Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

5 Μαΐ 2020

Ώρα Ευθύνης, Ώρα Φροντίδας! Το νέο τεύχος του περιοδικού VOICE της Υδρογείου Ασφαλιστικής

Κυκλοφορεί το νέο τεύχος του περιοδικού της Υδρογείου Ασφαλιστικής, το οποίο μπορείτε να ξεφυλλίσετε ηλεκτρονικά εδώ

Διαβάστε στο περιοδικό VOICE:
  • Περισσότερη φροντίδα τώρα, περισσότερη αξία αύριο – το μήνυμα του Διευθύνοντος Συμβούλου, κ. Παύλου Κασκαρέλη
  • Το δεύτερο μέρος της παρουσίασης των συνεργατών - Executive Partners του Ydrogios Club
  • Οικονομική επισκόπηση 2019
  • Νέες υπηρεσίες/Νέες Εφαρμογές: Ydrogios Agent App σε νέα αναβαθμισμένη έκδοση
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Το πρόγραμμα «Δεν προσπερνάμε. Στηρίζουμε»
Θέματα / Αρθρογραφία:
  • Εν καιρώ κορωνοϊού : η ανταπόκριση της Υδρογείου Ασφαλιστικής
  • Η ασφαλιστική αγορά στην εποχή του Covid-19 : επιπτώσεις και προκλήσεις
  • Μένουμε σπίτι. Μένουμε ασφαλείς;
  • Έξυπνες εφαρμογές για ετοιμοπόλεμους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές.


4 Μαΐ 2020

Covid-19: Επιστροφή στην ελεύθερη κυκλοφορία - Πότε είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας

Η άρση των περιοριστικών μέτρων από σήμερα 4/5 και η απελευθέρωση της κυκλοφορίας, φέρνει τις μάσκες προσώπου στην καθημερινότητα μας ως ένα από τα κύρια μέτρα προστασίας από τον Κορωνοϊό.

Ας δούμε λοιπόν αναλυτικά τις οδηγίες του ΕΟΔΥ για τη σωστή χρήση μάσκας, τους τύπους μάσκας που μπορούμε να επιλέξουμε και σε ποιες περιπτώσεις είναι υποχρεωτική η χρήση τους.

Γιατί συνιστάται η χρήση μάσκας από το κοινό;

Οι αναπνευστικοί ιοί, όπως ο νέος κορωνοϊός SARS-CoV-2, μπορούν να μεταδοθούν με σταγονίδια που εκτοξεύονται από το στόμα μας κατά την ομιλία, τον βήχα ή το φτέρνισμα. Η χρήση μάσκας συγκρατεί τα σταγονίδια και μπορεί να μειώσει τη διασπορά της λοίμωξης στην κοινότητα. Κύριος στόχος της χρήσης της μάσκας είναι να προστατεύσετε τους ανθρώπους γύρω σας  εάν έχετε μολυνθεί.

Παράλληλα θα πρέπει να τηρείται η φυσική απόσταση, η υγιεινή των χεριών και ο σωστός τρόπος χρήσης της μάσκας.

H μάσκα δεν πρέπει να χρησιμοποιείται σε παιδιά κάτω των 3 ετών και σε άτομα που έχουν προβλήματα με το αναπνευστικό ή δεν μπορούν να την αφαιρέσουν χωρίς βοήθεια.
 

Ποιες είναι οι συνήθεις κατηγορίες μασκών που κυκλοφορούν στο εμπόριο;

Οι συνήθεις κατηγορίες μασκών που κυκλοφορούν στο εμπόριο είναι:

Χειρουργική μάσκα    

Η χειρουργική μάσκα χρησιμοποιείται καθημερινά σε χώρους παροχής υπηρεσιών υγείας, από το υγειονομικό προσωπικό. Καλύπτει το στόμα, τη μύτη και το πηγούνι του προσωπικού, ώστε να μην εκτεθεί σε σταγονίδια που προέρχονται από τους ασθενείς.

Είναι κατασκευασμένη από τρία στρώματα ειδικών υλικών. Το εξωτερικό στρώμα της μάσκας (το χρωματιστό) είναι και υγροπαωθητικό  έτσι ώστε στην περίπτωση εκτίναξης βιολογικών υγρών (σάλιο, αίμα κ.α). αυτά να μην εισέλθουν στο ανώτερο αναπνευστικό σύστημα. Αν αυτή η πλευρά τοποθετηθεί προς τα μέσα, οι υδρατμοί που παράγονται από την εκπνοή παραμένουν επάνω της και δημιουργούν αίσθημα πνιγμονής. Το εσωτερικό στρώμα είναι άσπρο και σκοπό έχει να απορροφά τους υδρατμούς της εκπνοής. Το φιλτράρισμα των μικροοργανισμών γίνεται από το μεσαίο στρώμα το οποίο δεν είναι ορατό.

Μη χειρουργική μάσκα (μάσκα κοινότητας)


Η μη χειρουργική μάσκα, είναι συνήθως κατασκευασμένη από ύφασμα και δεν προορίζεται για χρήση σε δομές υγείας ή από επαγγελματίες υγείας. Χρησιμοποιείται από το ευρύ κοινό με στόχο την κάλυψη του προσώπου (μύτη και στόμα) του ατόμου που τη φορά. Διατίθεται έτοιμη στο εμπόριο, μπορεί όμως με απλό τρόπο να κατασκευαστεί και στο σπίτι, από ποικίλα υλικά (συνήθως βαμβακερό ύφασμα).

Μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας


Η μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας με/ή χωρίς βαλβίδα, προορίζεται για χρήση από επαγγελματίες υγείας και δεν συνιστάται για χρήση από το κοινό. Είναι σχεδιασμένη για την προστασία του ατόμου που τη φορά και κατατάσσεται στον εξοπλισμό ατομικής προστασίας του υγειονομικού προσωπικού, καθώς παρεμποδίζει την έκθεσή του σε αερογενώς μεταδιδόμενους μικροοργανισμούς.

Η μάσκα με βαλβίδα δεν αποτρέπει την εκπομπή σταγονιδιών από το άτομο που τη φορά.

Πότε πρέπει να φοράω τη μάσκα;

Η χρήση της μάσκας στην κοινότητα συστήνεται όταν:
  • επισκεπτόμαστε πολυσύχναστους, κλειστούς χώρους, όπως εμπορικά καταστήματα, παντοπωλεία, εμπορικά κέντρα, νοσοκομεία, ιατρεία διαγνωστικά εργαστήρια, κουρεία/κομμωτήρια, κέντρα αισθητικής κλπ.
  • μετακινούμαστε με μέσα μαζικής μεταφοράς
  • εργαζόμαστε σε κλειστούς χώρους, συνεργαζόμαστε με άλλα άτομα και ερχόμαστε σε επαφήμε το κοινό (π.χ τράπεζες, super-market κλπ)
  • όταν εισερχόμαστε σε χώρο παροχής υπηρεσιών υγείας

Πρέπει να τηρώ την απόσταση των 2 μέτρων από άλλα άτομα ακόμα και αν φορώ μάσκα;

Ναι. Η χρήση της μάσκας είναι ένα συμπληρωματικό μέτρο και δεν υποκαθιστά καίριας σημασίας  προληπτικά μέτρα όπως η φυσική απόσταση, η αναπνευστική υγιεινή (χρήση χαρτομάντηλου για τον βήχα ή φτέρνισμα), η υγιεινή των χεριών και η αποφυγή αγγίγματος του προσώπου.

Πως πρέπει να χειρίζομαι με ασφάλεια τη μάσκα;

Θυμηθείτε! Η σωστή χρήση της μάσκας είναι το κλειδί για την αποτελεσματικότητά της και την προστασία του ατόμου που τη φορά !!!
  • Εφαρμόστε υγιεινή των χεριών με πλύσιμο ή με αλκοολούχο αντισηπτικό αμέσως πριν φορέσετε τη μάσκα και οπωσδήποτε πριν την αφαιρέσετε.
  • Τοποθετείστε τη μάσκα ώστε να καλύπτει πλήρως τη μύτη, το στόμα και το πηγούνι και να μην υπάρχουν κενά μεταξύ μάσκας και προσώπου. Εάν η μάσκα έχει μεταλλικό έλασμα πιέστε το απαλά γύρω από τη ράχη της μύτης. ΜΗΝ αγγίζετε τη μάσκα όταν τη φοράτε γιατί μπορεί να μεταφέρετε τον ιό στα δάκτυλά σας.
  • Η μάσκα αφαιρείται πιάνοντας μόνο τα κορδόνια πρώτα από κάτω και μετά από πάνω. Εάν πρόκειται για μάσκα με λαστιχένιους βραχίονες, αφαιρείται πιάνοντας ταυτόχρονα τους λαστιχένιους βραχίονες.
  • Μην αγγίζετε το μπροστινό μέρος της μάσκας! Θεωρείται μολυσμένο!
  • Η μάσκα πρέπει να αφαιρείται και να απορρίπτεται όταν υγρανθεί.
  • Απορρίπτετε τη μάσκα κρατώντας την πάντα από τα κορδόνια ή τους λαστιχένιους βραχίονες.
  •     Εάν η μάσκα είναι πολλαπλών χρήσεων πλύνετε την το συντομότερο δυνατόν μετά από κάθε χρήση με κοινό απορρυπαντικό και σε θερμοκρασία 60ο.

Τι είδους ύφασμα συστήνεται να έχει η υφασμάτινη μάσκα;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε βαμβακερό ύφασμα με πυκνή ύφανση (π.χ. βαμβακερά T-shirt, βαμβακερά σεντόνια, ή βαμβακερές πετσέτες κουζίνας/φαγητού,). Τα 100% βαμβακερά υφάσματα με πυκνή ύφανση σε διπλό στρώμα προσφέρουν πολύ υψηλή προστασία.

Εναλλακτικά με χαμηλότερο ποσοστό προστασίας, μπορούν να χρησιμοποιηθούν:
  • 2 στρώματα βαμβακερού υφάσματος πιο χαλαρής ύφανσης
  • 2 στρώματα λινού υφάσματος
  • 2 στρώματα μεταξωτού υφάσματος

1 Μαΐ 2020

“MyGenerali app”: Δεν είναι εφαρμογή είναι μία νέα εμπειρία ασφάλισης

Εύκολη πρόσβαση από κινητό, tablet, desktop 
Άμεση αξιοποίηση των ασφαλιστικών παροχών  
Ασφάλεια δεδομένων & προσωποποιημένη εξυπηρέτηση  
Ψηφιακό προφίλ Ασφαλιστικού Συμβούλου


Μία νέα ασφαλιστική εμπειρία εξασφάλισε για τους πελάτες της η Generali, παρουσιάζοντας την νέα της εφαρμογή MyGenerali, η οποία είναι διαθέσιμη για iphone και android κινητά. Αναβαθμίζοντας σημαντικά, τόσο σε λειτουργικότητα όσο και σε πλήθος υπηρεσιών, το υπάρχον Portal πελατών της, η εταιρεία κάνει ένα ακόμη βήμα στον ψηφιακό της μετασχηματισμό, παρέχοντας πληθώρα ασφαλιστικών υπηρεσιών και όχι μόνο, μέσω του κινητού.

Το MyGenerali app αποτελεί μία λύση 360° για τον πελάτη. Συγκεντρώνει για πρώτη φορά όλες τις ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχει η Generali σε ένα σημείο. Πλέον, με το πάτημα ενός κουμπιού και από μία μόνο πύλη εξυπηρέτησης, ο πελάτης έχει πρόσβαση σε μια σειρά από διασυνδεδεμένες υπηρεσίες, αποκτώντας ολοκληρωμένη εικόνα της ασφαλιστικής του κάλυψης, την οποία μπορεί να χρησιμοποιήσει όπου κι αν βρίσκεται, όποτε τη χρειαστεί.

Όπως σημειώνει η Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας της Generali κα Μαρία Λαμπροπούλου: «Είμαστε στην ιδιαίτερα ευχάριστη θέση να μπορούμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας μία εφαρμογή που αναβαθμίζει καθοριστικά την εμπειρία εξυπηρέτησης τους. Μέσω του MyGenerali app, της ψηφιακής αυτής πύλης εξυπηρέτησης, ο πελάτης μπορεί να ενεργοποιήσει γρήγορα και εύκολα τις παροχές της ασφάλισής του από όπου κι εάν βρίσκεται. Η ασφάλιση και όσα την απαρτίζουν ακολουθούν τον ασφαλισμένο σε κάθε του βήμα, ενώ και η επικοινωνία του με τον ασφαλιστικό του σύμβουλο, γίνεται πιο άμεση και εύκολη από ποτέ. Παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις και αξιοποιούμε την τεχνολογία, ώστε να μπορούμε να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες των σύγχρονων καταναλωτών με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο».

Εξατομικευμένη πληροφόρηση

Η εφαρμογή εξασφαλίζει την προσωποποιημένη πληροφόρηση στον κάθε χρήστη. Με τη δημιουργία ενός ατομικού λογαριασμού Generali ID ο ασφαλισμένος αποκτά πρόσβαση σε όλες τις χρηστικές πληροφορίες και τις υπηρεσίες που αφορούν στην ασφάλιση του, με μια ματιά (ασφαλιστήρια, καλύψεις, ασφαλιστικά έγραφα, αποδείξεις κ.λπ). Επίσης, χάρη στην εύκολη διαδικασία ταυτοποίησης, μέσω ΑΦΜ, πρόσβαση στην παραπάνω πληροφόρηση αποκτούν όλοι οι συμβαλλόμενοι ξεχωριστά, με τη δημιουργία του ατομικού τους Generali ID.

Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην αποτύπωση και την ιεράρχηση καλύψεων ανά κλάδο ασφάλισης σε απλή και κατανοητή γλώσσα, και στην εμπειρία πλοήγησης του χρήστη, ώστε αυτή να είναι όσο πιο αδιάκοπη, εύκολη και ευχάριστη γίνεται.



Διαδραστική εμπειρία εξυπηρέτησης

Αποστολή και παρακολούθηση αιτημάτων


Μέσω του MyGenerali app οι διαδικασίες επιταχύνονται και ο ασφαλισμένος εξυπηρετείται πιο άμεσα. Ακολουθώντας μερικά απλά βήματα online, μπορεί να δημιουργήσει και να στείλει ένα νέο αίτημα αποζημίωσης. Επίσης, μπορεί να παρακολουθήσει την πορεία του αιτήματός του από την υποβολή μέχρι την ολοκλήρωσή του, να υποβάλλει τα ιατρικά του έξοδα, να ενημερωθεί σε πραγματικό χρόνο για τυχόν εκκρεμότητες που υπάρχουν και να κάνει upload τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Με αυτόν τον τρόπο η διαδικασία εξυπηρέτησης ψηφιοποιείται και γίνεται πιο διάφανη από ποτέ.

Η τεχνολογία στην υπηρεσία του πελάτη


Με την αξιοποίηση της τελευταίας λέξης της τεχνολογίας και των διαφορετικών ψηφιακών εργαλείων ο ασφαλισμένος απολαμβάνει πλέον μια διαφορετική εμπειρία ασφάλισης. Σε αντίθεση με τις χρονοβόρες γραφειοκρατικές διαδικασίες, ο κάτοχος ασφάλισης Υγείας Generali μπορεί να κλείσει ψηφιακά ραντεβού- e-appointment με γιατρό, η διαγνωστικό κέντρο για την πραγματοποίηση εξετάσεων ή του ετήσιου προληπτικού check-up υγείας. Επίσης, μπορεί να πραγματοποιήσει την αναγγελία της προγραμματισμένης νοσηλείας του ή να ζητήσει την προέγκριση αυτής, ώστε να γνωρίζει εξαρχής το πώς καλύπτεται από την ασφάλισή του.


Αντίστοιχα ο χρήστης που έχει ασφαλίσει το όχημά του στην Generali και κατεβάσει το MyGenerali app, έχει τη δυνατότητα να καλέσει on-line την Οδική Βοήθεια. Ένας ψηφιακός οδηγός τον καθοδηγεί βήμα-βήμα στην περιγραφή του περιστατικού, σε μόλις 2 λεπτά. Η ακριβής τοποθεσία του οδηγού εντοπίζεται άμεσα μέσω GPS και την συνέχεια ο χρήστης μπορεί να παρακολουθήσει live την πορεία του οδηγού και να γνωρίζει εξαρχής τον εκτιμώμενο χρόνο άφιξής του.

Εναλλακτικά, σε περίπτωση ζημιάς στο όχημα, ο χρήστης μπορεί να επιλέξει την καταγραφή της μέσω βιντεοκλήσης, στο σημείο όπου βρίσκεται, χωρίς αναμονές. Ο ελεγκτής της ασφαλιστικής εταιρείας αποθηκεύει με snapshot κατά την διάρκεια του video τις φωτογραφίες που τον ενδιαφέρουν. Ο χρόνος εκτίμησης της ζημιάς μειώνεται και ξεκινά πιο άμεσα η επισκευή του οχήματος, χωρίς να απαιτείται οποιαδήποτε άλλη διαδικασία από τον ασφαλισμένο.

Εξίσου σημαντική είναι και η ευελιξία πληρωμής ασφαλίστρων που έχει ο χρήστης του MyGenerali, αφού με ένα κλικ μπορεί να ολοκληρώσει κάθε πληρωμή με ευκολία αλλά και να πραγματοποιήσει πολλαπλές πληρωμές σε μία ενιαία συναλλαγή.

Τέλος, η Generali κατανοεί ότι η έννοια της ασφάλειας δεν περιορίζεται σε λύσεις ασφάλισης, αλλά συνδέεται άμεσα με τον τρόπο ζωής των ασφαλισμένων και τις καθημερινές τους ανάγκες. Για το λόγο αυτό επενδύει στην ενημέρωση και την πρόληψη και παρέχει μέσω του MyGenerali app μία πύλη ενημέρωσης με ενδιαφέρον περιεχόμενο, όπως άρθρα, συμβουλές γύρω από την προστασία, την υγεία και τις έξυπνες πρακτικές που θα βοηθούν τους χρήστες να υιοθετούν έναν πιο ασφαλή και υγιεινό τρόπο ζωής.

Φιλοδοξία της Generali είναι να αποτελεί τον Δια Βίου Εταίρο- Lifetime Partner των πελατών και των Συνεργατών της, προσφέροντας καινοτόμες και εξατομικευμένες λύσεις. Η δημιουργία του Mobile app και η διάθεση καινοτόμων ψηφιακών υπηρεσιών στην υπηρεσία του πελάτη, αποτελεί μέρος της ψηφιακής της στρατηγικής της, να παρέχει ασφάλεια στους πελάτες της σε κάθε τους βήμα.

«Πάγια θέση της εταιρείας μας αλλά και βασικός πυλώνας της στρατηγικής μας, είναι να επιμείνουμε στην ανάπτυξη των Ανθρωποκεντρικών Δικτύων Πωλήσεων, ενισχύοντας τη λειτουργία τους με χρήσιμα και αποτελεσματικά ψηφιακά εργαλεία, τα οποία διασφαλίζουν τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών, καθώς και μεγαλύτερη παραγωγικότητα και αποτελεσματικότητα. Το MyGenerali app είναι ένα μοναδικό για την αγορά εργαλείο, που πιστεύουμε ότι θα συμβάλει ουσιαστικά στην ενίσχυση αυτής της σχέσης αλλά και στην παροχή μιας αναβαθμισμένης εμπειρίας εξυπηρέτησης για τον πελάτη», τονίζει ο Διευθυντής Πωλήσεων της Generali, κ. Γιώργος Ζερβουδάκης.

Περισσότερες πληροφορίες στο: https://my.generali.gr/my/app



28 Απρ 2020

4 Φανταστικά προγράμματα γυμναστικής για να ξεκινήσετε τη μέρα σας

Η άσκηση είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να ξεκινήσετε τη μέρα σας, καθώς θα σας δώσει όλη την απαραίτητη ενέργεια που χρειάζεστε! Μπορεί τα πρωινά να μην έχετε πάντα όρεξη να ξεκινήσετε το πρόγραμμά σας με γυμναστική, αλλά θα δείτε ότι όταν το ολοκληρώσετε, θα νιώθετε πολύ καλύτερα και θα απολαμβάνετε και τα οφέλη της γυμναστικής μακροπρόθεσμα. Ξεκινήστε με ένα σύντομο και εύκολο πρόγραμμα γυμναστικής που να μπορείτε να ολοκληρώσετε σε λιγότερο από 10 λεπτά, και σίγα σιγά, θα βρείτε το ρυθμό σας και το πάθος για τη γυμναστική.

Έρευνα που διεξήγαγε το Πανεπιστήμιο του Cambridge σε 15,000 Βρετανούς ηλικίας 40 έως 79, έδειξε ότι οι άνθρωποι που έκαναν 150 λεπτά γυμναστική την εβδομάδα μείωσαν σημαντικά τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου, σε σχέση με όσους έκαναν μία καθιστική ζωή. Ουσιαστικά, απλά έκαναν 30 λεπτά γυμναστικής 5 φορές την εβδομάδα, ή 20 λεπτά καθημερινά. Όσοι αθλούνταν περισσότερο (με μέσο όρο 43 λεπτά καθημερινά) μείωσαν τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου κατά 42%!

Μπορείτε να ξεκινήσετε με μικρά βήματα, με ένα σύντομο αλλά λίγο πιο έντονο πρόγραμμα γυμναστικής, μέχρι να αναπτύξετε την αντοχή σας (και να κολλήσετε το μικρόβιο της γυμναστικής!). Υπάρχουν φανταστικά προγράμματα που μπορείτε να ολοκληρώσετε μέσα σε 20 λεπτά χωρίς εξοπλισμό, είτε στο σπίτι, είτε στο πάρκο.

1. Πρόγραμμα Γυμναστικής 7 λεπτών
Κάντε ένα σύντομο αλλά έντονο πρόγραμμα γυμναστικής, δοκιμάζοντας το Πρόγραμμα Γυμναστικής 7 λεπτών. Αυτό το διάσημο πρόγραμμα, δημιουργήθηκε από τους New York Times και λατρεύτηκε από το κοινό. Το πρόγραμμα συνδυάζει έντονη κυκλική γυμναστική (interval training) 12 ασκήσεων, χρησιμοποιώντας το βάρος του σώματος, μία καρέκλα (ή ένα παγκάκι) και έναν τοίχο. Υπάρχει επίσης και Advanced εκδοχή 9 ασκήσεων. Είναι εντελώς δωρεάν και διαθέσιμο online.

2. Πρόγραμμα Γυμναστικής 20 λεπτών

Το πρόγραμμα γυμναστικής 20 λεπτών από τις αδελφές Sadie Frost και Holly Davidson είναι κατάλληλο για όλες τις ηλικίες και ιδανικό για όσους γυμνάζονται στο σπίτι. Το πρόγραμμα είναι φανταστικό για όσους προσπαθούν να εντάξουν τα πάντα στην καθημερινότητά τους και να έχουν μία ισορροπημένη σχέση εργασίας και σπιτιού. Στοχεύει στην ενδυνάμωση και την ενέργεια ώστε να μπορέσετε να ξεκινήσετε καλά τη μέρα σας.

3. Πρόγραμμα Γυμναστικής 30 λεπτών
Ξεκινήστε δυναμικά τη μέρας σας με το πρόγραμμα γυμναστικής για όλο το σώμα της Elsa Patacky. Το Πρόγραμμα Γυμναστικής 30 λεπτών περιλαμβάνει αερόβιες ασκήσεις και ασκήσεις ενδυνάμωσης. Είναι ιδανικό για όσους θέλουν ένα γρήγορο και ολοκληρωμένο 30λεπτο πρόγραμμα. Κάντε το 3 φορές την εβδομάδα και δε θα αργήσετε να δείτε πολλαπλά οφέλη.

4. Πρόγραμμα Γυμναστικής 40+ λεπτών

Αν δυσκολεύεστε να εντάξετε στην πρωινή σας ρουτίνα ένα δυναμικό πρόγραμμα, μην απογοητεύεστε. Η γιόγκα είναι για εσάς. Η Adriene Mishler χαρακτηριστικά λέει «Η γιόγκα είναι η τέχνη του να ξυπνάς». Για μία πιο «ομαλή» πρωινή δραστηριότητα, δοκιμάστε ένα από τα δωρεάν online yoga βίντεό της, τα οποία έχουν ένα μεγάλο εύρος διάρκειας και έμφασης σε σημεία του σώματος για να διαλέξετε το ιδανικό για εσάς. Τα προγράμματά της είναι ιδανικά για γυμναστική από το σπίτι και είναι κατάλληλα για όλους, οπότε δεν έχετε καμία δικαιολογία!

(Πηγή: Generali.gr)




27 Απρ 2020

INTERAMERICAN: Παροχή δωρεάν χρήσης της Γραμμής Υγείας 1010 σε όλους τους αγρότες πελάτες

Mε αίσθημα κοινωνικής ευθύνης κατά τη δύσκολη περίσταση της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων, η INTERAMERICAN προσφέρει σε όλους τους αγρότες πελάτες της δωρεάν χρήση της Γραμμής Υγείας 1010. Η πρόσβαση στη Γραμμή Υγείας είναι διαθέσιμη κάθε ημέρα, ακόμη και κατά τα σαββατοκύριακα και τις αργίες. Σε 24ωρη βάση ανταπόκρισης, ένας γιατρός υπηρεσίας είναι συνεχώς διαθέσιμος για να δώσει συμβουλές και απαντήσεις σχετικά με την υγεία, τα ανοιχτά φαρμακεία και νοσοκομεία, καθώς και κατευθύνσεις σε περίπτωση ανάγκης για άμεση περίθαλψη. H δυνατότητα δωρεάν πρόσβασης στη Γραμμή Υγείας 1010 ισχύει όχι μόνο για τους αγρότες πελάτες της εταιρείας αλλά και για τις οικογένειες τους, έως το τέλος του Μαΐου.

Επισημαίνεται ότι η INTERAMERICAN, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την ανάπτυξη του πρωτογενή τομέα, δραστηριοποιείται στην ασφάλιση του αγροτικού τομέα από το 2016 συνδυάζοντας τεχνογνωσία, καινοτομία, συμβουλευτικές υπηρεσίες και συνεργασίες, με οδηγό τη μεγάλη παράδοση δύο και πλέον αιώνων που έχει κτίσει η μητρική εταιρεία ACHMEA στην ασφαλιστική κάλυψη των γεωργικών καλλιεργειών στην Ολλανδία.

Η εταιρεία παρέχει στον επαγγελματία αγρότη και σε κάθε επιχειρηματία αγροτικών δραστηριοτήτων τη δυνατότητα επιλογής και σύνθεσης ασφαλιστικής προστασίας για υποδομές (αγροτικά ακίνητα, εγκαταστάσεις θερμοκηπίων, εξοπλισμό), γεωργικά μηχανήματα, αγροτικά οχήματα, μηχανήματα παραγωγής και συσκευασίας, φυτική παραγωγή υπαίθρια και εντός θερμοκηπίου, μεταφορά αγροτικών προϊόντων και αστική ευθύνη έναντι τρίτων (γενική, εργοδότη και προϊόντος), με στόχο να μειώσει τους κινδύνους από την αγροτική δραστηριότητά τους και να παρέχει την απαραίτητη ρευστότητα σε ενδεχόμενη δύσκολη στιγμή.




Groupama Ασφαλιστική: Ξανά στα 10 ελληνικά “Best Workplaces”

Η Groupama Ασφαλιστική, διακρίθηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ως μία από τις δέκα «μεγάλες επιχειρήσεις» (προσωπικό άνω των 251 εργαζομένων) με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα (“Best Workplaces 2020”). O θεσμός Best Workplaces αποτελεί πρωτοβουλία του φορέα Great Place to Work®Hellas, ο οποίος απονέμει τα ομώνυμα βραβεία βάσει των αποτελεσμάτων της Best Workplaces 2020, της μεγαλύτερης έρευνας αξιολόγησης εργασιακού περιβάλλοντος στην Ελλάδα.

Οι βέλτιστες συνθήκες εργασίας, για το προσωπικό και τους συνεργάτες της, αποτελούν κορυφαία προτεραιότητα για την Groupama Ασφαλιστική. Με σταθερά βήματα καλλιέργησε την εταιρική της κουλτούρα, η οποία βασίζεται στις αξίες της εμπιστοσύνης και του αλληλοσεβασμού και εκπορεύεται από τον πάγιο στόχο της να βρίσκεται «Σίγουρα δίπλα» στους ανθρώπους της. Η διάκριση αυτή μπορεί μεν να συμπίπτει με μια πρωτόγνωρη παγκόσμια συγκυρία, αποδεικνύει όμως ότι η συνεχής επένδυση στους ανθρώπινους πόρους με στρατηγική και όραμα, αφενός αποδίδει και αφετέρου αναγνωρίζεται.

Ο Γενικός Διευθυντής της Groupama Ασφαλιστικής Χρήστος Κάτσιος δήλωσε σχετικά: «Στη Groupama Ασφαλιστική ενδιαφερόμαστε για τον άνθρωπο: ως εργαζόμενο, ως συνεργάτη, ως ασφαλιζόμενο. Η –για δεύτερο συναπτό έτος- βράβευσή μας ως Best Workplace, αποδεικνύει ότι η Groupama Ασφαλιστική κινείται αποφασιστικά προς την σωστή κατεύθυνση, διατηρώντας παράλληλα την ευελιξία της. Ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες τηλεργασίας και αποκλειστικής τηλεξυπηρέτησης που διαμορφώνονται από τα νέα δεδομένα, επιταχύναμε την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών μας, οι οποίες διευκολύνουν καθημερινά τους συνεργάτες και απλοποιούν την εμπειρία για τους ασφαλισμένους μας. Η φιλοσοφία και η πάγια πρακτική μας είναι να μετατρέπουμε τις ανάγκες σε λύσεις και τα λόγια σε πράξεις κι αυτό δημιουργεί αδιάσπαστους συνεκτικούς δεσμούς με τους ανθρώπους μας – στους οποίους, για μια ακόμη χρονιά, αφιερώνεται η συγκεκριμένη διάκριση».




25 Απρ 2020

Generali: Υποστηρικτικά Μέτρα για Μικρές Επιχειρήσεις με αφορμή την Πανδημία COVID-19

Η πανδημία covid-19 και τα περιοριστικά μέτρα για την αντιμετώπισή της, επιφέρουν όχι μόνο κοινωνικές αλλά και σημαντικές οικονομικές επιπτώσεις. Το σύνολο των μικρών επιχειρήσεων, που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της Ελληνικής Οικονομίας, έχει διακόψει κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα, με το μεγαλύτερο μέρος της επιχειρηματικής κοινότητας να αναζητά λύσεις για την επόμενη μέρα.

Η Generali, επιθυμώντας να συμβάλλει στην υποστήριξη του κλάδου των μικρών επιχειρήσεων στις παρούσες συνθήκες, προχωρά στην ενεργοποίηση ειδικής επιδότησης, αναλαμβάνοντας η ίδια να καλύψει μέρος των ασφαλίστρων για την περίοδο που οι επιχειρήσεις αυτές βρίσκονται σε κατάσταση αναστολής της επιχειρηματικής του δραστηριότητας. Στόχος της Generali είναι να ενισχύσει τις μικρές επιχειρήσεις σε αυτή την ιδιαίτερη συνθήκη της πανδημίας και να συνδράμει στην ομαλότερη προσαρμογή στην κανονικότητα.

Οι προϋποθέσεις, οι δικαιούχοι και η διαδικασία ενεργοποίησης της επιδότησης αναλύονται παρακάτω.

Ποιες επιχειρήσεις δικαιούνται την ειδική επιδότηση στα ασφάλιστρα τους;
Την επιδότηση δικαιούνται οι μικρές επιχειρήσεις με προσωπικό μέχρι τα 50 άτομα, οι οποίες πληρούν όλες τις παρακάτω προϋποθέσεις:
  • Διαθέτουν πρόγραμμα ασφάλισης επιχειρήσεων της Generali, και συγκεκριμένα το Business Sense, Business Dynamic ή Business Value
  • Συγκαταλέγονται, με σχετικές αποφάσεις του Κράτους, στις πληττόμενες από την εξάπλωση του κορωνοϊού επιχειρήσεις (βάσει ΚΑΔ) και
  • Έχουν δηλώσει στις αρμόδιες Δημόσιες Αρχές την αναστολή της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας
Πώς υπολογίζεται το ποσό της επιδότησης; Πως ενσωματώνεται στο ασφάλιστρο;
Το ποσό της επιδότησης υπολογίζεται λαμβάνοντας υπόψη το ύψος των ασφαλίστρων που καταβάλλονται σε ετήσια βάση από κάθε Ασφαλισμένο, για το σύνολο των ασφαλιστηρίων της συγκεκριμένης κατηγορίας, και αντιστοιχεί σε ασφάλιστρα περίπου δυο μηνών.
Το ποσό αυτό συμψηφίζεται στο ασφάλιστρο της αμέσως επόμενης δόσης.

Ποια είναι η διαδικασία ένταξης; Τι δικαιολογητικά / έγγραφα απαιτούνται;
Οι Ασφαλισμένοι που πληρούν τις προϋποθέσεις που αναφέρονται πιο πάνω, καλούνται να μεταβούν στην ιστοσελίδα της Generali και να υποβάλλουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους, στον σχετικό σύνδεσμο https://www.generali.gr/el/smes-covid-19-discount/

Για την έγκριση επιδότησης ο ασφαλισμένος θα πρέπει να:
  • Υποβάλει ηλεκτρονικά αίτηση στην Generali, συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα πεδία, και να
  • Αναρτήσει στο σχετικό πεδίο της ηλεκτρονικής αίτησης, το αποδεικτικό της δήλωσης που υπέβαλε στην ΕΡΓΑΝΗ /ΑΑΔΕ, με την οποία δηλώνει την αναστολή της επιχειρηματικής του δραστηριότητας
(!) Με την παραλαβή της αίτησης, και κατόπιν σχετικού ελέγχου της Εταιρίας, ο αιτών θα λαμβάνει απαντητικό email, όπου θα ενημερώνεται για την έγκριση της αίτησης του, το ποσό της επιδότησης που δικαιούται και τα επόμενα βήματα.

Σχετική ενότητα με τις πιο πάνω πληροφορίες και κατευθύνσεις, έχει αναρτηθεί στην σελίδα https://www.generali.gr/el/smes-covid-19-discount/ όπου θα βρίσκεται διαθέσιμη και η ηλεκτρονική φόρμα υποβολής αιτήσεων.
 
Παρακαλούμε σημειώστε ότι η ειδική επιδότηση ισχύει αυστηρά και μόνο για τις επιχειρήσεις που πληρούν τις πιο πάνω αναγραφόμενες προϋποθέσεις, και για αιτήσεις που θα υποβληθούν ηλεκτρονικά στην Generali, όπως περιγράφεται παραπάνω, έως τις 31/05/2020.

Αναγνωρίζουμε τις προκλήσεις της τωρινής συγκυρίας και λαμβάνουμε τα κατάλληλα μέτρα για ένα βιώσιμο αύριο. Στεκόμαστε δίπλα στους Πελάτες και τους Συνεργάτες μας, ως ένας Lifetime Partner κι ενώνουμε τις δυνάμεις μας, ώστε να επανέλθουμε όσο το δυνατόν πιο άμεσα στους παραγωγικούς μας ρυθμούς.




24 Απρ 2020

Groupama Ασφαλιστική & AFFIDEA: Παροχή δωρεάν εξετάσεων στους νικητές του κορωνοϊού

Η Groupama Ασφαλιστική, με αίσθημα ευθύνης και προσφοράς, συνεχίζει και επεκτείνει τις πρωτοβουλίες της για τη διευκόλυνση των ασφαλισμένων σε αυτή την παγκόσμια πρωτοφανή συγκυρία. Σε αυτό το πλαίσιο και σε συνεργασία με τον όμιλο διαγνωστικών κέντρων AFFIDEA, στηρίζει όλους εκείνους που επιβεβαιωμένα νόσησαν από τον ιό COVID-19 και βγήκαν νικητές.

Οι ασφαλισμένοι της Groupama Ασφαλιστικής θα απολαύσουν ειδικά προνόμια έχοντας πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες υγείας. Συγκεκριμένα, για όλους τους ασφαλισμένους της εταιρείας, οι οποίοι έχουν επιβεβαιωμένα νοσήσει, διαγνωστεί και ιαθεί από τον ιό COVID 19, ως ελάχιστη κίνηση προσφοράς και διευκόλυνσης της πρόσβασής τους σε υπηρεσίες υγείας, δεν θα παρακρατείται οποιαδήποτε συμμετοχή και δεν θα προσμετρώνται στο ετήσιο όριό τους (πλαφόν), για τους επόμενους 6 μήνες, οι εξετάσεις που θα πραγματοποιηθούν σε οποιοδήποτε διαγνωστικό κέντρο του δικτύου AFFIDEA.

Σημειώνεται ότι απαραίτητη προϋπόθεση επιβεβαίωσης του πέρατος της νόσου Covid19 είναι η πραγματοποίηση δύο τεστ αρνητικοποίησης του ιού, ένα 14 ημέρες μετά από το θετικό τεστ και ένα δεύτερο μετά από τρεις επιπλέον ημέρες. Τα αποτελέσματα, τόσο του αρχικού τεστ που βεβαιώνει τη νόσο όσο και των δύο επόμενων που βεβαιώνουν την ίαση, θα αποστέλλονται στο Συντονιστικό Κέντρο της AFFIDEA μαζί με την επιθυμία πραγματοποίησης εξετάσεων, προκειμένου να συντονίζεται η όλη διαδικασία εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων. Η αποστολή των πραγματοποιημένων τεστ θα ισχύει μόνο για την πρώτη φορά χρήσης της παροχής, μέσω αιτήματος εξυπηρέτησης του ασφαλισμένου.

Από την πλευρά του, ο Γενικός Διευθυντής της Groupama Ασφαλιστικής, Χρήστος Κάτσιος, δήλωσε: «Δεν υπάρχει πιο σαφής προτεραιότητα για εμάς από την υγεία των ασφαλισμένων μας και τη διευκόλυνσή τους σε αυτές τις δύσκολες στιγμές. Προς αυτή την κατεύθυνση κινούνται όλες οι πρωτοβουλίες μας μέχρι σήμερα. Ανακοινώνοντας τη συνεργασία μας με το δίκτυο AFFIDEA, προσφέρουμε σε αυτούς που νόσησαν, ταλαιπωρήθηκαν αλλά κατάφεραν να νικήσουν τον νέο κορωνοϊό, τη δυνατότητα να διασφαλίσουν το υψηλότερο επίπεδο παροχών για την υγεία τους δωρεάν. Το ελάχιστο που μπορούμε να κάνουμε για όλους τους ασφαλισμένους μας είναι να προστατεύσουμε την υγεία τους».



Generali: Ψηφιακή ιατρική συμβουλευτική για την COVID-19

Από την Dr. Button με τη στήριξη της Generali

Τη στήριξή της στην καινοτόμο ψηφιακή εφαρμογή τηλεϊατρικής Dr. Button, προσφέρει η Generali με στόχο τη διασφάλιση της απομακρυσμένης ιατρικής υποστήριξης, σε όσο το δυνατόν περισσότερους πολίτες, κατά την περίοδο της πανδημίας. H πρωτοβουλία της χορηγίας εντάσσεται σε μια σειρά ενεργειών εταιρικής υπευθυνότητας, που υλοποιεί η Generali, ενόψει της πανδημίας Covid-19.

Μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα τηλεσυνεδρίας με εθελοντές γιατρούς για την παροχή ιατρικής συμβουλευτικής, σχετικά με την Covid-19. Ο ασθενής, έχει τη δυνατότητα να καλεί τον γιατρό της επιλογής του από όπου και αν βρίσκεται, όποτε προκύψει ανάγκη, μέσω tablet, smartphone (iOS και Android) ή υπολογιστή, εξασφαλίζοντας αμεσότητα, ασφάλεια και ευκολία.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Dr. Button, παρέχει, εν μέσω πανδημίας, δωρεάν τις υπηρεσίες τηλεϊατρικής, σε συνεργασία με Περιφέρειες και Ιατρικούς Συλλόγους από όλη την Ελλάδα, καθώς και με ιατρούς που εθελοντικά συμμετέχουν στο εγχείρημα. Η πρωτοβουλία αυτή έχει βρει εξαιρετική ανταπόκριση από τους πολίτες που την χρησιμοποιούν αλλά και την ιατρική κοινότητα, καθώς 500 γιατροί έχουν ενταχθεί στην πλατφόρμα, παρέχοντας τις υπηρεσίες τους εθελοντικά.

«Στην κρίσιμη περίοδο που διανύουμε, οι πολίτες πρέπει να παραμείνουν σπίτι και να εκμεταλλευτούν τις νέες τεχνολογίες τηλεϊατρικής. Η πρωτοβουλία για την παροχή δωρεάν υπηρεσιών τηλεϊατρικής έχει αγκαλιαστεί θερμά από Περιφέρειες, Ιατρικούς Συλλόγους και εθελοντές ιατρούς, καθώς και χιλιάδες πολίτες από όλη την Ελλάδα. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που μπορούμε να προσφέρουμε ακόμη περισσότερα με τη στήριξη της Generali», τονίζει η κα Λουκία Τσαγκλή, Product Marketing Manager, Dr. Button.

Η Generali έχοντας αναγνωρίσει τις δυνατότητες που παρέχει η ψηφιακή τεχνολογία και στον τομέα της υγείας και των υπηρεσιών, επέλεξε να αγκαλιάσει την παραπάνω προσπάθεια, που ειδικά την περίοδο της πανδημίας αναδεικνύεται ως ιδιαίτερα χρήσιμη. Όπως σημειώνει η Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας κα Μαρία Λαμπροπούλου: «Έχοντας εντάξει την ψηφιακή τεχνολογία στο στρατηγικό μας πλάνο και με την πεποίθηση ότι μπορεί να προσφέρει διευρυμένες υπηρεσίες στον τομέα της υγείας, γινόμαστε κι εμείς μέρος μίας αλυσίδας αλληλοϋποστήριξης και βοήθειας στη μάχη κατά των επιπτώσεων της πανδημίας COVID- 19. Στόχος μας να συμβάλλουμε ώστε υπηρεσίες, που παρέχουν αίσθημα ασφάλειας αλλά και την απαραίτητη επιστημονική καθοδήγηση στους πολίτες, να συνεχίσουν να είναι προσβάσιμες σε όσο το δυνατόν περισσότερους συνανθρώπους μας».

Περισσότερες πληροφορίες για την εφαρμογή τηλεϊατρικής Dr. Button, την οποία στηρίζει η Generali θα βρείτε εδώ: https://lp.drbutton.gr/el/generali/

Λίγα λόγια για την Dr. Button
Η Dr. Button, είναι μια ελληνογαλλική startup, με όραμα την παροχή αποτελεσματικών υπηρεσιών υγείας για όλους, μέσω της τεχνολογίας. Με πολυετή εμπειρία στον χώρο της υγείας και άρτιο τεχνολογικό υπόβαθρο στη σχεδίαση & ανάπτυξη λογισμικού, η Dr. Button αναπτύσσει καινοτόμες λύσεις με εφαρμογές υψηλής ποιότητας, εστιάζοντας στην ασφάλεια και στη χρηστικότητα. Με επίκεντρο τον ασθενή και εστιάζοντας στην απόδοση αξίας, κάνει το μέλλον της υγειονομικής περίθαλψης πραγματικότητα, σήμερα. Οι εφαρμογές τηλεϊατρικής Dr. Button έχουν στόχο να κάνουν τις υπηρεσίες υγείας διαθέσιμες σε όλους, οποτεδήποτε, από οπουδήποτε.




INTERLIFE Magazine: Τεύχος Μαρτίου 2020

Η ηλεκτρονική έκδοση του νέου τεύχους Interlife Magazine για το μήνα Μάρτιο 2020 είναι διαθέσιμη online.

Τα κυριότερα θέματα που περιλαμβάνει είναι:
  • Editorial: Η επόμενη μέρα
  • Εταιρικά νέα: Κοπή Πίτας 2020
  • Εταιρικά νέα: Η INTERLIFE χορηγός στο 1ο Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης
  • Εταιρικά νέα: Υψηλές αποδόσεις από το Αμοιβαίο Κεφάλαιο INTERLIFE
  • Εταιρικά νέα: Νέα προγράμματα Ταξιδιωτικής Ασφάλισης 
  • Εταιρικά νέα: Εκπαιδευτικά Σεμινάρια
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Χορηγία στο Σύλλογο Συνδρόμου Down Ελλάδος
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Η INTERLIFE ενισχύει τον Σύλλογο ΑΧΤΙΔΑ
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Τσικνοπέμπτη στην INTERLIFE
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Μια θεατρική παράσταση για όλους!
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Συνεχής Υποστήριξη της Οργάνωσης Καλλιστώ
  • Απονομή Τιμητικού Επαίνου στην INTERLIFE
  • Υπό προϋποθέσεις οι εγχώριες επενδύσεις των ελληνικών Ασφαλιστικών
  • Οι επιπτώσεις του κορωνοϊού στην ελληνική οικονομία
Διαβάστε αναλυτικότερα το τεύχος και όλα τα θέματα που περιλαμβάνει ή κάντε το Download σε μορφή pdf εδώ.