Στροφή στην πελατοκεντρική πολιτική και την προσέγγιση της καθημερινότητα του πολίτη επιχειρούν οι ασφαλιστικές εταιρίες τόσο με την αξιοποίηση των Social Media όσο και με τις χορηγίες τους σε γεγονότα που έχουν μαζικές συμμετοχές ή σε χώρους μαζικών αθλημάτων.
Με προεξέχοντες τους πολυεθνικούς ασφαλιστικούς Ομίλους, που έχουν θυγατρικές εταιρίες στην Ελλάδα, οι ασφαλιστικές εταιρίες εξαπλώνουν την παρουσία τους στα Social Media «εισβάλλοντας» στην καθημερινότητα του πολίτη και μάλιστα της νέας γενιάς, που χρησιμοποιεί όλο και περισσότερο τα ψηφιακά μέσα και τις νέες τεχνολογίες.
Στόχος τους, είναι μέσα από την κοινωνική δικτύωση να ενισχύσουν την φήμη των brands τους αλλά και να πληροφορούν ή να συμμετέχουν σε θέματα που άπτονται τόσο των προϊόντων που πουλούν, όσο και σε ευρύτερα ζητήματα πληροφοριών.
Η ΝΝ Ηellas , η Ιnteramerican , η Anytime ,η Groupama Φοίνιξ , η Generali , η Ευρωπαϊκή Πίστη , η Internathinal Life , η Allianz Direct, η Ευρωπαϊκή Ένωση Ασφάλειαι Mινέττα , η Εθνική Ασφαλιστική , η Hellas Direct , η Ιnterlife δεν έχουν μία απλά εταιρική παρουσία, στο πιο δημοφιλή στην Ελλάδα τόπο κοινωνικής δικτύωσης, στο Facebook αλλά διευρύνουν την θεματολογία τους και σχεδόν «ποστάρουν» καθημερινά.
Η θεματολογία των σελίδων τους δεν περιορίζεται απλά και μόνο σε εταιρικά θέματα και δραστηριότατες αλλά περιλαμβάνει από συνταγές μαγειρικής , συμβουλές για την υγεία , συμβουλές για ταξίδια , για ασφάλεια στην καθημερινότητα και την χρήση του αυτοκινήτου , ενώ δεν λείπουν και «ποσταρίσματα» για σημαντικά κοινωνικά θέματα επικαιρότητας.
Με αυτό τον τρόπο προσεγγίζουν ευρύτερο κοινό χρηστών των Social Media και ειδικά του Facebook καταγράφοντας περισσότερα Like στα θέματα ή την σελίδα τους. Επίσης δεν λείπουν και οι διαγωνισμοί με προσφορές σε δώρα απλά και χρηστικά.
Βέβαια όλες σχεδόν οι ασφαλιστικές εταιρίες διαθέτουν σελίδα στο Facebook, το Twitter, το Linkedin και το Youtube. Ωστόσο στα πλαίσια του συγκεκριμένου θέματος αναζητήσαμε εκείνες τις σελίδες που έχουν διευρυμένη θεματολογία πέραν της εταιρικής.
Εκτός από τα ψηφιακά κοινωνικά δίκτυα, όλο και περισσότερες ασφαλιστικές εταιρίες προσφέρουν διάφορες εφαρμογές για τους χρήστες των smart phones που μπορούν να τις κατεβάσουν δωρεάν, είτε αφορούν προϊόντα τους, είτε ευρύτερες πληροφορίες για το αυτοκίνητο, την υγεία κλπ
Χορηγίες και καθημερινότητα
Yπάρχει μια παγκόσμια τάση των ασφαλιστικών εταιριών στην προσέγγιση της καθημερινότητας του πολίτη και επικεντρώνουν τα χορηγικά τους προγράμματα σε μαζικά αθλήματα ή μαζικές αθλητικές δραστηριότητες.
Έτσι ασφαλιστικοί κολοσσοί επενδύουν στο χώρο του ποδοσφαίρου, όπως η Allianz που κατέχει τα δικαιώματα να ονομάσει το ποδοσφαιρικό γήπεδο για 30 έτη Allianz Arena στο Μόναχο της Γερμανίας που είναι αγωνιστική έδρα της Μπάγερν και της Μόναχο 1860 , η αντασφαλιστική ΑΟΝ που έχει την χορηγία του brand της στις εμφανίσεις της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.
Στην Ελλάδα ο Ολλανδικός ασφαλιστικός Όμιλος ΝΝ Group, μέσω της εδώ θυγατρικής ΝΝ Hellas, τα τελευταία χρόνια στηρίζει χορηγικά μαζικές αθλητικές δραστηριότητες με την συμμετοχή πολιτών και μάλιστα πρόσφατα συνέδεσε αυτές με την καμπάνια της μετονομασίας από ING σε ΝΝ.
Επίσης χορηγικά σε μαζικά αθλητικά συμμετέχουν τα τελευταία χρόνια η Ergo Hellas, που έχει εξαγοράσει την Αγροτική Ασφαλιστική, και η Metlife.
Στόχος τους, είναι μέσα από την κοινωνική δικτύωση να ενισχύσουν την φήμη των brands τους αλλά και να πληροφορούν ή να συμμετέχουν σε θέματα που άπτονται τόσο των προϊόντων που πουλούν, όσο και σε ευρύτερα ζητήματα πληροφοριών.
Η ΝΝ Ηellas , η Ιnteramerican , η Anytime ,η Groupama Φοίνιξ , η Generali , η Ευρωπαϊκή Πίστη , η Internathinal Life , η Allianz Direct, η Ευρωπαϊκή Ένωση Ασφάλειαι Mινέττα , η Εθνική Ασφαλιστική , η Hellas Direct , η Ιnterlife δεν έχουν μία απλά εταιρική παρουσία, στο πιο δημοφιλή στην Ελλάδα τόπο κοινωνικής δικτύωσης, στο Facebook αλλά διευρύνουν την θεματολογία τους και σχεδόν «ποστάρουν» καθημερινά.
Η θεματολογία των σελίδων τους δεν περιορίζεται απλά και μόνο σε εταιρικά θέματα και δραστηριότατες αλλά περιλαμβάνει από συνταγές μαγειρικής , συμβουλές για την υγεία , συμβουλές για ταξίδια , για ασφάλεια στην καθημερινότητα και την χρήση του αυτοκινήτου , ενώ δεν λείπουν και «ποσταρίσματα» για σημαντικά κοινωνικά θέματα επικαιρότητας.
Με αυτό τον τρόπο προσεγγίζουν ευρύτερο κοινό χρηστών των Social Media και ειδικά του Facebook καταγράφοντας περισσότερα Like στα θέματα ή την σελίδα τους. Επίσης δεν λείπουν και οι διαγωνισμοί με προσφορές σε δώρα απλά και χρηστικά.
Βέβαια όλες σχεδόν οι ασφαλιστικές εταιρίες διαθέτουν σελίδα στο Facebook, το Twitter, το Linkedin και το Youtube. Ωστόσο στα πλαίσια του συγκεκριμένου θέματος αναζητήσαμε εκείνες τις σελίδες που έχουν διευρυμένη θεματολογία πέραν της εταιρικής.
Εκτός από τα ψηφιακά κοινωνικά δίκτυα, όλο και περισσότερες ασφαλιστικές εταιρίες προσφέρουν διάφορες εφαρμογές για τους χρήστες των smart phones που μπορούν να τις κατεβάσουν δωρεάν, είτε αφορούν προϊόντα τους, είτε ευρύτερες πληροφορίες για το αυτοκίνητο, την υγεία κλπ
Χορηγίες και καθημερινότητα
Yπάρχει μια παγκόσμια τάση των ασφαλιστικών εταιριών στην προσέγγιση της καθημερινότητας του πολίτη και επικεντρώνουν τα χορηγικά τους προγράμματα σε μαζικά αθλήματα ή μαζικές αθλητικές δραστηριότητες.
Έτσι ασφαλιστικοί κολοσσοί επενδύουν στο χώρο του ποδοσφαίρου, όπως η Allianz που κατέχει τα δικαιώματα να ονομάσει το ποδοσφαιρικό γήπεδο για 30 έτη Allianz Arena στο Μόναχο της Γερμανίας που είναι αγωνιστική έδρα της Μπάγερν και της Μόναχο 1860 , η αντασφαλιστική ΑΟΝ που έχει την χορηγία του brand της στις εμφανίσεις της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.
Στην Ελλάδα ο Ολλανδικός ασφαλιστικός Όμιλος ΝΝ Group, μέσω της εδώ θυγατρικής ΝΝ Hellas, τα τελευταία χρόνια στηρίζει χορηγικά μαζικές αθλητικές δραστηριότητες με την συμμετοχή πολιτών και μάλιστα πρόσφατα συνέδεσε αυτές με την καμπάνια της μετονομασίας από ING σε ΝΝ.
Επίσης χορηγικά σε μαζικά αθλητικά συμμετέχουν τα τελευταία χρόνια η Ergo Hellas, που έχει εξαγοράσει την Αγροτική Ασφαλιστική, και η Metlife.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου