου εκδόθηκε σχετικό έγγραφο από τη Διεύθυνση Κρατικής Ασφάλειας προς όλες τις αρμόδιες κατά τόπους αστυνομικές υπηρεσίες να ενημερώνουν τραπεζικά ιδρύματα, ασφαλιστικές εταιρείες και άλλους παραλήπτες της ολλανδικής ηλεκτρονικής κάρτας για την ιδιότυπη συνδεσμολογία της. Για να μη θεωρηθούν πάλι «δέματα-βόμβες» και ενεργοποιηθούν νέοι συναγερμοί...

(Πηγή: tovima.gr)

Ελεύθερο πρότζεκτ για την Credit Agricole Life

Με ανοικτό πρότζεκτ για το επόμενο διάστημα βρίσκεται η Credit Agricole Life (CAL) γεγονός που απορρέει από την αποδέσμευσή της από την έως και σήμερα κοινή –εκ των συνθηκών και όχι από επιλογή- κοινή πορεία της με τον όμιλο της ALPHA. Μπροστά στην πρόσκληση μιας νέας εκκίνησης στην ελληνική αγορά όλα τα σενάρια εξετάζονται σε συνδυασμό βέβαια με τη δυνατότητα συσπείρωσης δυνάμεων με ένα πάρτνερ του ελληνικού ή και διεθνούς χρηματοπιστωτικού συστήματος.
Χωρίς εμπλοκές και ελεύθερη υποχρεώσεων η θυγατρική του Γαλλικού ασφαλιστικού κολοσσού, αναζητά προσανατολισμό για το επόμενο βήμα της με συνέπεια να βρίσκεται σε ένα μεταίχμιο επιλογών καθοριστικών για την συνέχεια όχι μόνο για την εταιρική της παρουσία αλλά και γενικότερα για την ελληνική ασφαλιστική αγορά.
Θεωρείται –λένε αρμόδιες πηγές- δεδομένο πως η εταιρεία δε μπορεί να διακόψει τις σχέσεις της με την ελληνική αγορά αφού έχει ένα μεγάλο αριθμό ασφαλιστικών συμβολαίων και εξυπηρετεί το πελατολόγιό της το οποίο δημιουργήθηκε από τότε που υφίστατο η Εμπορική Bank η οποία στη συνέχεια πέρασε στην Αlpha . Το πελατολόγιο αυτό είναι σημαντικό, και όπως λένε οι αρμόδιοι θα συνεχίσει να υποστηρίζεται καθώς η σχέση αυτή δεν συνδέεται με την παρουσία η όχι της Credit A.L. στα γκισέ της Alpha.
Βέβαια σε περίπτωση που συνάπτονταν συμφωνία μεταξύ Alpha και Credit τότε ο Όμιλος θα συνέχιζε να «φιλοξενεί» και να προωθεί τα προΪόντα bancssurance της Credit Agricole Life. Ωστόσο για προφανείς λόγους καθώς η Alpha έχει και την δική της ασφαλιστική φαρέτρα δεν συνάφθηκε συμφωνία οπότε και η Credit Agricole βρίσκεται πλέον με πεδίο ελεύθερων διαπραγματεύσεων με την αγορά χωρίς ηθικές υποχρεώσεις. Κατά τις πληροφορίες διατηρεί ζωντανή την παρουσία της στην αγορά και τελεί σε αναμονή νέων εξελίξεων που θα αποφασιστούν από την μητρική σε συνεργασία με την υφιστάμενη ελληνική θυγατρική την οποία στελεχώνουν περίπου 33 άτομα τα οποία αποτελούν τον πυρήνα για το αναμενόμενο επόμενο βήμα της εταιρείας.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)

Υποχρεωτική ασφάλιση για σεισμούς αλλά με διαφανείς όρους

Απαραίτητη για μία χώρα όπως η Ελλάδα, με τη σεισμική κινητικότητα που παρουσιάζει, είναι η κρατική κατεύθυνση των ιδιοκτητών ακινήτων σε ασφαλιστήρια συμβόλαια, τα οποία θα προστατεύουν την περιουσία τους. Ήδη τα ασφάλιστρα των συμβολαίων που αφορούν στις κατοικίες είναι προσιτά, ωστόσο αναμένεται όταν αυξηθεί ο αριθμός των ασφαλίσεων σε αυτή την αγορά, να μειωθούν μειωθούν ακόμα περισσότερο. Αυτά αναφέρει στο Iw ο κ.Κωνσταντίνος Λαγωνίκας, Senior Manager Non Motor στην International Life, ο οποίος προσθέτει ότι η αύξηση στις ασφαλίσεις κατοικιών, θα επιτευχθεί αν το κράτος και οι ασφαλιστικές εταιρείες διατυπώσουν ξεκάθαρα τόσο τους λόγους που οδηγούν στην υποχρεωτική ασφάλιση, όσο και τα οφέλη που θα αποκομίσει η κοινωνία από αυτή την κίνηση. «Η υποχρεωτική πλέον ασφάλιση» επισημαίνει  πως «πρέπει να διέπεται από διαφανείς όρους διαχείρισης και ετήσιο απολογισμό, ώστε να είναι κατανοητό για την κοινωνία ότι δεν καλείται να συμμετέχει σε άλλη μια απόφαση για αυτήν, χωρίς αυτήν».
Ποια είναι η εικόνα που έχουν οι ασφαλίσεις κατοικίας σήμερα;
Κ.Λ.: Η απόκτηση κατοικίας και η ασφάλιση ήταν έννοιες αντίθετες στο μυαλό των Ελλήνων για πάρα πολλά χρόνια. Η ανάπτυξη της στεγαστικής πίστης και η θεσμοθέτηση της ασφαλιστικής κάλυψης ως υποχρέωσης, συνέβαλε στην ανάπτυξη της αγοράς ασφάλισης κατοικίας. Αξιοσημείωτο είναι ότι το ποσοστό ιδιοκατοίκησης στην Ελλάδα ξεπερνά το 80%, ενώ το ποσοστό των κατοικιών που δεν κατοικούνται ανέρχεται σε 36%. Η συνεχιζόμενη κρίση που οδήγησε στα παραπάνω ποσοστά, επηρέασε και τον κλάδο ασφάλισης κατοικίας, το ποσοστό του οποίου ανέρχεται στο 10%.
Γνωρίζουν οι Έλληνες τα οφέλη που προκύπτουν από την ασφάλιση κατοικίας και το κόστος που έχει;
Δυστυχώς, οι Έλληνες διαπιστώνουν τα πλεονεκτήματα της ασφάλισης κατοικίας μόνο μετά από καταστροφικά γεγονότα, όπως ο σεισμός της Κεφαλονιάς τον Φεβρουάριο του 2014, με αφορμή τον οποίο, αποδείχτηκε ότι δυστυχώς μόνο το 10% των κατοικιών ήταν ασφαλισμένο και μάλιστα το μεγαλύτερο μέρος τους ήταν συνδεδεμένο με στεγαστικό δάνειο.
Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί ότι κάτι που δεν γνωρίζει η πλειοψηφία των πολιτών, είναι ότι η ασφάλιση κατοικίας έχει προσιτό κόστος, το οποίο θα μπορούσε να μειωθεί περαιτέρω αν αυξανόταν ο αριθμός των ασφαλισμένων κατοικιών. Προκειμένου να επιτευχθεί αυτό, θα πρέπει πολιτεία και ασφαλιστικές εταιρίες να συνεργαστούν και να εκπονήσουν, ο καθένας από την πλευρά του αλλά και από κοινού, σχέδια δράσης που θα προσφέρουν κίνητρα για την ασφάλιση των καταστροφικών κινδύνων.

Ποιες διαφορές υπάρχουν στην Ελλάδα και το εξωτερικό;

Κ.Λ.: Σε αντίθεση με την Ελλάδα, στο εξωτερικό υπάρχει πολύ μεγαλύτερο ποσοστό ασφαλιστικής διείσδυσης στον κλάδο ασφάλισης κατοικίας, παρ’ όλο που η κοινωνική αξία της κατοικίας διαφέρει από την υπάρχουσα στη χώρα μας. Στην Ελλάδα, λόγω της οικονομικής κρίσης της χώρας, ο κλάδος ασφάλισης κατοικίας όχι μόνο δεν έχει αυξηθεί, αλλά αντιθέτως έχει συρρικνωθεί.
Ποιες είναι οι προοπτικές ανάπτυξης του κλάδου στο μέλλον και ποιες είναι οι προϋποθέσεις που θα οδηγήσουν στην ανάπτυξη του;
Η ασφάλιση κατοικίας παρουσιάζει σημαντικές δυνατότητες ανάπτυξης, δεδομένου του χαμηλού ποσοστού ασφάλισης ακινήτων στη χώρα μας σε συνδυασμό με το πολύ χαμηλό ποσοστό ασφαλιστικής διείσδυσης. Η αναμενόμενη θέσπιση της ασφάλισης έναντι φυσικών καταστροφών ως υποχρεωτικής, σε συνδυασμό με την ενημέρωση για τις ωφέλειες της, μπορούν να ενισχύσουν περαιτέρω την ανάπτυξη του κλάδου.
Πρέπει να καταστεί υποχρεωτική η ασφάλιση για σεισμό στην Ελλάδα;
Κ.Λ.: Λαμβάνοντας υπόψη ότι η Ελλάδα είναι μια από τις πλέον σεισμογενείς χώρες, η υποχρεωτική ασφάλιση σεισμού καθίσταται απαραίτητη για την προστασία των ακινήτων των πολιτών, τα οποία αποτελούν μεγάλο μέρος της περιουσίας τους. Το κόστος της ασφάλισης κατοικίας θα μειωθεί περαιτέρω με την αύξηση του αριθμού των ασφαλισμένων κατοικιών. Η αύξηση στις ασφαλίσεις κατοικιών, θα επιτευχθεί αν το κράτος και οι ασφαλιστικές εταιρείες διατυπώσουν ξεκάθαρα τόσο τους λόγους που οδηγούν στην υποχρεωτική ασφάλιση, όσο και τα οφέλη που θα αποκομίσει η κοινωνία από αυτή την κίνηση. Σημειώνεται ότι η υποχρεωτική πλέον ασφάλιση πρέπει να διέπεται από διαφανείς όρους διαχείρισης και ετήσιο απολογισμό, ώστε να είναι κατανοητό για την κοινωνία ότι δεν καλείται να συμμετέχει σε άλλη μια απόφαση για αυτήν, χωρίς αυτήν.

Τι κάνετε ως εταιρεία για να αυξήσετε το μερίδιο σας στο συγκεκριμένο κλάδο;

Κ.Λ.: Η International Life διευρύνει συνεχώς το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο για την ασφάλισης κατοικίας, προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις που καλύπτουν τις ανάγκες καταναλωτών διαφορετικού προφίλ, συμπιέζοντας τα ελαστικά κόστη, ώστε ο πελάτης να λαμβάνει ένα ασφαλιστικό προϊόν με τη καλύτερη δυνατή σχέση ποιότητας – τιμής.
Σήμερα ο κάθε ασφαλισμένος μπορεί να δημιουργήσει ένα πρόγραμμα που θα τον βοηθήσει να διαχειριστεί αποτελεσματικά τους κινδύνους που μπορούν να επηρεάσουν την αξία της ακίνητης περιουσίας του.
Πρόσφατα, η εταιρεία δημιούργησε το νέο ασφαλιστικό πρόγραμμα Home Masterclass, το οποίο απευθύνεται στους ιδιοκτήτες κατοικιών μεγάλης αξίας, που αναζητούν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες για την ασφάλισή τους
Επιπλέον η International Life προσφέρει τα ασφαλιστικά προγράμματα κατοικίας:
- Home Value Loan: Πρόγραμμα χαμηλού ασφαλίστρου ειδικά σχεδιασμένο για κατοικίες που έχουν αγοραστεί με τραπεζικό δάνειο. Προστατεύει την κατοικία από βασικούς κινδύνους (συμπεριλαμβανομένου του σεισμού).
- Home Basic: Απευθύνεται στους πελάτες που επιθυμούν να ασφαλίσουν την κατοικία τους με βασικές καλύψεις, χωρίς να επιβαρύνονται με επιπλέον καλύψεις που πιθανόν δε χρειάζονται. Δεν περιλαμβάνει κάλυψη σεισμού.
- Home Plus: Απευθύνεται στους πελάτες που επιθυμούν αυξημένη κάλυψη για την ασφάλιση της κατοικίας τους.
- Home Master Care: Απευθύνεται στους πελάτες που αναζητούν πλήρη προστασία της κατοικίας τους από όλους τους κινδύνους.
- Home Maximum Care: Απευθύνεται στους πελάτες που θέλουν την πιο ολοκληρωμένη προστασία για την κατοικία τους. Ειδικά για κατοικίες μέχρι 10 ετών παρέχεται προστασία χωρίς απαλλαγές, ώστε οι πελάτες να μην επιβαρύνονται καθόλου οικονομικά σε περίπτωση ζημιάς.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)

16 Σεπ 2014

ΜΗΤΕΡΑ: Πιστοποιήθηκε ως «Νοσοκομείο Φιλικό προς τα Βρέφη»

Το ΜΗΤΕΡΑ, σύμφωνα με την Αριθμ. Πρωτ. ΥΙΓΠ/οικ.79023 απόφαση του Υπουργείου Υγείας χαρακτηρίστηκε ως «Νοσοκομείο Φιλικό προς τα Βρέφη» (Baby Friendly Hospital), εφαρμόζοντας τις αρχές που απαιτούνται από την UNICEF και τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (Π.Ο.Υ.) για το Μητρικό Θηλασμό.
Η πρωτοβουλία για τα φιλικά προς τα βρέφη μαιευτήρια βασίζεται στην κοινή δήλωση του ΠΟΥ και της UNICEF με τον τίτλο «Προστασία, προώθηση και Υποστήριξη του Μητρικού Θηλασμού» σύμφωνα με την οποία ένα μαιευτήριο για να πληροί τις προϋποθέσεις να φέρει την διάκριση BFH [Baby Friendly Hospital] θα πρέπει να εφαρμόζει τα 10 βήματα για Επιτυχή Μητρικό Θηλασμό και να εναρμονίζεται με τον Διεθνή Κώδικα Εμπορίας Υποκαταστάτων Μητρικού Γάλακτος.
Το ΜΗΤΕΡΑ, με αφοσίωση στην άριστη παροχή μαιευτικών υπηρεσιών, με σεβασμό στην μητέρα και το παιδί, εφαρμόζει όλες τις προϋποθέσεις της Πρωτοβουλίας BFH οι οποίες περιλαμβάνονται στην Γραπτή Πολιτική του για τον Μητρικό Θηλασμό και υλοποιούνται από το άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό του. Προσφέρει δωρεάν προγεννητικά μαθήματα για τον μητρικό θηλασμό, προκειμένου οι έγκυες να ενημερωθούν για τα πλεονεκτήματα και τα οφέλη του μητρικού θηλασμού και να διδαχθούν την τέχνη του θηλασμού.
Παράλληλα, διαθέτει 24ωρη ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας (210 686 9000) καθώς και εξωτερικό ιατρείο Μητρικού Θηλασμού για πληροφορίες και υποστήριξη σε θέματα μητρικού θηλασμού.
Επιπλέον, αμέσως μετά τον τοκετό η μητέρα έχει την ευκαιρία να καλωσορίσει το νεογέννητό της σε επαφή δέρμα-δέρμα, ώστε να το βοηθήσει στην εκτός μήτρας προσαρμογή του και στη συνέχεια, να έχουν την εμπειρία του πρώτου θηλασμού. Καθ’ όλη τη διάρκεια παραμονής της στο μαιευτήριο η μητέρα έχει την δυνατότητα της συνδιαμονής με το παιδί της (rooming-in), παράλληλα με την πρακτική, συναισθηματική και επιστημονική υποστήριξη του προσωπικού για να επιτύχει την καλύτερη αρχή στο ξεκίνημα της κοινής ζωής τους.
Σχολιάζοντας την πιστοποίηση η Πρόεδρος του ΜΗΤΕΡΑ κα Αρετή Σουβατζόγλου δήλωσε «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι καθώς αποδεικνύεται για άλλη μια φορά ότι το ΜΗΤΕΡΑ, βρίσκεται στην κορυφή της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας, με σεβασμό στη μητέρα και το παιδί. Ο θηλασμός, άλλωστε, είναι δικαίωμα κάθε παιδιού και δικαίωμα κάθε μητέρας. Για το λόγο αυτό είμαστε δίπλα τους προσφέροντας, με τη γνώση και την εμπειρία των 35 χρόνων λειτουργίας του ΜΗΤΕΡΑ, την καλύτερη δυνατή υποστήριξη στις μητέρες και τα παιδιά τους».

Λίγα λόγια για το μητρικό θηλασμό
O μητρικός θηλασμός αποτελεί την ιδανική τροφή για το βρέφος. Ο άνθρωπος κατά κύριο λόγο βασίζεται στη λειτουργία του εγκεφάλου του και ο μητρικός θηλασμός υποστηρίζει την μαθησιακή και νοητική ικανότητα του παιδιού, συμβάλλοντας επίσης καθοριστικά στην σωματική και ψυχική υγεία του. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, η UNICEF και η Εθνική Επιτροπή Μητρικού Θηλασμού συνιστούν αποκλειστικό μητρικό θηλασμό για τους πρώτους 6 μήνες ζωής και στην συνέχεια, μαζί με στερεές τροφές για τα πρώτα 2 χρόνια ή και περισσότερο εάν η μητέρα και το παιδί το επιθυμούν.
Οι έρευνες * έδειξαν ότι τα παιδιά που θηλάζουν αποκλειστικά για 4-6 μήνες, παρουσιάζουν λιγότερο συχνά γαστρεντερίτιδα, οξεία μέση ωτίτιδα, άλλες λοιμώξεις του ανώτερου και κατώτερου αναπνευστικού, ουρολοίμωξη, διαβήτη τύπου 1, παχυσαρκία στην ενήλικο ζωή και σύνδρομο του αιφνίδιου βρεφικού θανάτου.
Για τα πρόωρα βρέφη τα οφέλη είναι επίσης σημαντικά και αφορούν τα θρεπτικά καθώς και ανοσολογικά στοιχεία που το μητρικό γάλα προσφέρει καθώς και την συμβολή του θηλασμού στην ψυχολογική και νευρολογική ανάπτυξή τους.
Ο μητρικός θηλασμός μειώνει ακόμη την πιθανότητα να νοσήσει η μητέρα από καρκίνο του μαστού και των ωοθηκών, ενώ συντελεί μοναδικά στη δημιουργία δεσμού μεταξύ μητέρας και βρέφους. Τέλος, το μητρικό γάλα είναι φθηνός και οικολογικός τρόπος σίτισης, γρήγορος γιατί δεν απαιτεί παρασκευή και βολικός γιατί μπορεί να δοθεί στο μωρό στο σπίτι ή σε άλλο περιβάλλον.
[*UNICEF, ΠΟΥ, Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού]

(Πηγή: Nextdeal.gr)

ΕΟΠΥΥ: Ανακαλεί τις αποφάσεις του για το τεστ ΠΑΠ

Μια φορά τον χρόνο θα αποζημιώνει τελικά ο ΕΟΠΥΥ όλες τις γυναίκες ανεξαρτήτως ηλικίας για την εξέταση τεστ Παπ, ύστερα από τις αντιδράσεις για το «μαχαίρι» στις διαγνωστικές εξετάσεις.
Ο ΕΟΠΥΥ επισημαίνει σε ανακοίνωση του ότι η ελληνική επιστημονική κοινότητα δικαίωσε το περιεχόμενο της Υπουργικής Απόφασης για τις Κατευθυντήριες Οδηγίες, καθώς και ότι ο καθηγητής Κυτταρολογίας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, Πέτρος Καρακίτσος, επιβεβαίωσε ότι οι Οδηγίες τεκμηριώνονται επιστημονικά σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά σεβόμενος τις απόψεις των Ελλήνων γιατρών που προτείνουν τη συγκεκριμένη διαγνωστική εξέταση κάθε χρόνο, θα την καλύπτει στους ασφαλισμένους.
Σύμφωνα με τον ΕΟΠΥΥ, η χώρα μας είναι η πρώτη χώρα στην Ευρώπη που ορίζει ως έναρξη το 21ο έτος ηλικίας για το τεστ ΠΑΠ όταν οι ευρωπαϊκές κατευθυντήριες οδηγίες ορίζουν το 25ο έτος, ενώ τόνισε ότι αν μιλάμε για πρόληψη χωρίς συμπτωματολογία η επανάληψη ανά τρία χρόνια τεκμηριώνεται πλήρως επιστημονικά σε παγκόσμιο επίπεδο, με την προϋπόθεση ότι εκτελείται ανά τρία χρόνια. Παράλληλα υπογράμμισε ότι στην Ελλάδα η μικρότερη ηλικία εμφάνισης καρκίνου της μήτρας είναι το 29ο έτος.
(Πηγή: Nextdeal.gr)
Doctor Anytime

Αυξάνεται συνεχώς η “διαρροή” οφειλετών με ρυθμισμένα χρέη σε ασφαλιστικά ταμεία.

Όχι μόνο δεν αυξάνεται ο αριθμός των οφειλετών στα ασφαλιστικά που ρυθμίζουν χρέη αλλά φυλλοροεί καθώς μέσα σε τρείς μήνες 2.352 οφειλέτες ασφαλιστικών εισφορών, με ρυθμισμένα χρέη 303 εκατ. Ευρώ απώλεσαν την ρύθμιση.

Σύμφωνα με τα απολογιστικά στοιχεία του Kέντρου Eίσπραξης Aσφαλιστικών Oφειλών, εισέπραξε, τα παραπάνω διάστημα υπό την απειλή κατασχέσεων και άλλων αναγκαστικών μέτρων, συνολικά 48,2 εκατ. ευρώ!


Όπως προκύπτει από το μητρώο εισπράξεων και απωλειών του KEAO (στο οποίο έχουν μεταφερθεί χρέη οφειλετών του IKA, του OAEE και του OΓA ύψους άνω των 5.000 ευρώ):

• Tον Iούνιο εισπράχθηκαν 14,6 εκατ. ευρώ και χάθηκαν 72,2 εκατ. ευρώ, καθώς 743 έχασαν τις ρυθμίσεις.
• Tον Iούλιο το KEAO εισέπραξε 18,3 εκατ ευρώ, αλλά 780 βγήκαν «εκτός ρύθμισης» με οφειλές 59,8 εκατ. ευρώ.
• Tον Aύγουστο εισπράχθηκαν 15,3 εκατ. ευρώ και «εκτός ρύθμισης» τέθηκαν 829 οφειλέτες με χρέη 171 εκατ. ευρώ.


(Πηγή: Asfalisinet.gr)

15 Σεπ 2014

«Για ποιον ζείτε;» μας καλεί να αναλογιστούμε η νέα καμπάνια της MetLife

Στη νέα της διαφημιστική εκστρατεία, που έχει τον τίτλο #WhoILiveFor και σκοπό να αναδείξει την ανθρώπινη διάσταση των ασφαλειών ζωής, η MetLife ρωτά τους περαστικούς ποιος δίνει νόημα στη ζωή τους.
Οι απαντήσεις είναι λίγο πολύ αυτές που θα περίμενε κανείς. Οι άνθρωποι ζουν για τους συζύγους, τους γονείς, τους συντρόφους τους, για τα παιδιά, τα εγγόνια, τα αδέρφια τους και, σε μία περίπτωση, για ένα αξιολάτρευτο… μπουλντόγκ ονόματι Χιούι!
Η καμπάνια περιλαμβάνει δύο βίντεο στο YouTube όπου εμφανίζονται πολλοί και διαφορετικοί άνθρωποι, ενώ μερικά συντομότερα σποτ παρουσιάζουν μεμονωμένες ιστορίες. Ο μουσικός Χιθ εμφανίζεται πρώτος στο μεγαλύτερης διάρκειας βίντεο και ο ήχος της κιθάρας του συνοδεύει τις υπόλοιπες απαντήσεις των περαστικών, δίνοντας έτσι στο σποτ ένα ευχάριστο μουσικό θέμα.
Στόχος της MetLife είναι «να προσπαθήσει να κάνει τους ανθρώπους να σκεφτούν διαφορετικά για την ασφάλιση», δήλωσε ο Richard Hong, αντιπρόεδρος αρμόδιος για το global brand & marketing της εταιρείας, στους «New York Times». Οι περισσότεροι «νομίζουν πως η ασφάλεια ζωής είναι επίδομα θανάτου. Στην πραγματικότητα οι άνθρωποι αγοράζουν ασφάλεια ζωής για τους άλλους ανθρώπους που υπάρχουν στη ζωή τους. Θέλαμε να στρέψουμε τον φακό εκεί, να το κάνουμε κάτι θετικό».
Η εταιρεία Crispin Porter + Bogusky συνυπογράφει την απλή, ανεπιτήδευτη και ανθρώπινη διαφημιστική καμπάνια, που στις ΗΠΑ συμπίπτει με τον μήνα ενημέρωσης για την ασφάλεια ζωής (Life Insurance Awareness Month).