6 Οκτ 2016
ΣΕΜΑ: Στηρίζει τα Παιδικά Χωριά SOS Βάρης
6.10.16
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, Παιδικά Χωριά SOS, Παιδικό Χωριό SOS Βάρης, ΣΕΜΑ, Υποστήριξη
No comments
Μια ακόμη πρωτοβουλία στήριξης των Παιδικών Χωριών SOS Βάρης και ειδικότερα της τετραμελούς Οικογένειας που έχει «υιοθετήσει» ο ΣΕΜΑ, ανέλαβαν οι μεσίτες ασφαλίσεων, στο πλαίσιο της πρόσφατης εκδήλωσης που διοργάνωσαν, με τίτλο «Meeting the Brokers of a sustainable future!», με προσκεκλημένους 400 παράγοντες της ελληνικής και διεθνούς ασφαλιστικής και αντασφαλιστικής αγοράς, καθώς και εκπρόσωπους θεσμικών φορέων της αγοράς.
Ειδικότερα, μέρος των εσόδων του ΣΕΜΑ από την εκδήλωση εστάλη στα Παιδικά Χωριά SOS Βάρης, με την παρότρυνση να διατεθούν με τη μορφή δωροεπιταγών στα τέσσερα μέλη της Οικογένειας του Συνδέσμου.
Με τη νέα αυτή πρωτοβουλία του, η οποία εντάσσεται στο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης για το 2016, ο ΣΕΜΑ αγκαλιάζει όχι μόνο μια εκ των Οικογενειών των Παιδικών Χωριών SOS Βάρης, αλλά συνολικά το πολύ σημαντικό έργο της Οργάνωσης.
Η AXA χτίζει σχέσεις εμπιστοσύνης με νέες πρωτοποριακές υπηρεσίες αποζημίωσης
Για την ΑΧΑ ο κύκλος του πελάτη ξεκινά από τη στιγμή της αποζημίωσης. Η στρατηγική αυτή, τα αποτελέσματά της μέχρι σήμερα και οι επόμενοι σταθμοί της παρουσιάστηκαν σε μια εκδήλωση αφιερωμένη στις «Ιστορίες Εμπιστοσύνης» μεταξύ της ΑΧΑ, των πελατών και των συνεργατών της, που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Saint – George Lycabettus το απόγευμα της Δευτέρας 3 Οκτωβρίου.
Ο Νίκος Σακελλαρίου, Διευθυντής Δικτύων Διανομής, καλωσόρισε τους συνεργάτες στην καθιερωμένη πλέον ετήσια συνάντησή τους με την ΑΧΑ, αναφέροντας ότι στόχος της εκδήλωσης είναι να εστιάσει στην πιο ουσιαστική στιγμή για τον πελάτη, τη στιγμή της αλήθειας, τη στιγμή της αποζημίωσης.
Ο Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος, ανέπτυξε τη στρατηγική της Εταιρείας η οποία αντιστρέφει τον κύκλο του πελάτη και τοποθετεί την αποζημίωση στην αφετηρία του. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε «διαχειριζόμαστε μία αποζημίωση, μία ιστορία εμπιστοσύνης, κάθε 2 λεπτά με συνέπεια, με διαφάνεια, με ενσυναίσθηση και με ταχύτητα, αρχές εξίσου σημαντικές για τη δημιουργία δεσμών εμπιστοσύνης». Παράλληλα, ανέφερε ο η Εταιρεία συνεχίζει να εξελίσσει τις διαδικασίες της και να αξιοποιεί τα νέα ψηφιακά μέσα καθώς «δεν μας αρκεί να έχουμε 9 στους 10 ικανοποιημένους πελάτες, θέλουμε να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη όλων των ασφαλισμένων μας».
Στη συνέχεια, ο Λυκούργος Πέτροβας, Διευθυντής Λειτουργιών, παρουσίασε πραγματικές ιστορίες εμπιστοσύνης μεγάλων και μεσαίων επιχειρήσεων, ασφαλισμένων υγείας, αυτοκινήτου και κατοικίας. Οι μαρτυρίες πελατών της ΑΧΑ επιβεβαίωσαν όλες τις αρχές που διέπουν τη λειτουργία του οργανισμού και απέδειξαν ότι η ΑΧΑ σέβεται πάντα τις δεσμεύσεις της, ανεξαρτήτως ύψους και χρόνου εκδήλωσης μίας αποζημίωσης. Παράλληλα, ο κύριος Πέτροβας παρουσίασε τέσσερις πολύ σημαντικές υπηρεσίες που θα είναι διαθέσιμες άμεσα για την καλύτερη δυνατή αποζημίωση στον κλάδο αυτοκινήτου και κατοικίας.
Νέες πρωτοποριακές υπηρεσίες αποζημίωσης
- Ψηφιακή πραγματογνωμοσύνη σε περίπτωση οδικού ατυχήματος: Μία νέα διαδικασία που ψηφιοποιεί την πραγματογνωμοσύνη μειώνοντας ακόμα περισσότερο τον χρόνο αποζημίωσης, ενώ ο πελάτης είναι παρών σε όλη τη διαδικασία, γεγονός που ενισχύει την εμπιστοσύνη του.
- Θεσμοθέτηση προκαταβολών στην αποζημίωση κατοικίας: Με βάση το μοντέλο που η Εταιρεία ακολούθησε στις πλημμύρες του Σεπτεμβρίου 2016, η ΑΧΑ θεσμοθετεί την καταβολή προκαταβολών για την αντιμετώπιση των πρώτων εξόδων σε περίπτωση αποζημίωσης.
- Παροχή συνεργείου επισκευής σε περίπτωση ατυχήματος στην κατοικία: Η ΑΧΑ θα προσφέρει στους ασφαλισμένους άμεση επισκευή ζημιών στην κατοικία τους αναθέτοντας το έργο σε επιλεγμένη εξωτερική τεχνική εταιρεία. Η πορεία της επισκευής θα παρακολουθείται από την ΑΧΑ και θα παρέχεται εγγύηση εργασιών, τουλάχιστον, για δύο χρόνια.
- Δυνατότητα άμεσης αποζημίωσης ατυχήματος κατοικίας: Η ΑΧΑ θα καταβάλει άμεσα το ποσό της ζημιάς που θα συμφωνείται αμέσως μετά την επίσκεψη του πραγματογνώμονα.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με τους συμμετέχοντες να απολαμβάνουν το cocktail τους στην μοναδική βεράντα του ξενοδοχείου με θέα προς την Ακρόπολη και το λεκανοπέδιο της Αττικής.
5 Οκτ 2016
INTERAMERICAN: Αύξηση των ομαδικών ασφαλίσεων
5.10.16
Ανθρώπινο Δυναμικό, Επιχειρήσεις, εργαζόμενοι, Ομαδική Ασφάλιση, Προσωπικό, Interamerican
No comments
Εντυπωσιακή είναι η άνοδος που παρουσιάζουν φέτος οι ομαδικές ασφαλίσεις της INTERAMERICAN. Στο κλείσιμο του εννεαμήνου η παραγωγή εμφανίζει αύξηση 34% σε σχέση με το επιχειρησιακό σχέδιο. Παρά τις συνολικά αρνητικές επιδόσεις της ασφαλιστικής αγοράς και σε αυτό τον κλάδο, 65 νέες επιχειρήσεις εμπιστεύτηκαν την εταιρεία για την ομαδική ασφάλιση του προσωπικού τους, ενώ οι ασφαλισμένοι αυξήθηκαν κατά 15.000 περίπου.
Τα καλά αποτελέσματα προέρχονται, κυρίως, από την προώθηση των ασφαλιστικών προγραμμάτων υγείας, όπου η INTERAMERICAN βασίζεται στην τεχνογνωσία, την οργάνωση και τις σύγχρονες υποδομές της. Ιδιαίτερη ζήτηση παρουσιάζουν τα προγράμματα Micro Group Benefit (ζωής και υγείας), που είναι εστιασμένα σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις, καθώς και τα συνταξιοδοτικά προγράμματα, τα οποία λόγω της διαμορφούμενης κατάστασης και του ευνοϊκού φορολογικού καθεστώτος για τις ομαδικές, είναι ιδιαίτερα δημοφιλή τόσο στις επιχειρήσεις όσο και στους εργαζόμενους.
Επισημαίνεται η σημαντική ανταπόκριση στις πωλήσεις από όλα τα κανάλια διανομής της εταιρείας, εφόσον αξιοποιούνται οι ομαδικές ασφαλίσεις για τη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου ατομικών συμβολαίων. Προς αυτή την κατεύθυνση συμβάλλει φέτος και το νέο προϊόν Double Βenefit. Ο Γιώργος Πλωμαρίτης, διευθυντής Ομαδικών & Corporate Business της INTERAMERICAN, αναφέρει σχετικά: «Η αξιοπιστία της εταιρείας και η πληρότητα των προγραμμάτων της στην ομαδική ασφάλιση, την καθιστά πρώτη επιλογή ασφαλιζομένων επιχειρήσεων διεθνούς κύρους. Εστιάζουμε στην περαιτέρω ανάπτυξη του τομέα με νέες εργασίες και προτάσεις στην αγορά που προσαρμόζονται, κατά περίπτωση, στις σύγχρονες ανάγκες του ανθρώπινου δυναμικού των επιχειρήσεων».
Διεθνής αναγνώριση του Ομίλου ΑΧΑ για φυλετική ισότητα
Η πιστοποίηση EDGE (Economic Dividends for Gender Equality) αποτελεί επιβράβευση της δέσμευσης και των προσπαθειών του Ομίλου ΑΧΑ για την εφαρμογή πολιτικών που προωθούν την ισότητα φύλων και τον σεβασμό της διαφορετικότητας στους εργασιακούς χώρους της Εταιρείας.
Το εργατικό δυναμικό της AXA παγκοσμίως περιλαμβάνει 166.000 ανθρώπους σε 64 χώρες. Σύμφωνα με στοιχεία του 2015, οι γυναίκες αποτελούν το 53% των ανθρώπων της Εταιρείας και κατέχουν το 42% των διοικητικών θέσεων.
Μαζί με την ανάληψη διοικητικών θέσεων, δέσμευση της AXA αποτελεί η αύξηση του ποσοστού των γυναικών και σε υψηλόβαθμες ηγετικές θέσεις. Από 9% το 2009, το αντίστοιχο ποσοστό έφτασε το 25% και στόχος είναι να βρίσκεται στο 33% το 2020. Ο συγκεκριμένος στόχος δεν είναι τελικός, αλλά ένα ορόσημο στην πορεία που έχει χαράξει η Εταιρεία.
Η πιστοποίηση EDGE (Economic Dividends for Gender Equality) αποτελεί το κορυφαίο κριτήριο παγκοσμίως, όσον αφορά στη δέσμευση των εταιρειών σε πολιτικές ισότητας φύλων.
Ο Denis Duverne, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ομίλου AXA, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που λάβαμε την πιστοποίηση EDGE, καθώς αναγνωρίζονται οι προσπάθειές μας για ισότητα. Θέλουμε η AXA να είναι ο εργοδότης που προτιμούν οι γυναίκες στον χρηματοπιστωτικό κλάδο και αυτή η πιστοποίηση αποτελεί σημαντικό σταθμό για να κατακτήσουμε τον στόχο μας. Είναι μια επιβράβευση για τη δουλειά που έχει γίνει όλα αυτά τα χρόνια και μας δίνει ώθηση να πάμε ακόμα πιο μακριά στην φυλετική ισότητα μέσα από συγκεκριμένους στόχους που έχουμε θέσει».
4 Οκτ 2016
Allianz Ελλάδος: Στο πλευρό του Γρηγόρη Πολυχρονίδη και στους Παραολυμπιακούς του Ρίο!
4.10.16
Γρηγόρης Πολυχρονίδης, Επίσημος Χορηγός, Παραολυμπιακοί Αγώνες 2016, Παραολυμπιονίκης, Ρίο, Allianz Ελλάδος
No comments
Η αυλαία των Παραολυμπιακών Αγώνων του Ρίο έκλεισε και η Allianz Ελλάδος, στo πλαίσιo της παγκόσμιας στρατηγικής του Ομίλου Allianz, ως «Επίσημος χορηγός» στήριξε την ελληνική ομάδα που σε ακόμα μία διεθνή διοργάνωση έκανε όλους τους Έλληνες περήφανους!
Η Allianz Ελλάδος παρέχει και μακρόχρονη υποστήριξη στον αθλητή του Boccia και Χρυσό Παραολυμπιονίκη, Γρηγόρη Πολυχρονίδη. Ο Γρηγόρης αγωνίζεται στο άθλημα Boccia στην κατηγορία BC3, μία κατηγορία που φιλοξενεί αθλητές με τις πιο βαριές κινητικές αναπηρίες και έχει ήδη καταγράψει μία σπουδαία αθλητική πορεία: Έχει κατακτήσει το χρυσό μετάλλιο στους Παραολυμπιακούς του Λονδίνου στα ζευγάρια και το αργυρό μετάλλιο στους Παραολυμπιακούς του Πεκίνου στο ατομικό το 2008, ενώ το χρυσό μετάλλιο κατέκτησε και στο ατομικό του ανοιχτού παγκοσμίου πρωταθλήματος του 2015.
Στους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο, ο Γρηγόρης Πολυχρονίδης, ήταν ο ένας από τους δύο αθλητές της ελληνικής ομάδας που κατέκτησαν από δύο μετάλλια. Με την ελληνική ομάδα του Boccia (Γρηγόρης Πολυχρονίδης, Νίκος Πανανός και Άννα Ντέντα) στον «μικρό» τελικό του αγωνίσματος πανηγύρισαν την κατάκτηση του χάλκινου μεταλλίου, ενώ στον τελικό του Ατομικού κατόρθωσε άλλη μία σπουδαία επιτυχία, την κατάκτηση του Αργυρού μεταλλίου.
«Η σκληρή προσπάθεια των προηγούμενων ετών, είναι αυτή που μας έφερε τόσα μετάλλια, χαρές και διακρίσεις. Δούλεψα μεθοδικά και με τη στήριξη των χορηγών μου, κατάφερα στο Ατομικό και στα Ζεύγη μαζί με τους συναθλητές μου, να σηκώσουμε άλλη μια φορά την ελληνική σημαία ψηλά. Κι αυτή είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή», δήλωσε ευτυχισμένος ο Γρηγόρης Πολυχρονίδης.
«Φέτος ήταν μία ξεχωριστή χρονιά για όλους εμάς στην οικογένεια της Allianz αφού ο “δικός μας” Γρηγόρης ήταν ο σημαιοφόρος της ελληνικής αποστολής στο Ρίο και αισθανόμαστε περήφανοι που είμαστε στο πλευρό του όλο αυτό το διάστημα της σκληρής προετοιμασίας!» δήλωσε η Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας κ. Φ. Μιχάλη.
Με τη χορηγία της σε εθνικά πρωταθλήματα αλλά και στο πλευρό του Γρηγόρη Πολυχρονίδη στη συμμετοχή του σε αθλητικές διοργανώσεις και δράσεις, η Allianz Ελλάδος ενισχύει την προσπάθεια ενημέρωσης του κόσμου για τον Παραολυμπιακό αθλητισμό και συμβάλλει στην επιτυχία της διεθνούς αθλητικής διοργάνωσης των Παραολυμπιακών αγώνων που αποτελεί πηγή έμπνευσης για όλο τον κόσμο.
AIG: Φθινοπωρινή προσφορά με επιπλέον 15% έκπτωση στην ασφάλεια αυτοκινήτου
Φθινοπωρινή Προσφορά από την AIG στην ασφάλιση αυτοκινήτου!
Συγκεκριμένα προσφέρει 15% επιπλέον έκπτωση, σε όποιο πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου και αν επιλέξετε.
Η προσφορά ισχύει για νέα συμβόλαια. Η έκπτωση εφαρμόζεται στην κάλυψη της αστικής ευθύνης.
Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στη σελίδα της AIG.
ΑΤΕ Ασφαλιστική: Το πλάνο ενοποίησής της με την ERGO
Τα κυριότερα σημεία της ομιλίας του κ. Κοκκάλα, CEO των ERGO και ΑΤΕ Ασφαλιστικής, κατά τη διάρκεια του γεύματος εργασίας που πραγματοποιήθηκε με αφορμή την ένταξη της ΑΤΕ Ασφαλιστικής στον όμιλο Ergo, συνοψίζονται ως εξής:
- Στις αρχές Αυγούστου 2016, ολοκληρώθηκε η εξαγορά της ΑΤΕ Ασφαλιστικής, με τη μεταβίβαση του συνόλου των μετοχών της στον Όμιλο ERGO.
- Με την επένδυση αυτή η ERGO αναδεικνύεται στον μεγαλύτερο Όμιλο Γενικών Ασφαλίσεων στην Ελλάδα με βάση τα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα των δύο εταιριών το 2015.
- Με την ολοκλήρωση της εξαγοράς λήγει η περίοδος αβεβαιότητας για το μέλλον της ΑΤΕ Ασφαλιστικής και εξυπηρετούνται καλύτερα τα συμφέροντα των ασφαλισμένων, των συνεργατών και των εργαζομένων.
- Η ERGO προχώρησε σε αυτή την κίνηση γιατί πιστεύει στις προοπτικές της ελληνικής αγοράς, χωρίς βεβαίως, να παραγνωρίζει τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η ελληνική οικονομία.
- Σε σύγκριση με άλλες χώρες της Ε.Ε., η Ελλάδα παρουσιάζει χαμηλή διείσδυση της ιδιωτικής ασφάλισης, ιδιαίτερα στον κλάδο ζημιών, γεγονός που δημιουργεί σημαντικά περιθώρια και ευκαιρίες ανάπτυξης.
- Η ERGO μετράει 27 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα και πλέον βρίσκεται στην τρίτη θέση στις γενικές ασφαλίσεις, ενώ με την ολοκλήρωση της εξαγοράς, η εταιρεία αναδεικνύεται στον μεγαλύτερο όμιλο ασφαλίσεων στην Ελλάδα, με βάση τα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα των δυο εταιρειών για το 2015.
- Ο κ. Κοκκάλας, τόνισε πως “Θέλουμε να ξεχωρίσουμε για το επίπεδο παροχής υπηρεσιών. Να είναι το υψηλότερο δυνατό, αλλά με ανταγωνιστική τιμή. Θέλουμε να δημιουργούμε ισορροπημένη αξία σε όλους τους εμπλεκόμενους: πελάτες – συνεργάτες – μετόχους – υπαλλήλους ”
- Στόχος της ERGO αποτελεί η οικονομική ευρωστία και η σταθερή κερδοφόρα ανάπτυξη, παρά τις συνθήκες ύφεσης. Καθώς και να βρίσκεται ανάμεσα στις τρεις πρώτες θέσεις της ασφαλιστικής αγοράς.
- Στη συνέχεια, ο κ. Κοκκάλας δήλωσε πως: “Μισούμε την πολυτέλεια, αλλά αγαπάμε τις επενδύσεις.”
- Όσον αφορά το κομμάτι των επενδύσεων, ο κ. Κοκκάλας ανέφερε πως ο όμιλος της ERGO, σκοπεύει να επενδύσει το ποσό το 1 δισ. ευρώ, από τα οποία τα μισά θα δοθούν για την ανάπτυξη στο κομμάτι του digital.
- Τέλος, η ERGO επιθυμεί την αναβάθμιση του θεσμού της ιδιωτικής ασφάλισης, παράλληλα να εδραιώσει την ηγετική της θέση στην αγορά δημιουργώντας αξία για τους συνεργάτες, τους ασφαλισμένους και τους υπαλλήλους.
- Στην παρούσα φάση, οι δύο εταιρίες λειτουργούν παράλληλα ως μέλη του ίδιου Ομίλου.
- Έχει ξεκινήσει ήδη η διαδικασία λειτουργικής εναρμόνισης και ένταξης της ΑΤΕ Ασφαλιστικής στον Όμιλο ERGO και σύμφωνα με τον κ. Κοκκάλα η ΑΤΕ Ασφαλιστική θα διατηρήσει για έναν χρόνο ακόμη το όνομα της και μετά θα μετονομαστεί σε ERGO.
3 Οκτ 2016
AXA: Χρυσή διάκριση για το πρόγραμμα «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο»
3.10.16
Ασφάλεια αυτοκινήτου, Αυτοκίνητο, Διάκριση, Οδηγώ λίγο - Πληρώνω λίγο, AXA, Cyta Mobile Excellence Awards
No comments
Την Χρυσή διάκριση στην κατηγορία «Mobile Insurance Services» έλαβε η ΑΧΑ, για το πρόγραμμα επιβράβευσης χιλιομέτρων «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο» που βασίζεται εξ’ ολοκλήρου σε μια mobile εφαρμογή.
Στο πλαίσιο του διαγωνισμού «Cyta Mobile Excellence Awards», διακρίθηκαν εφαρμογές, υπηρεσίες και προϊόντα μέσω των οποίων μια επιχείρηση-οργανισμός αποκομίζει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, βελτιώνει το χρόνο απόκρισης στην αγορά, πραγματοποιεί αποτελεσματικές και μετρήσιμες ενέργειες marketing ή και αλλάζει το management και την παραδοσιακή λειτουργία.
Η καινοτομία του «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο» έγκειται στο ότι αποφεύγει την εγκατάσταση ειδικής συσκευής στα οχήματα των πελατών. Αντιθέτως, λαμβάνουν την έκπτωση στα ασφάλιστρά τους με μια διαδικασία 20 δευτερολέπτων στο smartphone τους, ενώ για τους πελάτες που δεν έχουν smartphone η ΑΧΑ έχει δημιουργήσει δίκτυο σε όλη την Ελλάδα όπου μπορούν να απευθύνονται. Για περισσότερες πληροφορίες https://www.axa.gr/el/autokinito/odigo-ligo-plirono-ligo/
Ο Διευθυντής Marketing, Ανάπτυξης Προϊόντων και Επικοινωνίας της ΑΧΑ, Μπάμπης Αναστασιάδης, ανέφερε: «Μοναδικός μας οδηγός είναι να βρισκόμαστε καθημερινά δίπλα στους πελάτες μας και να τους εξυπηρετούμε με τον καλύτερο τρόπο. Το “Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο” αποτελεί απόδειξη ότι με τη χρήση της τεχνολογίας μπορούμε να απλοποιούμε διαδικασίες και να προσαρμοζόμαστε στις πραγματικές ανάγκες των πελατών μας. Είμαστε πολύ χαρούμενοι για τη Χρυσή αυτή διάκριση και για το γεγονός ότι αναγνωρίζεται ένα μοναδικό έργο για την ελληνική ασφαλιστική αγορά.»
Προσφάτως, η ΑΧΑ Ελλάδας βραβεύθηκε για την υπηρεσία «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο» ως κορυφαία σε επίπεδο καινοτομίας και στο πλαίσιο της Περιφέρειας ΑΧΑ Emerging Markets ΕΜΕΑ – LATAM, ανάμεσα σε 29 χώρες.
Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλισμένοι της International Life σε περίπτωση νοσηλείας
3.10.16
Αποζημίωση, Ασφαλισμένοι, Ιδιωτικές κλινικές, νοσηλεία, Νοσοκομείο, International Life
No comments
Ο διαχειριστής της εταιρίας κ. Περιστέρης, με ανακοίνωσή του δίνει διευκρινίσεις σχετικά με τη κάλυψη δαπανών νοσηλείας, για όσους έχουν ασφαλιστήριο συμβόλαιο υγείας στην International Life.
Συγκεκριμένα αναφέρει:
Ο Ασφαλισμένος (..πελάτης;) είτε πάει σε "συμβεβλημένο" είτε πάει σε "μη συμβεβλημένο" Νοσοκομείο/Κλινική θα γνωρίζει και από τα Συντονιστικά Τηλεφωνικά Κέντρα(8011188688, 210-6288068) ότι το περιστατικό της νοσηλείας του θα αντιμετωπιστεί απολογιστικά και ότι δεν υπάρχει καμία περίπτωση τόσο τα συντονιστικά τηλεφωνικά κέντρα όσο και οποιοδήποτε από τα αρμόδια στελέχη των ασφαλιστικών εταιριών International Life ΑΕΑΖ & ΑΕΓΑ να προ-εγκρίνουν την νοσηλεία του.
Συγκεκριμένα αναφέρει:
Ο Ασφαλισμένος (..πελάτης;) είτε πάει σε "συμβεβλημένο" είτε πάει σε "μη συμβεβλημένο" Νοσοκομείο/Κλινική θα γνωρίζει και από τα Συντονιστικά Τηλεφωνικά Κέντρα(8011188688, 210-6288068) ότι το περιστατικό της νοσηλείας του θα αντιμετωπιστεί απολογιστικά και ότι δεν υπάρχει καμία περίπτωση τόσο τα συντονιστικά τηλεφωνικά κέντρα όσο και οποιοδήποτε από τα αρμόδια στελέχη των ασφαλιστικών εταιριών International Life ΑΕΑΖ & ΑΕΓΑ να προ-εγκρίνουν την νοσηλεία του.
Τα "συμβεβλημένα" Νοσοκομεία/Κλινικές έχουν συμβάσεις με τις International Life AEAZ & AΕΓΑ μέσω των οποίων είναι υποχρεωμένα μεταξύ άλλων να τηρούν συγκεκριμένους τιμοκαταλόγους χρέωσης όχι μόνο νοσηλίων αλλά και αμοιβών χειρουργών, αναισθησιολόγων και ιατρών λοιπών ειδικοτήτων.
Ακριβώς γι΄ αυτόν τον λόγο οι ενδιαφερόμενοι ασφαλισμένοι θα πρέπει να λένε στο «συμβεβλημένο» Νοσοκομείο/Κλινική τόσο τον αριθμό συμβολαίου τους όσο και την ασφαλιστική εταιρία που τους καλύπτει (International Life ΑΕΑΖ ή ΑΕΓΑ) και κατά την έξοδό τους να εξοφλούν τον λογαριασμό της νοσηλείας τους (Πιστωτική Κάρτα, Μετρητά ή υπογραφή συναλλαγματικής) να παραλαμβάνουν τα εξοφλημένα τιμολόγια παροχής υπηρεσιών και τον πλήρη φάκελο της νοσηλείας τους και να τα στέλνουν, μαζί με το Βιβλιάριο του Ταμείου Κύριας Κοινωνικής τους Ασφάλισης και με δική τους ευθύνη επιλογής ταχυδρομικού μέσου, στα Κεντρικά Γραφεία της International Life για απολογιστικό έλεγχο και εκκαθάριση.
Ο έλεγχος "πόρτας" που κάνει η Εταιρία Ιατρικών Συμβούλων Accurate σε αρκετές "συμβεβλημένες" Ιδιωτικές Κλινικές ήταν μέχρι τώρα και θα συνεχίσει να είναι αποκλειστικά και μόνο βοηθητικός της διαδικασίας απολογιστικής εκκαθάρισης μιας δαπάνης νοσηλείας και σε καμιά περίπτωση η Εταιρία Accurate δεν έχει την αρμοδιότητα να εγκρίνει μια νοσηλεία.
Ελπίζω να είμαι απόλυτα σαφής και να μην διαβάσω καμιά επόμενη διαμαρτυρία του στυλ "Κύριε Περιστέρη υποδείξτε μας τα σημεία των όρων του συμβολαίου τα οποία σας δίνουν το δικαίωμα να ανατρέπετε πρακτική αρκετών ετών της International Life ΑΕΑΖ ως προς την ακολουθητέα διαδικασία ανάληψης ευθύνης για την κάλυψη συγκεκριμένων δαπανών νοσηλείας".
Άσυλο Ανιάτων: Η αγορά του νέου βαν γέμισε χαρά τους ανθρώπους του ιδρύματος!
Το Άσυλον Ανιάτων δεκαοχτώ μήνες πριν, ξεκίνησε μια μεγάλη προσπάθεια που τελικό στόχο είχε την αγορά ενός βαν (ειδικά διασκευασμένο λεωφορείο για ΑΜΕΑ) για την ασφαλή μετακίνηση των περιθαλπομένων σε αυτό. Σε μια περίοδο όπου τα οικονομικά προβλήματα του ιδρύματος ήταν –και παραμένουν δυσβάσταχτα– και η οικονομική κρίση στην Ελλάδα έκανε το αίτημά του σε εταιρείες- χορηγούς σχεδόν να μην ακούγεται, η μοναδική λύση ήταν οι δύναμη των φίλων του.
Το Άσυλο Ανιάτων, κατάφερε να ενεργοποιήσει την υπηρεσία SMS με την ονομασία “Προσφέρω” σε συνεργασία με τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας (COSMOTE-VODAFONE-WIND) για τρεις μόνο εβδομάδες μέσα στο 2015. Tο ποσό που μαζεύτηκε ήταν 25.957 €, εξαιρετικά μεγάλο για τόσο μικρό χρονικό διάστημα αλλά σχεδόν το μισό από αυτό που χρειαζόταν ακόμα και για ένα μεταχειρισμένο βαν που θα έπρεπε στη συνέχεια να μετατραπεί ειδικά για ΑΜΕΑ. Η αρχή όμως είχε γίνει!
Έτσι μόλις τελείωνε η εβδομάδα που είχε ενεργοποιηθεί η υπηρεσία “Προσφέρω”, τα τηλέφωνα, των φίλων του Ασύλου που έψαχναν άλλους τρόπους για να κάνουν κατάθεση στους λογαριασμούς, ήταν αμέτρητα. Η όλη προσπάθεια μπήκε στην τελική ευθεία με την βοήθεια της Ελληνικός Χρυσός ΑΕ, της μαθητικής κοινότητας Λυκείου της σχολής Μωραΐτη και του χριστουγεννιάτικο μπαζαάρ του Ασύλου.
Πριν λίγες ημέρες η πόρτα του ιδρύματος άνοιξε και το νέο λεωφορείο μπήκε μέσα, βοηθώντας να ξεχαστούν μεμιάς τα δεκάδες προβλήματα που αντιμετώπισαν μέχρι να φτάσουν σε αυτήν την μαγική στιγμή. Οι άνθρωποι του ιδρύματος θυμόνται μόνο όλους αυτούς που βοήθησαν με όποιο τρόπο μπορούσε ο καθένας:
-Την επώνυμη Κυρία που ήρθε στο Άσυλο Ανιάτων δακρυσμένη και άφησε μια επιταγή.
-Τις δυο αδελφές που σε καιρούς δύσκολους έδωσαν όλα τα χρήματα που είχαν κληρονομήσει από τον αδελφό τους.
-Το ζευγάρι που παντρεύτηκε και αντί για δώρα ζήτησε από τους καλεσμένους του να κάνουν μια δωρεά στο ίδρυμα.
-Τους υπαλλήλους της Περιφέρειας Αττικής, του Εθνικού Ραδιοτηλεοπτικού Συμβουλίου και ακόμη περισσότερο τους συμβούλους του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών.
-Την κα Σταυρούλα Παναγιωτάκη και την AthensVoice που στάθηκε δίπλα στο Άσυλο από την πρώτη στιγμή και για όλους αυτούς τους μήνες και μερικές φορές αγχωνόταν πιο πολύ και από το ίδιο το ίδρυμα.
Και τόσους μα τόσους άλλους ανθρώπους που έκαναν το όνειρο του ιδρύματος δικό τους!
Για το ίδρυμα, η όλη διαδικασία από το ξεκίνημα αυτής της διαδικασίας μέχρι και την ώρα που παρέλαβε στολισμένο με τον κόκκινο φιόγκο το αυτοκίνητο, ήταν εξαιρετικά συγκινητικές και έντονες στιγμές.
Το Άσυλο Ανιάτων σας ευχαριστεί για το υπέροχο δώρο που του κάνατε αλλά πιο πολύ σας ευγνωμονεί που σταθήκατε δίπλα του!
Ας ευχηθούμε όλοι μαζί να είναι καλοτάξιδο το νέο βαν και να οδηγήσει τους επιβάτες του σε δρόμους χαράς, δύναμης και ελπίδας!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)