>

Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

13 Ιουν 2017

ΑΧΑ: Επενδύει στους ανθρώπους της για ένα καλύτερο μέλλον

    Η ΑΧΑ επενδύει στους ανθρώπους της για ένα καλύτερο μέλλον με μια σειρά ενεργειών

  • Επιμόρφωση από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο για θέματα σεισμού, στο πλαίσιο της Εβδομάδας Εταιρικής Υπευθυνότητας
  • Ενδυνάμωση τεχνικής γνώσης – στρατηγική “FocusandTransform”
  • Ενίσχυση της πρόληψης – στόχος “FromPayertoPartner”

  • «Επικέντρωση και Μετασχηματισμός» (Focus and Transform) είναι οι δύο στρατηγικοί πυλώνες που ανακοίνωσε η ΑΧΑ στις 21 Ιουνίου 2016, για να επιτευχθεί η «Φιλοδοξία 2020». Παράλληλος στόχος είναι να μεταβεί από μια Εταιρεία «που απλώς αποζημιώνει» σε μια Εταιρεία «συνοδοιπόρο του πελάτη», επενδύοντας, μεταξύ άλλων, στην πρόληψη μέσω εκπαίδευσης.


    Σε αυτή τη βάση, η ΑΧΑ Ελλάδας, ενισχύοντας τους δεσμούς που έχει δημιουργήσει με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο πραγματοποίησε για δεύτερη συνεχή χρονιά επιμορφωτικό σεμινάριο προς τους ανθρώπους της. Ως ένας από τους βασικούς συντελεστές της Εβδομάδας Εταιρικής Υπευθυνότητας 2017, ο Δρ. Ράλλης Κουρκουλής, παρουσίασε, συζήτησε και εμβάθυνε σε θέματα σεισμού.

    Ο κ. Κουρκουλής, Ερευνητής του  Εργαστηρίου Εδαφομηχανικής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, πραγματοποίησε παρουσίαση με θέμα:

    «Περιορισμός σεισμικού κινδύνου σε κατοικίες και βιομηχανικές εγκαταστάσεις: η αξία της πρόληψης».

    Η παρουσίαση στηρίχθηκε στην ακαδημαϊκή γνώση και τη συμπυκνωμένη εμπειρία από γεγονότα σε όλο τον κόσμο. Σε επίπεδο ακαδημαϊκής έρευνας συζητήθηκαν οι παράγοντες εκείνοι που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη στην εκτίμηση κινδύνων όταν σχετίζονται με τους σεισμούς, ενώ μέσα από τα γεγονότα, αναλύθηκαν μια σειρά από αστοχίες μικρών και μεγάλων έργων. Οι μηχανισμοί γένεσης σεισμών, το τεκτονικό περιβάλλον της Ελλάδας και οι παράμετροι του σεισμού που επηρεάζουν τις κατασκευές, έθεσαν τη βάση μιας συζήτησης που επεκτάθηκε στην καταστρεπτικότητα (και τα αίτια που συνέβαλαν σε αυτή) σεισμών που έχουν γίνει σε διαφορετικές περιοχές, οι οποίες όμως, παρουσιάζουν κοινά χαρακτηριστικά με τους σεισμούς που συμβαίνουν – ή  μπορεί να συμβούν – στον ελλαδικό χώρο. Ακολούθως πραγματοποιήθηκε συζήτηση σχετικά με την ευστάθεια  διαφόρων τύπων υποδομών (μικρής, μεγάλης κλίμακας και βιομηχανικών), για να ολοκληρωθεί η συζήτηση με μια σειρά από μέτρα πρόληψης που μπορούν να λαμβάνονται για να μειώνονται οι συνέπειες του σεισμού.

    Οι άνθρωποι της ΑΧΑ συμμετείχαν σε σχετικό πρόγραμμα για δεύτερη χρονιά. Στόχος της Εταιρείας είναι να ενδυναμώνει συνεχώς τους δεσμούς της με ένα από τα κορυφαία ακαδημαϊκά ιδρύματα της χώρας στην κατεύθυνση της ανταλλαγής γνώσης και εμπειρίας με απώτερο σκοπό την άρτια τεχνική γνώση και την καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη προστασία των πολιτών.


    Σε ενδιαφέρουν:

    12 Ιουν 2017

    Ευρώπη Ασφαλιστική App: Νέο πρωτοποριακό web tool για πελάτες και διαμεσολαβητές

    H EYΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ θέτει νέα standards στο χώρο της online ασφάλισης με την ανάπτυξη σε συνεργασία με την M-STAT, μιας νέας ολοκληρωμένης mobile εφαρμογής για Android & iOS συσκευές, καθώς και ενός προηγμένου, interactive web tool.

    Πιο συγκεκριμένα, μέσω της mobile εφαρμογής "Ευρώπη Ασφαλιστική app", οι πελάτες έχουν άμεση πρόσβαση σε on the go functionalities, όπως κλήση άμεσης οδικής βοήθειας, δήλωση ατυχήματος και τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης, ενώ ταυτόχρονα, έχουν real-time monitoring για κινήσεις συμβολαίων, τρέχουσες οφειλές και αποζημιώσεις.

    Αντίστοιχα, οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές διαχειρίζονται το portfolio των πελατών τους σε πραγματικό χρόνο, εκδίδοντας άμεσα προσφορές, αιτήσεις και συμβόλαια, που αποστέλλονται ηλεκτρονικά στον πελάτη. 
    Παράλληλα, μέσω ενός καινοτόμου  web tool, παρέχεται στους πελάτες της ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ η δυνατότητα:
    • online πληρωμής 24 ώρες το 24ωρο και σε άτοκες μηνιαίες δόσεις
    • λήψη προσφοράς ασφάλισης
    • υποβολής αίτησης ασφάλισης ασφαλιστικών προγραμμάτων 
    • Έκδοσης ασφαλιστηρίου συμβολαίου εφ’ όσον η εξόφληση  γίνει με πιστωτική κάρτα, λαμβάνοντας το ασφαλιστήριο συμβόλαιο στο email τους.
    Το web εργαλείο αλλάζει τα δεδομένα, εισάγοντας τη δυνατότητα online ασφάλισης πέραν του κλάδου Αυτοκινήτων και στον κλάδο περιουσίας και καθιστά την ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ πρωτοπόρο εταιρεία στη σύγχρονη digital εποχή.

    Σε ενδιαφέρουν:

    Προσφορές και Εκπτώσεις Ασφάλισης - Ιούνιος 2017

    Ο Ιούνιος εκτός από την έναρξη του καλοκαιριού, φέρνει παράλληλα και πρόσθετες προσφορές, εκπτώσεις, παροχές καθώς και νέα ασφαλιστικά προγράμματα και νέες υπηρεσίες.

    Αναλυτικότερα, για το μήνα Ιούνιο ισχύουν τα παρακάτω:


    Εθνική Ασφαλιστική


    ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική
    Οδοντιατρική κάλυψη και για άτομα άνω των 65 ετών


    Prime Insurance

    Υδρόγειος Ασφαλιστική


    9 Ιουν 2017

    Έρευνα MetLife: Η σημασία της Ομαδικής Ασφάλισης των εργαζομένων

    Η εταιρεία MetLife, leader στο χώρο των ασφαλίσεων Ζωής & Υγείας, πραγματοποίησε την πρώτη έρευνα στην Ελλάδα για τις ομαδικές ασφαλίσεις.

    Η έρευνα Employee Benefits Trends Study είναι μία από τις πιο ολοκληρωμένες μελέτες αυτού του είδους και εξετάζει τόσο την πλευρά των εργοδοτών όσο και των εργαζομένων, γεγονός που τη διαφοροποιεί από πολλές άλλες έρευνες της αγοράς. Συμμετείχαν 151 εταιρείες του ιδιωτικού τομέα, ελληνικές & πολυεθνικές, που είχαν ενεργό πρόγραμμα Ομαδικής Ασφάλισης. Πραγματοποιήθηκαν συνεντεύξεις με τους επικεφαλής των εταιρειών αυτών (CEO, CFO, HR) και παράλληλα συνομίλησαν με 302 εργαζόμενους αυτών των εταιρειών.


    Οι παροχές της ασφάλισης στον τομέα της υγείας και της σύνταξης έχουν αλλάξει αρκετά τα τελευταία χρόνια και αυτές οι συνεχιζόμενες αλλαγές οδηγούν σε μεγάλη αβεβαιότητα τους εργαζομένους. Σύμφωνα με την έρευνα το 96% των εργαζομένων ανησυχεί για την κατάρρευση των συνταξιοδοτικών ταμείων, το 69% για τα ατυχήματα και το 62% για την εκδήλωση σοβαρής νόσου. Για αυτό ακριβώς το λόγο η σωστά σχεδιασμένη ομαδική ασφάλιση αποτελεί σημαντικό παράγοντα για τους εργαζόμενους κάθε επιχείρησης και συχνά παίζει καθοριστικό ρόλο στην παραμονή και την αυξανόμενη παραγωγικότητα των εργαζομένων ή την προσέλκυση ικανών στελεχών.

    Η έρευνα της MetLife σχετικά με τις παροχές της Ομαδικής Ασφάλισης δείχνει ότι το 41% των επιχειρηματιών αναζητά τρόπους για να κάνει πιο παραγωγικό το ανθρώπινο δυναμικό. Αξίζει να σημειωθεί πως το 40% προσπαθεί να ενσωματώσει στην ομάδα τους κορυφαίους επαγγελματίες ενώ το 23% των εργοδοτών προσπαθούν να κρατήσουν τους ικανούς στην ομάδα τους.

    Η παρουσίαση της έρευνας της MetLife θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 15 Ιουνίου από τον κ. Ossman Charabati, Head of Employee Benefits, MetLife EMEA στο Μουσείο Γουλανδρή – Κέντρο Γαία, παρουσία σημαντικών στελεχών του ιδιωτικού τομέα.

    8 Ιουν 2017

    Anytime: Επεκτείνει τις δραστηριότητές της στην Κύπρο

    Η Anytime, η No 1 direct ασφάλιση στην Ελλάδα, επεκτείνει τις δραστηριότητές της στην Κύπρο και δίνει στους πολίτες της μεγαλονήσου τη δυνατότητα να γνωρίσουν και να επωφεληθούν από τα πλεονεκτήματα των υπηρεσιών της.

    Συνώνυμη με την αξιοπιστία, την απλότητα, την καινοτομία και την ευελιξία, η Anytime εισάγει και επίσημα την ευκολία της διαδικτυακής ασφάλισης στην Κύπρο, αφού έχει ξεκινήσει ανεπίσημα από τον Απρίλιο. Έχοντας ως παρακαταθήκη τη μεγάλη ασφαλιστική εμπειρία και το κύρος της INTERAMERICAN, η Anytime εξασφαλίζει σε όσους την επιλέγουν ολοκληρωμένες λύσεις ασφάλισης σε ανταγωνιστικές τιμές και παροχές.


    Με ξεκάθαρο προσανατολισμό στην ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη, η Anytime δημιουργεί ένα δίκτυο επικοινωνίας που χαρακτηρίζεται από την αμεσότητα και την άρτια εξυπηρέτηση. Με την Anytime, δεν υπάρχει «χαμένος χρόνος» για τον ασφαλιζόμενο, εφόσον διαθέτει ένα από τα πιο δυναμικά call centers της αγοράς, έτοιμο να απαντήσει σε κάθε αίτημα, να υποστηρίξει τα διαθέσιμα προγράμματα και να βοηθήσει κάθε ενδιαφερόμενο να επιλέξει το πλέον κατάλληλο για τον ίδιο πρόγραμμα.

    Στην Κύπρο, μία χώρα που χαρακτηρίζεται από ώριμη κουλτούρα στον τομέα της ασφάλισης, στόχος της Anytime είναι να μυήσει όλους τους τοπικούς ασφαλιζόμενους στην ποιότητα των υπηρεσιών της και να τους προσφέρει τη δυνατότητα να γνωρίσουν προνόμια που αγγίζουν όλο το φάσμα της καθημερινότητας, καθώς και ένα πλούσιο δίκτυο συνεργείων.

    Με τρία διαφορετικά προγράμματα ασφάλισης: το basic, το economy και το value, παροχή οδικής βοήθειας με τοπικό συνεργάτη και στα τρία προγράμματα και άμεση τηλεφωνική ή ηλεκτρονική εξυπηρέτηση με διευρυμένο ωράριο ανταπόκρισης για την καλύτερη διαχείριση των αιτημάτων, η Anytime αναμένεται να κατακτήσει πολύ γρήγορα την εμπιστοσύνη και των Κυπρίων. Με κεντρικό της άξονα την ψηφιακή τεχνολογία, έχει πετύχει στην Ελλάδα να απλοποιήσει τις διαδικασίες, δημιουργώντας ένα προϊόν προσιτό σε μεγάλο πλήθος ασφαλισμένων -πρόσφατα ξεπέρασε στην ελληνική ασφαλιστική αγορά τα 300.000 ασφαλισμένα οχήματα- και σήμερα, μεταφέρει με σιγουριά και πολύ καλές προοπτικές αυτή τη δυνατότητα ασφάλισης και στην Κύπρο.

    Με την Anytime, η INTERAMERICAN εξάγει βεβαιωμένη, πρωτοποριακή τεχνογνωσία στην ασφάλιση αυτοκινήτου. Η κατάργηση της χρονοβόρας και κουραστικής γραφειοκρατίας, η ευκολία στην ολοκλήρωση της ασφαλιστικής διαδικασίας, καθώς και η εμπιστοσύνη στη σχέση της Anytime με τους πελάτες της -που ανταμείβεται από τους ίδιους με ιδιαίτερα υψηλό δείκτη ικανοποίησης ο οποίος φθάνει στην Ελλάδα στο 87%- θα αποτελέσουν την ιδανική αφετηρία για μία νέα εποχή στην ασφάλιση αυτοκινήτου και στην Κύπρο.


    Ευρωπαϊκή Πίστη: Συνεργασία με τα Νοσοκομεία ΥΓΕΙΑ και ΜΗΤΕΡΑ του Ομίλου ΥΓΕΙΑ

    Η Ευρωπαϊκή Πίστη προχώρησε πρόσφατα σε συνεργασία με τα νοσοκομεία ΥΓΕΙΑ και ΜΗΤΕΡΑ του Ομίλου ΥΓΕΙΑ, διευρύνοντας περαιτέρω το δίκτυο των Συμβεβλημένων Νοσηλευτικών της ιδρυμάτων.

    Πιο συγκεκριμένα, οι ασφαλισμένοι της Ευρωπαϊκής Πίστης έχουν πλέον τη δυνατότητα πρόσβασης στις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες υγείας που παρέχει ο Όμιλος Υγεία.

    Με βάση τη συμφωνία αυτή, οι ασφαλισμένοι της Εταιρίας, εξασφαλίζουν τόσο στο Δ.Θ.Κ.Α. ΥΓΕΙΑ όσο και στη Γενική, Μαιευτική / Γυναικολογική Κλινική ΜΗΤΕΡΑ καθώς και στο Παίδων ΜΗΤΕΡΑ, έως και 100% κάλυψη των εξόδων νοσηλείας, με απευθείας κάλυψη των εξόδων από την Ευρωπαϊκή Πίστη.


    Ο Αντιπρόεδρος Δ.Σ. και Γενικός Διευθυντής Χαρτοφυλακίου της Εταιρίας, κ. Ν. Χαλκιόπουλος δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με τη νέα συνεργασία καθώς οι ασφαλισμένοι της Εταιρίας θα έχουν άμεση πρόσβαση σε δύο από τα πλέον σύγχρονα ιδιωτικά Νοσοκομεία της Ελλάδας. Για την Ευρωπαϊκή Πίστη, η συγκεκριμένη συνεργασία αποτελεί μία ακόμα έμπρακτη απόδειξη ότι παραμένει σταθερή στη φιλοσοφία της, στη συνεχή βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες της.

    Σχολιάζοντας τη συνεργασία ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΥΓΕΙΑ κ. Ανδρέας Καρταπάνης τόνισε ότι «Ο Όμιλος ΥΓΕΙΑ, στο πλαίσιο της αναπτυξιακής του πορείας, συνεχίζει να υλοποιεί την στρατηγική του απόφαση για καθιέρωση ενός υγιούς πλαισίου λειτουργίας και συνεργασίας με την ασφαλιστική αγορά, το οποίο στηρίζεται στην αξιοπιστία, την επικοινωνία και την αποτελεσματικότητα, με στόχο την ποιοτική και ποσοτική αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας που προσφέρονται στον ασθενή. Ο Όμιλος ΥΓΕΙΑ αποδεικνύει για άλλη μια φορά με ξεκάθαρη δέσμευση την υλοποίηση του οράματός του, ώστε οι παρεχόμενες υπηρεσίες των νοσοκομείων του να εξακολουθούν να παραμένουν εφάμιλλες της υψηλότερης παγκοσμίως ποιότητας».


    7 Ιουν 2017

    AXA - Εβδομάδα Εταιρικής Υπευθυνότητας 2017: «Ενώνουμε δυνάμεις, ζούμε καλύτερα»

    Με μήνυμα «Ενώνουμε δυνάμεις, ζούμε καλύτερα» η ΑΧΑ υλοποιεί για έβδομη συνεχόμενη χρονιά την ετήσια Εβδομάδα Εταιρικής Υπευθυνότητας. Από τις 6 έως τις 9 Ιουνίου οι 166.000 εργαζόμενοι στις 64 χώρες, όπου βρίσκεται ο Όμιλος θα συμμετάσχουν σε ενέργειες με κεντρικό άξονα την πρόληψη και την εκπαίδευση για τη μείωση κινδύνων.

    Η ΑΧΑ στην Ελλάδα έχει επιλέξει ως θέματα επιμόρφωσης τους τομείς της οδικής ασφάλειας, πρόληψης φυσικών καταστροφών και της υγείας, σε ευθυγράμμιση με τη στρατηγική της Εταιρείας να ενεργοποιείται επιχειρηματικά στους άξονες του αυτοκινήτου, της ασφάλισης κατοικίας και εγκαταστάσεων και της υγείας.


    Για τις ενέργειες της Εβδομάδας, η ΑΧΑ έχει ενώσει τις δυνάμεις της με σημαντικούς εταίρους. Συγκεκριμένα:

    • Τρίτη 6 Ιουνίου – Επίσημη έναρξη της Εβδομάδας: Ο ηθοποιός Λευτέρης Ελευθερίου, πρεσβευτής της βραβευμένης εκστρατείας “AseTisVlakeies” που υλοποίησε η ΑΧΑ το 2016, υπενθυμίζει με το δικό του μοναδικό τρόπο τις μικρές και μεγάλες βλακείες που κάνουμε όλοι καθημερινά, καθώς και τρόπους για να τις αποφεύγουμε. (www.asetisvlakeies.gr)
    • Τρίτη 6 Ιουνίου – Πέμπτη 8 Ιουνίου, Βιωματική εκπαίδευση στην οδική ασφάλεια: Ο εξοπλισμός προσομοιωτών του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» έχει τοποθετηθεί στις εγκαταστάσεις της Εταιρείας, ώστε οι εργαζόμενοι να έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν ένα μοναδικό πρόγραμμα εκπαίδευσης.
    • Τετάρτη 7 Ιουνίου – Πρόληψη Φυσικών Καταστροφών: Ο Δρ. Ράλλης Κουρκουλής, Διευθυντής του τομέα Προσομοίωσης Συστημάτων Εδάφους – Ανωδομής, Εργαστήριο Εδαφομηχανικής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, θα πραγματοποιήσει συζήτηση με τους ανθρώπους της ΑΧΑ, εμβαθύνοντας σε θέματα κινδύνων που προκύπτουν από φυσικές καταστροφές.
    • Πέμπτη 8 Ιουνίου – Πρόληψη της Υγείας μέσω εξετάσεων και checkup: Ο Δρ. Στέργιος Τασιόπουλος, Παθολόγος, Αναπληρωτής Διευθυντής Α’ Παθολογικής Κλινικής του Ομίλου «Υγεία» θα πραγματοποιήσει παρουσίαση σχετικά με τις ασθένειες που μπορούν να προλαμβάνονται μέσω εξετάσεων πρόληψης και checkup.
    • Παρασκευή 9 Ιουνίου – AXABusinessDay: Για 3η συνεχή χρονιά η ΑΧΑ φιλοξενεί στα κεντρικά της γραφεία 40 φοιτητές από πανεπιστήμια όλης της Ελλάδας. Στη διάρκεια της ημέρας οι φοιτητές θα συνομιλήσουν με στελέχη της Εταιρείας προκειμένου να ενημερωθούν για τον κλάδο των ασφαλίσεων, την Εταιρεία και τις προοπτικές εξέλιξης που μπορεί να έχουν.

    Στο πλαίσιο της Εβδομάδας, οι άνθρωποι του Ομίλου παγκοσμίως θα επιλέξουν μέσω ηλεκτρονικής ψηφοφορίας μία νεοφυή εταιρεία που έχει ως αποστολή να «βοηθά τους ανθρώπους να ζουν καλύτερα». Η εταιρεία αυτή θα λάβει χρηματοδότηση από τον Όμιλο και καθοδήγηση από ανώτατα στελέχη της ΑΧΑ.

    Στόχος της Εβδομάδας Εταιρικής Υπευθυνότητας είναι να ενισχύει συνεχώς τη γνώση και την εξειδίκευση των ανθρώπων της ώστε να αποτελούν πρεσβευτές μιας καλύτερης ζωής προς τους οικείους, τους πελάτες και το σύνολο της κοινωνίας.


    Αφαίρεση άδειας οδήγησης για 5 χρόνια εαν μεθυσμένος οδηγός προκαλέσει θανατηφόρο τροχαίο

    Αυστηρότερος ο ΚΟΚ για όσους οδηγούς προκαλέσουν θανατηφόρο τροχαίο υπό την επήρεια αλκοόλ, καθώς θα τους αφαιρείται επιτόπου η άδεια οδήγησης για τουλάχιστον 5 χρόνια.

    Αυτό προβλέπει το νέο υπό διαβούλευση σχέδιο νόμου του Υπουργείου Δικαιοσύνης, με ακόμα αυστηρότερη ποινή την δια βίου αφαίρεση διπλώματος σε περίπτωση υποτροπής εντός πενταετίας.

    Αναλυτικότερα, με το σχέδιο νόμου προστίθεται διάταξη στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, σύμφωνα με την οποία στον οδηγό οχήματος (ή κάθε μεταφορικού μέσου) που προκάλεσε θανατηφόρο ατύχημα, ο οποίος οδηγούσε υπό την επήρεια οινοπνεύματος και η συγκέντρωση οινοπνεύματος στο αίμα του είναι άνω του 0,50 g/l αφαιρείται επί τόπου η άδεια ικανότητας οδηγού για διάστημα πέντε (5) ετών.

    Αν, μάλιστα, ο ίδιος οδηγός μετά την παρέλευση της πενταετίας ή του χρόνου που ορίσει το ποινικό δικαστήριο καταληφθεί να οδηγεί και πάλι υπό την επήρεια οινοπνεύματος, αφαιρείται επί τόπου και δια βίου η άδεια ικανότητας οδηγού.


    Αναλυτικά το άρθρο 31 του υπό διαβούλευση σχεδίου νόμου:

    Άρθρο 31

    Τροποποίηση άρθρων Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας

    1. Στο άρθρο 42 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ν. 2696/1999, Α΄ 57), όπως ισχύει, προστίθεται παρ. 12 ως εξής:

    «12. Στον οδηγό οχήματος (ή κάθε μεταφορικού μέσου) που προκάλεσε θανατηφόρο ατύχημα, ο οποίος οδηγούσε υπό την επήρεια οινοπνεύματος και η συγκέντρωση οινοπνεύματος στο αίμα του είναι άνω του 0,50 g/l αφαιρείται επί τόπου η άδεια ικανότητας οδηγού για διάστημα πέντε (5) ετών. Κατά της παραπάνω απόφασης της αστυνομικής αρχής, ο οδηγός δύναται να προσφύγει ενώπιον του κατά τόπο αρμοδίου εισαγγελέα πλημμελειοδικών για την ακύρωση της πράξης αφαίρεσης ή τη μείωση του χρόνου αφαίρεσης. Μετά την εισαγωγή της υπόθεσης στο ακροατήριο του αρμοδίου δικαστηρίου, η προσφυγή του προηγουμένου εδαφίου απευθύνεται μόνο προς το δικαστήριο το οποίο μπορεί να συνεδριάσει και πριν από την εκδίκαση της κύριας ποινικής υπόθεσης κατά την αυτόφωρη διαδικασία. Σε κάθε περίπτωση, το ποινικό δικαστήριο κατά την κρίση του, συνεκτιμώντας τις συνθήκες τέλεσης της πράξης και την προσωπικότητα του δράστη, μπορεί να επιμηκύνει την αφαίρεση της άδειας οδήγησης για χρονικό διάστημα έως πέντε (5) επιπλέον έτη. Αν ο ίδιος οδηγός μετά την παρέλευση της πενταετίας ή του χρόνου που ορίσει το ποινικό δικαστήριο καταληφθεί να οδηγεί και πάλι υπό την επήρεια οινοπνεύματος αφαιρείται επί τόπου και δια βίου η άδεια ικανότητας οδηγού».

    2. Η παρ. 4 του άρθρου 43 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ν. 2696/1999, Α΄ 57), όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής:

    «4. Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις της παραγράφου 2 περίπτωση α΄ και β΄, τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον έξι (6) μηνών. Αν από τη συμπεριφορά του ο παθών περιήλθε σε κίνδυνο ζωής ή επήλθε θάνατος ή σωματική βλάβη αυτού, ο υπαίτιος τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον ενός (1) έτους, εφόσον η πράξη δεν τιμωρείται βαρύτερα με άλλη διάταξη στις δύο πιο πάνω περιπτώσεις, και με αφαίρεση της άδειας ικανότητας οδηγού για χρονικό διάστημα έξι (6) έως δώδεκα (12) μηνών, η οποία επιβάλλεται υποχρεωτικά από το δικαστήριο».



    2 Ιουν 2017

    Τα στραβά και αδιόρθωτα που ΔΕΝ θέλουμε να ξανασυναντήσουμε στους δρόμους

    Έχοντας πρόσφατες τις εξόδους του Πάσχα και το τριήμερο της Πρωτομαγιάς, καθώς πολλοί επέλεξαν να αποδράσουν με το αυτοκίνητο σε κοντινούς ή πιο μακρινούς προορισμούς, βρισκόμαστε προ των πυλών για ένα ακόμα τριήμερο, αυτό του Αγίου Πνεύματος.

    Ποια είναι εκείνα τα στοιχεία όμως που δεν θα θέλαμε να ξανασυναντήσουμε στους δρόμους στις εξορμήσεις αυτού του τριημέρου; 


    Κάθε χρόνο όλοι μιλάμε για τα στραβά των ελληνικών δρόμων και τι πρέπει να διορθωθεί στην οδήγηση και στα λάθη που συνήθως γίνονται ταξιδεύοντας σε κάθε μεγάλη έξοδο είτε πρόκειται για γιορτές, είτε διακοπές, είτε αργία.


    Ας ξεκινήσουμε λοιπόν αναλύοντας τα... "στραβά" που παρατηρήσαμε στους δρόμους τόσο εντός πόλεων όσο και στο επαρχιακό οδικό δίκτυο, το Πάσχα και την Πρωτομαγιά που μας πέρασε.

    Ας δούμε όμως πιο αναλυτικά ποια ήταν και φέτος τα κακώς κείμενα στους δρόμους στις τελευταίες εξόδους τις ημέρες του Πάσχα και της Πρωτομαγιάς, ελπίζοντας πως κάποια στιγμή θα διορθωθούν...

    Παράδοση στην κυκλοφορία δρόμων που δεν έχουν ολοκληρωθεί



    Πλέον το κεντρικό οδικό δίκτυο της χώρας (και μιλάμε ασφαλώς για τις Εθνικές Οδούς με τους νέους επιμέρους αυτοκινητόδρομους) κατά γενική ομολογία έχει βελτιωθεί και συνεχίζει να βελτιώνεται σε σημαντικό βαθμό. Κάτι που βοηθάει σε μεγάλο βαθμό την οδήγηση προσφέροντας μας τη δυνατότητα να φτάνουμε στον προορισμό μας με πιο γρήγορες, πιο ασφαλείς και πιο ξεκούραστες διαδρομές.

    Υπάρχουν όμως σημεία που η αυξημένη ροή προκαλεί κυκλοφοριακά προβλήματα με αυξημένη κίνηση κάτι που συχνά προκαλεί και εκνευρισμό στους οδηγούς των οχημάτων που ταξιδεύουν με χαμηλές ταχύτητες και σε αρκετές περιπτώσεις μένουν και κάποια ώρα ακινητοποιημένοι σε ορισμένα σημεία.

    Κάτι που παρατηρήθηκε σε μεγάλο βαθμό στην επιστροφή των εκδρομέων του Πάσχα, σε συνδυασμό με την πρόωρη (
    και λανθασμένη όπως αποδείχθηκε) παράδοση των νέων αυτοκινητοδρόμων χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί στο 100% οι απαραίτητες εργασίες. Και όπως πάντα, το μποτιλιάρισμα, η πυκνή ροή και η κίνηση σε χαμηλές ταχύτητες, δημιουργούν εκνευρισμό και μια όχι τόσο ευχάριστη κατάσταση οδήγησης, ειδικά όταν ξέρεις ότι έχεις μπροστά σου αρκετά χιλιόμετρα να διανύσεις μέχρι τον τελικό προορισμό.

    Όποιες και αν είναι οι συνθήκες στη διαδρομή μας όμως, οφείλουμε να προσαρμοζόμαστε σε αυτές και παράλληλα να παραμένουμε συγκεντρωμένοι στην οδήγηση, αποφεύγοντας λάθος συνήθειες ή επιλογές κατά την οδήγηση.

    Οδήγηση στην ΛΕΑ


    Η Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης είναι ακριβώς αυτό που αναφέρει ο τίτλος. Το να κινούνται οχήματα σε αυτή με αποτέλεσμα στη συνέχεια να την μπλοκάρουν, εμποδίζει οποιοδήποτε άλλο όχημα που θα είναι σε πραγματική ανάγκη να μπορέσει να περάσει από εκεί.

    Οδήγηση αργά και αριστερά



    Σε έναν αυτοκινητόδρομο, όσο επικίνδυνο είναι να κινείται κάποιος με υπερβολική ταχύτητα, εξίσου επικίνδυνο είναι να κινείται αργά στην αριστερή λωρίδα ή να την καταλαμβάνει μην επιτρέποντας σε άλλα οχήματα να προσπεράσουν και να κινηθούν γρηγορότερα.

    Είναι πραγματικά παράλογο σε έναν αυτοκινητόδρομο, παρά την πυκνή ροή, να είναι μπλοκαρισμένη η αριστερή λωρίδα, πιο μέτρια πηγμένη η μεσαία και άδεια η δεξιά λωρίδα! Από τη στιγμή που σε γιορτές και αργίες απαγορεύεται η διέλευση φορτηγών, χρησιμοποιείστε την αριστερή μόνο για προσπέραση και επιλέξτε να κινηθείτε στη μεσαία ή δεξιά ανάλογα με τη ταχύτητα που επιλέγετε να κινηθείτε.

    Μη χρήση ζωνών ασφαλείας




    Για το θέμα αυτό όσα χρόνια και αν περάσουν, ότι και αν πούμε, ότι και αν γράψουμε, όσα παραδείγματα και να χρησιμοποιήσουμε, ορισμένα άτομα φαίνεται να μη βάζουν μυαλό. Και φέτος στις εξόδους του Πάσχα και της Πρωτομαγιάς, υπήρχαν άτομα που εξακολουθούν να κινούνται σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας και υψηλών ταχυτήτων χωρίς ζώνες ασφαλείας (ή σε αρκετά οχήματα φορούσαν μόνο οι μπροστινοί ή επιλεκτικά κάποια άτομα εντός του οχήματος). Τ
    ο μόνο παρήγορο ότι αυτά τα άτομα ήταν σε μικρή αναλογία παρατηρώντας αυτοκίνητα σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος και χαμηλών ταχυτήτων στην επιστροφή. Ωστόσο, είναι πραγματικά να αναρωτιέται κανείς πως μπορεί να γίνει συνήθεια όλων να μην ξεκινάει το αυτοκίνητο πριν βάλουν ζώνη όλοι οι επιβάτες.

    Μη χρήση φώτων σε χαμηλές συνθήκες ορατότητας και φωτισμού


    Όσοι επέστρεψαν την Δευτέρα του Πάσχα, ήρθαν αντιμέτωποι τόσο με έντονα κυκλοφοριακά προβλήματα όσο και με άσχημες καιρικές συνθήκες. Όταν είσαι σε έναν αυτοκινητόδρομο και κινείσαι με μεγάλες ταχύτητες, οι αποστάσεις εκμηδενίζονται σε μικρό χρονικό διάστημα και σε περιορισμένες συνθήκες ορατότητας και φωτισμού ένας που θα δει μια κουκίδα στο βάθος ίσως και να μη διακρίνει εύκολα ότι πρόκειται για άλλο αυτοκίνητο, σε αντίθεση με κάποιο που θα έχει αναμμένα φώτα ή και τα φώτα ομίχλης εφόσον το επιβάλλουν οι συνθήκες.


    Επίσης, όταν βλέπετε να ακινητοποιούνται απότομα τα αυτοκίνητα μπροστά σας, ανάψτε άμεσα τα αλαρμ φροντίζοντας να φρενάρετε όσο πιο ήπια γίνεται και διατηρώντας αποστάσεις από άλλα οχήματα. Με αυτό τον τρόπο προειδοποιείτε τα αυτοκίνητα που ακολουθούν ότι υπάρχει κίνδυνος μπροστά ώστε να κόψουν και εκείνα έγκαιρα ταχύτητα.

    Αντικανονική προσπέραση


    Αποφύγετε να βγαίνετε για προσπέραση σε τυφλά σημεία, στροφές, διασταυρώσεις, ανηφόρες και γενικά να έχετε υπόψη σας ότι όταν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο αλλάζει και η οδική του συμπεριφορά.

    Οχήματα με ελλιπή συντήρηση 




    Ένα μη σωστά συντηρημένο όχημα, όταν κινείται στους δρόμους αποτελεί κίνδυνο τόσο για τους επιβάτες του, όσο και για τα γύρω οχήματα και πεζούς. Φθαρμένα ελαστικά, μηχανικές βλάβες, φρένα, αμορτισέρ, μη σωστά φώτα, μπορούν να οδηγήσουν σε ατύχημα, τόσο εντός πόλης, όσο και εκτός πόλης σε επαρχιακούς δρόμους ή αυτοκινητόδρομους όταν κινείται για αρκετά χιλιόμετρα σε υψηλές ταχύτητες, αυξάνοντας τις πιθανότητες να συμβεί κάποιο απρόοπτο συμβάν.

    Αν το αυτοκίνητό σας έχει θέματα που το καθιστούν ανασφαλές, την επόμενη φορά ξανασκεφτείτε το και είτε επιδιορθώστε 
    πριν ταξιδέψετε ότι χρειάζεται ή βρείτε άλλες λύσεις που ίσως σαν κοστίσουν και λιγότερο (π.χ. ενοικίαση άλλου αυτοκινήτου). 

    Έλλειψη προσοχής και συγκέντρωσης στην οδήγηση και στον δρόμο



    Είναι συχνά πολλές φορές τα χαζοατυχήματα λόγω απροσεξίας που μπορεί να χαλάσουν τη διάθεση αλλά και να επιβαρύνουν την τσέπη μας με... περιττά έξοδα.

    Υπερβολική Ταχύτητα (κυρίως εντός πόλεων με αυξημένα ατυχήματα) 


    Είναι εντελώς παράλογο σε μια άδεια πόλη να παρατηρούμε ανόητα ατυχήματα, με αρκετά μεγάλες υλικές ζημιές. Χαρακτηριστικά το τριήμερο της Πρωτοχρονιάς, παρατηρήθηκαν 3 σταθμευμένα αυτοκίνητα στα οποία είχε πέσει πάνω άλλο αυτοκίνητο.

    Αντίστοιχα όμως τόσο στους αυτοκινητόδρομους όσο και στο επαρχιακό οδικό δίκτυο, η υπερβολική ταχύτητα αποτελεί μια από τις κυριότερες αιτίες ατυχημάτων.


    Μποτιλιάρισμα χωρίς λόγο



    Μπορεί σε ορισμένες περιπτώσεις η έντονη κυκλοφοριακή ροή να δυσχεραίνει την ταχύτητα και κινούνται όλοι σε ρυθμούς χελώνας, ωστόσο στις περισσότερες περιπτώσεις οι συνθήκες αυτές δημιουργούνται από τους ίδιους τους οδηγούς.
    Χαρακτηριστικά όσοι επιλέγουν να κάνουν κατάληψη στην αριστερή λωρίδα, ενώ οι υπόλοιπες λωρίδες είναι άδειες, δημιουργούν κίνηση πίσω τους, όσοι χρησιμοποιούν την ΛΕΑ και μετά στο πρώτο στένεμα του δρόμου ξαναεπιχειρούν να εισχωρήσουν στην ουρά της δεξιάς λωρίδας πάλι δημιουργούν πρόσθετη επιβάρυνση της κυκλοφορίας (πέρα από το γεγονός ότι σε περίπτωση ανάγκης κάποιο ασθενοφόρο, πυροσβεστική, περιπολικό ή όχημα με επείγον περιστατικό δεν θα μπορεί να βρει χώρο να περάσει).


    Στα διόδια, αν δεν έχουμε συσκευή e-pass, φροντίζουμε να έχουμε από πριν εύκαιρα κάποια χρήματα σε θέση που να είναι εύκολα προσβάσιμη στο αυτοκίνητο, τόσο για να μη καθυστερούμε την ουρά αλλά και να μην αποσπάται η προσοχή μας σχεδόν καθόλου όταν φτάνουμε στα διόδια (ώστε να τα εντοπίζουμε άμεσα και να πληρώσουμε). Είναι αδιανόητο σε ημέρες που έχει μεγάλη επιστροφή, περιμένοντας σε ουρά περίπου 30 αυτοκινήτων να μην έχεις προετοιμάσει τα χρήματα πριν έρθει η σειρά σου. Φανταστείτε την έκπληξη όταν το μπροστινό αυτοκίνητο, έπρεπε να φτάσει στο κουβούκλιο των διοδίων και να ψάξει εκείνη την ώρα να βρει χρήματα να πληρώσει καθυστερώντας την όλη διαδικασία αντί για λίγα δευτερόλεπτα σε πάνω από 2 λεπτά!

    Φροντίζουμε για ιδανικές συνθήκες οδήγησης









    Εντός του αυτοκινήτου καλό είναι να διατηρούμε τη θερμοκρασία σε φυσιολογικά επίπεδα, να έχουμε μαζί μας νερό και κάποιο σνακ, και να είναι σωστά ρυθμισμένη τόσο η θέση οδήγησης όσο και οι καθρέπτες μας.

    Είναι σημαντικό να βλέπουμε, να παραδεχόμαστε και να διορθώνουμε τα λάθη μας, καθώς διορθώνουμε την ασφάλεια όλων μας. Ας δούμε αυτό το τριήμερο ως ευκαιρία να διορθώσουμε τα λάθη μας και να κάνουμε τις διαδρομές μας ασφαλέστερες και πιο απολαυστικές.

    Καλό τριήμερο!


    Στο προσκήνιο αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας για το 2018








    Το υπουργείο οικονομικών πέρυσι άρχισε το μαγείρεμα για τα τέλη κυκλοφορίας λίγο αργά και δεν πρόλαβε τελικά να κάνει τις απαραίτητες αλλαγές όπως είπε και έτσι ίσχυσαν τα ίδια. Αυτή τη φορά ξεκίνησε τις διαρροές νωρίτερα προκειμένου να προλάβει να είναι έτοιμο στην ώρα του.


    Την δημιουργία μιας νέας εφαρμογής για τον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας ειδικά για κάθε όχημα και την καθιέρωση κριτηρίων και συντελεστών (παλαιότητα, τιμή, ρύποι, κυβισμός), που θα μειώνουν μεταξύ άλλων τα τέλη στα παλαιότερα αυτοκίνητα, προανήγγειλε η υφυπουργός Οικονομικών κα. Κατερίνα Παπανάτσιου.


    Η κα. Παπανάτσιου δήλωσε πως «επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα για τη δημιουργία μιας εφαρμογής, που θα επιτρέπει τον υπολογισμό των τελών εξειδικευμένα για κάθε όχημα, με την καθιέρωση αντικειμενικών κριτηρίων και αντίστοιχων συντελεστών (π.χ. με αυτόματη μείωση του ύψους των τελών ανά έτος με τη χρήση σχετικού συντελεστή παλαιότητας)».

    Σκοπός της κυβέρνησης είναι τα τέλη κυκλοφορίας να γίνουν αναλογικότερα και πιο δίκαια, αλλά και «κάποιοι να πάρουν τις πινακίδες τους πίσω», αναφερόμενη στα οχήματα που τα προηγούμενα χρόνια ακινητοποιήθηκαν λόγω του υψηλού κόστους. Συμπλήρωσε πως προσδοκία τους είναι ο νέος τρόπος υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας να ολοκληρωθεί όσο γίνεται πιο γρήγορα, ώστε να ξέρει και η αγορά πώς θα κινηθεί σε σχέση με το αυτοκίνητο.

    (Πηγή: Autogreeknews.gr)