20 Μαρ 2015
Μερική έκλειψη ηλίου: Οδηγίες προφύλαξης!
Από το γραφείο του Γενικού Γραμματέα Δημόσιας Υγείας, Γιάννη Μπασκόζου εκδόθηκαν οι παρακάτω οδηγίες προφύλαξης από το φαινόμενο της μερικής έκλειψης ηλίου.
«Σύμφωνα με ανακοίνωση του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών, την Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015 θα γίνει μερική έκλειψη Ηλίου, η οποία θα είναι ορατή και στη χώρα μας. Το φαινόμενο θα διαρκέσει από τις 10:39 π.μ. έως και τις 12:49 μ.μ., με το μέγιστο της έκλειψης να λαμβάνει χώρα στις 11:43 π.μ.
Η παρατήρηση του φαινομένου της έκλειψης ηλίου με γυμνούς οφθαλμούς εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους, καθώς η έκθεση σε υψηλά επίπεδα υπεριώδους ακτινοβολίας δύναται να προκαλέσει εγκαύματα στον αμφιβληστροειδή. Επισημαίνεται δε, ότι συχνά οι επιπτώσεις δε γίνονται άμεσα αισθητές, καθώς δεν προκαλείται αίσθημα πόνου ή άλλο ερέθισμα, μπορούν όμως να προκαλέσουν μόνιμη και μη αναστρέψιμη βλάβη.
Σύμφωνα με οδηγίες της Ελληνικής Εταιρείας Υαλοειδούς Αμφιβληστροειδούς, συνίσταται η αποφυγή έκθεσης των παιδιών στην παρατήρηση του φαινομένου. Οι αρμόδιοι επιστημονικοί οργανισμοί επισημαίνουν παράλληλα ότι είναι επικίνδυνη η παρατήρηση του φαινομένου μέσω φωτογραφικών μηχανών ή από κάμερες κινητών τηλεφώνων. Γενικότερα, το φαινόμενο μπορεί να παρατηρηθεί μόνο με τη χρήση εγκεκριμένων και πιστοποιημένων φίλτρων, καθώς τόσο τα γυαλιά ηλίου και οι κάμερες όσο και άλλα αυτοσχέδια γυαλιά δεν προσφέρουν καμία προφύλαξη».
(Πηγή: Nextdeal.gr)
19 Μαρ 2015
Hospital Protection: Νέο πρόγραμμα αποκλειστικά για ανασφάλιστους από την Interlife
Tο νέο πρόγραμμα της INTERLIFE Ασφαλιστικής HOSPITAL PROTECTION που σχεδιάστηκε και δημιουργήθηκε αποκλειστικά για να καλύψει τις ανάγκες ανασφάλιστων ατόμων και παρέχεται σε ιδιαίτερα προνομιακές τιμές.
Σκοπός του Προγράμματος
Το πρόγραμμα HOSPITAL PROTECTION είναι ένα πρωτοποριακό πλήρες πρόγραμμα που συνδυάζει την κάλυψη των νοσηλίων του ασφαλισμένου εντός Δημόσιου Νοσοκομείου, με την κάλυψη των Διαγνωστικών Εξετάσεων και των Επισκέψεων σε Ιατρούς στα εξωτερικά ιατρεία Δημόσιων Νοσοκομείων, βάσει πρωτοτύπων αποδείξεων.
Παράλληλα παρέχει αποζημίωση στον ασφαλιζόμενο σε περίπτωση ατυχήματος.Στόχος του προγράμματος είναι να προσφέρει στον ασφαλιζόμενο με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο κάλυψη στους τομείς της πρόληψης, της διάγνωσης και της θεραπείας, να του εξασφαλίζει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας σε κάθε επίπεδο, καθώς και να τον βοηθήσει έγκαιρα και αποτελεσματικά σε περίπτωση ατυχήματος ή αιφνίδιας ασθένειας.
Χαρακτηριστικά Προγράμματος
Το πρόγραμμα HOSPITAL PROTECTION παρέχει σε εσάς ή/και στην οικογένειά σας την πολυτέλεια μίας ολοκληρωμένης κάλυψης υγείας 24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες το χρόνο με ιδιαίτερα ανταγωνιστικό ασφάλιστρο. Είναι σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο, ώστε να συνδυάζει ευέλικτα και δυναμικά διάφορες μορφές εξασφάλισης απλά, μοντέρνα και οικονομικά.
Αναλυτικότερα το πρόγραμμα σας παρέχει:
• Πλήρης κάλυψη Νοσοκομειακών Εξόδων:
Σε περίπτωση εισαγωγής του ασφαλισμένου σε Δημόσιο Νοσοκομείο εντός Ελλάδος, από Ατύχημα ή Ασθένεια, η εταιρία καλύπτει μέχρι του ποσού των 10.000 € ανά περιστατικό και ετησίως.
Καλύπτεται το 90% των πραγματικών δαπανών (εκπιπτόμενο ποσό το 10% επι των πραγματικών δαπανών) που πραγματοποιήθηκαν εντός Δημόσιου Νοσοκομείου. Επίσης καλύπτονται τα έξοδα για δωμάτιο και τροφή έως 100 € ημερησίως.
• Πλήρης Κάλυψη Εξωνοσοκομειακής Περίθαλψης:
Η εταιρία καλύπτει τα έξοδα περίθαλψης στα Εξωτερικά Ιατρεία Δημόσιου Νοσοκομείου εντός Ελλάδος μέχρι ποσού 1.500 €. Συγκεκριμένα καλύπτονται για:
• Αμοιβές γιατρών, 90% των πραγματοποιηθέντων εξόδων, με ανώτατο όριο τα 50 € ανά επίσκεψη και 300 € ετησίως.
• Διαγνωστικές εξετάσεις, 90% των πραγματοποιηθέντων εξόδων, με ανώτατο όριο τα 300 € ανά περίπτωση και ετησίως
• Μικρές Χειρουργικές επεμβάσεις που δε χρήζουν νοσηλείας, 90% των πραγματοποιηθέντων εξόδων, με ανώτατο όριο τα 600 € ανά περίπτωση και ετησίως
• Αγορά Φαρμάκων, 75% των πραγματοποιηθέντων εξόδων , με ανώτατο όριο τα 300 € ανά περίπτωση και ετησίως
• Χειρουργικό Επίδομα:
Σε περίπτωση που ο ασφαλιζόμενος χρειασθεί να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση, συνεπεία ατυχήματος ή ασθένειας, τότε καταβάλλεται χειρουργικό επίδομα ανάλογα με τη σοβαρότητα της επέμβασης με ανώτατο όριο τα 1.000€.-
• Αποζημίωση συνεπεία Ατυχήματος
Η Εταιρία αναλαμβάνει την υποχρέωση να καταβάλλει στον ασφαλιζόμενο ή στους δικαιούχους του ποσό αποζημίωσης έως 10.000 €, όταν επέλθει ένας από τους παρακάτω κινδύνους:
Θάνατος από Ατύχημα και Μόνιμη Ολική Αναπηρία. Σε περίπτωση Μόνιμης Μερικής
Ανικανότητας από Ατύχημα καταβάλλεται ποσοστό του ανωτέρω ποσού ανάλογα με τον βαθμό της αναπηρίας.
Στην περίπτωση που ο ασφαλιζόμενος υποβάλλει πρώτα το σύνολο των δαπανών του σε άλλον ασφαλιστικό φορέα (δημόσιο ή ιδιωτικό) και αποζημιωθεί με ποσό ίσο ή μεγαλύτερο από το εκάστοτε εκπιπτόμενο, τότε η Εταιρία θα καταβάλλει το 100% της διαφοράς που προκύπτει.
• Συνδυαστικότητα του Προγράμματος HOSPITAL PROTECTION:
Το πρόγραμμα αυτό μπορεί να συνδυαστεί με οποιοδήποτε πρόγραμμα Προσωπικών Ατυχημάτων καθώς και με ανεξάρτητες καλύψεις όπως το Επίδομα Σοβαρών Ασθενειών, η Μόνιμη Ολική Ανικανότητα από Ασθένεια κ.τ.λ. Δεν συνδυάζεται με άλλα νοσοκομειακά προγράμματα.
Σε περίπτωση που ο ασφαλιζόμενος χρειασθεί να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση, συνεπεία ατυχήματος ή ασθένειας, τότε καταβάλλεται χειρουργικό επίδομα ανάλογα με τη σοβαρότητα της επέμβασης με ανώτατο όριο τα 1.000€.-
• Αποζημίωση συνεπεία Ατυχήματος
Η Εταιρία αναλαμβάνει την υποχρέωση να καταβάλλει στον ασφαλιζόμενο ή στους δικαιούχους του ποσό αποζημίωσης έως 10.000 €, όταν επέλθει ένας από τους παρακάτω κινδύνους:
Θάνατος από Ατύχημα και Μόνιμη Ολική Αναπηρία. Σε περίπτωση Μόνιμης Μερικής
Ανικανότητας από Ατύχημα καταβάλλεται ποσοστό του ανωτέρω ποσού ανάλογα με τον βαθμό της αναπηρίας.
Στην περίπτωση που ο ασφαλιζόμενος υποβάλλει πρώτα το σύνολο των δαπανών του σε άλλον ασφαλιστικό φορέα (δημόσιο ή ιδιωτικό) και αποζημιωθεί με ποσό ίσο ή μεγαλύτερο από το εκάστοτε εκπιπτόμενο, τότε η Εταιρία θα καταβάλλει το 100% της διαφοράς που προκύπτει.
• Συνδυαστικότητα του Προγράμματος HOSPITAL PROTECTION:
Το πρόγραμμα αυτό μπορεί να συνδυαστεί με οποιοδήποτε πρόγραμμα Προσωπικών Ατυχημάτων καθώς και με ανεξάρτητες καλύψεις όπως το Επίδομα Σοβαρών Ασθενειών, η Μόνιμη Ολική Ανικανότητα από Ασθένεια κ.τ.λ. Δεν συνδυάζεται με άλλα νοσοκομειακά προγράμματα.
Διευκρινίσεις:
• Οι παραπάνω καλύψεις ισχύουν καθ’ όλο το 24ώρο, για περιστατικά που λαμβάνουν χώρα εντός των ορίων της Ελληνικής Επικράτειας καθώς και για έξοδα / δαπάνες που πραγματοποιούνται εντός της Ελληνικής Επικράτειας.
• Ασφαλίζονται άτομα από 3 μηνών έως 60 ετών.
• Η ασφάλιση λήγει στην ηλικία των 65 ετών.
• Στα παραπάνω ασφάλιστρα μπορεί να εφαρμοσθεί ΕΛΑ
• Οι παραπάνω καλύψεις ισχύουν καθ’ όλο το 24ώρο, για περιστατικά που λαμβάνουν χώρα εντός των ορίων της Ελληνικής Επικράτειας καθώς και για έξοδα / δαπάνες που πραγματοποιούνται εντός της Ελληνικής Επικράτειας.
• Ασφαλίζονται άτομα από 3 μηνών έως 60 ετών.
• Η ασφάλιση λήγει στην ηλικία των 65 ετών.
• Στα παραπάνω ασφάλιστρα μπορεί να εφαρμοσθεί ΕΛΑ
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
17 Μαρ 2015
Γιατί η υπουργός Νάντια Βαλαβάνη προτίμησε την ιδιωτική από την κοινωνική ασφάλιση!
Η ιδιωτική ασφάλιση ήταν για χρόνια «ταμπού» για τις κυβερνήσεις και τις πολιτικές τους σε θέματα συντάξεων και υγείας θεωρώντας την ως προσωπική υπόθεση του καθένα να ασφαλίζεται σε ασφαλιστικές εταιρίες είτε για να βελτιώσει την σύνταξή του είτε την υγεία του κλπ.
Δηλαδή θεωρούσαν την ιδιωτική ασφάλιση σαν ένα είδος «πολυτελείας» για λίγους και παράλληλα όλοι μιλούσαν και στήριζαν το κοινωνικό ασφαλιστικό σύστημα που ως ένα βαθμό κάθε άλλο παρά σαν κοινωνικό σύστημα αναπτύχθηκε. Αντίθετα αποτελούσε πελατειακό ψηφοθηρικό ορμητήριο σχεδόν όλων των μεταπολιτευτικών κυβερνήσεων και «άντρο» σκανδάλων και σπατάλης.
Παράλληλα αποτελούσε και πεδίο προεκλογικών και αντιπολιτευτικών συγκρούσεων μεταξύ όλων των κομμάτων εξουσίας, μηδέ εξαιρούμενης της αριστεράς.
Αν κάνουμε μια σύντομη αναδρομή από το 1974 και μετά θα δούμε ότι το ασφαλιστικό σύστημα αποτέλεσε ο σίγουρος χρηματοδότης των δημόσιων οικονομικών. Τα μετρητά των ταμείων έμεναν άτοκα στην Τράπεζα της Ελλάδος για την ενίσχυση της κρατικής ρευστότητας.
Και το ερώτημα είναι απλό, μπορούσε ένα σύστημα να έχει μέλλον όταν δεν επένδυε και δεν αξιοποιούσε την κινητή και ακίνητη περιουσία. Βέβαια υπήρχε το δόγμα ότι το κράτος στηρίζει και εγγυάται τις συντάξεις .
Αλλά κανείς δεν αναρωτήθηκε ή σκέφτηκε ότι και τα κράτη χρεοκοπούν .
Ασε, δε αν δούμε το θέμα της περίθαλψης πως στην ουσία το διαχειρίζονταν μέσω του ΙΚΑ και των μονάδων του υγείας, που στην ουσία είχαμε κοστοβόρες μονάδες με κακής ποιότητας υπηρεσίες, όπου το ρουσφέτι έπεφτε σύννεφο.
Αν δε πάμε πρόσφατα, μερικά χρόνια πίσω, όπου το ΙΚΑ πετούσε λεφτά σε διαφημίσεις και χορηγίες (αν και μονοπωλιακός ασφαλιστικός οργανισμός) που καμιά ασφαλιστική εταιρία δεν θα έκανε. Έστηνε παράτες εγκαίνια και πολυτελή περίπτερα στη ΔΕΘ.
Βέβαια θα ήταν παράληψη να μη αναφέρουμε πώς την εποχή του «χρηματιστηρίου» ξαφνικά αποφασίστηκε ότι έπρεπε τα ασφαλιστικά ταμεία να έχουν και επενδυτική πολιτική . Και εκεί έγινε το μεγάλο «πάρτι» καθώς με «χύμα» και «αδιαφανείς» διαδικασίες επενδύθηκαν και χάθηκαν χρήματα.
Ερχόμενοι τώρα στο σήμερα και με την έναρξη του μνημονίου είδαμε να αναπτύσσεται μια νέα στρατηγική ότι πλέον πάνε όλοι ιδιωτική ασφάλιση και ξεχάστε την σιγουριά της κοινωνικής.
Και στην προηγούμενη κατάσταση που περιγράψαμε και σε αυτή που ακολούθησε και σε αυτή που μπαίνουμε δεν υπάρχουν «μαγικές συνταγές» και ούτε υπάρχει προοπτική και μέλλον αν δεν αρχίσουμε να μιλάμε πλέον με τον όρο «σύστημα ασφάλισης» και πως αυτό θα είναι βιώσιμο.
Και βιώσιμο σύστημα ασφάλισης θα υπάρξει μόνο όταν και κράτος και ιδιώτες θα μπορούν να συνεργαστούν και να υπάρχουν ίσες δυνατότητες πρόσβασης των πολιτών σε αυτό το σύστημα.
Σαφώς και ο ιδιωτικός τομέας δεν μπορεί να «πάρει πάνω» του το κοινωνικό ασφαλιστικό σύστημα που έχει δομηθεί όπως έχει δομηθεί στην Ελλάδα, αλλά και γενικά δεν είναι αυτός ο ρόλος του.
Άρα, η χρυσή τομή είναι ούτε η κοινωνική ασφάλιση πρέπει να αποδομηθεί ούτε ο ρόλος της ιδιωτικής ασφάλισης να αγνοηθεί.
Και η αφορμή που κάνουμε αυτό το άρθρο είναι η διαμάχη που ξέσπασε στο εσωτερικό του κυβερνώντος κόμματος με αφορμή την νοσηλεία της Αν. Υπουργού Οικονομικών Νάντιας Βαλαβάνη σε ιδιωτική κλινική και η απάντηση της στους επικρατές της.
Δηλαδή θεωρούσαν την ιδιωτική ασφάλιση σαν ένα είδος «πολυτελείας» για λίγους και παράλληλα όλοι μιλούσαν και στήριζαν το κοινωνικό ασφαλιστικό σύστημα που ως ένα βαθμό κάθε άλλο παρά σαν κοινωνικό σύστημα αναπτύχθηκε. Αντίθετα αποτελούσε πελατειακό ψηφοθηρικό ορμητήριο σχεδόν όλων των μεταπολιτευτικών κυβερνήσεων και «άντρο» σκανδάλων και σπατάλης.
Παράλληλα αποτελούσε και πεδίο προεκλογικών και αντιπολιτευτικών συγκρούσεων μεταξύ όλων των κομμάτων εξουσίας, μηδέ εξαιρούμενης της αριστεράς.
Αν κάνουμε μια σύντομη αναδρομή από το 1974 και μετά θα δούμε ότι το ασφαλιστικό σύστημα αποτέλεσε ο σίγουρος χρηματοδότης των δημόσιων οικονομικών. Τα μετρητά των ταμείων έμεναν άτοκα στην Τράπεζα της Ελλάδος για την ενίσχυση της κρατικής ρευστότητας.
Και το ερώτημα είναι απλό, μπορούσε ένα σύστημα να έχει μέλλον όταν δεν επένδυε και δεν αξιοποιούσε την κινητή και ακίνητη περιουσία. Βέβαια υπήρχε το δόγμα ότι το κράτος στηρίζει και εγγυάται τις συντάξεις .
Αλλά κανείς δεν αναρωτήθηκε ή σκέφτηκε ότι και τα κράτη χρεοκοπούν .
Ασε, δε αν δούμε το θέμα της περίθαλψης πως στην ουσία το διαχειρίζονταν μέσω του ΙΚΑ και των μονάδων του υγείας, που στην ουσία είχαμε κοστοβόρες μονάδες με κακής ποιότητας υπηρεσίες, όπου το ρουσφέτι έπεφτε σύννεφο.
Αν δε πάμε πρόσφατα, μερικά χρόνια πίσω, όπου το ΙΚΑ πετούσε λεφτά σε διαφημίσεις και χορηγίες (αν και μονοπωλιακός ασφαλιστικός οργανισμός) που καμιά ασφαλιστική εταιρία δεν θα έκανε. Έστηνε παράτες εγκαίνια και πολυτελή περίπτερα στη ΔΕΘ.
Βέβαια θα ήταν παράληψη να μη αναφέρουμε πώς την εποχή του «χρηματιστηρίου» ξαφνικά αποφασίστηκε ότι έπρεπε τα ασφαλιστικά ταμεία να έχουν και επενδυτική πολιτική . Και εκεί έγινε το μεγάλο «πάρτι» καθώς με «χύμα» και «αδιαφανείς» διαδικασίες επενδύθηκαν και χάθηκαν χρήματα.
Ερχόμενοι τώρα στο σήμερα και με την έναρξη του μνημονίου είδαμε να αναπτύσσεται μια νέα στρατηγική ότι πλέον πάνε όλοι ιδιωτική ασφάλιση και ξεχάστε την σιγουριά της κοινωνικής.
Και στην προηγούμενη κατάσταση που περιγράψαμε και σε αυτή που ακολούθησε και σε αυτή που μπαίνουμε δεν υπάρχουν «μαγικές συνταγές» και ούτε υπάρχει προοπτική και μέλλον αν δεν αρχίσουμε να μιλάμε πλέον με τον όρο «σύστημα ασφάλισης» και πως αυτό θα είναι βιώσιμο.
Και βιώσιμο σύστημα ασφάλισης θα υπάρξει μόνο όταν και κράτος και ιδιώτες θα μπορούν να συνεργαστούν και να υπάρχουν ίσες δυνατότητες πρόσβασης των πολιτών σε αυτό το σύστημα.
Σαφώς και ο ιδιωτικός τομέας δεν μπορεί να «πάρει πάνω» του το κοινωνικό ασφαλιστικό σύστημα που έχει δομηθεί όπως έχει δομηθεί στην Ελλάδα, αλλά και γενικά δεν είναι αυτός ο ρόλος του.
Άρα, η χρυσή τομή είναι ούτε η κοινωνική ασφάλιση πρέπει να αποδομηθεί ούτε ο ρόλος της ιδιωτικής ασφάλισης να αγνοηθεί.
Και η αφορμή που κάνουμε αυτό το άρθρο είναι η διαμάχη που ξέσπασε στο εσωτερικό του κυβερνώντος κόμματος με αφορμή την νοσηλεία της Αν. Υπουργού Οικονομικών Νάντιας Βαλαβάνη σε ιδιωτική κλινική και η απάντηση της στους επικρατές της.
Δείτε το σχετικό κομμάτι που κατά την άποψή μας είναι το ρεζουμέ:
«Ο Πρόεδρος της ΟΕΝΓΕ σε δημόσια ανακοίνωση του ζητά την «ιδιώτευση» μου, επειδή νοσηλεύομαι σε ιδιωτικό θεραπευτήριο. Αν ο κ. Βαρνάβας έμπαινε στον κόπο να κοιτάξει το βιογραφικό μου, θα διαπίστωνε ότι επί 23 χρόνια, έως και τις 26.1.2015, ήμουν εργαζόμενη σε ιδιωτική ασφαλιστική εταιρεία.
» Μήπως μια τέτοια δουλειά, στο αντικείμενο της οποίας συμπεριλαμβάνονταν και τα ιδιωτικά νοσηλευτικά συμβόλαια, με ένα από τα οποία νοσηλεύομαι σήμερα, δείχνει "έλλειψη εμπιστοσύνης στο δημόσιο σύστημα υγείας" και "ασυνέπεια λόγων και έργων"; Κάποιος θα έπρεπε, σε αυτή την περίπτωση, να μου το έχει επισημάνει και να έχω παραιτηθεί από τη δουλειά μου εδώ και δεκαετίες.
» Ο κ. Βαρνάβας προφανώς επίσης αγνοεί ότι η δουλειά αυτή στάθηκε ιστορικά καταφύγιο απασχόλησης, στη δικτατορία όσο και μετά από κρίσεις στ’ αριστερά κόμματα αργότερα. Κι ότι μετά το 1989 και επί χρόνια, σε αυτή τη δουλειά απασχολήθηκαν κατάλογος ολόκληρος από μετέπειτα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ και της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, που είχαν μόλις τότε, λόγω συγκυβέρνησης Τζαννετάκη, αποχωρήσει από το ΚΚΕ.
» Όσο για τη χρήση ενός από τα προϊόντα της δουλειάς μου σήμερα, ο πρόεδρος της ΟΕΝΓΕ, γιατρός και στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ ο ίδιος, χωρίς καν να έχει απευθυνθεί πρώτα σε μένα με οποιονδήποτε άλλο τρόπο, θέτει δημόσια θέματα τα οποία ξέρει ότι για να απαντηθούν, επί της ουσίας καταργούν το ιατρικό απόρρητο. Το δικό μου, όχι το δικό του»
13 Μαρ 2015
30 εκατ. ευρώ χάνονται από τα ανασφάλιστα οχήματα
«Δίνουμε στο δημόσιο ταμείο 30 εκατ. ευρώ το χρόνο με μια απλή διασταύρωση στοιχείων και κανείς δεν τα παίρνει», δηλώνει στο IW ο πρόεδρος της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος, κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, αναφερόμενος στις πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει ο κλάδος για τον περιορισμό των ανασφάλιστων οχημάτων.
Όπως επισημαίνει, τα τελευταία χρόνια έγινε μια μεγάλη προσπάθεια ώστε να συγκεντρωθούν όλα τα απαραίτητα στοιχεία τόσο από την πλευρά της αγοράς, όσο και από την πολιτεία και με τη σωστή διασταύρωση των δεδομένων να προκύψουν τα ανασφάλιστα κυκλοφορούντα οχήματα στην αγορά.
Προσθέτει μάλιστα ότι, πλέον, εκκρεμεί το τελευταίο βήμα για την ολοκλήρωση της σχετικής διαδικασίας, δίχως αυτό να γίνεται με αποτέλεσμα να χάνονται ετησίως περί τα 30 εκατ. ευρώ, σε μια περίοδο κατά την οποία η σημερινή κυβέρνηση, όπως και η προηγούμενη, αναζητεί -απεγνωσμένα- έσοδα για να καλυφθούν οι υποχρεώσεις της χώρας.
Πάντως η Ένωση φαίνεται πως δεν το… βάζει κάτω. Πληροφορίες αναφέρουν ότι μέσα στις επόμενες ημέρες εκπρόσωποί της θα έχουν συνάντηση με τον υπουργό Οικονομικών, Γιάνη Βαρουφάκη, προκειμένου να τον «πείσουν» το όλο θέμα να λάβει αίσιο τέλος.
(Πηγή: Insuranceworld.gr)
12 Μαρ 2015
O πόλεμος τιμών στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου βούλιαξε την παραγωγή ασφαλίστρων
12.3.15
Ασφάλεια αυτοκινήτου, Ασφαλιστικές Εταιρίες, Ασφαλιστική αγορά, Αυτοκίνητο, Φθηνά Ασφάλιστρα
No comments
Ρεκόρ μείωσης παρουσίασε η παραγωγή ασφαλίστρων στην αστική ευθύνη ασφάλισης αυτοκινήτου (υποχρεωτική ασφάλιση) τον πρώτο μήνα του 2015 ενώ σταθερά πτωτική είναι και η παραγωγή που αφορά τις προαιρετικές ασφαλιστικές καλύψεις οχημάτων.
Συγκεκριμένα σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών για τις ασφαλιστικές εταιρίες μέλη της, τον Ιανουάριο του 2015 η παραγωγή στην Αστική ευθύνη χερσαίων οχημάτων διαμορφώθηκε στα €78.921.111,90 παρουσιάζοντας μείωση 24,0% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.Ενώ στο κλάδο ασφάλισης Χερσαία οχήματα (προαιρετικές καλύψεις) η παραγωγή διαμορφώθηκε στα € 18.899.734,59 μείωση 18,5% με το αντίστοιχο διάστημα.
Σύμφωνα με ανθρώπους της αγοράς βασική αιτία της μείωσης στην παραγωγή είναι οι μειωμένες τιμές των ασφαλιστικών εταιριών στις βασικές ασφαλιστικές καλύψεις (αστική ευθύνη) που ακολουθεί σχεδόν το σύνολο των ασφαλιστικών εταιριών.
Ένας δεύτερος παράγοντας της μείωσης στην παραγωγή είναι οι ασφαλιστικές εταιρίες Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών των οποίων την παραγωγή δεν καταγράφει η έρευνα της Ένωσης των Ασφαλιστικών.
Σε αυτή την πτωτική τάση στην παραγωγή ασφαλίστρων συμβάλουν τόσο τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα και μηχανάκια καθώς και οι αποσύρσεις ΙΧ από την κυκλοφορία κάθε τέλους του χρόνου για να αποφύγουν οι κάτοχοι τους την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας .
Ωστόσο, κύκλοι της αγοράς τόσο για το θέμα των τιμών όσο και για την μεγάλη διαρροή αυτοκινήτων προς την ΕΠΥ κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για μικρές και μεσαίες ασφαλιστικές εταιρίες που πλήττονται κύρια από τον πόλεμο των τιμών σε σχέση με την κεφαλαιακή τους επάρκεια στα εποπτικά κεφάλαια, ενόψει μάλιστα και της εφαρμογής από το 2016 του νέου θεσμικού πλαισίου της Solvency II.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
Συγκεκριμένα σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών για τις ασφαλιστικές εταιρίες μέλη της, τον Ιανουάριο του 2015 η παραγωγή στην Αστική ευθύνη χερσαίων οχημάτων διαμορφώθηκε στα €78.921.111,90 παρουσιάζοντας μείωση 24,0% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.Ενώ στο κλάδο ασφάλισης Χερσαία οχήματα (προαιρετικές καλύψεις) η παραγωγή διαμορφώθηκε στα € 18.899.734,59 μείωση 18,5% με το αντίστοιχο διάστημα.
Σύμφωνα με ανθρώπους της αγοράς βασική αιτία της μείωσης στην παραγωγή είναι οι μειωμένες τιμές των ασφαλιστικών εταιριών στις βασικές ασφαλιστικές καλύψεις (αστική ευθύνη) που ακολουθεί σχεδόν το σύνολο των ασφαλιστικών εταιριών.
Ένας δεύτερος παράγοντας της μείωσης στην παραγωγή είναι οι ασφαλιστικές εταιρίες Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών των οποίων την παραγωγή δεν καταγράφει η έρευνα της Ένωσης των Ασφαλιστικών.
Σε αυτή την πτωτική τάση στην παραγωγή ασφαλίστρων συμβάλουν τόσο τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα και μηχανάκια καθώς και οι αποσύρσεις ΙΧ από την κυκλοφορία κάθε τέλους του χρόνου για να αποφύγουν οι κάτοχοι τους την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας .
Ωστόσο, κύκλοι της αγοράς τόσο για το θέμα των τιμών όσο και για την μεγάλη διαρροή αυτοκινήτων προς την ΕΠΥ κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για μικρές και μεσαίες ασφαλιστικές εταιρίες που πλήττονται κύρια από τον πόλεμο των τιμών σε σχέση με την κεφαλαιακή τους επάρκεια στα εποπτικά κεφάλαια, ενόψει μάλιστα και της εφαρμογής από το 2016 του νέου θεσμικού πλαισίου της Solvency II.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
Εθνική Ασφαλιστική: Μείωση Τιμολογίου Κλάδου Αυτοκινήτου
12.3.15
Ασφάλεια αυτοκινήτου, Αυτοκίνητο, Εθνική Ασφαλιστική, μείωση ασφαλίστρων, Νέο τιμολόγιο
No comments
Σε διόρθωση του τιμολογίου της στο Κλάδο Αυτοκινήτου, σε συγκεκριμένες περιοχές, προέβη η Εθνική Ασφαλιστική.
Σύμφωνα με εγκύκλιο της εταιρίας προς τους συνεργάτες της, η βελτίωση του τιμολογίου αφορά τις κάτωθι περιοχές:
- Ανάβυσσος
- Αρτέμιδα Αττικής
- Ασπρόπυργος
- Αυλώνα
- Βίλια
- Ερυθρές
- Κάλαμος Αττ.
- Καλύβια Θορικού Αττικής
- Καπανδρίτι
- Κερατέα
- Κορωπί Αττκής
- Λαύριο
- Μαγούλα
- Μάνδρα
- Μαραθώνας
- Μαρκόπουλο
- Μαρκόπουλο Αττικής
- Μέγαρα Αττικής
- Νέα Μάκρη
- Νέα Πέραμος Αττ.
- Παιανία
- Ραφήνα Αττικής
- Σπάτα
- Ωρωπός
Σημειώνεται ότι η εν λόγω τροποποίηση αφορά σε χρήσεις ΕΙΧ – ΜΟΤΟ και ανέρχεται σε ποσοστό περίπου της τάξεως του 6%.
(Πηγή: Nextdeal.gr)
(Πηγή: Nextdeal.gr)
11 Μαρ 2015
«Φροντίδα Επισκευής Οχήματος» από την Υδρόγειο Ασφαλιστική
Η Υδρόγειος Ασφαλιστική, στοχεύοντας στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, δημιούργησε τη νέα δωρεάν υπηρεσία «Φροντίδα Επισκευής Οχήματος».
Η νέα υπηρεσία δίνει τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους αλλά και τρίτους δικαιούχους αποζημίωσης της Υδρογείου, σε περίπτωση ατυχήματος, να επισκευάσουν το όχημά τους άμεσα και χωρίς κόστος σε ένα από τα συνεργαζόμενα με την εταιρεία συνεργεία της περιοχής τους, απολαμβάνοντας προνόμια όπως:
- Πρόσβαση σε δίκτυο επιλεγμένων συνεργείων.
- Δυνατότητα μεταφοράς του οχήματός τους προς και από το συνεργείο.
- Επισκευή του οχήματος χωρίς εμπλοκή τους σε χρονοβόρες διαδικασίες.
- Απαλλαγή από την ανάγκη εκταμίευσης χρημάτων.
- Δυνατότητα παροχής αυτοκινήτου αντικατάστασης μετά την τρίτη εργάσιμη ημέρα από την εισαγωγή στο συνεργείο.
- Εγγύηση ποιότητας εργασιών και ανταλλακτικών από το συνεργείο.
- Καθαρισμό αυτοκίνητου πριν από την παράδοση.
- Τεχνικό έλεγχο του οχήματος (παρέχεται από ορισμένα συνεργεία).
Η υπηρεσία μπορεί να αξιοποιηθεί μετά από ατύχημα για το οποίο δεν υπάρχει ευθύνη του οδηγού του ασφαλισμένου οχήματος ή του τρίτου δικαιούχου, η δε διεκπεραίωση γίνεται στο πλαίσιο του Φιλικού Διακανονισμού και μόνο μετά την αποδοχή ευθύνης της ασφαλιστικής εταιρείας του υπαίτιου. Επίσης είναι δυνατή η χρήση της ανωτέρω υπηρεσίας για καλύψεις που περιλαμβάνονται στο ασφαλιστήριο, όπως Ιδίων Ζημιών, Πυρός κ.λπ.
10 Μαρ 2015
Χωρίς το βιβλιάριο υγείας οι ασφαλισμένοι στους γιατρούς του ΕΟΠΥΥ
Όπως ανακοίνωσε η διοίκηση του ΕΟΠΥΥ οι γιατροί μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχουν την ασφαλιστική ικανότητα του ασφαλισμένου και χωρίς να προσκομίζεται η ανανέωση που έχει καταργηθεί .
Συγκεκριμένα αναφέρει:
Ο ΕΟΠΥΥ στα πλαίσια της εφαρμογής του συστήματος (ΑΤΛΑΣ), υπενθυμίζεται ότι υπάρχει διαθέσιμη εφαρμογή στο site του ΕΟΠΥΥ (www.eopyy.gov.gr/Εφαρμογές/Ασφαλιστική Ικανότητα), μέσω της οποίας οι συμβεβλημένοι γιατροί και πάροχοι υγείας, έχουν υποχρέωση να ελέγχουν ηλεκτρονικά την ασφαλιστική ικανότητα των ασφαλισμένων του ΕΟΠΥΥ, πριν από την παροχή οποιασδήποτε υπηρεσίας.
Μέσω της εφαρμογής, ελέγχεται η ασφαλιστική ικανότητα για τα άμεσα και έμμεσα μέλη (με υποχρεωτική αναφορά στο άμεσο μέλος), σε συγκεκριμένη ημερομηνία, με ενημέρωση του ενδιαφερόμενου, ως προς τη διάρκεια ισχύος της ικανότητας, βάσει του ΑΜΚΑ του ασφαλισμένου.
Επιπλέον, μόνο για το έμμεσο μέλος ασφαλισμένου, όταν δεν διαθέτει ατομικό Αριθμό Μητρώου /ΑΜΑ, δηλαδή δεν έχει απογραφεί, η εφαρμογή ενημερώνει, ότι παραμένει η υποχρέωση ελέγχου του ατομικού και του οικογενειακού Βιβλιαρίου Υγείας.
Ο ΕΟΠΥΥ στα πλαίσια της εφαρμογής του συστήματος (ΑΤΛΑΣ), υπενθυμίζεται ότι υπάρχει διαθέσιμη εφαρμογή στο site του ΕΟΠΥΥ (www.eopyy.gov.gr/Εφαρμογές/Ασφαλιστική Ικανότητα), μέσω της οποίας οι συμβεβλημένοι γιατροί και πάροχοι υγείας, έχουν υποχρέωση να ελέγχουν ηλεκτρονικά την ασφαλιστική ικανότητα των ασφαλισμένων του ΕΟΠΥΥ, πριν από την παροχή οποιασδήποτε υπηρεσίας.
Μέσω της εφαρμογής, ελέγχεται η ασφαλιστική ικανότητα για τα άμεσα και έμμεσα μέλη (με υποχρεωτική αναφορά στο άμεσο μέλος), σε συγκεκριμένη ημερομηνία, με ενημέρωση του ενδιαφερόμενου, ως προς τη διάρκεια ισχύος της ικανότητας, βάσει του ΑΜΚΑ του ασφαλισμένου.
Επιπλέον, μόνο για το έμμεσο μέλος ασφαλισμένου, όταν δεν διαθέτει ατομικό Αριθμό Μητρώου /ΑΜΑ, δηλαδή δεν έχει απογραφεί, η εφαρμογή ενημερώνει, ότι παραμένει η υποχρέωση ελέγχου του ατομικού και του οικογενειακού Βιβλιαρίου Υγείας.
(Πηγή: Asfalisinext.gr)
9 Μαρ 2015
Ιατρικό Αθηνών: Γυναικολογικές εξετάσεις με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας
9.3.15
Εξετάσεις, Όμιλος Ιατρικού Αθηνών, Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, Προληπτικός έλεγχος, Υγεία
No comments
Συγκεκριμένα, οι προσφορές εξετάσεων προληπτικού έλεγχου περιλαμβάνουν τα εξής:
Α. Ψηφιακή Μαστογραφία και Τεστ ΠΑΠ στην προνομιακή τιμή των 55 ευρώ
Β. Υπέρηχο Μαστού και Τεστ ΠΑΠ στην προνομιακή τιμή των 55 ευρώ
Για ραντεβού, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν στα παρακάτω τηλέφωνα, καθημερινά από τις 09.00 έως τις 15.00:
- Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: τηλ. 210 6862346-7
- Ιατρικό Ψυχικού: τηλ. 210 6974032-3
- Ιατρικό Π. Φαλήρου: τηλ. 210 989 2120-2190
- Ιατρικό Διαβαλκανικό Θεσσαλονίκης: τηλ. 2310 400463 και 464
Μέσα από τις νέες προσφορές, ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών αναδεικνύει τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης ενόψει της Παγκόσμιας Ημέρας της Γυναίκας στις 8 Μαρτίου, πιστός στη δέσμευσή του να παρέχει διαρκώς κορυφαίες υπηρεσίες υγείας.
Ανασφάλιστα αυτοκίνητα: Το πρόβλημα παραμένει
Εδώ και τρία χρόνια που άρχισε να απασχολεί πολιτεία και ασφαλιστικές εταιρίες το πρόβλημα με τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα στους ελληνικούς δρόμους, που αρχικά λόγω της οικονομικής κρίσης ξεπέρασε και το ένα εκατομμύριο, μπορεί να περιορίστηκε αλλά συνεχίζει να είναι έντονο το φαινόμενο.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο πρόεδρος της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Αλ.Σαρρηγεωργίου, στην πρόσφατη συνέλευση των εταιριών, σήμερα περί τα 600.000 αυτοκίνητα και δεκάδες χιλιάδες δίκυκλα, κατ’ εκτίμηση, κυκλοφορούν στους δρόμους.
Η αναφορά αυτή , καθώς και οι πληροφορίες που υπάρχουν ,δείχνει ότι το περιβόητο σύστημα των διασταυρώσεων μεταξύ ασφαλιστικών εταιριών και Υπουργείου Οικονομικών μπορεί να αποδίδει σε επιτόπιους ελέγχους της τροχαίας ,αλλά δεν έχει ενεργοποιηθεί σχετικά με τα ειδοποιητήρια προς τους κατόχους ανασφάλιστων αυτοκινήτων.
Βέβαια το θέμα δεν είναι μόνο τα πρόστιμα που απειλούν όσους κατόχους αυτοκινήτων και δικύκλων κυκλοφορούν με ανασφάλιστοι αλλά οι οικονομικές και νομικές συνέπειες αν εμπλακούν τροχαίο ατύχημα.
Πάντως το θέμα συνεχίζει να απασχολεί έντονα την ασφαλιστική αγορά και τις ασφαλιστικές εταιρίες και από πλευράς εσόδων και από πλευράς Επικουρικού Κεφαλαίου που αναλαμβάνει τις αποζημιώσεις από ανασφάλιστα οχήματα και στην συνέχεια στρέφεται δικαστικά κατά των εμπλεκόμενων κατόχων ανασφάλιστων αυτοκινήτων.
Επίσης όπως χαρακτηριστικά ανέφερε και ο πρόεδρος της Ένωσης των Ασφαλιστικών Εταιριών αν αυτά τα αυτοκίνητα ήταν ασφαλισμένα το κράτος θα εισέπραττε επιπρόσθετα € 30 εκατ. από φορολογικά έσοδα.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο πρόεδρος της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Αλ.Σαρρηγεωργίου, στην πρόσφατη συνέλευση των εταιριών, σήμερα περί τα 600.000 αυτοκίνητα και δεκάδες χιλιάδες δίκυκλα, κατ’ εκτίμηση, κυκλοφορούν στους δρόμους.
Η αναφορά αυτή , καθώς και οι πληροφορίες που υπάρχουν ,δείχνει ότι το περιβόητο σύστημα των διασταυρώσεων μεταξύ ασφαλιστικών εταιριών και Υπουργείου Οικονομικών μπορεί να αποδίδει σε επιτόπιους ελέγχους της τροχαίας ,αλλά δεν έχει ενεργοποιηθεί σχετικά με τα ειδοποιητήρια προς τους κατόχους ανασφάλιστων αυτοκινήτων.
Βέβαια το θέμα δεν είναι μόνο τα πρόστιμα που απειλούν όσους κατόχους αυτοκινήτων και δικύκλων κυκλοφορούν με ανασφάλιστοι αλλά οι οικονομικές και νομικές συνέπειες αν εμπλακούν τροχαίο ατύχημα.
Πάντως το θέμα συνεχίζει να απασχολεί έντονα την ασφαλιστική αγορά και τις ασφαλιστικές εταιρίες και από πλευράς εσόδων και από πλευράς Επικουρικού Κεφαλαίου που αναλαμβάνει τις αποζημιώσεις από ανασφάλιστα οχήματα και στην συνέχεια στρέφεται δικαστικά κατά των εμπλεκόμενων κατόχων ανασφάλιστων αυτοκινήτων.
Επίσης όπως χαρακτηριστικά ανέφερε και ο πρόεδρος της Ένωσης των Ασφαλιστικών Εταιριών αν αυτά τα αυτοκίνητα ήταν ασφαλισμένα το κράτος θα εισέπραττε επιπρόσθετα € 30 εκατ. από φορολογικά έσοδα.
(Πηγή: Asfalisinet.gr)
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)