Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

16 Μαΐ 2017

Διαγωνισμός: Η AXA γιορτάζει την ημέρα της μητέρας με τον διακεκριμένο σεφ Γιάννη Λουκάκο

Κάθε μέρα είναι μια μέρα για να γιορτάζουμε τις μαμάδες, τις γυναίκες εκείνες που για όλους μας αποτελούν παράδειγμα προστασίας, θαλπωρής και αγάπης. Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Μητέρας και θέλοντας να προσφέρει ένα μοναδικό δώρο σε κάθε μία από αυτές τις ξεχωριστές γυναίκες, η AXA τους δίνει τη δυνατότητα να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία μέσα από έναν διαγωνισμό στην επίσημη σελίδα της στο Facebook (www.facebook.com/axa.gr).

Η ΑΧΑ προσκαλεί τους φίλους της να κάνουν like και να απαντήσουν με σχόλιο στην ερώτηση «Ποιο είναι το αγαπημένο σου λαχταριστό & υγιεινό φαγητό;». Δέκα τυχερές μαμάδες θα κερδίσουν ένα Σεμινάριο Υγιεινής Μαγειρικής από τον γνωστό και διακεκριμένο Chef Γιάννη Λουκάκο!


Ο διαγωνισμός είναι ανοιχτός σε συμμετοχές από την Δευτέρα 15 Μαΐου και θα διαρκέσει μέχρι την Δευτέρα 22 Μαΐου. Οι δέκα νικητές θα αναδειχθούν με ηλεκτρονική κλήρωση στις 23 Μαΐου και θα ειδοποιηθούν ότι κέρδισαν μέσα από απάντηση στο σχόλιο που άφησαν για τον διαγωνισμό.

Αποστολή της ΑΧΑ είναι να δίνει δύναμη στους ανθρώπους να ζουν καλύτερα, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην πρόληψη και εκπαίδευση αναφορικά με τους διάφορους πιθανούς, καθημερινούς κινδύνους. Στο πλαίσιο αυτό η Εταιρεία έχει ως στόχο να εκπαιδεύσει 10 μαμάδες γύρω από την υγιεινή διατροφή της οικογένειάς τους και την προστασία της υγείας τους.

Δηλώστε συμμετοχή στο διαγωνισμό #HealthyCookingClass για Μανούλες κάνοντας like και αφήνοντας ένα σχετικό σχόλιο στο παρακάτω post: http://bit.ly/2r85IFR. Γιατί τις μαμάδες μας δεν σταματάμε ποτέ να τις αγαπάμε!

15 Μαΐ 2017

Ευρωπαϊκή Πίστη: Συνεργασία με το Πλαίσιο στο πρόγραμμα Ασφαλιστικός Γονέας

Η Ευρωπαϊκή Πίστη διευρύνει περαιτέρω το δίκτυο συνεργαζόμενων με το πρόγραμμα Ασφαλιστικός Γονέας επιχειρήσεων, μέσω της νέας της συνεργασίας με το Πλαίσιο, του ειδικού για θέματα τεχνολογίας.

Πιο συγκεκριμένα, οι κάτοχοι του προγράμματος Ασφαλιστικός Γονέας, πραγματοποιώντας τις αγορές τους, είτε σε ένα από τα 23 καταστήματα Πλαίσιο είτε μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.plaisio.gr, εξασφαλίζουν:
  • Επιστροφή ασφαλίστρων σε κάθε συμβόλαιο στην Ευρωπαϊκή Πίστη.
  • Δωρεάν αγορές από τις συμβεβλημένες με το πρόγραμμα επιχειρήσεις, σε περίπτωση νοσοκομειακής περίθαλψης ή απώλειας ζωής τους από ατύχημα.

Η στρατηγική συνεργασία μεταξύ των εταιριών Πλαίσιο και Ευρωπαϊκή Πίστη, εμπλουτίζει ακόμη περισσότερο το ανεπτυγμένο δίκτυο συνεργαζόμενων με το πρόγραμμα επιχειρήσεων.

Ενδεικτικά αναφέρεται ότι εκτός από το Πλαίσιο, οι κάτοχοι της κάρτας Ασφαλιστικός Γονέας μπορούν να πραγματοποιούν αγορές από τις επιχειρήσεις Σκλαβενίτης, Revoil, Μασούτης, Vodafone, Market In, Notos Galleries, Notos Home, Sephora, Pet City, κα.

Για περισσότερες πληροφορίες για τη συγκεκριμένη συνεργασία, τις τρέχουσες προσφορές, το δίκτυο συνεργαζόμενων επιχειρήσεων αλλά και για να αποκτήσετε το πρόγραμμα, επισκεφθείτε το www.asfalistikosgoneas.gr ή κατεβάστε το app του προγράμματος Ασφαλιστικός Γονέας.


Groupama Ασφαλιστική: «Χωρίς ίσως, μπορεί και ama» η νέα διαφημιστική εκστρατεία

Στον αέρα βρίσκεται από σήμερα η νέα τηλεοπτική και ψηφιακή εκστρατεία της Groupama Ασφαλιστικής, με κεντρικό μήνυμα «Χωρίς ίσως, μπορεί και ama», υπογραμμίζοντας ότι η εταιρία βρίσκεται πάντα δίπλα στους πελάτες της, καλύπτοντας κάθε ασφαλιστική ανάγκη τους. Παράλληλα, η Groupama Ασφαλιστική λανσάρει μέσα στην εβδομάδα και την ανανεωμένη, αναβαθμισμένη εταιρική ιστοσελίδα της.

Η νέα διαφημιστική εκστρατεία έχει διττό στόχο: να προβάλει αφ’ενός το κύρος του διεθνούς Ομίλου Groupama και, αφ’ετέρου, να αναδείξει την άμεση, εγγυημένη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών της Groupama Ασφαλιστικής, με την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών, που ανταποκρίνονται πλήρως στις ιδιαίτερες απαιτήσεις κάθε ασφαλισμένου, αποφεύγοντας, στο βαθμό που αυτό είναι εφικτό, τις εξαιρέσεις και τα «μικρά γράμματα».


Την ίδια στιγμή, η ιστοσελίδα της Groupama Ασφαλιστικής γίνεται πιο σύγχρονη και τεχνολογικά προηγμένη και, κατ’ επέκταση, πιο γρήγορη και φιλική προς τον χρήστη. Χάρη στο μοντέρνο σχεδιασμό της, προσφέρει μια μοναδική εμπειρία στον επισκέπτη, δίνοντάς του τη δυνατότητα να ενημερωθεί για όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα που προσφέρει η εταιρία προς ιδιώτες, ελεύθερους επαγγελματίες και επιχειρήσεις. Η ιστοσελίδα βρίσκεται στο στάδιο των δοκιμών και θα είναι διαθέσιμη στο κοινό στις επόμενες ημέρες. Σε συνδυασμό με την ήδη υπάρχουσα εφαρμογή Groupama NOW, για κινητές συσκευές, που λανσαρίστηκε στις αρχές του έτους, συμπληρώνει το σύγχρονο «ψηφιακό» πρόσωπο της εταιρίας.

Η Groupama Ασφαλιστική εξελίσσεται και εμπλουτίζει διαρκώς τις παρεχόμενες υπηρεσίες της, έχοντας πάντα ως σταθερή αξία τη δέσμευση απέναντι στον ασφαλισμένο.


Η INTERLIFE "ανοίγει πανιά στη ζωή" με το "SAIL FOR PINK"

Την εκστρατεία "Sail for Pink" που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη από το Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού νομού Θεσσαλονίκης "Άλμα Ζωής", στήριξε ως Μεγάλος Χορηγός η INTERLIFE Ασφαλιστική για πέμπτη συνεχή χρονιά.

Η εκστρατεία αφορούσε σε πλήθος εκδηλώσεων σε θάλασσα και στεριά, που πραγματοποιήθηκαν στο Θερμαϊκό Κόλπο και την παραλία της Θεσσαλονίκης, στις αρχές Μαΐου.

Σκοπός των εκδηλώσεων της φετινής χρονιάς ήταν να ενημερωθεί όσο το δυνατόν περισσότερος κόσμος για τη μάχη εναντίον του Καρκίνου του Μαστού και να στηριχθούν για άλλη μια χρονιά προγράμματα για την ενημέρωση, την ενίσχυση της γυναικείας ταυτότητας, την υποστήριξη γυναικών με εμπειρία καρκίνου μαστού και τη στήριξη ασθενών. 

Η INTERLIFE στηρίζει με ευαισθησία τη δράση του Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο του μαστού «Άλμα Ζωής» Ν. Θεσσαλονίκης, συντονίζεται στην παγκόσμια μάχη ενάντια στην επάρατη νόσο, μεταδίδοντας ένα μήνυμα ζωής, δύναμης, χαράς και ενέργειας, αποδεικνύοντας έμπρακτα πως η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη είναι μέρος της φιλοσοφίας της.

12 Μαΐ 2017

Έρχονται τα διόδια με αναλογική χιλιομετρική χρέωση

Ολοένα και πιο κοντά βρίσκεται η εφαρμογή αναλογικής χιλιομετρικής χρέωσης στα διόδια, πληρώνοντας αντίτιμο για την απόσταση που κάθε οδηγός-χρήστης θα διανύει στον αυτοκινητόδρομο.

Ήδη από τον προηγούμενο μήνα, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης δήλωσε ότι στόχος είναι εντός του 2018 να υφίσταται και να λειτουργεί ένα ενιαίο σύστημα διοδίων σε ολόκληρη τη χώρα, όπου οι οδηγοί-χρήστες των αυτοκινητοδρόμων θα πληρώνουν ανάλογα με την απόσταση που θα διανύουν. Με αυτό τον τρόπο θα διασφαλιστεί ένα σύστημα με δίκαιες χρεώσεις.

Ωστόσο, ως προς το πότε θα δούμε τα πρώτα αναλογικά διόδια, από ότι ακούγεται ενδέχεται να ξεκινήσει η εφαρμογή τους από τον Σεπτέμβριο. Το ποσό που θα πληρώνουμε θα υπολογίζεται σύμφωνα με τη χιλιομετρική απόσταση που θα διανύουμε, αρχικά στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Πατρών και στη συνέχεια θα επεκταθεί στους υπόλοιπους αυτοκινητόδρομους.


INTERAMERICAN: Συνδεδεμένη με την τεχνολογία για την αντιμετώπιση των τροχαίων δυστυχημάτων

Η τεχνολογία αλλάζει θεαματικά τους όρους και τις δυνατότητες ασφάλειας στην αυτοκίνηση και η INTERAMERICAN τη βάζει μπροστά στην πολιτική υπευθυνότητας που ακολουθεί, όσον αφορά στην αντιμετώπιση των οδικών κινδύνων. 

Η εταιρεία, πρωτοπόρος και στις πρακτικές ανάπτυξης κουλτούρας για την ασφαλή οδήγηση στον χώρο της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς και με πολυετές πρόγραμμα οργανωμένων πρωτοβουλιών για την εκπαίδευση των πολιτών, στο πλαίσιο του σχεδίου “Πράξεις, Ζωής”, έχει φέρει στην πρώτη γραμμή του ενδιαφέροντός της τη σύνδεση του αντικειμένου ασφάλισης -το αυτοκίνητο- με τη χρήση των τηλεματικών συσκευών για τη μείωση των τροχαίων δυστυχημάτων. Με αυτή την προτεραιότητα, η INTERAMERICAN υπηρετεί και ενισχύει την ευρύτερη στρατηγική ψηφιοποίησης, με στόχο να είναι ο απόλυτος “Ψηφιακός Ασφαλιστής” της αγοράς.


Ήδη, η εταιρεία μετά την επιτυχή πρώτη εφαρμογή τηλεματικής για το προϊόν “Buy the Mile”, βασισμένη σε τιμολογιακή πολιτική σχετική με τη συχνότητα χρήσης του οχήματος, ετοιμάζει τη διεύρυνση αυτού του προγράμματος που επιβραβεύει τη μικρότερη χρήση. Το επόμενο βήμα της ΙNTERAMERICAN έρχεται με πρόγραμμα που αφορά στην ευρύτερη λογική της οδηγικής συμπεριφοράς (pay how you drive), που θα εξατομικεύει τις ασφαλιστικές λύσεις. Επιπλέον, η χρήση της τηλεματικής έχεις περάσει και στις υπηρεσίες Οδικής Βοήθειας. Παράλληλα, η εταιρεία συνεχίζει την ενημέρωση των πελατών της για τους κινδύνους στην ιδέα του κεντρικού μηνύματος της καμπάνιας “Ασφαλής Οδήγηση: Μονόδρομος στη Ζωή σου”. Επισημαίνεται ότι πρώτη στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει δείξει έμπρακτο ενδιαφέρον και για τα αυτοκινούμενα (χωρίς οδηγό) οχήματα στον αστικό ιστό, ως χορηγός με την Anytime του πρωτοποριακού, διεθνούς πιλοτικού προγράμματος CityMobil2 στα Τρίκαλα (2015-2016), που μπορεί να αλλάξει ριζικά τη λογική της κυκλοφορίας.

“Τα αποτελέσματα για την οδική ασφάλεια, από την εφαρμογή της τεχνολογίας στα αυτοκίνητα, θα είναι πολυπαραγοντικά, πολύ πιο άμεσα και ορατά για τον περιορισμό των κοινωνικών - οικονομικών - δημογραφικών και ηθικών συνεπειών που επιφέρουν τα τροχαία δυστυχήματα. Χωρίς να υποβαθμίζουμε τη σημασία του ανθρώπινου παράγοντος - του οδηγού και την ανάγκη συνεχούς βελτίωσης της οδικής συμπεριφοράς του, θεωρούμε ότι η εκπαίδευση και η αντιμετώπιση της παραβατικότητας στους δρόμους θα πρέπει να είναι, πρωτίστως, ζήτημα οργανωμένης προσέγγισης από το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας σε όλες τις βαθμίδες, στο επίπεδο της πρόληψης. 

Εκπαιδευτικά, δευτερευόντως θα μπορούσε να εκτιμηθεί και η επικουρική συμβολή άλλων φορέων όπως της τροχαίας ελεγκτικά, των ασφαλιστικών εταιρειών με επικοινωνιακές ενέργειες ή άλλων ιδιωτικών πρωτοβουλιών. Είναι κοινός τόπος ότι με την εκπαίδευση και την κυκλοφοριακή αγωγή, η σμίλευση συνειδήσεων και υπευθυνότητας για συνετή οδήγηση αποφέρει κάποιο αποτέλεσμα μακροπρόθεσμα, σε βάθος χρόνου. Αυτόν τον χρόνο, όμως, η τεχνολογική κοσμογονία τον συντέμνει δραστικά με τα μεγάλα άλματα που γίνονται από τις εφαρμογές της τηλεματικής στο αυτοκίνητο. 

Στην INTERAMERICAN, πλέον, λειτουργούμε για την οδική ασφάλεια με τη δημιουργία εξειδικευμένων ασφαλιστικών προγραμμάτων (usage-based insurance), με βάση τη χρήση και τα χαρακτηριστικά του χρήστη-οδηγού. Τέτοια ασφαλιστικά προγράμματα θα μπορούσαν να προκαλέσουν εντυπωσιακή καταστολή της τρίπτυχης συνάρτησης “δυστυχήματα - συνέπειες - ασφάλιστρα”. Και αν οι θάνατοι, οι οικογενειακές συμφορές και οι παραπληγίες δεν είναι αρκετά πειστικά γεγονότα στον σύγχρονο πολιτισμό των αμβλυμμένων συναισθημάτων, ωστόσο τα ασφάλιστρα απασχολούν πολύ τους κατόχους αυτοκινήτου. Με τη δυναμική τιμολόγηση που ακολουθεί τη διαχείριση των επαρκών δεδομένων (big data) κατά τη χρήση της τηλεματικής, εκτιμάται ότι μπορεί να μειωθεί ο πόνος της τσέπης κατά 25% και ταυτόχρονα, να εξαπλωθούν οι καλές συνήθειες κατά την οδήγηση και ο πολιτισμός στους δρόμους”, τονίζει ο Γιάννης Ρούντος, διευθυντής δημοσίων σχέσεων και υπευθυνότητας της INTERAMERICAN, με αφορμή της Παγκόσμια Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας (8-14 Μαΐου).


11 Μαΐ 2017

Όμιλος ΑΧΑ: Ανάπτυξη στους τομείς ενδιαφέροντος το 1ο Τρίμηνο του 2017

Οι Δείκτες Δραστηριότητας 1ου τριμήνου του 2017 για τον Όμιλο AXA, δείχνουν ανάπτυξη στους τομείς ενδιαφέροντος.
  • Γενικές Ασφαλίσεις Εμπορικοί κίνδυνοι, αύξηση εσόδων 3%, στα 7,1 δισεκατομμύρια ευρώ
  • Υγεία, αύξηση εσόδων 7% στα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ
  • Προϊόντα Unit–Linked, ετησιοποιημένα πρωτοετή ασφάλιστρα, αύξηση 5% στα 0,4 δισεκατομμύρια ευρώ
  • Ζωή και Επενδύσεις, αξία νέας παραγωγής, αύξηση 4% στα 0,7 δισεκατομμύρια ευρώ
  • Νοτιοανατολική Ασία, Ινδία και Κίνα, αξία νέας παραγωγής, αύξηση 63%

«Στο πρώτο τρίμηνο του 2017, η ΑΧΑ διατήρησε κερδοφόρα ανάπτυξη στους τομείς όπου έχει δώσει προτεραιότητα, βάσει της Φιλοδοξίας 2020» ανέφερε ο Thomas Buberl, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΑΧΑ. «Είμαι ευγνώμων στους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη τους αλλά και στους ανθρώπους και συνεργάτες μας για τη δέσμευση και το κίνητρό τους».


«Στον τομέα Ζωής και Επενδύσεων, η αξία της νέας παραγωγής ενισχύθηκε ισχυρά χάρις σε αυξημένες πωλήσεις και σε ένα πιο προσοδοφόρο μίγμα εργασιών. Οι εργασίες Υγείας παρουσίασαν μια ιδιαίτερη δυναμική με  αύξηση εσόδων 7%. Στις Γενικές Ασφαλίσεις, η ανάπτυξη διατήρησε τη δυναμική της στους Εμπορικούς Κινδύνους με τα έσοδα να αυξάνονται κατά 3%, σε ευθυγράμμιση με τη στρατηγική μας. Στη Διαχείριση Κεφαλαίων, οι καθαρές εισροές ήταν θετικές για το τρίμηνο, με ισχυρή αύξηση στα έσοδα».

«Η ισχύς των οικονομικών δεικτών της ΑΧΑ τονίστηκε  για μία ακόμα φορά από τον Δείκτη Φερεγγυότητας ΙΙ στο 196%, μέσα στο εύρος του στόχου μας».

«Τον Απρίλιο η ΑΧΑ επιβραβεύτηκε ως η κορυφαία ασφαλιστική Εταιρεία στη διαχείριση κλιματικών κινδύνων*, γεγονός που αντικατοπτρίζει την πίστη μας, ως Όμιλος, στον θετικό ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει η ασφάλιση στην κοινωνία και μια σημαντική παράμετρο του οράματος μας που είναι η υποστήριξη των ανθρώπων να ζουν καλύτερα  

*AODP Global Climate 500 Asset Owners Index


Κύρια οικονομικά αποτελέσματα

Σε δισεκατομμύρια ευρώ
1Q6
αναμορφωμένα*
1Q17
Μεταβολή
επί δημοσιευμένων αποτελεσμάτων
Μεταβολή σε συγκρίσιμη βάση

Ζωή και Επενδύσεις έσοδα

17,4

17,1

-1,4%

-2,5%
Καθαρές   εισροές
+3,1
+2,6


Ετησιοποιημένα πρωτοετή ασφάλιστρα
1,7
1,8
+3,7%
+1,3%
Αξία νέας παραγωγής
0,7
0,7
+5,8%
+4,0%
Περιθώριο κέρδους νέας παραγωγής (%)
38%
39%
+0,8pt
+1,0pt














1Q16
αναμορφωμένα*
1Q17
Μεταβολή
επί δημοσιευμένων   αποτελεσμάτων
Μεταβολή σε σταθερή ισοτιμία

Γενικές   Ασφαλίσεις έσοδα

13,3

13,4

+1,2%

+2,1%

Διαχείριση   Κεφαλαίων έσοδα

0,9

1,0

+8,6%

+6,6%
Καθαρές εισροές
+10,2
+3,1



Σύνολο   εσόδων

31,7

31,6

-0,1%

-0,3%










ΙΑΣΩ: Belly Painting στο ΙΑΣΩ για τη γιορτή της Μητέρας!

Το ΙΑΣΩ γιορτάζει ό,τι πιο πολύτιμο έχουμε, την Μητέρα, και προσκαλεί την Κυριακή 14/5 από τις 10.30 έως τις 16.00 στο ισόγειο της κλινικής ΙΑΣΩ, όλες τις μέλλουσες μανούλες για belly-painting σε συνεργασία με την MAC, μία από τις κορυφαίες εταιρείες καλλυντικών στο χώρο! 

Σας περιμένουμε σε ένα all day event με τους καλύτερους make up artists, δώρο MAC lipstick, προσφορές και πολλές αναμνηστικές φωτογραφίες με τα πιο ευφάνταστα props στο photo booth του ΙΑΣΩ.

Ελάτε να διασκεδάσουμε και να “βαφτούμε” στην πιο σημαντική γιορτή του χρόνου!!!

Σημείωση: Tα προϊόντα Mac είναι απόλυτα ασφαλή και μπορούν να χρησιμοποιηθούν από γυναίκες που κυοφορούν. Είναι εγκεκριμένα από τον ΕΟΦ και φέρουν όλες τις απαραίτητες εγκρίσεις ασφαλείας.

"E-survey": Η INTERAMERICAN πρωτοπόρος στην ψηφιακή πραγματογνωμοσύνη ζημιών αυτοκινήτων

Στο πλαίσιο της ολιστικής ψηφιοποίησης των λειτουργιών της, με ιδιαίτερες καινοτομίες και εφαρμογές ειδικότερα στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων, η INTERAMERICAN είναι πρωτοπόρος και στην ψηφιακή πραγματογνωμοσύνη. 

Η εταιρεία έχει θέσει σε χρήση τα το "e-survey", που αρχικά λειτούργησε τον Οκτώβριο του 2013 ως stand alone εφαρμογή σύνταξης ψηφιακής πραγματογνωμοσύνης από τα συνεργαζόμενα συνεργεία. Τον Ιούλιο του 2014, ενσωματώθηκε στην πλατφόρμα του OnE (Operations ‘n’ Excellence: ενιαίο σύστημα λογισμικού για τη διαχείριση των γενικών ασφαλίσεων και της βοήθειας) και έκτοτε, λειτουργεί ως το μοναδικό εργαλείο καταγραφής εκτίμησης ζημιάς, τόσο για τα συνεργαζόμενα με την εταιρεία συνεργεία όσο και για τα ανεξάρτητα.


Η ιδέα της εφαρμογής "e-survey" βασίζεται στην δυνατότητα συνεχόμενης αξιολόγησης της ζημιάς από τον πραγματογνώμονα και το διακανονιστή, μέχρι την τελική έγκρισή της από το διακανονιστή, με στόχο την άμεση και αντικειμενική αξιολόγηση του κόστους της ζημιάς. Με τη λειτουργία της εφαρμογής, καλύπτονται τα βασικά ζητήματα της διαδικασίας πραγματογνωμοσύνης:

  • η ανάκτηση των χαρακτηριστικών του προς εξέταση ζημιωθέντος οχήματος από την βάση δεδομένων της εταιρείας
  • η καταγραφή της αναλυτικής προσφοράς του συνεργείου (εργασίες και ανταλλακτικά)
  • η καταγραφή της αξιολόγησης της προσφοράς από τον πραγματογνώμονα
  • η αξιολόγηση από τον διακανονιστή, η οποία κατευθύνει είτε σε τελική έγκριση είτε σε επανέλεγχο της ζημιάς.
Όσον αφορά στη διαδικασία που ακολουθείται για τον πελάτη, αυτή διαχωρίζεται ανάλογα με το συνεργείο επιλογής εκ μέρους του (συνεργαζόμενο συνεργείο ή ανεξάρτητο). Αν το όχημα έχει οδηγηθεί σε συνεργαζόμενο συνεργείο, ο πελάτης το επισκέπτεται σε εργάσιμη ημέρα. Το συνεργείο άμεσα διενεργεί την αρχική εκτίμηση στο "e-survey", η οποία σε πραγματικό χρόνο είναι εμφανής στον ελεγκτή πραγματογνώμονα και στον διακανονιστή που χειρίζεται την υπόθεση. Αυτοί, επιλαμβάνονται της ζημιάς και ακολουθούνται τα βήματα που περιγράφονται ανωτέρω. 

Επισημαίνεται ότι η INTERAMERICAN διαθέτει το CarPoint, ιδιόκτητο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών Αυτοκινήτου στο οποίο λειτουργεί ο τομέας των αποζημιώσεων και ένα υπερσύγχρονο συνεργείο-φανοποιείο, που πλαισιώνεται από ένα δίκτυο 7 CarPoint συνεργείων (franchise) - 3 στην Αττική και από ένα σε Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Λάρισα και Ηράκλειο Κρήτης. Τα CarPoint συνεργεία συμπληρώνονται από ένα πυκνό πανελλαδικό δίκτυο 89 συνεργαζομένων συνεργείων και 10 συνεργείων αποκλειστικά για μοτοσικλέτες. 

Η INTERΑMERICAN, με καταβεβλημένες αποζημιώσεις στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων 56,9 εκατ. ευρώ κατά το 2016 (53.732 περιπτώσεις), ενώ αποζημιώνει και περί τις 20.000 δικούς της πελάτες μη υπαίτιους ετησίως, με έναν μοναδικό μηχανισμό εξυπηρέτησης. Η εταιρεία έχει ελαχιστοποιήσει με τις ακολουθούμενες διαδικασίες και τη χρήση του "e-survey" τα παράπονα για αποζημιώσεις στον κλάδο, αντιστοιχίζοντας έναν παραπονούμενο ανά 1.398 αποζημιώσεις.

10 Μαΐ 2017

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα ηλεκτρονική αίτηση για όλα τα προϊόντα του Κλάδου Ατομικών Ζωής


Η Ευρωπαϊκή Πίστη, στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειας για περαιτέρω αυτοματοποίηση και βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους Συνεργάτες του Δικτύου Πωλήσεών της, ανακοινώνει τη λειτουργία της νέας ηλεκτρονικής αίτησης για όλα τα προϊόντα του Κλάδου Ατομικών Ζωής.

Η νέα αυτή εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα να αποστέλλονται ηλεκτρονικά στο τμήμα Εκδόσεων του Κλάδου Ζωής, τόσο η αίτηση ασφάλισης όσο και τα απαραίτητα, για την εκτίμηση του κινδύνου και την έκδοση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, δικαιολογητικά.


Χρησιμοποιώντας τη νέα εφαρμογή της ηλεκτρονικής αίτησης τόσο τα Γραφεία Πωλήσεων και οι Συνεργάτες της Εταιρίας, όσο και ο Κλάδος Ζωής, έχουν άμεσα διαθέσιμα όλα τα σχετικά με την αίτηση έγγραφα χωρίς να είναι απαραίτητη η διατήρηση έγχαρτων αντιγράφων και η σχετική αρχειοθέτησή τους.

Τα Γραφεία Πωλήσεων και οι Συνεργάτες της Εταιρίας, μπορούν να έχουν πρόσβαση στην ηλεκτρονική αίτηση και στα επισυναπτόμενα αρχεία οποιαδήποτε χρονική στιγμή ακόμα και μετά την έκδοση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου.

Με τη νέα διαδικασία μειώνεται σημαντικά ο χρόνος που αφορά σε επικοινωνίες σχετικές με τη σωστή συμπλήρωση της αίτησης ή την αποστολή επιπλέον δικαιολογητικών, με αποτέλεσμα την ταχύτερη έκδοση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου.