>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

6 Ιουλ 2016

Στα χέρια της αστυνομίας σπείρα που έκλεβε αυτοκίνητα και τα πουλούσε ως ανταλλακτικά

Εξαρθρώθηκε, από την Υποδιεύθυνση Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος και Εμπορίας Ανθρώπων της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, εγκληματική ομάδα, που διέπραττε κλοπές οχημάτων τα οποία στη συνέχεια πωλούσε ως ανταλλακτικά.

Συνελήφθησαν, ύστερα από συντονισμένη επιχείρηση, πρωινές ώρες της 1-7-2016 στην Καλλιθέα και στο Αιγάλεω, τρείς (3) ημεδαποί ηλικίας 25, 54 και 66 ετών, μέλη της σπείρας.

Σε βάρος τους, σχηματίσθηκε ποινική δικογραφία για τα αδικήματα της σύστασης και της συμμετοχής σε εγκληματική οργάνωση, της διακεκριμένης κλοπής και της διάθεσης προϊόντων εγκλήματος.


Ύστερα από διερεύνηση υπόθεσης σχετικά με σπείρα που διέπραττε κλοπές οχημάτων, εξακριβώθηκε η εγκληματική δραστηριότητα των ανωτέρω συλληφθέντων και εντοπίσθηκε κλειστός ισόγειος χώρος στην περιοχή της Καλλιθέας.

Όπως προέκυψε από την έρευνα, οι δράστες από τον περασμένο Μάιο, συγκρότησαν εγκληματική ομάδα, με διακριτούς ρόλους και διέπρατταν κλοπές αυτοκινήτων, τα οποία αποσυναρμολογούσαν με σκοπό την πώλησή τους ως ανταλλακτικά. Συγκεκριμένα, ο 54χρονος αναλάμβανε τον εντοπισμό, την κλοπή και την μεταφορά των αυτοκινήτων σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο στην Καλλιθέα. Στη συνέχεια, ο 25χρονος αναλάμβανε να τα αποσυναρμολογήσει ώστε να τα διαθέσουν σε συνεργείο, ως ανταλλακτικά ενώ τον υπόλοιπο σκελετό τον μετέφερε ο 66χρονος σε μάντρα-σκραπ στο Αιγάλεω.

Από έρευνες στο χώρο αποθήκευσης, στην μάντρα καθώς και στις οικίες των συλληφθέντων, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν πλήθος εξαρτημάτων και σκελετών κλεμμένων αυτοκινήτων καθώς και δύο (2) Ι.Χ Φορτηγά ως μέσα μεταφοράς. Επιπλέον βρέθηκαν εξ ολοκλήρου και δύο (2) κλεμμένα αυτοκίνητα, τα οποία αποδόθηκαν στους ιδιοκτήτες τους. Βρέθηκαν επίσης και κατασχέθηκαν ένα (1) αεροβόλο πιστόλι και το χρηματικό ποσό των -950- ευρώ.

Από την μέχρι στιγμής έρευνα, εξιχνιάσθηκαν έξι (6) περιπτώσεις κλοπών αυτοκινήτων από διάφορες περιοχές της Αττικής.

Οι συλληφθέντες, οδηγήθηκαν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών ο οποίος τους παρέπεμψε σε Τακτικό Ανακριτή, ενώ η έρευνα για την ταυτοποίηση και άλλων παρόμοιων περιπτώσεων συνεχίζεται.


Έρχονται νέες αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας

Στην τελική ευθεία έχει μπει η επεξεργασία σεναρίων για τα τέλη κυκλοφορίας που πρόκειται  να πληρώσουν οι φορολογούμενοι φέτος για να έχουν το δικαίωμα να κυκλοφορήσουν τα οχήματά τους το 2017. Τα σενάρια επεξεργάζεται ειδική επιτροπή που έχει συσταθεί στο υπουργείο Οικονομικών και σύντομα πρόκειται να παραδώσει το πόρισμα με τις προτάσεις της στο οικονομικό επιτελείο.

Οι βασικές κατευθύνσεις που έχει δώσει η ηγεσία του υπουργείου στα μέλη της επιτροπής είναι η αύξηση του στόλου των αυτοκινήτων που θα κυκλοφορήσουν στους ελληνικούς δρόμους το 2017 μέσω της παραλαβής των πινακίδων από χιλιάδες φορολογούμενους οι οποίοι λόγω της φορολογίας επέλεξαν τα τελευταία χρόνια να θέσουν τα οχήματά τους σε ακινησία. Αυτό αφορά κατά κύριο λόγο όσους έχουν οχήματα μεγάλου κυβισμού καθώς και τις οικογένειες που έχουν δεύτερο ή τρίτο όχημα.

Η δεύτερη κατευθυντήρια γραμμή που έχει δοθεί είναι η πραγματοποίηση παρεμβάσεων που αν δεν αυξήσει τα ετήσια έσοδα από τα τέλη κυκλοφορίας, τουλάχιστον θα τα διατηρήσει στο υφιστάμενο επίπεδο, δηλαδή περίπου στα 1.2- 1,3 δις ευρώ.

Η τρίτη κατευθυντήρια γραμμή που έχει δοθεί είναι να βαρύνεται με τέλη κυκλοφορίας κάθε όχημα που κυκλοφορεί στην ελληνική επικράτεια, δηλαδή ακόμη και τα οχήματα που έχουν ξένες πινακίδες κυκλοφορίας.

Στο πλαίσιο αυτό τα σενάρια που εξετάζει η επιτροπή για τα τέλη κυκλοφορίας προβλέπουν:

  • Τον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας με βάση του ρύπους ακόμη και για παλαιότερα οχήματα από αυτά που ισχύει αυτό σήμερα. Σημειώνεται ότι για οχήματα που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά από την 1η Νοεμβρίου 2010 και μετά τα τέλη υπολογίζεται με βάση τους ρύπους ενώ για τα παλαιότερα οχήματα υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό. Ο πρόταση που εξετάζεται προβλέπει τον υπολογισμό με βάση τους ρύπους για οχήματα που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά από την 1η Ιανουαρίου 2007. Η αλλαγή αυτή θα οδηγήσει σε σημαντική μείωση των τελών κυκλοφορίας για τα οχήματα ηλικίας έως δέκα ετών μεγάλου κυβισμού (π.χ. άνω των 2.500 κυβικών), μικρές αυξομειώσεις τελών για οχήματα μεσαίου κυβισμού  και αυξήσεις τελών για τα οχήματα μικρομεσαίου κυβισμού.
  • Τη θέσπιση της λεγόμενης "βινιέτας", δηλαδή αυτοκόλλητου το οποίο θα πρέπει να φέρουν υποχρεωτικά όλα τα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους. Η βινιέτα θα περιλαμβάνει και ειδικό τσιπάκι με πληροφορίες για το αν το όχημα είναι ασφαλισμένο και έχει περάσει ΚΤΕΟ και θα δίνεται δωρεάν στα οχήματα με ελληνικές πινακίδες για τα οποία καταβάλλονται τέλη κυκλοφορίας. Τη βινιέτα θα προμηθεύονται και οι ιδιοκτήτες οχημάτων που εισέρχονται στην Ελλάδα καταβάλλοντας αντίτιμο που θα αφορά διάφορες χρονικές περιόδους (π.χ εβδομάδα, μήνας).
Τα  τέλη κυκλοφορίας, μαζί με τον ΕΝΦΙΑ και το φόρο εισοδήματος, είναι η τρίτη μεγάλη φορολογική υποχρέωση που θα πρέπει να εκπληρώσουν οι φορολογούμενοι έως το τέλος του έτους.

Με ποιους τρόπους το Brexit θα επηρεάσει τα ασφάλιστρα

Στην άνοδο των ασφαλίστρων θα οδηγήσει η απόφαση των Βρετανών να εξέλθουν από την ΕΕ σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Bought by Many, Steven Mendel.  Δεν είμαι σίγουρος αναφέρει πως θα επηρεάσει την ασφαλιστική βιομηχανία στο σύνολό της αλλά είμαι σίγουρος ότι θα αυξήσει τα ασφάλιστρα που πληρώνουν οι καταναλωτές με τους εξής τρόπους:

1. Οι μειωμένες αποδόσεις για τους ασφαλιστές θα οδηγήσουν σε υψηλότερα ασφάλιστρα για τους καταναλωτές: Οι αγορές μισούν την αβεβαιότητα γιατί μειώνει τη ζήτηση, η οποία με τη σειρά της μειώνει την απόδοση. Επίσης, το βασικό επιτόκιο είναι πιθανό να μειωθεί περαιτέρω. Από τη στιγμή που οι εταιρείες θα έχουν χαμηλότερες αποδόσεις οι ασφαλιστές θα κερδίζουν λιγότερα για τα περιουσιακά τους στοιχεία και θα πρέπει να αυξήσουν τα ασφάλιστρα των πελατών για την αποζημίωση.

2. Οι ασφαλιστικές Offshore θα πρέπει να έρθουν on shore: Πολλοί πάροχοι εκπτωτικής ασφάλισης (σκεφτείτε την ιδιαίτερα φθηνή ταξιδιωτική ασφάλιση που βλέπετε στις εφημερίδες και στα τρένα) έχουν τη δυνατότητα να υποστηρίξουν το χαμηλό κόστος των προιόντων τους επειδή κανονιστικά διέπονται από τις αρχές της χώρας που έχουν την έδρα τους. Αυτό πλέον δεν θα μπορεί να ισχύει, καθώς δεν θα υφίσταται πλέον η ελεύθερη διακίνηση υπηρεσιών στο πλαίσιο της ΕΕ.

3. Η απόσυρση ασφαλιστικών δυνάμεων που έχουν έδρα σε άλλες ευρωπαικές χώρες θα μειώσουν τον ανταγωνισμό και θα αυξήσουν τις τιμές: Λιγότερες προσφορές σημαίνει λιγότερος ανταγωνισμός και υψηλότερες τιμές.

4. Τα ασφάλιστρα στην Ταξιδιωτική Ασφάλιση θα αυξηθούν καθώς δεν θα ισχύει πλέον ο κανονισμός EHIC & E111: Ένας από τους λόγους για τους οποίους η ευρωπαϊκή ταξιδιωτική ασφάλιση έχει χαμηλό κόστος είναι επειδή εάν κάποιος ασφαλισμένος χρειαστεί να νοσηλευτεί σε κάποια χώρα της ΕΕ μπορεί να έχει τη φροντίδα ενός τοπικού νοσοκομείου και δεν χρειάζονται έξοδα επαναπατρισμού.

5. Η ζήτηση για την κάλυψη απολύσεων είναι πιθανό να αυξηθεί: Λόγω αβεβαιότητας αρκετοί εργαζόμενοι μπορεί να στραφούν σε καλύψεις που αφορούν στην απώλεια της απασχόλησής τους

6. Οι διακρίσεις όσον αφορά την τιμολόγηση με βάση το Φύλο μπορεί να επανέλθουν: Στην ΕΕ έχει με νόμο καταργηθεί η διαφοροποίηση στην ασφάλιση λόγω φύλου. Και από το  τέλος του Δεκεμβρίου 2012, οι ασφαλιστές δεν επιτρεπόταν να χρεώνουν διαφοροποιημένους συντελεστές για τους άνδρες και τις γυναίκες.

(Πηγή: Insurancedaily.gr)

Τι ισχύει στην ασφάλιση αυτόνομων αυτοκινήτων;

Με αφορμή το πρόσφατο θανατηφόρο ατύχημα που έγινε με ένα Tesla S, εγείρονται αρκετά ερωτήματα σε ότι αφορά την ασφαλιστική κάλυψη που πρέπει να προσφέρεται σε τέτοιου είδους οχήματα.

Αρχικά να αναφέρουμε ότι, είτε μιλάμε για συμβατικά αυτοκίνητα, είτε για εκείνα που ενσωματώνουν την τεχνολογία της αυτόνομης οδήγησης, η κάλυψη που παρέχεται είναι όμοια, κάτι που δήλωσε κι ο πρόεδρος του Insurance Information Institute, Robert Hartwig, σύμφωνα με όσα δήλωσε στους NY Times. Με βάση αυτό λοιπόν, όταν ολοκληρώνεται η έρευνα ενός ατυχήματος, η ασφαλιστική εταιρεία του οδηγού που ευθύνεται για το τροχαίο, αποζημιώνει τους παθόντες, σύμφωνα με τους όρους και τα ύψη αποζημίωσης που αναφέρονται στο συμβόλαιο (αυτό ισχύει γενικά και δεν αναφερόμαστε στην περίπτωση του Tesla).

Πάμε τώρα στο ατύχημα με το Tesla. Ακόμα διερευνάτε το ατύχημα, όπου και αναμένουμε από τους πραγματογνώμονες να φτάσουν σε ένα ασφαλές συμπέρασμα για τα αίτια του ατυχήματος: Αν έφταιγε το λειτουργικό πρόγραμμα, ή ο οδηγός! Όπως κι αν έχει όμως η ασφαλιστική εταιρεία έχει κάθε νόμιμο δικαίωμα να αποζημιώσει μεν τους παθόντες, αλλά μπορεί εν συνεχεία να στραφεί είτε ενάντια στον κατασκευαστή, είτε σε οποιοδήποτε άλλο καταλήξει η έρευνα ότι ευθύνεται για το ατύχημα, ώστε να πάρει πίσω την αποζημίωση που κατέβαλε. Προς το παρόν σε καμία ασφαλιστική κάλυψη δεν υπάρχει εξαίρεση για δυσλειτουργία του λογισμικού.

Η Tesla από την μεριά της τοποθετήθηκε επί του θέματος κι ανέφερε δυο δεδομένα. 1ον ότι όντως το σύστημα μπερδεύτηκε με το λευκό χρώμα του φορτηγού και 2ον και κυριότερο, πως το σύστημα Autopilot, σε καμία περίπτωση δεν καθιστά το Tesla αυτόνομο όχημα και πάντοτε ο οδηγός πρέπει να είναι alert κατά τη διάρκεια της οδήγησης.

Επιπρόσθετα αυτό που τόνισε ο κ. Hartwig, είναι πως η ασφαλιστική εταιρεία μπορεί να μην γνωρίζει ότι καλύπτει ένα αυτόνομα κινούμενο όχημα. Κι αυτό γιατί ο ιδιοκτήτης απλά ζητάει από τον ασφαλιστικό του σύμβουλο, ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο, με τον ασφαλιστή να μην είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει τις δυνατότητες του οχήματος, όπως και κατά πόσο ο ιδιοκτήτης κάνει χρήση του συστήματος Autopilot, που ενδεχομένως να διαθέτει το υπό ασφάλιση όχημα.

Είναι πολύ πιθανό οι ασφαλιστές να αρχίσουν να ζητάνε αυτά τα δεδομένα στο άμεσο μέλλον ώστε να έχουν μια πλήρη και αναλυτική ανάλυση κινδύνου για το αυτοκίνητο που πρόκειται να ασφαλίσουν.

«Ένα απλό ασφαλιστήριο συμβόλαιο»

Σύμφωνα με το δικηγόρο του οδηγού που έχασε τη ζωή του στο TeslaS, ο ιδιοκτήτης είχε μια απλή ασφαλιστική κάλυψη. Προς το παρόν, σε λιγότερο από δώδεκα πολιτείες των Η.Π.Α. έχει θεσπιστεί ειδική νομοθεσία για τα αυτόνομα αυτοκίνητα. Άλλωστε είναι ελάχιστα τα πλήρως αυτόνομα αυτοκίνητα κι αυτά τελούν υπό καθεστώς δοκιμής από τους κατασκευαστές τους. Για αυτά τα αυτοκίνητα ισχύει ειδικό καθεστώς, μιας και τα περισσότερα έχουν ειδικά ασφαλιστήρια συμβόλαια στην περίπτωση ατυχήματος, ή είναι αυτό-ασφαλισμένα από την κατασκευάστρια εταιρεία τους για ότι ζημιά προκαλέσουν. Στο εμπορικό κομμάτι τώρα, τα «αυτόνομα» αυτοκίνητα που διατίθενται στο αγοραστικό κοινό, δεν είναι αμιγώς αυτόνομα, απλά διαθέτουν κάποια έξτρα συστήματα, τα οποία θα πρέπει να θεωρούνται ως υποβοήθηση του οδηγού, με τους κατασκευαστές να αναφέρουν πως, «Ο οδηγός πρέπει να έχει τα χέρια του στο τιμόνι και τα μάτια του στο δρόμο».

«Είναι νωρίς ακόμα»

Αυτό δήλωσε ο πρόεδρος του Ινστιτούτου, κ. Hartwig. Οι συγκεκριμένες τεχνολογίες είναι τρομερά φρέσκιες και σίγουρα ουδείς γνωρίζει πως θα επηρεάσουν τις τιμές των συμβολαίων. Όπως σε κάθε νέο-εισερχόμενη τεχνολογία, οι ασφαλιστικές εταιρείες θα συγκεντρώσουν τα δεδομένα, θα τα αναλύσουν κι έπειτα θα προβούν στην οποιαδήποτε αλλαγή στις τιμές των συμβολαίων.

Όμως η τεχνολογία της αυτόνομης οδήγησης είναι μια ρευστή και προκλητική κατάσταση για τους ασφαλιστές. Κι αυτό γιατί όλα βασίζονται σε έναν υπολογιστή, του οποίου το λογισμικό θα ανανεώνεται συνεχώς, διορθώνοντας τα όποια προβλήματα παρουσιάζει. Κατ’ επέκταση θα αλλάζουν και τα ασφαλιστικά δεδομένα με γοργούς ρυθμούς. Η εφαρμογή των παραπάνω αναμένεται να τελειοποιηθεί εντός μιας δεκαετίας. Τότε, κατά πάσα πιθανότητα στα αυτόνομα αυτοκίνητα θα έχουν ενσωματωθεί και τα μαύρα κουτιά, τα οποία θα καταγράφουν όλα τα δεδομένα κι άρα οι πραγματογνώμονες θα έχουν πλήρη εικόνα των αιτίων του ατυχήματος.

Αυτό όμως που είναι τρομερά σημαντικό και πρέπει να σημειωθεί, είναι πως αυτό που φοβούνται οι ασφαλιστικές εταιρείες, είναι το γεγονός πως μπορεί να αυξηθούν οι αποζημιώσεις αστικής ευθύνης, μιας και για οποιοδήποτε ατύχημα μπορεί να συμβεί, υπάρχει πιθανότητα ο παθών να κατηγορεί την κατασκευάστρια εταιρεία για τη δυσλειτουργία του συστήματος.

Τελικά το μέλλον της αυτοκίνησης και της ασφαλιστικής κάλυψης, δεν είναι όσο ευοίωνο θα θέλαμε να είναι. Σαφέστατα περιθώρια βελτίωσης υπάρχουν, τα οποία θα τα βλέπουμε να εφαρμόζονται όσο βελτιώνεται η τεχνολογία της αυτόνομης οδήγησης και μπαίνει πιο καλά στη ζωή μας. 

(Πηγή: Nextdeal.gr)


INTERAMERICAN: Εγκαίνια νέας στέγης για το πρωτοποριακό πολυϊατρείο MEDIFIRST

Οι ιδιόκτητες υποδομές υπηρεσιών υγείας αποτελούν για την INTERAMERICAN πυλώνα της δραστηριοποίησής της στον τομέα, αποτελώντας μέρος του δικτύου υγείας και συμβάλλοντας στην καθετοποίηση της διαχείρισης των περιστατικών που αφορούν σε ασφαλισμένους της. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία έχει ιδρύσει το 2002 και λειτουργεί πολυϊατρείο υπηρεσιών πρωτοβάθμιας φροντίδας, το MEDIFIRST, που καλύπτει σχετικές ανάγκες του πληθυσμού των νοτίων προαστίων στην Αττική.

Το MEDIFIRST, που λειτουργεί στην Αργυρούπολη, εγκαταστάθηκε σε νέα, ιδιόκτητη στέγη πρόσφατα. Τα εγκαίνια των νέων εγκαταστάσεων πραγματοποιήθηκαν στις 5 Ιουλίου, με την ευκαιρία της παρουσίας στην Αθήνα των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου της ACHMEA, του Willem van Duin, προέδρου της ACHMEA, του Uco Vegter, επικεφαλής του Τομέα Διεθνών Δραστηριοτήτων της ACHMEA και προέδρου της INTERAMERICAN και του Γιώργου Κώτσαλου, διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας. Παρευρέθηκαν, επίσης, κορυφαία διοικητικά στελέχη της INTERAMERICAN, συντονιστές του εταιρικού δικτύου πωλήσεων Agency, εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης - των όμορων δήμων και πολλοί φίλοι της εταιρείας.

Το πολυϊατρείο, που λειτουργεί σε 24ωρη βάση καθημερινά, διαθέτει 15 τμήματα ιατρικών ειδικοτήτων, στελεχωμένα με υψηλής κατάρτισης και εμπειρίας δυναμικό 45 ιατρών και 28 διοικητικών και εξοπλισμένα με τα πλέον σύγχρονα μηχανήματα της ιατρικής τεχνολογίας. Το MEDIFIRST διαχειρίζεται ετησίως περί τις 35 χιλιάδες περιστατικά επισκεπτών για κλινικές και διαγνωστικές εξετάσεις. Η επένδυση της εταιρείας είναι της τάξεως του 1 εκατ. ευρώ και ο κύκλος εργασιών του πολυϊατρείου ανήλθε σε 3 εκατ. ευρώ κατά το 2015.

Αναφερόμενος στη λειτουργία του MEDIFIRST, ο Γιώργος Βελιώτης, γενικός διευθυντής Ζωής και Υγείας INTERAMERICAN, δήλωσε: "Ο σταθερός προσανατολισμός μας στη δημιουργία αξίας για τους πελάτες μας και η εστίαση της στρατηγικής μας στην πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας, μάς κατευθύνει στη συνεχή βελτίωση του δικτύου υγείας και των ιδιόκτητων υποδομών της εταιρείας, στις οποίες περιλαμβάνεται και το πολυϊατρείο MEDIFIRST. Είμαστε περήφανοι για την υποδειγματική λειτουργία του και τον υψηλό δείκτη ικανοποίησης των επισκεπτών που περιθάλπει και είναι στον σχεδιασμό μας, με βάση το πρότυπο που έχουμε δημιουργήσει στην Αργυρούπολη, η οργάνωση και άλλων πολυϊατρείων στην Αττική και αργότερα στην περιφέρεια".


5 Ιουλ 2016

Ολυμπιακός και Renault παραδίδουν στα παιδιά μαθήματα οδικής ασφάλειας!


Η Renault, σε συνεργασία με την ποδοσφαιρική ομάδα του Ολυμπιακού έδωσε για ακόμα μία χρονιά τη δυνατότητα σε περισσότερα από 220 παιδιά που συμμετείχαν στα Summer Camps της ομάδας να εκπαιδευτούν σε θέματα οδικής ασφάλειας μέσω ενός πρωτοποριακού προγράμματος του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας "Πάνος Μυλωνάς". 


Με αφετηρία την ευαισθησία τόσο της Renault, όσο και του Ολυμπιακού στα παιδιά και την οδική ασφάλεια, τα φετινά Summer Camps του Πρωταθλητή Ελλάδος είχαν μια διαφορετική έκπληξη για τους μικρούς φίλους της ομάδας. Η Renault σε συνεργασία με την ομάδα και το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας "Πάνος Μυλωνάς" έδωσαν την ευκαιρία σε περισσότερα από 220 παιδιά ηλικίας από 5 έως 15 ετών να εκπαιδευτούν σε θέματα που αφορούν την οδική ασφάλεια. Η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση των παιδιών  σε αυτές τις ηλικίες σχετικά με τη σωστή και ασφαλή συμπεριφορά στο δρόμο είναι κρίσιμης σημασίας, αφού καθορίζει σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο αντίδρασης τους όταν πλέον θα είναι ενήλικες. Σε αυτή τη βάση μέσω θεωρητικής εκπαίδευσης, αλλά και διαδραστικών ενεργειών τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν και να εφαρμόσουν τους κανόνες οδικής συμπεριφοράς, τα σήματα, το σωστό εξοπλισμό ασφαλείας όταν οδηγούν ποδήλατο, αλλά και τη σημαντικότητα συστημάτων όπως η ζώνη ασφαλείας και το κράνος.   


Η Renault , δίνει ιδιαίτερη σημασία και στην ενημέρωση και εκπαίδευση στον τομέα της οδικής ασφάλειας. Μέσω του επιτυχημένου προγράμματος Safety & Mobility for All (www.safety-mobility-for-all.com) που απευθύνεται σε νέους και παιδιά με στόχο τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων πανευρωπαϊκά, η Renault αποδεικνύει έμπρακτα τη δέσμευση της να κάνει τους δρόμους ασφαλέστερους  για όλους. Με τη σειρά της η Teoren Motors Β. Ν. Θεοχαράκης  μέσω της χορηγίας της στην ομάδα ποδοσφαίρου του Ολυμπιακού υλοποιεί μια σειρά ενεργειών ευαισθητοποίησης του κοινού με στόχο οι οδηγοί, αλλά και οι πεζοί να γνωρίσουν τους τρόπους που θα κάνουν ασφαλέστερες τις μετακινήσεις τους.

Τα νέα στοιχεία που αλλάζουν τα δεδομένα στο ατύχημα με την Porsche του Μαυρίκου

Νέα δεδομένα στην υπόθεση του θανάτου του εκδότη Παναγιώτη Μαυρίκου στην Αττική οδό, δημιουργούν τα στοιχεία που βρήκαν οι έρευνες στο αυτοκίνητό του. Συγκεκριμένα φαίνεται να βρέθηκε μια περίεργη τρύπα στο δάπεδο της μαύρης Porsche Cayenne στο ύψος του καθίσματος του οδηγού, διαπιστώθηκε επίσης η θραύση της δεξιάς εξάτμισης, αλλά και μπλοκάρισμα του κιβωτίου ταχυτήτων. Όπως εκτιμούν οι ειδικοί πραγματογνώμονες σ' αυτά τα στοιχεία οφείλεται η ανάφλεξη του πολυτελούς SUV που οδήγησε στον θάνατο τον εκδότη Παναγιώτη Μαυρίκο.

Μάλιστα, την περασμένη Πέμπτη οι ειδικοί πραγματογνώμονες κατέθεσαν αίτημα στο Τμήμα Ανθρωποκτονιών της Ασφάλειας Αττικής προκειμένου να αφαιρέσουν από το καμένο όχημα το κιβώτιο ταχυτήτων για περαιτέρω έρευνα, ενώ παράλληλα ζητούν από το Εργαστήριο Πυροβόλων Οπλων και Ιχνών Εργαλείων της Διεύθυνσης Εγκληματολογικών Ερευνών της ΕΛ.ΑΣ. να προσδιορίσει από πού προήλθε η οπή στο δάπεδο, όπως και η θραύση στην εξάτμιση. Σύμφωνα με το Πρώτο Θέμα, η υπόθεση αποκτά και πάλι διαστάσεις θρίλερ, καθώς κανείς δεν είναι σε θέση να πει γιατί υπήρξε αυτή η τρύπα στο πάτωμα του πανάκριβου αυτοκινήτου και φυσικά αν έπαιξε ρόλο στην ανάφλεξή του και στην αδυναμία του οδηγού να βγει από την πόρτα του συνοδηγού για να σώσει τη ζωή του. Όπως επίσης γιατί έσκασε η δεξιά εξάτμιση και αν αυτό είχε συνέπειες στην πυρκαγιά.

Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να ολοκληρωθούν και οι τοξικολογικές εξετάσεις που θα δώσουν την εικόνα της κατάστασης στην οποία βρισκόταν ο 43χρονος εκδότης της εφημερίδας «Ακρόπολη» το μεσημέρι της 9ης Ιουνίου στη μοιραία διαδρομή στην Αττική οδό. Και αυτό γιατί δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο αν και σε ποιον βαθμό ήταν επιβαρυμένη η κατάσταση της υγείας του Μαυρίκου που δεν του επέτρεψε να αντιδράσει άμεσα και να ανοίξει τη δεξιά πόρτα για να σωθεί από το φλεγόμενο Cayenne.

Τα αποτελέσματα θα ρίξουν φως στην υπόθεση, καθώς οι απόψεις αναφορικά με την κατάσταση στην οποία βρισκόταν ο Παναγιώτης Μαυρίκος διίστανται, καθώς στις καταθέσεις τους η μητέρα του εκδότη υποστήριξε ότι του χορηγούσαν χάπια που του έριχναν την πίεση στο 5, την ίδια ώρα που η σύζυγός του έκανε λόγο για σχετικά καλή ψυχολογία, με εξαίρεση κάποια αγχολυτικά τύπου Xanax που έπαιρνε για να ξεπεράσει μια ελαφρά κατάθλιψη και το στρες που είχε προκύψει από τη δικαστική του περιπέτεια.

Το πόρισμα των τεχνικών συμβούλων 

Τρεις και πλέον εβδομάδες από το μοιραίο μεσημέρι της 9ης Ιουνίου οι αναλυτές της Ασφάλειας υποστηρίζουν ότι, για κάποιον λόγο που δεν έχει ακόμη εξηγηθεί, υπήρξε πρόβλημα στο σασμάν το οποίο πιθανόν να έχασε λάδια, με αποτέλεσμα να εκτιναχθούν πυρωμένα γρανάζια και να επηρεάσουν άμεσα το σύστημα τροφοδοσίας του αυτοκινήτου. Μάλιστα, διευκρινίζουν ότι είναι σε θέση να διαπιστώσουν αν η φωτιά φούντωσε από τα λάδια του κινητήρα, του σασμάν ή του τιμονιού, αφού διαφέρουν σε χρώμα και στα υπολείμματα που αφήνουν μετά την καύση. 

Στο ίδιο ακριβώς συμπέρασμα φαίνεται ότι κατέληξαν και οι ειδικοί πραγματογνώμονες που διόρισε η οικογένεια του εκδότη. Ο Γιώργος Ραυτογιάννης και ο Νικόλαος Διαμαντής, όπως φαίνεται και στο έγγραφο που παρουσιάζει το «ΘΕΜΑ», ενημερώνουν το Τμήμα Ανθρωποκτονιών της Ασφάλειας Αττικής που ερευνά την υπόθεση ότι «θα λάβει χώρα αφαίρεση του κιβωτίου ταχυτήτων του επίμαχου οχήματος προκειμένου αυτό να εξεταστεί για να προσδιοριστεί, ει δυνατόν, αν η πρόκληση των φθορών που φέρει οφείλεται σε τυχόν μηχανολογικά ή άλλα αίτια». Με απλά λόγια, στο πόρισμά τους οι τεχνικοί σύμβουλοι κατέληξαν ότι στο κιβώτιο ταχυτήτων ξεκίνησε το πρόβλημα και ζητούν να αφαιρεθεί και να εξεταστεί ενδελεχώς για να διαπιστωθεί τι ακριβώς έχει συμβεί. 

Αν δηλαδή πρόκειται για μηχανική βλάβη ή για δολιοφθορά, καθώς ακόμα παραμένει ανοιχτό αυτό το ενδεχόμενο. Και όλα αυτά ενώ προσπαθούν να δώσουν απαντήσεις και στο ζήτημα της μυστηριώδους τρύπας στο δάπεδο του θηριώδους SUV η οποία δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να δικαιολογηθεί από τη φωτιά που ξέσπασε στο όχημα. Παράλληλα, ένα δεύτερο μυστήριο, σύμφωνα πάντα με το πόρισμα των πραγματογνωμόνων, έχει να κάνει με τη θραύση της δεξιάς εξάτμισης του οχήματος. 

Τι ακριβώς συνέβη και έσκασε η μία από τις δύο εξατμίσεις ενός αυτοκινήτου η αξία του οποίου ανέρχεται σε πολλές δεκάδες χιλιάδες, δεν υπάγεται φυσικά στην κατηγορία των συμβατικών οχημάτων, ενώ σε καμία περίπτωση δεν έχει καταγραφεί ανάλογο συμβάν; 

Μάλιστα, για τον λόγο αυτό οι πραγματογνώμονες ζητούν «να διενεργηθεί εξέταση της προκληθείσας στο δάπεδο του οχήματος θραύσης-οπής από το Εργαστήριο Πυροβόλων Οπλων και Ιχνών Εργαλείων της Διεύθυνσης Εγκληματολογικών Ερευνών, προκειμένου να προσδιοριστούν τυχόντα αξιοποιήσιμα ίχνη στις λαμαρίνες του οχήματος περιμετρικά της οπής, ώστε πέραν λοιπόν εξετάσεων-αναλύσεων να προσδιοριστεί το μέσο με το οποίο προκλήθηκε η φθορά-οπή στο δάπεδο του επίμαχου οχήματος, καθώς και η θραύση της δεξιάς εξάτμισης ισοϋψώς με τις ανωτέρω φθορές». Αν τα εργαστήρια καταφέρουν να απαντήσουν σε αυτά τα δύο ερωτήματα, τότε, σύμφωνα με τις πληροφορίες, θα λυθεί το μυστήριο της πρόκλησης πυρκαγιάς στη μαύρη Porsche Cayenne. Δηλαδή αν υπήρξε όντως μηχανική βλάβη ή κάποιοι φρόντισαν να ανατινάξουν το αυτοκίνητο για να βγάλουν από τη μέση τον Παναγιώτη Μαυρίκο. 

Ένα ακόμη ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί είναι γιατί το αυτοκίνητο ενώ κινούνταν με 110 χιλιόμετρα εμφανίζει το πρόβλημα και παρ’ όλα αυτά συνεχίζει να κινείται στην αριστερή και όχι στη δεξιά μεριά του δρόμου. «Αν υπήρξε πρόβλημα στο τιμόνι, ενδεχομένως απ’ το να χάθηκαν τα λάδια από το υδραυλικό τιμόνι ή να έσπασε κάποιο εξάρτημα, τότε είναι πολύ δύσκολο κάποιος να ελέγξει το όχημα. Ακόμη και στην πιο απλή εκδοχή, το τιμόνι γίνεται εξαιρετικά βαρύ, χρειάζεται πολλή δύναμη για να το κουμαντάρεις και να το στρίψεις και αν αυτό συνδυαστεί με το γεγονός ότι η καμπίνα του οχήματος είχε πνιγεί σε αναθυμιάσεις και καπνούς, είναι εύκολο να αντιληφθεί κάποιος γιατί ο Μαυρίκος σύρθηκε στ' αριστερά του δρόμου και χτύπησε στο τοιχίο», τονίζει αξιωματικός της Ασφάλειας.

Ο Παναγιώτης Μαυρίκος από τις αναθυμιάσεις των λαδιών που εισήλθαν από το σύστημα εξαερισμού στην καμπίνα του αυτοκινήτου, αλλά και λόγω της κατάσταση στην οποία ενδεχομένως βρισκόταν,  άρχισε να χάνει τις δυνάμεις του και δεν είχε το κουράγιο να βγει από τη δεξιά πόρτα. Κάηκε ζωντανός, ευρισκόμενος σε ημιλιπόθυμη κατάσταση, πιθανότατα με τη ζώνη ασφαλείας δεμένη (βρέθηκε κουμπωμένη, αλλά δεν μπορεί να διαπιστωθεί αν τη φορούσε ή την είχε απλώς, όπως λένε στη γλώσσα τους οι αστυνομικοί, «πατημένη» για να μη χτυπάει το προειδοποιητικό σύστημα). Το μόνο που κατάφερε να κάνει είναι να ανάψει τα αλάρμ και να κάνει μια προσπάθεια να ανοίξει την πόρτα του οδηγού στα 34 δευτερόλεπτα που μεσολάβησαν από τη στιγμή που εμφανίστηκε το πρόβλημα μέχρι να λαμπαδιάσει η μαύρη Porsche. 

(Πηγή: Imerisia.gr)

Παιδιατρικό Κέντρο Αθηνών: Πρωτοποριακός διαγνωστικός έλεγχος θώρακα χωρίς ακτινοβολία σε νεογνά

Στο Παιδιατρικό Κέντρο Αθηνών εφαρμόζεται με επιτυχία μία μέθοδος διαγνωστικού ελέγχου για παθήσεις του θώρακα στα νεογνά που περιλαμβάνει τη χρήση υπερηχογραφήματος, ελαττώνοντας έτσι, τη βιολογική επιβάρυνση που συνεπάγεται ο κλασσικός ακτινογραφικός έλεγχος. Η μέθοδος, η οποία συμβάλει και στην καθοδήγηση των επεμβατικών πράξεων, εφαρμόζεται από τη Διευθύντρια του Τμήματος Παιδιατρικής Υπερηχογραφίας Ελένη Μανώλη, η οποία διαθέτει μεγάλη εμπειρία σε αυτόν τον τομέα. Σε μεγαλύτερα παιδιά με πνευμονία, η συγκεκριμένη μέθοδος φαίνεται να αποτρέπει τη διενέργεια ακτινογραφιών σε ποσοστό μέχρι και 40%.
Η απουσία ακτινοβολίας, η δυνατότητα επαναλήψεων και το άμεσο αποτέλεσμα, αποτελούν μοναδικά χαρακτηριστικά της μεθόδου. Η εξέταση πραγματοποιείται με ευκολία και χωρίς να απαιτείται μετακίνηση των νεογνών, ενώ έχει πολύ σύντομη διάρκεια και προσφέρει άμεσο διαγνωστικό αποτέλεσμα. Αναδεικνύει αξιόπιστα μεγάλο φάσμα της παθολογίας του πνευμονικού παρεγχύματος (πυκνώσεις, οίδημα διάμεσου ιστού, νεκρωτικές πνευμονίες), ενώ θεωρείται ιδανική στην ανάδειξη των παθήσεων του υπεζωκότα (συλλογές, πνευμοθώρακας, όγκοι, παχύνσεις). Παράλληλα, αποτελεί πολύτιμο βοήθημα για τις εφαρμοζόμενες επεμβατικές τεχνικές (παροχέτευση πλευριτικού υγρού, τοποθέτηση φλεβικών ομφαλικών καθετήρων).
Η μέθοδος έχει ελάχιστους περιορισμούς και σταθερή αποτελεσματικότητα, αντίθετα με τις εναλλακτικές ακτινογραφίες, οι οποίες παρουσιάζουν πολλές φορές τεχνικά προβλήματα.
Η Ελένη Μανώλη, Διευθύντρια του Τμήματος Παιδιατρικής Υπερηχογραφίας του Παιδιατρικού Κέντρου Αθηνών, δήλωσε: «Η μεγάλη μας εμπειρία, μας επιτρέπει να αξιοποιούμε το υπερηχογράφημα στη διάγνωση παθήσεων του θώρακα στα νεογνά, αποφεύγοντας πλήρως την ακτινοβολία. Στο Παιδιατρικό Κέντρο Αθηνών, η πολύ στενή συνεργασία μεταξύ του Παιδοακτινολογικού Τμήματος και του Νεογνολογικού Τμήματος της Μονάδας Εντατικής Νοσηλείας Νεογνών της ΓΑΙΑ, συμβάλλει στη συνεχώς αυξανόμενη χρήση του υπερηχογραφήματος του θώρακα με σκοπό την ουσιαστική καθιέρωση της μεθόδου».

4 Ιουλ 2016

Αποζημίωση 800 ευρώ σε Έλληνες τουρίστες λόγω ματαίωσης πτήσης


Ζευγάρι Ελλήνων τουριστών που βρισκόταν σε ταξίδι αναψυχής στην Πράγα αντιμετώπισε μια δυσάρεστη εμπειρία, όταν κατά την άφιξή τους στο αεροδρόμιο για το ταξίδι της επιστροφής προς την Ελλάδα, διαπίστωσαν ότι η πτήση τους προς Αθήνα είχε ακυρωθεί.

Η αεροπορική εταιρεία δεν είχε ενημερώσει, ως όφειλε, το ταξιδιωτικό πρακτορείο, μέσω του οποίου οι Έλληνες καταναλωτές είχαν πραγματοποιήσει την κράτηση.

Εξ αυτού του λόγου, η αεροπορική εταιρεία προσέφερε στους καταναλωτές γεύματα, δωρεάν διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο καθώς και μεταφορά τους στον τελικό προορισμό της Αθήνας, χωρίς ωστόσο να τους αποζημιώσει.

Μετά την επιτυχή διαμεσολάβηση του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και την συνεργασία με το αρμόδιο Ευρωπαϊκό Κέντρο της Τσεχίας, κατέστη δυνατό οι επιβάτες να εισπράξουν και το ποσό των 800,00 ευρώ (400,00 ευρώ έκαστος), όπως προβλέπεται από τον σχετικό Κανονισμό (261/2004).

(Πηγή: Insurance-eea.gr)


Τι έφταιξε στο πρώτο θανατηφόρο τροχαίο με αυτοκίνητο στον αυτόματο πιλότο

Ένα δυστύχημα στο οποίο ο οδηγός ενός Model S της Tesla Motors που λειτουργούσε σε Autopilot mode έχασε τη ζωή του σε σύγκρουση με φορτηγό, διερευνούν οι ομοσπονδιακές αρχές των ΗΠΑ, όπως έγινε γνωστό την Πέμπτη.

Η έρευνα γύρω από τον πρώτο γνωστό θάνατο που εμπλέκει ένα Model S σε λειτουργία αυτόματου πιλότου συμπίπτει με μια περίοδο κατά την οποία η Tesla και άλλοι κατασκευαστές κινούνται προς την κατεύθυνση εισαγωγής συστημάτων που θα επιτρέπουν σε οχήματα να κινούνται μόνα τους, υπό συγκεκριμένες συνθήκες, σε ένα μεγάλο εύρος αυτοκινήτων μέσα στα επόμενα χρόνια.

Η National Highway Traffic Safety Administration ανακοίνωσε πως εξετάζει 25.000 Model S που διαθέτουν το σύστημα Autopilot.

Το δυστύχημα, που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο του 40χρονου Τζόσουα Μπράουν σε δρόμο στο Γουΐλιστον της Φλόριντα, αναμένεται να εντείνει τις διαφωνίες στην αυτοκινητοβιομηχανία και σε νομικούς κύκλους όσον αφορά στην ασφάλεια συστημάτων που παίρνουν τον μερικό έλεγχο της οδήγησης και των φρένων από τους οδηγούς.

Σύμφωνα με την NHTSA, οι πρώτες αναφορές δείχνουν πως το συμβάν σημειώθηκε όταν ένα φορτηγό έστριψε αριστερά μπροστά από το αυτοκίνητο σε μια διασταύρωση. Όπως αναφέρεται σε blogpost της εταιρείας, «ούτε ο αυτόματος πιλότος ούτε ο οδηγός αντιλήφθηκαν τη λευκή πλευρά του φορτηγού με φόντο έναν ανοιχτό, φωτεινό ουρανό, οπότε τα φρένα δεν ενεργοποιήθηκαν.

Η μετοχή της Tesla έπεσε γύρω στο 3% (6,28 δολάρια), μετά την κυκλοφορία της είδησης. Η εταιρεία υπογραμμίζει ότι πρόκειται για τον πρώτο θάνατο σε πάνω από 130 εκατ. μίλια χρήσης.

Σε ανακοίνωσή της υπογραμμίζει πως ζητείται από τους πελάτες να δηλώσουν ξεκάθαρα ότι συνειδητοποιούν πως το Autopilot είναι νέα τεχνολογία ακόμα υπό ανάπτυξη, αλλιώς το σύστημα δεν λειτουργεί.

«Όταν οι οδηγοί ενεργοποιούν το Autopilot, το acknowledgement box εξηγεί, μεταξύ άλλων, ότι πρόκειται για ένα βοηθητικό χαρακτηριστικό που προϋποθέτει ο οδηγός να κρατά τα χέρια του στο τιμόνι» και ότι «πρέπει να διατηρείτε τον έλεγχο και την ευθύνη για το όχημα ενώ το χρησιμοποιείτε».

Σύμφωνα με την Τροχαία της Φλόρινα, το όχημα πέρασε κάτω από το τρέιλερ της νταλίκας που είχε στρίψει. Το παρμπρίζ χτύπησε το κάτω μέρος του καθώς περνούσε από κάτω και το αυτοκίνητο συνέχισε, βγαίνοντας από τον δρόμο, χτυπώντας έναν φράχτη, περνώντας ένα χωράφι και άλλον έναν φράχτη και τελικά χτυπώντας έναν στύλο περίπου 30 μέτρα νότια του δρόμου. Κατά την Tesla, το μεγάλο ύψος (απόσταση από τον δρόμο) του τρέιλερ και η θέση του στον δρόμο, μαζί με τις σπάνιες συνθήκες της σύγκρουσης είχαν ως αποτέλεσμα το συμβάν.

Σημειώνεται πως όταν το Autopilot είχε λανσαριστεί τον Οκτώβριο, ο Έλον Μασκ, ιδρυτής της Tesla, είχε τονίσει πως το σύστημα ήταν σε Beta (δοκιμαστικό) mode, και ότι δεν συστηνόταν η πλήρης «άνευ χεριών» χρήση. Η εταιρεία υπογραμμίζει πως το σύστημα βελτιώνεται, αλλά δεν είναι τέλειο και προϋποθέτει ο οδηγός να παραμένει σε επαγρύπνηση, ενώ τον Ιανουάριο η εταιρεία το είχε αναβαθμίσει, θέτοντας νέους περιορισμούς.