Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

3 Φεβ 2016

Σε κούρεμα 65% συμφώνησαν οι κλινικές για τις οφειλές της Ασπίς

Σε win – win συμφωνία ήλθαν οι ιδιωτικές κλινικές και η πάλαι ποτέ κραταιά Ασπίς Πρόνοια, συμφωνία βάσει της οποίας οι όποιες οφειλές της ανακληθείσας εταιρείας μηδενίσθηκαν με την καταβολή μέρους αυτών.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι ιδιωτικές κλινικές δέχθηκαν, προκειμένου να μην προσφύγουν στα δικαστήρια διεκδικώντας τα οφειλόμενα, να λάβουν το 35% των απλήρωτων τιμολογίων που είχαν εκδώσει σε ασφαλισμένους της Ασπίς Πρόνοια. Με το γενναίο αυτό κούρεμα ουσιαστικά έκλεισαν κάθε ανοικτό λογαριασμό με τον εκκαθαριστή της ασφαλιστικής, αποδεχόμενες την αδυναμία είσπραξης περισσότερων χρημάτων ακόμη και στην περίπτωση εκποίησης όλων των περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας.

Πρόκειται για διαπραγμάτευση, στην οποία, σύμφωνα με πληροφορίες, συμμετείχαν όλες οι ιδιωτικές κλινικές που είχαν στα χέρια τους απλήρωτα τιμολόγια.

Θα πρέπει βέβαια να σημειωθεί ότι, οι ιδιωτικές κλινικές προηγήθηκαν έναντι των ασφαλισμένων σε ότι αφορά την είσπραξη των απαιτήσεών τους, όμως την ίδια στιγμή οι ίδιες δέχθηκαν να μην προσφύγουν στα δικαστήρια διεκδικώντας, όπως θα μπορούσαν να κάνουν, τα υπόλοιπα των τιμολογίων που είχαν εκδώσει από τους ασφαλισμένους.

Όσο για τους ασφαλισμένους, όπως έχει ήδη γράψει το iw, βρίσκονται πλέον πολύ κοντά στο να εισπράξουν μέρος των ποσών που διεκδικούν από την Ασπίς Πρόνοια. Εκτιμάται, ωστόσο, ότι με βάση τα διαθέσιμα της εταιρείας θα καλυφθούν μόλις στο περίπου 10% των διεκδικούμενων αποζημιώσεων.

(Πηγή: Insuranceworld.gr)

Σχετικά άρθρα:

Σενάριο πτώχευσης εξετάζει το Επικουρικό Κεφάλαιο


Ακόμη και το σενάριο πτώχευσης του Επικουρικού Κεφαλαίου φέρεται να εξετάζει η διοίκηση του φορέα μετά την αρνητική τροπή που υπήρξε κατά τη διάρκεια ψήφισης του νόμου για το Solvency II σχετικά με την ρύθμιση για τις εκκαθάρισης εταιρειών των οποίων οι άδειες θα ανακαλούνται στο μέλλον.

Το γεγονός ότι το Επικουρικό περνά πέμπτο στο δικαίωμα αποζημίωσης μετά την εκκαθάριση της εταιρείας που βάζει λουκέτο, πέρα από το ότι ζημιώνει τον ασφαλισμένο, φέρνει σε οικονομικό αδιέξοδο το ταμείο του, με αποτέλεσμα η διοίκηση του Επικουρικού να θεωρεί κάτι περισσότερο από ένα αρνητικό σενάριο το ενδεχόμενο να δηλώσει πτώχευση αμέσως μετά την πρώτη  ανάκληση άδειας την οποία θα αποφασίσει η Τράπεζα της Ελλάδος.

Αν το υπουργείο οικονομικών δεν δράσει άμεσα, δεν συγκροτήσει νέα νομοπαρασκευαστική επιτροπή, και δεν προωθήσει σε πρώτο χρόνο νέο νομοσχέδιο στη Βουλή που θα καλύπτει τα οικονομικά δικαιώματα του Επικουρικού, τότε ο δρόμος της πτώχευσης θεωρείται δεδομένος από υψηλόβαθμα στελέχη του κλάδου.

Μάλιστα, όπως αναφέρουν, στους κόλπους του φορέα σχολιάζεται ως δεδομένο ότι στο άκουσμα της ανάκλησης θα συγκληθεί γενική συνέλευση του Επικουρικού προκειμένου να ληφθεί η σχετική απόφαση, και σε αυτή την περίπτωση η ευθύνη λειτουργίας του Επικουρικού περνά αυτόματα στην Τράπεζα της Ελλάδος, η οποία και θα αναλάβει να διευθετήσει τις υποχρεώσεις του φορέα που σήμερα φθάνουν τα 500 εκατ. ευρώ  και μετά την επόμενη ανάκληση θα τα έχουν ξεπεράσει κατά πολύ.

(Πηγή: Insuranceworld.gr)

AXA: Στοχευμένη τιμολόγηση και συνεχής παροχή αξίας για τους ασφαλισμένους αυτοκινήτου

Από την 1η Φεβρουαρίου 2016 η ΑΧΑ Ασφαλιστική προχώρησε σε μία σειρά σημαντικών αναπροσαρμογών στο τιμολόγιό της στον Κλάδο Αυτοκινήτου, πιστή στην πολιτική της να επιβραβεύει στοχευμένα τους ασφαλισμένους της. Σε συνέχεια της παροχής σημαντικών εκπτώσεων, πρώτον, για τους πιστούς της πελάτες και, δεύτερον, για εκείνους που διανύουν λίγα χιλιόμετρα ετησίως, η Εταιρεία συνεχίζει να αναλύει με προσήλωση τα δεδομένα της αγοράς και να επιστρέφει αξία σε όσους την εμπιστεύονται για την προστασία τους.

Σε αυτό το πλαίσιο, η ΑΧΑ προχωρά σε μείωση των ασφαλίστρων για οδηγούς ιδιωτικών οχημάτων που δεν έχουν ιστορικό ζημιών τα τελευταία 3 χρόνια, για οδηγούς που ανήκουν στην ηλικιακή κλίμακα μεταξύ 40 και 69 ετών καθώς και για οδηγούς που είναι κάτοικοι: ΒΑ Αιγαίου (Λέσβος, Χίος, Σάμος), Μακεδονίας & Θράκης (Γρεβενά, Καστοριά, Πέλλα, Κιλκίς, Έβρος, Ροδόπη), Ηπείρου (Θεσπρωτία, Άρτα, Πρέβεζα), Πελοποννήσου (Αρκαδία, Ηλεία), Θεσσαλίας (Τρίκαλα, Καρδίτσα). Το νέο μειωμένο τιμολόγιο ισχύει για τα αντίστοιχα οχήματα που είναι ασφαλισμένα με το πρόγραμμα AXA Flexi.

Παράλληλα, η Εταιρεία διασφαλίζει το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών της, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στις υπηρεσίες που παρέχει σε περίπτωση ατυχήματος, στην ευέλικτη, άμεση και προστατευμένη ψηφιακή διαχείριση συμβολαίων από τους πελάτες της, καθώς και στην ευελιξία πληρωμής ασφαλίστρων (μηνιαίες άτοκες δόσεις μέσω πιστωτικών καρτών, web banking, πάγιες εντολές), η οποία είναι ιδιαίτερα σημαντική στο σημερινό, δυσχερές οικονομικό περιβάλλον.

Η μεγαλύτερη ασφαλιστική επωνυμία παγκοσμίως συνεχίζει δυναμικά την πορεία κατάκτησης της προτίμησης των ασφαλισμένων της, μαζί με τους συνεργάτες της, οι οποίοι αποτελούν τους διαχρονικούς πρεσβευτές της πελατοκεντρικής στρατηγικής της.

2 Φεβ 2016

Ευρωπαϊκή Πίστη: Υποστηρικτής της 34ης Γιορτής του ΠΣΑΠ

Η Ευρωπαϊκή Πίστη, αναγνωρίζοντας την αξία των Ποδοσφαιριστών και στηρίζοντας το Ελληνικό Ποδόσφαιρο, ήταν Υποστηρικτής της 34ης Γιορτής του Ποδοσφαιριστή που πραγματοποιήθηκε από τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Αμειβομένων Ποδοσφαιριστών (ΠΣΑΠ) τη Δευτέρα 1η Φεβρουαρίου στο ACS. 

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης βραβεύτηκαν οι πρωταγωνιστές του Ποδοσφαίρου, οι Ποδοσφαιριστές που αγωνίστηκαν στη σεζόν 2014-2015 στη Super League και στην Football League.

Υπενθυμίζεται ότι τα τελευταία χρόνια, η Ευρωπαϊκή Πίστη καλύπτει τόσο τους επαγγελματίες Ποδοσφαιριστές όσο και τα προστατευόμενα μέλη τους μέσω Ασφαλιστηρίων Ζωής, Ατυχημάτων και Ιατροφαρμακευτικής Περίθαλψης.

Ο Αντιπρόεδρος Δ.Σ. της εταιρίας και Γενικός Διευθυντής Χαρτοφυλακίου, κύριος Νίκος Χαλκιόπουλος, δήλωσε για τη συγκεκριμένη συνεργασία: «Η Ευρωπαϊκή Πίστη, αντιλαμβανόμενη πλήρως την αξία της ασφαλιστικής κάλυψης κάθε Ποδοσφαιριστή, θα συνεχίσει να στηρίζει τις προσπάθειες του ΠΣΑΠ μέσα από το υψηλό επίπεδο συνεργασίας και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών της, καθώς πρωταρχικός μας στόχος είναι η αφοσίωση και ο σεβασμός σε κάθε ασφαλισμένο μας. Επιπρόσθετα, θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε το Ελληνικό Ποδόσφαιρο και τις ενέργειες του ΠΣΑΠ, που έχουν ως στόχο τη διάδοση του κοινωνικού μηνύματος του αθλητισμού».

Μιλάς στο κινητό και βγάζεις selfies ενώ οδηγείς; Διάβασε αυτό το άρθρο!

Τον επικίνδυνο συνδυασμό κινητού τηλεφώνου και οδήγησης υπενθυμίζει το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς», δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη νέα μόδα των driving selfies και στο πόσο επικίνδυνα αποσπούν την προσοχή κατά την οδήγηση.

Για το λόγο αυτό το
 Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» και η COSMOTE, μέλος της Συμμαχίας «Δρόμοι στο Μέλλον», ενημερώνουν τους οδηγούς για την οδήγηση και το κινητό τηλέφωνο.
Κινητό τηλέφωνο και οδήγηση
Τα τελευταία 20 χρόνια η χρήση των νέων τεχνολογιών αυξάνεται διαρκώς στη χώρα μας, γεγονός που αποτυπώνεται σε όλες τις εκφάνσεις της προσωπικής και επαγγελματικής μας ζωής. Ειδικότερα, τα πιο σύγχρονα κινητά τηλέφωνα (smartphones), χάρη στο μικρότερο μέγεθός τους, τις προηγμένες οθόνες αφής που διαθέτουν, τη δυνατότητα πλοήγησης στο διαδίκτυο και τις χρήσιμες εφαρμογές που τα συνοδεύουν, έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας για την πλειονότητα των συμπολιτών μας.
Όλη αυτή η τεχνολογική έκρηξη, με την άμεση πρόσβαση στην πληροφορία και την επικοινωνία, αποτελεί ένα ιδιαίτερα χρήσιμο εργαλείο, εφόσον γίνεται συνετή και ασφαλής χρήση της. Όταν όμως η χρήση κινητού τηλεφώνου πραγματοποιείται κατά τη διάρκεια της οδήγησης, τότε δύναται να δημιουργήσει προβλήματα, καθώς αποσπά την προσοχή του οδηγού, αυξάνοντας –έως και 4 φορές– τις οι πιθανότητες πρόκλησης τροχαίου συμβάντος.
Αυτό συμβαίνει γιατί, όταν οι οδηγοί χρησιμοποιούν κινητό τηλέφωνο, τις περισσότερες φορές έχουν:
  • μειωμένα αντανακλαστικά σε πιθανό κίνδυνο (περίπου κατά μισό δευτερόλεπτο)
  • μειωμένη αντίληψη των συνθηκών περιβάλλοντος
  • δυσκολία διατήρησης του οχήματος στη σωστή πορεία
  • συνεχείς αυξομειώσεις στην ταχύτητα κίνησης του οχήματος.
Πρωταθλητές στη χρήση κινητού οι Έλληνες οδηγοί
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε το 2015 από τον γαλλικό οργανισμό Vinci Autoroutes, οι Έλληνες αναδεικνύονται πρωταθλητές στη χρήση κινητού τηλεφώνου και μάλιστα κατά πολύ πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.
Γεγονός που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τα καταγεγραμμένα στοιχεία που καταδεικνύουν ότι οι Έλληνες κατανοούν απόλυτα το μέγεθος του κινδύνου που διατρέχουν. Μάλιστα, θεωρούν τη χρήση κινητού πιο σημαντική από την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, την ταχύτητα, την κόπωση ή άλλους παράγοντες, ενώ παράλληλα κατατάσσουν την αποστολή γραπτών μηνυμάτων (sms) κατά την οδήγηση και την πραγματοποίηση τηλεφωνημάτων μέσα στις πέντε πιο επικίνδυνες οδηγικές συμπεριφορές.
Οι επιπτώσεις της χρήσης κινητού κατά την οδήγηση
Η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση δημιουργεί προϋποθέσεις για να προκληθεί κάποιο τροχαίο συμβάν, καθώς η προσοχή του οδηγού αποσπάται και στα 3 επίπεδά της:
  1. Απασχόληση των χεριών. Τη στιγμή που ο οδηγός απομακρύνει το ένα του χέρι από το τιμόνι προκειμένου να πιάσει το κινητό, να σχηματίσει τον αριθμό στην οθόνη του κινητού ή να συντάξει κάποιο μήνυμα δυσκολεύεται στη διατήρηση ελέγχου του οχήματος. Επιπλέον, πολλές φορές ο οδηγός αποφεύγει να χρησιμοποιήσει βασικά χειριστήρια του οχήματος, όπως η ένδειξη αλλαγής κατεύθυνσης (φλας), προκαλώντας έτσι πολλές φορές σύγχυση στους υπόλοιπους χρήστες του οδικού δικτύου.
  2. Οπτική απόσπαση. Αν σκεφτείτε πως με ταχύτητα 60 χλμ./ώρα το όχημά μας διανύει μια απόσταση περίπου 17 μέτρων το δευτερόλεπτο, εύκολα γίνεται αντιληπτό τι μπορεί να συμβεί σε περίπτωση που αποσπαστεί η προσοχή του οδηγού από το δρόμο για 2,3 ή περισσότερα δευτερόλεπτα, ή και με μεγαλύτερες ταχύτητες (καθυστερημένη ακινητοποίηση του οχήματος σε περίπτωση κινδύνου).
  3. Νοητική απόσπαση. Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο πως ο εγκέφαλός μας δυσκολεύεται να ανταποκριθεί σε δυο ταυτόχρονες εργασίες με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Εάν λάβουμε υπόψη το είδος, την ένταση της κουβέντας και πιθανότατα την ψυχολογική φόρτιση που ενδεχομένως προκύψει από αυτή, τότε η χρήση κινητού μπορεί να αποβεί μοιραία.
H μόδα των driving selfies

Η εδώ και χρόνια ενσωμάτωση φωτογραφικού φακού στα κινητά τηλέφωνα έχει οδηγήσει και σε μια ακόμα παγκόσμια μόδα, η οποία έχει υιοθετηθεί και από τους πολίτες της χώρας μας. Αυτή δεν είναι άλλη από τις driving selfies, τη λήψη φωτογραφιών του οδηγού κατά τη διάρκεια της οδήγησης.
Συνήθεια που κυρίως υιοθετείται από άτομα νεαρής ηλικίας και είναι άκρως επικίνδυνη, καθώς η διαδικασία λήψης μιας τέτοιας φωτογραφίας (ποζάρισμα, πάτημα χειριστηρίων, ελέγχου της φωτογραφίας στην οθόνη του κινητού) μπορεί να διαρκέσει ακόμα και πάνω από 10 δευτερόλεπτα, κατά τα οποία ο οδηγός με το αυτοκίνητό του διασχίζει, όπως προείπαμε, μια μεγάλη απόσταση έχοντας πάρει το βλέμμα του από το δρόμο.
Κινητό τηλέφωνο και νομοθεσία (ΚΟΚ)
Πέρα από το γεγονός πως η γενικότερη χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση δύναται να έχει σημαντικές συνέπειες στη σωματική ακεραιότητα όχι μόνο του οδηγού που κάνει το λάθος, αλλά και των υπόλοιπων χρηστών του δρόμου, η μη προβλεπόμενη χρήση μπορεί να κοστίζει άμεσα στην τσέπη του παραβάτη, ενώ διαταράσσει και την καθημερινότητά του (επαγγελματική και προσωπική).
Πιο αναλυτικά, σε περίπτωση που κάποιος οδηγός αποφασίσει να παραβιάσει το Άρθρο 13 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, που προβλέπει πως «η εν κινήσει χρήση κινητού τηλεφώνου επιτρέπεται μόνο όταν αυτό είναι τοποθετημένο σε ειδική θέση για ανοικτή ακρόαση ή όταν χρησιμοποιείται με ακουστικό ασύρματης επικοινωνίας», τότε έρχεται αντιμέτωπος με σημαντικές συνέπειες. Ποιες είναι αυτές; Για την αντικανονική χρήση κινητού τηλεφώνου, εφόσον αυτή διαπιστωθεί, προβλέπεται από τον ΚΟΚ για  τον παραβάτη πρόστιμο 100 € και αφαίρεση διπλώματος για 30 ημέρες. Στο διάγραμμα που ακολουθεί μπορείτε να δείτε τις βεβαιωμένες παραβάσεις της Ελληνικής Αστυνομίας για την αντικανονική χρήση κινητού τηλεφώνου.




Συμβουλές για ασφαλή χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση
  1. Παρά το γεγονός πως η ομιλία στο κινητό κατά την οδήγηση, μέσω Bluetooth ή ανοιχτής ακρόασης, είναι νόμιμη στην Ελλάδα, εντούτοις καλό είναι να αποφεύγεται.
  2. «Κατεβάστε» τις ειδικές εφαρμογές για smartphones οι οποίες μέσω μπλοκαρίσματος των εισερχόμενων κλήσεων και μηνυμάτων (με παράλληλη αποστολή sms ή mail που αναφέρουν ότι εκείνη τη στιγμή οδηγείτε) αποτρέπουν την απόσπαση προσοχής του οδηγού.
  3. Σε περίπτωση που θέλετε να καλέσετε κάποιον (ή να απαντήσετε σε εισερχόμενη κλήση), σταματήστε με ασφάλεια σε έναν προβλεπόμενο χώρο στάθμευσης. Υπενθύμιση: Ποτέ δεν σταματάμε στη Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.) για να μιλήσουμε στο κινητό τηλέφωνο, καθώς οφείλουμε να την αφήνουμε ελεύθερη για επείγουσες περιπτώσεις.
  4. Σε περίπτωση που καλέσετε κάποιον στο κινητό του και σας αναφέρει ή αντιληφθείτε πως οδηγεί, ζητήστε του να σας καλέσει αργότερα, μόλις σταματήσει το όχημά του σε κάποιο ασφαλές σημείο.

Αυξημένα κρούσματα κλοπών αυτοκινήτων 10ετίας λόγω έλλειψης ανταλλακτικών!

Κατακόρυφη αύξηση σημείωσαν οι κλοπές αυτοκινήτων στο δεύτερο εξάμηνο του 2015 εξαιτίας της έλλειψης μεταχειρισμένων ανταλλακτικών που προκάλεσαν τα capital controls σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr.
Ειδικότερα η αύξηση που σημείωσαν οι κλοπές αυτοκινήτων στο δεύτερο εξάμηνο σε ποσοστό 10% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2014 ωστόσο τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων που κλάπηκαν άλλαξαν άρδην καθώς στο στόχαστρο των κλεφτών είχαν εισέλθει πλέον φθηνά αυτοκίνητα και κυρίως παλιά (10ετίας) στα οποία καταγράφηκε μεγάλη έλλειψη ανταλλακτικών εξαιτίας των capital controls.
Η βασική αιτία της έλλειψης ανταλλακτικών κυρίως σε αυτοκίνητα 10ετίας εστιάζεται στο γεγονός πως από τη μία μεριά οι εισαγωγικές εταιρείες μεταχειρισμένων ανταλλακτικών δεν μπορούν να εισάγουν αυτοκίνητα για ανταλλακτικά από το εξωτερικό εξαιτίας των capital controls ενώ από την άλλη μεριά τα κέντρα ανακύκλωσης δεν έχουν ανταλλακτικά από οχήματα 10ετίας καθώς τέτοια οχήματα δεν αποσύρονται.
Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς τα «κυκλώματα» δέχονται «παραγγελίες» αυτοκινήτων στα οποία έχει καταγραφεί έλλειψη ανταλλακτικών τα οποία μεταφέρονται σε ειδικούς χώρους διάλυσης και πωλούνται με το κομμάτι.
Επίσης στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης πληθαίνουν καθημερινά οι αναρτήσεις ιδιοκτητών αυτοκινήτων που έχουν χάσει τα οχήματά τους και τα αναζητούν και τα περισσότερα αφορούν σε αυτοκίνητα χαμηλής αξίας με ηλικία 10 ετών.
Να τονίσουμε πως τα περισσότερα αυτοκίνητα που έχουν κλαπεί δεν είναι ασφαλισμένα για κλοπή καθώς είναι παλιά και χαμηλής αξίας και οι κάτοχοί τους δεν έχουν να λαμβάνουν κανένα ποσό αποζημίωσης. 
Αύξηση 6% σημείωσαν οι κλοπές ΙΧ το 2015
Αύξηση 6% σημείωσαν οι κλοπές αυτοκινήτων το 2015 σε σχέση με το 2014 σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr καθώς ο αριθμός των οχημάτων που έχουν κλαπεί ξεπέρασε τις 26.400 οχήματα έναντι 24.986 αυτοκινήτων το 2014.
Κανονικά καταβάλλονται οι δόσεις δανείων των κλεμμένων ΙΧ
Σε αδιέξοδο βρίσκονται χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων οι οποίοι έχουν πέσει θύμα κλοπής και τα έχουν αποκτήσει μέσω τραπεζικού δανεισμού καθώς από την μία δεν μπορούν να εισπράξουν την αποζημίωση κλοπής από τις ασφαλιστικές εταιρείες και από την άλλη είναι υποχρεωμένοι να καταβάλλουν τις δόσεις κανονικά προς το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που έχουν λάβει το δάνειο.
Ο λόγος δεν είναι άλλος από την επιβολή των Capital Controls η οποία απαγορεύει την εξόφληση των δανείων ακόμη και αν πρόκειται για κλοπή.
Ειδικότερα χιλιάδες ιδιοκτήτες καινούριων αυτοκινήτων που τα απέκτησαν μέσω τραπεζικού δανεισμού αναγκάζονται να καταβάλλουν κανονικά τις δόσεις αποπληρωμής ακόμη και αν έχει παρέλθει το τρίμηνο που ορίζουν οι ασφαλιστικές εταιρείες για την καταβολή της αποζημίωσης καθώς τα capital controls δεν επιτρέπουν την εξόφληση του δανείου.
Ωστόσο πέραν της καταβολής των δόσεων πολλές ασφαλιστικές παραχωρούν όχημα αντικατάστασης σε περίπτωση κλοπής το οποίο δίδεται για περίπου 3 μήνες, δηλαδή μέχρι να παρέλθει ο χρόνος καταβολής της αποζημίωσης.
Ομως εξαιτίας των capital controls η αποπληρωμή του δανείου μπορεί να γίνει μόνο με την καταβολή μετρητών οπότε οι ιδιοκτήτες των κλεμμένων ΙΧ μένουν χωρίς μεταφορικό μέσο, χωρίς αποζημίωση και παράλληλα καταβάλουν κανονικά τις δόσεις...
Στελέχη από τον ασφαλιστικό κλάδο επισημαίνουν στο Enikonomia πως αν δεν υπάρξει εξαίρεση της εξόφλησης δανείων για τα κλεμμένα ΙΧ τότε το πρόβλημα θα διογκωθεί δημιουργώντας περαιτέρω δυσλειτουργίες τόσο στον κλάδο του αυτοκινήτου όσο και στις ασφάλειες.
Πάντως μέχρι να υπάρξει τροποποίηση στα capital controls για τα κλεμμένα ΙΧ που έχουν αποκτηθεί μέσω τραπεζικού δανεισμού οι πρώην κάτοχοί τους θα πρέπει να αποπληρώνουν κανονικά τις δόσεις του δανείου τους...
(Πηγή: Enikonomia.gr)

INTERAMERICAN - ΠΟΜΙΔΑ: Στο έβδομο έτος η συνεργασία με έμπρακτη αλληλεγγύη για τους άστεγους

Η προνομιακή ασφάλιση της ακίνητης περιουσίας των μελών της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Ακινήτων (ΠΟΜΙΔΑ) από την INTERAMERICAN συμπληρώνει φέτος επτά έτη, με ιδιαίτερα προνομιακά ασφάλιστρα για την κάλυψη επαγγελματικής στέγης, κατοικίας, κοινοχρήστων χώρων και αστικής ευθύνης διαχειριστών. Η Εταιρεία ήταν και φέτος παρούσα στη Γενική Συνέλευση της Ομοσπονδίας, που πραγματοποιήθηκε στις 30 Ιανουαρίου με εκπροσώπηση της Διεθνούς ´Ενωσης Ιδιοκτητών Ακινήτων -παρευρέθηκε στις εργασίες αντιπροσωπεία από 15 χώρες- καθώς και επαγγελματικών φορέων, ενώ συμμετείχαν και εκπρόσωποι της πολιτείας, των κομμάτων και της τοπικής αυτοδιοίκησης.

Στη συνεργασία ΠΟΜΙΔΑ - INTERAMERICAN, οι συνέπειες της οικονομικής κρίσης έχουν προσδώσει παράλληλα και μία ακόμη, καθαρά κοινωνική, διάσταση. Η Ομοσπονδία και η Εταιρεία συνέπραξαν για τέταρτη χρονιά για την οικονομική υποστήριξη του Κέντρου Υποδοχής Αστέγων του Δήμου (ΚΥΑΔΑ) και των κοινωνικών δομών που ο Δήμος έχει αναπτύξει. Τις επιταγές παρέλαβαν ο Δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης και η Πρόεδρος του Κέντρου Ελένη Κατσούλη.

Ο κ. Καμίνης, ως κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης και υπό την ιδιότητα του καθηγητή Συνταγματικού Δικαίου αλλά και ως τέως Συνήγορος του Πολίτη, στην προέκταση του θέματος της νομολογίας του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων για την προστασία της ιδιοκτησίας, ανέδειξε το μείζον ζήτημα της φιλοξενίας 50.000 προσφύγων και την υποχρέωση της χώρας μας έναντι της ΕΕ να στεγαστούν 20.000 εξ αυτών σε ιδιωτικές κατοικίες. Ο Δήμαρχος Αθηναίων αναφέρθηκε και στην κατάρτιση νομοσχεδίου για την αξιοποίηση εγκαταλελειμένων ιδιοκτησιών με τη συνεργασία δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, καθώς και στην ανάγκη αποδέσμευσης ακινήτων που έχουν δεσμευθεί επί 30 έτη χωρίς να έχουν απαλλοτριωθεί.

Επισημαίνεται ότι, πέρα από την προφανή σύνδεση της φτώχειας με το πρόβλημα στέγασης, οι ανάγκες σίτισης των αστέγων και απόρων που αντιμετωπίζει ο Δήμος αυξάνονται συνεχώς και σε αυτό το πλαίσιο, η INTERAMERICAN αποτελεί σταθερό υποστηρικτή του ΚΥΑΔΑ από το 2012 με τρόφιμα μακράς διαρκείας, μέσω της εθελοντικής συνεισφοράς εργαζομένων και συνεργατών της και της συνεχιζόμενης, ανοιχτής εκστρατείας "Κατάθεση Αλληλεγγύης, Πράξη Ζωής". Η συνεισφορά τους σε τρόφιμα στο KΥΑΔΑ, έως σήμερα, υπολογίζεται περί τους 9 τόνους. Επίσης η Εταιρεία, πέρα από την οικονομική συνδρομή της στο Κέντρο, αναλαμβάνει χορηγικά και την παροχή των εορταστικών γευμάτων του Πάσχα, των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.

1 Φεβ 2016

Brokers Union: Ανάπτυξη του υποκαταστήματος στη Θεσσαλονίκη

Την περαιτέρω ανάπτυξη των εργασιών της στη Βόρειο Ελλάδα με έδρα τη Θεσσαλονίκη υποστηρίζει με ενέργειές της η Brokers Union Mεσίτες Ασφαλειών Α.Ε.. 

Στο πλαίσιο ανάληψης σχετικών πρωτοβουλιών που θα στηρίξουν την διεύρυνση των εργασιών στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης, η εταιρία ενισχύει με στελέχη το υποκατάστημα της στη συμπρωτεύουσα και δρομολογεί πρωτοβουλίες ενημέρωσης των συνεργατών της. 

Στο πλαίσιο αυτό, τη Διεύθυνση Ανάπτυξης και Πωλήσεων Βορείου Ελλάδος του υποκαταστήματος της Brokers Union Mεσίτες Ασφαλειών Α.Ε. στη Θεσσαλονίκη, ανέλαβε ο κ. Χρήστος Παπόγλου. Ο κ. Παπόγλου, δραστηριοποιείται σχεδόν 25 χρόνια στην ασφαλιστική αγορά και με την εμπειρία του σε αντίστοιχες θέσεις μεγάλων μεσιτικών γραφείων της Θεσσαλονίκης θα συνδράμει ουσιαστικά στην επίτευξη των στόχων της BU. 

Επισημαίνεται ότι η Brokers Union Mεσίτες Ασφαλειών Α.Ε. θα υποστηρίξει την περαιτέρω ισχυροποίηση της παρουσίας της στη Βόρειο Ελλάδα, με την διεύρυνση του δικτύου των συνεργατών της, τον εμπλουτισμό των υπηρεσιών που προσφέρει, την ενίσχυση των ήδη σύγχρονων ασφαλιστικών προγραμμάτων που παρέχει με σταθερό γνώμονα να ανταποκρίνονται στις ανάγκες και στις απαιτήσεις των καταναλωτών.

ΕΑΕΕ: Το Solvency II ενισχύει την προστασία των ασφαλισμένων και την αξιοπιστία της ασφαλιστικής αγοράς

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση σχετικά με την ψήφιση του νόμου που ενσωματώνει την ευρωπαϊκή οδηγία Solvency II στην ελληνική νομοθεσία: 

"Ψηφίστηκε από τη Βουλή των Ελλήνων ο νόμος που ενσωματώνει την ευρωπαϊκή οδηγία Solvency II στην ελληνική νομοθεσία.

Το Solvency II που εφαρμόζεται από 1.1.2016 αποτελεί το νέο πανευρωπαϊκό κανονιστικό και εποπτικό πλαίσιο του ασφαλιστικού κλάδου, το οποίο συνεπάγεται αναβαθμισμένη αξιοπιστία στον ασφαλιστικό χώρο, επιβάλλοντας αυστηρότατους κανόνες στη λειτουργία των ασφαλιστικών επιχειρήσεων.

Κύριο στόχο του νέου εποπτικού πλαισίου αποτελεί η απόλυτη διασφάλιση της προστασίας των ασφαλισμένων, μέσω της ενίσχυσης της αξιοπιστίας και της φερεγγυότητας της ασφαλιστικής αγοράς και της θωράκισης των ασφαλιστικών επιχειρήσεων έναντι κάθε είδους κινδύνων και όχι μόνο του ασφαλιστικού όπως ίσχυε στο προηγούμενο καθεστώς.

Προς επίτευξη του στόχου αυτού το Solvency II απαιτεί περισσότερα κεφάλαια από τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις, επιβάλλει νέους κανόνες και διαδικασίες στην εταιρική διακυβέρνηση και ενισχύει τη διαφάνεια.

Οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις που λειτουργούν στην Ελλάδα εισέρχονται στο νέο καθεστώς μετά από διετή εντατική προετοιμασία σε συνεργασία με την εποπτική αρχή του κλάδου, την Τράπεζα της Ελλάδος."

Υπουργείο Υγείας: Δωρεάν διάθεση αντιϊκών φαρμάκων

Εγκύκλιο για δωρεάν διάθεση αντιϊκών φαρμάκων απέστειλε ο υπουργός Υγείας, Ανδρέας Ξανθός προς τις Υγειονομικές Περιφέρειες (Υ.ΠΕ), τα Νοσοκομεία, τον Πανελλήνιο Φαρμακευτικό Σύλλογο και τον Πανελλήνιο Ιατρικό Σύλλογο (ΠΙΣ).

Πιο συγκεκριμένα, στην εγκύκλιο αναφέρεται η ανάγκη άμεσης διανομής του εθνικού αποθέματος αντιϊκών φαρμάκων (Tamiflu και Relenza) από τον ΙΦΕΤ στα δημόσια νοσοκομεία , στα κέντρα υγείας καθώς και στα ιδιωτικά φαρμακεία της χώρας από τα οποία οι ασθενείς με γρίπη θα μπορούν με την επίδειξη ιατρικής συνταγής να προμηθεύονται τα συγκεκριμένα φάρμακα.

Τη Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου θα πραγματοποιηθεί στο υπουργείο Υγείας, ευρεία σύσκεψη της πολιτικής ηγεσίας με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς (ΚΕΕΛΠΝΟ, ΕΟΠΥΥ, Κέντρα Αναφοράς Γρίπης, ΕΚΑΒ, ΕΚΕΠΥ, ΕΟΦ, ΙΦΕΤ) με αντικείμενο την αντιμετώπιση των αυξημένων κρουσμάτων κατά τη φετινή ενδημική περίοδο της γρίπης.