Ρεκόρ μείωσης παρουσίασε η παραγωγή ασφαλίστρων στην αστική ευθύνη ασφάλισης αυτοκινήτου (υποχρεωτική ασφάλιση) τον πρώτο μήνα του 2015 ενώ σταθερά πτωτική είναι και η παραγωγή που αφορά τις προαιρετικές ασφαλιστικές καλύψεις οχημάτων.
Συγκεκριμένα σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών για τις ασφαλιστικές εταιρίες μέλη της, τον Ιανουάριο του 2015 η παραγωγή στην Αστική ευθύνη χερσαίων οχημάτων διαμορφώθηκε στα €78.921.111,90 παρουσιάζοντας μείωση 24,0% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.Ενώ στο κλάδο ασφάλισης Χερσαία οχήματα (προαιρετικές καλύψεις) η παραγωγή διαμορφώθηκε στα € 18.899.734,59 μείωση 18,5% με το αντίστοιχο διάστημα.
Σύμφωνα με ανθρώπους της αγοράς βασική αιτία της μείωσης στην παραγωγή είναι οι μειωμένες τιμές των ασφαλιστικών εταιριών στις βασικές ασφαλιστικές καλύψεις (αστική ευθύνη) που ακολουθεί σχεδόν το σύνολο των ασφαλιστικών εταιριών.
Ένας δεύτερος παράγοντας της μείωσης στην παραγωγή είναι οι ασφαλιστικές εταιρίες Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών των οποίων την παραγωγή δεν καταγράφει η έρευνα της Ένωσης των Ασφαλιστικών.
Σε αυτή την πτωτική τάση στην παραγωγή ασφαλίστρων συμβάλουν τόσο τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα και μηχανάκια καθώς και οι αποσύρσεις ΙΧ από την κυκλοφορία κάθε τέλους του χρόνου για να αποφύγουν οι κάτοχοι τους την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας .
Ωστόσο, κύκλοι της αγοράς τόσο για το θέμα των τιμών όσο και για την μεγάλη διαρροή αυτοκινήτων προς την ΕΠΥ κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για μικρές και μεσαίες ασφαλιστικές εταιρίες που πλήττονται κύρια από τον πόλεμο των τιμών σε σχέση με την κεφαλαιακή τους επάρκεια στα εποπτικά κεφάλαια, ενόψει μάλιστα και της εφαρμογής από το 2016 του νέου θεσμικού πλαισίου της Solvency II.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
Συγκεκριμένα σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών για τις ασφαλιστικές εταιρίες μέλη της, τον Ιανουάριο του 2015 η παραγωγή στην Αστική ευθύνη χερσαίων οχημάτων διαμορφώθηκε στα €78.921.111,90 παρουσιάζοντας μείωση 24,0% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.Ενώ στο κλάδο ασφάλισης Χερσαία οχήματα (προαιρετικές καλύψεις) η παραγωγή διαμορφώθηκε στα € 18.899.734,59 μείωση 18,5% με το αντίστοιχο διάστημα.
Σύμφωνα με ανθρώπους της αγοράς βασική αιτία της μείωσης στην παραγωγή είναι οι μειωμένες τιμές των ασφαλιστικών εταιριών στις βασικές ασφαλιστικές καλύψεις (αστική ευθύνη) που ακολουθεί σχεδόν το σύνολο των ασφαλιστικών εταιριών.
Ένας δεύτερος παράγοντας της μείωσης στην παραγωγή είναι οι ασφαλιστικές εταιρίες Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών των οποίων την παραγωγή δεν καταγράφει η έρευνα της Ένωσης των Ασφαλιστικών.
Σε αυτή την πτωτική τάση στην παραγωγή ασφαλίστρων συμβάλουν τόσο τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα και μηχανάκια καθώς και οι αποσύρσεις ΙΧ από την κυκλοφορία κάθε τέλους του χρόνου για να αποφύγουν οι κάτοχοι τους την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας .
Ωστόσο, κύκλοι της αγοράς τόσο για το θέμα των τιμών όσο και για την μεγάλη διαρροή αυτοκινήτων προς την ΕΠΥ κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για μικρές και μεσαίες ασφαλιστικές εταιρίες που πλήττονται κύρια από τον πόλεμο των τιμών σε σχέση με την κεφαλαιακή τους επάρκεια στα εποπτικά κεφάλαια, ενόψει μάλιστα και της εφαρμογής από το 2016 του νέου θεσμικού πλαισίου της Solvency II.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου