Ο Asfalistroulis σε καλωσορίζει!

Μέσα από το ιστολόγιο αναλαμβάνει να σε ενημερώσει για όλα τα νέα της ασφαλιστικής αγοράς, όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, καθώς και χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα.

Eurolife FFH: Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Αξία έχει να βλέπεις την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια - Ασφαλιστικά προγράμματα και λύσεις για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις από την Eurolife FFH

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Νέες δωρεάν καλύψεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων Κλάδου Αυτοκινήτου

Η Μινέττα Ασφαλιστική ανακοινώνει την ενσωμάτωση δύο νέων δωρεάν καλύψεων που προστίθενται άμεσα σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου

5 Ανακαινίσεις για την Ενεργειακή Αναβάθμιση της κατοικίας σας και τα κόστη τους

5 ιδέες ανακαίνισης για την ενεργειακή αναβάθμιση της κατοικίας σας

“Νοιάζομαι για το παιδί μου”: Πρόγραμμα για την ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογένειας από NN Hellas και Ινστιτούτο Prolepsis

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” από το Ινστιτούτο Prolepsis και την NN Hellas, αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας

Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Στηρίζει το ερευνητικό έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Η Συνεταιριστική Ασφαλιστική στηρίζει την ερευνητική ομάδα του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Democritus Racing Team-DRT) και την εξέλιξη του μονοθεσίου της

Ευρωπαϊκή Πίστη: Νέα προγράμματα “Future Plan” και “Smart Invest” συνδεδεμένα με επενδύσεις

Μια νέα γενιά προγραμμάτων Ασφάλισης Ζωής, συνδεδεμένα με επενδύσεις (Unit Linked), τα οποία ανταποκρίνονται αποτελεσματικά τόσο στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, όσο και στις σύνθετες χρηματοοικονομικές προκλήσεις, σχεδίασε και διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη

Interamerican: Επεκτείνεται στο χώρο της πρωτοβάθμιας Υγείας με νέο Medifirst στο Περιστέρι

Ένα νέο κέντρο πρωτοβάθμιας φροντίδας έρχεται να προστεθεί στο δίκτυο Υγείας Interamerican, 20 χρόνια μετά τα εγκαίνια του 1ου Μedifirst στον Άλιμο

31 Ιαν 2014

Μειώθηκαν οι ζημιές από ανασφάλιστα οχήματα το 2013


Μειωμένες ήταν οι ζημιές που δηλώθηκαν το 2013 από ανασφάλιστα αυτοκίνητα σύμφωνα με το Επικουρικό Κεφάλαιο Ασφάλισης Αυτοκινήτων των ασφαλιστικών εταιριών.

Ωστόσο αυξήθηκαν οι περιπτώσεις αποζημιώσεων από τις ασφαλιστικές που έκλεισαν μέσα στην περασμένη χρονιά.

Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία που δημοσιοποίησε το Επικουρικό Κεφάλαιο μέσα στο 2013 οι αποζημιώσεις που καταβλήθηκαν έφτασαν τα €56 εκατ , έναντι €70 εκατ. περίπου το 2012. Το μεγαλύτερο ποσό των καταβληθεισών αποζημιώσεων (€45,9 εκατ.) αντιστοιχεί στο Λογαριασμό Αρωγής, που αφορά τις περιπτώσεις τροχαίων που προκλήθηκαν από οχήματα ασφαλισμένα σε εταιρείες που ανακλήθηκε η άδεια λειτουργίας τους.

Επίσης, σημαντικά μειωμένο είναι το πλήθος των καταβολών που αφορούν ζημιές από ανασφάλιστα οχήματα όπου καταβλήθηκαν αποζημιώσεις σε 1.964 περιπτώσεις το 2013, έναντι 2.928 περιπτώσεων το 2012.

Συνολικά μέσα στο 2013 αναγγέλθηκαν στο Επικουρικό Κεφάλαιο 36.170 ζημίες, έναντι 5.891 το 2012, που επιμερίζονται ανά κατηγορία ως εξής:
Άγνωστα: 72, έναντι 94 το 2012.
Ανασφάλιστα: 3.995, έναντι 4.684 το 2012.
Εκ προθέσεως: 0, έναντι 14 το 2012.
Ενεργές εταιρείες: 7, έναντι 26 το 2012.
Λογαριασμός Αρωγής: 32.096, έναντι 1.073 το 2012.

(Πηγή: asfalisinet.gr)

30 Ιαν 2014

Όλοι οι ασφαλισμένοι θα πρέπει να πληρώσουν τα ασφάλιστρα για να τεθούν σε ισχύ τα συμβόλαιά τους


Να στείλουν ενημερωτική επιστολή προς όλους τους ασφαλισμένους τους, προκειμένου να τους κατατοπίζουν για την αλλαγή που έχει επέλθει σχετικά με την προείσπραξη των ασφαλίστρων, ζήτησε από τις ασφαλιστικές εταιρείες η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος.

Σε σχετική επιστολή της ένωσης προς τους διευθύνοντες συμβούλους και τους γενικούς διευθυντές των ασφαλιστικών εταιρειών αναφέρει ότι πρέπει να γίνει ενημέρωση όλων των ασφαλισμένων ότι σύμφωνα με απόφαση της Τράπεζας της Ελλάδος: «Από την 1η Ιανουαρίου 2014 όλες οι ασφαλιστικές εταιρείες υποχρεούνται να διασφαλίζουν ότι η κάλυψη των ασφαλιστικών συμβολαίων τους δεν θα αρχίζει πριν την καταβολή του ασφαλίστρου. Αυτό σημαίνει ότι όλοι οι ασφαλισμένοι θα πρέπει πρώτα να καταβάλουν τα ασφάλιστρα και αμέσως μετά θα τίθενται σε ισχύ τα συμβόλαια τους».

Ο νέος κανόνας διευκρινίζει στην επιστολή η ΕΑΕΕ προβλέπει την καταβολή ασφαλίστρου πριν την έναρξη της ασφαλιστικής κάλυψης και αφορά όλες τις ασφαλιστικές εταιρείες με έδρα την Ελλάδα και προβλέπεται ρητά στο άρθρο 8 παρ. 2 της πράξης με αριθμό 30/2013 της Εκτελεστικής Επιτροπής της Τράπεζας της Ελλάδος.

Η επιστολή κρίθηκε αναγκαία "προκειμένου να λειτουργήσει ομαλά ο κανόνας της προείσπραξης και να αποφευχθούν αντιδράσεις και τριβές των ασφαλισμένων με τους ασφαλιστές και τις ασφαλιστικές εταιρείες".

(Πηγή: newsit.gr)

Όλεθρος για τις ανασφάλιστες επιχειρήσεις στην Κεφαλονιά


Πολλοί επιχειρηματίες λόγω της οικονομικής κρίσης δεν ήταν ασφαλισμένοι

Ανασφάλιστος είναι μεγάλος αριθμός επιχειρήσεων, που έχουν υποστεί ζημίες από το σεισμό στην Κεφαλονιά, με αποτέλεσμα να υπάρχουν επικίνδυνες επιπτώσεις για τη συνέχιση της λειτουργίας τους.

Πολλοί επιχειρηματίες λόγω οικονομικών δυσχερειών δε διέθεταν ασφαλιστική κάλυψη και σήμερα είναι αντιμέτωποι με ζημιές τις οποίες δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν.

Όπως δήλωσε στο iw o πρόεδρος του Επιμελητηρίου, κ. Θεοφιλος Μιχαλάτος, στην περιοχή του Ληξουρίου και του Αργοστολίου έχουν καταστραφεί σε μεγάλο βαθμό εμπορεύματα σε σούπερ μάρκετ και μαγαζιά με είδη δώρων, ενώ ζημιές καταγράφονται και σε κτιριακές εγκαταστάσεις, μηχανήματα και εμπορεύματα.

Όπως δήλωσε οι περισσότερες επιχειρήσεις δεν είναι ασφαλισμένες. Σε συνάντηση με τον υπουργό Εσωτερικών Γιάννη Μιχελάκη, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου εξέθεσε τα προβλήματα των επιχειρηματιών και ζήτησε τη συνδρομή της πολιτείας και τη χορήγηση αποζημιώσεων στους επαγγελματίες που έχουν πληγεί. 

Τελικά αποδεικνύεται ότι όλο και συνεχώς, μέσα από γεγονότα που φέρνουν τον πολίτη αντιμέτωπο με δυσάρεστες καταστάσεις, αναδεικνύεται η σημασία της ασφαλιστικής κάλυψης.


Εκτεταμένες ζημιές σε Ληξούρι και Αργοστόλι

Η σεισμική δραστηριότητα στην περιοχή είναι συνεχής ωστόσο οι αρμόδιες αρχές συνεχίζουν την καταγραφή των ζημιών και ελέγχουν την καταλληλότητα των κτιρίων. Ο σεισμός άφησε πίσω του εκτεταμένες καταστροφές σε θεμέλια κτιρίων και στέγες στο Ληξούρι και το Αργοστόλι, καθώς και στο οδικό δίκτυο. Σύμφωνα με πληροφορίες εκτιμάται ότι περίπου το 20% των κτιρίων έχει πρόβλημα στατικότητας. Το χωριό Αθέρας λίγο έξω από το Ληξούρι έχει εκκενωθεί καθώς υπάρχουν φόβοι από την πτώση βράχων, που γίνονται από τους συνεχείς μετασεισμούς. 

Οι περισσότεροι κάτοικοι κοιμούνται στα οχήματά τους και όσων οι κατοικίες έχουν κριθεί ακατάλληλες φιλοξενούνται στα πλοία Superfast 11 και «Ελ. Βενιζέλος, που έχουν καταπλεύσει στο νησί. 
Ο υπουργός Εσωτερικών που βρέθηκε χτες στο νησί και επισκέφτηκε την περιοχή του Ληξουρίου, δήλωσε πως ο έλεγχος των κτιρίων θα πραγματοποιηθεί σύντομα με τη βοήθεια μεγάλου αριθμού μηχανικών που έρχονται από το ΤΕΕ, την Περιφέρεια και τον ΟΣΚ. 

Εν τω μεταξύ το Υπουργείο Εργασίας, με εντολή του Α. Σαμαρά, προχώρησε άμεσα: 
1. Στην οικονομική ενίσχυση 100.000 ευρώ στους Δήμους
Κεφαλονιάς και Ιθάκης για τους άμεσα πληγέντες.
2. Στην αποστολή 200 κλινοσκεπασμάτων στην πληγείσα περιφέρεια για να καλυφθούν οι ανάγκες.

(Πηγή: insuranceworld.gr)


27 Ιαν 2014

Απαραίτητο το ασφαλιστήριο για άρση ακινησίας αυτοκινήτου ή έκδοση προσωρινών πινακίδων

Aνήκετε και εσείς στην κατηγορία όσων έχουν καταθέσει τις πινακίδες του αυτοκινήτου ή της μοτοσυκλέτας τους στην εφορία; Τότε θα πρέπει να γνωρίζετε πως είναι πλεόν απαραίτητη η προσκόμιση ασφαλιστηρίου συμβολαίου στην αρμόδια ΔΟΥ, για να προχωρήσετε σε οποιαδήποτε ενέργεια να κινήσετε ξανά το όχημα σας.

Σύμφωνα με την εγκύκλιο ΠΟΛ.1273/29 Ιουλίου 2013 του Γενικού Γραμματέα Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών Θ.Θεοχάρη, είναι απαραίτητη η προσκόμιση ασφαλιστηρίου συμβολαίου σε ισχύ για το χρονικό διάστημα που ο ιδιοκτήτης θέλει να κινήσει το αυτοκίνητο, προκειμένου να πραγματοποιηθεί άρση ακινησίας αυτοκινήτου ή να εκδοθεί προσωρινή άδεια κυκλοφορίας (πινακίδες "Μ"). Μόνη εξαίρεση ασφάλισης του οχήματος είναι όταν αυτό βρίσκεται σε ακινησία.


Για την έκδοση προσωρινής άδειας κυκλοφορίας (των λεγόμενων χάρτινων πινακίδων "Μ"), ανεξάρτητα από το είδος του αυτοκινήτου ή της μοτοσυκλέτας, απαιτείται η καταβολή 1,9 ευρώ ανά ημέρα και σας δίνει τη δυνατότητα να κινήσετε το όχημα σας για 1-2 ημέρες το μήνα (πρέπει να καταβάλετε συνολικά 3,8 ευρώ για τέλη). Bάσει της ανωτέρω εγκυκλίου, θα πρέπει να προχωρήσετε υποχρεωτικά και σε ασφάλιση του οχήματος, για την οποία ωστόσο μόνο ορισμένες ασφαλιστικές εταιρίες (και όχι όλες) αναλαμβάνουν κατ'εξαίρεση να το ασφαλίσουν και κατ'ελάχιστο για χρονικό διάστημα ενός μήνα, αυξάνοντας έτσι σημαντικά το κόστος για να ξανακινήσετε το αυτοκίνητο ή τη μοτοσυκλέτα σας για 1-2 ημέρες.

Επιπλέον, ζητήθηκε από το Υπουργείο Οικονομικών κατά την έκδοση των ασφαλιστηρίων συμβολαίων για τα ανωτέρω οχήματα, να αναγράφεται ολόκληρος ο 17ψήφιος αριθμός πλαισίου κάθε οχήματος με χρήση λατινικών χαρακτήρων και να ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο το Κέντρο Πληροφοριών.

24 Ιαν 2014

«Λουκέτα» σε ασφαλιστικές… φήμες και λίστες και τα «φέσια» στους ασφαλισμένους!

Αγώνας επιβίωσης για μικρές και μεσαίες ασφαλιστικές εταιρίες το 2014 που φαίνεται να είναι χρονιά μεγάλου ξεκαθαρίσματος στην αγορά καθώς δεν αλλάζουν μόνο οι εποπτικοί κανόνες, αλλά οι εμπορικές πολιτικές των εταιριών.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα των διαμεσολαβούντων του ΕΑΑ (insurance-eaa.gr) φήμες αναστάτωσαν την αγορά ότι δεσμεύθηκε από την εποπτική αρχή το 50% των κεφαλαίων σε ασφαλιστική εταιρία με το μεγαλύτερο ποσοστό του χαρτοφυλακίου της να είναι στο κλάδο αυτοκινήτου.

Το σχετικό δημοσίευμα επικαλείται την περίφημη λίστα της πρώην εποπτικής αρχής που είχε μια «μαύρη λίστα» με ασφαλιστικές που είχαν εκκρεμότητες από το 2006 από τις οποίες κάποιες ήδη δεν υπάρχουν καθώς ανεστάλη η λειτουργία τους.

Ωστόσο επειδή είμαστε στο 2014 και πλέον οι ασφαλισμένοι καλούνται να προκαταβάλουν τα ασφάλιστρα και αυτά να αποδίδονται από τους διαμεσολαβούντες εντός 7 ημερών το ζητούμενο είναι τι θα γίνει με αυτούς τους ασφαλισμένους που θα έχουν προπληρώσει τα ασφάλιστρα τους σε μια εταιρία που μπορεί να είναι σε επισφαλή λίστα των εποπτικών αρχών.

Και αν αυτή η εταιρία «πάρει» κόκκινη κάρτα και βάλει λουκέτο θα καλείται ο ασφαλισμένος να ξανά προκαταβάλει ασφάλιστρα σε νέα ασφαλιστική για να μην μείνει ανασφάλιστος. Ενώ θα περιμένει μερικά χρόνια για να του επιστραφούν τα μη δεδουλευμένα ασφάλιστρα… από την ασφαλιστική που έκλεισε, όταν και εφόσον αυτή εκκαθαριστεί.

Αφήνουμε δε το άλλο κεφάλαιο που λέγεται αποζημίωση από ασφαλιστική που έκλεισε. Εκεί θα περιμένει για πολλά χρόνια καθώς θα μακραίνει η λίστα του Επικουρικού Κεφαλαίου από τις εκκρεμείς αποζημιώσεις που φθάνει μέχρι και δυο δεκαετίες πίσω.

Μήπως τελικά όλες αυτές οι περίφημες αλλαγές στην αγορά με τα προπληρωμένα ασφάλιστρα , που θα περιορίσουν τα «φέσια» της διαμεσολάβησης , περνούν τελικά τα «φέσια» στους ασφαλισμένους.

Μήπως πρέπει τελικά να αποφασίσουν οι εποπτεύοντες … ότι αυτές οι αλλαγές πρέπει να γίνουν μόνο σε χρόνο που θα είναι έτοιμοι να εγγυηθούν στο καταναλωτικό κοινό ότι μικροί , μεσαίοι και μεγάλοι ασφαλιστικοί παίχτες είναι φερέγγυοι και ικανοί να παρέχουν ασφάλεια και για τα χρήματα των καταναλωτών.
(Πηγή: asfalisinet.gr)

21 Ιαν 2014

Σε δυο μήνες οι ποινές για τα ανασφάλιστα

Διασταυρώσεις στοιχείων διενεργεί ήδη η τροχαία

Διασταυρώσεις στοιχείων μεταξύ της δικής της data base, του αρχείου που διατηρεί το υπουργείο Μεταφορών και του αρχείου που διαχειρίζεται το Κέντρο Πληροφοριών του Επικουρικού Κεφαλαίου, διενεργεί ήδη η τροχαία, προκειμένου να καταλήξει σε ασφαλή συμπεράσματα για το στόλο των ανασφάλιστων οχημάτων, λίγο πριν το υπουργείο Οικονομικών καταθέσει στη βουλή τροπολογία για την αναθεώρηση του πλαισίου περί ασφάλισης οχημάτων, όπως αυτό περιγράφεται σήμερα στο ν.δ. 400/70.
Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι το υπουργείο Οικονομικών θα καταθέσει τη σχετική ρύθμιση σε διάστημα όχι μεγαλύτερο των δύο μηνών, σε συναφές νομοσχέδιο, αλλάζοντας πλήρως τον τρόπο ασφάλισης των οχημάτων.

Ήδη πάντως, το πλαίσιο περί εντοπισμού των ανασφάλιστων οδηγών είναι σε ισχύ, όπως και το ηλεκτρονικό παράβολο για την πληρωμή των προστίμων, και το μόνο που απομένει είναι ο προσδιορισμός των οχημάτων που δεν φέρουν σήμα (υλοποιείται ήδη με τις προαναφερόμενες διασταυρώσεις), όπως και η νομοθετική παρέμβαση για το νέο καθεστώς
 περί ασφάλισης των αυτοκινήτων που θα προβλέπει, μεταξύ άλλων, τα εξής:
-          Καταργείται η αυτόματη ανανέωση των ασφαλιστηρίων συμβολαίων.
-          Στη λήξη του το συμβόλαιο θα ακυρώνεται.
-          Δέκα ημέρες πριν τη λήξη του ο ασφαλιστής σε συνεργασία με την ασφαλιστική εταιρεία θα ενημερώνει εγγράφως τον ασφαλισμένο για την υποχρέωση που έχει να ανανεώσει το σήμα ασφάλισης.
-          Για την έκδοση κάθε νέου συμβολαίου θα πρέπει να προκαταβάλλεται το ασφάλιστρο.
-          Καταργείται η έκδοση σήματος ασφάλισης. Κάθε ασφαλισμένος θα μπορεί να εκτυπώνει ο ίδιος σε απλό χαρτί το αποδεικτικό πληρωμής που θα πρέπει να φέρει στο όχημά του. Σε περίπτωση ελέγχου θα επιδεικνύει στην τροχαία το αποδεικτικό πληρωμής και η τροχαία θα προβαίνει σε επιτόπια διασταύρωση των στοιχειών του αυτοκινήτου μέσω ηλεκτρονικών υπολογιστών που φέρουν πλέον τα οχήματά της.Αν το όχημα θα εμφανίζεται ανασφάλιστο θα επιβάλλεται επιτόπιο πρόστιμο ή και άλλες κυρώσεις (αφαίρεση διπλώματος και πινακίδων κυκλοφορίας).

(Πηγή: insuranceworld.gr)

17 Ιαν 2014

Η AXA βελτιώνει το τιμολόγιό της στις ασφαλίσεις αυτοκινήτου

Η ΑΧΑ, ανταποκρινόμενη στις συνθήκες της αγοράς, συνεχίζει τις σημαντικές βελτιώσεις στην τιμολόγηση του κλάδου Αυτοκινήτου, στο πλαίσιο της νέας, πολύ ανταγωνιστικής τιμολογιακής πολιτικής που χάραξε το 2013.
Στόχος της ΑΧΑ είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών της, καθώς και η προστασία και ανάπτυξη των δικτύων διανομής της.
Από 1η Φεβρουαρίου 2014 θα ισχύει νέα τιμολόγηση Αστικής Ευθύνης Φορτηγών Ιδιωτικής Χρήσης και Φορτηγών Ιδιωτικής Χρήσης Αγροτικών, με μέση μείωση ασφαλίστρων 22%. Με τον τρόπο αυτό, η ΑΧΑ εστιάζει και στο τμήμα αυτών των οχημάτων απευθυνόμενη σε ένα σημαντικό αριθμό αυτοκινητιστών και οδηγών. Το ποσοστό μείωσης διαφοροποιείται ανάλογα με την περιοχή και τους φορολογήσιμους ίππους του ασφαλισμένου οχήματος και φτάνει μέχρι 40%.
Επιπλέον, εφαρμόζεται μείωση κατά 25% του τιμολογίου της κάλυψης Νομικής Προστασίας σε όλα τα προγράμματα και χρήσεις οχημάτων των ασφαλίσεων αυτοκινήτου. Η κίνηση αυτή γίνεται σε αναγνώριση της σημαντικότητας της κάλυψης αυτής προκειμένου οι ασφαλισμένοι της ΑΧΑ να μπορούν να αντιμετωπίσουν τυχόν απρόβλεπτες περιστάσεις που απαιτούν εξειδικευμένες νομικές γνώσεις και υπηρεσίες.
Η νέα τιμολογιακή πολιτική θα ισχύει για τις νέες εργασίες από την 1η Φεβρουαρίου 2014 και για τις ανανεώσεις υφιστάμενων συμβολαίων από την 1η Μαρτίου 2014.

16 Ιαν 2014

Τα νοσοκομεία του Ομίλου ΥΓΕΙΑ στα "Best Hospitals Worldwide 2014"

Στα καλύτερα νοσοκομεία διεθνώς συγκαταλέγονται τα νοσοκομεία ΥΓΕΙΑ, ΜΗΤΕΡΑ και ΥΓΕΙΑ Τιράνων του Ομίλου ΥΓΕΙΑ, καθώς περιλαμβάνονται από το Diplomatic Council (DC), διεθνή οργανισμό που λειτουργεί υπό την αιγίδα του ΟΗΕ, στον κατάλογο των ‘Best Hospitals Worldwide 2014’.
Η διάκριση αυτή, αποτελεί το ανώτατο πιστοποιητικό αναγνώρισης του διεθνούς Οργανισμού Diplomatic Council (DC) που απονέμεται σε μονάδες υγείας για την επάρκειά τους να ανταποκρίνονται στις ανάγκες ξένων ασθενών, ενώ ταυτόχρονα με τις ιατρικές ειδικότητες, τα Τμήματα που διαθέτουν και τις υπερσύγχρονες υποδομές τους, καλύπτουν το σύνολο των υπηρεσιών υγείας.
Παράλληλα, τα νοσοκομεία του Ομίλου ΥΓΕΙΑ συστήνονται επίσημα από το Diplomatic Council σε όλες τις πρεσβείες και τα προξενεία ανά τον κόσμο για την υψηλή ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών τους κι επιπλέον αναγορεύονται ως ανεκτίμητα μέλη του Diplomatic Council, του διεθνούς Οργανισμού Σκέψης (The global Think Tank) που ακολουθεί τις αρχές του Καταστατικού Χάρτη των Ηνωμένων Εθνών.
Η αναγνώριση “Best Hospitals Worldwide 2014” έρχεται σε συνέχεια των πιστοποίησης των νοσοκομείων του ομίλου ΥΓΕΙΑ, των πρώτων στην Ελλάδα που πιστοποιήθηκαν για τον ιατρικό τουρισμό από τον διεθνή Οργανισμό TEMOS.
Η Διευθύνουσα Σύμβουλος του Ομίλου ΥΓΕΙΑ κα Αρετή Σουβατζόγλου δήλωσε «Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς γι’ αυτή την αναγνώριση που αντικατοπτρίζει την υψηλή ποιότητα υπηρεσιών υγείας που παρέχουν τα νοσοκομεία μας. Η πιστοποίηση αυτή αποτελεί μια επιπλέον αναγνώριση των προσπαθειών που καταβάλλει η διοίκηση, το νοσηλευτικό και διοικητικό προσωπικό αλλά και κίνητρο για να συνεχίσουμε την προσπάθεια, αναβαθμίζοντας περαιτέρω το επίπεδο υπηρεσιών υγείας που προσφέρουμε».

Λίγα λόγια για το Diplomatic Council
To Diplomatic Council που έχει έδρα τη Χάγη, είναι ένας διεθνής Οργανισμός Σκέψης (think tank), με μέλη διεθνείς προσωπικότητες της διπλωματίας, πολιτικής, βιομηχανίας, τέχνης και του αθλητισμού.
Ιδρύθηκε με σκοπό να λειτουργεί ως Δεξαμενή Σκέψης ΜΚΟ και συμφωνεί να τηρεί πιστά τις αρχές που αναφέρονται στον Καταστατικό Χάρτη του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών. Το δίκτυο Diplomatic Council περιλαμβάνει περισσότερες από 5.000 προσωπικότητες σε παγκόσμιο επίπεδο.
Ο πρωταρχικός σκοπός του Diplomatic Council είναι να αξιοποιήσει την ισχύ της διπλωματίας για την παγκόσμια ειρήνη. Η παγκόσμια συνεργασία είναι το μοναδικό εργαλείο που μπορεί να βοηθήσει στην επίλυση των διεθνών προβλημάτων σε όλα τα επίπεδα: οικονομικό, κοινωνικό, πολιτιστικό ή ανθρωπιστικό. Πρέπει να καλλιεργηθεί και να ενδυναμωθεί ο σεβασμός των ανθρώπινων δικαιωμάτων και η θεμελιώδης ελευθερία των ατόμων χωρίς διακρίσεις βάσει φυλής, φύλου ή θρησκείας.

(Πηγή: nextdeal.gr)

15 Ιαν 2014

Η Allianz προειδοποιεί: Η έλλειψη προσοχής ευθύνεται για το ένα τρίτο όλων των τροχαίων ατυχημάτων

Σύμφωνα με τους ερευνητές ατυχήματος του Κέντρου Τεχνολογίας της Allianz, η διάσπαση της προσοχής του οδηγού είναι ο πιο υποτιμημένος κίνδυνος κατά την οδήγηση. Ο κίνδυνος ατυχήματος αυξάνεται όσο το βλέμμα ξεφεύγει από το δρόμο, τα χέρια απομακρύνονται από το τιμόνι και η σκέψη φεύγει μακριά από το τι συμβαίνει στο δρόμο.
“Σκέψου πρώτα, μετά οδήγησε” – αυτή είναι η συμβουλή των ερευνητών ατυχήματος του Κέντρου Τεχνολογίας της Allianz. Οι ερευνητές γνωρίζουν ότι, σχεδόν όλοι οι περισπασμοί που οφείλονται σε δραστηριότητες άσχετες με την οδήγηση, μπορούν να αποφευχθούν αν το ταξίδι είναι προσεκτικά προσχεδιασμένο. Οι οδηγοί, για παράδειγμα, πρέπει να εισάγουν δεδομένα στο σύστημα πλοήγησης (GPS),  να επιλέγουν σταθμό στο ραδιόφωνο, να βγάζουν το μπουφάν τους ή να βάζουν τη ζώνη ασφαλείας, πριν ξεκινήσουν την οδήγηση. Επιπλέον, σύμφωνα με το Δρ. Christoph Lauterwasser, CEO του Κέντρου Τεχνολογίας της Allianz, οι τσάντες με τα ψώνια είναι καλύτερο να αποθηκεύονται στο πορτ-μπαγκάζ γιατί ενδέχεται κατά τη διαδρομή να γλιστρήσουν και ο οδηγός να προσπαθήσει να τις πιάσει, αυξάνοντας έτσι την πιθανότητα ατυχήματος κατά οκτώ φορές!
Οι οδηγοί αντιλαμβάνονται πότε οδηγούν συγκεντρωμένοι αλλά δεν μπορούν εξίσου εύκολα να συνειδητοποιήσουν τα οδηγικά τους λάθη. Ευτυχώς, τα λάθη αυτά συχνά αντισταθμίζονται από τις αντιδράσεις και την οδηγική συμπεριφορά των άλλων οδηγών. Επίσης, οι συνεπιβάτες τυχαίνει συχνά να έχουν καλύτερη επίγνωση κάποιας ακατάλληλης οδηγικής συμπεριφοράς απ’ό,τι ο ίδιος ο οδηγός.
Διάσπαση της προσοχής λόγω του stress
Το να μπορεί κάποιος να έχει ένα βασικό επίπεδο ανοχής στο stress αποτελεί βασική προϋπόθεση για να είναι ικανός να οδηγήσει. Κάθε οδηγός οφείλει να μπορεί να κινείται σε στενές λόγω έργων λωρίδες ή σε μεγάλου μήκους τούνελ χωρίς να αγχώνεται ιδιαίτερα. “Το άγχος προκύπτει όταν επιπρόσθετοι, συνήθως προσωπικοί, παράγοντες, όπως η χρονική πίεση ή ο θυμός, έρχονται στο προσκήνιο. Ενώ οι κυκλοφοριακές συνθήκες μπορεί να είναι οι ίδιες όπως κάθε μέρα, οι οδηγοί αντιδρούν με ανεξέλεγκτο τρόπο όταν συνειδητοποιούν για παράδειγμα ότι έχουν αργήσει”, εξηγεί ο Δρ. Christoph Lauterwasser. 
Διάσπαση της προσοχής: η αύξηση του χρόνου αντίδρασης
Μία από τις πιο κοινές δευτερεύουσες δραστηριότητες των οδηγών, εκτός από τη χρήση του τηλεφώνου, είναι το να εισάγουν τα στοιχεία προορισμού τους στο σύστημα πλοήγησης. Περισσότεροι από τους μισούς οδηγούς που ερωτήθηκαν από την Allianz, δεν εισάγουν τα στοιχεία αυτά πριν ξεκινήσουν το ταξίδι τους, μη συνειδητοποιώντας ότι κάτι τέτοιο έχει ως αποτέλεσμα να στρέψουν πολλές φορές το βλέμμα τους εκτός δρόμου.
Για παράδειγμα: Ένας οδηγός που κινείται με 50 χιλιόμετρα/ώρα καλύπτει 13,8 μέτρα κάθε δευτερόλεπτο. Οι γρήγορες ματιές εκτός δρόμου, τις οποίες ρίχνουν οι οδηγοί όταν ασχολούνται με κάποια δευτερεύουσα δραστηριότητα, διαρκούν από ένα μέχρι δύο δευτερόλεπτα. Ο μέσος χρόνος αντίδρασης, με το που εντοπίζεται ένας κίνδυνος, είναι επίσης ένα δευτερόλεπτο.
“Ο χρόνος αντίδρασης ενός οδηγού διπλασιάζεται ή τριπλασιάζεται όταν είναι αφηρημένος, εξαιτίας του χρόνου που σπαταλά ρίχνοντας ματιές εκτός του δρόμου.”, αναφέρει ο Δρ. Christoph Lauterwasser.
Οδήγηση “στα τυφλά” λόγω χιονιού, βροχής ή πάγου.
Ο χειμώνας είναι η εποχή όπου ίσως χρειάζεται να αφαιρέσουμε πάγο από τα παράθυρα, τουλάχιστον για τους οδηγούς εκείνους που έχουν την ατυχία να μη διαθέτουν γκαράζ ή να μη ζουν σε περιοχές με ζεστό κλίμα. Τα παράθυρα τείνουν επίσης να θολώνουν από την εσωτερική πλευρά. Το χιόνι επίσης μπορεί να κυλήσει από την οροφή του αυτοκινήτου πάνω στο παρμπρίζ και το να οδηγείς μέσα σε χιονοθύελα είναι κάτι που κανείς δε θα ήθελε να του τύχει!
Πάνω από το 40% των οδηγών που ερωτήθηκαν από τη Allianz, δήλωσαν πως καθαρίζουν το παρμπρίζ τους μόνο αφότου έχουν ξεκινήσει να οδηγούν. Το 28% των ερωτηθέντων δήλωσε πως ξοδεύει μία δυσανάλογη ποσότητα χρόνου εστιάζοντας στις ενδείξεις της οθόνης του αυτοκινήτου τους ενώ οδηγεί.
Το να διασφαλίσει ένας οδηγός ότι μπορεί να δει καθαρά έξω από τα παράθυρα πριν ξεκινήσει, αν και μπορεί να του πάρει λίγο χρόνο, μπορεί να σώσει τη ζωή τη δική του ή οποιουδήποτε άλλου πιθανόν εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα.

Δείτε το τελευταίο Allianz Risk Pulse report που έχει τίτλο «Διάσπαση της προσοχής κατά την οδήγηση: Ο υποτιμημένος κίνδυνος» και βασίζεται στην έρευνα του Κέντρου Τεχνολογίας της Allianz. Οι ερευνητές ατυχήματος και οι ειδικοί ασφαλείας στο δρόμο διεξήγαγαν έρευνες με θέμα τη διάσπαση της προσοχής του οδηγού ενώ έκαναν επίσης μία αντιπροσωπευτική έρευνα σε οδηγούς της Γερμανίας, της Αυστρίας και της Ελβετίας σε συνεργασία με το Institut Mensch-Verkehr-Umwelt, και τη makam Market Research.

(Πηγή: insurancedaily.gr)

Νέο σύστημα για τα ραντεβού στον ΕΟΠΥΥ


Νέο σύστημα για τα ραντεβού με τους συμβεβλημένους γιατρούς του ΕΟΠΥΥ εξετάζει η διοίκηση του Οργανισμού, προκειμένου όχι μόνο να μειωθεί η ταλαιπωρία των ασφαλισμένων, αλλά και να ελέγχονται οι γιατροί. 

Οι κινητοποιήσεις των γιατρών σε συνδυασμό με τις αλλαγές που δρομολογούνται στον χώρο της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας έχουν προκαλέσει έμφραγμα στις ιατρικές υπηρεσίες που παρέχει ο ΕΟΠΥΥ.

Το υπουργείο Υγείας επιχείρησε την αποσυμφόρηση του συστήματος «ανοίγοντας» τον αριθμό των μηνιαίων επισκέψεων προς τους ιδιώτες γιατρούς που έχουν συμβληθεί με τον ΕΟΠΥΥ από 200 που ήταν σε 400.

Παρά τα μέτρα που ελήφθησαν, οι καταγγελίες ασφαλισμένων προς τον ΕΟΠΥΥ ότι εξαντλούνται σε… χρόνο - ρεκόρ τα ραντεβού για ιατρικές επισκέψεις, ακόμη και σε περιοχές που υπάρχει επαρκής αριθμός γιατρών ανά ειδικότητα, συνέχισαν να γίνονται με αμείωτο ρυθμό.

Την δυσλειτουργία του συστήματος των ραντεβού επισήμανε και η Ένωση Ιατρών ΕΟΠΥΥ. Σύμφωνα με τους εκπροσώπους της, το μηνιαίο πλαφόν των ιατρικών επισκέψεων «κλείνει» μέσα στις πρώτες δέκα ημέρες του μήνα, κάτι που αποδίδεται κυρίως στην αυξημένη ζήτηση για συνταγογράφηση.

Πηγή: zougla.gr