14 Οκτ 2015

INTERAMERICAN: 241.200 περιστατικά με υπηρεσίες βοήθειας εξυπηρέτησε κατά το εννεάμηνο

Αυξημένη είναι η δραστηριότητα των τομέων βοήθειας της INTERAMERICAN, οδικής και άμεσης ιατρικής (προσωπικής), κατά το εννεάμηνο Ιανουαρίου–Σεπτεμβρίου, με τα περιστατικά που διαχειρίστηκε η εταιρεία να φθάνουν στα 241.200 συνολικά. Κατά το τελευταίο τρίμηνο “αιχμής” παρατηρήθηκε αύξηση των παρεχομένων υπηρεσιών κατά 5,4%, με τον μέσο όρο ανά ημέρα, φέτος, στα 883 περιστατικά. Ειδικότερα, στην οδική βοήθεια η INTERAMERICAN επενέβη σε 219.495 περιστατικά και στην άμεση ιατρική βοήθεια ανταποκρίθηκε σε 21.705 κλήσεις. Η εταιρεία διατηρεί, σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκεντρώνει η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος, στο σύνολο των υπηρεσιών βοήθειας μερίδιο 30,3% με μεικτά ασφάλιστρα εργασιών κατά το 2014 της τάξεως των 26,1 εκατ. ευρώ. Η INTERAMERICAN αξιοποιεί ιδιαίτερα τις υποδομές στις οποίες έχει επενδύσει και την ψηφιακή τεχνολογία που έχει εισαγάγει, με τη χρήση της τηλεματικής στην οδική βοήθεια. 

Η εταιρεία κατά το εννεάμηνο παρέσχε υπηρεσίες οδικής βοήθειας με επιτόπου επισκευή σε 81.700 περιπτώσεις, ενώ ρυμούλκησε 68.141 και μετέφερε στην έδρα τους 7.236 οχήματα. Επίσης, διαχειρίστηκε επιτόπου μέσω της υπηρεσίας Autohelp 62.418 περιστατικά ατυχήματος. Σε ποσοστό 70% περίπου, τα ασφαλιστήρια οδικής βοήθειας παρέχονται σε πελάτες ασφαλισμένων οχημάτων στην εταιρεία. Ο μέσος χρόνος ανταπόκρισης των υπηρεσιών σε κλήση υπολογίζεται σε 35 λεπτά περίπου, με την δείκτη ικανοποίησης των πελατών να φθάνει στο 92%. 

Στον τομέα της άμεσης ιατρικής βοήθειας, η INTERAMERICAN πραγματοποίησε έως και τον Σεπτέμβριο 87 διακομιδές παθόντων από αέρος (ελικόπτερο και υγειονομικό αεροπλάνο) και 3.468 διακομιδές με ασθενοφόρο, ενώ ανταποκρίθηκε συμβουλευτικά σε 18.107 κλήσεις ασφαλισμένων. Επίσης, διαχειρίστηκε 43 περιστατικά πελατών στο εξωτερικό.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου