Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

9 Δεκ 2015

Hellas Direct: Μεγάλος Διαγωνισμός Miles+Bonus

Η Hellas Direct σε συνεργασία με το Miles+Bonus σου δίνει την ευκαιρία να κερδίσεις 200.000 μίλια εξαργύρωσης!

Πάρε προσφορά από την Hellas Direct χρησιμοποιώντας τον Miles+Bonus αριθμό σου και μπαίνεις αυτόματα στην κλήρωση. Εαν τελικά ασφαλίσεις το αυτοκίνητό σου, αποκτάς 10 φορές περισσότερες ευκαιρίες να κερδίσεις!


Τα μίλια μπορούν να μετατραπούν σε πτήσεις της Aegean, της Olympic Air και με το δίκτυο της Star Alliance ή να εξαργυρωθούν σε προϊόντα και υπηρεσίες του δικτύου συνεργατών της του Miles+Bonus.

Η προσφορά ισχύει μόνο για τα ενεργά μέλη του Miles+Bonus. Κάθε μέλος μπορεί να πάρει όσες προσφορές επιθυμεί, ενώ κάθε προσφορά ισχύει για μία συμμετοχή. Η αγορά ασφάλισης μετράει ως 10 συμμετοχές στο διαγωνισμό. 

Ο διαγωνισμός θα διαρκέσει μέχρι τις 31/01/2016.

Για περισσότερες πληροφορίες για το διαγωνισμό καθώς και για να δηλώσεις συμμετοχή μπορείς να επισκεφθείς τη σελίδα της Hellas Direct

8 Δεκ 2015

Allianz Risk Pulse: Η έξυπνη πόλη του μέλλοντος

"Μέχρι το 2030, τα δύο τρίτα του παγκόσμιου πληθυσμού θα ζουν σε πόλεις. Οι περισσότεροι σε μεγάλες μητροπόλεις (μεγαλουπόλεις-megacities), εξαιρετικά πυκνοκατοικημένες, των δέκα εκατομμυρίων κατοίκων ή και περισσότερο.Οι τάσεις του μέλλοντος θα γεννηθούν σε αυτές τις πόλεις και θα πρέπει να ανταποκριθούμε στις τεράστιες προκλήσεις που δημιουργούν", αναφέρει ο Axel Theis (Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Allianz SE, Υπεύθυνος για τις Παγκόσμιες Δραστηριότητες του Ομίλου και τις Αγγλόφωνες Αγορές), στο τελευταίο Allianz Risk Pulse με τίτλο "Η μεγαλούπολη (megacity): Οι μεγαλύτερες πόλεις του κόσμου διαμορφώνουν το μέλλον μας." Και συνεχίζει, "To κύριο ερώτημά μας θα είναι: Πώς μπορούμε να βρούμε την ισορροπία μεταξύ της ανάπτυξης, της ποιότητας ζωής και της προστασίας του κλίματος;"

Ο αριθμός των μεγαλουπόλεων, αυξάνεται ταχύτατα. Ήδη υπάρχουν 29. Το πλήθος των κατοίκων, των κτιρίων και των υποδομών αυξάνεται εκθετικά την ίδια ώρα που ο διαθέσιμος χώρος για την ανάπτυξη αυτή, συρρικνώνεται. 

Πολλές από τις μεγαλουπόλεις εκτείνονται σε πεδινές παράκτιες περιοχές, οι οποίες είναι ιδιαίτερα ευάλωτες στις ακραίες καιρικές συνθήκες και στις συνέπειες των κλιματικών αλλαγών. Την ίδια στιγμή, το προσδόκιμο ζωής αυξάνεται σε πολλά μέρη του κόσμου, και ιδιαίτερα στην Ασία. Το 2030, το 15% του παγκόσμιου πληθυσμού θα είναι άνω των 60. Τάση που παρατηρείται και στις μεγαλουπόλεις.

Στην έκθεση της Allianz αναλύονται οι επιπλοκές των εξελίξεων αυτών και περιγράφεται ο ρόλος της ασφάλισης. Ο Theis εξηγεί ότι, "Όσο οι συνθήκες διαβίωσης στις μεγάλες μητροπόλεις αλλάζουν, τόσο αλλάζουν και οι ανάγκες των κατοίκων τους, και εμείς, οι ασφαλιστικές εταιρίες, θα πρέπει να είμαστε σε θέση να ανταποκριθούμε σε αυτές. Όπως για παράδειγμα είναι, η ανάγκη διαχείρισης φυσικών καταστροφών ή η ανάγκη στήριξης σύγχρονων έργων υποδομής."

Εκρηκτική ανάπτυξη των μεγαλουπόλεων

Οι αστικές περιοχές σήμερα αναπτύσσονται σημαντικά σε πολλαπλά επίπεδα. Το 1950, ο πληθυσμός της Νέας Υόρκης και του Τόκιο ξεπέρασε τα 10 εκατομμύρια. Το 2030, θα υπάρχουν πάνω από 40 μεγαλουπόλεις. Ήδη από το 2020, η ευρύτερη περιοχή της Σαγκάης πιθανόν να αποτελεί μια “γιγάντια πόλη”, με 170 εκατομμύρια κατοίκους – δηλαδή περισσότερους από το διπλάσιο πληθυσμό της Γερμανίας. "Προς το παρόν, η ανάπτυξη των μεγαλουπόλεων είναι κυρίως ασιατικό φαινόμενο. Έξι από τις δέκα πόλεις με το μεγαλύτερο πληθυσμό βρίσκονται στην Ασία", αναφέρει ο Jay Ralph, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της AllianzSE και, μεταξύ άλλων αρμοδιοτήτων, Υπεύθυνος και για την Παγκόσμια Διαχείριση Κεφαλαίων του Ομίλου. "Οι εκτιμήσεις δείχνουν ότι η ασιατική μεσαία τάξη θα αυξηθεί σε 1,75 δισεκατομμύρια μέχρι το 2020. Ήδη, μέχρι το τέλος του 2014, το 11% των κεφαλαίων που διαχειριζόμασταν, αφορούσε πελάτες που προέρχονταν από την τάξη αυτή. Το ποσοστό αυτό αναμένεται να αυξηθεί ακόμα περισσότερο."

Τί τις κάνει ελκυστικές; Η προοπτική των θέσεων εργασίας και οι βελτιωμένες υποδομές σήμερα προσελκύουν τους νέους ανθρώπους στις αστικές περιοχές. Η μετακίνηση αυτή συγκεντρώνει, τα ταλέντα, τις ευκαιρίες και τις επενδύσεις στις πόλεις. Σύμφωνα με τον Ο.Ο.Σ.Α (Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης), είναι θέμα χρόνου έως ότου ορισμένες μητροπόλεις αποκτήσουν περισσότερη οικονομική επιρροή από ό,τι ολόκληρες χώρες.

Στη μεγαλούπολη του μέλλοντος όλο και περισσότεροι άνθρωποι θα ζουν σε μικρότερα νοικοκυριά, διότι η παραδοσιακή οικογένεια ολοένα και διασπάται σε μικρότερα τμήματα. Ως εκ τούτου, η ζήτηση για χώρους διαβίωσης αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά. Η πρόκληση αυτή μπορεί να αντιμετωπιστεί με καινοτόμες τεχνολογίες, όπως με τρισδιάστατα εκτυπωμένα σπίτια.


Οι μικρές αποστάσεις είναι καθοριστικός παράγοντας

Πολλοί ερευνητές βλέπουν την πόλη του μέλλοντος πάνω απ 'όλα ως μια συμπαγή οντότητα με βασικό χαρακτηριστικό τις μικρές αποστάσεις. "Η ιδανική πόλη θα αποτελείται από πολλά αυτόνομα κέντρα", αναφέρει ο Thomas Liesch της Allianz Climate Solutions. "Οι άνθρωποι θα ζουν και θα εργάζονται στην αντίστοιχη συνοικία της πόλης τους, γεγονός που θα τους εξοικονομεί πολύ χρόνο και ενέργεια. Λιγότερα αυτοκίνητα σημαίνει περισσότερος διαθέσιμος χώρος για τους πεζούς και ένα δίκτυο χώρων πρασίνου που θα συνδέει αυτές τις διαφορετικές γειτονιές. Αυτό το είδος ανάπτυξης θα βελτιώσει το κλίμα και θα εξασφαλίσει περισσότερο χώρο για δραστηριότητες αναψυχής και καλλιέργειες."

Με ευέλικτη σκέψη, ακαδημαϊκοί, πολιτικοί και εκπρόσωποι του επιχειρηματικού κόσμου οραματίζονται μία Έξυπνη Πόλη. Το "νευρικό σύστημα" της αυριανής Έξυπνης Πόλης θα στηρίζεται στο Διαδίκτυο: ηλεκτρισμός, μεταφορές, καθώς και συστήματα τροφοδοσίας και απορριμάτων θα είναι όλα ηλεκτρονικά συνδεδεμένα.

Τα κτίρια θα παράγουν τη δική τους ηλεκτρική ενέργεια, θα μπορούν ακόμα και να την αποθηκεύσουν, χρησιμοποιώντας υψηλής ισχύος αποθηκευτικά συστήματα μπαταριών. Αυτό θα οδηγήσει στην αποκέντρωση της  παραγωγής και αποθήκευσης ενέργειας, δημιουργώντας και ένα πρόσθετο πλεονέκτημα, τη μετρίαση των επιπτώσεων από τις διακοπές ρεύματος. Αυτόματα συστήματα ελέγχου της κυκλοφορίας θα ανταποκρίνονται σε πραγματικό χρόνο, μειώνοντας την αυξημένη κίνηση στους δρόμους και ανακατευθύνοντάς την όποτε κρίνεται απαραίτητο. Σπίτι και χώρος εργασίας θα συγχωνευθούν. Τα δίκτυα εφοδιασμού θα βελτιστοποιηθούν.

Μπορεί αυτό το όραμα να γίνει πραγματικότητα;

Ασφαλώς, δεν υπάρχει συγκεκριμένο μοντέλο βάσει του οποίου η ζωή στην πόλη του μέλλοντος θα λειτουργήσει σωστά. Ωστόσο, όπως δείχνει η έκθεση της Allianz, πολλές ενδιαφέρουσες λύσεις και προσεγγίσεις είναι ήδη σε θέση να αντιμετωπίσουν τις πιο πιεστικές προκλήσεις.

AXA Ασφαλιστική: Δεσμεύεται να κάνει πιο ισχυρό το μήνυμα κινδύνου που μας στέλνει η φύση

Η ΑΧΑ έχει αναλάβει μία σειρά από ενέργειες για την κλιματική αλλαγή.

  • H ΑΧΑ έχει ξεκάθαρες και μακροχρόνιες δεσμεύσεις για να συνεισφέρει ενεργά  στην πρόληψη περιβαλλοντικών κινδύνων
  • Το Ταμείο Ερευνών της έχει υποστηρίξει 150 έρευνες για την κλιματική αλλαγή και θα έχει επενδύσει περισσότερα από 35 εκατομμύρια ευρώ μέχρι το 2018.
  • Μόνο το 2014, η ΑΧΑ υποστήριξε 193 έργα σε 50 χώρες, σε συνεργασία με την παγκόσμια Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση CARE.
Το COP21 (Cooperation of Partners) για την κλιματική αλλαγή ξεκίνησε πριν λίγες μέρες στο Παρίσι με συμμετοχή εταίρων από κυβερνήσεις, οργανισμούς και ιδιωτικές εταιρείες σε ανώτατο επίπεδο. Στόχος της συνάντησης κορυφής είναι να επιτευχθεί μια νέα παγκόσμια συμφωνία που θα προβλέπει διατήρηση της υπερθέρμανσης του πλανήτη κάτω από τους 2oC. Η ΑΧΑ συμμετέχει ενεργά και έχει ήδη αναλάβει μία σειρά από ενέργειες για την κλιματική αλλαγή.

Η άμεση και έμμεση επίδραση της κλιματικής αλλαγής στον παγκόσμιο πληθυσμό και την οικονομία κλιμακώνεται
Τα πιο πρόσφατα επιστημονικά δεδομένα έχουν ενισχύσει το μήνυμα για την υπερθέρμανση του πλανήτη και θεωρούν πιθανή την αύξηση της θερμοκρασίας πάνω από 2οC, γεγονός που θα πυροδοτήσει απρόβλεπτες εξελίξεις. Σήμερα είναι ήδη αντιληπτές οι άμεσες συνέπειες.

Η αλλαγή του κλίματος έχει άμεσο αντίκτυπο στα καιρικά συστήματα και συνδέεται με ακραία φαινόμενα, όπως καταιγίδες, πλημμύρες, τυφώνες και ξηρασίες. Τα τελευταία 50 χρόνια, η συχνότητα των καταστροφών που συνδέονται με καιρικά φαινόμενα έχει αυξηθεί πάνω από 5 φορές και το κοινωνικό κόστος έχει αυξηθεί πάνω από 10 φορές. Το συνολικό κόστος των κινδύνων που συνδέονται με την αλλαγή του κλίματος έχει υπολογιστεί στο 5% του παγκόσμιου ΑΕΠ, το οποίο αυξάνεται σε 20% αν υπολογιστούν και οι παράπλευρες απώλειες.

Οι παράπλευρες απώλειες της κλιματικής αλλαγής συμπεριλαμβάνουν ένα πλήθος κινδύνων που σχετίζονται με την οικονομία, την κοινωνία, την υγεία, τις μετακινήσεις πληθυσμών και τη γεωπολιτική. Σχετικά παραδείγματα έχουν να κάνουν με τη διασπορά ασθενειών, καθώς οι καιρικές συνθήκες και οι πανδημίες γίνονται πιο απρόβλεπτες. Αντίστοιχα, μπορεί να προκληθεί αύξηση της μετακίνησης των πληθυσμών εντός και εκτός συνόρων (;) εξαιτίας των ακραίων καιρικών φαινομένων, αύξηση του επιπέδου της θάλασσας και περιβαλλοντική υποβάθμιση. Όλα δε τα παραπάνω θα έχουν μεγάλο αντίκτυπο στην ποιότητα των προϊόντων σίτισης.

Στο σύνδεσμο https://www.youtube.com/watch?v=XNeiw_OTZPA μπορείτε να δείτε video, στο οποίο η Valerie Masson-Delmotte (παλαιο-κλιματολόγος) και ο Jean Jouzel (κλιματολόγος, Nobel Ειρήνης 2007) μιλούν σχετικά με την κλιματική αλλαγή.

Στηρίζοντας την ακαδημαϊκή έρευνα κατανοούμε καλύτερα τι συμβαίνει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αντιμετωπίσουμε
Στο πλαίσιο της αποστολής του να «προστατεύει» τόσο την κοινωνία ευρύτερα όσο και την οικονομία, ο κλάδος των ασφαλίσεων έχει σημαντικό ρόλο να διαδραματίσει στην πρόβλεψη και τη μείωση αυτών των κινδύνων. Συγκεκριμένα, η ΑΧΑ θεωρεί ότι ο ρόλος της ασφάλισης είναι να αντιλαμβάνεται τι συμβαίνει και να μοιράζεται τη γνώση αυτή για υπάρχοντες και αναδυόμενους κινδύνους, με στόχο την οικοδόμηση μίας εύρωστης κοινωνίας.

Η ΑΧΑ στηρίζει έρευνες που σχετίζονται με κινδύνους κοινωνικο-οικονομικούς,υγείας και περιβάλλοντος, μέσα από το Ταμείο Ερευνών της. Μέχρι σήμερα είναι αρωγός 150 ακαδημαϊκών έργων που στοχεύουν στην καλύτερη κατανόηση και στην πιο αποτελεσματική αντιμετώπιση των περιβαλλοντικών και κλιματικών κινδύνων, επενδύοντας πάνω από 35 εκατομμύρια ευρώ έως το 2018.

Επιπρόσθετα, φιλοδοξία του Ταμείου Ερευνών της ΑΧΑ είναι να υποστηρίζει την εμπλοκή της ακαδημαϊκής κοινότητας στον δημόσιο διάλογο. Η ενίσχυση της φωνής των ερευνητών είναι κρίσιμη στις τρέχουσες διαπραγματεύσεις για την κλιματική αλλαγή, καθώς στιβαρά στοιχεία που αποδεικνύουν το μέγεθος του προβλήματος, είναι εξαιρετικά κρίσιμα για να θεμελιωθούν οι μελλοντικές παγκόσμιες συμφωνίες.

Τον Ιούνιο του 2014 στο 6ο Ασιατικό Υπουργικό Συνέδριο για τη Μείωση του Κινδύνου καταστροφών στην Ταϊλάνδη, το Ταμείο Ερευνών της ΑΧΑ διοργάνωσε μία συζήτηση στρογγυλής τραπέζης στο οποίο συμμετείχαν ερευνητές, άνθρωποι της Εταιρείας και εκπρόσωποι δημοσίων οργανισμών. Εκεί συζητήθηκαν τα τελευταία ερευνητικά ευρήματα για τη μείωση των κινδύνων από τις καταστροφές.

Την ίδια ώρα το Ταμείο Ερευνών έχει αναλάβει ρόλο ενημέρωσης προς το ευρύ κοινό για την ανάγκη να αναλάβουμε δράση σχετικά με την κλιματική αλλαγή. Σε συνεργασία με επιστήμονες σχεδιάστηκε ένα ειδικό εργαστήριοπροσομοίωσης διαπραγματεύσεων για το COP21, στο οποίο συμμετείχαν μαθητές, ώστε να γνωρίσουν βιωματικά τα θέματα που σχετίζονται με την κλιματική αλλαγή.

Τέλος, σε συνεργασία με το National Geographic τρεις ερευνητές που υποστηρίζονται από το Ταμείο Ερευνών της ΑΧΑ μοιράστηκαν τη γνώση τους σχετικά με το «πώς μπορούν να προστατευθούν οι άνθρωποι από τα ακραία καιρικά φαινόμενα». Η διάχυση της γνώσης έγινε μέσα από συζήτηση με τον ερευνητή του NatGeo Jon Waterman, στη βάση των αποτελεσμάτων του τυφώνα Κατρίνα που έπληξε τη Νέα Ορλεάνη.

Όλες οι χώρες δεν έχουν το ίδιο επίπεδο ετοιμότητας για να αντιμετωπίσουν τις καιρικές αλλαγές
Οι αυξομειώσεις των βροχοπτώσεων, το λιώσιμο των πάγων και η αύξηση της συχνότητας και της έντασης των ακραίων καιρικών φαινομένων αποτελούν ήδη πραγματικότητα για πολλούς πληθυσμούς. Όλες οι χώρες, όμως, δεν είναι το ίδιο έτοιμες να διαχειριστούν αυτές τις καταστάσεις. Όπως φάνηκε από τις πρόσφατες καταστροφές του τυφώνα Haiyan στις Φιλιππίνες και τις πλημμύρες στην Ινδία και το Πακιστάν, οι πολίτες που έχουν τη μικρότερη οικονομική δύναμη είναι αυτοί που επηρεάζονται περισσότερο από τα ακραία καιρικά φαινόμενα.

Το 2014, στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας που έχει ο Όμιλος ΑΧΑ με την παγκόσμια ΜΚΟ CARE - αποστολή της οποίας είναι να υποστηρίζει πολίτες και οικογένειες στις πιο φτωχές περιοχές του κόσμου - ξεκίνησαν 193 έργα με στόχο τη μείωση των επώδυνων αποτελεσμάτων από ακραία καιρικά φαινόμενα σε 50 χώρες. Στόχος είναι μέχρι το 2020 να προστατευθούν 50 εκατομμύρια ευάλωτοι πολίτες του κόσμου, θωρακίζοντας τις οικίες τους από τα έντονα καιρικά φαινόμενα.

Για να γίνουν εύκολα αντιληπτά τα θέματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν σε σχέση με την κλιματική αλλαγή, ο Όμιλος ΑΧΑ και η ΜΚΟ CARE δημιούργησαν μία Μαζική Ανοικτή Πλατφόρμα Εκπαίδευσης (Massive Open Online Course – MOOC). Εκεί ορίζεται με ακρίβεια η έννοια της κλιματικής αλλαγής, εξηγούνται οι συνέπειές της στην πράξη και εντοπίζονται πρωτοβουλίες που αφορούν ευάλωτους πολίτες σε όλο τον κόσμο.

Στο σύνδεσμο http://mooc.thinkovery.com/mooccare-eng/ μπορείτε να συμμετάσχετε στην πλατφόρμα!

Τέλος, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΑΧΑ, κ. Henri De Castries, δεσμεύτηκε να επενδύσει ακόμα περισσότερο στην πράσινη ενέργεια και να αποδεσμεύσει την Εταιρεία από επενδύσεις σε πηγές ενέργειας που είναι επιβλαβείς προς το περιβάλλον.

Αυτοκόλλητο σήμα με τσιπάκι στα αυτοκίνητα και αναλογικά τέλη κυκλοφορίας το 2016!

Επανέρχεται το γνωστό αυτοκόλλητο σήμα των τελών κυκλοφορίας στα παρμπρίζ των αυτοκινήτων, αλλά με αναβαθμισμένες λειτουργίες αυτή τη φορά, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες.

Στα σχέδια του Υπουργείου Οικονομικών είναι η διάθεση ειδικού αυτοκόλλητου σήματος, το οποίο θα διαθέτει ενσωματωμένο τσιπάκι και θα παρέχει πληροφορίες για το αν έχουν καταβληθεί τα τέλη κυκλοφορίας, αν το αυτοκίνητο είναι ασφαλισμένο και αν έχει περάσει από έλεγχο ΚΤΕΟ. Το αυτοκόλλητο θα το προμηθεύονται οι ιδιοκτήτες των οχημάτων χωρίς οικονομική επιβάρυνση μαζί με την εξόφληση των τελών κυκλοφορίας.

Παράλληλα, νέες φήμες αναφέρουν πως εξετάζεται το ενδεχόμενο να ισχύσουν αναλογικά τέλη κυκλοφορίας, δίνοντας τη δυνατότητα στους κατόχους να πληρώνουν μόνο για τους μήνες που θα κυκλοφορεί το αυτοκίνητο. Σύμφωνα με αυτό το σενάριο, ο ιδιοκτήτης του οχήματος θα έχει την επιλογή να πληρώσει ποσό που θα αντιστοιχεί στα τέλη κυκλοφορίας για έναν ή τρεις μήνες. 

Σύλλογος Ζημιωθέντων Ασπίς: Ζητούν την παρέμβαση Τσίπρα για το "φιάσκο" των αποζημιώσεων

Ένα βήμα περαιτέρω προχώρησε ο Σύλλογος Ζημιωθέντων από την Ασπις, στέλνοντας επιστολή στον ίδιο τον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα με θέμα "Τεράστιο έγκλημα εις βάρος δεκάδων χιλιάδων ασφαλισμένων και της ασφαλιστικής αγοράς", ζητώντας να παρέμβει προσωπικά ο ίδιος και να δώσει λύση στο πρόβλημα των αποζημιώσεων  των εταιριών Ασπίς Πρόνοια και Commercial Value για όλους τους δικαιούχους. 

Θυμίζουμε ότι η ανάρτηση της λίστας δικαιούχων αποζημίωσης από την Τράπεζα της Ελλάδος έχει προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων, καθώς περιλαμβάνει μόνο 40.000 από τους συνολικά 260.000 δικαιούχους αποζημίωσης.

Παραθέτουμε την επιστολή προς τον Πρωθυπουργό:


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΖΗΜΙΩΘΕΝΤΩΝ                Αθήνα, 07 Δεκεμβρίου 2015
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ                             Πρωτ.74
με έδρα Αθήνα

Προς         
Πρωθυπουργό κ. Αλέξιο Τσίπρα

Κοινοποίηση εις:
Αντιπρόεδρο της κυβέρνησης κ. Ι.Δραγασάκη
Υπουργό Οικονομικών κ. Ε.Τσακαλώτο
Υπουργό Οικονομίας Ανάπτυξης και Τουρισμού κ. Γ. Σταθάκη
Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος κ. Ι. Στουρνάρα
ΓΓ Οικονομικής Πολιτικής κα Ε. Παπαδοπούλου
ΓΓ Κοινωνικών Ασφαλίσεων κ. Ν. Φράγκο
Μέλη ΔΣ Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος

Θέμα:  ''Τεράστιο  έγκλημα εις βάρος δεκάδων χιλιάδων ασφαλισμένων και της ασφαλιστικής αγοράς''


Αξιότιμε κύριε Πρωθυπουργέ
Εδώ και μερικές ημέρες συντελείται η τελευταία πράξη ενός  εγκλήματος εις βάρος δεκάδων χιλιάδων ασφαλισμένων του Ομίλου Ασπίς Πρόνοια -και κατ' επέκταση της ασφαλιστικής αγοράς -το οποίο έχει αρχίσει να εξυφαίνεται από το μακρινό πλέον 2009. 

Χωρίς καμία απολύτως έγγραφη  αιτιολογία 220.000 κάτοχοι ασφαλιστηρίων συμβολαίων τα οποία αφορούν πολύ περισσότερα φυσικά πρόσωπα, παρακολουθούν  άναυδοι ένα κακόγουστο σήριαλ που στους τίτλους του γράφει ''ξεχάστε τα λεφτά σας κορόιδα...''. 

Η ανάρτηση του οριστικού πίνακα δικαιούχων ασφάλισης ζωής ο οποίος αναμενόταν με ανακούφιση από τους πρώην ασφαλισμένους του Ομίλου αποδείχτηκε εφιάλτης για το 80% από αυτούς οι οποίοι δεν είδαν πουθενά καταχωρημένα τα συμβόλαιά τους. 

Οι δικαιολογίες των υπευθύνων από αστείες μέχρι εξοργιστικές στα αυτιά των απλών πολιτών οι οποίοι ακούν απαντήσεις όπως: Δεν αναγγείλατε τα συμβόλαιά σας -κάτι που δεν το επιβάλει ούτε το επιτρέπει ο νόμος- ή το συμβόλαιό  σας δεν είναι ασφαλιστήριο (!!), όταν παρόμοια συμβόλαια έχουν σήμερα κατακλύσει την αγορά. 

Νομικίστικες καινοτομίες και διασταλτικές ερμηνείες των νόμων έχουν επιστρατευτεί -σε προφορικό πάντα επίπεδο διότι δεν υπάρχει κανένα επίσημο έγγραφο- έτσι ώστε να αποκρυφτούν οι πραγματικές προθέσεις των εμπνευστών της κατάστασης αυτής. Είναι ξεκάθαρο ότι δεν υπάρχει βούληση για την επίλυση του θέματος. 

Η μόνη βούληση που υπάρχει είναι η διαιώνιση και η δικαστικοποίηση της υπόθεσης αυτής, οπότε γίνεται απολύτως ξεκάθαρο ποιοι ευνοούνται σε βάρος ποιών.

Αυτή την στιγμή ο κόσμος είναι εξοργισμένος και στα ανώτατα όρια αντοχής του. Ο Σύλλογός μας προσπαθεί με υπεράνθρωπες προσπάθειες να επιβάλλει ψυχραιμία και σύνεση στους ασφαλισμένους. Αυτό κάναμε πάντοτε στην εξάχρονη παρουσία μας ακολουθώντας μια συνετή πορεία και παρεμβαίνοντας με εποικοδομητικές προτάσεις για την επίλυση του θέματος. Αυτή την στιγμή όμως πραγματικά αδυνατούμε να διαχειριστούμε αυτή την αποπνικτική κατάσταση η οποία κάθε μέρα γιγαντώνεται.

Είστε από τους πολιτικούς που ενδιαφέρθηκαν προσωπικά στο παρελθόν και με μεγάλη ειλικρίνεια για το ζήτημα. Οι ασφαλισμένοι  στήριξαν σε εσάς τις τελευταίες τους ελπίδες για δίκαιη επίλυση του προβλήματος. Αποδείχτηκε περίτρανα πως οι προηγούμενες κυβερνήσεις δεν ήθελαν να  λυθεί το ζήτημα -το οποίο σημειώνεται ότι δεν επιφέρει κανένα δημοσιονομικό κόστος- προκειμένου να εξυπηρετηθούν συγκεκριμένα συμφέροντα. Αυτή την στιγμή όμως επί των ημερών σας συντελείται το μεγαλύτερο έγκλημα όλων. 

Ταυτόχρονα, τα τελευταία 6 χρόνια μαζί με την Ασπίδα σύρεται εντελώς άδικα  στην ανυποληψία και ο θεσμός της ιδιωτικής ασφάλισης με τεράστια πτώση εσόδων και ενεργητικού, την στιγμή που θα μπορούσε να αποδειχτεί ισχυρός πυλώνας στήριξης του κοινωνικού ασφαλιστικού συστήματος.

 Απευθύνουμε έκκληση για προσωπική σας παρέμβαση, άμεση αποκαθήλωση του πίνακα για να γίνουν οι σωστές εγγραφές και έναρξη έρευνας για τον καταλογισμό ευθυνών σε όλους τους υπαιτίους για την διολίσθηση αυτής της κατάστασης και τον εξαναγκασμό χιλιάδων πολιτών σε οικονομική και προσωπική εξουθένωση μέσω ατέρμονων δικονομικών ενεργειών που δεν οδηγούν πουθενά.


Με εξαιρετική εκτίμηση

Ο Πρόεδρος                                            Ο Γραμματέας

Νίκος Κεχαγιάογλου                             Θεοχάρης Πετρίδης


7 Δεκ 2015

Ασφάλιση Κινητών Τηλεφώνων: Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές

Έκθεση για θέματα προστασίας των καταναλωτών που προκύπτουν από την πώληση ασφαλίσεων για κινητά τηλέφωνα (MPI) δημοσίευσε η EIOPA. Στην έκθεση, η EIOPA αναλύει τις πρακτικές πωλήσεων του συγκεκριμένου ασφαλιστικού προϊόντος, το οποίο παρέχει κάλυψη έναντι απώλειας, κλοπής ή βλάβης κινητών τηλεφώνων.
Η ασφάλιση κινητών τηλεφώνων μπορεί να παρέχει στους ευρωπαίους καταναλωτές πολύτιμη κάλυψη, παρόλα αυτά, σύμφωνα με την έκθεση της EIOPA, μπορεί να υπάρξουν κάποια «κενά» μεταξύ των προσδοκιών των καταναλωτών και του τι προσφέρουν οι ασφαλιστές στην πραγματικότητα. Όταν αγοράζουν ένα συμβόλαιο ασφάλισης κινητού τηλεφώνου, οι καταναλωτές ενδέχεται να μην είναι σωστά ενημερωμένοι σχετικά με το τι δεν καλύπτεται από το συμβόλαιο.
Ειδικότερα, η έκθεση περιλαμβάνει μια σειρά συστάσεων σχετικά με το πώς μπορεί να βελτιωθεί η καλύτερη προστασία του καταναλωτή, σχετικές με:
  • την αύξηση της διαφάνειας στις πρακτικές πώλησης συμβολαίων,
  • την δυνατότητα των καταναλωτών να μην αγοράσουν ασφάλεια όταν αγοράζουν κινητά τηλέφωνα ή άλλα προϊόντα,
  • τη δημιουργία διαφανών διαδικασιών κατά την επεξεργασία των αξιώσεων που μπορεί να προκύψουν,
  • την εξασφάλιση ότι οι άνθρωποι που διανέμουν και πωλούν ασφάλειες για κινητά τηλέφωνα έχουν εκπαιδευτεί ειδικά.
Οι περισσότερες από τις συστάσεις αυτές έχουν ήδη ληφθεί υπόψη στην επικείμενη οδηγία για την ασφαλιστική διαμεσολάβηση (IDD), η οποία αποσκοπεί στην ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών κατά τη διαδικασία της πώλησης ασφαλιστικών προϊόντων γενικότερα.

Διαβάστε την έκθεση της EIOPA για την Ασφάλιση των Κινητών Τηλεφώνων

(Πηγή: Nextdeal.gr)

Allianz Direct: Βραβεύτηκε με το Bronze Lighthouse e-volution Award

Η Allianz Direct, το κανάλι απευθείας πώλησης ασφάλισης αυτοκινήτου της Allianz Ελλάδος, βραβεύτηκε με το Bronze Lighthouse e-volution Award, στην κατηγορία «Ηλεκτρονικά Καταστήματα – Υπηρεσίες».
Ο θεσμός e-volution awards, για πέμπτη συνεχή χρονιά, ανέδειξε τις πιο καινοτόμες και σύγχρονες πρακτικές της ελληνικής αγοράς στο ηλεκτρονικό εμπόριο και το ηλεκτρονικό επιχειρείν, αξιολογώντας τα αποτελέσματα, την ποιότητα των έργων αλλά και την καινοτομία και διαφοροποίησή τους από τον ανταγωνισμό.
Φέτος οι υποψηφιότητες ξεπέρασαν τις 260 με τη συμμετοχή των μεγαλύτερων εταιρειών και e-shops του κλάδου στις διαφορετικές κατηγορίες των βραβείων.
Η Allianz Direct, ανταποκρινόμενη στα κριτήρια αξιολόγησης, κατάφερε να διακριθεί στην κατηγορία «Ηλεκτρονικά Καταστήματα – Υπηρεσίες» κατακτώντας το Βronze Αward, αλλά και σε συνεργασία με την iProspect Greece στην κατηγορία «Ψηφιακή Επικοινωνία & Μάρκετινγκ – CPC Campaign» κατακτώντας το Gold Award. Τα βραβεία αυτά αποκτούν ιδιαίτερη σημασία αν κάποιος αναλογιστεί το ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο ανταγωνισμού που χαρακτηρίζει τον κλάδο της online ασφάλισης αυτοκινήτου.
Με μότο της «Direct όταν την αποκτάς, Allianz όταν τη χρειάζεσαι», στόχος της Allianz Direct είναι να βρίσκεται πάντα κοντά σε όλους εκείνους που την εμπιστεύονται καθημερινά για την ασφάλιση του αυτοκινήτου τους.
Το φιλικό προς το χρήστη περιβάλλον της Allianz Direct, η εύκολη  και άμεση πρόσβαση στις υπηρεσίες της αλλά και η βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών πριν και μετά την πώληση είναι τομείς στους οποίους επενδύει καθημερινά και αποτελούν των πυρήνα των δραστηριοτήτων της.

Όσο το κινείς τόσο θα πληρώνεις: Έρχεται φόρος στα καύσιμα με μείωση τελών για παλαιά και μεγάλα Ι.Χ.

Ανατροπές στη φορολογία των ΙΧ αυτοκινήτων, με μεταφορά του βάρους από την κατοχή στη χρήση, προωθεί το υπουργείο Οικονομικών. Το νέο μοντέλο φέρνει αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στα καύσιμα, μείωση των τελών κυκλοφορίας και αναπροσαρμογές στα τεκμήρια διαβίωσης και στο τέλος ταξινόμησης.
Όπως αναφέρει το Έθνος, νέο σύστημα για τη φορολογία των αυτοκινήτων, με μεταφορά του βάρους από την κατοχή στη χρήση, επεξεργάζεται το υπουργείο Οικονομικών για το 2016. Στο πλαίσιο αυτό προωθείται η αύξηση του ΕΦΚ στη βενζίνη και στο ντίζελ κίνησης, με ταυτόχρονη μείωση των τελών κυκλοφορίας και αναπροσαρμογές στα τεκμήρια διαβίωσης, καθώς και στο τέλος ταξινόμησης.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό προκρίνεται η λύση της αύξησης του φόρου στα καύσιμα και μείωσης των τελών σε ορισμένες κατηγορίες Ι.Χ., κάτι που οδηγεί σε επιβάρυνση όσους κάνουν πολλά χιλιόμετρα.
Συγκεκριμένα γίνονται σκέψεις για αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης  στα καύσιμα κίνησης κατά 5 έως 10 λεπτά του ευρώ. Η αύξηση αυτή θα μεταφραστεί σε ενίσχυση των κρατικών εσόδων κατά περίπου 400 έως 500 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, αν συνυπολογιστεί και η αύξηση των εσόδων από τον ΦΠΑ που επιβάλλεται στον ειδικό φόρο κατανάλωσης. Όμως, οι τιμές των καυσίμων που σήμερα είναι εξαιρετικά χαμηλές, δηλαδή στο 1,33 – 1,35 το λίτρο, μπορεί να φτάσουν ή και να ξεπεράσουν το 1,40 το λίτρο. Χωρίς βεβαίως να υπολογίζεται μια πιθανή αύξηση στις διεθνείς τιμές πετρελαίου.
Επίσης, σχεδιάζεται, εν είδει… ελάφρυνσης, η μείωση των τελών κυκλοφορίας κυρίως για τα οχήματα μεγάλης ηλικίας και πολύ υψηλού κυβισμού. Πρόκειται για οχήματα που επιβαρύνονται με πολύ υψηλά τέλη κυκλοφορίας, δηλαδή άνω των 1.000 ευρώ και οι περισσότεροι ιδιοκτήτες τους έχουν αναγκαστεί να καταθέσουν πινακίδες κυκλοφορίας.
Αυτό σημαίνει, ωστόσο, ότι θα επιβαρυνθούν όλοι οι ιδιοκτήτες μικρομεσαίων αυτοκινήτων που μπορεί να κάνουν χρήση για επαγγελματικούς λόγους και να οδηγούν πολλά χιλιόμετρα μέσα στην ημέρα. Υπενθυμίζεται ότι στην Ελλάδα οι φόροι στα καύσιμα ξεπερνούν το 60% της τελικής τιμής.
(Πηγή: Imerisia.gr)

Μηνιαία Ασφάλεια Αυτοκινήτου: Γιατί είναι χρήσιμη και ποιες ασφαλιστικές την προσφέρουν


Εντοπίζοντας την ανάγκη αρκετών κατόχων οχημάτων για μια προσιτή λύση ασφάλισης η οποία να είναι οικονομικά συμφέρουσα, ενώ παράλληλα να τους δίνει τη δυνατότητα να ασφαλίσουν τα οχήματά τους για συγκεκριμένη χρονική περίοδο, αρκετές ασφαλιστικές δημιούργησαν και προσφέρουν τη λύση της μηνιαίας ασφάλισης αυτοκινήτου.

Ταυτόχρονα, με τον τρόπο αυτό παρέχεται η δυνατότητα σε ένα μεγάλο αριθμό κατόχων ανασφάλιστων οχημάτων να αποκτήσουν ασφάλεια, χωρίς να επιβαρυνθούν με μεγάλο ασφάλιστρο και χωρίς να ρισκάρουν περαιτέρω.

Σε ποιες περιπτώσεις χρειάζεται


Η ασφάλεια αυτοκινήτου με το μήνα, έρχεται ως λύση στις περιπτώσεις που χρειάζεσαι ασφάλεια για σύντομο χρονικό διάστημα (είτε γιατί πχ θα μεταβιβάσεις το αυτοκίνητο, είτε θα καταθέσεις πινακίδες, είτε θες να πάρεις πίσω τις πινακίδες και να το κυκλοφορήσεις για περιορισμένο χρονικό διάστημα κτλ.) ή απλά θες να ελέγξεις τα έξοδά σου και σαν προσωρινή λύση να σε διευκολύνει οικονομικά.

Όπως είχαμε αναφερθεί και στο θέμα της τρίμηνης ασφάλισης αυτοκινήτου, η μηνιαία ασφάλεια αυτοκινήτου αποτελεί μια προσωρινή λύση ανάγκης η οποία ενδεχομένως σε βάθος χρόνου να μη συμφέρει οικονομικά, καθώς στα εξαμηνιαία ή ετήσια ασφάλιστρα επιτυγχάνεις στο σύνολο σαφώς καλύτερη τιμή. 

Προκειμένου όμως να μη μείνει το αυτοκίνητο ούτε για μια μέρα χωρίς ασφάλεια, η ασφάλιση με το μήνα ήρθε να προστεθεί ως μια λύση με σαφώς πιο προσιτό κόστος, καθώς το ποσό που προκύπτει ως ασφάλιστρο είναι σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα μη ξεπερνώντας στις περισσότερες περιπτώσεις τα 30 ευρώ.

Ποιες ασφαλιστικές προσφέρουν ασφάλεια αυτοκινήτου με το μήνα

Ας δούμε τις ασφαλιστικές εταιρίες που προσφέρουν την επιλογή μηνιαίας ασφάλισης αυτοκινήτου:

Hellas Direct
Μέσω της πρωτοποριακής υπηρεσίας Timeline σου δίνει τη δυνατότητα να καθορίσεις ο ίδιος τις ημέρες ασφάλισης του οχήματος επιλέγοντας διάρκεια ασφάλισης που ξεκινάει από 30 ημέρες. 

International Life
Τους τελευταίους μήνες η εταιρία διαθέτει το νέο πρόγραμμα μηνιαίας ασφάλισης αυτοκινήτου Vroom. Πρόσφατα σε συνεργασία με την εφημερίδα Πρώτο Θέμα προσφέρει τη δυνατότητα της μηνιαίας ασφάλισης αυτοκινήτου μέσω κουπονιού που βρίσκεται εντός της εφημερίδας, μόνο με 16 € το μήνα.

Prime Insurance
Η εταιρία δίνει τη δυνατότητα έκδοσης μηνιαίου ασφαλίστρου, ώστε οι πελάτες να έχουν την απαραίτητη ασφαλιστική κάλυψη, για σύντομη χρονική διάρκεια και με χαμηλός κόστος.

ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική 
Η Δύναμις Ασφαλιστική προσφέρει ασφάλεια αυτοκινήτου διάρκειας 45 ημερών προσφέροντας τις βασικές καλύψεις και το ασφάλιστρο να κυμαίνεται μεσοσταθμικά στα 30 ευρώ.

Τι πρέπει να προσέξεις

Εκείνο που πρέπει να επισημανθεί είναι ότι χρειάζεται προσοχή στη λήξη της διάρκειας των 30 ημερών, καθώς πρόκειται για σύντομο χρονικό διάστημα και θα πρέπει να μεριμνήσεις για την έγκαιρη ανανέωση της ασφάλειας, διαφορετικά αν ξεχαστείς το αυτοκίνητο μένει ανασφάλιστο, ενώ και το συνολικό κόστος ασφάλισης αν το δούμε συνολικά μετά από μερικούς μήνες, οικονομικά οπωσδήποτε συμφέρει να αλλάξει σε ανώτερης διάρκειας ασφαλιστήριο συμβόλαιο.


4 Δεκ 2015

Έτοιμες να προχωρήσουν σε μεταξύ τους συνεργασίες οι ασφαλιστικές

Εξελίξεις αναμένονται στην ασφαλιστική αγορά, καθώς οι απαιτήσεις του Solvency II από το νέο έτος, αναγκάζουν αρκετές ασφαλιστικές εταιρίες να αναζητούν λύσεις ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν. 

  • Συνεργασίες κυοφορούνται μεταξύ μικρών ελληνικών ασφαλιστικών εταιρειών μαθαίνουμε ενόψει των Solvency II. Tα  «καμπανάκια» που κτυπά ανά δύο ή τρείς ημέρες σε όλες τις εταιρείες η Τράπεζα της Ελλάδας και τα αδιέξοδα στις τιμολογήσεις έχουν οδηγήσει δύο ελληνικές ασφαλιστικές εταιρείες να συζητούν το ενδεχόμενο μελλοντικής συνεργασίας τους, ποντάροντας στις συνέργειες. Διπλάσια παραγωγή, μείωση λειτουργικών εξόδων και κυρίως δείγμα προς την ΤτΕ ότι κινούνται προς την σωστή κατεύθυνση των συγχωνεύσεων.  Καταφανέστατα, οι βασικοί μέτοχοι που τυγχάνει  να είναι και εκτελεστικοί σύμβουλοι θέλουν να αποφύγουν το ενδεχόμενο τοποθέτησης Επιτρόπων.  Ας τα βρούμε μεταξύ μας για να διατηρήσουμε τις θέσεις μας και μετά βλέπουμε, είναι η φιλοσοφία… όταν υπάρχει κοινός αντίπαλος.
  • Στους διαμεσολαβούντες η κατάσταση είναι πιο ομιχλώδης αφού οι κλάδοι των Μεσιτών και Πρακτόρων μάχονται κόντρα στα υπόλοιπα δίκτυα διανομής ενώ καλούνται πλέον να επιδείξουν την επαγγελματική τους πιστοποίηση στην Τράπεζα της Ελλάδας αλλά και τις κεφαλαιακές τους επάρκειες ενόψει Solvency II. Δηλαδή σαν να είναι εργαζόμενοι το πρωί, μαθητές το απόγευμα και  αθλητές το βράδυ.  Βεβαίως  υπάρχουν και τα στραβά στον κλάδο που τα επισημαίνουμε κατά καιρούς αλλά τουλάχιστον οφείλουμε να τους αναγνωρίσουμε τον αγώνα που κάνουν οι καλύτεροι εξ’ αυτών.
  • Πολύ θέλουμε να δούμε πως πάει το ζήτημα των ανασφάλιστων αυτοκινήτων μετά τον καταιγισμό των φόρων της περιόδου Σεπτεμβρίου-Νοεμβρίου. Μαθαίνουμε ότι δεν υπάρχει μεγάλη αύξηση (ανασφάλιστων οχημάτων)  και αυτό είναι θετικό δεδομένο σε μία εξαιρετικά δύσκολη οικονομικά συγκυρία.
  • Οι κίνδυνοι απομείωσης των μετατρέψιμων ομολόγων ασφαλιστικών φαίνεται ότι βαραίνουν ιδιαίτερα τους πελάτες που τα είχαν αγοράσει.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)