Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

4 Μαΐ 2022

Η μείωση του ορίου ταχύτητας στα 30χλμ/ώρα μείωσε κατά 50% τους θανάτους από τροχαία στις Βρυξέλλες

Η μείωση του ορίου ταχύτητας στα 30χλμ./ώρα στο κέντρο των Βρυξελλών έχει κάνει τους δρόμους ασφαλέστερους με μείωση 50% στους θανάτους από τροχαία

Η μείωση του ορίου ταχύτητας στα 30χλμ./ώρα από τα 50χλμ./ώρα στο κέντρο των Βρυξελλών έχει κάνει τους δρόμους ασφαλέστερους και έχει αυξήσει τη χρήση ποδηλάτου. Το σημαντικότερο είναι ότι τα στατιστικά δεδομένα της οδικής ασφάλειας που συγκεντρώθηκαν από την Brussels Mobility κατέγραψαν μείωση 50% στους θανάτους από τροχαία ατυχήματα σε σύγκριση με αυτούς που είχαν σημειωθεί το 2020. Όλα αυτά μόλις ένα χρόνο μετά από τη θέσπιση του μειωμένου ορίου ταχύτητας στο κέντρο της πόλης.

Η Camille Thiry, εκπρόσωπος της Brussels Mobility χαρακτήρισε τις μειώσεις «μια πολύ θετική εξέλιξη», με την αρμόδια υπουργό να θέτει ως στόχο κανέναν θάνατο από τροχαία ατυχήματα το αμέσως επόμενο διάστημα.

Τα δεδομένα κινητικότητας των Βρυξελλών έδειξαν, επίσης, ότι παρά το χαμηλότερο όριο ταχύτητας, δεν υπήρχε σημαντικός αντίκτυπος στους συνολικούς χρόνους ταξιδιού. Και αυτό γιατί η μέση ταχύτητα των αυτοκινήτων εντός πόλης είναι χαμηλότερος των 30χλμ./ώρα. Ο αριθμός των οχημάτων που ανέπτυξαν ταχύτητα πάνω από το επιτρεπτό όριο μειώθηκε επίσης κατά τη διάρκεια του 2021, με τα οχήματα τα οποία παραβίασαν τις ζώνες ταχύτητας των 30 χλμ./ώρα να είναι κατά 2,4% λιγότερο από ότι το 2020.

Όμως εκτός από τη μείωση των ατυχημάτων, λόγω της μείωσης της ταχύτητας, μειώθηκαν δραστικά και τα επίπεδα ηχορύπανσης. Τα αυτοκίνητα δεν παράγουν αυξημένο θόρυβο με αποτέλεσμα η πόλη να γίνει πιο ανθρώπινη, φιλική και ήσυχη. Σε πολλές συνοικίες της πόλης ο θόρυβος μειώθηκε έως και 4,8 dB.

Μια ξεχωριστή μελέτη, που χρησιμοποιεί πρωτογενή δεδομένα από τα γκισέ ποδηλάτων της Brussels Mobility που είναι διάσπαρτα σε όλη την πόλη, έδειξε συνεχή ανάπτυξη 20% μεγαλύτερη ακόμη και από το 2020 που ήταν έτος μεγάλων πωλήσεων ποδηλάτων, λόγω της πανδημίας. Για παράδειγμα ένα γκισέ, που βρίσκεται κατά μήκος του ποδηλατόδρομου του καναλιού Molenbeek, έσπασε στην πραγματικότητα το φράγμα του 1 εκατομμυρίου ενοικιάσεων τον Δεκέμβριο του 2021.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

INTERLIFE: Για 8η χρονιά δίπλα στην Ελληνική Ομάδα Διάσωσης


Για 8η χρονιά φέτος η INTERLIFE Ασφαλιστική υποστηρίζει ως χορηγός την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης (ΕΟΔ), ασφαλίζοντας όλα τα διασωστικά της σκάφη, τα οχήματα και τα drones, στο πλαίσιο του Προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «προσφέρω ..αλλιώς» που υλοποιεί.

Η INTERLIFE στέκεται, επιπλέον, αρωγός στο κοινωνικό και ανθρωπιστικό έργο της ΕΟΔ, συγκεντρώνοντας μέσω του Ανθρώπινου Δυναμικού της, τρόφιμα και αγαθά πρώτης ανάγκης, που προσφέρονται από εθελοντές της οργάνωσης σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες.

Τα 24 συνολικά διασωστικά σκάφη της ΕΟΔ επιχειρούν, συνδράμοντας το έργο του Λιμενικού Σώματος, σε ένα μεγάλο μέρος της επικράτειας, ενώ είναι σε θέση να ανταποκριθούν και στα πιο απαιτητικά περιστατικά, καθώς φέρουν πλήρη εξοπλισμό έρευνας και διάσωσης. Την τελευταία χρονιά συμμετείχαν σε πάνω από 100 επιχειρήσεις πανελλαδικά, προσφέροντας βοήθεια σε τουλάχιστον 500 ανθρώπους που αντιμετώπισαν κίνδυνο στη θάλασσα, ταυτόχρονα, όμως, αξιοποιήθηκαν και για τις εκπαιδεύσεις που πραγματοποιεί το Τμήμα Υγρού Στοιχείου της ΕΟΔ.

Με τη βοήθεια της INTERLIFE, η Ελληνική Ομάδα Διάσωσης είναι σε θέση να συνεχίσει την αποστολή της, που είναι η προστασία της ανθρώπινης ζωής!

Ευχαριστούμε πολύ!

Περισσότερες από 23.500 τροχονομικές παραβάσεις κατά την περίοδο της Πρωτομαγιάς


Μεγάλος ήταν ο αριθμός των τροχαίων παραβάσεων και τα σχετικά πρόστιμα που βεβαίωσε η Τροχαία σε όλη την χώρα, τις ημέρες πριν και κατά τη διάρκεια της Πρωτομαγιάς.

Συνολικά, την περίοδο του Πάσχα και της Πρωτομαγιάς, βεβαιώθηκαν περισσότερες από 55.500 παραβάσεις ενώ διενεργήθηκαν περισσότεροι από 250.000 τροχονομικοί έλεγχοι σε όλη την χώρα


Αυξημένα μέτρα τροχαίας εφαρμόστηκαν και κατά την εορταστική περίοδο της Πρωτομαγιάς, με σκοπό την αποτελεσματική αστυνόμευση του οδικού δικτύου της χώρας και την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων.

Στο πλαίσιο αυτό, για την αρτιότερη και αμεσότερη ανταπόκριση των Υπηρεσιών, υλοποιήθηκε στοχευμένος σχεδιασμός της Διεύθυνσης Τροχαίας Αστυνόμευσης του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας, μέσω της εφαρμογής ειδικού πλέγματος δράσεων και της διάθεσης περιπολικών, μοτοσικλετών και συμβατικών οχημάτων, με το ανάλογο προσωπικό και εξοπλισμό.

Συγκεκριμένα, το διάστημα από 26 Απριλίου έως 2 Μαΐου 2022, συγκροτήθηκαν 4.103 συνεργεία τροχονομικών ελέγχων, πραγματοποιήθηκαν έλεγχοι σε 111.666 οχήματα και βεβαιώθηκαν συνολικά 23.556 παραβάσεις, ως ακολούθως:

Υπερβολική Ταχύτητα

5.128

Μη χρήση κράνους

904

Mη χρήση ζώνης ασφαλείας

699

Παραβάσεις Μέθης

526

Παραβάσεις οχημάτων (ΚΤΕΟ)

439

Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα

287

Χρήση κινητών τηλεφώνων

204

Παραβίαση ερυθρού Σηματοδότη

122

Αντικανονικό Προσπέρασμα

117

Αντικανονικοί ελιγμοί

107

Φθαρμένα ελαστικά

78

Κίνηση στη Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.)

44

Παραβίαση προτεραιότητας

42

Mη χρήση παιδικών καθισμάτων

22

Κίνηση στην αριστερή λωρίδα

8

Λοιπές παραβάσεις

14.829

Σύνολο Παραβάσεων

23.556

Σημειώνεται ότι, ανάλογα μέτρα εφαρμόστηκαν και κατά την εορταστική περίοδο του Πάσχα. Συνολικά, την περίοδο του Πάσχα και της Πρωτομαγιάς, διενεργήθηκαν 250.690 τροχονομικοί έλεγχοι σε όλη την χώρα και βεβαιώθηκαν 55.534 τροχονομικές παραβάσεις, με τις περισσότερες να αφορούν στην υπερβολική ταχύτητα (περισσότερες από 13.000 παραβάσεις).

Υπενθυμίζεται ότι η σωστή οδική συμπεριφορά των χρηστών του οδικού δικτύου και η τήρηση των κανόνων οδικής κυκλοφορίας είναι βασικές προϋποθέσεις, τόσο για την ασφαλή μετακίνηση, όσο και για την αποφυγή των τροχαίων ατυχημάτων.

Για περισσότερες χρήσιμες συμβουλές στον τομέα πρόληψης τροχαίων ατυχημάτων και οδικής ασφάλειας, οι πολίτες μπορούν να επισκέπτονται τον ιστότοπο της Ελληνικής Αστυνομίας www.hellenicpolice.gr 




3 Μαΐ 2022

Σύνδρομο long-COVID: Ολοκληρωμένος έλεγχος υγείας από την Affidea

Follow up μετά τη νόσηση από COVID-19

Follow up μετά τη νόσηση από COVID-19

Ολοκληρωμένες και αξιόπιστες υπηρεσίες προσφέρει ο Όμιλος Affidea στην έγκαιρη διάγνωση και αντιμετώπιση του συνδρόμου long–COVID, για την επιστροφή των πολιτών στις δραστηριότητές τους με ασφάλεια και χωρίς άγχος.

Βάσει του ορισμού του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, το σύνδρομο “long–COVID” μπορεί να προσβάλει άτομα με ιστορικό πιθανής ή επιβεβαιωμένης λοίμωξης SARS CoV-2, συνήθως 3 μήνες από την έναρξη της νόσου COVID-19, ενώ αφορά συμπτώματα που διαρκούν τουλάχιστον 2 μήνες και δεν μπορούν να εξηγηθούν από κάποιο άλλο αίτιο.

Τα συνηθέστερα συμπτώματα του συνδρόμου “long–COVID” περιλαμβάνουν κόπωση, δύσπνοια και γνωστική δυσλειτουργία, ενώ φαίνεται να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην καθημερινή λειτουργικότητα των ασθενών.

Η δομημένη προσέγγιση του Ομίλου Affidea βοηθά στην ελαχιστοποίηση του αντίκτυπου του συνδρόμου long-COVID, με το πρόγραμμα παρακολούθησης να περιλαμβάνει εργαστηριακές και απεικονιστικές εξετάσεις. Συγκεκριμένα, σε μία επίσκεψη στα διαγνωστικά κέντρα Affidea, πραγματοποιούνται οι παρακάτω εξετάσεις, χωρίς αναμονή για τον εξεταζόμενο, υπό συνθήκες πλήρους ασφάλειας:

Post Covid Check Up σε προνομιακή τιμή

Το πακέτο εργαστηριακών εξετάσεων προσφέρεται στην προνομιακή τιμή των 95€ και περιλαμβάνει:

  • Γενική Αίματος
  • Ηλεκτρολύτες (Κάλιο, Νάτριο)
  • Κρεατινίνη
  • Ουρία
  • Γενική Ούρων
  • CPK, CK-MB
  • Ηπατική Λειτουργία: SGOT, SGPT, γ-GT, ALP
  • CRP
  • ΤΚΕ
  • Φερριτίνη
  • TSH
  • FT4
  • VitD
  • Σάκχαρο
  • Τροπονίνη
  • D-Dimers
  • Γλυκοζυλιωμένη Αιμοσφαιρίνη

Το πακέτο απεικονιστικών εξετάσεων στην προνομιακή τιμή των 70€ περιλαμβάνει :

  • Ακτινογραφία Θώρακος
  • Ηλεκτροκαρδιογράφημα
  • Triplex Καρδιάς
  • Καρδιολογική εκτίμηση

Τα παραπάνω ειδικά πακέτα εξετάσεων, προσαρμοσμένα στις μακροχρόνιες επιπτώσεις της COVID-19, συνδυαστικά, συνιστούν έναν ολοκληρωμένο έλεγχο υγείας, μετά τη νόσηση από κορωνοϊό, και προσφέρονται μαζί στην προνομιακή τιμή των 150€.

Η ασφαλής και αποτελεσματική αποκατάσταση των ασθενών με long-COVID είναι ένα θεμελιώδες μέρος της αποθεραπείας, καθώς 1 στους 10 θα εκδηλώσει συμπτώματα για μια περίοδο 12 εβδομάδων ή ακόμα περισσότερο. Δεδομένου του σημαντικού αριθμού νοσούντων με COVID-19, στόχος των προληπτικών ελέγχων υγείας είναι η αξιολόγηση και αντιμετώπιση των συμπτωμάτων, η έγκαιρη διάγνωση των επιπλοκών της νόσου και η μείωση των μακροπρόθεσμων επιπλοκών της.

Ο Όμιλος Affidea, από το 2005, προσφέρει υπηρεσίες υγείας υψηλής αξιοπιστίας, επενδύοντας στην καινοτομία και στην τεχνολογία αιχμής. Δίνοντας ιδιαίτερο βάρος και προτεραιότητα στον άνθρωπο, εφαρμόζει διαδικασίες που αποσκοπούν στη διαφύλαξη της ασφάλειας των εξεταζόμενων και παράλληλαστη διασφάλιση του καλύτερου δυνατού ιατρικού αποτελέσματος.




Περισσότεροι οι τραυματισμοί για τους επιβάτες στο πίσω κάθισμα ενός αυτοκινήτου

Επιβάτες, που ταξιδεύουν στο πίσω κάθισμα ενός αυτοκινήτου, έχουν περισσότερους τραυματισμούς

Όλα τα σύγχρονα συστήματα παθητικής ασφάλειας ενός αυτοκινήτου, αλλά και οι κανονισμοί περί υποχρεωτικού εξοπλισμού εστιάζουν από τους κατασκευαστές στα μπροστινά καθίσματα και όχι τόσο στα πίσω.

Σήμερα τα μπροστινά καθίσματα διαθέτουν διάφορες ρυθμίσεις, μηχανικές και ηλεκτρικές, καθώς και ατομικά προσαρμόσιμα μαξιλάρια οσφυϊκής στήριξης. Για να διασφαλιστεί η απόλυτη ασφάλεια κατά τη διάρκεια πρόσκρουσης στο πίσω μέρος του καθίσματος υπάρχει το σύστημα WHIPS (Whiplash Protection System), όπου τη στιγμή της πρόσκρουσης, αυτή η ειδική δομή πλαισίου πλάτης κάμπτει προς τα πίσω προστατεύοντας τη σπονδυλική στήλη από τραυματισμούς.

Τα πίσω καθίσματα φαίνεται να παίζουν λιγότερο σημαντικό ρόλο στο πλαίσιο της ασφάλειας και της άνεσης ενός αυτοκινήτου. Διαθέτουν ζώνες ασφαλείας και προσκέφαλα, ενώ δεν υπάρχουν αερόσακοι και το μεγάλο ερώτημα είναι πως προστατεύονται οι επιβάτες στο πίσω μέρος της καμπίνας.

Μια ανάλυση των επιπτώσεων των μετωπικών ατυχημάτων που διεξήχθη από το Ινστιτούτο Ασφάλειας Αυτοκινητοδρόμων στις ΗΠΑ, δείχνει ότι οι επιβάτες που ταξίδευαν στο πίσω κάθισμα ενός αυτοκινήτου υπέστησαν τους περισσότερους τραυματισμούς.

Μια μελέτη μετωπικών ατυχημάτων που διεξήχθη στις Ηνωμένες Πολιτείες επίσης από το Ινστιτούτο Ασφάλειας Αυτοκινητοδρόμων έδειξε ότι περισσότεροι από τους μισούς επιβάτες των πίσω καθισμάτων τραυματίστηκαν πιο σοβαρά από εκείνους στο μπροστινό μέρος. Οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι τα συστήματα παθητικής ασφάλειας για την προστασία των επιβατών στα μπροστινά καθίσματα έχουν αναπτυχθεί ταχύτερα σε σχέση με τα πίσω. Βελτιστοποιημένες ζώνες τσαλακώματος, αερόσακοι, νέα υλικά και νέου τύπου ζώνες συμβάλλουν στην μεγαλύτερη ασφάλεια για τα μπροστινά καθίσματα σε σχέση με τα πίσω καθίσματα που ακόμη δεν έχουν παρόμοια συστήματα ασφάλειας.

Το IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) που είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός των ΗΠΑ, ο οποίος χρηματοδοτείται από εταιρείες ασφάλισης αυτοκινήτων, σε συνεργασία με ένα νοσοκομείο στη Φιλαδέλφεια, ανέλυσε 117 τροχαία ατυχήματα ατόμων ηλικίας από 6 έως 92 ετών. Όλοι τους βρίσκονταν στο πίσω κάθισμα ενός αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια μιας μετωπικής σύγκρουσης. Τα ιατρικά αρχεία έδειξαν ότι ορισμένοι από τους τραυματισμούς που υπέστησαν οι επιβάτες προκλήθηκαν από τις ζώνες ασφαλείας που ασκούσαν υπερβολική πίεση στο στήθος. Ωστόσο, αυτό δεν ήταν αποτέλεσμα της χρήσης των ζωνών, αλλά μάλλον της χρήσης μιας παλαιότερης έκδοσης ζώνης. Αποδεικνύεται ότι σε πολλά μοντέλα αυτοκινήτων, οι ζώνες ασφαλείας που χρησιμοποιούνται στα πίσω καθίσματα δεν διαθέτουν τους λεγόμενους περιοριστές τάσης για προστασία από τέτοιους τραυματισμούς, κάτι που είναι ήδη στάνταρ στα μπροστινά καθίσματα.

Οι ηλικιωμένοι είναι στην πραγματικότητα οι πιο ευάλωτοι σε τραυματισμούς λόγω πίεσης ζώνης. Τα οστά τους είναι πιο εύθραυστα, καθιστώντας τα πιο επιρρεπή σε κατάγματα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το IIHS εξέδωσε σύσταση ότι οι ηλικιωμένοι επιβάτες πρέπει να καταλαμβάνουν το μπροστινό κάθισμα εάν οι πίσω ζώνες ασφαλείας δεν είναι εξοπλισμένες με περιοριστή τάσης.

Τα παιδιά άνω των 13 ετών θα πρέπει να ταξιδεύουν στο πίσω κάθισμα, καθώς η πίσω περιοχή του οχήματος υπόκειται σε λιγότερη πίεση. Το πίσω κάθισμα είναι επίσης το ασφαλέστερο μέρος για τα παιδιά που ταξιδεύουν σε σωστά τοποθετημένα και ασφαλισμένα παιδικά καθίσματα αυτοκινήτου. Ένα καλά σχεδιασμένο πίσω κάθισμα αυτοκινήτου προσφέρει μέγιστη ασφάλεια. Ζώνες ασφαλείας, προσκέφαλα και σωστά διαμορφωμένα πίσω καθίσματα είναι υπεύθυνα για την προστασία των επιβατών. Το πίσω κάθισμα πρέπει να είναι σταθερά ενισχυμένο, να έχει επαρκές βάθος και χαρακτηριστική διαμήκη εσοχή στην άκρη, η οποία θα εμποδίζει τον επιβάτη να γλιστρήσει προς τα εμπρός σε περίπτωση πρόσκρουσης.

ΑΠΕ-ΜΠΕ



EurolifePass: Η νέα ψηφιακή κάρτα που φέρνει όλες τις πληροφορίες ασφάλισης στο κινητό


Πρεμιέρα για την ψηφιακή κάρτα της Eurolife FFH που αποθηκεύεται εύκολα στο κινητό του χρήστη και δίνει πρόσβαση σε χρήσιμες πληροφορίες για τα συμβόλαιά του

Με στόχο να προσφέρει μια νέα εμπειρία εξυπηρέτησης στους ανθρώπους που την εμπιστεύονται, η Eurolife FFH παρουσιάζει το EurolifePass, την ψηφιακή κάρτα μέσω της οποίας οι πελάτες της μπορούν να έχουν συγκεντρωμένες όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που αφορούν τα συμβόλαιά τους στο κινητό τους τηλέφωνο. Για την εταιρεία, αξία έχει να βρίσκεται πάντα στο πλευρό των πελατών της, με λύσεις και προτάσεις που ενσωματώνουν σύγχρονες πρακτικές και τεχνολογίες.

Το EurolifePass χρησιμοποιείται όπως μια ψηφιακή ταυτότητα και είναι διαθέσιμο για έξι κατηγορίες ασφάλισης της Eurolife FFH: Όχημα, Υγεία, Κατοικία, Ζωή, Αποταμίευση/Επένδυση, Ομαδική Ασφάλιση. Χρησιμοποιώντας το EurolifePass, ο χρήστης μπορεί ανά πάσα στιγμή να αισθάνεται τη σιγουριά που χρειάζεται ότι ο έλεγχος βρίσκεται στα χέρια του, καθώς τα βασικά στοιχεία των συμβολαίων του (πρόγραμμα, αριθμός, τρέχουσα κατάσταση) είναι συγκεντρωμένα στη συσκευή του.

Η πρωτοποριακή αυτή πρωτοβουλία της Eurolife FFH κάνει σήμερα πρεμιέρα για όλους τους πελάτες της εταιρείας μέσω του EurolifeConnect. Το EurolifePass είναι διαθέσιμο για iOS Wallet και Google Pay, online και offline, εξασφαλίζοντας ότι οι χρήστες θα μπορούν να το αξιοποιούν ανεξαρτήτως της σύνδεσής τους στο Internet. Για να το προσθέσουν στο κινητό τους, αρκεί να ακολουθήσουν τα παρακάτω βήματα:

  • Βήμα 1ο: Ο χρήστης συνδέεται στο EurolifeConnect μέσω κινητού
  • Βήμα 2ο: Επιλέγει την περιοχή «Τα συμβόλαιά μου»
  • Βήμα 3ο: Για iOS συσκευές επιλέγει το εικονίδιο «Προσθήκη στο Apple Wallet». Για Android συσκευές το «G Pay Αποθήκευση στο τηλέφωνο»

Σε ό,τι αφορά τη λειτουργία και τη χρήση του, κάθε φορά που επιθυμεί να κάνει χρήση του συμβολαίου του, αρκεί να επιλέξει το EurolifePass στο κινητό του και να δείξει στον συμβεβλημένο συνεργάτη τα στοιχεία του ή το QR code, μέσω του οποίου θα μεταφερθεί αυτόματα σε ιστοσελίδα με όλες τις πληροφορίες για το ασφαλιστήριο συμβόλαιο του πελάτη. 

Σε συνδυασμό με το EurolifeConnect, η Eurolife FFH δίνει στους πελάτες της πρόσβαση σε ένα 360ο ψηφιακό οικοσύστημα, το οποίο έχει τις βάσεις του στην καινοτομία και την ευκολία χρήσης. Για την εταιρεία, αξία έχει οι πελάτες της να έχουν πρόσβαση στα συμβόλαιά τους τη στιγμή ακριβώς που τα χρειάζονται. Με το EurolifePass τους δίνει, με τρόπο απλό και ξεκάθαρο, πληροφορίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που έχουν επιλέξει, ώστε να έχουν ανά πάσα στιγμή πλήρη εικόνα για τα συμβόλαιά τους.

Μέσα στο επόμενο διάστημα, η Eurolife FFH θα εμπλουτίσει το EurolifePass με νέες λειτουργικότητες, προκειμένου να προσφέρει μια ακόμα πιο ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης στους ανθρώπους που την εμπιστεύονται.




2 Μαΐ 2022

Από 1η Ιουνίου η συνταγογράφηση ανασφαλίστων μόνο από γιατρούς δημόσιων δομών

Από την 1η Ιουνίου θα ισχύσει η συνταγογράφηση φαρμάκων, θεραπευτικών πράξεων και διαγνωστικών εξετάσεων στους ανασφάλιστους πολίτες, μόνο από ιατρούς δημόσιων Νοσοκομείων και δομών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας.

Οπως ανακοίνωσε το Υπουργείο Υγείας ολοκληρώθηκε ο πίνακας εξαιρέσεων για τη συνταγογράφηση των ανασφάλιστων πολιτών, ο οποίος περιλαμβάνει παιδιά και εφήβους κάτω των 18 ετών, αιμοκαθαρόμενους και άτομα με βαριές αναπηρίες.

Μέχρι να εκδοθεί η Υπουργική Απόφαση για τις εν λόγω εξαιρέσεις, οι ανασφάλιστοι θα μπορούν να απευθύνονται σε ιδιώτες ιατρούς για τη συνταγογράφηση τους.

ΑΠΕ-ΜΠΕ



Green NCAP : Η νέα βαθμολογία που αναδεικνύει τα καθαρά αυτοκίνητα


Με τις αυτοκινητοβιομηχανίες να συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν ολοένα και πιο αυστηρούς κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων, αλλά και με έναν συνεχώς αυξανόμενο αριθμό οδηγών να ευαισθητοποιείται περισσότερο για το περιβάλλον, η νέα βαθμολογία Green NCAP δημιουργήθηκε για να αναδείξει τα καθαρά αυτοκίνητα και αυτά που είναι ενεργειακά αποδοτικά και επιβαρύνουν λιγότερο το περιβάλλον.

Όπως η αξιολόγηση ασφαλείας EuroNCAP, έτσι και η βαθμολογία Green NCAP χρησιμοποιεί ένα σύστημα αστεριών για να ενημερώνει τον πελάτη σχετικά με το πόσο το αυτοκίνητό του επιβαρύνει το περιβάλλον. Αυτή η κατάταξη με αστέρια καθορίζεται από τη δοκιμή «πράσινων» διαπιστευτηρίων, όπως η απόδοση καυσίμου ή ενέργειας και η παραγωγή εκπομπών ρύπων.

Ο Green NCAP είναι ένας νέος θεσμός αξιολόγησης οχημάτων που αποτελείται από ευρωπαϊκές κυβερνήσεις, περιβαλλοντικές ενώσεις, αυτοκινητικά club, ομάδες καταναλωτών και πανεπιστήμια, που φιλοξενούνται κάτω από την ίδια στέγη υποστηριζόμενα από το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Αξιολόγησης Νέων Αυτοκινήτων, το γνωστό EuroNCAP (European New Car Assessment Programme). Βασικός σκοπός είναι να αναδείξει τα αυτοκίνητα που είναι λιγότερο ρυπογόνα και είναι πιο αποδοτικά από πλευράς καυσίμων και ενέργειας. Παράλληλα, παρέχει στους καταναλωτές πληροφορίες σχετικά με τις επιδόσεις των αυτοκινήτων σε δοκιμές που υπερβαίνουν τις νομοθετικές απαιτήσεις και προδιαγραφές.

Αρχικά η αξιολόγηση Green NCAP περιλαμβάνει την κατανάλωση ενέργειας που χρησιμοποιείται κατά την οδήγηση (tank-to-wheel). Ωστόσο, με την πάροδο του χρόνου θα εξεταστεί και η παράμετρος στο σύνολο του κύκλου ζωής, συμπεριλαμβανομένης της ενέργειας που χρησιμοποιείται για την παραγωγή του οχήματος και εκείνης που απαιτείται για την απόσυρση και ανακύκλωση των τμημάτων του.

Οι δοκιμές πραγματοποιούνται τόσο σε εργαστήριο όσο και στον δρόμο. Τα αυτοκίνητα δεν προέρχονται από τον κατασκευαστή για να μην υπάρξει περίπτωση αλλοίωσης ή παραποίησης των προδιαγραφών. Συνήθως είναι ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα με αρκετά χιλιόμετρα. Στο εργαστήριο, το αυτοκίνητο τοποθετείται σε ένα δυναμόμετρο πλαισίου και οδηγείται μέσω ενός καθορισμένου αριθμού μεταβαλλόμενων αντιστάσεων, με κάθε μία να αντιπροσωπεύει ένα πραγματικό σενάριο, όπως η οδήγηση στην πόλη. Ενώ αυτό συμβαίνει, τα καυσαέριά του αναλύονται για να καθοριστούν οι τύποι των ρύπων.



Εκτός από τις εργαστηριακές δοκιμές, μπορεί να πραγματοποιηθεί πραγματικό τεστ οδήγησης. Οι εκπομπές καυσαερίων συλλέγονται από φορητό εξοπλισμό που είναι τοποθετημένος στο αυτοκίνητο και στη συνέχεια αναλύονται. Η οδήγηση γίνεται τόσο στην πόλη όσο και στην ύπαιθρο και τον αυτοκινητόδρομο. Το αυτοκίνητο οδηγείται, επίσης, σε διαφορετικά στυλ, που κυμαίνονται από τη μεγιστοποίηση της απόδοσης έως τη μεγάλη επιτάχυνση και το φρενάρισμα.


Μόλις ολοκληρωθούν όλες οι δοκιμές, θα αναλυθούν τα αποτελέσματα και θα παραμετροποιηθούν ώστε να μεταφράζονται στο σύστημα υπογραφής αστεριών του NCAP. Με αυτόν τον τρόπο θα είναι εύκολο να διαβαστεί η βαθμολογία του αυτοκινήτου με μια ματιά.

Μέχρι τώρα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι για τους καταναλωτές η πιο «πράσινη επιλογή» αποτελώντας την καθαρότερη και πιο αποτελεσματική λύση. Ο Green NCAP θα συμπεριλάβει πολύ σύντομα στην αξιολόγησή του αντίστοιχες παραμέτρους, που θα έχουν να κάνουν με την αυτονομία αλλά και το ενεργειακό αποτύπωμα σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής του οχήματος.

Ο θεσμός στοχεύει στην αξιολόγηση όσο το δυνατόν περισσότερων αυτοκινήτων. Επιλέγονται αυτοκίνητα που έχουν κάνει αρκετές εκατοντάδες ή και χιλιάδες χιλιόμετρα και όχι τα μηδενικά χιλιόμετρα των αυτοκινήτων των εταιρειών για να εξασφαλιστεί ότι οι βαλβίδες εξαγωγής κλείνουν σωστά, αλλά και ότι ο καταλύτης λειτουργεί αποτελεσματικά.

Τα αυτοκίνητα δοκιμάζονται σε ανεξάρτητα εργαστήρια, τα οποία δεν ανήκουν στους κατασκευαστές οχημάτων, αλλά σε οργανισμούς, όπως αυτοκινητιστικές οργανώσεις, λέσχες και πανεπιστήμια. Τα εργαστήρια βρίσκονται σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες, όπως στη Μεγάλη Βρετανία, την Ισπανία, την Ελβετία, την Αυστρία, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία και την Ολλανδία.

Οι «πράσινες» αξιολογήσεις περιλαμβάνουν και εδώ από 0 έως 5 αστέρια. Αυτά δηλώνουν:

5 αστέρια: Συνολικά εξαιρετική απόδοση, που δείχνει πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου ή ενέργειας και ταυτόχρονα εκπέμπει χαμηλούς ρύπους και αέρια θερμοκηπίου. Είναι καλά εξοπλισμένο με τεχνολογία μείωσης εκπομπών και εξοικονόμησης καυσίμου.

4 αστέρια: Συνολικά καλή περιβαλλοντική απόδοση. Είναι εξοπλισμένο με καλή τεχνολογία μείωσης των εκπομπών και εξοικονόμησης καυσίμου.

3 αστέρια: Μέση έως καλή συνολική απόδοση, αλλά εξοπλισμένο με τεχνολογία μείωσης των εκπομπών και τεχνολογία εξοικονόμησης καυσίμου, χωρίς να ξεπερνά τους ανταγωνιστές.

2 αστέρια: Ονομαστική συνολική περιβαλλοντική απόδοση χωρίς κάποια τεχνολογία μείωσης εκπομπών ή και εξοικονόμησης καυσίμου, αλλά με περιθώρια βελτίωσης.

1 αστέρι: Οριακή περιβαλλοντική απόδοση. Το μείγμα σχεδιασμού περιβαλλοντικών επιδόσεων που αποτελείται από την ελαχιστοποίηση των ρύπων, των αερίων του θερμοκηπίου και της κατανάλωσης καυσίμου και ενέργειας αφήνει σημαντικό περιθώριο για βελτιώσεις στον σχεδιασμό του συστήματος.

0 αστέρια: Η συνολική περιβαλλοντική απόδοση απλώς πληροί τα ελάχιστα περιβαλλοντολογικά πρότυπα, ενώ διαθέτει ξεπερασμένη τεχνολογία μείωσης των εκπομπών και εξοικονόμησης καυσίμου.

Τα μισά αστέρια χρησιμοποιούνται, επίσης, σε δοκιμές που πραγματοποιούνται από το 2020 και μετά. Αυτά ενισχύουν την αξιολόγηση του αυτοκινήτου αναδεικνύοντάς το από τον ανταγωνισμό, αλλά και για να ανταμείψει εν μέρει την προσπάθεια που γίνεται από την αυτοκινητοβιομηχανία.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

«Ο Κόσμος μας» στο Χώρο Τέχνης «ΣΤΟart ΚΟΡΑΗ»

«Ο Κόσμος μας», θα φιλοξενηθεί στο Χώρο Τέχνης «ΣΤΟart ΚΟΡΑΗ», το διάστημα από 3 έως 30 Μαΐου 2022

Ομαδική έκθεση, με τίτλο «Ο Κόσμος μας», θα φιλοξενηθεί στο Χώρο Τέχνης «ΣΤΟart ΚΟΡΑΗ», το διάστημα από 3 έως 30 Μαΐου 2022. Στην έκθεση συμμετέχουν είκοσι δύο καλλιτέχνες, αρκετά διαφορετικοί μεταξύ τους αλλά έχοντας ως κοινή αφετηρία τη μαθητεία τους κοντά στον σημαντικό καλλιτέχνη Γιώργο Ρόρρη, που ενώνονται ξανά για να παρουσιάσουν τη δουλειά τους.

Ειδικότερα συμμετέχουν οι: Μαρίνα Βλαχάκη, Αγγελική Γαλανοπούλου, Φούλα Θαλασσινού, Κατερίνα Θεοδώρου, Πέγκυ Καλογεροπούλου, Λένα Καφαντάρη, Μάνος Κορδάκης, Τατιάνα Κωνσταντινίδου, Αγγελικη Λόη, Νεκτάριος Μαμάης, Ελένη Μαραγκουδάκη, Φλώρα Μάστρακα, Λιάνα Μέρμηγκα, Δημήτρης Παπανικολάου, Μαριέττα Πεπελάση, Βάσω Ραγκούση, Μαρία Σιγάλα, Αναστασία Φλόκα, Ειρήνη Φλώρου, Γιούλη Φραντζέσκου, Μάνος Χαμηλάκης και Raphael Jacob.

«Είναι οι καλλιτέχνες που δημιουργούν μικρούς και περίκλειστους ονειρόκοσμους καλώντας τους θεατές να διαλέξουν και αυτοί με τη σειρά τους τον δικό τους», σημειώνει σχετικά η Ιστορικός Τέχνης Βένια Παστάκα, προσθέτοντας ότι η κύρια θεματική των περισσότερων καλλιτεχνών που συμμετέχουν είναι τοπία και νεκρές φύσεις, πορτρέτα και εσωτερικά δωματίων.

Σημειώνεται ότι ο Χώρος Τέχνης «ΣΤΟart ΚΟΡΑΗ» λειτουργεί τηρώντας όλα τα προβλεπόμενα μέτρα κατά της διασποράς της Covid-19.




1 Μαΐ 2022

Οξεία ηπατίτιδα στα παιδιά: τι ξέρουμε, τι προσέχουμε, τι κάνουμε


Δημήτρης Α. Κουντουράς MD, PhD, παθολόγος – ηπατολόγος, Ιατρικός Διευθυντής
Κέντρου Προληπτικής Ιατρικής και Μακροβιότητας, Όμιλος ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ

Το Γραφείο Ασφαλείας Υγείας του Ηνωμένου Βασιλείου (UK Health Security Agency - UKHSA, κάτι σαν το δικό μας ΕΟΔΥ) που συνεργάζεται στενά με το Εθνικό Σύστημα Υγείας της Αγγλίας (NHS), από την 1η Ιανουαρίου μέχρι και τις 21 Απριλίου 2022, κατέγραψε 114 περιπτώσεις οξείας ηπατίτιδας σε παιδιά ηλικίας μέχρι 16 ετών και κατά κύριο λόγο ηλικίας κάτω των 5 ετών.

Ως τέτοια περιστατικά θεωρήθηκαν όλα εκείνα που παρουσίασαν πολύ αυξημένα ηπατικά ένζυμα (τρανσαμινάσες > 500 IU/L). Κανένα από αυτά δεν οφείλονταν στους συνήθεις ιούς της ηπατίτιδας Α και Ε.

Τι ξέρουμε

Ελέγχθηκαν πολλά πιθανά παθογόνα αίτια. Σε 53 περιπτώσεις που ελέγχθηκαν για αδενοϊό, οι 40 ήταν θετικές. Η προκαταρκτική τυποποίηση του αδενοϊού ήταν σύμφωνη με τον τύπο 41F, αλλά και άλλοι τύποι αδενοϊού έχουν επίσης αναγνωριστεί. Η αλληλουχία ολόκληρου του γονιδιώματος από πολλαπλές περιπτώσεις είναι απαραίτητη.

Η κύρια υπόθεση επί του παρόντος είναι ότι η ηπατίτιδα συνδέεται με τον αδενοϊό. Ο μηχανισμός ηπατικής βλάβης μπορεί να προκαλείται από ιούς ή μπορεί να είναι ανοσοπαθολογικός. Υπάρχουν επίσης πολλοί ιοί που μπορούν να προκαλέσουν αρχικά μια κλινική εικόνα ιογενούς γαστρεντερίτιδας και στη συνέχεια, σε μικρό ποσοστό, ηπατική ανεπάρκεια, όπως οι αδενοϊοί. Ο αδενοϊός πάλι που έχει ανιχνευτεί στα παιδιά αυτά, είναι οπωσδήποτε ικανός να προκαλέσει ηπατίτιδα, αλλά δεν ανιχνεύτηκε σε όλα, παρά στο 80% περίπου.

Υπάρχει επίσης αξιοσημείωτη αύξηση της συχνότητας ανεύρεσης του αδενοϊού σε δεδομένα ρουτίνας εργαστηρίου, σε εντερικά δείγματα και για την ηλικιακή ομάδα 1 έως 4 ετών, ενώ επίσης υπάρχει έξαρση σε πολλές άλλες κοινές γαστρεντερικές και αναπνευστικές ιογενείς λοιμώξεις, πιθανώς λόγω αλλαγής στη συμπεριφορά και την ευαισθησία του πληθυσμού μετά από μια περίοδο χαμηλής επίπτωσης κατά τη διάρκεια της πανδημίας (κάτι σαν επιδημιολογικό rebound).

Μπορεί επίσης να υπάρχει ένας συμπαράγοντας που προκαλεί πιο σοβαρή νόσηση σε μικρά παιδιά, όπως είναι επίσης πιθανό να υπάρχει αυξημένη ευαισθησία λόγω μειωμένης έκθεσης κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Εναλλακτικά, μπορεί να έχει εμφανιστεί ένα νέο στέλεχος αδενοϊού με αλλοιωμένα χαρακτηριστικά.

Το UKHSA έχει συγκαλέσει μια ομάδα εμπειρογνωμόνων από το NHS και ακαδημαϊκούς εταίρους για να διευθύνει μια ολοκληρωμένη έρευνα.

Στη χώρα μας δεν έχουν αναφερθεί ακόμη ανάλογα περιστατικά και δεν υπάρχει η δυνατότητα για παιδιατρική μεταμόσχευση. Οι ελληνικές υπηρεσίες συνεργάζονται με ανάλογα ευρωπαϊκά κέντρα, χωρίς να υπάρχει πρόβλημα στην εξυπηρέτηση ανάλογων περιστατικών. Ακόμη κι αν εκδηλωθεί παρόμοιο φαινόμενο στη χώρα μας, όπου βέβαια το Lockdown τηρήθηκε με αρκετά επιεικείς όρους, δεν αναμένεται ιδιαίτερα μεγάλη συχνότητα περιστατικών με οξεία ηπατική ανεπάρκεια.

Τι προσέχουμε


Το κλινικό σύνδρομο ξεκινά συχνά με συμπτώματα τύπου γαστρεντερίτιδας, ακολουθούμενα από την εμφάνιση ίκτερου. Στις σοβαρές περιπτώσεις, η χαρακτηριστικότερη διαταραχή της οξείας ηπατικής ανεπάρκειας στα παιδιά είναι η διαταραχή του επιπέδου συνείδησης, που λέγεται ηπατική εγκεφαλοπάθεια.
Η οξεία ηπατική ανεπάρκεια είναι το προχωρημένο στάδιο της οξείας ηπατίτιδας, που ακολουθεί τον ίκτερο, εντός μιας εβδομάδας (υπεροξεία), εντός τριών εβδομάδων (τυπική οξεία) και εντός τριών έως 26 εβδομάδων (υποξεία).

Τα συμπτώματα που πρέπει να κινητοποιήσουν τους γονείς είναι:

  • Επίμονος πυρετός, χωρίς διαγνωσμένη αιτία, μετά από γαστρεντερίτιδα
  • Ίκτερος (όταν το άσπρο του ματιού αποκτά κίτρινο χρώμα)
  • Υπέρχρωση των ούρων (ούρα σαν κονιάκ)
  • Αποχρωματισμός των κοπράνων (σαν στόκος)
  • Υπνηλία ή ατονία του παιδιού μετά από συμπτώματα γαστρεντερίτιδας κάποιων ημερών


Τι κάνουμε

Χρειάζεται επαγρύπνηση, αλλά σε καμία περίπτωση πανικός.

Δεν τρέχουμε στα επείγοντα των παιδιατρικών νοσοκομείων.
Δεν υποβάλλουμε τα παιδιά σε εργαστηριακές εξετάσεις χωρίς να τις έχει υποδείξει ο παιδίατρος. Οι τρανσαμινάσες, για παράδειγμα, μπορεί στην εργαστηριακή εξέταση να εμφανιστούν αυξημένες για πολλούς λόγους, χωρίς να παραπέμπουν σε ηπατίτιδα.
Συμβουλευόμαστε τον οικογενειακό παιδίατρο για οτιδήποτε μας προβληματίζει και ακολουθούμε τις συμβουλές του.