7 Αυγ 2017
Τέλη Κυκλοφορίας: Αυξήσεις "βόμβα" για 800.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων
«Βόμβα» για τα Τέλη Κυκλοφορίας σε πάνω από 800.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων αναμένεται να αποτελέσει η εφαρμογή του νέου μοντέλου μέτρησης εκπομπών CΟ2 που επιβάλει η Ευρωπαϊκή Ένωση στις αυτοκινητοβιομηχανίες.
Μάλιστα αύξηση των τιμών εκπομπών CO2 σε όλα τα αυτοκίνητα οδηγούν αυτομάτως σε αύξηση των Τελών Κυκλοφορίας σε ποσοστό από 15% έως και πάνω από 235%!
Σύμφωνα με το επίσημο χρονοδιάγραμμα της ΕΕ όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει από τον Σεπτέμβριο του 2017 να αναγράφουν δύο τιμές με εκπομπές ρύπων για το ίδιο αυτοκίνητο οι οποίες θα αφορούν σε μετρήσεις από το παλιό και από το καινούριο σύστημα.
Αποτέλεσμα των παραπάνω θα είναι η αύξηση της φορολογίας αλλά και του κόστους χρήσης για τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων των κρατών-μελών εξαιτίας της αύξησης των επίσημων εκπομπών ρύπων των οχημάτων τους.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει δώσει ένα χρόνο περίοδο χάριτος στις αυτοκινητοβιομηχανίες ώστε το νέο σύστημα να έχει πλήρως υιοθετηθεί τον Σεπτέμβριο του 2018 όποτε και θα σταματήσουν να αναγράφονται οι τιμές μέτρησης των εκπομπών C02 με το παλαιό σύστημα.
Παράλληλα οι τιμές τόσο των καινούριων όσο και των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων αναμένεται να αυξηθούν εξαιτίας της αλλαγής των τιμών στις εκπομπές CO2.
Ειδικότερα για τον υπολογισμό του Τέλους Ταξινόμησης λαμβάνονται υπόψη οι Αξίες Λιανικής προ Φόρων αλλά και οι εκπομπές CO2. Όπως είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς η αύξηση στις τιμές των εκπομπών ρύπων οδηγεί σε άνοδο του φόρου που πρέπει να καταβληθεί και κατ’ επέκταση των τιμών λιανικής.
Πώς αυξάνονται τα Τέλη Κυκλοφορίας
Η αλλαγή του τρόπου υπολογισμού των εκπομπών Co2 στα αυτοκίνητα αναμένεται να αλλάξει ριζικά το κόστος των Τελών Κυκλοφορίας στα αυτοκίνητα που έχουν πρώτη Άδεια Κυκλοφορίας μετά την 1η/11/2010 τα οποία υπολογίζονται με βάση τους ρύπους.
Ο εν λόγω στόλος οχημάτων εκτιμάται ότι είναι πάνω από 800.000 οχήματα και οι αυξήσεις που αναμένεται να καταγραφούν κυμαίνονται από 15 έως και πάνω από 235%.
Ο λόγος εστιάζεται στο γεγονός πως η αύξηση ακόμη και μόλις 2 γραμμαρίων CO2 είναι αρκετή για να αυξηθούν τα Τέλη Κυκλοφορίας έως και πάνω από 235%.
Ειδικότερα ένα όχημα εκπέμπει 180 γρ. CO2 και κάτοχός του για το 2017 πλήρωσε 441 ευρώ. Αν με τη νέα μέθοδο μέτρησης το όχημά του εκπέμπει 182 γρ. CO2 τότε αυτομάτως τα Τέλη Κυκλοφορίας αυξάνονται σε 505,96 ευρώ. Δηλαδή ο κάτοχός του θα πληρώσει 64,96 ευρώ περισσότερα για τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2018 αν οι κλίμακες δεν αυξηθούν περαιτέρω.
Σε άλλη περίπτωση κάποιος κάτοχος ΙΧ με εκπομπές ρύπων 250 γρ. CO2 πλήρωσε 762,5 ευρώ για τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017. Αν με τη νέα μέθοδο μέτρησης το ίδιο όχημα φαίνεται ότι εκπέμπει 280 γρ. CO2 τότε τα Τέλη Κυκλοφορίας αυξάνονται σε 1.041,6 ευρώ. Δηλαδή ο κάτοχος του οχήματος θα πληρώσει 279,1 ευρώ περισσότερα λόγω της αύξησης των ρύπων.
Τα πράγματα γίνονται ακόμη χειρότερα αν το αυτοκίνητο είχε χαμηλούς ρύπους με το παλιό σύστημα και με το καινούριο οι εκπομπές CO2 αυξάνονται πάνω από 20 γραμμάρια.
Ειδικότερα κάτοχος ΙΧ με εκπομπές 120 γρ. CO2 με το παλιό σύστημα πλήρωσε 117,6 ευρώ για τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017. Αν με το νέο σύστημα το όχημά του φαίνεται να εκπέμπει 161 γρ. CO2 τότε τα Τέλη Κυκλοφορίας θα διαμορφωθούν σε 394,45 ευρώ! Δηλαδή θα πληρώσει περισσότερα 276,85 ευρώ και το ποσοστό αύξησης ανέρχεται σε 235,41%.
Σε άλλη περίπτωση ιδιοκτήτης ΙΧ με ρύπους 140 γρ. CO2 πλήρωσε για Τέλη Κυκλοφορίας 168 ευρώ. Αν οι ρύποι του οχήματός του με το νέο σύστημα μέτρησης αγγίζουν τα 181 γρ. CO2 τότε τα Τέλη Κυκλοφορίας διαμορφώνονται σε 503,18 ευρώ. Δηλαδή θα πληρώσει 335,18 ευρώ περισσότερα και το ποσοστό αύξηση ανέρχεται σε περίπου 200%!
Ποιο είναι το νέο μοντέλο μέτρησης
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μετά το σκάνδαλο που αποκαλύφθηκε σχετικά με το παράνομο λογισμικό μείωσης των εκπομπών ρύπων ξεκίνησε να αναζητά ένα νέο μοντέλο προσδιορισμού των εκπομπών ρύπων στα αυτοκίνητα.
Μετά από καιρό το νέο σύστημα μέτρησης δημιουργήθηκε και φέρει την ονομασία WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure) και θα εφαρμοστεί από όλους τους κατασκευαστές αυτοκινήτων στα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν στην Ευρώπη από τον Σεπτέμβριο του 2018.
Σύμφωνα μ’ αυτόν οι εκπεμπόμενοι ρύποι θα είναι πιο κοντά στη πραγματικότητα – στα δεδομένα μετακίνησης των Ευρωπαίων- οπότε κατά προέκταση αναμένεται αύξηση των ανακοινώσιμων τιμών από 5 έως και 30%, σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα.
Μάλιστα η ΕΕ έχει ορίσει τον Σεπτέμβριο του 2017 ως ημερομηνία έναρξης εφαρμογής του νέου συστήματος παράλληλα με το παλαιό με αποτέλεσμα τα αυτοκίνητα να εμφανίζονται με δύο τιμές στις εκπομπές ρύπων.
«Οι εθνικές κυβερνήσεις πρέπει να ενεργήσουν για να διασφαλίσουν ότι η φορολογία με βάση το CO2 θα είναι δίκαιη, δεδομένου ότι η WLTP θα οδηγήσει σε υψηλότερη τιμή CO2 για το ίδιο όχημα σε σύγκριση με το NEDC", δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας της ACEA, Erik Jonnaert. "Εάν δεν το κάνουν, η εισαγωγή της νέας διαδικασίας δοκιμής θα μπορούσε να αυξήσει την οικονομική επιβάρυνση των καταναλωτών."
Για παράδειγμα, από τον Σεπτέμβριο του 2017 ένα αυτοκίνητο μπορεί να φαίνεται ότι εκπέμπει 100 γρ. CO2 / km χρησιμοποιώντας την παλιά δοκιμή NEDC, ενώ με το νέο σύστημα να φαίνεται ότι εκπέμπει 120 γρ. CO2 / χλμ.
Εάν το καθεστώς φόρου εκπομπών μιας χώρας παραμείνει αμετάβλητο, αυτό θα αύξανε άδικα τη φορολογική επιβάρυνση για ορισμένους καταναλωτές και θα οδηγούσε σε γενική σύγχυση. Τα συστήματα φορολογίας πρέπει να προσαρμοστούν ώστε να αποφευχθεί αυτό το σενάριο επισημαίνει ο κ. Jonnaert.
Σήμερα για τον υπολογισμό της εργοστασιακής κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων χρησιμοποιείται το πρότυπο NEDC (New European Driving Cycle). Στην πράξη πρόκειται για ένα πρωτόκολλο που όπως έχει αποδειχτεί διαφέρει από την πραγματικότητα κίνησης των οχημάτων στους δρόμους και έτσι τα εργοστασιακά νούμερα έχουν αποκλίσεις στις εκπομπές ρύπων και στην κατανάλωση, από ότι συμβαίνει στην πραγματικότητα.
Επίσης η ΕΕ θα επιτρέπει στις αυτοκινητοβιομηχανίες να διαθέσουν τα απούλητα οχήματά τους που έχουν εγκριθεί με το παλαιό σύστημα μέτρησης εκπομπών ρύπων μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2019.
Ποιος θα πληρώσει το «μάρμαρο»
Ερωτηματικά προκαλεί η εφαρμογή του νέου συστήματος μέτρησης εκπομπών ρύπων στα αυτοκίνητα το οποίο αλλάζει τις επίσημες μετρήσεις και επιβαρύνει τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων καθώς οι κάτοχοί τους αγόρασαν αυτοκίνητα που είχαν χαμηλά Τέλη Κυκλοφορίας και από τον Σεπτέμμβριο μπορεί να είναι πολύ υψηλότερα.
Ωστόσο όπως έγινε και με το σκάνδαλο με το παράνομο λογισμικό των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών κανένας Ευρωπαίος πολίτης δεν έλαβε καμία αποζημίωση σε αντίθεση με τους ιδιοκτήτες τόσο των ΗΠΑ όσο και άλλων κρατών στην Ασία που αποζημιώθηκαν με το παραπάνω είτε με χρηματική αποζημίωση είτε με αντικατάσταση του οχήματος.
Στην ΕΕ κανένας κάτοχος δεν έλαβε ούτε ένα ευρώ ως αποζημίωση και περιορίστηκαν σε μια επιστολή με συγγνώμης προς τους πελάτες τους…
(Πηγή: εφημερίδα Ειδήσεις)
Σε ενδιαφέρουν:
Νέα ηλεκτρονική διασταύρωση "έδειξε" 457.000 ανασφάλιστα οχήματα
7.8.17
ΑΑΔΕ, Ανασφάλιστα, Ανασφάλιστο όχημα, Αυτοκίνητο, Ηλεκτρονική διασταύρωση, Πρόστιμα
No comments
Νέα ηλεκτρονική διασταύρωση που πραγματοποίησε η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) έδειξε 457.000 ανασφάλιστα οχήματα.
Σύμφωνα με άρθρο που δημοσιεύτηκε στο Kathimerini.gr, πραγματοποιήθηκε νέα "άτυπη" διασταύρωση από την ΑΑΔΕ με βάση τις ανανεωμένες λίστες που απέστειλαν οι αρμόδιοι φορείς και οι ασφαλιστικές εταιρείες. Ο αριθμός πλέον των ανασφάλιστων οχημάτων «κατέβηκε» από τα 1.150.000 (πρώτη διασταύρωση με λανθασμένα στοιχεία) στα 457.000.
Σύμφωνα με άρθρο που δημοσιεύτηκε στο Kathimerini.gr, πραγματοποιήθηκε νέα "άτυπη" διασταύρωση από την ΑΑΔΕ με βάση τις ανανεωμένες λίστες που απέστειλαν οι αρμόδιοι φορείς και οι ασφαλιστικές εταιρείες. Ο αριθμός πλέον των ανασφάλιστων οχημάτων «κατέβηκε» από τα 1.150.000 (πρώτη διασταύρωση με λανθασμένα στοιχεία) στα 457.000.
Ωστόσο, στελέχη της ΑΑΔΕ σημειώνουν ότι πρόκειται για μία άτυπη διασταύρωση (έγινε στις 15 Ιουλίου) και σε αυτή τουλάχιστον τη φάση δεν πρόκειται να αποσταλούν ειδοποιητήρια στους ιδιοκτήτες οχημάτων που φαίνεται να εξακολουθούν να έχουν ανασφάλιστα τα αυτοκίνητα ή τα δίκυκλά τους. Και αυτό διότι περιμένουν και μία τρίτη επικαιροποίηση της λίστας από την αστυνομία και το υπουργείο Μεταφορών έτσι ώστε να ελαχιστοποιηθούν τα λάθη και η ταλαιπωρία των πολιτών, όπως είχε συμβεί τον περασμένο Ιούνιο με δεκάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες οχημάτων να αναγκάζονται να αποδείξουν είτε ότι έχουν πληρώσει τα ασφάλιστρα, είτε ότι δεν τους ανήκει, είτε ότι αυτό έχει κλαπεί.
Σύμφωνα με στοιχεία των ασφαλιστικών εταιρειών σε διάστημα ενός μήνα (τέλη Ιουνίου - τέλη Ιουλίου) ασφαλίστηκαν 413.000 αυτοκίνητα, μεταξύ των οποίων και καινούργια αυτοκίνητα και δίκυκλα. Η εξέλιξη αυτή τόνωσε τα έσοδα του προϋπολογισμού, καθώς εκτός από το φόρο επί των ασφαλίστρων κατεβλήθησαν σε αρκετές περιπτώσεις και τα τέλη και τέθηκαν σε κυκλοφορία αυτοκίνητα κυρίως υψηλού κυβισμού.
Η τρίτη διασταύρωση, που υπολογίζεται να πραγματοποιηθεί στις αρχές Σεπτεμβρίου, θα είναι και καθοριστική. Όσοι εντοπιστούν θα κληθούν να πληρώσουν και τα αναλογούντα πρόστιμα που προβλέπει η πρόσφατη νομοθεσία. Εάν επιβεβαιωθούν τα ανωτέρω στοιχεία και στη διασταύρωση του Σεπτεμβρίου, περίπου 457.000 ιδιοκτήτες θα λάβουν email με το οποίο θα καλούνται να πληρώσουν πρόστιμο:
• 100 ευρώ για δίκυκλα οχήματα έως 250 κυβικά εκατοστά.
• 150 ευρώ για δίκυκλα άνω των 251 κ.ε.
• 200 ευρώ για αυτοκίνητα έως 1.000 κ.ε. και
• 250 ευρώ για αυτοκίνητα άνω των 1.000 κ.ε.
Πάντως πριν από την αποστολή των ειδοποιητηρίων θα γίνει ειδική καμπάνια ενημέρωσης των υπόχρεων τόσο από το υπουργείο Οικονομικών όσο και από τις ασφαλιστικές εταιρείες. Διότι στόχος, όπως σημειώνουν, δεν είναι η είσπραξη 100 - 150 εκατ. ευρώ από τα ανασφάλιστα οχήματα αλλά η συμμόρφωση αυτών.
Τα λάθη
Σύμφωνα με στελέχη της ΑΑΔΕ, τα προβλήματα στην πρώτη διασταύρωση οφείλονται κατά κύριο λόγο στα λανθασμένα στοιχεία για τα κλεμμένα οχήματα τα οποία ανέρχονται στα 430.000 εκ των οποίων τα 300.000 έχουν εγγραφεί οριστικά στο ηλεκτρονικό σύστημα. Για τα υπόλοιπα 130.000 δεν έχει παρέλθει το σχετικό διάστημα. Επίσης υπάρχουν πολλά αστυνομικά τμήματα τα οποία δεν είναι συνδεδεμένα στην κεντρική βάση του υπουργείου. Δηλαδή, αυτά τα τμήματα έχουν έναν άγνωστο αριθμό κλεμμένων οχημάτων τα οποία δεν γνωρίζει η κεντρική υπηρεσία. Αμέλεια όμως εντοπίζεται και σε πολλούς κληρονόμους. Το ηλεκτρονικό σύστημα εντόπισε 70.000 αποβιώσαντες οι οποίοι δεν έχουν πληρώσει τα ασφάλιστρα και τα τέλη κυκλοφορίας. Επί της ουσίας, μετά τον θάνατο του ιδιοκτήτη οι κληρονόμοι δεν δήλωσαν στην εφορία το γεγονός, με αποτέλεσμα να εμφανίζεται ανασφάλιστο και προφανώς χωρίς τέλη κυκλοφορίας. Για όλες αυτές τις περιπτώσεις οι κληρονόμοι πρέπει να μεταβούν στο μητρώο των εφοριών για να δηλώσουν τον θάνατο και να αποφασίσουν τι θα κάνουν με το όχημα. Δηλαδή εάν θα καταθέσουν τις πινακίδες, θέτοντάς το σε ακινησία, ή θα πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας αλλά και τα ασφάλιστρα.
(Πηγή: kathimerini.gr)
Σε ενδιαφέρουν:
4 Αυγ 2017
Capital Controls: Δυνατότητα εφάπαξ ανάληψης 1.800 ευρώ το μήνα
4.8.17
Ανάληψη μετρητών, Ευκλείδης Τσακαλώτος, Τράπεζες, Υπουργός Οικονομικών, Χαλάρωση, capital controls
No comments
Νέα χαλάρωση των capital controls φέρνει η απόφαση για όριο ανάληψης 1.800 ευρώ, με δυνατότητα εφάπαξ ανάληψης όλου του ποσού μέσα στο μήνα.
Σύμφωνα με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτου, από την 1η Σεπτεμβρίου το όριο ανάληψης μετρητών διαμορφώνεται στα 1.800 ευρώ από κάθε τραπεζικό λογαριασμό. Επιπλέον, δίνεται η δυνατότητα ακόμη και εφάπαξ ανάληψης ολόκληρου του ποσού μέσα στο μήνα. Για παράδειγμα, αν μέσα ένα ημερολογιακό μήνα κάποιος δεν έχει κάνει ανάληψη καμία ημέρα ή εβδομάδα, μπορεί να κάνει ανάληψη σωρευτικά μέσα στο μήνα χωρίς άλλο περιορισμό μέχρι και του ποσού των χιλίων οκτακοσίων ευρώ (1.800€).
Σύμφωνα με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτου, από την 1η Σεπτεμβρίου το όριο ανάληψης μετρητών διαμορφώνεται στα 1.800 ευρώ από κάθε τραπεζικό λογαριασμό. Επιπλέον, δίνεται η δυνατότητα ακόμη και εφάπαξ ανάληψης ολόκληρου του ποσού μέσα στο μήνα. Για παράδειγμα, αν μέσα ένα ημερολογιακό μήνα κάποιος δεν έχει κάνει ανάληψη καμία ημέρα ή εβδομάδα, μπορεί να κάνει ανάληψη σωρευτικά μέσα στο μήνα χωρίς άλλο περιορισμό μέχρι και του ποσού των χιλίων οκτακοσίων ευρώ (1.800€).
Μέχρι σήμερα, εκείνο που ισχύει είναι η δυνατότητα ανάληψης ποσών μέχρι 840 ευρώ ανά 14 ημέρες από κάθε τραπεζικό λογαριασμό, δηλαδή 1.680 ευρώ ανά 28 ημέρες. Εκείνο που αλλάζει ουσιαστικά από την 1η Σεπτεμβρίου, είναι η δυνατότητα πλέον από κάθε τραπεζικό λογαριασμό, να γίνεται ανάληψη ποσού 1.800 ευρώ ακόμη και εφάπαξ μέσα σε έναν μήνα.
Επίσης, για τις επιχειρήσεις που λειτουργούν ως νομικό πρόσωπο και τηρούν απλογραφικό ή διπλογραφικό λογιστικό σύστημα, προβλέπεται η δυνατότητα ανοίγματος νέου τραπεζικού λογαριασμού, όψεως ή καταθετικού, μέσω της δημιουργίας νέου κωδικού πελάτη (Customer ID) σε πιστωτικό ίδρυμα, ανεξάρτητα από την ύπαρξη άλλου τραπεζικού λογαριασμού στον όποιο είναι δικαιούχοι.
Σε ενδιαφέρουν:
3 Αυγ 2017
Όμιλος AXA: Οικονομικά αποτελέσματα 1ου εξαμήνου 2017
3.8.17
2017, Δείκτης Φερεγγυότητας, Λειτουργικά κέρδη, Οικονομικά αποτελέσματα, Όμιλος AXA
No comments
Τα Οικονομικά αποτελέσματα για το 1ο Εξάμηνο 2017 ανακοίνωσε ο Όμιλος AXA, δείχνοντας ισχυρή επίδοση, ευθυγραμμισμένη με τη Φιλοδοξία 2020.
- Λειτουργικά κέρδη ανά μετοχή, αύξηση 5% στα 1,26 ευρώ
- Προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή, αύξηση 4% στα 1,39 ευρώ
- Δείκτης Φερεγγυότητας ΙΙ στο 201%, αύξηση 4 μονάδες από 31 Δεκεμβρίου 2016
«Για το πρώτο εξάμηνο του 2017 η ΑΧΑ παρουσίασε για ακόμα μια φορά ισχυρές επιδόσεις, με τα λειτουργικά κέρδη ανά μετοχή να αυξάνονται 5%, αποδεικνύοντας κατ’ αυτό τον τρόπο την ισχύ που έχουν οι θεμελιώδεις αρχές μας και την ανθεκτικότητα του στρατηγικού μας πλάνου, Φιλοδοξία 2020» είπε ο Thomas Buberl, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΑΧΑ.
«Διατηρήσαμε την πειθαρχία μας στην ανάληψη επικερδών εργασιών, όπως τονίζεται από το ισχυρό μας περιθώριο κέρδους νέας παραγωγής στον τομέα Ζωής & Επενδύσεων και από την ανάπτυξή μας σε πιο κερδοφόρες εργασίες Εμπορικών Κινδύνων Γενικών Ασφαλίσεων, εκτός κλάδου αυτοκινήτου. Οι ασφαλίσεις Υγείας και τα προϊόντα Unit – Linked παρουσίασαν μεγάλη δυναμική, με αύξηση εσόδων 6% και 11% αντίστοιχα».
«Παρουσιάσαμε σημαντική πρόοδο στη βελτίωση των τεχνικών αποτελεσμάτων στις Γενικές Ασφαλίσεις. Συνεχίσαμε να εφαρμόζουμε τη στρατηγική μας για ενίσχυση της αποδοτικότητας σε όλο τον Όμιλο και είμαστε σε καλό δρόμο για να επιτύχουμε τον στόχο μας για τη μείωση εξόδων».
«Η ισχύς του ισολογισμού της ΑΧΑ τονίστηκε μία ακόμα φορά από τον ισχυρό δείκτη Φερεγγυότητας ΙΙ στο 201%»
«Οι ομάδες και οι συνεργάτες μας παρέμειναν δεσμευμένοι στο όραμά μας να δίνουμε δύναμη στους ανθρώπους να ζουν καλύτερα. Η ΑΧΑ απέδειξε για μία ακόμα φορά την ικανότητά της να ανταποκριθεί σε μια βαθιά περιβαλλοντική και οικονομική αλλαγή, ιδιαίτερα, υποσχόμενη να χρησιμοποιεί 100% ανανεώσιμες πηγές ενέργειας για την ηλεκτροδότησή της και να προσφέρει καλύτερη προστασία σε ανεξάρτητους εργαζόμενους του ψηφιακού κλάδου».
«Οι ομάδες και οι συνεργάτες μας παρέμειναν δεσμευμένοι στο όραμά μας να δίνουμε δύναμη στους ανθρώπους να ζουν καλύτερα. Η ΑΧΑ απέδειξε για μία ακόμα φορά την ικανότητά της να ανταποκριθεί σε μια βαθιά περιβαλλοντική και οικονομική αλλαγή, ιδιαίτερα, υποσχόμενη να χρησιμοποιεί 100% ανανεώσιμες πηγές ενέργειας για την ηλεκτροδότησή της και να προσφέρει καλύτερη προστασία σε ανεξάρτητους εργαζόμενους του ψηφιακού κλάδου».
Σε ενδιαφέρουν:
2 Αυγ 2017
Η ΜΕΒΓΑΛ ασφάλισε ομαδικά το προσωπικό της στην INTERAMERICAN
Ένα σύγχρονο πρόγραμμα oμαδικής ασφάλισης της INTERAMERICAN προσφέρει η ΜΕΒΓΑΛ στο ανθρώπινο δυναμικό της, αναδεικνύοντας με αυτή την παροχή τα στελέχη και τους εργαζομένους της σε πολύτιμο κεφάλαιο της εταιρείας. Συγκεκριμένα, η ΜΕΒΓΑΛ εμπιστεύτηκε την INTERAMERICAN για την κάλυψη του προσωπικού της με ασφάλιση ζωής, ατυχημάτων, νοσοκομειακή και εξωνοσοκομειακή περίθαλψη, εκτιμώντας τη μεγάλη εμπειρία της εταιρείας στις ομαδικές ασφαλίσεις, τη σύγχρονη οργάνωση των υπηρεσιών και την αξιοπιστία της.
Η ΜΕΒΓΑΛ αναλαμβάνει πρωτοβουλίες που έχουν ως στόχο την υποστήριξη των εργαζομένων της και των οικογενειών τους, αναγνωρίζοντας με πολλούς τρόπους τη συμβολή τους στην ανάπτυξή της. Η εταιρεία, αμιγώς ελληνική, προάγει την ποιότητα στα γαλακτοκομικά προϊόντα από το 1950 και σήμερα αποτελεί μια σύγχρονη στις λειτουργίες της, ιδιαίτερα παραγωγική επιχείρηση στον τομέα της διατροφής.
Η INTERAMERICAN, που παρουσιάζει επιταχυνόμενη ανάπτυξη στον τομέα των ομαδικών ασφαλίσεων, έχοντας επιτύχει αύξηση αποτελεσμάτων 213% κατά το πρώτο εξάμηνο σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό χρονικό διάστημα, σχεδιάζει προγράμματα που καλύπτουν ένα ευρύτατο φάσμα ασφαλιστικών αναγκών κάθε είδους επιχειρήσεων, ανεξαρτήτως μεγέθους ή δραστηριότητας. Τα προγράμματα χαρακτηρίζονται από ευελιξία και προσαρμόζονται στις απαιτήσεις κάθε επιχείρησης.
Η INTERAMERICAN αποτελεί σήμερα τον στρατηγικό συνεργάτη πλήθους σημαντικών και αξιόλογων επιχειρήσεων της χώρας και είναι καταξιωμένη ως μια από τις κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρείες και στον χώρο των ομαδικών ασφαλίσεων. Η εταιρεία έχει συνάψει συνεργασία αποκλειστικής αντιπροσώπευσης στην Ελλάδα με την INSUROPE, έναν από τους μεγαλύτερους παγκοσμίως οργανισμούς παροχής employee benefits για το προσωπικό πολυεθνικών επιχειρήσεων σε περισσότερες από 80 χώρες. Επισημαίνεται ότι ο δείκτης ικανοποίησης των πελατών από την ομαδική ασφάλιση INTERAMERICAN είναι ιδιαίτερα υψηλός (88,4%).
Σε ενδιαφέρουν:
Ημερίδα Eurolife ERB: Χρηματοοικονομικές Εξελίξεις και Επενδυτικές Αποφάσεις
2.8.17
Εκπαίδευση, Επενδύσεις, Ημερίδα, Πανεπιστήμιο Πειραιώς, Στελέχη, Χρηματοοικονομικές εξελίξεις, Eurolife ERB
No comments
Η Eurolife ERB πραγματοποίησε την 1η Ανοικτή Ημερίδα εκπαίδευσης συνεργατών της, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, συνεχίζοντας την υλοποίηση του 6ου ετήσιου προγράμματος «Advanced Program in Management for Insurance Executives». Η ημερίδα διεξήχθη στο Εκπαιδευτικό Κέντρο του Ομίλου, με συμμετοχή 80 συνεργατών και στελεχών της Γενικής Διεύθυνσης Πωλήσεων και Εκπαίδευσης της Eurolife ERB Ασφαλιστικής.
Η ημερίδα αφορούσε το ιδιαίτερα επίκαιρο θέμα: «Χρηματοοικονομικές Εξελίξεις και Επενδυτικές Αποφάσεις» με εισηγητή τον κ. Μιχάλη Αργυρού, Αναπληρωτή Καθηγητή Οικονομικών (Reader in Economics) του Πανεπιστημίου του Cardiff και Διευθυντή του Διδακτορικού Προγράμματος Οικονομικών του συγκεκριμένου Πανεπιστημίου, ενώ στην Ημερίδα παρευρέθηκε και ο κ. Δημήτριος Γεωργακέλλος, Καθηγητής και Επιστημονικός Υπεύθυνος του προγράμματος.
Στόχος της ημερίδας, ήταν να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τη διαχρονική εξέλιξη των ιδιωτικών καταθέσεων, των αγορών κρατικών ομολόγων και της νομισματικής πολιτικής στην Ευρωζώνη μέσα από την παρουσίαση οικονομετρικών ευρημάτων αλλά και την ερμηνεία αποτελεσμάτων.
Κατά τη διάρκεια του 1ου μέρους της Ημερίδας συζητήθηκαν μεταξύ άλλων η νομισματική πολιτική στις αγορές κρατικών ομολόγων: OMT και QE, ενώ παρουσιάστηκαν υποδείγματα τιμολόγησης κρατικών ομολόγων προ και μετά κρίσης, ενώ μεγάλο ενδιαφέρον παρουσίασαν τα συμπεράσματα για επενδυτικές αποφάσεις, χρηματοπιστωτική σταθερότητα και δημοσιονομική/ διαρθρωτική πολιτική.
Στο 2ο μέρος ο κ. Αργυρού εστίασε στις Οικονομικές μεταρρυθμίσεις για την Ευρωζώνη και την Ελλάδα αλλά και στα διδάγματα από την Ευρωπαϊκή κρίση δημοσίου χρέους, ενώ ιδιαίτερη έμφαση έδωσε και στις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις: Απασχόληση, Παραγωγικότητα, Ανταγωνιστικότητα.
Αναφορικά με την ημερίδα, ο Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Εκπαίδευσης της Eurolife ERB, κ. Νίκος Δελένδας τόνισε «Η Eurolife ERB δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εκπαίδευση, ως επένδυση για το μέλλον των συνεργατών της, καθώς λειτουργούν και ως πρεσβευτές των αξιών της. Με δεδομένη την πολύ επιτυχημένη πρωτοβουλία του Ομίλου με το πρόγραμμα “Advanced Program in Management for Insurance Executives”, που υλοποιείται για έκτη συνεχόμενη χρονιά, η εταιρεία συνεργάζεται με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς και το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων για τον αρτιότερο σχεδιασμό και λειτουργία του προγράμματος. Άλλωστε, για όλους εμάς στη Eurolife ERB η χάραξη μιας μακροπρόθεσμης στρατηγικής αποτελεί συνάμα την ουσία της δράσης μας, καθώς, βασική προτεραιότητα μας είναι η ποιότητα των υπηρεσιών μας για τους ίδιους τους πελάτες μας».
Σε ενδιαφέρουν:
1 Αυγ 2017
ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ - COMMERCIAL VALUE: Καταβολή επιπλέον 2.270 προσωρινών διανομών
1.8.17
Αποζημίωση, Ασπίς Πρόνοια, Δικαιούχοι, Καταβολές, Προσωρινή διανομή, Commercial Value
No comments
Σε νέες προσωρινές διανομές για 2.270 συμβόλαια δικαιούχων των Ασπίς Πρόνοια και Commercial Value, προχώρησε στις 31 Ιουλίου 2017 ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής τους.
Ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής των εταιρειών ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ και COMMERCIAL VALUE AAΕ, σε συνέχεια των ανακοινώσεων σχετικά με τις προσωρινές διανομές ποσών στους δικαιούχους απαιτήσεων που έχουν ενταχθεί στην Κατάσταση Δικαιούχων Απαιτήσεων από Ασφάλιση Ζωής και στους δικαιούχους που εντάσσονται σε αυτήν με τελεσίδικη δικαστική απόφαση, ενημερώνει σχετικά με το διάστημα Οκτωβρίου 2016 - Ιουνίου 2017, τα εξής:
Ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής των εταιρειών ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ και COMMERCIAL VALUE AAΕ, σε συνέχεια των ανακοινώσεων σχετικά με τις προσωρινές διανομές ποσών στους δικαιούχους απαιτήσεων που έχουν ενταχθεί στην Κατάσταση Δικαιούχων Απαιτήσεων από Ασφάλιση Ζωής και στους δικαιούχους που εντάσσονται σε αυτήν με τελεσίδικη δικαστική απόφαση, ενημερώνει σχετικά με το διάστημα Οκτωβρίου 2016 - Ιουνίου 2017, τα εξής:
ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής, από τις 17 Οκτωβρίου 2016 που ξεκίνησε η διαδικασία ελέγχου και πιστοποίησης των δικαιούχων και των απαιτήσεών τους έως και την 30 Ιουνίου 2017, ολοκλήρωσε τη διαδικασία ελέγχου και πιστοποίησης των δικαιούχων και των απαιτήσεών τους για 19,655 συμβόλαια εκ των οποίων 9,461 αφορούν στην ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ και 10,194 στην COMMERCIAL VALUE ΑΑΕ.
Ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής, βάσει σχετικών Αποφάσεων της Επιτροπής Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων της Τράπεζας της Ελλάδος, προχώρησε στην αποδέσμευση περιουσιακών στοιχείων των υπό εκκαθάριση εταιρειών και κατέβαλε τα ποσά των προσωρινών διανομών στους λογαριασμούς των τραπεζικών ιδρυμάτων που έχουν δηλώσει οι δικαιούχοι απαιτήσεων από ασφάλιση ζωής και είναι δικαιούχοι ή συνδικαιούχοι των λογαριασμών αυτών. Συγκεκριμένα τα ποσά των προσωρινών διανομών που καταβλήθηκαν έως και την 30 Ιουνίου 2017 ανήλθαν σε περίπου 41.000.000 ευρώ.
Περαιτέρω και βάσει της διαδικασίας προσωρινών διανομών ο ασφαλιστικός εκκαθαριστής ανακοινώνει ότι ολοκληρώθηκε η διαδικασία ελέγχου και πιστοποίησης των δικαιούχων και των απαιτήσεών τους για 2,270 επιπλέον συμβόλαια συνολικά και συγκεκριμένα 1,267 για την ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ (πατήστε εδώ για να δείτε τα συμβόλαια) και 1,003 για την COMMERCIAL VALUE ΑΑΕ (πατήστε εδώ για να δείτε τα συμβόλαια). Με βάση τη διαδικασία αυτή δόθηκαν την 31 Ιουλίου 2017 εντολές πληρωμής στις πληρώτριες τράπεζες για την καταβολή του ποσού των προσωρινών διανομών των δικαιούχων.
Διευκρινίζεται ότι η διαδικασία προσωρινής διανομής είναι σε εξέλιξη και θα είναι έως ότου καταβληθεί, στο σύνολο των πιστοποιημένων δικαιούχων, το ποσό των προσωρινών διανομών, για το οποίο έχει διατηρηθεί απόθεμα. Οι καταβολές των ποσών στους δικαιούχους θα πραγματοποιούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα, ακολουθώντας την ολοκλήρωση της διαδικασίας πιστοποίησης – επαλήθευσης.
Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι δικαιούχοι μπορούν να απευθύνονται στην ιστοσελίδα των υπό εκκαθάριση εταιρειών http://www.aspispronia.gr/
Τηλέφωνα επικοινωνίας:
2114111215, 2114111657,
2114111656, 2114110942,
2107210327, 2107210689,
2114111856, 8005000018 (χωρίς χρέωση από σταθερό)
Σε ενδιαφέρουν:
31 Ιουλ 2017
Ανανέωση της εμπιστοσύνης των Μετόχων στην INTERAMERICAN
Την καθιερωμένη, ετήσια επίσκεψή του στην INTERAMERICAN πραγματοποίησε στις αρχές Ιουλίου ο Willem van Duin. Ο πρόεδρος της ACHMEA, μητρικής της ελληνικής εταιρείας, βρέθηκε στη χώρα μας για μια ενημερωτική συνάντηση με τα ηγετικά στελέχη της INTERAMERICAN, μαζί με τους Michel Lamie, νέο CFO και Robert Otto από το Δ.Σ. της ACHMEA, καθώς και τον Uco Vegther, επικεφαλής του Διεθνούς Τομέα και προέδρου της INTERAMERICAN.
Τα στελέχη επισκόπησαν θέματα προτεραιότητας στον σχεδιασμό της επόμενης ημέρας και του μετασχηματισμού της εταιρείας. Ήταν η πρώτη συνάντηση του προέδρου και των στελεχών της ACHMEA με τη νέα ομάδα ηγεσίας της INTERAMERICAN, που χαρακτηρίζεται από την παρουσία νέων προσώπων σε κομβικές θέσεις: του Γιάννη Καντώρου, διευθύνοντος συμβούλου, του Besim Jawad, γενικού διευθυντή ασφαλιστικών εργασιών και του Τάσου Ηλιακόπουλου, γενικού διευθυντή πωλήσεων και marketing.
Oι θεματικές παρουσιάσεις και συζητήσεις που αναπτύχθηκαν, αφορούσαν:
- στο ελληνικό οικονομικό τοπίο, την ελληνική ασφαλιστική αγορά και την INTERAMERICAN σήμερα,
- το νέο όραμα - τον προσανατολισμό και την επιχειρησιακή στρατηγική της εταιρείας,
- το μέλλον στην πράξη με παρουσίαση, από τις ομάδες του Accelerator Program της εταιρείας, παραδειγμάτων ανάπτυξης και υλοποίησης καλών ιδεών, καθώς και της εμπλοκής των ομάδων Agile, με γνώμονα την καινοτομία.
Οι συναντήσεις ολοκληρώθηκαν με συσκέψεις ομάδων για τους τομείς των ασφαλίσεων υγείας (W. van Duin, Γ. Καντώρος, Γ. Βελιώτης και η ομάδα υγείας) των γενικών ασφαλίσεων (R. Otto, Β. Jawad και η ομάδα των γενικών) και των οικονομικών (M. Lamie, M. Hargas και η ομάδα της γενικής διεύθυνσης οικονομικών). Καταληκτικά, ο Willem van Duin εξέφρασε και πάλι τη μακρόχρονη δέσμευση των Μετόχων της ACHMEA για την υποστήριξη των δραστηριοτήτων της στην Ελλάδα και τη σταθερή εμπιστοσύνη, με την οποία η διοίκηση της μητρικής εταιρείας περιβάλλει τη διοίκηση της INTERAMERICAN, ενθαρρύνοντάς την στην προσπάθεια υλοποίησης της αποστολής της να δημιουργεί για το πελατειακό κοινό της προϋποθέσεις βελτίωσης της ποιότητας ζωής, με περισσότερη ασφάλεια, διάρκεια και υψηλή φερεγγυότητα.
Σύμφωνα με το επιχειρησιακό σχέδιο στον τομέα των εμπορικών δραστηριοτήτων, η INTERAMERICAN φιλοδοξεί έως και το 2022 να ξεπεράσει, σε ετήσια βάση, την παραγωγή των 500 εκατ. σε μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα, επιτυγχάνοντας αύξηση του μεριδίου αγοράς σε όλους τους τομείς ασφάλισης: στην υγεία, τη ζωή, τον κλάδο οχημάτων και τους λοιπούς κλάδους γενικών ασφαλίσεων. Επίσης, η εταιρεία στοχεύει εντός της πενταετίας να διπλασιάσει τους ενεργούς συνεργάτες του δικτύου πωλήσεων tied agency, υλοποιώντας το σχέδιο ανάπτυξης “Genesis”.
Σε οικονομικό επίπεδο, η INTERAMERICAN στοχεύει έως και το 2022 να επιτύχει σημαντική αύξηση κερδών προ φόρων, βασιζόμενη κυρίως στο ποσοστό συνδυασμού κερδών των κλάδων ασφάλισης υγείας και οχημάτων, περιορίζοντας περισσότερο τα έξοδα διαχείρισης εκτός κλάδων ζωής και υγείας με περαιτέρω αξιοποίηση του ψηφιακού μετασχηματισμού και δημιουργώντας νέο επιχειρηματικό περιθώριο κέρδους στον κλάδο ζωής.
Σε ενδιαφέρουν:
28 Ιουλ 2017
ERGO-ΑΤΕ: Υπέβαλαν αίτημα συγχώνευσης στην ΤτΕ
Προχωράει η διαδικασία για την συγχώνευση των ασφαλιστικών εταιριών ERGO και ΑΤΕ Ασφαλιστική. Οι δύο εταιρείες υπέβαλαν στην Τράπεζα της Ελλάδος από κοινού αίτημα για την συγχώνευση δι’ απορροφήσεως.
Ακολουθεί η σχετική ανακοίνωση της Τράπεζας της Ελλάδος:
27/07/2017 – Προθεσμία υποβολής ενστάσεων αναφορικά με τη συγχώνευση δι’ απορροφήσεως των ασφαλιστικών επιχειρήσεων ERGO Ζωής και Αγροτική ΑΑΕ από την ERGO Α.Α.Ε. ΖΗΜΙΩΝ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
(α) Η Ανώνυμη Ασφαλιστική Εταιρεία Ζωής με την επωνυμία “ERGO Ανώνυμη Ασφαλιστική Εταιρία Ζωής”, που εδρεύει στην Θεσσαλονίκη, οδός Τσιμισκή αριθμ. 21, και εκπροσωπείται νόμιμα από τον κ. Δήμο Πολυμενίδη, ειδικά εξουσιοδοτηθέντα προς τούτο δυνάμει του με αριθ. 675/16.6.2017 πρακτικού του Διοικητικού Συμβουλίου της, με ΑΦΜ 094011038, ΔΟΥ ΦΑΕ Θεσσαλονίκης και Αρ. Γ.Ε.ΜΗ 057207204000 (στο εξής “ERGO Ζωής”) και
(β) Η Ανώνυμη Ασφαλιστική Εταιρεία με την επωνυμία ”Αγροτική Ασφαλιστική Ανώνυμη Εταιρεία”, που εδρεύει στην Νέα Σμύρνη, Λεωφόρος Συγγρού, αριθμ. 173 και εκπροσωπείται νόμιμα από τον κ. Δημήτριο Χατζηπαναγιώτου, ειδικά εξουσιοδοτηθέντα προς τούτο δυνάμει του με αριθ. 606/16.6.2017 πρακτικού του Διοικητικού Συμβουλίου της, με ΑΦΜ 094078638, ΔΟΥ ΦΑΕ Πειραιά και Αρ.Γ.Ε.ΜΗ 123950901000 (στο εξής ”Αγροτική ΑΑΕ”),
ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ότι
Υποβλήθηκε στη Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης της Τράπεζας της Ελλάδος, κοινό αίτημα, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 28 του Ν. 4364/2016, με συνημμένο το από 16.6.2017 ”Σχέδιο Σύμβασης Συγχώνευσης δι’ απορροφήσεως των εταιρειών με τις επωνυμίες ERGO Ζωής και Αγροτική ΑΑΕ από την εταιρεία με την επωνυμία “ERGO Α.Α.Ε. ΖΗΜΙΩΝ”, η οποία εδρεύει στη Νέα Σμύρνη, Λεωφόρος Συγγρού, αριθμ. 173, και εκπροσωπείται νόμιμα από τον κ. Θεόδωρο Κοκκάλα, ειδικά εξουσιοδοτηθέντα προς τούτο δυνάμει του με αριθ. 522/16.6.2017 πρακτικού του Διοικητικού Συμβουλίου της, με ΑΦΜ 094256484, ΔΟΥ ΦΑΕ Πειραιά και Αρ.Γ.Ε.ΜΗ 006097501000 (στο εξής ”ΕRGO AAEZ”), το οποίο σχέδιο συντάχθηκε σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 68 παρ. 2 και 69-77α του Κ.Ν. 2190/1920 και του άρθρου 54 του Ν. 4172/2013, όπως ισχύει σήμερα, σε συνδυασμό και με την διάταξη του άρθρου 28 παρ. 10 του Ν. 4364/2016 και καταχωρίσθηκε στο ΓΕΜΗ για καθεμία από τις υπό συγχώνευση εταιρείες δυνάμει των υπ’ αριθμ. πρωτοκόλλου 72912/3-7-2017, 72965/30-6-2017 και 72906/3-7-2017 ανακοινώσεων της Διεύθυνσης Εταιρειών και ΓΕΜΗ του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης.
Αντικείμενο του ως άνω κοινού αιτήματος είναι η παροχή έγκρισης από την Τράπεζα της Ελλάδος, κατ’ άρθρο 28 παρ. 10 του Ν. 4364/2016, για την συγχώνευση των ως άνω τριών εταιρειών, με απορρόφηση των εταιρειών ”ERGO Ζωής” και “Αγροτική ΑΑΕ” (απορροφώμενες εταιρείες), από την εταιρεία “ΕRGO AAEZ” (απορροφώσα εταιρεία) και για την κατά το χρόνο ολοκλήρωσης της συγχώνευσης μεταβίβαση (εξομοιούμενη με καθολική διαδοχή: άρθρ. 75 παρ. 1 περ. α’ Κ.Ν. 2190/1920) των χαρτοφυλακίων ασφαλιστηρίων των απορροφώμενων εταιρειών “ERGO Ζωής” και “Αγροτική ΑΑΕ” προς την απορροφώσα εταιρεία “ΕRGO AAEZ”, σύμφωνα με την υπ’ αρ. 239/1/21.7.2017 απόφαση της Επιτροπής Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων της Τράπεζας της Ελλάδος. Το ανωτέρω κοινό αίτημα είναι κατάλληλα υπογεγραμμένο από τους εξουσιοδοτηθέντες εκπροσώπους των τριών υπό συγχώνευση εταιρειών, “ERGO Ζωής”, “Αγροτική ΑΑΕ” και “ΕRGO AAEZ”. Η ανωτέρω δια συγχωνεύσεως μεταβίβαση των ασφαλιστηρίων των απορροφώμενων εταιριών ισχύει με την επιφύλαξη της εγκρίσεως αυτής από τις αρμόδιες εποπτικές αρχές.
Κατ’ εφαρμογή της διαδικασίας που προβλέπεται στην παρ. 7β’ του άρθρου 28 του Ν. 4364/2016 ορίζεται, σύμφωνα με την απόφαση της Επιτροπής Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων υπ’ αρ. 239/1/21.7.2017 της Τράπεζας της Ελλάδος, χρονικό διάστημα από την επομένη της δημοσιεύσεως της παρούσας και έως την 29η Σεπτεμβρίου 2017, για την υποβολή ενστάσεων από τους ενδιαφερόμενους. Οι ενστάσεις υποβάλλονται στην Τράπεζα της Ελλάδος, οδός Ελευθερίου Βενιζέλου 21, Τ.Τ. 102 50, Αθήνα ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση dep.insurancesupervision@bankofgreece.gr
Σε ενδιαφέρουν:
NN Care for All: Δίνει πρόσβαση σε όλους στην πρωτοβάθμια περίθαλψη
28.7.17
Ασφάλιση Υγείας, Πρόγραμμα ασφάλισης, Πρωτοβάθμια περίθαλψη, Υγεία, NN Care for All, NN Hellas
No comments
Η NN Hellas δημιουργεί ένα πρωτοποριακό Πρόγραμμα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας & Πρόληψης, το NN Care for All, το οποίο απευθύνεται σε όλους, ανεξαρτήτως ηλικίας ή κατάστασης υγείας, χωρίς κανένα ιατρικό έλεγχο.
Το NN Care for All αποτελεί την ιδανική επιλογή για όσους δεν είχαν έως σήμερα τη δυνατότητα να ασφαλιστούν ή επιθυμούν να πραγματοποιήσουν εξετάσεις, οι οποίες δεν καλύπτονται από τον κρατικό φορέα ασφάλισης. Πλέον η ΝΝ παρέχει σε όλους ένα πρόγραμμα ασφάλισης με απεριόριστες διαγνωστικές εξετάσεις στoν σημαντικό Όμιλο πρωτοβάθμιας περίθαλψης, τον Όμιλο ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ, σε Αττική και Θεσσαλονίκη. Aξιοσημείωτο είναι το απεριόριστο της αξίας και του πλήθους των εξετάσεων που μπορεί να πραγματοποιήσει ο ασφαλισμένος ετησίως, καταβάλλοντας το 15% του κόστους των εξετάσεων. Σε περίπτωση προσκόμισης παραπεμπτικού του ΕΟΠΥΥ, η συμμετοχή μηδενίζεται.
Για όσους επιθυμούν να αποκτήσουν το NN Care for All, η NN Hellas προσφέρει επιπλέον παροχές σε συνεργασία με τον Όμιλο ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ:
- 50% έκπτωση σε οδοντιατρικές υπηρεσίες στα ιδιόκτητα οδοντιατρεία του Ομίλου
- Δωρεάν μεταφορά με ασθενοφόρο σε περίπτωση επείγοντος περιστατικού σε κλινική του Ομίλου
- Έκπτωση 25% στα έξοδα νοσηλείας σε κλινική του Ομίλου, εφόσον γίνει χρήση βιβλιαρίου ΕΟΠΠΥ.
H κα Μαριάννα Πολιτοπούλου, Πρόεδρος Δ.Σ. & Διευθύνουσα Σύμβουλος της ΝΝ Hellas, δήλωσε για το νέο πρόγραμμα: «Για την NN Hellas κάθε ασφαλισμένος είναι ο κανόνας, χωρίς καμία εξαίρεση. Mε γνώμονα το τρίπτυχο των αξιών της «Νοιαζόμαστε, Είμαστε ξεκάθαροι, Δεσμευόμαστε», η ΝΝ δημιούργησε το NN Care for All που στοχεύει στη φροντίδα των ευαίσθητων πληθυσμιακών ομάδων, αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι βρίσκεται δίπλα τους με την προσφορά ουσιαστικών λύσεων για την ασφάλιση της υγείας τους.»
Για την απόκτηση του Προγράμματος NN Care for All, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με τον Ασφαλιστικό τους Σύμβουλο ή απευθείας με την NN Hellas στα τηλέφωνα 801 100 200 300 - 210 950 6000.
Σε ενδιαφέρουν:
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)