Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

19 Ιουν 2015

Διακοπή καπνίσματος : Πόσο σύντομα θα δω τα οφέλη;

Το να κόψει κάποιος το κάπνισμα είναι από τις δυσκολότερες αποφάσεις, όπως όλοι οι εθισμοί, άλλωστε. Δεν είναι τυχαίο που στις περισσότερες περιπτώσεις χρειάζονται αρκετές προσπάθειες μέχρι να πετύχουμε τον στόχο μας. Ας ρίξουμε, όμως, μια ματιά στα οφέλη που έχει για την υγεία μας το κόψιμο του τσιγάρου, και ας τα αφήσουμε να μας εμπνεύσουν, και να “ατσαλώσουν” τη θέλησή μας.
Χωρίς το κάπνισμα:
  • Η αναπνοή, τα ρούχα και τα μαλλιά μας μυρίζουν καλύτερα
  • Επιστρέφει η όσφρησή μας στα φυσιολογικά, το ίδιο και η αίσθηση της γεύσης.
  • Τα δάχτυλα και τα νύχια μας γυρνούν στο κανονικό τους χρώμα.
  • Τα δόντια μας καθαρίζουν πιο εύκολα.
  • Τα παιδιά μας δεν αναγκάζονται να καπνίζουν παθητικά, ούτε και παίρνουν το κακό παράδειγμα.
  • Είναι πιο εύκολο να βρούμε δωμάτιο σε ξενοδοχείο.
  • Οι μη καπνίζοντες φίλοι μας θα είναι πιο πρόθυμοι να έρχονται στο σπίτι μας.
  • Γλυτώνουμε πολλά χρήματα. Καπνίζοντας ένα πακέτο την ημέρα, ξοδεύουμε το λιγότερο 1.200 ευρώ τον χρόνο.
Οφέλη στην υγεία:
Κάποια από τα οφέλη γίνονται εμφανή σχεδόν αμέσως, αλλά συνεχίζουν να αυξάνονται όσο περνάει ο καιρός.
  • Σε 20 μόλις λεπτά αφού το κόψουμε, η πίεση και οι παλμοί της καρδιάς πέφτουν στο φυσιολογικό.
  • Στις πρώτες 8 ώρες, τα επίπεδα μονοξείδιου του άνθρακα στο αίμα πέφτουν, ενώ το οξυγόνο αυξάνεται.
  • Στις πρώτες 24 ώρες, ελαττώνεται ο κίνδυνος για ανακοπή καρδιάς.
  • Στις 48 ώρες, τα άκρα των νεύρων αρχίζουν να αναπτύσσονται και οι αισθήσεις της όσφρησης και της γεύσης επιστρέφουν σε φυσιολογικά επίπεδα.
  • Μέσα στους 3 πρώτους μήνες, η κυκλοφορία του αίματος βελτιώνεται, το περπάτημα γίνεται ευκολότερο, οι πνεύμονες λειτουργούν καλύτερα και οι πληγές κλείνουν γρηγορότερα.
  • Στους 9 μήνες, τα αποθέματα ενέργειας είναι μεγαλύτερα, τα συμπτώματα που σχετίζονται με το κάπνισμα (όπως βήχας, δύσπνοια και βουλωμένη μύτη) βελτιώνονται, και δεν αρρωσταίνουμε τόσο εύκολα.
  • Στα 5 χρόνια, ο κίνδυνος εμφάνισης καρκίνου του στόματος και των πνευμόνων ελαττώνεται κατά 50% σε σχέση με τους καπνιστές.
  • Τέλος, μετά από 10 χρόνια, οι πιθανότητες εγκεφαλικού και καρκίνου έχουν πέσει στα επίπεδα ενός ατόμου που δεν έχει καπνίσει ποτέ.
Ακόμα περισσότερα οφέλη:
Μειώνεται η πιθανότητα σχηματισμού θρόμβων στα πόδια, οι οποίοι μπορεί να ταξιδέψουν προς τους πνεύμονες. Μικρότερες πιθανότητες για στυτική δυσλειτουργία. Λιγότερα προβλήματα κατά την εγκυμοσύνη, και μικρότερες πιθανότητες για επιπλοκές στην υγεία του μωρού. Στους άντρες, η ποιότητα του σπέρματος βελτιώνεται. Τα δόντια, τα ούλα και το δέρμα είναι πιο υγιή.
Αν έχετε παιδιά στο σπίτι, τα οφέλη που θα έχουν αν δεν αναγκάζονται να εισπνέουν τον καπνό σας είναι τα εξής:
  • Λιγότερες κρίσεις άσθματος.
  • Λιγότερες αρρώστιες, από το κοινό κρύωμα, μέχρι και πνευμονία.
  • Λιγότερες πιθανότητες για Σύνδρομο Αιφνίδιου Θανάτου Βρεφών.

(Πηγή: Iatronet.gr)

Τι συμβαίνει τελικά στον γκισέ των τραπεζών;

Προκειμένου να σχηματίσει κανείς σωστή αντικειμενική άποψη πρέπει να έχει πρώτον, τις βασικές γνώσεις, δεύτερον τη στοιχειώδη ενημέρωση πάνω στο θέμα (γιατί αλλιώς θα λαϊκίσει) και τρίτον να ακούσει τις απόψεις και από τις δύο πλευρές. Αν δεν το κάνει τότε είτε έχει συμφέροντα, οπότε και δεν τον νοιάζει, είτε παρασύρεται από τη μάζα.
Παίρνοντας ως δεδομένο ότι στην πλειονότητά τους οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές και τις βασικές γνώσεις έχουν αλλά και τη στοιχειώδη ενημέρωση, παραθέτουμε στοιχεία και δηλώσεις και από τις δύο πλευρές προκειμένου να σχηματίσουν την δική τους άποψη.
Στην ομιλία του ο κ. Χατζηθεοδοσίου είπε για 11.000 σημεία πώλησης των τραπεζών και μόλις 2.000 πιστοποιήσεις. Αύξηση του τζίρου των τραπεζών όταν η αγορά είχε πτώση 40% και για αθέμιτες πρακτικές προς τους πελάτες όπου τους εκβιάζουν στην ουσία να ασφαλίζονται με τα δικά τους προγράμματα και μάλιστα σε διπλάσιες τιμές από αυτές του ανταγωνισμού. Μίλησε ακόμα για πλιάτσικο στον γκισέ των τραπεζών αλλά και για παράνομη χρήση προσωπικών δεδομένων.
Από την πλευρά της η Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ελλάδος (ΕΑΔΕ), στο Ψήφισμα διαμαρτυρίας που κατέθεσε στη Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης (ΔΕΙΑ) της Τράπεζας της Ελλάδος ζήτησε την τήρηση των ίδιων κανόνων που ασκούνται σε διαμεσολαβητές και τραπεζικά ιδρύματα ως απόδειξη στοιχειώδους σεβασμού στα κατοχυρωμένα δικαιώματα των ασφαλισμένων και στα χρηστά και συναλλακτικά ήθη. Σύμφωνα με τα λεγόμενά τους τα τραπεζικά ιδρύματα καταστρατηγούν κατ’ επανάληψη και κατ’ εξακολούθηση, ακώλυτα και ανεξέλεγκτα  τόσο το νομικό και εποπτικό πλαίσιο, όσο και τις βασικές αρχές του υγιούς ανταγωνισμού.

Τι λένε οι Τράπεζες για όλα αυτά;

Οι Τράπεζες από την πλευρά τους έχουν αντίθετη άποψη για το θέμα. Και πώς να μην έχουν αφού βλέπουν τα πράγματα τελείως διαφορετικά. Πρώτα απ’ όλα δεν συμφωνούν με τα νούμερα. Σύμφωνα με πηγές των τραπεζών οι πιστοποιημένοι υπάλληλοι (πιστοποιητικό Α & Δ) ξεπερνούν τους 10.000 με κάθε χρόνο να αυξάνονται περί τους 500 ενώ τα σημεία πώλησης είναι περίπου 3.000 (800 Τράπεζα Πειραιώς, 600 Εθνική Τράπεζα). Το 2012 το bancassurance είχε το 19% της αγοράς φθάνοντας το 2014 στο 21%. Αύξηση δηλαδή 5% το χρόνο όταν η υπόλοιπη αγορά είχε μείωση (την 3ετία) 20-25%.
Όσον αφορά τις τιμές των συμβολαίων και εδώ οι τράπεζες έχουν αντίθετη άποψη. Δεν πουλάνε στη διπλάσια τιμή αλλά σε ανταγωνιστική, που λόγο της φύσεως του στεγαστικού δανείου (ενυπόθηκο) πρέπει να καλύπτει όλους τους κινδύνους που η τράπεζα θεωρεί αναγκαίους. Και πάλι ο πελάτης έχει το δικαίωμα πάνω στο χρόνο να αλλάξει εταιρεία τηρώντας όμως τους ίδιους όρους συμβολαίου.

Τι μας είπαν για τις αθέμιτες πρακτικές – όπως οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές τις αποκαλούν – των υπαλλήλων στον γκισέ της τράπεζας;

Η Τράπεζα λειτουργεί με έναν πολύ αυστηρό εσωτερικό κανονισμό πωλήσεων, με συστήματα ελέγχου και καταρτισμένο προσωπικό (επιθεωρητές πωλήσεων σχεδόν σε κάθε υποκατάστημα) και είναι πολύ προσεκτική στο πώς προωθεί τα προγράμματά της μέσω του γκισέ. Στους 10.000 πιστοποιημένους υπαλλήλους τα περιστατικά κακών πρακτικών είναι ελάχιστα, όπως είναι και στην ελεύθερη αγορά. Στην ουσία η τράπεζα στον γκισέ πραγματοποιεί cross selling πάντα όμως στο πλαίσιο της νομιμότητας. Ο πιστοποιημένος υπάλληλος δεν είναι μόνος του. Έχει από πίσω εξειδικευμένη ομάδα (help desk – call center) την οποία μπορεί να συμβουλευτεί ο ίδιος αλλά και ο πελάτης.
Σύμφωνα με τις τράπεζες το bancassurance βοήθησε στο να μεγαλώσει η πίτα στην αγορά καθώς το 5% ετήσια αύξηση (2012-2014) είναι νέα παραγωγή που οφείλεται στην διεισδυτικότητά τους αλλά και στη χρηστικότητα του να είναι ασφαλισμένος ο πελάτης στην τράπεζα που του χορηγεί το δάνειο. Οι τράπεζες διαφωνούν ότι λειτουργούν αθέμιτα καθώς ο αυστηρός έλεγχος από την τράπεζα της Ελλάδος μαζί με τις αυτοματοποιήσεις που έχουν εφαρμόσει καθιστά δύσκολες τις κακές πρακτικές.

Τι συνέβη όμως και οι διαμεσολαβητές βγήκαν στους δρόμους;

Δύο είναι οι λόγοι. Πρώτον, το γεγονός ότι πλέον οι τράπεζες πουλάνε και συμβόλαια αυτοκινήτου και μάλιστα σε ανταγωνιστικές τιμές έχοντας ευνοϊκότερους τρόπους πληρωμής (δόσεις) έχει προβληματίσει τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές που μέχρι πρότινος είχαν να ανταγωνιστούν μόνο το κανάλι των direct ιντερνετικών πωλήσεων. Και δεύτερον, η δυνατότητα των τραπεζών από το 2006 να έχουν θυγατρικές μεσιτικές εταιρείες για να διαχειρίζονται τις ασφαλιστικές καλύψεις των μεγάλων πελατών τους.
Μέχρι να επιτραπεί από τις τράπεζες να έχουν δικές τους μεσιτικές εταιρείες, οι μεσίτες έπαιρναν πελάτες από τις τράπεζες προκειμένου να τους ασφαλίσουν τον κίνδυνο που η τράπεζα ζητούσε στους όρους των δανείων που ήθελε να δώσει. Αυτές οι δουλειές είχαν μορφή προσωπικών σχέσεων του εκάστοτε μεσίτη με την τράπεζα και όλα δούλευαν ρολόι. Μετά το 2006 και καθώς η κρίση χτύπησε δυνατά την αγορά των μεγάλων πελατών οι μεσίτες είδαν τα εισοδήματά τους να μικραίνουν και τις τράπεζες να δυναμώνουν απέναντί τους νιώθοντας – και λογικό είναι – την απειλή.
Σύμφωνα με στοιχεία των τραπεζών, στο bancasurance των μεγάλων πελατών οι τράπεζες έχουν ασφαλίσει μέσω των μεσιτικών τους εταιρειών μόνο το 10% των πελατών τους εκ το οποίων το 5% είναι πελάτες με εκκρεμότητες που η ίδια η τράπεζα έχει φροντίσει να διευθετήσει για λογαριασμό τους. Επομένως αυτό που μένει είναι ένα 5% των πελατών τους που δέχονται να πάρουν προσφορά από την ίδια την τράπεζα.
Συνοψίζοντας, η δική μας άποψη είναι ότι η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση. Από τη μια υπάρχει ένα νομικό πλαίσιο που οι τράπεζες ισχυρίζονται ότι τηρούν λόγω της αυστηρής εποπτείας (δυνατό επιχείρημα) και από την άλλη οι διαμεσολαβητές μιλούν για αθέμιτες πρακτικές που κατά τη γνώμη μας περισσότερο έχουν να κάνουν με θέματα ηθικής παρά παρανομίας. Στην τελική οι τράπεζες έχουν τις υποδομές και το δίκτυο αλλά οι διαμεσολαβητές έχουν το Know how και τις γνώσεις που με τον κατάλληλο επαγγελματισμό μπορούν να υπερπηδήσουν κάθε μορφής ανταγωνισμό.
(Πηγή: Insurancedaily.gr)

Ελληνική Αστυνομία: Πως να προφυλαχτείτε από πλαστά ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτων















Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας, στο πλαίσιο της προληπτικής της δράσης και με αφορμή περιστατικά που έχουν παρατηρηθεί το τελευταίο διάστημα, που αφορούν στην έκδοση πλαστών ασφαλιστήριων συμβολαίων Ι.Χ.Ε. αυτοκινήτων, με θύματα ανυποψίαστους πελάτες – «ασφαλιζόμενους», που θεωρούν ότι κατέχουν γνήσια ασφαλιστήρια συμβόλαια, προτρέπει τους πολίτες:
  •  να ζητάτε πάντοτε την απόδειξη πληρωμής των ασφαλίστρων,
  •  να εξετάζετε οπτικά και με ιδιαίτερη προσοχή το ασφαλιστήριο συμβόλαιο σας, για τυχόν ενδείξεις παραποίησης,
  •  σε περιπτώσεις αμφιβολιών να επισκέπτεστε την ιστοσελίδα του Ελληνικού Κέντρου Πληροφοριών στον ηλεκτρονικό σύνδεσμο «https://www.hic.gr/hic/Check_ins.aspx», που η πρόσβαση είναι ελεύθερη για τον καθένα, χωρίς κάποιου είδους εξουσιοδότηση, όπου μπορείτε να ελέγχετε την εγκυρότητα του συμβολαίου, με την καταχώρηση του αριθμού κυκλοφορίας του οχήματος και το ΑΦΜ του ιδιοκτήτη του οχήματος,
  •  εναλλακτικά, να επικοινωνείτε οι ίδιοι τηλεφωνικά απευθείας με τις ασφαλιστικές σας εταιρείες και να ζητάτε την επαλήθευση της εγκυρότητας του συμβολαίου σας,
  •  να απευθύνεστε στις αστυνομικές Αρχές σε περιπτώσεις αμφιβολιών ή διαπίστωσης της μη εγκυρότητας του ασφαλιστήριου συμβολαίου σας.

Επισημαίνεται, ότι οι επιτήδειοι χρησιμοποιούν συγκεκριμένη μεθοδολογία, προκειμένου να παραπλανήσουν τους υποψήφιους πελάτες και να τους προμηθεύσουν με πλαστά ασφαλιστήρια συμβόλαια του οχήματος τους.

Συγκεκριμένα:
  •  μέσω της ψηφιοποίησης ενός έγκυρου συμβολαίου, προχωρούν στην αντικατάσταση των αρχικών στοιχείων με άλλα (μετατροπή αριθμού κυκλοφορίας, στοιχείων ταυτότητας, περίοδο ασφάλισης κ.α.),
  •  εκτυπώνουν το επεξεργασμένο συμβόλαιο και εισπράττουν τα χρήματα από τον ανυποψίαστο πελάτη, χωρίς στις περισσότερες περιπτώσεις να παραδίδουν αποδείξεις είσπραξης χρημάτων,
  •  σε περιπτώσεις εμπλοκής του οχήματος σε τροχαίο ατύχημα, προσπαθούν να αποτρέψουν την αστυνομική συνδρομή και προτρέπουν τους πελάτες τους, να προχωρήσουν σε ιδιωτική διευθέτηση της προκληθείσας ζημίας.

Αποτέλεσμα αυτής της παραβατικής δραστηριότητας είναι οι ανυποψίαστοι πολίτες αφενός μεν να ζημιώνονται οικονομικά, αφετέρου δε να κινδυνεύουν με ποινικές και διοικητικές κυρώσεις, που σχετίζονται με την χρήση πλαστού ασφαλιστήριου συμβολαίου του οχήματος τους.

18 Ιουν 2015

Ποιος Έλληνας κρύβεται πίσω από την τεχνολογική επανάσταση στις ασφαλιστικές;

Έναν «επιταχυντή ασφαλιστικής τεχνολογίας» βάζουν μπρος στο Λονδίνο η Allianz, η ΕRGO, ο όμιλος Lloyds και άλλες ασφαλιστικές, σε συνεργασία με την εταιρεία Startupbootcamp του Ελληνογερμανού Nektarios Liolios.
Η Startupbootcamp εντοπίζει νέες εταιρείες τεχνολογίας σε όλον τον κόσμο και τις φέρνει σε επαφή με τις ανάλογες επιχειρηματικές κοινότητες. Τώρα ήρθε η ώρα της ασφαλιστικής βιομηχανίας.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας τους με τη Startupbootcamp, οι ασφαλιστικές που προαναφέρθηκαν θα επιλέξουν και θα χρηματοδοτήσουν 10 startups, οι οποίες για τρίμηνη περίοδο θα εργαστούν πάνω στις τεχνολογίες που θα εκσυγχρονίσουν την ασφαλιστική βιομηχανία και θα διαμορφώσουν το μέλλον της.
Το πρόγραμμα-επιταχυντής θα αξιολογήσει startups που καταπιάνονται με τις λιανικές πωλήσεις ασφαλίσεων, τη διαχείριση εταιρικών κινδύνων, την αντασφάλιση, την αποτελεσματική γραμματειακή υποστήριξη και την προτυποποίηση νέων κινδύνων, διοργανώνοντας fast track days σε πόλεις ανά την υφήλιο μεταξύ Αυγούστου και Νοεμβρίου.
Θα διοργανωθεί επίσης ένας ασφαλιστικός hackathon (διαγωνισμός προγραμματισμού και ανάπτυξης εφαρμογών), ενώ θα δημιουργηθούν ειδικές εγκαταστάσεις για τη φιλοξενία της συνεργασίας startups-ασφαλιστικών.
(Πηγή: Nextdeal.gr)

Η εφορία "φακελώνει" τους κατόχους ασφαλιστικών συμβολαίων ζωής

Οι ασφαλιστικές εταιρίες καλούνται από το Τaxisnet να καταθέσουν σε ηλεκτρονική κατάσταση όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια ζωής, θανάτου, προσωπικών ατυχημάτων και ασθενείας και αφορούν φυσικά πρόσωπα.

Σε διευκρινιστική εγκύκλιο ως προς «την εφαρμογή των άρθρων 1 και 2 της ΠΟΛ. 1033/2014 Απόφασης του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων, όπως ισχύουν μετά την τροποποίησή τους με την ΠΟΛ.1054/2015 απόφαση της Γενικής Γραμματέως Δημοσίων Εσόδων» οι ασφαλιστικές εταιρίες καλούνται να υποβάλλουν τα σχετικά στοιχεία.

Συγκεκριμένα η εγκύκλιος αναφέρει:


Σύμφωνα με την παράγραφο 2.1 του άρθρου 2 της ΠΟΛ.1033/28.1.2014 Απόφασης, όπως αυτή ισχύει μετά την τροποποίησή της με την ΠΟΛ.1054/2.3.2015 Απόφαση της Γενικής Γραμματέως Δημοσίων Εσόδων, οι επιχειρήσεις ιδιωτικής ασφάλισης διαβιβάζουν στη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών, στη Δ/νση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Γ.Γ.Δ.Ε., σε ηλεκτρονική κατάσταση, στοιχεία των ασφαλιστικών συμβολαίων ζωής, θανάτου, προσωπικών ατυχημάτων και ασθενείας που συνάφθηκαν και αφορούν φυσικά πρόσωπα.


Τέλος, προκειμένου για τη διευκόλυνση των υπόχρεων για τη διαβίβαση των στοιχείων που προβλέπονται από την ΠΟΛ.1033/28.1.2014 Απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων, όπως αυτή ισχύει μετά την τροποποίησή της με την ΠΟΛ.1054/2.3.2015 Απόφαση της Γενικής Γραμματέως Δημοσίων Εσόδων, οι εφαρμογές της Δ/νσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Γ.Γ.Δ.Ε. θα παραμένουν διαθέσιμες για την υποβολή εκπρόθεσμων ή τροποποιητικών αρχείων για χρονικό διάστημα δύο (2) μηνών μετά την καταληκτική ημερομηνία που προβλέπεται για κάθε περίπτωση, επιβαλλομένων σε κάθε περίπτωση των προστίμων που προβλέπονται από τον Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας (ν.4174/2013). Ειδικά τα στοιχεία των περιπτώσεων 1.1.β, 1.1.γ και 1.1.δ, για την πρώτη εφαρμογή και μόνο, μπορούν να αποσταλούν έως 30 Σεπτεμβρίου 2015, περιλαμβανομένων των στοιχείων που αφορούν τα ημερολογιακά έτη αναφοράς 2013 και 2014, χωριστά για κάθε έτος, χωρίς τις ανωτέρω προβλεπόμενες κυρώσεις.


(Πηγή: Asfalisinet.gr)

17 Ιουν 2015

Ασφαλιστική εταιρία «τεστάρει» ποιοι, που και γιατί λένε τα περισσότερα ψέματα!


Η Βρετανική ασφαλιστική εταιρεία Privilege προχώρησε σε μια έρευνα για να τεστάρει ποια από τα δύο φύλα λένε τα περισσότερα ψέματα ,ο λόγος που λένε ψέματα και οι χώροι που συνήθως λέγονται τα ψέματα ,μέσα από ένα δείγμα 2000 ατόμων.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνα προκύπτουν τα παρακάτω:
Το 55% δήλωσε ότι είπε ψέματα «για να κάνει κάποιον να νιώσει καλύτερα» και το 32% «για να μην μπλέξει».

Ένας στους τέσσερις χρησιμοποίησε τη φράση «η ζωή είναι περίπλοκη» για να περιγράψει τον λόγο για τον οποίο καταφεύγει σε ψέματα, ενώ άλλοι δήλωσαν ότι λένε ψέματα «για να αποδείξουν κάτι» ή «για να γλιτώσουν» από μια δύσκολη κατάσταση.


Ένα μεγάλο μέρος των ερωτηθέντων απάντησε ότι λέει ψέματα για θέματα που αφορούν την εργασία, τον μισθό και το βάρος του. Περίπου το 80% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι είπε ψέματα μόνο και μόνο για να μην πληγώσει κάποιον, ενώ ένας στους δέκα ανέφερε ότι τελικά το ψεματάκι που χρησιμοποίησε κατέληξε να πληγώνει το άτομο που προσπαθούσε να προστατεύσει εξαρχής.


Η έρευνα όμως δεν στάθηκε σε αυτά μόνο τα ευρήματα, προχώρησε και στην καταγραφή απαντήσεων στους χώρους που λέγονται τα ψέματα. Από τις απαντήσεις προκύπτει ότι τα περισσότερα ψέματα λέγονται στο σπίτι, γραφείο και social media . Ωστόσο υπάρχουν και δύο χώροι που το ψέμα πέφτει κατακόρυφα και αυτοί είναι τα δικαστήρια και τα χειρουργεία .


Ως προς το ηλικιακό γκρουπ που παραδέχεται ότι ψεύδεται συχνά αυτό είναι η ηλικία των 46 ετών. Στην κορυφή των ατόμων που δέχονται τα περισσότερα ψέματα βρίσκεται ο φιλικός κύκλος για το 30% των ερωτηθέντων. Αμέσως μετά ακολουθούσαν οι συνάδελφοι, οι σύντροφοι και τα παιδιά.


(Πηγή: Asfalisinet.gr)

Τελευταία ευκαιρία για αναγγελία απαιτήσεων από ασφάλιση ζωής σε Ασπίς Πρόνοια και Commercial Value

Mε δημόσιες προσκλήσεις τους οι εκκαθαριστές των ασφαλιστικών εταιριών Ασπίς Πρόνοια και Commercial Value γνωστοποιούν σε πρώην ασφαλισμένους των δύο εταιριών να υποβάλλουν μέχρι τις 17 Σεπτεμβρίου 2015 αιτήσεις για αναγγελία απαιτήσεων από ασφάλιση ζωής.

Συγκεκριμένα με τις δύο προσκλήσεις καλούνται να κάνουν αναγγελία απαιτήσεων μόνο όσοι μέχρι σήμερα 
δεν έχουν υποβάλλει αναγγελία απαιτήσεων στον Επόπτη ασφαλιστικής εκκαθάρισης, προσκομίζοντας ταυτόχρονα όλα τα δικαιολογητικά τους στοιχεία.

Συνεπώς όσοι 
έχουν υποβάλλει αναγγελίες απαιτήσεων με τις προηγούμενες προσκλήσεις αναγγελίας απαιτήσεων από τους επόπτες εκκαθάρισης των χαρτοφυλακίων ζωής, δεν χρειάζεται να επαναλάβουν την αναγγελία.

Που υποβάλλονται οι αναγγελίες


ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ 

Οι αναγγελίες των απαιτήσεων υποβάλλονται στα γραφεία της εκκαθάρισης ‘Οθωνος 4, 10557 Αθήνα, τηλέφωνο επικοινωνίας: 800 500 0018, ηλεκτρονική διεύθυνση :www.aspispronia.gr, φαξ: 210 6180622

COMMERCIAL VALUE 

Οι αναγγελίες των απαιτήσεων υποβάλλονται στα γραφεία της εκκαθάρισης ‘Οθωνος 4,10557 Αθήνα, τηλέφωνο επικοινωνίας: 800 500 0018, ηλεκτρονική διεύθυνση: www.commercialvalue.gr, φαξ: 210 6180622


(Πηγή: Asfalisinet.gr)

Τι θα γίνει με συντάξεις και όρια ηλικίας

Την ώρα που η διαπραγμάτευση βρίσκεται σε οριακό σημείο και ενώ έχουν ακουστεί σχεδόν τα πάντα για την… τύχη των συντάξεων, οι προτάσεις των δύο πλευρών είναι πλέον ξεκάθαρες, και επομένως ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του.
Αν η ελληνική κυβέρνηση δεχτεί την πρόταση των πιστωτών για περιορισμό της συνταξιοδοτικής δαπάνης κατά 1% του ΑΕΠ κατ’ έτος, οι μειώσεις συντάξεων θα πρέπει να θεωρούνται σίγουρες.
Σε άρθρο της, η εφημερίδα Καθημερινή φιλοξενεί τις εκτιμήσεις ειδικών της κοινωνικής ασφάλισης, σύμφωνα με τις οποίες, η πρόταση των δανειστών θα μπορούσε να μεταφραστεί σε οριζόντιες μειώσεις όλων των κύριων και επικουρικών συντάξεων κατά 6,5% με 7% ή ακόμη και σε μειώσεις της τάξης του 22% με 23% σε όλες τις συντάξεις άνω των 1.000 ευρώ.
Γιατί η μείωση της δαπάνης μεταφράζεται σε περικοπές 1,8 δισ. ευρώ ετησίως, για τη διετία 2016-2017. Η ελληνική πλευρά δεν έχει ακόμη δεχτεί τις υπερβολικές, όπως τις χαρακτηρίζει, απαιτήσεις των δανειστών, όμως το βέβαιο είναι ότι το συνταξιοδοτικό βρίσκεται από την πρώτη στιγμή πολύ ψηλά στη λίστα με τις μεταρρυθμίσεις που απαιτούνται για να επέλθει οριστική συμφωνία.
Οι «θεσμοί» ζητούν εκτός από την εφαρμογή της ρήτρας μηδενικού ελλείμματος για τις επικουρικές και τα εφάπαξ, την αύξηση της εισφοράς για την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη στο 6%, από 4%, γεγονός που οδηγεί σε μείωση καθαρών αποδοχών 2,7% για 2,5 εκατ. συνταξιούχους.
Παράλληλα, στο τραπέζι βρίσκονται οι παρεμβάσεις στα όρια ηλικίας, ενώ η κατάργηση των πρόωρων συνταξιοδοτήσεων αποτελεί βασικό αίτημα των δανειστών, ενώ σύμφωνα με ορισμένους κύκλους είναι ίσως το μοναδικό σημείο επαφής των δύο πλευρών αυτή τη στιγμή.
Οι δανειστές ζητούν, επίσης, από τον Ιούλιο του 2015 και μετά όλοι όσοι συνταξιοδοτούνται να λαμβάνουν τη βασική και αναλογική σύνταξη, με τη συμπλήρωση του 67ου έτους ηλικίας.
(Πηγή: Insurancedaily.gr)

16 Ιουν 2015

On line αγορές: Οι ασφάλειες στη δεύτερη θέση σε αύξηση μέσα στο 2014

Οι Έλληνες αύξησαν περίπου κατά 10% τον αριθμό των κατηγοριών στις οποίες πραγματοποίησαν online αγορές ενώ σταθερά στις πρώτες θέσεις με αύξηση των online αγορών είναι οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες, οι ασφάλειες, η αγορά εισιτηρίων εκδηλώσεων.

Τα συμπεράσματα προκύπτουν από την ετήσια έρευνα (επαναλαμβάνεται τα τελευταία 5 χρόνια) για τους Έλληνες Online καταναλωτές, που διεξήγαγε την περίοδο Σεπτεμβρίου- Οκτωβρίου 2014 το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, σε δείγμα 1197 online αγοραστών.
Από τα ευρήματα της έρευνας ξεχωρίζουν τα εξής:
-Οι Έλληνες online καταναλωτές, αύξησαν περίπου κατά 10% τον αριθμό των κατηγοριών, από τις οποίες πραγματοποίησαν αγορές το 2014. Η ανάπτυξη είναι εμφανής και από τον αριθμό των online αγορών τους, αφού από μια κάθε μήνα του 2013 αυξήθηκε σε τρεις κάθε δυο μήνες το 2014.
-Καταγράφεται σημαντική αύξηση της χρήσης του διαδικτύου μέσω κινητών για το μέσο χρήστη, από 77% το 2013 στο 86% το 2014.
-Το 74% των χρηστών δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν συχνά το διαδίκτυο για έρευνα αγοράς, κάτι που αξίζει να σημειωθεί ότι αποτελεί την 5η συχνότερη ενασχόληση, μετά το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, την ενημέρωση για τη δουλειά τους, τις ειδήσεις και τα κοινωνικά δίκτυα.
-Στις προτιμήσεις του κοινού που αγοράζει προϊόντα και υπηρεσίες μέσω διαδικτύου, δημοφιλέστερες κατηγορίες είναι οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες (εισιτήρια, ξενοδοχεία κλπ.), και οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές και ψηφιακές συσκευές ενώ ακολουθούν είδη ρουχισμού, φαγητό, βιβλία κ.α.
-Οι κατηγορίες με τη μεγαλύτερη αύξηση το 2014 είναι οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες, οι ασφάλειες, η αγορά εισιτηρίων εκδηλώσεων αλλά και τα είδη σουπερμάρκετ.
-Ο πρώτος λόγος πραγματοποίησης ηλεκτρονικών αγορών είναι η εύρεση καλύτερης τιμής αλλά και η δυνατότητα σύγκρισης προϊόντων.
-Βασικό κριτήριο για να εμπιστευθεί κανείς ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι η παροχή από το ηλεκτρονικό κατάστημα ασφαλών μεθόδων πληρωμής.
-Οι κύριες επιφυλάξεις που καταγράφονται είναι σε ορισμένες περιπτώσεις το αυξημένο κόστος αποστολής, οι καθυστερήσεις στην παράδοση και ο φόβος ότι σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος δε θα υπάρχει νομική προστασία.
-Το 50% επιλέγει να πληρώσει με την παράδοση (αντικαταβολή).
-Τα 2/3 των Ελλήνων χρηστών επιλέγουν ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα από του εξωτερικού.
-Η επίδραση των social media στην αγοραστική συμπεριφορά δεν είναι ακόμα εμφανής στους Έλληνες online αγοραστές
-Οι προβλέψεις για το 2015 είναι θετικές αφού αναμένεται 6 στους 10 Online καταναλωτές να αυξήσουν την αξία των online αγορών τους και μόνο 1 στους 10 να μειώσουν.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)

AXA Ασφαλιστική: Επιβραβεύει τους ψηφιακούς της πελάτες

Η ΑΧΑ, στο πλαίσιο της στρατηγικής της να αξιοποιήσει τα νέα ψηφιακά δεδομένα, υιοθετεί μία σειρά ενεργειών, με επίκεντρο πάντα τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών της.

Από σήμερα η Εταιρεία επιβραβεύει τους πελάτες που επιλέγουν να γίνουν ψηφιακοί, μέσω της εγγραφής τους στην πλατφόρμα My AXA, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να κερδίσουν ένα iPhone 6 μετά από κλήρωση.

Κάθε μήνα ένας τυχερός που θα κάνει την εγγραφή στην ψηφιακή πλατφόρμα Μy AXA από τον υπολογιστή, το laptop, το tablet ή/και το κινητό του θα κερδίζει μετά από κλήρωση ένα iPhone 6.


Το Μy AXA είναι η νέα ψηφιακή πλατφόρμα της ΑΧΑ μέσω της οποίας οι πελάτες αυτοκινήτου έχουν γρήγορη, ευέλικτη και προστατευμένη πρόσβαση στα αρχεία του συμβολαίου τους. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθυνθούν στον ασφαλιστικό τους σύμβουλο ή να ακολουθήσουν μία απλή και γρήγορη διαδικασία με χρήση του email τους:

  • Μπαίνουν στη σελίδα της ΑΧΑ, www.axa.gr και επιλέγουν «Δημιουργία λογαριασμού»
  • Συμπληρώνουν τα στοιχεία τους
  • Λαμβάνουν ενημέρωση στο email τους για την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής τους
  • Η ΑΧΑ παράλληλα ενημερώνει τον ασφαλιστικό τους σύμβουλο
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν την ιστοσελίδα της Εταιρείας www.axa.gr και να παρακολουθήσουν το video που περιγράφει τα πλεονεκτήματα της ψηφιακής υπηρεσίας My AXA, καθώς και τα απαραίτητα βήματα για την εγγραφή.

Δείτε στο παρακάτω video τα πλεονεκτήματα της ψηφιακής υπηρεσίας 
My AXA καθώς και τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να εγγραφείτε.