Στο πλαίσιο της στρατηγικής υλοποίησης ψηφιακών δράσεων, η Allianz προχώρησε στον επανασχεδιασμό του εταιρικού της website και τη δημιουργία του My Allianz, μιας νέας διαδικτυακής πλατφόρμας ειδικά διαμορφωμένης για τους Πελάτες της.
Νέο εταιρικό Website
Ο νέος εταιρικός ιστότοπος έχει επανασχεδιαστεί ριζικά, με στόχο να παρέχει εύκολα και γρήγορα την απαραίτητη πληροφόρηση στο χρήστη. Είναι «φρέσκος», φιλικός, με πλούσιο οπτικό υλικό και προσφέρει στον επισκέπτη μεταξύ άλλων:
• Απλή και ξεκάθαρη κατηγοριοποίηση της πληροφορίας εξασφαλίζοντας την εύκολη πλοήγηση.• Σύγχρονο και μοντέρνο σχεδιασμό.
• Δυνατότητα πρόσβασης απ’ όλες τις συσκευές: Desktop, Tablet, Smartphone.
• Ανάδειξη βοηθητικών εργαλείων και υπηρεσιών.
My Allianz
Στο πλαίσιο του νέου εταιρικού website λειτουργεί και το My Allianz, η νέα διαδικτυακή πλατφόρμα που διατίθεται αποκλειστικά στους Πελάτες της Allianz. Πιο συγκεκριμένα, μέσω της εύκολης και ασφαλούς πρόσβασης στο προφίλ του, ο ασφαλισμένος που εγγράφεται στο My Allianz, μπορεί να επωφεληθεί από μία σειρά υπηρεσιών όπως:
• Ενημέρωση για την εξέλιξη της αποζημίωσης και τα στοιχεία του Διακανονιστή για μεγαλύτερη
διαφάνεια και εξυπηρέτηση.
• Δυνατότητα εξόφλησης ασφαλίστρων on-line, μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας για μεγαλύτερη
ευελιξία.
• Λήψη ειδοποιήσεων για θέματα αναφορικά με τα συμβόλαια και τις καλύψεις τους.
• Διάθεση όλων των απαραίτητων εντύπων για την ασφάλιση αυτοκινήτου σε PDF.
Το My Allianz, ακολουθεί το σύγχρονο σχεδιασμό του νέου website, προσφέροντας στους πελάτες εύκολη και γρήγορη πρόσβαση σε όλη την απαραίτητη για αυτούς πληροφόρηση, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Αρχικά, η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη για τους πελάτες του κλάδου Αυτοκινήτου, στόχος όμως είναι να εμπλουτιστεί στο μέλλον και με τις υπόλοιπες προϊοντικές κατηγορίες της Εταιρείας.
Οι δύο αυτές ψηφιακές δράσεις είναι μερικές μόνο από τις σημαντικές ενέργειες της Allianz Ελλάδος στο χώρο της ψηφιοποίησης και αποτελούν τη συνέχεια μιας σειράς νέων, καινοτόμων έργων που θα εμπλουτιστούν στο άμεσο μέλλον. Τα έργα αυτά, συνεισφέρουν στον εκσυγχρονισμό της εταιρικής εικόνας αλλά και την ενίσχυση της πελατοκεντρικότητας, προσφέροντας την ίδια ποιοτική εμπειρία στους πελάτες της τόσο σε offline, όσο και σε online επίπεδο.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου