Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

20 Απρ 2016

Προβληματίζει η χρήση drones

"Σήμα συναγερμού" για τον ασφαλιστικό κλάδο σε ό,τι αφορά τον νέο κίνδυνο που ονομάζεται drones (ή μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα όπως είναι η επίσημη ονομασία τους), αποτελεί η σύγκρουση ενός drone με επιβατικό αεροσκάφος της British Airways, λίγο πριν την προσγείωσή του στο αεροδρόμιο Heathrow του Λονδίνου την Κυριακή 17 Απριλίου.
Αεροσκάφος της  ΒΑ που εκτελούσε την πτήση Γενεύη-Λονδίνο με 138 επιβαίνοντες χτυπήθηκε από drone προτού προσγειωθεί, χωρίς ευτυχώς να προκληθει κάποιο πρόβλημα. Οι βρετανικές αρχές ξεκίνησαν ήδη έρευνα για το συμβάν, ενώ η αστυνομία διευκρίνισε ότι δεν έχει γίνει κάποια σύλληψη.

Σύμφωνα με τον Stephen Landells, ειδικό σε θέματα ασφαλείας πτήσεων του Συνδέσμου Πιλότων της British Airways (BALPA) είναι θέμα χρόνου να υπάρξουν και άλλες τέτοιες συγκρούσεις, ενδεχομένως με σοβαρότερες συνέπειες, καθώς η χρήση drones έχει αυξηθεί κατακόρυφα τόσο στη Μεγάλη Βρετανία όσο και στις ΗΠΑ και πολλά από τα οχήματα αυτά πραγματοποιούν ανεξέλεγκτες πτήσεις πολύ κοντά σε αεροδρόμια, Ο κ. Landells  θεωρεί ότι η βρετανική κυβέρνηση πρέπει να δημιουργήσει μητρώο καταγραφής των drones, ώστε να μπορεί να εντοπίσει τους ιδιοκτήτες τους σε περίπτωση ατυχήματος, προσθέτοντας ότι θα ήταν χρήσιμο κατά τη διαδικασία καταγραφής οι νέοι ιδιοκτήτες των drones  να λαμβάνουν εκπαίδευση , ώστε να χρησιμοποιούν τα οχήματά τους με ασφάλεια.

Ο επικεφαλής ανάλυσης του Chartered Insurance Institute Laurence Baxter δήλωσε ότι παρότι δεν προκλήθηκαν ζημίες ή τραυματισμοί (ευτυχώς.) από το συμβάν του Λονδίνου, εντούτοις αναδεικνύεται η ανάγκη λήψης μέτρων, ώστε να αποτραπούν μελλοντικές συγκρούσεις. “Ο αριθμός των drones αυξάνεται, αλλά δυστυχώς έχει επιτευχθεί μικρή πρόοδος στον διάλογο για την θέσπιση standards ασφαλείας, παρότι τα drones αποτελούν δυνητική απειλή όχι μόνο για τα επιβατικά αεροσκάφη, αλλά και για τα μικρότερα αεροπλάνα και τα ελικόπτερα.”

Ο Joshua Down, μεσίτης αντασφαλίσεων της Willis Re  σημείωσε ότι η αμερικανική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (FAA) ετοιμάζεται να θεσπίσει ειδικές ρυθμίσεις για τα drones, θέτοντας στο επίκεντρο την ασφάλεια, την ιδιωτικότητα, την ασφαλιστική τους κάλυψη και την απόδοση ευθυνών (όπως και την διαδικασία καταβολής αποζημιώσεων) σε περίπτωση ατυχημάτων.

(Πηγή: Insuranceworld.gr)



19 Απρ 2016

Ατυχήματα αυτοκινήτων με ξένες πινακίδες στην Ελλάδα - Ποιας χώρας είναι τα πιο "ζημιάρικα"



Το Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης ενημερώνει πως εξελίχθηκαν το 2015 τα ατυχήματα από οχήματα με ξένες πινακίδες στην Ελλάδα, καθώς και τα ατυχήματα από οχήματα με ελληνικές πινακίδες στο εξωτερικό.

Ατυχήματα από οχήματα με ξένες πινακίδες στην Ελλάδα

Σε 3860 ανήλθε το 2015 ο αριθμός των ατυχημάτων από αυτοκίνητα με ξένες 
πινακίδες στην Ελλάδα που διακανονίστηκαν από το Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης και τους διορισμένους ανταποκριτές και διακανονιστές του, έναντι 3612 το έτος 2014 παρουσιάζοντας αύξηση 6,9%. Ο διακανονισμός των 3617 εξ’ αυτών των ατυχημάτων ανατέθηκε στους διορισμένους ανταποκριτές των αλλοδαπών ασφαλιστικών εταιριών, ενώ τον διακανονισμό των υπολειπόμενων 243 ζημιών ανέλαβε το Γραφείο δια των υπηρεσιών του ή των διακανονιστών του.

Οι αποζημιώσεις που καταβλήθηκαν μέσω των ανταποκριτών και του Γραφείου από 
αλλοδαπές ασφαλιστικές εταιρίες για την αποζημίωση ελλήνων παθόντων από ατυχήματα με αυτοκίνητα με αλλοδαπές πινακίδες κυκλοφορίας ανήλθαν το 2015 στον ποσό των €14.297.196,63 έναντι €13.567.890,39 το 2014, παρουσιάζοντας αύξηση 5,4%.

Στα ατυχήματα που προκαλούνται στην Ελλάδα από αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες την πρώτη θέση κατέχουν σταθερά τα ατυχήματα από Βουλγαρικά αυτοκίνητα που ανήλθαν στα 1296 το 2015, έναντι 1199 το 2014, και αποτελούν το 33,6% του συνόλου των ατυχημάτων. Ακολουθούν τα Γερμανικά αυτοκίνητα με το 13,9% των ατυχημάτων. 



Ατυχήματα από οχήματα με ελληνικές πινακίδες στο εξωτερικό

Σε 1139 ανήλθε το 2015 ο αριθμός των ατυχημάτων από αυτοκίνητα με ελληνικές 
πινακίδες στο εξωτερικό, έναντι 1006 ατυχημάτων το 2014, παρουσιάζοντας αύξηση 13,2%.

Μεταξύ των χωρών στις οποίες συμβαίνουν τα περισσότερα ατυχήματα από 
αυτοκίνητα με ελληνικές πινακίδες στην πρώτη θέση, όπως και πέρυσι, βρίσκεται η Γερμανία με 244 ατυχήματα (το 21,4% των ατυχημάτων) και ακολουθεί η Ιταλία με 200 ατυχήματα (το 17,6% των ατυχημάτων).

Ως προς τις αποζημιώσεις που καταβλήθηκαν για ατυχήματα του εξωτερικού, το 
2015 οι ασφαλιστικές εταιρίες μέλη του Γραφείου κατέβαλαν το ποσό των€5.412.663,76 έναντι €4.371.744,33 το 2014, δηλαδή αύξηση 23,8%.

18 Απρ 2016

Ευρωπαϊκή Πίστη: Χορηγός στον 3ο Αυθεντικό Κλασσικό Ημιμαραθώνιο Μαραθώνα


Με μεγάλη επιτυχία και ρεκόρ συμμετοχών πραγματοποιήθηκε στις 17 Απριλίου ο 3ος Αυθεντικός Κλασσικός Ημιμαραθώνιος Μαραθώνα, στον οποίο η Ευρωπαϊκή Πίστη ήταν Χορηγός.

Ο Ημιμαραθώνιος διοργανώθηκε από τον Δήμο Μαραθώνα σε συνεργασία με την Κοινωφελή Επιχείρηση του Δήμου ΚΕΔΜΑ και ξεπέρασε τις 2.000 συμμετοχές, με δρομείς όλων των ηλικιών. Ανάμεσά τους και η ομάδα της Ευρωπαϊκής Πίστης, η οποία έδωσε δυναμικό παρών τόσο στη διαδρομή του Ημιμαραθωνίου, όσο και στους παράλληλους αγώνες που διεξήχθησαν. 

Παράλληλα, η Ευρωπαϊκή Πίστη έδωσε την ευκαιρία σε όλους τους συμμετέχοντες να φωτογραφηθούν στο photo booth που βρίσκονταν στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της και να πάρουν αναμνηστικές φωτογραφίες για να «θυμούνται πόσο γρήγορα έτρεξαν». 

Ωστόσο, για τους μικρούς συμμετέχοντες, την παράσταση έκλεψε η μασκότ του προγράμματος Ασφαλιστικός Γονέας, η οποία μοίρασε μπαλόνια και φωτογραφήθηκε με τους μικρούς αθλητές.


Τέλος, όλοι οι συμμετέχοντες στον 3ο Αυθεντικό Κλασσικό Ημιμαραθώνιο Μαραθώνα, είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε κλήρωση με δώρο ένα ipad mini. 

Η άρτια διοργάνωση περιελάμβανε, εκτός της διαδρομής του Ημιμαραθώνιου, τους παράλληλους αγώνες της Σκυταλοδρομίας Ημιμαραθώνιου, τον Λαϊκό Αγώνα Δρόμου 3.000 μέτρων και τον Αγώνα 1.000 μέτρων για παιδιά Δημοτικού Δ, Ε, και ΣΤ τάξης.

Η Ευρωπαϊκή Πίστη, τόσο με τη συγκεκριμένη χορηγία όσο και ως Υποστηρικτής της Ελληνικής Ολυμπιακής αποστολής στο Ρίο αλλά και ως χορηγός των Παγκόσμιων Πρωταθλητριών Κωπηλασίας Νικολαϊδου – Ασουμανάκη, έχει ως στόχο τη διάδοση του κοινωνικού μηνύματος του αθλητικού ιδεώδους.

INTERAMERICAN: Νέο ατομικό πρόγραμμα υγείας ΜEDIHOSPITAL Double Benefit

Μία ιδιαίτερη δυνατότητα ατομικής ασφάλισης υγείας παρέχει η INTERAMERICAN στους καλυπτόμενους από ομαδικό ασφαλιστήριο συμβόλαιο υγείας, της ίδιας ή άλλης ασφαλιστικής εταιρείας.

Το νέο ατομικό πρόγραμμα υγείας MEDIHOSPITAL Double Benefit δημιουργήθηκε για την ενίσχυση της κάλυψης σε ατομικό επίπεδο, παρέχοντας δύο πλεονεκτήματα. Το πρώτο αφορά στο εύρος της νοσοκομειακής κάλυψης που φθάνει μέχρι 800.000 ευρώ, με ποσό απαλλαγής που συνήθως καλύπτουν τα ομαδικά συμβόλαια. Το δεύτερο, αφορά στη διατήρηση της ασφαλισιμότητας του ατόμου όταν εξέλθει από το ομαδικό πρόγραμμα, με συνέχιση της ασφάλισης ατομικά χωρίς κανένα επιπλέον ιατρικό έλεγχο και με μειωμένο το ποσό απαλλαγής.

Το MEDIHOSPITAL Double Benefit είναι ετησίως ανανεούμενο, θέτει ως ηλικία εισόδου μέχρι και τα 65 έτη και ισχύει και για όλα τα εξαρτώμενα μέλη που είναι ασφαλισμένα με ομαδικό. Παρέχει και κάλυψη check-up, ισχύει σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου και περιλαμβάνει υπηρεσίες άμεσης ιατρικής βοήθειας, ενώ χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερα προσιτό ασφάλιστρο.

Η INTERAMERICAN, που με το νέο πρόγραμμα αλλάζει τις διαστάσεις της ατομικής ασφάλισης υγείας στη βάση μιας ομαδικής ασφάλισης, διαγράφει στον τομέα των ομαδικών ασφαλίσεων μία πορεία δυναμικής ανάπτυξης κατά το τελευταίο χρονικό διάστημα. Είναι χαρακτηριστικό ότι κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους έχει προσθέσει στο πελατολόγιό της πάνω από 20 νέες επιχειρήσεις με 10.000 νέους ασφαλισμένους, αριθμώντας συνολικά περί τις 700 ασφαλισμένες επιχειρήσεις. Ιδιαίτερη ζήτηση παρουσιάζουν και τα προγράμματα Micro Group Benefit (ζωής και υγείας), που εστιάζουν σε μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις.


Κάρτα Προνομίων Μινέττα: Ενισχύεται με παροχές από τον Όμιλο Εταιρειών Υγείας της Βιοϊατρικής


Η Ευρωπαϊκή Ένωσις-Ασφάλειαι Μινέττα προχώρησε πρόσφατα σε συνεργασία με τον Όμιλο Εταιρειών Υγείας της Βιοϊατρικής, ενισχύοντας έτσι τις παροχές που προσφέρει μέσω της Κάρτας Προνομίων Μινέττα.

Συγκεκριμένα, οι κάτοχοι της Κάρτας Προνομίων Μινέττα, με αυτή τη νέα συνεργασία, αποκτούν πρόσβαση – με μηδενική συμμετοχή ή με ειδικές μειωμένες τιμές - σε σημαντικές παροχές υγείας που αφορούν μεταξύ άλλων: Ιατρικές Επισκέψεις, Διαγνωστικές Εξετάσεις, Ετήσιους Προληπτικούς Ελέγχους Υγείας (check up), Φυσικοθεραπείες, Νοσηλεία, Οφθαλμολογικό Έλεγχο κ.ά.

Υπενθυμίζεται ότι η Κάρτα Προνομίων ΜΙΝΕΤΤΑ παρέχεται δωρεάν για όλη την διάρκεια της ασφάλισης τους, στους ασφαλισμένους της Εταιρίας σε οποιονδήποτε κλάδο και ισχύει για τους ίδιους, αλλά και τα προστατευόμενα μέλη τους.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να λάβουν περισσότερες πληροφορίες στο privilegecard.minetta.gr ή στον ασφαλιστικό τους διαμεσολαβητή.

15 Απρ 2016

Τι διάρκεια ασφάλισης να επιλέξω;



Είναι συχνά τα ερωτήματα σας σχετικά με τη διάρκεια των ασφαλιστηρίων και τι χρονικής διάρκειας ασφάλιση σας συμφέρει να επιλέξετε.

Η απάντηση δεν είναι η ίδια για όλους και για όλες τις περιπτώσεις. Ένας γενικός κανόνας όμως είναι να επιλέξετε τη διάρκεια ασφάλισης η οποία αντιστοιχεί σε ένα ασφάλιστρο το οποίο σας πιέζει όσο το δυνατόν λιγότερο οικονομικά και στο οποίο μπορείτε να ανταποκριθείτε. Ειδικά όταν μιλάμε για την ασφάλεια αυτοκινήτου (ή οχήματος γενικότερα) που είναι το θέμα που "καίει" τους περισσότερους. Για κάθε περίπτωση ωστόσο, υπάρχει λύση. Καθίστε και δείτε το πρόβλημα ψύχραιμα, μελετήστε όλες τις εναλλακτικές επιλογές που έχετε και θα βρείτε την ιδανική λύση για εσάς.

Μπορείτε να βρείτε αρκετούς τρόπους ώστε να μην πιεστείτε οικονομικά, να μειωθεί το ποσό των ασφαλίστρων και να βρείτε λύση στην όποια τυχόν αδυναμία πληρωμής ασφαλίστρων αντιμετωπίζετε.

Μια ενδεικτική λύση είναι να πληρώσετε τα ασφάλιστρα σε άτοκες δόσεις, με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, ανάλογα με το τι επιλογές σας δίνει η κάθε ασφαλιστική εταιρία.

Αν δείτε ότι το ποσό των ασφαλίστρων είναι και πάλι υψηλό για εσάς, μειώστε τη χρονική διάρκεια του ασφαλιστηρίου. Αν έχετε ετήσιο μετατρέψτε το σε εξάμηνο συμβόλαιο, αν έχετε εξάμηνο σε τρίμηνο και εάν και σε αυτό είναι δύσκολο να ανταποκριθείτε, ορισμένες ασφαλιστικές σας δίνουν τη δυνατότητα ακόμη και για μηνιαία ασφάλιση αυτοκινήτου.

Εάν κάνετε λίγα χιλιόμετρα το χρόνο με το όχημα σας, προστέθηκε από αυτό το μήνα άλλη μια επιλογή για ασφάλιση με το χιλιόμετρο.

Από την άλλη πλευρά, οπωσδήποτε πιο συμφέρουσα για εσάς είναι η επιλογή της μεγαλύτερης διάρκειας συμβολαίου (ετήσιο), καθώς εκεί οι περισσότερες ασφαλιστικές δίνουν επιπλέον εκπτώσεις με αποτέλεσμα να πληρώνετε συνολικά λιγότερα ασφάλιστρα μέσα στο έτος. Ενδιάμεση επιλογή και για πολλούς η ιδανικότερη, είναι η εξάμηνη διάρκεια, καθώς προκύπτει ένα λογικό ασφάλιστρο και δεν επιβαρύνεστε με επιπλέον προσαύξηση που δίνουν συνήθως οι ασφαλιστικές στα μικρότερης διάρκειας ασφαλιστήρια (τριμηνιαία ή μηνιαία). Ειδικά αν συνδυάσουμε την ετήσια ή εξάμηνη διάρκεια με την πληρωμή των ασφαλίστρων σε άτοκες δόσεις που προσφέρουν αρκετές ασφαλιστικές εταιρίες, τότε η συγκεκριμένη επιλογή αποτελεί την πιο συμφέρουσα λύση για εσάς.

Σε κάθε περίπτωση, αναλογιστείτε τα ρίσκα που συνεπάγεται το ενδεχόμενο να μείνει ανασφάλιστο το όχημά σας και επιλέξτε μια λύση που αφενός θα είναι προσαρμοσμένη στα δικά σας μέτρα, αφετέρου θα σας διευκολύνει ώστε να μπορέσετε να ανταποκριθείτε οικονομικά.

Και φυσικά για ότι πρόβλημα αντιμετωπίζετε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο ή την ασφαλιστική εταιρία και να τους ρωτήσετε τι εναλλακτικές επιλογές έχετε. Είναι βέβαιο πως θα βρεθεί η ιδανική λύση για εσάς.




Εθνική Ασφαλιστική: Παραμένει στην κορυφή της ασφαλιστικής αγοράς

Το 2015, η Εθνική Ασφαλιστική διατήρησε την ηγετική της θέση στην ελληνική ασφαλιστική αγορά με μερίδιο 16,6% επί των ακαθάριστων εγγεγραμμένων ασφαλίστρων συμπεριλαμβανομένων και των επενδυτικών προϊόντων παρά τις αντίξοες οικονομικές συνθήκες.

Η Εθνική Ασφαλιστική, με ευέλικτα σχήματα, διαμόρφωσε το αρτιότερο δυνατό περιβάλλον προκειμένου να εξυπηρετήσει τους ασφαλισμένους της. Ως ηγέτιδα δύναμη της Ελληνικής Ασφαλιστικής Αγοράς, εξακολουθεί να εξελίσσεται διαρκώς και ο εκσυγχρονισμός της αποδίδει καρπούς όπως προκύπτει και από τα αποτελέσματά της. Με σημείο αναφοράς το δίκτυό της και το ανθρώπινο δυναμικό της, η Εταιρία ενίσχυσε επιπλέον την πελατειακή της βάση και βελτιώθηκε λειτουργικά, με σταθερή κερδοφορία.

Η Εταιρία παρουσίασε κέρδη προ φόρων ύψους €76,7 εκ. το 2015 έναντι €105,0 εκ. το 2014, και μετά φόρων €98,1 εκ. έναντι €75,9 εκ. αντίστοιχα, εξέλιξη που σηματοδοτεί τη συνέχιση της κερδοφορίας της που ξεκίνησε δυναμικά το 2011.

Αντίστοιχα, ο Όμιλος παρουσίασε το 2015 κέρδη προ φόρων ύψους €78,2 εκ. σε σχέση με €105,4 εκ. το 2014 και κέρδη μετά φόρων €99,3 εκ. σε σχέση €76,1 εκ. αντίστοιχα.

Η εξέλιξη αυτή είναι κυρίως αποτέλεσμα του εντεινόμενου ελέγχου του κόστους ζημιών, ιδιαίτερα στους κλάδους Ζωής και Αυτοκινήτου, της αποτελεσματικής διαχείρισης του χαρτοφυλακίου Επενδύσεων και της ανάπτυξης νέων κερδοφόρων προϊόντων.

Σε επίπεδο τεχνικού αποτελέσματος στους γενικούς κλάδους, ο κλάδος Αυτοκινήτου για μια ακόμη χρήση κινήθηκε εντυπωσιακά, σημειώνοντας κέρδη ύψους €46,2 εκ., σε σχέση με τα ήδη υψηλά κέρδη ύψους €31,2 εκ. το 2014.

Το τεχνικό αποτέλεσμα του κλάδου Πυρός διατηρήθηκε και αυτό στο υψηλό επίπεδο των €38,3 εκ., αν και λίγο χαμηλότερα από το 2014 όπου είχε αγγίξει τα €43,3 εκ.

Τα εγγεγραμμένα μικτά ασφάλιστρα (συμπεριλαμβανομένων των επενδυτικών προϊόντων) για τη Μητρική Εταιρία ανήλθαν σε €609,6 εκ. έναντι €748,9 εκ. το 2014, με την μείωση να οφείλεται κυρίως στο επενδυτικό προϊόν «Εθνική Εφάπαξ».

Η σημαντική κερδοφορία είχε ως αποτέλεσμα η Εταιρία να ενισχύσει περαιτέρω τα κεφάλαιά της. Συγκεκριμένα, τα Ίδια Κεφάλαια της Εθνικής Ασφαλιστικής κατά την παρελθούσα χρήση σημείωσαν σημαντική αύξηση κατά €104,4 εκ., με αποτέλεσμα η Εταιρία να παρουσιάσει σημαντικό πλεόνασμα περιθωρίου φερεγγυότητας, σύμφωνα με τη Φερεγγυότητα Ι.

Με άξονα την καινοτομία και αξιοποιώντας τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα, η Εθνική Ασφαλιστική επανασχεδίασε εγκαίρως τη στρατηγική της προκειμένου να συνεχίσει να αποτελεί την πρώτη επιλογή των ασφαλισμένων και τον οδηγό των εξελίξεων στον εγχώριο ασφαλιστικό κλάδο. 

Δόθηκε προτεραιότητα στην υλοποίηση σημαντικών έργων υποδομής όπως το νέο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα, συστήματα διαχείρισης κόστους και βελτίωσης λειτουργίας, συστήματα ανάπτυξης πωλήσεων ενώ η Εταιρία έδωσε έμφαση στην εναρμόνισή της με κανονιστικές υποχρεώσεις.

Η Εταιρία βρέθηκε για ακόμη μια χρονιά στην πρώτη γραμμή για την κοινωνία και τον άνθρωπο, υπηρετώντας με συνέπεια το ανθρωποκεντρικό της όραμα που καθορίζει κάθε της δραστηριότητα. Με ισχυρό το αίσθημα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η Εθνική Ασφαλιστική υποστήριξε για ακόμη μια χρονιά δράσεις και φορείς που προσφέρουν σημαντικό έργο σε ευαίσθητες κοινωνικά ομάδες και σε τομείς του περιβάλλοντος, του πολιτισμού και της επιστήμης. 

H Εθνική Ασφαλιστική εξακολουθεί να έχει στο επίκεντρο τον ασφαλισμένο της, συνεχίζει να εκπαιδεύει διαρκώς το προσωπικό της, να ενσωματώνει στα επιχειρησιακά της μοντέλα σύγχρονα χαρακτηριστικά και να προσαρμόζει στις νέες απαιτήσεις τις μεθόδους υπολογισμού του κινδύνου. Η Εταιρία προσφέρει σημαντικές ευχέρειες στο δίκτυό της, το οποίο στηρίζει αδιάλειπτα, μιας και αυτό είναι που αποτελεί και τον ισχυρότερο πυλώνα πάνω στον οποίο η Εθνική Ασφαλιστική βασίζει την περαιτέρω ανάπτυξή της.

Το 2016 στον κλάδο Ζωής ενισχύεται περαιτέρω το επιτυχημένο πλήρες πρόγραμμα υγείας FULL, σχεδιάζονται νέα προϊόντα προστασίας με βελτιωμένα χαρακτηριστικά, νέο προϊόν άμεσης ιατρικής βοήθειας και βελτιώνονται τα προγράμματα ασφάλισης προσωπικών ατυχημάτων. Στον κλάδο αυτοκινήτου δίνεται έμφαση στην περαιτέρω αυτοματοποίηση των αποζημιώσεων, στη βελτίωση των καλύψεων των υφιστάμενων προϊόντων και στην ανάπτυξη νέων, ενώ νέο προϊόν κατοικίας δημιουργείται από τον κλάδο Πυρός. Η εισαγωγή νέων προϊόντων σε συνδυασμό με την περαιτέρω αξιοποίηση του δικτύου της ΕΤΕ, θα ενισχύσουν την ανάπτυξη της Εθνικής Ασφαλιστικής ώστε να διατηρήσει την ηγετική της θέση στην ελληνική ασφαλιστική αγορά.

Τέλος υπογραμμίζεται πως η Εταιρία έχει ολοκληρώσει όλες τις διαδικασίες προσαρμογής στη Φερεγγυότητα II και παραμένει έτοιμη να αντιμετωπίσει νέες προκλήσεις

14 Απρ 2016

Η INTERAMERICAN για τα παιδιά, σε συνεργασία με το Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού

Η ευαισθητοποίηση και κινητοποίηση της κοινωνίας σχετικά με τα δικαιώματα των παιδιών που απορρέουν από τη Σύμβαση του ΟΗΕ, την οποία μεταξύ άλλων 191 χωρών έχει υπογράψει και η Ελλάδα, αποτελεί κοινό τόπο τόσο για την INTERAMERICAN όσο και για το Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού. Από αυτή την αρχή προέκυψε και η συνεργασία των δύο οργανισμών στο πλαίσιο του προγράμματος «ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ - Παιδιά σε κίνδυνο».

Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που στόχο έχει την πολλαπλή στήριξη ιδιαίτερα εκτεθειμένων σε κινδύνους παιδιών, λόγω των οικονομικών και κοινωνικών συγκυριών. Αφορά σε παιδιά με ακραία πιεστικές βιοτικές ανάγκες, που προκύπτουν από συνθήκες φτώχειας σε συνδυασμό με άλλους επιβαρυντικούς παράγοντες όπως είναι η ανεργία των γονέων, οι γονείς-χρήστες εξαρτησιογόνων ουσιών ή ψυχικά ασθενείς, οι κακοποιημένες μητέρες, οι μονογονεϊκές οικογένειες κ.ά. Τα παιδιά εντοπίζονται από τις συνεντεύξεις και την αξιολόγηση που διενεργείται από τις κοινωνικές λειτουργούς και τις ψυχολόγους του Δικτύου. Στις περισσότερες των περιπτώσεων, οι οικογένειες αυτές - τα παιδιά δεν εμπίπτουν σε κατηγορίες κρατικής ή άλλης ενίσχυσης και υποστήριξης. Η βοήθεια, υλική και με υπηρεσίες, θεμελιώνεται στη δημιουργία «εξατομικευμένου σχεδίου» για κάθε παιδί και οικογένεια, έτσι ώστε όλοι οι διαθέσιμοι πόροι να έχουν την μέγιστη δυνατή απόδοση. Συγκεκριμένα, συνίσταται στον εφοδιασμό μηνιαίως με «καλάθι» αναλωσίμων ειδών, σε παροχή συστηματικής παιδαγωγικής συμβουλευτικής, ιατρική καθοδήγηση-παραπομπή σε νοσοκομείο και παρακολούθηση (κατά περίπτωση), καθώς και ψυχοθεραπευτική υποστήριξη. Ακόμη, τα παιδιά πλαισιώνονται και από τις λοιπές δράσεις του Δικτύου.

Σύμφωνα με τον Απολογισμό που εξέδωσε το Δίκτυο για την υλοποίηση του προγράμματος που ενίσχυσε η INTERAMERICAN κατά τη διετία 2014-2015, όλοι οι δείκτες μέτρησης απέδειξαν την υποχώρηση του βαθμού ευαλωτότητας των οικογενειών και των παιδιών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα. Συγκεκριμένα, από τις 55 οικογένειες που αθροίζουν 226 άτομα εκ των οποίων 142 παιδιά ηλικίας έως 18 ετών, οι 9 αυτονομήθηκαν οικονομικά και δεν λαμβάνουν πλέον υποστήριξη στον τομέα αυτό. Επιπλέον, οι δείκτες απόδοσης ανά επίπεδο παρέμβασης σωματικής, ψυχικής και πνευματικής υγείας παρουσιάζουν βελτίωση στην κατά περίπτωση αξιολόγηση. Παράλληλα, οι διαπροσωπικές σχέσεις και οι ενδο-ομαδικές σχέσεις των παιδιών που εντάχθηκαν σε ψυχοκοινωνικού χαρακτήρα ομάδες, κρίθηκαν θετικά.

Σημειώνεται ότι το Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού, σωματείο μη κερδοσκοπικό, λειτουργεί από το 2004 με κύριο γνώμονα την γνωστοποίηση, διάδοση και εφαρμογή της Διεθνούς Σύμβασης του ΟΗΕ για τα Δικαιώματα του Παιδιού.


Ψάχνουν νέους φόρους για τα ΙΧ

Το παζάρι για να εξασφαλιστεί η αύξηση των φορολογικών εσόδων από την έμμεση φορολογίας κατά 1% του Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος ή 1,8 δισ. ευρώ συνεχίζεται με αμείωτη ένταση μεταξύ του οικονομικού επιτελείου και των  τεχνικών κλιμακίων των θεσμών.

Σύμφωνα με πληροφορίες, μετά την πρόταση για αύξηση του κανονικού συντελεστή ΦΠΑ από το 23% στο 24% που έβαλε το περασμένο Σάββατο στο τραπέζι της διαπραγμάτευσης ο υπουργός Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος, η αναζήτηση έχει στραφεί στη φορολόγηση των αυτοκινήτων.

Υπενθυμίζεται ότι στο υπουργείο Οικονομικών έχει συσταθεί από τα τέλη Μαρτίου ειδική επιτροπή η οποία έως και τις 29 Απριλίου θα πρέπει να παραδώσει πόρισμα στον υπουργό Οικονομικών με τις προτάσεις της για τις αλλαγές που θα γίνουν στη φορολόγηση των ΙΧ. Μάλιστα, στο πακέτο των έμμεσων φόρων από τους οποίους το οικονομικό επιτελείο αναζητά έσοδα τουλάχιστον 1,8 δισεκατομμυρίων ευρώ για την επόμενη τριετία περιλαμβάνεται και "αναμόρφωση της φορολογίας των αυτοκινήτων".

Στο πλαίσιο αυτό η επιτροπή έχει βάλει στο τραπέζι όλες τις πιθανές παρεμβάσεις που θα οδηγήσουν σε αύξηση των εσόδων από τη φορολογία των αυτοκινήτων. Σύμφωνα με τις πληροφορίες του capital.gr στο τραπέζι έχουν πέσει προτάσεις για:

- αύξηση των τελών ταξινόμησης καινούριων και εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ. Πίσω από τις προτάσεις αυτές υπάρχει η διαπίστωση ότι πλέον η συντριπτική πλειονότητα των ΙΧ που πωλούνται και εισάγονται ως μεταχειρισμένα στην Ελλάδα είναι χαμηλού κυβισμού και εμπορικής αξίας με αποτέλεσμα να έχουν μειωθεί δραματικά και τα φορολογικά έσοδα από τη φορολόγηση της απόκτησης ΙΧ.

- αύξηση των τελών κυκλοφορίας ΙΧ προκειμένου να φέρουν πρόσθετα έσοδα στα κρατικά ταμεία. Τα έσοδα από τα τέλη κυκλοφορίας διαμορφώνονται τα τελευταία χρόνια στο επίπεδο των 1,1 δισεκατομμυρίων ευρώ ενώ στο παρελθόν είχαν φθάσει ακόμη και στο 1,5 δισεκατομμύριο.

- επιβολή ειδικού τέλους-βινιέτας στα οχήματα με ξένες πινακίδες κυκλοφορίας που εισέρχονται στην Ελλάδα

- αύξηση του φόρου ασφαλίστρων

- αύξηση στα καύσιμα κίνησης

Ορισμένες από τις αλλαγές στη φορολόγηση των ΙΧ σχεδιάζεται να τεθούν σε εφαρμογή από την 1η Ιανουαρίου 2017 καθώς το φορολογικό πακέτο θα ξεδιπλωθεί έως και το 2018.

(Πηγή: Capital.gr)

Παρατυπίες στη διαδικασία ασφάλισης αυτοκινήτου

Μπορεί το σύστημα «τυπώνω – πληρώνω» για τις ανανεώσεις συμβολαίων κλάδου ασφάλισης Αστικής Ευθύνης Οχημάτων να είναι σε ισχύ εδώ και περίπου δύο χρόνια, στα δίκτυα, όμως, καταγράφονται παρατυπίες, που ως έναν βαθμό επηρεάζουν και τον ανταγωνισμό μεταξύ των εταιρειών.
Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς το «τυπώνω – πληρώνω» δεν ισχύει απόλυτα, με αποτέλεσμα μερίδα κατόχων ΙΧ αυτοκινήτων, κατά τη διαδικασία ανανέωσης των συμβολαίων τους να παραμένουν ανασφάλιστοι για ολιγοήμερα διαστήματα, με άγνωστες τις συνέπειες σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος.
Τα ίδια στελέχη, επιχειρώντας να περιγράψουν τα το τι ακριβώς ισχύει σήμερα στην αγορά, ξεχωρίζουν τέσσερις πρακτικές ανανέωσης των ασφαλιστηρίων συμβολαίων:

  • Στην πρώτη εντάσσουν όσες εταιρείες εφαρμόζουν το νόμο ευλαβικά, ανανεώνοντας τα συμβόλαια στη λήξη τους εφόσον ο πελάτης πληρώσει άμεσα ή με την ημερομηνία πληρωμής των ασφαλίστρων εφόσον υπάρξει καθυστέρηση.
  • Στη δεύτερη εντάσσουν όσες εταιρείες αναγνωρίζουν παρατύπως μια προθεσμία 4 -5 ημερών στον πελάτη ώστε να καταβάλλει τα ασφάλιστρα και εν συνεχεία ανανεώνουν το συμβόλαιο με αναδρομική ημερομηνία (ημέρα λήξης του ασφαλιστηρίου).
  • Στην τρίτη περίπτωση κατατάσσουν όσες εταιρείες αναγνωρίζουν την άτυπη – παράτυπη παράταση μόνο εφόσον ο πελάτης πληρώσει ηλεκτρονικά, ενώ αν ο ασφαλισμένος πληρώσει σε δεύτερο χρόνο μέσω πρακτορείου μένει ανασφάλιστος για το μεσοδιάστημα.
  • Στην τέταρτη περίπτωση μοιράζουν τις εταιρείες σε αυτές που λήγουν το συμβόλαιο ασφάλισης στις 12:00 το μεσημέρι και σε όσες θεωρούν ότι το συμβόλαιο λήγει στις 12:00 τα μεσάνυχτα.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)