>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

2 Μαρ 2017

Άρειος Πάγος: Η ευθύνη στα μηχανάκια αν συμβεί τροχαίο καθώς κινούνται ανάμεσα σε λωρίδες

Σημαντική απόφαση του Αρείου Πάγου στην υπόθεση γυναίκας οδηγού μηχανής η οποία κινούμενη επί της διαχωριστικής γραμμής του δρόμου, επιχείρησε να περάσει μεταξύ αυτοκίνητου και νταλίκας 18,5 μέτρων, με αποτέλεσμα να σφηνωθεί και να πέσει στο οδόστρωμα, όπου της πάτησε το αριστερό χέρι η νταλίκα.

Δεν επιτρέπεται τα μηχανάκια να κινούνται ανάμεσα στις διαχωριστικές λωρίδες κυκλοφορίας των οχημάτων

Σύμφωνα με τον Άρειο Πάγο, μόνο οι οδηγοί των δικύκλων (μηχανάκια) που κινούνται μεταξύ των διακεκομμένων διαχωριστικών λωρίδων κυκλοφορίας ευθύνονται για πιθανό τροχαίο συμβάν και όχι τα αυτοκίνητα που κινούνται μέσα στο χώρο των λωρίδων κυκλοφορίας.

Το Ανώτατο Πολιτικό Δικαστήριο το απασχόλησε υπόθεση γυναίκας οδηγού μηχανής η οποία κινήτο επί της διαχωριστικής γραμμής του δρόμου και επιχείρησε να περάσει μεταξύ αυτοκίνητου και νταλίκας 18,5 μέτρων, με αποτέλεσμα να σφηνωθεί και να πέσει στο οδόστρωμα, όπου της πάτησε το αριστερό χέρι η νταλίκα.

Η οδηγός είχε πέσει σε μποτιλιάρισμα  πάνω αερογέφυρα (μονής κυκλοφορίας) και ενώ ήταν στο σημείο της κατωφέρειας, δηλαδή προς το τέλος της αερογέφυρας, όλα τα αυτοκίνητα εκινούντο με πολύ μικρή ταχύτητα, σχεδόν σημειωτόν. 

Σε κάποια χρονική στιγμή τα αυτοκίνητα είχαν σχεδόν ακινητοποιηθεί λόγω του μποτιλιαρίσματος και ενώ μπροστά της  υπήρχε ένα ΙΧ αυτοκίνητο και στην αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας, ήταν μια νταλίκα μήκους 18,5 μέτρων περίπου, η οδηγός της μηχανής επιχείρησε, «ανεπίτρεπτα, παράνομα και αντικανονικά εν όψει του ότι στο σημείο εκείνο της οδού η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται μόνο σε στοίχους», όπως αναφέρει η αρεοπαγιτική απόφαση, να περάσει ανάμεσα στα δύο αυτά οχήματα, προκειμένου «να προπορευθεί και εν τέλει να διανύσει όσο μεγαλύτερη απόσταση μπορούσε επί της οδού».

Στην προσπάθειά της αυτή όμως, λόγω «του ελαχίστου διαθεσίμου χώρου μεταξύ των δύο οχημάτων αλλά και λόγω αδέξιου χειρισμού της η μοτοσυκλέτα προσέκρουσε αρχικά στην πίσω αριστερή πλευρά του   ΙΧ  αυτοκινήτου και στη συνέχεια παρεξέκλινε ελαφρώς αριστερά, λόγω της αντίστασης που συνάντησε κατά την πρόσκρουσή της στο αυτοκίνητο, προς το ευρισκόμενο εντός της λωρίδας κυκλοφορίας του φορτηγό, που εν τω μεταξύ ξεκινούσε, ύστερα από   προσωρινή (λόγω πυκνής κίνησης) ακινητοποίησή του, με αποτέλεσμα κυριολεκτικά να εγκλωβιστεί - σφηνώσει η μοτοσυκλέτα μεταξύ των δύο αυτών οχημάτων (φορτηγού και ΙΧ αυτοκινήτου)».

Η οδηγός της μηχανής έπεσε στο οδόστρωμα μεταξύ των δύο λωρίδων κυκλοφορίας με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά στο αριστερό της χέρι «λόγω της διέλευσης από πάνω του πίσω δεξιού τροχού του με χαμηλή ταχύτητα, κινούμενης  νταλίκας» και να προκληθούν υλικές ζημιές στη μοτοσυκλέτα.

Κατόπιν αυτών η οδηγός προσέφυγε δικαστικά κατά του ιδιοκτήτη της νταλίκας για την αποκατάσταση της ζημιάς που έπαθε η  μηχανή της (την  είχε μισή - μισή με τον αδελφό της), κ.λπ. Όμως, στο Εφετείο του Πειραιά έχασε την δικαστική μάχη και άσκησε αναίρεση κατά της απόφαση αυτής στον Άρειο Πάγο, όπου όχι μόνο την έχασε και πάλι, αλλά της επιδικάστηκαν και δικαστικά έξοδα 2.700 ευρώ.

Οι αρεοπαγίτες, απέρριψαν ως αβάσιμη την αίτηση αναίρεσής της, καθώς την θεώρησαν «αποκλειστικά υπαίτια του ατυχήματος και της πρόκλησης του σοβαρού τραυματισμού της και των υλικών ζημιών της μοτοσυκλέτας που οδηγούσε».

Και αυτό γιατί:

«1) ως μέσος συνετός οδηγός όφειλε και μπορούσε να συμμορφωθεί με την υπάρχουσα επί του οδοστρώματος διαγράμμιση που υπεδείκνυε κίνηση οχημάτων σε στοίχους, πλην όμως εκείνη δεν ασκούσε τον έλεγχο και την εποπτεία του οχήματός της ώστε να δύναται σε κάθε στιγμή να εκτελέσει τους απαιτούμενους χειρισμούς (άρθρο 19 ΚΟΚ),

2) επιχείρησε να διενεργήσει παράνομα, αντικανονικά και ανέλεγκτα προσπέραση επί της διακεκομμένης διαχωριστικής γραμμής των λωρίδων κυκλοφορίας, δεν εκινείτο μέσα στα όρια μιας λωρίδας κυκλοφορίας (άρθρο 16 παρ. 3 ΚΟΚ) και

3) εν γένει δεν οδηγούσε με σύνεση και με διαρκώς τεταμένη την προσοχή της, δημιουργώντας έτσι κινδύνους ως προς την κυκλοφορία των οχημάτων και εν γένει των λοιπών χρηστών της οδού (άρθρο 12 ΚΟΚ)».

Σε άλλο σημείο οι αρεοπαγίτες αναφέρουν ότι «η οδική συμπεριφορά της, που αποκλειστικά είχε ως αποτέλεσμα την πρόκληση του τροχαίου ατυχήματος και τον αποτόκων αυτού συνεπειών, του οδηγού του φορτηγού μη βαρυνομένου με συνυπαιτιότητα αφού αυτός εκινείτο σταθερά εντός της λωρίδας κυκλοφορίας του και μάλιστα, αναγκαστικά λόγω της πυκνής κυκλοφορίας, με ελαχίστη ταχύτητα».

Μάλιστα, υπογραμμίζεται στην απόφαση του Αρείου Πάγου ότι το γεγονός ότι η νταλίκα ήταν στην αριστερή αντί της δεξιάς λωρίδας του οδοστρώματος (παράβαση άρθρου 17 του ΚΟΚ) «δεν θεμελιώνει αυτή καθεαυτή υπαιτιότητα του οδηγού αυτής». 

(Πηγή: Protothema.gr)

Τραγικό τροχαίο Θήβας: Οι πιθανότερες εκδοχές στο τι έφταιξε και τι πρέπει να συγκρατήσουμε [photos]

Έχουν περάσει λίγα 24ωρα και το πολύνεκρο τροχαίο στο 83ο χιλιόμετρο της Εθνικής οδού στην Θήβα, βρίσκει όλη την Ελλάδα να συζητά ακόμα συγκλονισμένη για το απίστευτο συμβάν που κόστισε τη ζωή σε τέσσερα άτομα. 

Το τραγικό τροχαίο που λίγες ώρες μετά το άκουσμα της είδησης, είδαμε όλοι από κάμερα ασφαλείας τα τρομακτικά και σοκαριστικά πλάνα, στα οποία ο νεαρός οδηγός της μαύρης Porsche GT2 χάνει τον έλεγχο της και εκείνη με μεγάλη ταχύτητα, μπαίνει σαν βολίδα στο χώρο στάθμευσης και πέφτει πάνω στο ασημί Honda Civic Type R της άτυχης οικογένειας, με αποτέλεσμα να ακολουθήσει μια τρομακτική έκρηξη και να γεμίσει ο τόπος συντρίμμια, με την τραγική φιγούρα του άτυχου πατέρα ο οποίος βγήκε κυριολεκτικά μέσα από μια πύρινη κόλαση καθώς η φωτιά πέρασε μέσα από τις τουαλέτες, αδυνατώντας να συνειδητοποιήσει τι έχει συμβεί.


Τα ερωτήματα στο τι έφταιξε και ο νεαρός οδηγός της Porsche έχασε εντελώς τον έλεγχο του αυτοκινήτου και καρφώθηκε στο αυτοκίνητο της άτυχης οικογένειας με την τραγική κατάληξη, αρχίζουν σιγά σιγά να βρίσκουν τις απαντήσεις τους. 

Σίγουρα δεν πρόκειται να φέρει πίσω τα χαμένα άτομα, αλλά οι απαντήσεις στα ερωτήματα αρκούν για να παραδειγματίσουν και να μας υπενθυμίσουν σε όλους μας πως μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα μπορεί να αλλάξουν όλα, από μια λάθος επιλογή, μια άτυχη στιγμή, έναν απρόβλεπτο συμβάν (π.χ. λάστιχο).

Από τα μέχρι στιγμής δεδομένα, όλοι εστιάζουν σε δύο κυρίως στοιχεία που φαίνεται ότι είναι οι πιθανότερες αιτίες που οδήγησαν στο τραγικό συμβάν.

Τα χειμερινά ελαστικά

Το πρώτο είναι τα χειμερινά ελαστικά που σύμφωνα και με τις εκτιμήσεις της αστυνομίας φορούσε το μοιραίο Porsche. Τα συγκεκριμένα ελαστικά είναι κατασκευασμένα για ιδιαίτερα χαμηλές θερμοκρασίες (έως -20 βαθμούς) και διαφορετικό και πιο περιορισμένο όριο ταχύτητας (συνήθως όχι άνω των 150-170χλμ/ώρα) σε σχέση με ένα συμβατικό ελαστικό.

Αυτό σημαίνει ότι αν βρεθούν σε θερμοκρασίες άνω των 15 βαθμών (που είχε εκείνη τη μέρα) και με πολύ υψηλές ταχύτητες, αρχίζουν και υπερθερμαίνονται και είναι ιδιαίτερα πιθανό να φύγουν κομμάτια, να αρχίσουν να καίγονται και να καταστραφούν εντελώς προκαλώντας απώλεια ελέγχου (που από ότι φαίνεται κάτι αντίστοιχο έχει συμβεί στο συγκεκριμένο τροχαίο).


Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι τα συγκεκριμένα χειμερινά ελαστικά ήταν παραγωγής του 2006 το ένα, ενώ ένα δεύτερο ήταν του 2007 (όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες του zougla.gr), προκαλώντας πρόσθετους προβληματισμούς για την αντοχή τους.

Ταχύτητα άνω των 250χλμ/ώρα
Ακόμα πιο καθοριστικός παράγοντας όμως, φαίνεται ότι υπήρξε η υπερβολικά υψηλή ταχύτητα που είχε αναπτύξει η Πόρσε. Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στοιχεία, με τις ενδείξεις και όλες τις εκτιμήσεις, ο νεαρός οδηγός της Porsche σε μεγάλο μέρος της διαδρομής είχε αναπτύξει ταχύτητες ίσες ή και άνω των 250χλμ/ώρα, ενώ υπάρχουν και μαρτυρίες για ελιγμούς με αλλαγή λωρίδων σε προηγούμενα σημεία της διαδρομής.

Άλλωστε, στο συγκεκριμένο σημείο που έγινε το ατύχημα υπάρχει η μεγάλη ευθεία που ευνοεί την ανάπτυξη ιδιαίτερα υψηλών ταχυτήτων, ενώ βάσει υπολογισμών αποστάσεων και χρόνου κάλυψης, κάποιοι μιλούν πλέον ανοιχτά και για ταχύτητα 280χλμ/ώρα κατά την στιγμή που είχε αρχίσει να χάνει τον έλεγχο.



Η ταχύτητα εισόδου του αυτοκινήτου στο πάρκινγκ, παρά την επαφή με το στηθαίο, φαίνεται να είναι εξωπραγματική (από τις φωτογραφίες του zougla.gr φαίνεται χαρακτηριστικά και η πινακίδα πως εκσφενδονίστηκε από την νησίδα στα αριστερά στη δεξιά πλευρά του δρόμου) και στη συνέχεια, εκτός ελέγχου, πέφτει με το πίσω μέρος του με τρομακτική φόρα πάνω στο σταθμευμένο όχημα, κάτι που επιβεβαιώνει την πολύ μεγάλη ταχύτητα που είχε αναπτύξει, και γίνεται λόγος για πρόσκρουση με 230χλμ/ώρα.


Τα δύο αυτά στοιχεία (ταχύτητα άνω των 250χλμ/ώρα και τα χειμερινά ελαστικά) δείχνουν και τα ευρύματα ότι είναι οι πιθανότεροι λόγοι για ότι συνέβη, καθώς 120-150 μέτρα πριν το πάρκινγκ έχουν βρεθεί τόσο κομμάτια από ελαστικό όσο και σπασμένα πλαστικά από τον πίσω προφυλακτήρα.

Αυτό δείχνει ότι κατά πάσα πιθανότητα υπήρξε κλατάρισμα σε κάποιο από τα ελαστικά της πόρσε, που σε συνδυασμό με την ταχύτητα άνω των 250 χλμ/ώρα προκάλεσε απώλεια ελέγχου και το αυτοκίνητο να "κλειδώνει" σε μια πλαγιαστή θέση με μηδενικά περιθώρια αντίδρασης. 

Τραγικό είναι και το γεγονός στο πως συνέβη το όλο περιστατικό, και στο πως συντέλεσαν όλοι οι παράγοντες ώστε ένα αυτοκίνητο με αυτά τα χιλιόμετρα να περάσει σφήνα την σχετικά μικρή είσοδο του πάρκινγκ με κατεύθυνση προς το σταθμευμένο Honda, κάτι που όλοι μιλούν για εξαιρετικά σπάνια περίπτωση, καθώς η μοιραία Porsche αν είχε χτυπήσει σε μπαριέρα λίγο πιο πριν το πάρκινγκ, ή λίγο μετά θα είχε απορροφήσει ενέργεια και θα είχε αποκτήσει άλλη κατεύθυνση το αυτοκίνητο. 

Το γκρι σκούρο Audi R8
Ερωτηματικά προκύπτουν και για το γκρι σκούρο Audi R8 που σύμφωνα με τον άτυχο πατέρα εμφανίστηκε λίγο μετά το συμβάν στο πάρκινγκ και τον ρώτησε αν είναι εντάξει και αν χρειάζεται κάτι. Πολλοί έκαναν τη σκέψη μήπως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει κάποια εμπλοκή στο συγκεκριμένο τροχαίο ή μήπως έκανε κόντρες πιο πριν με τη μοιραία Porsche. Με βάση τις κάμερες τη στιγμή που μπαίνει η Porsche μέσα στο πάρκινγκ δεν φαίνεται να υπήρχε άλλο αυτοκίνητο είτε μπροστά της είτε πίσω, ωστόσο η τροχαία εξετάζει και άλλες κάμερες αν υπήρξε σε άλλο προγενέστερο σημείο κάποια κόντρα ή εμπλοκή των δύο οχημάτων, χωρίς να φαίνεται όμως τόσο πιθανό αυτό το σενάριο.

Το πρώτο αυτοκίνητο που εμφανίζεται στο βίντεο λίγα δευτερόλεπτα μετά το συμβάν, είναι ένα μπλέ σκούρο Mercedes ο οδηγός του οποίου έχει καταθέσει ήδη στην τροχαία, αναφέροντας ότι είχε δει στο βάθος το συμβάν και αντίκρισε στο οδόστρωμα κομμάτια από ελαστικά, αναφέροντας ότι η μοιραία Porsche τον είχε προσπεράσει λίγο πιο πριν με ιλιγγιώδη ταχύτητα, επιβεβαιώνοντας και ο ίδιος ότι τη στιγμή του ατυχήματος δεν πρέπει να υπήρχε άλλο όχημα που να συμβάδιζε ή να είχε κάποια εμπλοκή.

Σαν συμπέρασμα, αρκεί μια λέξη που είπε και ο Ιαβέρης. Σεβασμός. Σεβασμός στον εαυτό μας και στην ασφάλειά μας, σεβασμός στα άλλα άτομα που είτε είναι μέσα στο αυτοκίνητο μας, είτε είναι στο δρόμο γύρω μας, σεβασμός στο αυτοκίνητο, στα όρια ταχύτητας, στις συνθήκες του δρόμου, στις υπόλοιπες παραμέτρους που πρέπει να έχουμε πάντα υπόψη μας όταν οδηγούμε. Στην οδήγηση χρειάζεται να είμαστε συνεχώς σε εγρήγορση και να προβλέπουμε το οτιδήποτε μπορεί να συμβεί και να είμαστε σε θέση να το αντιμετωπίσουμε. Γιατί το σημαντικότερο από όλα, είναι να φτάνουμε όλοι στον προορισμό μας με ασφάλεια.


Σε ενδιαφέρουν:

- Προσφορές και εκπτώσεις ασφαλιστικών - Φεβρουάριος 2017
- Τι γίνεται αν λήξει η ασφάλεια του αυτοκινήτου και δεν ανανεωθεί έγκαιρα;
- Τι θα συμβεί αν σε πιάσουν με ανασφάλιστο όχημα;

- Πως θα δεις αν είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητό σου!

1 Μαρ 2017

Alpha, Elite, Qudos Insurance: Δωρεάν παροχές υγείας για τα ασφαλιστήρια αυτοκινήτου

Οι Εταιρίες Alpha Insurance, Elite Insurance και Qudos Insurance επιβραβεύουν τους ασφαλισμένους τους, προσφέροντας τους δωρεάν ετήσιο check-up και προνομιακές τιμές για μία σειρά ιατρικών εξετάσεων.

Ειδικότερα, οι κάτοχοι ασφαλιστηρίων αυτοκινήτου των παραπάνω εταιριών, μπορούν να πραγματοποιήσουν δωρεάν προληπτικό check up για τους ίδιους ή για κάποιο μέλος της οικογένειας τους, τηλεφωνώντας για ραντεβού στο συντονιστικό κέντρο με το οποίο οι τρεις εταιρίες έχουν συνάψει συνεργασία.

Παράλληλα, οι ασφαλισμένοι των Alpha, Elite και Qudos Insurance μπορούν να πραγματοποιούν απεριόριστες επισκέψεις σε γιατρούς των βασικών ειδικοτήτων και να κάνουν εξετάσεις με σημαντικές εκπτώσεις, στο δίκτυο των συμβεβλημένων διαγνωστικών κέντρων.

Πληροφορίες για τους γιατρούς, τα διαγνωστικά αλλά και τις προνομιακές τιμές που έχουν εξασφαλίσει οι τρεις εταιρίες αποκλειστικά για τους πελάτες τους, παρέχονται από το συντονιστικό κέντρο υγείας.

28 Φεβ 2017

"AXA Greece4Youth Reverse Mentoring": Η ΑΧΑ στηρίζει τη νέα γενιά

Η ΑΧΑ μέσα από το ολοκληρωμένο στρατηγικό πλάνο στήριξης της νέας γενιάς, ΑΧΑ Greece4Youth, επενδύει  για άλλη μια φορά στους νέους, μέσα από το πρόγραμμα “Reverse Mentoring”. Το πρόγραμμα,  έχει ως στόχο να προσφέρει τα απαραίτητα εφόδια και επαγγελματικές εμπειρίες στους αυριανούς επαγγελματίες ώστε να χτίσουν ισχυρές βάσεις για τη μελλοντική τους σταδιοδρομία.

Σε αυτή τη βάση, η Eταιρεία προσέφερε σε νέους και νέες που συμμετείχαν στη διοργάνωση «Ημέρες Καριέρας 2016», τη δυνατότητα να πάρουν μέρος σε ένα quiz βασισμένο σε γνώσεις γύρω από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις ψηφιακές εφαρμογές. Οι 24 που διακρίθηκαν, είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν τα κεντρικά γραφεία της Εταιρείας και να κερδίσουν τρία διαφορετικά βραβεία:

  • 1o βραβείο: «Γίνε ο επόμενος Reverse Mentor της AXA» - οι νικητές της κατηγορίας έλαβαν δύο ημέρες εκπαίδευσης στα κεντρικά γραφεία της ΑΧΑ και στη συνέχεια έγιναν οι ίδιοι για μία μέρα Μέντορες προς τους Managers της Εταιρείας.
  • 2ο βραβείο: «Ζήσε τη μέρα μου / Διοίκηση» - οι νικητές της κατηγορίας πέρασαν 4 ώρες δίπλα σε Ανώτατα Στελέχη της Εταιρείας και γνώρισαν από κοντά τις απαιτήσεις και τον τρόπο εργασίας στην καθημερινότητά τους.
  • 3o βραβείο: «Ζήσε τη μέρα μου / Πωλήσεις» - οι νικητές της κατηγορίας πέρασαν μια ολόκληρη μέρα μαζί με τους Αποκλειστικούς Συνεργάτες της ΑΧΑ, στη Διεύθυνση του Βασίλη Μαγγίνα, στην Αθήνα.

«Το πρόγραμμα Reverse Mentoring της AXA ήταν μια πολύ εποικοδομητική εμπειρία, διότι μου δόθηκε η δυνατότητα να μάθω επιπλέον δυνατότητες των social media καθώς και να γνωρίσω νέες εφαρμογές. Παράλληλα η ιδέα του Mentoring και το πώς μπορείς ως Mentor να επικοινωνήσεις και να συνεργαστείς με τον mentee, μου έδωσε εφόδια και σημαντικές γνώσεις για την επαγγελματική μου σταδιοδρομία. Σημαντικό ρόλο στην επιτυχή διαδικασία του προγράμματος, αποτέλεσε η άψογη εκπαίδευση, καθοδήγηση και αντιμετώπιση όλων των συντελεστών. Ευχαριστώ για τη δυνατότητα να βιώσω αυτή την εμπειρία!»

 «Αυτό που συνάντησα ήταν πάνω από τις προσδοκίες μου. Γνώριζα ότι η ΑΧΑ ήταν #1 Best Workplace για το 2016, αλλά δε μπορούσα να φανταστώ τι ακριβώς σήμαινε αυτό. Ανοικτή επικοινωνία και θετική διάθεση από όσους γνώρισα, είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που κρατώ»ανέφεραν δύο από τους συμμετέχοντες.

Η Άννα Μανιάτη, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της ΑΧΑ, τόνισε:  «Η ουσιαστική αλληλεπίδραση με νέους, ταλαντούχους ανθρώπους, προσφέρει εφόδια τόσο σε εκείνους, όσο και σε εμάς. Η ΑΧΑ, δεσμευμένη στη στρατηγική AXAGreece4Youth, προσφέρει πολύτιμες ευκαιρίες στους αυριανούς επαγγελματίες του κλάδου μας και τους βοηθά να χτίσουν το μέλλον που τους αξίζει».

Η ΑΧΑ Ασφαλιστική συνεπής στις δεσμεύσεις της, συνεχίζει και μέσα στο 2017 τη δυναμική της πορεία στις καινοτόμες πρωτοβουλίες που αφορούν στο Ανθρώπινο Δυναμικό, υποστηρίζοντας έμπρακτα τη θέση της ως #1 Best Workplace 2016 (στην κατηγορία εταιρειών με πάνω από 250 εργαζόμενους).

24 Φεβ 2017

Προσφορές και Εκπτώσεις ασφαλιστικών εταιριών - Φεβρουάριος 2017

Συνεχίζουν οι προσφορές με σημαντικές εκπτώσεις και παροχές για νέα ασφαλιστήρια συμβόλαια, αλλά και διαγωνισμοί με πλούσια δώρα και τον Φεβρουάριο!

Αναλυτικότερα, για το μήνα Φεβρουάριο ισχύουν τα παρακάτω:

AIG
Νέες συνδυαστικές εκπτώσεις -10% και -15% στην ασφάλεια αυτοκινήτου


Prime Insurance

23 Φεβ 2017

Προσφορά: Έκπτωση ΚΤΕΟ έως 15€ με κάθε νέα ασφάλιση οχήματος στην Kalogritsas Insurance

Έκπτωση από 10 έως 15€ στο ΚΤΕΟ προσφέρει η Kalogritsas Insurance για κάθε νέα αίτηση ασφάλισης οχήματος.

Συγκεκριμένα, ανάλογα με τον τύπο του οχήματος, για κάθε νέα ασφάλιση ισχύουν τα παρακάτω:
  • με κάθε ασφάλεια αυτοκινήτου κερδίζετε 15€ έκπτωση στο ΚΤΕΟ! Ισχύει για εξάμηνο και ετήσιο συμβόλαιο.
  • με κάθε ασφάλεια ταξί κερδίζετε 14€ έκπτωση στο ΚΤΕΟ! Ισχύει για εξάμηνο συμβόλαιο.
  • με κάθε ασφάλεια φορτηγού Ι.Χ. μέχρι 3500 τόνους, κερδίζετε 10€ έκπτωση στο ΚΤΕΟ! Ισχύει για εξάμηνο και ετήσιο συμβόλαιο.
  • με κάθε ασφάλεια αγροτικού κερδίζετε 15€ έκπτωση στο ΚΤΕΟ! Ισχύει για εξάμηνο και ετήσιο συμβόλαιο.
  • με κάθε ασφάλεια μηχανής κερδίζετε 15€ έκπτωση στο ΚΤΕΟ! Ισχύει για ετήσιο συμβόλαιο με κόστος ασφάλισης άνω των 50€.
Οι προσφορές είναι σε συνεργασία με το MrΚΤΕΟ και ισχύουν για αιτήσεις ασφάλισης που θα πραγματοποιηθούν έως 30/06.

Ευρωπαϊκή Πίστη: Βραβείο Εταιρικής Διακυβέρνησης στα Επιχειρηματικά Βραβεία Χρήμα 2016

Το 2ο Βραβείο στην κατηγορία «Εταιρική Διακυβέρνηση», απέσπασε η Ευρωπαϊκή Πίστη ΑΕΓΑ στην εκδήλωση «Επιχειρηματικά Βραβεία Χρήμα 2016» που διοργάνωσε για 14η συνεχή χρονιά το επενδυτικό και οικονομικό περιοδικό ΧΡΗΜΑ. 

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στις 15 Φεβρουαρίου και είχε ως στόχο, βάσει της ψηφοφορίας που πραγματοποίησαν οι αναγνώστες του περιοδικού, να αναδείξει και να βραβεύσει τις εταιρίες που συμβάλλουν στην ανάπτυξη του χρηματιστηριακού θεσμού και της ελληνικής οικονομίας γενικότερα.

Το Βραβείο παρέλαβε το Μέλος Δ.Σ. και Γενικός Διευθυντής Οικονομικών & Διοικητικών Υπηρεσιών της Εταιρίας, κύριος Στέφανος Βερζοβίτης, ο οποίος μεταξύ άλλων δήλωσε: 
«Για την Ευρωπαϊκή Πίστη το συγκεκριμένο βραβείο αποτελεί αναγνώριση και επιβράβευση των αρχών της Εταιρικής Διακυβέρνησης που εδώ και 40 χρόνια εφαρμόζει. Άλλωστε, για όλους εμάς στην Ευρωπαϊκή Πίστη, οι αρχές της Εταιρικής Διακυβέρνησης αποτελούν από την πρώτη ημέρα λειτουργίας της Εταιρίας, ένα ενιαίο σύνολο κανόνων, μέσω των οποίων επιτυγχάνεται χρηστή και αποτελεσματική διοίκηση της Εταιρίας, με αποδοτική χρησιμοποίηση των διαθέσιμων παραγωγικών πόρων καθώς και διαφάνεια στις εταιρικές λειτουργίες, προς το μακροπρόθεσμο συμφέρον όλων των εμπλεκομένων».

22 Φεβ 2017

Τι πρέπει να προσέχεις όταν χρησιμοποιείς Α.Τ.Μ.

Η Ελληνική Αστυνομία δίνει μερικές χρήσιμες συμβουλές για την ασφάλειά μας, όταν χρησιμοποιούμε τις Αυτόματες Τραπεζικές Μηχανές (Α.Τ.Μ.):

Ως προς τον τρόπο χρήσης των Α.Τ.Μ.
  • Πριν ξεκινήσετε τη συναλλαγή ελέγξτε προσεκτικά το χώρο γύρω σας για τυχόν ύποπτες κινήσεις.
  • Βεβαιωθείτε ότι στο χώρο που βρίσκεται το Α.Τ.Μ. δεν υπάρχει κάποιο πρόσθετο εξάρτημα, του οποίου η παρουσία δεν δικαιολογείται.
  • Εάν εντοπίσετε οποιοδήποτε ύποπτο αντικείμενο, αλλοιώσεις ή σημάδια στη σχισμή υποδοχής της κάρτας, όπως στρεβλωμένο πλαίσιο, εκδορές, επιπλέον εξαρτήματα, τρύπες κ.λ.π. αποφύγετε να χρησιμοποιήσετε το συγκεκριμένο Α.Τ.Μ. Ειδοποιήστε αμέσως την Τράπεζα.
  • Σε περίπτωση που το Α.Τ.Μ. κρατήσει την κάρτα ή αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε προβλήματος κατά τη συναλλαγή, επικοινωνήστε μόνο με την Τράπεζα που σας χορήγησε την κάρτα.
  • Μην εμπιστεύεστε αγνώστους που προθυμοποιούνται να σας βοηθήσουν στο χειρισμό του Α.Τ.Μ. ή ζητούν το ΡΙΝ της κάρτας σας.
  • Σε περίπτωση που το μηχάνημα παρουσιάσει οποιαδήποτε βλάβη, επικοινωνήσετε μόνο με τα τηλέφωνα της Τράπεζας.
  • Όταν πληκτρολογείτε τον κωδικό σας ΡΙΝ «προστατέψτε» το πληκτρολόγιο, ώστε κανείς γύρω σας να μην αντιληφθεί τον τετραψήφιο αριθμό.
  • Μετά την ολοκλήρωση της ανάληψης χρημάτων μετρήστε τα χρήματα με διακριτικότητα και όσο πιο σύντομα μπορείτε.
  • Φροντίστε να μην είστε μόνοι σας, αν χρειαστεί να χρησιμοποιήστε Α.Τ.Μ. κατά τη διάρκεια της νύχτας και σε μη πολυσύχναστες περιοχές.
  • Αν σκοπεύετε να αναλάβετε μεγάλο χρηματικό ποσό από τραπεζικό κατάστημα καλό θα ήταν να συνοδεύεστε από δεύτερο άτομο.
  • Εάν χρησιμοποιείτε Α.Τ.Μ. που βρίσκεται σε ειδικό θάλαμο, μην επιτρέπετε σε άτομα που δεν γνωρίζετε να εισέλθουν στο χώρο, κατά τη διάρκεια της συναλλαγής.
  • Μην αφήνετε τα κλειδιά σας ή πολύτιμα αντικείμενα στο αυτοκίνητό σας, ενώ χρησιμοποιείτε Α.Τ.Μ. και μην αφήνετε τη μηχανή του αυτοκινήτου σας αναμμένη.
Για την προστασία του λογαριασμού σας
  • Αποφεύγετε να χρησιμοποιείτε ως κωδικό (ΡΙΝ) την ημερομηνία γέννησης, τον αριθμό τηλεφώνου ή άλλα προσωπικά σας στοιχεία που μπορεί να γίνουν εύκολα αντιληπτά από επιτήδειους.
  • Αποφεύγετε να γράφετε το ΡΙΝ οπουδήποτε.
  • Αποφεύγετε να χρησιμοποιείτε το ίδιο ΡΙΝ σε περισσότερες από μια κάρτες σας.
  • Επιλέξτε και απομνημονεύστε τον κωδικό ΡΙΝ που μόνο εσείς θα γνωρίζετε και που δεν θα μπορεί να προσδιορισθεί από προσωπικά σας αντικείμενα που υπάρχουν στο πορτοφόλι ή στη τσάντα σας.
  • Μην δίνετε τον κωδικό σας PIN σε οποιονδήποτε και κάτω από οποιεσδήποτε περιστάσεις. Εάν κάποιος, για παράδειγμα επικαλεσθεί ότι τηλεφωνεί από την τράπεζα και ζητήσει τον αριθμό του ΡΙΝ για επαλήθευση, μην τον δώσετε. Οι Τράπεζες δεν ακολουθούν αυτή την πρακτική. Εάν έχετε αναγνώριση κλήσης, καταγράψτε τον αριθμό που αναγράφηκε στην τηλεφωνική σας συσκευή και ενημερώστε αμέσως την Αστυνομία.
  • Μην αφήνετε ποτέ την απόδειξη συναλλαγής που έχει εκδώσει το Α.Τ.Μ.
  • Συγκρίνετε τις αποδείξεις ανάληψης χρημάτων του Α.Τ.Μ. με το μηνιαίο ενημερωτικό δελτίο κίνησης του λογαριασμού σας. Εάν παρατηρήσετε οποιαδήποτε συναλλαγή που δεν έχετε πραγματοποιήσει ενημερώστε αμέσως την Τράπεζα.
  • Να υπογράφετε την κάρτα σας. Αυτό εμποδίζει τον οποιοδήποτε να παραποιήσει το όνομά σας πάνω σε αυτήν.
  • Μη δίνετε και μη δανείζετε ποτέ και σε κανέναν την κάρτα σας.
  • Όταν κυκλοφορείτε έχετε μαζί σας μόνο τις κάρτες που προτίθεστε να χρησιμοποιήσετε.
  • Αναφέρατε αμέσως την κλοπή ή την απώλεια κάρτας στην Τράπεζα και στην Αστυνομία.

21 Φεβ 2017

Σύλληψη 30χρονου για 18 διαρρήξεις-κλοπές από αυτοκινήτα στο Νέο Ψυχικό

Συνολικά 18 κλοπές από σταθμευμένα αυτοκίνητα στην περιοχή του Νέου Ψυχικού μέσα σε διάστημα ενός μήνα διέπραξε ένας 30χρονος αλλοδαπός, ο οποίος τελικά έπεσε στα χέρια της αστυνομίας.

Ο 30χρονος υπήκοος Αλγερίας, συνελήφθη βραδινές ώρες της 16-2-2017 στο Νέο Ψυχικό, για κλοπές από σταθμευμένα αυτοκίνητα στην περιοχή, ενώ αναζητείται ο συνεργός του.

Ειδικότερα, οι προαναφερόμενοι εντοπίσθηκαν από αστυνομικούς της Άμεσης Δράσης (Ομάδα ΔΙ.ΑΣ), να κινούνται ύποπτα στην περιοχή του Νέου Ψυχικού, έχοντας στην κατοχή τους δύο (2) τσάντες και αποφασίσθηκε ο έλεγχός τους. Στη θέα των αστυνομικών τράπηκαν σε φυγή, μετά όμως από καταδίωξη ακινητοποιήθηκε ο 30χρονος. Μετά από έρευνα στις τσάντες, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν ένας (1) φορητός ηλεκτρονικός υπολογιστής, ηλεκτρονικές συσκευές και προσωπικά αντικείμενα. Επίσης στην κατοχή του βρέθηκε συσκευή που απενεργοποιεί εξ αποστάσεως το ηλεκτρονικό κλείδωμα των αυτοκινήτων. Κατόπιν των ανωτέρω ο δράστης προσήχθη στο Τ.Α. Νέου Ψυχικού.

Από την έρευνα του Τ.Α. Νέου Ψυχικού, διαπιστώθηκε ότι τις ανωτέρω τσάντες τις είχαν αφαιρέσει από σταθμευμένο αυτοκίνητο, που είχαν διαρρήξει νωρίτερα στην περιοχή. Τα κλοπιμαία αναγνωρίσθηκαν από τον ιδιοκτήτη τους και του αποδόθηκαν.

Όπως εξακριβώθηκε οι δράστες είχαν διαπράξει κατά τον τελευταίο μήνα, δεκαοκτώ (18) διαρρήξεις-κλοπές από αυτοκίνητα στην περιοχή του Ν. Ψυχικού, ενώ ερευνάται η συμμετοχή τους και σε άλλες περιπτώσεις.

Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών, ο οποίος τον παρέπεμψε σε Τακτικό Ανακριτή, όπου μετά την απολογία του εκδόθηκε ένταλμα προσωρινής κράτησης.


Έρχεται φόρος πολυτελείας και στα 1.400 κυβικά;

Ένας νέος τρόπος υπολογισμού φόρου πολυτελείας για αυτοκίνητα φαίνεται ότι μελετάται προς εφαρμογή, ο οποίος θα υπολογίζεται βάσει της αξίας του αυτοκινήτου προ φόρων και όχι του κυβισμού, όπως ισχύει και σήμερα.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του ελληνικού τύπου, φημολογείται πως σύντομα θα αλλάξει σε μεγάλο βαθμό ο θεσμός του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης στα αυτοκίνητα, με σκοπό να επιφέρει έσοδα άνω των 77 εκατομμυρίων ευρώ. Ειδικότερα, πλέον ο φόρος πολυτελείας αναμένεται να απειλήσει ακόμη και ιδιοκτήτες αυτοκινήτων κυβισμού 1.400 κ.εκ.!

Τι λέγεται ότι θα γίνει; Ο νέος φόρος πολυτελείας, σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, θα αποσυνδεθεί από τον κυβισμό του αυτοκινήτου και θα υπολογίζεται βάσει της αξίας λιανικής προ φόρων. Επί παραδείγματι, πολλά αυτοκίνητα με κινητήρες έως και 1.400 κ.εκ. ξεπερνούν τις 30.000 ευρώ, σε αντίθεση με πολλά μεταχειρισμένα δίλιτρα των οποίων η αξία πλέον βρίσκεται ακόμη και κάτω από τις 3.000 ευρώ.

Με αυτό τον τρόπο, το οικονομικό επιτελείο θεωρεί ότι πολλοί ιδιοκτήτες αυτοκινήτων θα κάνουν άρση ακινησίας, ενώ τον νέο φόρο θα κληθούν να πληρώσουν ιδιοκτήτες πραγματικά ακριβών αυτοκινήτων, ως προς το κόστος απόκτησής τους.

Εν τούτοις, οι φήμες αυτές διαψεύδονται έμμεσα από τον ΣΕΑΑ (Σύνδεσμο Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων), με την ανακοίνωση που είχε εκδόσει κάποιες μέρες νωρίτερα για την επικείμενη αύξηση των τελών ταξινόμησης. Σε αυτή την ανακοίνωση αναφέρθηκε πως το Υπ. Οικονομικών αναμόρφωσε πριν λίγους μήνες τη φορολογία στην αγορά αυτοκινήτων, και δεν επίκεται κάποια αλλαγή.

Συνεπώς, υπάρχουν επιφυλάξεις για το αν πρόκειται να συμβεί άμεσα ή όχι, κάποια από τις φημολογούμενες αλλαγές, ενώ θεωρείται απίθανο να πραγματοποιηθούν σε τόσο μεγάλο βαθμό όσο λέγεται.

(Πηγή: Autotriti.gr)