Εδώ και τρία χρόνια που άρχισε να απασχολεί πολιτεία και ασφαλιστικές εταιρίες το πρόβλημα με τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα στους ελληνικούς δρόμους, που αρχικά λόγω της οικονομικής κρίσης ξεπέρασε και το ένα εκατομμύριο, μπορεί να περιορίστηκε αλλά συνεχίζει να είναι έντονο το φαινόμενο.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο πρόεδρος της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Αλ.Σαρρηγεωργίου, στην πρόσφατη συνέλευση των εταιριών, σήμερα περί τα 600.000 αυτοκίνητα και δεκάδες χιλιάδες δίκυκλα, κατ’ εκτίμηση, κυκλοφορούν στους δρόμους.
Η αναφορά αυτή , καθώς και οι πληροφορίες που υπάρχουν ,δείχνει ότι το περιβόητο σύστημα των διασταυρώσεων μεταξύ ασφαλιστικών εταιριών και Υπουργείου Οικονομικών μπορεί να αποδίδει σε επιτόπιους ελέγχους της τροχαίας ,αλλά δεν έχει ενεργοποιηθεί σχετικά με τα ειδοποιητήρια προς τους κατόχους ανασφάλιστων αυτοκινήτων.
Βέβαια το θέμα δεν είναι μόνο τα πρόστιμα που απειλούν όσους κατόχους αυτοκινήτων και δικύκλων κυκλοφορούν με ανασφάλιστοι αλλά οι οικονομικές και νομικές συνέπειες αν εμπλακούν τροχαίο ατύχημα.
Πάντως το θέμα συνεχίζει να απασχολεί έντονα την ασφαλιστική αγορά και τις ασφαλιστικές εταιρίες και από πλευράς εσόδων και από πλευράς Επικουρικού Κεφαλαίου που αναλαμβάνει τις αποζημιώσεις από ανασφάλιστα οχήματα και στην συνέχεια στρέφεται δικαστικά κατά των εμπλεκόμενων κατόχων ανασφάλιστων αυτοκινήτων.
Επίσης όπως χαρακτηριστικά ανέφερε και ο πρόεδρος της Ένωσης των Ασφαλιστικών Εταιριών αν αυτά τα αυτοκίνητα ήταν ασφαλισμένα το κράτος θα εισέπραττε επιπρόσθετα € 30 εκατ. από φορολογικά έσοδα.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο πρόεδρος της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Αλ.Σαρρηγεωργίου, στην πρόσφατη συνέλευση των εταιριών, σήμερα περί τα 600.000 αυτοκίνητα και δεκάδες χιλιάδες δίκυκλα, κατ’ εκτίμηση, κυκλοφορούν στους δρόμους.
Η αναφορά αυτή , καθώς και οι πληροφορίες που υπάρχουν ,δείχνει ότι το περιβόητο σύστημα των διασταυρώσεων μεταξύ ασφαλιστικών εταιριών και Υπουργείου Οικονομικών μπορεί να αποδίδει σε επιτόπιους ελέγχους της τροχαίας ,αλλά δεν έχει ενεργοποιηθεί σχετικά με τα ειδοποιητήρια προς τους κατόχους ανασφάλιστων αυτοκινήτων.
Βέβαια το θέμα δεν είναι μόνο τα πρόστιμα που απειλούν όσους κατόχους αυτοκινήτων και δικύκλων κυκλοφορούν με ανασφάλιστοι αλλά οι οικονομικές και νομικές συνέπειες αν εμπλακούν τροχαίο ατύχημα.
Πάντως το θέμα συνεχίζει να απασχολεί έντονα την ασφαλιστική αγορά και τις ασφαλιστικές εταιρίες και από πλευράς εσόδων και από πλευράς Επικουρικού Κεφαλαίου που αναλαμβάνει τις αποζημιώσεις από ανασφάλιστα οχήματα και στην συνέχεια στρέφεται δικαστικά κατά των εμπλεκόμενων κατόχων ανασφάλιστων αυτοκινήτων.
Επίσης όπως χαρακτηριστικά ανέφερε και ο πρόεδρος της Ένωσης των Ασφαλιστικών Εταιριών αν αυτά τα αυτοκίνητα ήταν ασφαλισμένα το κράτος θα εισέπραττε επιπρόσθετα € 30 εκατ. από φορολογικά έσοδα.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου