Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

5 Οκτ 2017

Groupama Ασφαλιστική: Κορυφώνονται οι δράσεις για την ασφαλή οδήγηση

Η Groupama Ασφαλιστική, στο πλαίσιο των ενεργειών Κοινωνικής Υπευθυνότητας, διοργάνωσε για τρίτη φορά μέσα στη χρονιά, διαγωνισμό με θέμα «Το έχεις με την οδήγηση» και έπαθλο τη συμμετοχή σε εκπαιδευτικό σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης, σε συνεργασία πάντα με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς».

Οι 20 νικητές του διαγωνισμού είχαν τη δυνατότητα να βελτιώσουν την ικανότητά τους στην οδήγηση μέσα από το εξειδικευμένο σεμινάριο του Ι.Ο.ΑΣ «Πάνος Μυλωνάς», που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του OTE Academy, τη Δευτέρα 2 Οκτωβρίου. Μέσα από τις πρωτοποριακές θεωρητικές και βιωματικές μεθόδους του Ινστιτούτου, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία οδικής προσομοίωσης και να ενημερωθούν για το πάντα επίκαιρο θέμα της οδικής ασφάλειας, λίγες μέρες αφότου ολοκληρώθηκε η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας (16 - 22 Σεπτεμβρίου).

Παράλληλα, η Groupama Ασφαλιστική διοργάνωσε, την Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου, στις εγκαταστάσεις της εταιρίας, το ίδιο σεμινάριο για εργαζομένους όλων των βαθμίδων, αποδεικνύοντας με αυτό τον τρόπο την προσήλωσή της σε ζητήματα εκπαίδευσης και ενημέρωσης για τα μεγάλα κοινωνικά θέματα, όπως αυτό της καλλιέργειας οδικής συνείδησης.

Η Groupama Ασφαλιστική συνεχίζει σταθερά να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες με σκοπό την ενίσχυση των δράσεων Κοινωνικής Υπευθυνότητας. Αποτελεί, άλλωστε, ευθύνη της εταιρίας να προσεγγίζει ευαίσθητα κοινωνικά ζητήματα που συνδέονται άμεσα με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει. Ο κύκλος των συγκεκριμένων σεμιναρίων θα συνεχιστεί μέσα στο τρέχον έτος.

Δείτε εδώ το σχετικό βίντεο:




Πρεμιέρα για την ηλεκτρονική κάρτα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Πρεμιέρα για τις ηλεκτρονικές κάρτες από σήμερα στα μέσα μαζικής μεταφοράς, ενώ από το τέλος του μήνα θα ισχύουν μόνο ηλεκτρονικά εισιτήρια, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΑΣΑ.

Συγκεκριμένα, η ανακοίνωση αναφέρει πως με εντολή του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη, λαμβάνονται οι ακόλουθες αποφάσεις:

  • Από σήμερα Πέμπτη 5/10/2017 καταργείται η έκδοση χάρτινων καρτών και θα εκδίδεται ΜΟΝΟ η ηλεκτρονική κάρτα για τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
  • Από τέλος του μήνα εκδίδονται και επικυρώνονται μόνο ηλεκτρονικά εισιτήρια.
  • Όποιος υπάλληλος της ΣΤΑΣΥ αρνηθεί την εκτέλεση των καθηκόντων και την πώληση ηλεκτρονικών εισιτηρίων και καρτών, θα παραπέμπεται στο Πειθαρχικό με το ερώτημα της απόλυσης και, ταυτόχρονα, στη Δικαιοσύνη.


Σε ενδιαφέρουν:

Αμετάβλητα τα τέλη κυκλοφορίας και για το 2018

Αμετάβλητα θα παραμείνουν τα τέλη κυκλοφορίας για το 2018, αποδεικνύοντας το Υπουργείο Οικονομικών για μια ακόμα χρονιά την ανεπάρκειά του στο να δώσει λύση και να δημιουργήσει ένα πιο δίκαιο και αναλογικό σύστημα υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας.

Αιτία της νέας αδυναμίας στο να υλοποιηθεί ένας κλιμακούμενος υπολογισμός των τελών κυκλοφορίας σύμφωνα με το υπουργείο Οικονομικών, είναι ο ισχυρισμός ότι οι σχεδιασμένες αλλαγές θα προκαλούσαν δημοσιονομικό κόστος για την κάλυψη του οποίου δεν υπάρχει "δημοσιονομικός χώρος".

Είναι η τρίτη συνεχόμενη χρονιά που την ίδια περίοδο αναμένεται να ισχύσει νέο σύστημα υπολογισμού τελών κυκλοφορίας με δικαιότερο υπολογισμό για τα αυτοκίνητα υψηλού κυβισμού και παλαιότερης ηλικίας ώστε να δοθεί κίνητρο στους ιδιοκτήτες που έχουν καταθέσει πινακίδες να τα επανακυκλοφορήσουν και τελικά ανακοινώνουν ότι συνεχίζει να ισχύει το ίδιο παλιό και καθαρά φοροληστρικό σύστημα.


Συνεχίζει για μια ακόμα χρονιά να επικρατεί η εικόνα ανικανότητας όλων αυτών των μελών της "ειδικής επιτροπής" που επί μήνες μελετούν όλα τα πιθανά σενάρια νέου υπολογισμού των τελών (με αμοιβή κάποιες χιλιάδες ευρώ φυσικά) και στο τέλος το μόνο που καταφέρνουν είναι να ανακοινώσουν πως θα ισχύσει και για το νέο έτος το παλιό σύστημα υπολογισμού.
 

Η μοναδική αλλαγή που ενδέχεται να υλοποιηθεί, είναι να δοθεί έκπτωση στα τέλη κυκλοφορίας για τα οχήματα των πολυτέκνων. Αν τελικά ισχύσει η μείωση στα τέλη για τη συγκεκριμένη κατηγορία, αυτή θα γίνει αυτόματα από το υπουργείο Οικονομικών, βάσει του αρχείου των οχημάτων που έχουν καταχωρηθεί με μειωμένα τέλη ταξινόμησης που δικαιούνται οι πολύτεκνοι κατά την αγορά του οχήματος.

Τα ειδοποιητήρια για τα τέλη κυκλοφορίας του 2018 αναμένεται να είναι διαθέσιμα στο taxisnet έως το τέλος Οκτωβρίου. Όπως γίνεται τα τελευταία χρόνια, κάθε φορολογούμενος θα πρέπει να συνδεθεί στο taxisnet με βάση την πινακίδα του οχήματος και το αφμ ιδιοκτήτη, να βρει το ειδοποιητήριο με τον κωδικό πληρωμής και στη συνέχεια να επιλέξει τον τρόπο θα το πληρώσει. Η εξόφληση θα πρέπει να γίνει μέχρι 31/12/2017, είτε προσκομίζοντας εκτυπωμένο το ειδοποιητήριο στην τράπεζα ή το ταχυδρομείο,  είτε εναλλακτικά μέσω ηλεκτρονικής τραπεζικής (το γνωστό web banking) ή από μηχανήματα αυτόματων συναλλαγών (ATM).


Σε ενδιαφέρουν:

Όμιλος Ευρωπαϊκή Πίστη: Συμμετοχή των εργαζομένων στον αγώνα «Greece Race for the Cure»

Ο Όμιλος Εταιριών Ευρωπαϊκή Πίστη συμμετείχε και φέτος ενεργά στον αγώνα Greece Race for the Cure, τη μεγαλύτερη αθλητική διοργάνωση με κοινωνικό σκοπό στην Ελλάδα, που πραγματοποίησε για 9η χρονιά ο Πανελλήνιος Σύλλογος Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής».

Το Greece Race for the Cure είναι ένας αγώνας - θεσμός, ο 2ος μεγαλύτερος αγώνας Race for the Cure παγκοσμίως. Πάνω από 35.000 γυναίκες, άνδρες και παιδιά βρέθηκαν στο Ζάππειο, την Κυριακή 1η Οκτωβρίου, συμμετέχοντας ενεργά στο σκοπό του Συλλόγου, είτε τρέχοντας τη διαδρομή των 5 χλμ., είτε περπατώντας τη διαδρομή των 2 χλμ.

Τόσο η Ευρωπαϊκή Πίστη, όσο και οι θυγατρικές της Alter Ego Facilities Management και Ευρωπαϊκή Πίστη Asset Management, εκτός από Χορηγοί Υπηρεσιών, είχαν ηχηρή παρουσία για άλλη μία χρονιά με περισσότερες από 110 συμμετοχές, με σκοπό την ενίσχυση των προσπαθειών του Συλλόγου για την ψυχοκοινωνική στήριξη γυναικών, που πάσχουν από καρκίνο του μαστού καθώς και την ενημέρωση για την πρόληψη και προαγωγή της έγκαιρης διάγνωσης.

Ο Όμιλος Ευρωπαϊκή Πίστη, ως υπεύθυνος εταιρικός πολίτης με ευαισθησία σε θέματα κοινωνικής αλληλεγγύης, θα συνεχίσει να στηρίζει έμπρακτα τη δύσκολη αλλά φιλόδοξη προσπάθεια του Συλλόγου, με στόχο την ελπίδα, την εξάλειψη του φόβου και την ενημέρωση που σώζει ζωές.



Σε ενδιαφέρουν:

4 Οκτ 2017

INTERLIFE Magazine: Τεύχος Σεπτεμβρίου 2017

Η ηλεκτρονική έκδοση του νέου τεύχους Interlife Magazine για το μήνα Σεπτέμβριο 2017 είναι διαθέσιμη online.

Τα κυριότερα θέματα που περιλαμβάνει είναι:
  • Editorial: Κεφαλικός φόρος
  • INTERLIFE: Αύξηση Παραγωγής & Κερδοφορίας το α' Εξάμηνο του 2017
  • Εκδήλωση για τη συνεργασία INTERLIFE και Ομίλου ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗΣ για το kinderCARE99
  • Συμμετοχή της INTERLIFE σε εκδήλωση του ΕΒΕΘ και του CSR HELLAS
  • Πολυετής χορηγία της INTERLIFE στην Περιβαλλοντική Οργάνωση "ΚΑΛΛΙΣΤΩ"
  • Κοινωνική Ευθύνη: Live without Bullying
  • Κοινωνική Ευθύνη: Εθελοντική Αιμοδοσία
  • Ιδιωτικά Συνταξιοδοτικά Προγράμματα: τώρα γίνονται Πανευρωπαϊκά
  • Η Ευρώπη σε κρίσιμο σταυροδρόμι
Διαβάστε αναλυτικότερα το τεύχος και όλα τα θέματα που περιλαμβάνει.



Σε ενδιαφέρουν:

3 Οκτ 2017

Eurolife ERB: Συμμετοχή στη φετινή Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

H ασφαλιστική εταιρεία Eurolife ERB ενισχύοντας διαρκώς την ανθρωποκεντρική της προσέγγιση συμμετέχει φέτος στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, που πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών την εβδομάδα 2-7 Οκτωβρίου 2017.

Η Eurolife ERB αναγνωρίζοντας τη σημασία της εξυπηρέτησης των πελατών της ως πρωταρχικού πυλώνα ανάπτυξης της εταιρείας και των ανθρώπων της, συμμετέχει ενεργά σε μια εβδομάδα που έχει ως κύριο αντικείμενο την ανάδειξη του ζωτικού ρόλου της Εξυπηρέτησης Πελατών, αλλά και στην επιβράβευση των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη του πελάτη. 

Κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης εβδομάδας, οι εργαζόμενοι της Eurolife ERB συμμετέχουν σε  μια σειρά από εσωτερικές εκδηλώσεις και δράσεις, υπό το σύνθημα “Eurolife Customer Experience. All hands on deck!” που συνεπάγονται ενεργή συμμετοχή όλων και αναδεικνύουν τη συνολική φιλοσοφία της εταιρείας. Συγκεκριμένα, όλα τα ανώτατα και ανώτερα διοικητικά στελέχη της εταιρείας θα δώσουν το παρών στην τελετή έναρξης της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, ενώ μαζί με εργαζομένους και άλλων διευθύνσεων θα συμμετάσχουν και θα βιώσουν τη διαδικασία εξυπηρέτησης πελάτη/ συνεργάτη δίπλα στους εργαζομένους της πρώτης γραμμής. Επιπλέον, οι εργαζόμενοι θα συμμετάσχουν σε εξειδικευμένα εκπαιδευτικά σεμινάρια και διαδραστικές ενέργειες.

Μέσα από όλες αυτές τις εκδηλώσεις, οι εργαζόμενοι της Eurolife ERB θα έχουν την ευκαιρία να αντιληφθούν πλήρως το ρόλο της Εξυπηρέτησης Πελατών στο εσωτερικό του οργανισμού, ενώ το ερωτηματολόγιο αξιολόγησης που θα κληθούν να συμπληρώσουν θα αποτελέσει εργαλείο βελτίωσης της συνολικής εταιρικής στρατηγικής της.

Ο κος Βασίλης Καλογιάννης Διευθυντής Εξυπηρέτησης της Eurolife ERB, δήλωσε «Η συμμετοχή της Eurolife ERB σε έναν διεθνή θεσμό όπως η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αναδεικνύει με τρόπο ουσιαστικό τη σημασία που προσδίδει ο Όμιλος στους πελάτες της. Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε το ζωτικό ρόλο της εξυπηρέτησης των πελατών στη λειτουργία και την ανάπτυξη του Ομίλου, αλλά και να αναγνωρίσουμε και να επιβραβεύσουμε την καθοριστική συμβολή και την αξία των ίδιων των εργαζομένων μας. Άλλωστε βασική μας στρατηγική κατεύθυνση παραμένει πάντα η περαιτέρω ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού σε όλα τα επίπεδα και η συμμετοχή μας σε αντίστοιχες δράσεις που επιβεβαιώνει και τη δέσμευση μας αυτή».


Η INTERAMERICAN με το “'Άλμα Ζωής” για την αντιμετώπιση του καρκίνου του μαστού

Με 138 συμμετοχές εργαζομένων, η INTERAMERICAN είχε παρουσία μεγαλύτερη από κάθε προηγούμενη χρονιά στο φετινό, 9ο “Greece Race for the Cure”, που οργάνωσε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Γυναικών με Καρκίνο του Μαστού “Άλμα Ζωής”. Παράλληλα, η εταιρεία υποστήριξε ως χορηγός τη μεγάλη εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε με συνοργανωτή τον Οργανισμό Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων την Κυριακή 1η Οκτωβρίου.

Το μεγάλη πλήθος πολιτών, που κινητοποιήθηκαν και έλαβαν μέρος στον δρόμο 5 χιλιομέτρων καθώς και στον περίπατο 2 χιλιομέτρων, στο κέντρο της Αθήνας με αφετηρία το Ζάππειο, αντανακλά την ιδιαίτερη ευαισθησία του κοινού και των οργανισμών απέναντι στο θέμα της αντιμετώπισης του καρκίνου του μαστού. Η εκδήλωση-θεσμός παγκοσμίως, στην Ελλάδα σημειώνει ιδιαίτερη επιτυχία και φέρνει σε συμμετοχές τη χώρα μας δεύτερη στην κατάταξη μεταξύ των χωρών στις οποίες οργανώνεται το “Race of the Cure”. Η συμμετοχή των ανθρώπων της INTERAMERICAN και της ΑΘΗΝΑΪΚΗΣ MEDICLINIC, νοσηλευτηρίου του ομίλου που υποστηρίζει πολλές κοινωνικές πρωτοβουλίες πρόληψης και φροντίδας στον τομέα της υγείας, υποστηρίχθηκε οικονομικά από την εταιρεία. Στον σχεδιασμό και την υλοποίηση καλών πρακτικών κοινωνικού οφέλους η INTERAMERICAN προτάσσει το ενδιαφέρον της για την υγεία, σε συνάφεια με τη δραστηριότητα ασφαλίσεων υγείας, αξιοποιώντας τις ιδιόκτητες υποδομές και συμπράττοντας με οργανισμούς και φορείς αναγνωρισμένου έργου.

Στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα στοιχεία του Συλλόγου “Άλμα Ζωής”, εντοπίζονται ετησίως περί τα 6.000 νέα περιστατικά, ενώ παγκοσμίως διαγιγνώσκεται καρκίνος του μαστού σε 1,6 δισεκατομμύριο γυναίκες. Στην Ευρώπη, σε ένα σύνολο 450.000 περίπου διαγνωσμένων περιπτώσεων, σε ποσοστό 31% χάνεται η μάχη για ζωή, με κύριες αιτίες την απουσία τακτικού ελέγχου και τη μη έγκαιρη διάγνωση, που σε μεγάλο βαθμό οφείλονται σε έλλειψη σχετικής ενημέρωσης. Η νόσος, αν διαγνωστεί σε πρώιμο στάδιο, μπορεί να αντιμετωπιστεί με επιτυχία.


Σε ενδιαφέρουν:

ΕΟΠΥΥ: Τι αλλάζει στις επισκέψεις σε γιατρούς

Πρεμιέρα έκανε από την 1η Οκτωβρίου το νέο "καθεστώς” των επισκέψεων στους ιδιώτες γιατρούς που εξυπηρετούν ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ, με αλλαγές στα αριθμητικά όρια των ραντεβού, αλλά και στη διάρκειά τους, όπως αποφάσισε η διοίκηση του Οργανισμού.

Συγκεκριμένα, καθιερώνεται πλαφόν δωρεάν επισκέψεων σε 100 ασθενείς ανά εβδομάδα, με μέσο όρο δωρεάν επισκέψεων 20 ατόμων την ημέρα, προκαθορισμένο δηλωθέν ωράριο λειτουργίας των ιατρείων ΕΟΠΥΥ και ενδεικτικό χρόνο επίσκεψης 15 περίπου λεπτά για κάθε ασθενή.

Με τις παραπάνω παρεμβάσεις όμως, όπως αναφέρουν οι ιατρικοί σύλλογοι,  πέραν των παραπάνω ορίων η επίσκεψη θα θεωρείται ιδιωτική, ακόμη και εάν ο ιατρός έχει διαθέσιμα ραντεβού στην ιστοσελίδα του ΕΟΠΥΥ από το ανώτατο όριο των 200 δωρεάν επισκέψεων το μήνα. 


Οι αλλαγές- που αποφασίστηκαν στις αρχές του καλοκαιριού- ήταν αρχικά προγραμματισμένο να τεθούν σε εφαρμογή από το Σεπτέμβριο, εντούτοις μετά το σάλο που προκλήθηκε στους ασφαλισμένους, ειδικά σε ότι αφορά τη διάρκεια των ραντεβού, η διοίκηση του ΕΟΠΥΥ προχώρησε σε διορθώσεις, δίνοντας παράλληλα παράταση ενός μήνα. Έτσι ο "ελάχιστος” χρόνος επίσκεψης ανά δικαιούχο μέσω ΕΟΠΥΥ έγινε "ενδεικτικός μέσος χρόνος επίσκεψης”.

Οι αντιδράσεις από τους συμβεβλημένους γιατρούς συνεχίζουν να είναι έντονες, με τους ίδιους να σημειώνουν πως ο τρόπος εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων θα γίνεται με οριζόντια ατομικά και χρονικά όρια εξυπηρέτησης, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι ανάγκες των ασθενών. Για παράδειγμα, όπως εξηγούν, ο ασφαλισμένος μπορεί να θέλει μόνο να γράψει φάρμακα ή να έχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα που απαιτεί περισσότερη ώρα εξέτασης.

Η Ένωση Ιατρών ΕΟΠΥΥ απέστειλε στα μέσα Σεπτεμβρίου εξώδικο προς τον Οργανισμό, αναφέροντας πως "η ατέρμονη παρεμβατικότητα του Οργανισμού στην καθημερινή ιατρική πράξη, η οποία μπορεί να προκαλέσει δυνητικούς κινδύνους για τη δημόσια υγεία. Η περιοριστική, λογιστική και οριζόντια αντίληψη στη θέσπιση κανόνων παροχής υπηρεσίας υγείας στους ασφαλισμένους, επιβάλλεται μονομερώς χωρίς την αντίστοιχη ανάληψη ευθύνης εκ μέρους του Οργανισμού για οποιαδήποτε απρόσμενη δυσάρεστη συνέπεια, η οποία κατά νόμο βαραίνει τον θεράποντα ιατρό”.

Όπως τονίζει η Ένωση, τα προβλήματα για τους ασφαλισμένους θα είναι μεγάλα. Και αυτό γιατί σε πάνω από 30 νομούς της χώρας που διαθέτουν αραιό δίκτυο συμβεβλημένων ιατρών, το μηνιαίο ατομικό πλαφόν των 200 επισκέψεων αδυνατεί να εξυπηρετήσει την αυξημένη ζήτηση υπηρεσιών ΠΦΥ και ο εξυπηρετούμενος πληθυσμός κυρίως από αγροτικές περιοχές προγραμματίζει εγκαίρως επίσκεψη στον ιατρό της επιλογής του στις αρχές κάθε μήνα. Ένας κλινικός ιατρός μπορεί να εξετάσει, εφόσον υπάρχει ανάγκη, πάνω από τον μέσο όρο των 20 ασθενών την ημέρα ή σε σύνολο 100 την εβδομάδα. "Σύμφωνα με αυτή τη λογική ο 101ος ασθενής κάθε εβδομάδας θα εξυπηρετείται ιδιωτικά και επ’ αμοιβή. Σε αυτή την περίπτωση οφείλετε να ενημερώσετε σχετικώς τους ασφαλισμένους που θα κληθούν να πληρώσουν την επίσκεψη τους, ακόμα και πριν από την συμπλήρωση του μηνιαίου πλαφόν των 200 επισκέψεων” επισημαίνουν οι γιατροί. 

Οι γιατροί στηλιτεύουν και τις μεγάλες καθυστερήσεις στις πληρωμές από τον Οργανισμό. Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Ιατρικός Σύλλογος Πατρών, οι συμβεβλημένοι γιατροί αμείβονται για τις επισκέψεις από τον ΕΟΠΥΥ με πάγια καθυστέρηση ενός εξαμήνου, κάτω από 3 ευρώ έκαστη (10 ευρώ μεικτά), μετά από την αφαίρεση των εισφορών ΕΦΚΑ και φόρων. Ο Σύλλογος δε καλεί τους ασφαλισμένους να εκφράσουν την αντίθεσή τους για την ταλαιπωρία που θα υποστούν από το νέο σύστημα, με έγγραφη αναφορά στα γραφεία του Ιατρικού Συλλόγου Πατρών.

(Πηγή: Capital.gr)

2 Οκτ 2017

INTERLIFE: Τι σημαίνει Ασφαλιστική Συνείδηση για σένα;

Τι σημαίνει Ασφαλιστική Συνείδηση για σένα; Το ερώτημα αυτό θέτει η INTERLIFE Ασφαλιστική στη νέα της digital καμπάνια, με στόχο να ευαισθητοποιήσει το ευρύ κοινό αλλά και να το ενεργοποιήσει να διαδώσει την αξία της ασφαλιστικής συνείδησης.

Για την υλοποίηση της ψηφιακής καμπάνιας έχουν χρησιμοποιηθεί τα δύο δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα Facebook και Youtube.

Δείτε την ανάρτηση στο Facebook:
Συγκεκριμένα αναφέρει:
Τι σημαίνει Ασφαλιστική Συνείδηση για σένα; Για εμάς στην #INTERLIFE σημαίνει πολλά... Γι' αυτό και διαδίδουμε την αξία της! Κάνε share 
στο Facebook και πάρε θέση στη δημιουργία ενός καλύτερου αύριο!

Δείτε το σχετικό βίντεο στο Youtube:




Σε ενδιαφέρουν:

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Συμμετέχει και φέτος στην «Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών»

Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική, συνεπής στην προσπάθεια για προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών, για μια ακόμη χρονιά συμμετέχει στην «Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών», η οποία διεξάγεται από τις 2 έως τις 7 Οκτωβρίου, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Το σύνθημα της ΜΙΝΕΤΤΑ φέτος είναι “Όλοι Μαζί Αποδίδουμε Δυνατά Αποτελέσματα” Ο.Μ.Α.Δ.Α.  

Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας θα πραγματοποιηθούν διάφορες δραστηριότητες για το προσωπικό της εταιρίας, για συνεργάτες και φυσικά και για τους ασφαλισμένους.

Σημειώνεται ότι φέτος συμμετέχουν περισσότερες από 65 εταιρείες – έναντι τεσσάρων το 2016 ανάμεσα στις οποίες και η ΜΙΝΕΤΤΑ - έχοντας όλες ως στόχο την ανάδειξη της σημασίας της ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών.


Σε ενδιαφέρουν: