>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

7 Ιουν 2017

Αφαίρεση άδειας οδήγησης για 5 χρόνια εαν μεθυσμένος οδηγός προκαλέσει θανατηφόρο τροχαίο

Αυστηρότερος ο ΚΟΚ για όσους οδηγούς προκαλέσουν θανατηφόρο τροχαίο υπό την επήρεια αλκοόλ, καθώς θα τους αφαιρείται επιτόπου η άδεια οδήγησης για τουλάχιστον 5 χρόνια.

Αυτό προβλέπει το νέο υπό διαβούλευση σχέδιο νόμου του Υπουργείου Δικαιοσύνης, με ακόμα αυστηρότερη ποινή την δια βίου αφαίρεση διπλώματος σε περίπτωση υποτροπής εντός πενταετίας.

Αναλυτικότερα, με το σχέδιο νόμου προστίθεται διάταξη στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, σύμφωνα με την οποία στον οδηγό οχήματος (ή κάθε μεταφορικού μέσου) που προκάλεσε θανατηφόρο ατύχημα, ο οποίος οδηγούσε υπό την επήρεια οινοπνεύματος και η συγκέντρωση οινοπνεύματος στο αίμα του είναι άνω του 0,50 g/l αφαιρείται επί τόπου η άδεια ικανότητας οδηγού για διάστημα πέντε (5) ετών.

Αν, μάλιστα, ο ίδιος οδηγός μετά την παρέλευση της πενταετίας ή του χρόνου που ορίσει το ποινικό δικαστήριο καταληφθεί να οδηγεί και πάλι υπό την επήρεια οινοπνεύματος, αφαιρείται επί τόπου και δια βίου η άδεια ικανότητας οδηγού.


Αναλυτικά το άρθρο 31 του υπό διαβούλευση σχεδίου νόμου:

Άρθρο 31

Τροποποίηση άρθρων Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας

1. Στο άρθρο 42 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ν. 2696/1999, Α΄ 57), όπως ισχύει, προστίθεται παρ. 12 ως εξής:

«12. Στον οδηγό οχήματος (ή κάθε μεταφορικού μέσου) που προκάλεσε θανατηφόρο ατύχημα, ο οποίος οδηγούσε υπό την επήρεια οινοπνεύματος και η συγκέντρωση οινοπνεύματος στο αίμα του είναι άνω του 0,50 g/l αφαιρείται επί τόπου η άδεια ικανότητας οδηγού για διάστημα πέντε (5) ετών. Κατά της παραπάνω απόφασης της αστυνομικής αρχής, ο οδηγός δύναται να προσφύγει ενώπιον του κατά τόπο αρμοδίου εισαγγελέα πλημμελειοδικών για την ακύρωση της πράξης αφαίρεσης ή τη μείωση του χρόνου αφαίρεσης. Μετά την εισαγωγή της υπόθεσης στο ακροατήριο του αρμοδίου δικαστηρίου, η προσφυγή του προηγουμένου εδαφίου απευθύνεται μόνο προς το δικαστήριο το οποίο μπορεί να συνεδριάσει και πριν από την εκδίκαση της κύριας ποινικής υπόθεσης κατά την αυτόφωρη διαδικασία. Σε κάθε περίπτωση, το ποινικό δικαστήριο κατά την κρίση του, συνεκτιμώντας τις συνθήκες τέλεσης της πράξης και την προσωπικότητα του δράστη, μπορεί να επιμηκύνει την αφαίρεση της άδειας οδήγησης για χρονικό διάστημα έως πέντε (5) επιπλέον έτη. Αν ο ίδιος οδηγός μετά την παρέλευση της πενταετίας ή του χρόνου που ορίσει το ποινικό δικαστήριο καταληφθεί να οδηγεί και πάλι υπό την επήρεια οινοπνεύματος αφαιρείται επί τόπου και δια βίου η άδεια ικανότητας οδηγού».

2. Η παρ. 4 του άρθρου 43 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ν. 2696/1999, Α΄ 57), όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής:

«4. Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις της παραγράφου 2 περίπτωση α΄ και β΄, τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον έξι (6) μηνών. Αν από τη συμπεριφορά του ο παθών περιήλθε σε κίνδυνο ζωής ή επήλθε θάνατος ή σωματική βλάβη αυτού, ο υπαίτιος τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον ενός (1) έτους, εφόσον η πράξη δεν τιμωρείται βαρύτερα με άλλη διάταξη στις δύο πιο πάνω περιπτώσεις, και με αφαίρεση της άδειας ικανότητας οδηγού για χρονικό διάστημα έξι (6) έως δώδεκα (12) μηνών, η οποία επιβάλλεται υποχρεωτικά από το δικαστήριο».



2 Ιουν 2017

Τα στραβά και αδιόρθωτα που ΔΕΝ θέλουμε να ξανασυναντήσουμε στους δρόμους

Έχοντας πρόσφατες τις εξόδους του Πάσχα και το τριήμερο της Πρωτομαγιάς, καθώς πολλοί επέλεξαν να αποδράσουν με το αυτοκίνητο σε κοντινούς ή πιο μακρινούς προορισμούς, βρισκόμαστε προ των πυλών για ένα ακόμα τριήμερο, αυτό του Αγίου Πνεύματος.

Ποια είναι εκείνα τα στοιχεία όμως που δεν θα θέλαμε να ξανασυναντήσουμε στους δρόμους στις εξορμήσεις αυτού του τριημέρου; 


Κάθε χρόνο όλοι μιλάμε για τα στραβά των ελληνικών δρόμων και τι πρέπει να διορθωθεί στην οδήγηση και στα λάθη που συνήθως γίνονται ταξιδεύοντας σε κάθε μεγάλη έξοδο είτε πρόκειται για γιορτές, είτε διακοπές, είτε αργία.


Ας ξεκινήσουμε λοιπόν αναλύοντας τα... "στραβά" που παρατηρήσαμε στους δρόμους τόσο εντός πόλεων όσο και στο επαρχιακό οδικό δίκτυο, το Πάσχα και την Πρωτομαγιά που μας πέρασε.

Ας δούμε όμως πιο αναλυτικά ποια ήταν και φέτος τα κακώς κείμενα στους δρόμους στις τελευταίες εξόδους τις ημέρες του Πάσχα και της Πρωτομαγιάς, ελπίζοντας πως κάποια στιγμή θα διορθωθούν...

Παράδοση στην κυκλοφορία δρόμων που δεν έχουν ολοκληρωθεί



Πλέον το κεντρικό οδικό δίκτυο της χώρας (και μιλάμε ασφαλώς για τις Εθνικές Οδούς με τους νέους επιμέρους αυτοκινητόδρομους) κατά γενική ομολογία έχει βελτιωθεί και συνεχίζει να βελτιώνεται σε σημαντικό βαθμό. Κάτι που βοηθάει σε μεγάλο βαθμό την οδήγηση προσφέροντας μας τη δυνατότητα να φτάνουμε στον προορισμό μας με πιο γρήγορες, πιο ασφαλείς και πιο ξεκούραστες διαδρομές.

Υπάρχουν όμως σημεία που η αυξημένη ροή προκαλεί κυκλοφοριακά προβλήματα με αυξημένη κίνηση κάτι που συχνά προκαλεί και εκνευρισμό στους οδηγούς των οχημάτων που ταξιδεύουν με χαμηλές ταχύτητες και σε αρκετές περιπτώσεις μένουν και κάποια ώρα ακινητοποιημένοι σε ορισμένα σημεία.

Κάτι που παρατηρήθηκε σε μεγάλο βαθμό στην επιστροφή των εκδρομέων του Πάσχα, σε συνδυασμό με την πρόωρη (
και λανθασμένη όπως αποδείχθηκε) παράδοση των νέων αυτοκινητοδρόμων χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί στο 100% οι απαραίτητες εργασίες. Και όπως πάντα, το μποτιλιάρισμα, η πυκνή ροή και η κίνηση σε χαμηλές ταχύτητες, δημιουργούν εκνευρισμό και μια όχι τόσο ευχάριστη κατάσταση οδήγησης, ειδικά όταν ξέρεις ότι έχεις μπροστά σου αρκετά χιλιόμετρα να διανύσεις μέχρι τον τελικό προορισμό.

Όποιες και αν είναι οι συνθήκες στη διαδρομή μας όμως, οφείλουμε να προσαρμοζόμαστε σε αυτές και παράλληλα να παραμένουμε συγκεντρωμένοι στην οδήγηση, αποφεύγοντας λάθος συνήθειες ή επιλογές κατά την οδήγηση.

Οδήγηση στην ΛΕΑ


Η Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης είναι ακριβώς αυτό που αναφέρει ο τίτλος. Το να κινούνται οχήματα σε αυτή με αποτέλεσμα στη συνέχεια να την μπλοκάρουν, εμποδίζει οποιοδήποτε άλλο όχημα που θα είναι σε πραγματική ανάγκη να μπορέσει να περάσει από εκεί.

Οδήγηση αργά και αριστερά



Σε έναν αυτοκινητόδρομο, όσο επικίνδυνο είναι να κινείται κάποιος με υπερβολική ταχύτητα, εξίσου επικίνδυνο είναι να κινείται αργά στην αριστερή λωρίδα ή να την καταλαμβάνει μην επιτρέποντας σε άλλα οχήματα να προσπεράσουν και να κινηθούν γρηγορότερα.

Είναι πραγματικά παράλογο σε έναν αυτοκινητόδρομο, παρά την πυκνή ροή, να είναι μπλοκαρισμένη η αριστερή λωρίδα, πιο μέτρια πηγμένη η μεσαία και άδεια η δεξιά λωρίδα! Από τη στιγμή που σε γιορτές και αργίες απαγορεύεται η διέλευση φορτηγών, χρησιμοποιείστε την αριστερή μόνο για προσπέραση και επιλέξτε να κινηθείτε στη μεσαία ή δεξιά ανάλογα με τη ταχύτητα που επιλέγετε να κινηθείτε.

Μη χρήση ζωνών ασφαλείας




Για το θέμα αυτό όσα χρόνια και αν περάσουν, ότι και αν πούμε, ότι και αν γράψουμε, όσα παραδείγματα και να χρησιμοποιήσουμε, ορισμένα άτομα φαίνεται να μη βάζουν μυαλό. Και φέτος στις εξόδους του Πάσχα και της Πρωτομαγιάς, υπήρχαν άτομα που εξακολουθούν να κινούνται σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας και υψηλών ταχυτήτων χωρίς ζώνες ασφαλείας (ή σε αρκετά οχήματα φορούσαν μόνο οι μπροστινοί ή επιλεκτικά κάποια άτομα εντός του οχήματος). Τ
ο μόνο παρήγορο ότι αυτά τα άτομα ήταν σε μικρή αναλογία παρατηρώντας αυτοκίνητα σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος και χαμηλών ταχυτήτων στην επιστροφή. Ωστόσο, είναι πραγματικά να αναρωτιέται κανείς πως μπορεί να γίνει συνήθεια όλων να μην ξεκινάει το αυτοκίνητο πριν βάλουν ζώνη όλοι οι επιβάτες.

Μη χρήση φώτων σε χαμηλές συνθήκες ορατότητας και φωτισμού


Όσοι επέστρεψαν την Δευτέρα του Πάσχα, ήρθαν αντιμέτωποι τόσο με έντονα κυκλοφοριακά προβλήματα όσο και με άσχημες καιρικές συνθήκες. Όταν είσαι σε έναν αυτοκινητόδρομο και κινείσαι με μεγάλες ταχύτητες, οι αποστάσεις εκμηδενίζονται σε μικρό χρονικό διάστημα και σε περιορισμένες συνθήκες ορατότητας και φωτισμού ένας που θα δει μια κουκίδα στο βάθος ίσως και να μη διακρίνει εύκολα ότι πρόκειται για άλλο αυτοκίνητο, σε αντίθεση με κάποιο που θα έχει αναμμένα φώτα ή και τα φώτα ομίχλης εφόσον το επιβάλλουν οι συνθήκες.


Επίσης, όταν βλέπετε να ακινητοποιούνται απότομα τα αυτοκίνητα μπροστά σας, ανάψτε άμεσα τα αλαρμ φροντίζοντας να φρενάρετε όσο πιο ήπια γίνεται και διατηρώντας αποστάσεις από άλλα οχήματα. Με αυτό τον τρόπο προειδοποιείτε τα αυτοκίνητα που ακολουθούν ότι υπάρχει κίνδυνος μπροστά ώστε να κόψουν και εκείνα έγκαιρα ταχύτητα.

Αντικανονική προσπέραση


Αποφύγετε να βγαίνετε για προσπέραση σε τυφλά σημεία, στροφές, διασταυρώσεις, ανηφόρες και γενικά να έχετε υπόψη σας ότι όταν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο αλλάζει και η οδική του συμπεριφορά.

Οχήματα με ελλιπή συντήρηση 




Ένα μη σωστά συντηρημένο όχημα, όταν κινείται στους δρόμους αποτελεί κίνδυνο τόσο για τους επιβάτες του, όσο και για τα γύρω οχήματα και πεζούς. Φθαρμένα ελαστικά, μηχανικές βλάβες, φρένα, αμορτισέρ, μη σωστά φώτα, μπορούν να οδηγήσουν σε ατύχημα, τόσο εντός πόλης, όσο και εκτός πόλης σε επαρχιακούς δρόμους ή αυτοκινητόδρομους όταν κινείται για αρκετά χιλιόμετρα σε υψηλές ταχύτητες, αυξάνοντας τις πιθανότητες να συμβεί κάποιο απρόοπτο συμβάν.

Αν το αυτοκίνητό σας έχει θέματα που το καθιστούν ανασφαλές, την επόμενη φορά ξανασκεφτείτε το και είτε επιδιορθώστε 
πριν ταξιδέψετε ότι χρειάζεται ή βρείτε άλλες λύσεις που ίσως σαν κοστίσουν και λιγότερο (π.χ. ενοικίαση άλλου αυτοκινήτου). 

Έλλειψη προσοχής και συγκέντρωσης στην οδήγηση και στον δρόμο



Είναι συχνά πολλές φορές τα χαζοατυχήματα λόγω απροσεξίας που μπορεί να χαλάσουν τη διάθεση αλλά και να επιβαρύνουν την τσέπη μας με... περιττά έξοδα.

Υπερβολική Ταχύτητα (κυρίως εντός πόλεων με αυξημένα ατυχήματα) 


Είναι εντελώς παράλογο σε μια άδεια πόλη να παρατηρούμε ανόητα ατυχήματα, με αρκετά μεγάλες υλικές ζημιές. Χαρακτηριστικά το τριήμερο της Πρωτοχρονιάς, παρατηρήθηκαν 3 σταθμευμένα αυτοκίνητα στα οποία είχε πέσει πάνω άλλο αυτοκίνητο.

Αντίστοιχα όμως τόσο στους αυτοκινητόδρομους όσο και στο επαρχιακό οδικό δίκτυο, η υπερβολική ταχύτητα αποτελεί μια από τις κυριότερες αιτίες ατυχημάτων.


Μποτιλιάρισμα χωρίς λόγο



Μπορεί σε ορισμένες περιπτώσεις η έντονη κυκλοφοριακή ροή να δυσχεραίνει την ταχύτητα και κινούνται όλοι σε ρυθμούς χελώνας, ωστόσο στις περισσότερες περιπτώσεις οι συνθήκες αυτές δημιουργούνται από τους ίδιους τους οδηγούς.
Χαρακτηριστικά όσοι επιλέγουν να κάνουν κατάληψη στην αριστερή λωρίδα, ενώ οι υπόλοιπες λωρίδες είναι άδειες, δημιουργούν κίνηση πίσω τους, όσοι χρησιμοποιούν την ΛΕΑ και μετά στο πρώτο στένεμα του δρόμου ξαναεπιχειρούν να εισχωρήσουν στην ουρά της δεξιάς λωρίδας πάλι δημιουργούν πρόσθετη επιβάρυνση της κυκλοφορίας (πέρα από το γεγονός ότι σε περίπτωση ανάγκης κάποιο ασθενοφόρο, πυροσβεστική, περιπολικό ή όχημα με επείγον περιστατικό δεν θα μπορεί να βρει χώρο να περάσει).


Στα διόδια, αν δεν έχουμε συσκευή e-pass, φροντίζουμε να έχουμε από πριν εύκαιρα κάποια χρήματα σε θέση που να είναι εύκολα προσβάσιμη στο αυτοκίνητο, τόσο για να μη καθυστερούμε την ουρά αλλά και να μην αποσπάται η προσοχή μας σχεδόν καθόλου όταν φτάνουμε στα διόδια (ώστε να τα εντοπίζουμε άμεσα και να πληρώσουμε). Είναι αδιανόητο σε ημέρες που έχει μεγάλη επιστροφή, περιμένοντας σε ουρά περίπου 30 αυτοκινήτων να μην έχεις προετοιμάσει τα χρήματα πριν έρθει η σειρά σου. Φανταστείτε την έκπληξη όταν το μπροστινό αυτοκίνητο, έπρεπε να φτάσει στο κουβούκλιο των διοδίων και να ψάξει εκείνη την ώρα να βρει χρήματα να πληρώσει καθυστερώντας την όλη διαδικασία αντί για λίγα δευτερόλεπτα σε πάνω από 2 λεπτά!

Φροντίζουμε για ιδανικές συνθήκες οδήγησης









Εντός του αυτοκινήτου καλό είναι να διατηρούμε τη θερμοκρασία σε φυσιολογικά επίπεδα, να έχουμε μαζί μας νερό και κάποιο σνακ, και να είναι σωστά ρυθμισμένη τόσο η θέση οδήγησης όσο και οι καθρέπτες μας.

Είναι σημαντικό να βλέπουμε, να παραδεχόμαστε και να διορθώνουμε τα λάθη μας, καθώς διορθώνουμε την ασφάλεια όλων μας. Ας δούμε αυτό το τριήμερο ως ευκαιρία να διορθώσουμε τα λάθη μας και να κάνουμε τις διαδρομές μας ασφαλέστερες και πιο απολαυστικές.

Καλό τριήμερο!


Στο προσκήνιο αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας για το 2018








Το υπουργείο οικονομικών πέρυσι άρχισε το μαγείρεμα για τα τέλη κυκλοφορίας λίγο αργά και δεν πρόλαβε τελικά να κάνει τις απαραίτητες αλλαγές όπως είπε και έτσι ίσχυσαν τα ίδια. Αυτή τη φορά ξεκίνησε τις διαρροές νωρίτερα προκειμένου να προλάβει να είναι έτοιμο στην ώρα του.


Την δημιουργία μιας νέας εφαρμογής για τον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας ειδικά για κάθε όχημα και την καθιέρωση κριτηρίων και συντελεστών (παλαιότητα, τιμή, ρύποι, κυβισμός), που θα μειώνουν μεταξύ άλλων τα τέλη στα παλαιότερα αυτοκίνητα, προανήγγειλε η υφυπουργός Οικονομικών κα. Κατερίνα Παπανάτσιου.


Η κα. Παπανάτσιου δήλωσε πως «επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα για τη δημιουργία μιας εφαρμογής, που θα επιτρέπει τον υπολογισμό των τελών εξειδικευμένα για κάθε όχημα, με την καθιέρωση αντικειμενικών κριτηρίων και αντίστοιχων συντελεστών (π.χ. με αυτόματη μείωση του ύψους των τελών ανά έτος με τη χρήση σχετικού συντελεστή παλαιότητας)».

Σκοπός της κυβέρνησης είναι τα τέλη κυκλοφορίας να γίνουν αναλογικότερα και πιο δίκαια, αλλά και «κάποιοι να πάρουν τις πινακίδες τους πίσω», αναφερόμενη στα οχήματα που τα προηγούμενα χρόνια ακινητοποιήθηκαν λόγω του υψηλού κόστους. Συμπλήρωσε πως προσδοκία τους είναι ο νέος τρόπος υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας να ολοκληρωθεί όσο γίνεται πιο γρήγορα, ώστε να ξέρει και η αγορά πώς θα κινηθεί σε σχέση με το αυτοκίνητο.

(Πηγή: Autogreeknews.gr)

Οι άνθρωποι της MetLife δίπλα στα παιδιά των Special Olympics Hellas για 2η χρονιά

Η MetLife, για 2η χρονιά, με την υποστήριξη του MetLife Foundation διατηρώντας με συνέπεια για ακόμη μία φορά τον κοινωνικό της ρόλο συμμετείχε στην 17η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Ποδοσφαίρου Special Olympics Hellas. Στόχος της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Ποδοσφαίρου Special Olympics είναι η κοινωνική ένταξη, η ενδυνάμωση και η συμμετοχή των ατόμων με τις ειδικές δεξιότητες σε αθλητικές δράσεις με τη βοήθεια εμπνευσμένων εθελοντών με σκοπό την ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους.

Οι άνθρωποι της MetLife έδωσαν το παρών συμμετέχοντας σε αθλητικές δραστηριότητες μαζί με τους αθλητές των Special Olympics υποστηρίζοντας τον παγκόσμιο θεσμό που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 27 Μαΐου στο Γήπεδο Ποδοσφαίρου στο Γουδή. Συγκεκριμένα, οι άνθρωποι της MetLife συμμετείχαν σε ποδοσφαιρικούς αγώνες με τους αθλητές των Special Olympics, σε μεικτές ομάδες και στη διεξαγωγή αθλητικών ασκήσεων συνοδεύοντας τους αθλητές.

Ο κύριος Σταύρος Μιχαηλίδης, Head of Communication & Marketing της MetLife, ανέφερε: «Αξίζουν συγχαρητήρια στους αθλητές των Special Olympics, καθώς όλοι είναι νικητές, που με το παράδειγμά τους μας δείχνουν τι σημαίνει θέληση για ζωή.

Η MetLife από τη δική της πλευρά θα συνεχίσει να υποστηρίζει πρωτοβουλίες εθελοντισμού για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ατόμων με ειδικές δεξιότητες.» Ενέργειες όπως αυτή στηρίζουν και ενθαρρύνουν τη φιλοσοφία της MetLife σχετικά με τον κοινωνικό ρόλο της εταιρείας και προάγουν τη διαρκή εξέλιξη των ανθρώπων της με τη συμμετοχή τους σε παρόμοιες δράσεις.

Η MetLife, διατηρώντας σταθερά το αίσθημα της Κοινωνικής Υπευθυνότητας, υποστηρίζει έμπρακτα το θεσμό των Special Olympics με στόχο τον σεβασμό και την ενίσχυση των ατόμων με ειδικές δεξιότητες. Αποστολή των εθελοντών της MetLife είναι να προσφέρουν τη βοήθειά τους σε ένα θεσμό, ο οποίος αποτελεί κοινωνικό έργο σε παγκόσμιο επίπεδο.


Έχεις ανασφάλιστο όχημα; Καλείσαι να πληρώσεις και πρόστιμο και ασφάλιση!

Το ξεκίνημα του Ιουνίου σήμανε και την έναρξη των ελέγχων από τις αρμόδιες αρχές για τον εντοπισμό των ανασφάλιστων οχημάτων, για τα οποία οι ιδιοκτήτες τους δεν έχουν μεριμνήσει να τα ασφαλίσουν για την υποχρεωτική βάσει νόμου κάλυψη αστικής ευθύνης. 

Μετά από πολλές αναβολές, η διαδικασία εντοπισμού των ανασφάλιστων οχημάτων, επιβολής προστίμου και στη συνέχεια υποχρεωτικής ασφάλισής τους μπαίνει σε εφαρμογή, με κύριο σύμμαχο την ηλεκτρονική διασταύρωση των στοιχείων όσων φαίνονται να παρανομούν.

Ήδη από προηγούμενους μήνες αναφερόμασταν στο γεγονός ότι έχουν στενέψει τα περιθώρια και ο κλοιός γύρω από το θέμα των ανασφάλιστων οχημάτων.


Σε σχετική ανακοίνωση προχώρησε και ο Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων:

Σύμφωνα με πληροφόρηση που έχουμε από τα κλαδικά μέσα ενημέρωσης και τις ασφαλιστικές εταιρίες, ξεκίνησε από 1ης Ιουνίου 2017 ο εντοπισμός των ανασφάλιστων οχημάτων. Οι ασφαλιστικές εταιρίες ενεργοποιούν τους κανόνες που έχει αποστείλει η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, με σκοπό αφενός τον εντοπισμό των ανασφάλιστων οχημάτων, αφετέρου της ορθότητας των στοιχείων των ασφαλισμένων σε σχέση με αυτά που είναι δηλωμένα στις δημόσιες αρχές.

Οι έλεγχοι θα επαναλαμβάνονται περιοδικά μέσα στο έτος και θα ξεκινήσουν από την 1η Ιουνίου 2017.

Προσοχή, καθώς ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ.

Εάν ένα νέο συμβόλαιο ή ένα ανανεωτήριο έχει ημερομηνία έναρξης την 1/6, θα πρέπει να ΕΚΔΟΘΕΙ μέχρι και την 1/6 το αργότερο, εάν εκδοθεί στις 2/6, κατά τον έλεγχο, το όχημα θα εμφανιστεί ανασφάλιστο.

Σε αυτή την περίπτωση θα εκδίδεται ηλεκτρονικό παράβολο-πρόστιμο ύψους 250 ευρώ για τα επιβατικά αυτοκίνητα.

Η έκδοση ασφαλιστηρίου συμβολαίου δεν θα επιτρέπεται παρά μόνο μετά την πληρωμή του παραβόλου και την ενημέρωση της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ότι αυτό εξοφλήθηκε.

Συνιστούμε:

1. Άμεση ασφάλιση των ανασφάλιστων οχημάτων κυρίως για την αποφυγή καταστροφικών συνεπειών εξαιτίας εμπλοκής σε τροχαίο ατύχημα και δευτερευόντως για την αποφυγή επιβολής προστίμου

2. Πληρωμή των ασφαλιστηρίων πριν την ημερομηνία ανανέωσής τους δεδομένου ότι την αμέσως επόμενη ημέρα θα είναι ανασφάλιστα με συνέπεια να ισχύουν τα παραπάνω

3. Δήλωση των σωστών στοιχείων του ιδιοκτήτη ή του κατόχου του οχήματος στους ασφαλιστές σας, δεδομένου ότι εάν τα στοιχεία δεν συμφωνούν θα υπάρχει αναντιστοιχία με αυτά που έχουν δηλωθεί στις αρμόδιες δημόσιες αρχές, με συνέπεια την ταλαιπωρία του ασφαλισμένου

4. Σε περίπτωση που οι πινακίδες του οχήματος είναι κατατεθειμένες στην εφορία, εξαιτίας προσωρινής ακινησίας (π.χ. αγροτικά οχήματα λόγω εποχικότητας) δεν αποστέλλεται πρόστιμο Βάσει των παραπάνω είναι αυτονόητο ότι μελλοντικά η όποια αδυναμία έκδοσης ασφαλιστηρίου σε ανασφάλιστο όχημα, πριν την πληρωμή του ηλεκτρονικού παραβόλου, δεν θα οφείλεται στα ασφαλιστικά γραφεία αλλά θα είναι συνέπεια εφαρμογής του νόμου.


Αυξημένα μέτρα Τροχαίας σε όλη την επικράτεια για το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος

Η Ελληνική Αστυνομία, λόγω της αυξημένης κίνησης των εκδρομέων, από και προς τα αστικά κέντρα, ενόψει της περιόδου εορτασμού της Πεντηκοστής και του Αγίου Πνεύματος 2017, λαμβάνει αυξημένα μέτρα Τροχαίας σε όλο το οδικό δίκτυο της Χώρας, με σκοπό την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών και την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων.

Η εκπόνηση των μέτρων πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο υλοποίησης επιχειρησιακού σχεδιασμού του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας, για πλήρη και συνεχή δραστηριοποίηση, συντονισμό και εποπτεία όλων των Υπηρεσιών Τροχαίας προκειμένου να εξασφαλιστούν οι συνθήκες ομαλής και ασφαλούς οδικής κυκλοφορίας στο σύνολο του οδικού δικτύου της Χώρας.
Ειδικότερα, ο σχεδιασμός των μέτρων περιλαμβάνει:
  • Αυξημένη τροχονομική αστυνόμευση του οδικού δικτύου σε τομείς , με βάση τις ιδιαίτερες κυκλοφοριακές συνθήκες κάθε περιοχής.
  • Ενισχυμένη αστυνομική παρουσία και αστυνόμευση των σημείων του οδικού δικτύου , όπου σημειώνονται συχνά τροχαία ατυχήματα.
  • Ρύθμιση της κυκλοφορίας με πεζούς τροχονόμους, σε βασικές διασταυρώσεις , για την αποφυγή κυκλοφοριακών συμφορήσεων.
  • Αυξημένα μέτρα τροχαίας στις εισόδους-εξόδους των μεγάλων αστικών κέντρων, όπου παρατηρείται μεγάλη κίνηση οχημάτων.
  • Αυξημένα μέτρα τροχαίας σε χώρους όπου παρατηρείται μαζική κίνηση επιβατών (αεροδρόμια, λιμάνια, σταθμοί, κ.λπ.)
  • Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και αυξημένα μέτρα Τροχαίας , σε περιοχές όπου θα πραγματοποιηθούν εορταστικές εκδηλώσεις.
  • Παρουσία τροχονόμων στους Σταθμούς Διοδίων της Χώρας για τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας, την ενημέρωση και την παροχή συμβουλών στους οδηγούς και τους συνεπιβάτες.
  • Ενημέρωση των πολιτών σε περιπτώσεις κυκλοφοριακών ή άλλων προβλημάτων.
  • Συνεργεία της Τροχαίας θα διενεργούν ειδικούς και γενικούς ελέγχους (ιδιαίτερα για τη βεβαίωση επικίνδυνων παραβάσεων, όπως υπερβολική ταχύτητα, οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, αντικανονικό προσπέρασμα, κ.λπ., καθώς και παραβάσεων που ευθύνονται για την πρόκληση σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων, όπως η χρήση κινητών τηλεφώνων κατά την οδήγηση).

Κατά την εορταστική περίοδο, θα ισχύει η απαγόρευση κίνησης φορτηγών αυτοκινήτων ωφέλιμου φορτίου άνω του 1,5 τόνου, ως ακολούθως: 
  • Παρασκευή(02-06-2017) : 16:00 - 22:00 για το ρεύμα εξόδου.
  • Σάββατο (03-06-2017) : 08:00 - 13:00 για το ρεύμα εξόδου.
  • Κυριακή (04-06-2017) : δεν ισχύουν απαγορεύσεις.
  • Δευτέρα (05-06-2017) : 16:00 - 23:00 για το ρεύμα εισόδου.

Οδηγώ με Ασφάλεια σημαίνει:
  • Μαθαίνω και εφαρμόζω τον Κ.Ο.Κ..
  • Δεν οδηγώ όταν έχω καταναλώσει οινοπνευματώδη ποτά
  • Σέβομαι τα όρια ταχύτητας.
  • Δεν κάνω αντικανονικά προσπεράσματα.
  • Δεν παραβιάζω τον κόκκινο σηματοδότη.
  • Σταματώ στο STOP και δίνω προτεραιότητα.
  • Δίνω προτεραιότητα στους πεζούς και στα άτομα με ειδικές ανάγκες.
  • Σέβομαι τα σήματα και τις υποδείξεις των τροχονόμων.
  • Φορώ πάντοτε ζώνη ασφαλείας.
  • Τοποθετώ τα παιδιά στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου και τους φορώ ζώνη. ασφαλείας.
  • Σε περίπτωση που οδηγώ ή είμαι συνεπιβάτης σε μοτοσυκλέτα, φορώ πάντα κράνος.
  • Πριν ξεκινήσω για ταξίδι, ελέγχω το όχημα που θα οδηγήσω.

Υπενθυμίζεται ότι η σωστή οδική συμπεριφορά των οδηγών και η τήρηση των κανόνων οδικής κυκλοφορίας είναι βασικές προϋποθέσεις τόσο για την ασφαλή μετακίνηση, όσο και για την αποφυγή των τροχαίων ατυχημάτων.

1 Ιουν 2017

Ευρωπαϊκή Πίστη: Παρουσίαση των οικονομικών της μεγεθών στα μέλη της Ένωσης Θεσμικών Επενδυτών

Η Ευρωπαϊκή Πίστη πραγματοποίησε στο Χρηματιστήριο Αθηνών ενημέρωση στα μέλη της Ένωσης Θεσμικών Επενδυτών για τα αποτελέσματα χρήσης 2016 και τις προοπτικές της Εταιρίας για τη χρήση 2017.

Η Διοίκηση της Εταιρίας είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει αναλυτικά τη σημαντική άνοδο των οικονομικών της μεγεθών, η οποία οδήγησε στη συνέχιση της αναπτυξιακής της πορείας.

Πιο συγκεκριμένα, το 2016, η Εταιρία σημείωσε:
  • Εντυπωσιακή αύξηση των προ φόρων κερδών κατά 27,9% στα 20,6 εκ. ευρώ, έναντι 16,1 εκ. ευρώ το 2015.
  • Αύξηση των μικτών ασφαλίστρων και συναφών εσόδων κατά 3,0% στα 172,2 εκ. ευρώ, έναντι 167,2 εκ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση.
  • Αύξηση της καθαρής θέσης κατά 18,6% στα 96,2 εκ. ευρώ, ή 15,1 εκ. ευρώ σε σχέση με την 31/12/2015.
  • Αύξηση του Ενεργητικού της κατά 8,9% στα 386,6 εκ. ευρώ, έναντι 355,0 εκ. ευρώ της χρήσης 2015.
  • Αύξηση των ασφαλιστικών προβλέψεών της κατά 6,3% στα 266,7 εκ. ευρώ, έναντι 250,8 εκ. ευρώ της προηγουμένης χρήσης.
  • Αύξηση των επενδύσεων στα 304,4 εκ. ευρώ, έναντι 279,9 εκ. ευρώ το 2015.
  • Αύξηση του ανθρώπινου δυναμικού της κατά 4,9%, με τις συνολικές θέσεις απασχόλησης να ανέρχονται στις 425 έναντι 405 τον Δεκέμβριο του 2015.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ευρωπαϊκή Πίστη, από το 2009 έως και σήμερα, έχει πετύχει θεαματική αύξηση της παραγωγής της κατά 53% και διπλασιασμό του μεριδίου αγοράς της. Επιπρόσθετα, έχει υψηλή ρευστότητα, γεγονός που της επιτρέπει να έχει μηδενικό δανεισμό και σημαντικά ελεύθερα αποθεματικά.

Στην παρουσίαση η Διοίκηση, εκτός από τα αποτελέσματα του 2016 ενημέρωσε και για την πορεία της μετοχής, για τη διανομή μερίσματος ύψους 0,10 ευρώ ανά μετοχή και παρουσίασε τους στόχους και τις προοπτικές της για το 2017.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αντλήσουν περισσότερες πληροφορίες στο site της εταιρίας www.europaikipisti.gr, στην ενότητα Επενδυτικές Σχέσεις.


AXA: Στηρίζει τις επενδύσεις και την καινοτομία για την προστασία των ανθρώπων και της περιουσίας

Η AXA συμμετείχε στη Διάσκεψη Κορυφής (Global Platform Summit) του ΟΗΕ για τη μείωση των κινδύνων από καταστροφές (UNISDR), με συμμετοχή κυβερνήσεων, επιχειρήσεων και της κοινωνίας των πολιτών. Στόχος της συνάντησης ήταν να βρεθούν λύσεις για τη μείωση των κινδύνων από τις φυσικές καταστροφές και την ενίσχυση της ανθεκτικότητας (resilience) έναντι των κλιματικών κινδύνων.

Η AXA αποτελεί μέρος της πρωτοβουλίας του ΟΗΕ για τη μείωση των κινδύνων από καταστροφές, μια πρωτοβουλία που δημιουργήθηκε μετά τη σημαντική αύξηση καταστροφών τα τελευταία χρόνια, με οικονομικές απώλειες κοντά στα 300 δισεκατομμύρια δολάρια ανά έτος.


Η αυξημένη αστικοποίηση αποτελεί σημαντικό παράγοντα για το υψηλό κόστος καταστροφών με τον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα να καλούνται να βρουν λύσεις από κοινού. Η πρωτοβουλία του ΟΗΕ θέτει κανονισμούς που υποστηρίζουν τις επενδύσεις και την καινοτομία, με στόχο την προστασία των ανθρώπων και της περιουσίας. Ενδεικτικοί κανονισμοί είναι:

  • Αναγνώριση κτιρίων βάσει συγκεκριμένων προτύπων ανθεκτικότητας.
  • Δημοσιονομικοί κανόνες που δίνουν κίνητρα στις μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε ανθεκτικές υποδομές.
  • Νόμοι για τον πολεοδομικό σχεδιασμό και τη χρήση γης που διασφαλίζουν ότι ο κίνδυνος για  καταστροφές λαμβάνεται υπόψη.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους κανονισμούς, μπορείτε να βρείτε εδώ.

Η AXA επεξεργάζεται ήδη τρόπους ενίσχυσης των οικοδομικών κανονισμών σε περιοχές που είναι ευάλωτες σε φυσικές καταστροφές, καθώς υπέγραψε μια διετή σύμπραξη με το UN-ΗΑΒΙΤΑΤ, το Πρόγραμμα του ΟΗΕ που στοχεύει να μειώσει το οικονομικό κόστος των φυσικών καταστροφών στους οικισμούς.

Στο πλαίσιο της σύμπραξης, ο Όμιλος θα χρηματοδοτήσει μελέτες και εργασία σε τέσσερις χώρες που έχουν πληγεί κατά κόρον από μεγάλες φυσικές καταστροφές: Ινδονησία, Φιλιππίνες, Πακιστάν και Αϊτή. Τα ευρήματα από αυτή την εργασία θα χρησιμοποιηθούν για την εκπόνηση κατευθυντήριων γραμμών και ενός εργαλείου για χρήση σε όλο τον κόσμο από τις κυβερνήσεις, την κοινωνία των πολιτών και τον ιδιωτικό τομέα.

Η συνεργασία στοχεύει στην βελτίωση των οικοδομών σε χώρες που είναι ευάλωτες σε φυσικές καταστροφές, στη βελτίωση των βασικών προδιαγραφών δόμησης και στην ενθάρρυνση προς τις χώρες, να «χτίσουν καλύτερα», να μειώσουν τους θανάτους και να περιορίσουν τις οικονομικές απώλειες λόγω καταστροφών.


Groupama Ασφαλιστική: "Σίγουρα δίπλα σας" και στην παραλία

Φέτος το καλοκαίρι, όπως άλλωστε και πέρυσι, η Groupama Ασφαλιστική φροντίζει ώστε τα προσωπικά σας αντικείμενα να παραμείνουν… Σίγουρα δίπλα σας!

Από τέλη Μαΐου και για ολόκληρη την καλοκαιρινή σαιζόν, στις οργανωμένες πλαζ «Varkiza Resort» Βάρκιζας, «Rubirosa» Αλίμου, «Coconut» Σχοινιά, «Καΐκι» Σπετσών, καθώς και στο Ναυτικό Όμιλο Βουλιαγμένης (Ν.Ο.Β.), η Groupama Ασφαλιστική έχει τοποθετήσει στις ομπρέλες παραλίας ειδικά κουτιά ασφαλείας, την ιδανική λύση για την προστασία των προσωπικών σας αντικειμένων.

Με τον τρόπο αυτό, η Groupama Ασφαλιστική δίνει τη δυνατότητα στους λουόμενους να φυλάξουν κλειδωμένα με ασφάλεια το κινητό τηλέφωνο, τα κλειδιά, το πορτοφόλι τους και άλλα προσωπικά αντικείμενα αξίας, επιτρέποντάς τους να απολαύσουν ξέγνοιαστα το χρόνο τους στην παραλία.

Επίσης, από φέτος, στο «Coconut» του Σχοινιά στο Μαραθώνα, μαζί με το κουτί ασφαλείας, θα έχετε τη δυνατότητα να φορτίζετε εύκολα, ενόσω απολαμβάνετε το μπάνιο σας, το smartphone ή και το tablet σας, με τη βοήθεια της ηλιακής ενέργειας.

Το κλειδί ασφαλείας είναι αδιάβροχο, κατασκευασμένο από ειδικό λουράκι σιλικόνης και έχει σχήμα ρολογιού, ώστε να μπορείτε να το έχετε μαζί σας ακόμα και μέσα στο νερό!

Καλό Καλοκαίρι με Ασφαλείς Βουτιές!!!!!