9 Οκτ 2014
Eurolife ERB Ασφαλιστική: Νέο πακέτο ασφάλισης κατοικίας «MULTIHOME Ευέλικτο»
Με το νέο πακέτο ασφάλισης κατοικίας MultiHome Ευέλικτο η Eurolife ERB Ασφαλιστική ενισχύει τις λύσεις που προτείνει στους πελάτες και τους συνεργάτες της σε ό,τι αφορά την ασφάλιση κατοικίας.
Το MultiHome Ευέλικτο παρέχει προστασία από ένα πλήθος κινδύνων που απειλούν μια κατοικία, δίνοντας τη δυνατότητα στον πελάτη να επεκτείνει την ασφάλισή του, αφού μπορεί να επιλέξει το συνδυασμό καλύψεων που ταιριάζει στις ανάγκες του. Ταυτόχρονα το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι ευέλικτο και να «προσαρμόζεται» σε κάθε τύπο στεγαστικής δανειακής σύμβασης.
Το νέο πακέτο, παρέχει επίσης τη δυνατότητα στο συνεργάτη της Eurolife ERB Ασφαλιστικής να συνδυάζει ομάδες - πακέτα καλύψεων, ώστε να προσφέρει την βέλτιστη λύση στον πελάτη.
Στο σχετικό δελτίο τύπου της εταιρείας αναφέρεται χαρακτηριστικά: «Ανταποκρινόμενη έμπρακτα στις ανάγκες των πελατών της, έχοντας ενσωματώσει τις προτροπές και απόψεις των συνεργατών της, η Eurolife ERB Ασφαλιστική ανανεώνει τα προγράμματα ασφάλισης κατοικίας που παρέχει, στοχεύοντας στην καλύτερη κάλυψη του ακινήτου, με ιδιαίτερα προσιτό κόστος.
Με το MultiHome Ευέλικτο η Eurolife ERB Ασφαλιστική δημιουργεί ένα προϊόν, που ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών και της εποχής, από άποψη καλύψεων, ευελιξίας αλλά και κόστους –με ετήσια ασφάλιστρα από €125 για 100.000 ασφαλισμένου κεφαλαίου– καθιστώντας το ιδιαίτερα ανταγωνιστικό».
Τι ισχύει στη φορολόγηση των ομαδικών προγραμμάτων
Με ανησυχία παρακολουθεί η ασφαλιστική αγορά το θέμα που ανέκυψε τις δύο τελευταίες ημέρες με τη φορολόγηση των παροχών σε είδος, καθότι φαίνεται πως δεν είναι απόλυτα ξεκάθαρο το κατά πόσο σε αυτές δεν περιλαμβάνονται τα ασφάλιστρα.
Σύμφωνα με τις πρώτες επισημάνσεις νομικών κύκλων του κλάδου, η επίμαχη διάταξη του νόμου, όπως και η εγκύκλιος της γ.γ. Δημοσίων Εσόδων, δεν αφορά στα ομαδικά προγράμματα τα οποία παρέχουν οι επιχειρήσεις στους εργαζόμενους.
Όπως εξηγούν, διάταξη που είναι σε ισχύ εδώ και χρόνια αναφέρει ρητά ότι τα ομαδικά συνταξιοδοτικά προγράμματα φορολογούνται μόνο κατά την καταβολή της σύνταξης στον εργαζόμενο ή κατά την εξαγορά της αξίας του προγράμματος. Μάλιστα, ο φόρος που επιβάλλεται κυμαίνεται από 10 έως 20% ανάλογα με το ύψος του κεφαλαίου που εξαγοράζεται, ενώ προσαυξάνεται κατά 50% εφόσον το πρόγραμμα εξαγοράζεται πρόωρα.
Όπως εξηγούν, διάταξη που είναι σε ισχύ εδώ και χρόνια αναφέρει ρητά ότι τα ομαδικά συνταξιοδοτικά προγράμματα φορολογούνται μόνο κατά την καταβολή της σύνταξης στον εργαζόμενο ή κατά την εξαγορά της αξίας του προγράμματος. Μάλιστα, ο φόρος που επιβάλλεται κυμαίνεται από 10 έως 20% ανάλογα με το ύψος του κεφαλαίου που εξαγοράζεται, ενώ προσαυξάνεται κατά 50% εφόσον το πρόγραμμα εξαγοράζεται πρόωρα.
Προσθέτουν επίσης ότι, με βάση το νέο φορολογικό κώδικα, οι δαπάνες των εταιρειών για την ασφάλιση του προσωπικού στους κλάδους Ζωής, Υγείας και Προσωπικού Ατυχήματος λογίζονται ως παραγωγικές και ως εκ τούτου φορο-εκπίπτουν. Βέβαια, διευκρινίζεται ότι ο νέος νόμος που είναι σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2014 δοκιμάζεται φέτος ως προς την εφαρμογή του, οπότε ασφαλή συμπεράσματα θα συναχθούν το 2015 και εφόσον οι εταιρείες υποστούν φορολογικό έλεγχο ώστε να φανεί και στην πράξη τι πραγματικά ισχύει.
Πάντως, πηγές της αγοράς αναφέρουν ότι το ζήτημα της φορολόγησης των παροχών σε είδος το παρακολουθεί στενά η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος και άμεσα θα επιδιώξει να ζητήσει διευκρινίσεις από το υπουργείο Οικονομικών ώστε να αποσαφηνιστεί το τι ακριβώς ισχύει.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
8 Οκτ 2014
Prime Insurance: Νέο προϊόν για ασφάλιση Αστικής Ευθύνης Λογιστών
Η Prime Insurance ενισχύει την παρουσία της στο χώρο της Αστικής Ευθύνης Επαγγελματιών.
Η διάθεση του νέου ασφαλιστικού προϊόντος που αφορά στην ασφάλιση Αστικής Ευθύνης Λογιστών ξεκινά!
Το προϊόν απευθύνεται σε Λογιστές και Λογιστικά Γραφεία με κύκλο εργασιών έως € 300.000, ενώ το κόστος ασφάλισης εξαρτάται αποκλειστικά από το όριο της επιθυμητής κάλυψης. Πιο αναλυτικά:
Η διάθεση του νέου ασφαλιστικού προϊόντος που αφορά στην ασφάλιση Αστικής Ευθύνης Λογιστών ξεκινά!
Το προϊόν απευθύνεται σε Λογιστές και Λογιστικά Γραφεία με κύκλο εργασιών έως € 300.000, ενώ το κόστος ασφάλισης εξαρτάται αποκλειστικά από το όριο της επιθυμητής κάλυψης. Πιο αναλυτικά:
- Καλύπτεται η Αστική Ευθύνη του Λήπτη της Ασφάλισης ή/και Ασφαλιζόμενου προς τρίτους, για κάθε οικονομική ζημιά από πράξεις ή παραλείψεις από αμέλειά του ιδίου ή και των υπαλλήλων του, κατά τη συνήθη άσκηση του δηλωθέντος επαγγέλματός του
- Καλύπτεται οποιαδήποτε απαίτηση κατά του Ασφαλισμένου για Απώλεια Εγγράφων, είτε αυτά είναι χειρόγραφα (έντυπα ή αναπαραγόμενα με οποιαδήποτε άλλη μέθοδο), είτε απώλεια οποιασδήποτε πληροφορίας που βασίζεται σε Η/Υ ή αποθηκεύεται ηλεκτρονικά, ή από απώλεια υλικών, τα οποία έχουν απωλεσθεί και δεν μπορούν να ανευρεθούν ή έχουν καταστραφεί, ενώ είχαν παραδοθεί στον Ασφαλιζόμενο ή είχαν τεθεί υπό την επιμέλεια, φύλαξη και έλεγχό του
- Καλύπτεται το ποσό που αφορά: α) αποζημίωση που απορρέει από δικαστική απόφαση που λαμβάνεται ή εξασφαλίζεται από δικαστήριο εντός της Ελληνικής Επικράτειαςβ) χρεώσεις, δαπάνες και νομικά έξοδα που προκλήθηκαν και είναι ανακτήσιμα
Αποζημιώσεις εκατομμυρίων στο τροχαίο της Βέροιας
Διεθνείς διαστάσεις λαμβάνει η υπόθεση του πολύνεκρου τροχαίου στη Βέροια, καθώς η νταλίκα που προκάλεσε το ατύχημα δεν έφερε ελληνικές αλλά ξένες πινακίδες.
Κύκλοι της αγοράς τόνισαν σχετικά στο IW, ότι τα θύματα του τροχαίου θα επιδιώξουν σε κάθε περίπτωση η υπόθεση των αποζημιώσεων να εκδικαστεί στην Ελλάδα, όπου ο νόμος προβλέπει καταβολές έως 1 εκατ. ευρώ για κάθε θύμα τροχαίου και έως 1 εκατ. ευρώ για το σύνολο των υλικών ζημιών ανά τροχαίο.
Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι οι αποζημιώσεις για τα θύματα είναι πολύ πιθανό να ανέλθουν σε σύνολο σε αρκετά εκατομμύρια, δεδομένου ότι εκτός από τους 5 νεκρούς από το τροχαίο υπήρξαν και δεκάδες τραυματίες, ορισμένοι εκ των οποίων παραμένουν νοσηλευόμενοι σε κρίσιμη κατάσταση.
Επίσης η ασφαλιστική θα επιβαρυνθεί και με 1 εκατ. ευρώ για τις υλικές ζημιές, που σε κάθε περίπτωση θα ξεπεράσουν το όριο ασφάλισης και η όποια διαφορά θα επιβαρύνει την ιδιοκτήτρια εταιρεία.
Ανεξάρτητα από τις υλικές ζημιές, το γεγονός ότι η νταλίκα προσέκρουσε και σε άλλα τρία φορτηγά προφανώς θα υποχρεώσει την ιδιοκτήτρια εταιρεία στο να καταβάλλει και άλλες αποζημιώσεις, αυτή τη φορά στις τρεις εταιρείες των οποίων η δραστηριότητα επλήγη από την καταστροφή των οχημάτων τους, καθώς και των εμπορευμάτων που μετέφεραν.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
7 Οκτ 2014
Ασφάλιση αυτοκινήτου με … χιλιομέτρηση
Την είσοδο τους στην ασφαλιστική αγορά προετοιμάζουν πολλοί πάροχοι και εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της τεχνολογίας, αναγνωρίζοντας ότι πρόκειται για έναν κλάδο, ο οποίος εξελίσσεται συνεχώς και προσφέρει υπηρεσίες απαραίτητες για τον καταναλωτή.
Πρόσφατα η εταιρεία Metromile, start-up με έδρα το Σαν Φρανσίσκο, σχεδίασε μία συσκευή η οποία καταγράφει τα χιλιόμετρα που κάνει ο οδηγός και με βάση αυτό το στοιχείο ειδική εφαρμογή υπολογίζει τα ασφάλιστρα που πρέπει να καταβάλλει ο κάτοχος του οχήματος. Η εταιρεία βέβαια παρέχει και τη δυνατότητα στους πελάτες της να ασφαλιστούν μέσω της National General Insurance.
Αξίζει να σημειωθεί ότι πέρα από τη χιλιομέτρηση η συσκευή δεν αξιολογεί τη συμπεριφορά του οδηγού και σύμφωνα με την εταιρεία υπολογίζεται ότι εξοικονομεί για τους οδηγούς περίπου 500 δολάρια το χρόνο.
Τη συσκευή Metronome η εταιρεία παρέχει δωρεάν σε όλους τους οδηγούς, ακόμα και σε αυτούς που δεν έχουν κάνει ασφάλιση μέσω της Metromile.
Ωστόσο, στο τέλος κάθε μήνα οι χρήστες ενημερώνονται για το πόσο μικρότερο κόστος θα είχε η ασφάλιση τους αν τους κάλυπτε η Metromile.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
6 Οκτ 2014
Yδρόγειος: Αναπροσαρμογή στα τιμολόγια των ΤΑΞΙ
Αναπροσαρμόζεται από την 1 Οκτωβρίου 2014 το τιμολόγιο στα Επιβατικά Δημοσίας Χρήσης ( ΤΑΞΙ ) σε όλες τις τιμολογιακές Ζώνες. Στο νέο τιμολόγιο υπάρχει μια τιμή ανά ζώνη τιμολόγησης, ανεξάρτητα από την ιπποδύναμη του κινητήρα που αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας.
Δείτε το νέο τιμολόγιο εδώ: timologio_taxi_ydrogeios.pdf
(Πηγή: Nextdeal.gr)
Δείτε το νέο τιμολόγιο εδώ: timologio_taxi_ydrogeios.pdf
(Πηγή: Nextdeal.gr)
Δύναμις Ασφαλιστική: 10% έκπτωση στα ασφάλιστρα του οχήματος, με την ασφάλιση κατοικίας!
6.10.14
Ασφάλεια αυτοκινήτου, Ασφάλεια Κατοικίας, Δύναμις Ασφαλιστική, Έκπτωση, Dynamis Home, MyDynamis
No comments
Μετά την εισαγωγή του Dynamis Home Plus, ενός από τα πλέον ανταγωνιστικά προγράμματα ασφάλισης κατοικίας στην αγορά, η ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική επανέρχεται και συνδυάζει την ασφάλιση κατοικίας Dynamis Home, με την ασφάλιση του οχήματος MyDynamis, ανταποδίδοντας στους πελάτες που ασφαλίζουν παράλληλα την κατοικία τους και το όχημά τους, 10% έκπτωση στα ασφάλιστρα του οχήματός τους.
Η λογική του ιδιαίτερα προσιτού κόστους, της ευελιξίας στην επιλογή καλύψεων και των διευρυμένων παροχών και υπηρεσιών για τον ασφαλιζόμενο, συνθέτουν τα προγράμματα Dynamis Home και MyDynamis που είναι σχεδιασμένα βάσει των απαιτήσεων και των δεδομένων της αγοράς.
Οι ενδιαφερόμενοι, έχουν την ευελιξία να διαμορφώσουν το πρόγραμμα ασφάλισης της κατοικίας τους και του οχήματος τους, βάσει των πραγματικών τους αναγκών, επιλέγοντας από πληθώρα πρόσθετων καλύψεων, στα κατώτατα επίπεδα κόστους της αγοράς, εξασφαλίζοντας την καλύτερη δυνατή σχέση παροχών και κόστους.
Σχετικά άρθρα:
- Δύναμις Ασφαλιστική: Νέο πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου MyDynamis Plus με επιπλέον καλύψεις και εκπτώσεις!
- ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική: Νέο πρόγραμμα ασφάλισης οχήματος διάρκειας 45 ημερών
- Dynamis Home Plus: Νέο πρόγραμμα ασφάλισης κατοικίας από τη ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική
- Μηνιαία ασφάλιση αυτοκινήτου: Ποιες ασφαλιστικές την προσφέρουν
- Δύναμις Ασφαλιστική: Νέο πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου MyDynamis Plus με επιπλέον καλύψεις και εκπτώσεις!
- ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική: Νέο πρόγραμμα ασφάλισης οχήματος διάρκειας 45 ημερών
- Dynamis Home Plus: Νέο πρόγραμμα ασφάλισης κατοικίας από τη ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική
- Μηνιαία ασφάλιση αυτοκινήτου: Ποιες ασφαλιστικές την προσφέρουν
Καραμπόλα θανάτου στην Εγνατία με τουλάχιστον 35 αυτοκίνητα - Στους 5 οι νεκροί, 30 τραυματίες
Πέντε νεκροί και τουλάχιστον 30 τραυματίες, δύο εκ των οποίων είναι παιδιά που νοσηλεύονται σε σοβαρή κατάσταση, είναι ο απολογισμός της καραμπόλας που σημειώθηκε λίγο μετά τις 10.30 το πρωί της Κυριακής στο ρεύμα της Εγνατίας από Βέροια προς Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με τον διοικητή Κεντρικής Μακεδονίας του Πυροσβεστικού Σώματος, Χρύσανθο Αθανασόπουλο.
Ο κ. Αθανασόπουλος, ο οποίος βρίσκεται στο σημείο της δυστυχήματος, με δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ έκανε λόγο για «φοβερή καραμπόλα και για μάζες αυτοκινήτων», ενώ σημείωσε πως ενεπλάκησαν περισσότερα από 35 αυτοκίνητα.
Από τα συντρίμμια ανασύρθηκαν τέσσερις νεκροί. Πρόκειται για τρεις Ελληνες, δύο γυναίκες ηλικίας 53 ετών, έναν άνδρα 42 ετών και έναν Βούλγαρο, η ηλικία του οποίου δεν έχει γίνει ακόμη γνωστή.
Αργά το απόγευμα, κατέληξε σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης, στη διάρκεια εγχείρησης, ακόμη ένας άνδρας που ήταν σοβαρά τραυματισμένος.
Στα νοσοκομεία μεταφέρθηκαν, τόσο με ασθενοφόρα όσο και με ιδιωτικά οχήματα, περίπου 30 τραυματίες. Από αυτούς οι δύο είναι σε σοβαρή κατάσταση και πρόκειται για μικρά παιδιά, ηλικίας 6 μηνών και 1,5 ετών.
Έπεσε πάνω στα προπορευόμενα οχήματα σε εργοτάξιο
Ο οδηγός της νταλίκας δεν κατάφερε να σταματήσει τη νταλίκα που κατέπεσε με δύναμη στο πρώτο από τα ΙΧ που είχε μπροστά του και αυτό με τη σειρά του συμπαρέσυρε δεκάδες άλλα ΙΧ, που λόγω έργων είχαν μειώσει την ταχύτητά τους.
Σύμφωνα με την αστυνομία, το φορτηγό αυτοκίνητο ήταν γεμάτο εμπορεύματα βάρους 19 τόνων.
Στο σημείο έσπευσαν αμέσως αμέσως οχήματα της αστυνομίας και της πυροσβεστικής και εκτός από τους νεκρούς, εντόπισαν και τραυματίες, τους οποίους παρέλαβαν τα ασθενοφόρα. Επιπλέον, υπάρχουν και άλλοι τραυματίες, που μεταφέρθηκαν με ιδιωτικά αυτοκίνητα σε νοσοκομεία της Βέροιας και της Θεσσαλονίκης.
Ο διοικητής της πυροσβεστικής αναφέρθηκε επίσης σε δύο καμένα ολοσχερώς αυτοκίνητα, ένα ΙΧ και μία νταλίκα. Στο ΙΧ εντοπίστηκε άτομο απανθρακωμένο, ενώ τα κλιμάκια ερευνούν τη νταλίκα.
Η κυκλοφορία στην Εγνατία Οδό, στον κόμβο της Βέροιας, είχε διακοπεί και στα δύο ρεύματα και η κίνηση των οχημάτων γινόταν από παρακαμπτήριες μέχρι αργά το απόγευμα. Στη συνέχεια άνοιξε το ρεύμα από Θεσσαλονίκη προς Κοζάνη, ενώ το αντίθετο ρεύμα παρέμεινε κλειστό μέχρι τις 21.30 περίπου, οπότε και αποκαταστάθηκε η ροή των οχημάτων.
Συνελήφθη ο οδηγός
Ο οδηγός του φορτηγού, ρουμανικής καταγωγής, το βαλε στα πόδια μετά το δυστύχημα, ωστόσο συνελήφθη λίγη ώρα αργότερα σε χωράφια της γύρω περιοχής.
Ο οδηγός του φορτηγού, ρουμανικής καταγωγής, το βαλε στα πόδια μετά το δυστύχημα, ωστόσο συνελήφθη λίγη ώρα αργότερα σε χωράφια της γύρω περιοχής.
Κατά την προανάκριση, ο οδηγός υποστήριξε πως είδε την ηλεκτρονική πινακίδα που προειδοποιούσε τους οδηγούς για έργα στην περιοχή, είδε και τους δύο σημαιοφόρους, όμως τα φρένα του είχαν «μπλοκάρει».
Στην αστυνομία υποστήριξε πως δεν μπορούσε να ελαττώσει ταχύτητα και σε συνδυασμό με το κατηφορικό τού οδοστρώματος, προσέκρουσε στα ακινητοποιημένα αυτοκίνητα.
Εναντίον του οδηγού σχηματίστηκε δικογραφία για ανθρωποκτονία από αμέλεια και θα οδηγηθεί αύριο στον εισαγγελέα της Βέροιας για να απολογηθεί.
Μαζί του θα οδηγηθεί και ο 42χρονος υπεύθυνος της αναδόχου εταιρίας εκτέλεσης των εργασιών στην Εγνατία Οδό, ο οποίος κατηγορείται για αδικήματα περί συγκοινωνιών.
(Πηγή: ethnos.gr)
3 Οκτ 2014
9 «κόλπα», που οδηγούν σε παραπλανητικούς ισχυρισμούς, για την κατανάλωση καυσίμου, στα αυτοκίνητα
Το πρωτόκολλο ελέγχου της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2, που χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, δεν είναι κατάλληλο, για τις σημερινές συνθήκες, γιατί βασίζεται σε ξεπερασμένες μεθόδους ελέγχων και διαδικασιών. Η Altroconsumo (Ιταλική Ένωση Καταναλωτών και μέλος της BEUC – Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Ενώσεων Καταναλωτών) διενήργησε τους ίδιους ελέγχους, που η Ενωσιακή νομοθεσία επιβάλλει να διενεργούν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων. Και για τα δύο μοντέλααυτοκινήτων, που έλεγξε η Altroconsumo, η κατανάλωση καυσίμου, που διαφημίζουν οι κατασκευαστές ήταν πολύ χαμηλότερη, από την κατανάλωση, που μέτρησε η Altroconsumo. Υπάρχουν κάποια «κόλπα», που χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές, για να βελτιώσουν, την απόδοση του αυτοκινήτου:
1. Μείωση του βάρους του οχήματος
1. Μείωση του βάρους του οχήματος
Η μείωση του βάρους ενός οχήματος μπορεί να οδηγήσει, σε 4,4% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου.
2. Τρόπος οδήγησης
Η προσαρμογή της επιτάχυνσης, του φρεναρίσματος κ.λπ., μπορεί να οδηγήσει, σε 3% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου.
3. Θερμοκρασία
Διαφορετικές συνθήκες θερμοκρασίας μπορούν να οδηγήσουν, σε 2,3% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου.
4. Πίεση ελαστικών
Η υψηλή πίεση, στα ελαστικά, μπορεί να οδηγήσει, σε 2,9% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου.
5. Ειδικά λιπαντικά
Γίνεται χρήση ειδικών λιπαντικών, που δε χρησιμοποιούνται, από τους οδηγούς.
6. Αποσύνδεση ηλεκτρογεννήτριας
Η αποσύνδεση της ηλεκτρογεννήτριας εξοικονομεί, επιπλέον, ενέργεια και μειώνει την κατανάλωση καυσίμου.
7. Σφράγιση αυτοκινήτου
Για να βελτιωθεί η αεροδυναμική του αυτοκινήτου, σφραγίζονται όλα τα τμήματά του, με ταινία.
8. Μείωση τριβών στα φρένα
Μειώνονται οι τριβές, ανάμεσα στα τακάκια και στους δίσκους των φρένων.
9. Βελτίωση των αποτελεσμάτων των ελέγχων
Η ευελιξία των ελέγχων επιτρέπει, στους κατασκευαστές να δηλώνουν κατανάλωση καυσίμου, μέχρι και 40% χαμηλότερη.
Εξαιτίας των «παραθύρων» που αφήνει το Ευρωπαϊκό πρωτόκολλο ελέγχου κατανάλωσης καυσίμου, οι κατασκευαστές μπορούν, εύκολα, να «ωραιοποιήσουν» τα αποτελέσματα των ελέγχων. Έτσι, οι καταναλωτέςπληρώνουν περισσότερα χρήματα, για να κινήσουν το όχημά τους, από όσα υπολογίζουν με βάση τους ισχυρισμούς των κατασκευαστών.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση πρέπει, άμεσα, να αντικαταστήσει το ξεπερασμένο πρωτόκολλο ελέγχου (NEDC), με το νέο πρωτόκολλο (WLTP), που υιοθέτησε η Οικονομική Επιτροπή, για την Ευρώπη των Ηνωμένων Εθνών (UNECE).
Εξαιτίας των «παραθύρων» που αφήνει το Ευρωπαϊκό πρωτόκολλο ελέγχου κατανάλωσης καυσίμου, οι κατασκευαστές μπορούν, εύκολα, να «ωραιοποιήσουν» τα αποτελέσματα των ελέγχων. Έτσι, οι καταναλωτέςπληρώνουν περισσότερα χρήματα, για να κινήσουν το όχημά τους, από όσα υπολογίζουν με βάση τους ισχυρισμούς των κατασκευαστών.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση πρέπει, άμεσα, να αντικαταστήσει το ξεπερασμένο πρωτόκολλο ελέγχου (NEDC), με το νέο πρωτόκολλο (WLTP), που υιοθέτησε η Οικονομική Επιτροπή, για την Ευρώπη των Ηνωμένων Εθνών (UNECE).
(Πηγή: Nextdeal.gr)
Πλήττει τις ελληνικές επιχειρήσεις το κυβερνοέγκλημα
Τις ελληνικές επιχειρήσεις πλήττει το κυβερνοεγκλημα. Σύμφωνα με πληροφορίες οι εταιρείες ανησυχούν πλέον για το πως θα προστατεύσουν τα συστήματα και τα δεδομένα των πελατών τους από διαδικτυακές επιθέσεις.
Αρκετά στελέχη εταιρειών – και ειδικά αυτών που έχουν μεγάλους όγκους δεδομένων- καταφεύγουν σε εξειδικευμένες εταιρείες ασφάλειας πληροφοριών και ασφαλιστικές εταιρείες για να ενισχύσουν τις άμυνες τους και πιθανά «κενά» στα δίκτυα προστασίας, αναζητώντας φόρμουλες για να αντιμετωπίσουν κλοπές δεδομένων πελατών. Σημαντικό ζήτημα για τις επιχειρήσεις είναι και η διασφάλιση της συνέχισης της λειτουργίας τους αλλά και της προστασίας της φήμης τους και της αξιοπιστίας τους προς το καταναλωτικό κονό.
Την εικόνα αυτή επιβεβαιώνει και έρευνα της PwC που έγινε διεθνώς. Σύμφωνα με τα στοιχεία το 2014 οι κυβερνοεπιθέσεις έχουν αυξηθεί κατά 48%. Υπολογίζεται ότι καθημερινά καταγράφονται περίπου 177.000 επιθέσεις hackers και 42,8 εκατ. επιθέσεις σε όλο τον κόσμο ετησίως.
Στο στόχαστρο των διαδικτυακών εγκληματιών βρίσκονται κατά κύριο λόγο οι μεγάλοι όμιλοι, καθώς οργανισμοί με έσοδα πάνω από 1 δις είχαν αυξημένα περιστατικά επιθέσεων κατά 44%, ενώ επιχειρήσεις με έσοδα 100 εκατ. κατέγραψαν μείωση 5% στις επιθέσεις που ανίχνευσαν το 2014 σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο.
Το κόστος των κυβερνοεπιθέσεων πάντως σε διεθνές επίπεδο υπολογίζεται ότι φτάνει τα 2,7 δις και είναι αυξημένο κατά 34% σε σχέση με πέρυσι.
Στο στόχαστρο των διαδικτυακών εγκληματιών βρίσκονται κατά κύριο λόγο οι μεγάλοι όμιλοι, καθώς οργανισμοί με έσοδα πάνω από 1 δις είχαν αυξημένα περιστατικά επιθέσεων κατά 44%, ενώ επιχειρήσεις με έσοδα 100 εκατ. κατέγραψαν μείωση 5% στις επιθέσεις που ανίχνευσαν το 2014 σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο.
Το κόστος των κυβερνοεπιθέσεων πάντως σε διεθνές επίπεδο υπολογίζεται ότι φτάνει τα 2,7 δις και είναι αυξημένο κατά 34% σε σχέση με πέρυσι.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)