15 Σεπ 2014

«Για ποιον ζείτε;» μας καλεί να αναλογιστούμε η νέα καμπάνια της MetLife

Στη νέα της διαφημιστική εκστρατεία, που έχει τον τίτλο #WhoILiveFor και σκοπό να αναδείξει την ανθρώπινη διάσταση των ασφαλειών ζωής, η MetLife ρωτά τους περαστικούς ποιος δίνει νόημα στη ζωή τους.
Οι απαντήσεις είναι λίγο πολύ αυτές που θα περίμενε κανείς. Οι άνθρωποι ζουν για τους συζύγους, τους γονείς, τους συντρόφους τους, για τα παιδιά, τα εγγόνια, τα αδέρφια τους και, σε μία περίπτωση, για ένα αξιολάτρευτο… μπουλντόγκ ονόματι Χιούι!
Η καμπάνια περιλαμβάνει δύο βίντεο στο YouTube όπου εμφανίζονται πολλοί και διαφορετικοί άνθρωποι, ενώ μερικά συντομότερα σποτ παρουσιάζουν μεμονωμένες ιστορίες. Ο μουσικός Χιθ εμφανίζεται πρώτος στο μεγαλύτερης διάρκειας βίντεο και ο ήχος της κιθάρας του συνοδεύει τις υπόλοιπες απαντήσεις των περαστικών, δίνοντας έτσι στο σποτ ένα ευχάριστο μουσικό θέμα.
Στόχος της MetLife είναι «να προσπαθήσει να κάνει τους ανθρώπους να σκεφτούν διαφορετικά για την ασφάλιση», δήλωσε ο Richard Hong, αντιπρόεδρος αρμόδιος για το global brand & marketing της εταιρείας, στους «New York Times». Οι περισσότεροι «νομίζουν πως η ασφάλεια ζωής είναι επίδομα θανάτου. Στην πραγματικότητα οι άνθρωποι αγοράζουν ασφάλεια ζωής για τους άλλους ανθρώπους που υπάρχουν στη ζωή τους. Θέλαμε να στρέψουμε τον φακό εκεί, να το κάνουμε κάτι θετικό».
Η εταιρεία Crispin Porter + Bogusky συνυπογράφει την απλή, ανεπιτήδευτη και ανθρώπινη διαφημιστική καμπάνια, που στις ΗΠΑ συμπίπτει με τον μήνα ενημέρωσης για την ασφάλεια ζωής (Life Insurance Awareness Month).





0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου